Vulva crash test
Damo, 24 dec 2012, 09:56

Trpežna zadeva

http://www.youtube.com/watch?v=vAeYJV5P0jk&feature=player_embedded

Re: Vulva crash test
oto, 24 dec 2012, 10:05

Me zanima kako bi se obnesla v70 ph3 hahaha. Ja, takšnih avtomobilov ne delajo več

Re: Vulva crash test
bbf, 24 dec 2012, 13:47

ja itak. rolbar noter, pa štanga v odbijaču, pol pa gremo.

Re: Vulva crash test
volhart, 24 dec 2012, 14:08

Verjamem...sam se se zaletel direktno v betonsko steno z okrog 60 km/h pa je z avta odpadlo le steklo od luci in meglenke. Tudi poskodb ni bilo prav veliko za taksen trk.

Re: Vulva crash test
bvogri, 24 dec 2012, 15:20

No 60km/h je mal močna izjava ampak vseeno. 850 so res tanki sem se že dostikrat prepričal.
Tud naš ex karavan je parkrat dokazal to (kar se je tudi lepo videlo po povšinskih poškodbah). Recimo šel je na polno v rikverc betonski steber pa je skrivilo odbijač in pokrivilo izpušno cev. Odbijač se je samo na silo naravnal, izpuh pa je blo treba mal pogret in ga naštelat. Pa da je šel na hrvaškem s ceste v polje in resnično brez poškodb.... Pa ko je Mami ena baba priletela v rit in je enako šla samo barva....
Mat ga je naslonila na ravno vsak drug količek ampak kljub poškodbam in odrgninam ni imel pikice rje itn.

Re: Vulva crash test
Damijan, 24 dec 2012, 17:04

volhart je napisal ...

Verjamem...sam se se zaletel direktno v betonsko steno z okrog 60 km/h pa je z avta odpadlo le steklo od luci in meglenke. Tudi poskodb ni bilo prav veliko za taksen trk.


Hm, sodna medicina pa pravi, da noben ne preživi trka v fiksno oviro pri hitrosti 56km/h. Le športniki v vrhunski kondiciji bi se lahko približali hitrosti 60km/h. Govorimo o preživetju po trku, stanje po nesreči rastlina.

Re: Vulva crash test
Ovlov, 24 dec 2012, 18:14

volhart je napisal ...

Verjamem...sam se se zaletel direktno v betonsko steno z okrog 60 km/h pa je z avta odpadlo le steklo od luci in meglenke. Tudi poskodb ni bilo prav veliko za taksen trk.


Hmm ...

Re: Vulva crash test
Volvo. 4 life, 25 dec 2012, 09:29

Maš vse sorte, pa se ljudem ne naredi nič, ali pa pri manjšem trku pri 20 kmh ne znajo več brat pa pisat ... :( jaz sem bočno prletu v zid s cca 70kmh, pa me ni nič " zrukalo "

Re: Vulva crash test
Damijan, 25 dec 2012, 10:49

Govorimo o frontalnem trku.

Re: Vulva crash test
volhart, 25 dec 2012, 10:57

Trk se mi je zgodil priblizno pod kotom 15 stopinj glede na normalo zidu. Desni vogal avtomobila je zapeljal v okensko odprtino, kar je celoten avto precej zamortiziralo, zato ker je rezalo. Trk torej res ni bil frontalen. Ce ne bi bilo okna, me verjetno ne bi bilo tukaj. Sem pa priblizno 20 metrov pred trkom imel hitrost okrog 110 km/h, z napako zagotovo ne manj kot 100. Sklepam, da se je trk zgodil pri nekje 60 km/h.

Re: Vulva crash test
bbf, 25 dec 2012, 12:19

Nemogoče.
Če računaš faktor kota:
Sin 90 deg = 1; minus 15° je sinus 75 deg = 0,97!
krat 60 = EFEKTIVNA HITROST 58,2 km/h !!

razen če hočeš rečt da si "polizal" zid pod kotom 15°, potem pa je efektivna za preživet, 15km/h

;)

je pa še ena varjanta: fejst natelebajskan pa 60km/h u zid tud gre skupej

Re: Vulva crash test
volhart, 25 dec 2012, 12:40

Ne, nisem polizal zidu ampak me je okno popolnoma zaustavilo. Kot receno, desni vogal avtomobila je zelel prodreti v klet skozi omenjeno okno velikosti meter krat meter. Resilo me je okno, ki je prednji del avta rezalo in sicer ravno zaradi kota. Racunamo pa lahko kolikor zelimo, ampak v avtu sem bil pa jaz in vem koliko je sel. Edino kar ne vem, je koliko sem uspel zmanjsati hitrost v zadnjih 20tih metrih.

Re: Vulva crash test
Damijan, 27 dec 2012, 08:57

Če gledamo posnetek objavljenega testa trčenja za S70, v ravno oviro in kako se deformira vozilo, potem imaš ti res čudežno vozilo, da je, po tvojih besedah, samo "s praskami" preživel trčenje v oviro, katera je imela še zarezni učinek.

In ja, potrebno bo računati, ker s hitrosti 110 na uro, po tvojih besedah, bi moral biti pojemek na 20 metrih za zmanjšanje hitrosti na 60 na uro, izjemen.

In imaš telo supermana, da brez posledic prenese takšne pojemke. Ker ravno ekstremni pojemki hitrosti so smrtonosni.

In kako, da bi bil avto, karoserija avtomobila, tako toga, da bi res zdržala "brez posledic" takšen trk, ko pa so že od leta 1959 naprej postavljeni temelji o zmečkljivih conah na avtu, za blaženje pojemkov, da se avto čimbolj deformira in akumulira energijo, telo pa čimmanj utrpi pojemke?

Re: Vulva crash test
Damijan, 02 jan 2013, 09:31

Evo, pa še jesenska slika testnega trka! Iz revije AMZS "Motorevija"
(slika je slabše kvalitete, ker sem na hitro slikal revijo)



Re: Vulva crash test
VolvEko, 04 jan 2013, 21:12

http://www.youtube.com/watch?v=cMCWE57mnLg

Nov test ameriške vlaldne organizacije...

Re: Vulva crash test
Tonch, 05 jan 2013, 00:22

.....proud to have volvo