850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 18 mar 2012, 00:53

pozdravljeni

Nakup mojega prvega vozila je bila kar dogodivščina

Izkazalo se je, da je šverko, ki ga je prodajal, precej bebast. Po telefonu je govoril da bo zrihtal ene tablice, da ni panike, da ni policajev in da ga peljemo na tehnični pregled.(Jaz sem po tem da je on švercar, sklepal da bo avto tehničnega naredil) Ko pa sma prišla s kolegom k njemu domov, pe je rekel da "cvika" zaradi policajev in da nima nobenih tablic. Potem smo klical lastnika avtomobila(njegov sosed), vendar ni upal podpisati izjave za dvig preizkušnje. Rekla sta, da nobenga ne poznata na tehničnem in da avto verjetno ne bo šel skoz tehničnega, že sam zarad tega ker je imel eno gumo različno od ostalih treh.

Ker sem seveda hotel avto vsaj sprobat, da ne bi bila pot čisto "zastonj", sma se šla s kolegom malo vozit po rovtah brez tablic, z neregistrirnaim in tehnično neizpravnim vozilom. Pa še lučka za bencin je svetla...delovanju avta se nisem mogel kaj prida posvetiti, ker sem premišljeval samo o policajih in vseh drugih neljubih stvareh, ki bi se lahko pripetile.

Vseeno nisem hotel it domov brez avta in smo potem naredili prepis in sem jaz podpisal izjavo o tehnični brezhibnosti in avto pripelal domov na preizkušnjo

Sedaj imam volvota karavana pred hišo. Stem so se mi sanje izpolnile. Življenje je lepo.










Avto je v idealnem stanju za prenovo. Porihtat bo treba skoraj vse
Mislil sem začeti pri motorju. Iz avspuha se kadi bel dim in olje spušča iz motorja. Spodaj je vse mastno na strani, kjer je zobati jermen. Celo na pokrovu zračnega filtra je olje. Prilagam slike.





Prosil bi za kakšen nasvet kako se tega lotit. a je potrebno celo mašino podret?

lp,nejc


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 18 mar 2012, 01:08

Izgleda KATASTROFA! ne pa sanje...

Tale sanje pa najbolje, da kar pozabiš in si kupiš druge. Obnavljat totalno razsut avto . Kaj je sploh celega razen parih delov karoserije??? Glede na stare zažganine pa je tudi sam motor samo še za predelavo v kovino...
In pa obnova 2.0 GLE Dnar boš zmetal v koš to je vse kar se da iz tega avta potegnit.

Na tem mestu se mi zdi da sem res neumen ker sem dal svojo 70ko v kose zaradi res majhnega puščanja glave še parih manjših napak...
Za 700€ pa se je na drugi strani par mesecev na avto.net vlekla 850 2.5 20V kot iz salona.



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 18 mar 2012, 06:37

Ajoj...tale pa je zmahan. Zakaj si ga pa vzel s takim stanjem motorja in pri takem izmikanju lastnika?! Ali se nikoli nisi kupil avta. Torej...denarja bo prevec in zagotovo se ti financno ne splaca...kar se pa za sebe tice, se bos pa ze sam odlocil...ampak masina pa pusca z vseh koncev.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 18 mar 2012, 08:38

Jaz bi ga mel za kose.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
revival, 18 mar 2012, 10:00

Koliko so ti pa plačali,da si tole odpeljal? Nebo bil rad v tvoji koži,razen če imaš ogroooooomno denarja

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
RollingStone, 18 mar 2012, 10:31

Začni s pokrovom ventilov (glede na olje na izpuhu je to prva logična varianta, ki je mimogrede tudi dovolj pogosta pri teh vozih). Če znaš sam kaj naredit, to ne bo drago, po tem pa boš videl, kako in kaj je z motorjem. V najslabšem primeru lahko dobiš v ita drug motor za male pare.

Potem preglej hladilno tekočino. Bel dim ponavadi pomeni vodo. Lahko pomeriš kompresijo in propust motorja, da boš videl pri čem si.

Če je podvozje tako uničeno kot ostali deli vozila, bo popravilo kar drago, tudi če naročiš dele iz tujine. Torej se z ekonomskega vidika vozila ne splača popravljat, ampak če imaš veselje, kar.

Je pa res, da se da dobit tudi za 300€ veliko boljšo 850ko, ki ima več opreme in boljši motor. Nekateri uporabniki so že kupili kar lepo ohranjene avte za manj denarja, in s T-5 motorjem.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 18 mar 2012, 12:06

Pozdravljeni

Avto res zgleda zmahano, vendar jaz vseeno mislim, da se da ta motor poštimat. (seveda je možno, da se motim in da se ne da. pač nimam še nobenih izkušenj z šraufanjem avtomobila) Leta 2008 je bil uvožen iz italije in od takrat ni videl servisa. Sem pa četrti lastnik v sloveniji. Sklepam da ga je vsak kupil, vozil eno leto, pa prodal. Ga bom opral pa pogledal, kje vse spušča.

@bvogri: klima dela, menjalnik je dober (brez sklopke pri ugasnjenem motorju kar pade v prestavo),podvozje se mi zdi slabo, sedeži so tudi udobni... glede obnove, pa še nisem nič napisal da jo bom realiziral. Veliko denarja ne nameravam zapravljat, časa imam pa dovolj. Kaj je pa narobe z obnovo 2.0 gle?

@volhart: Sem popravil prvi post. Sem šel pod avto že na ogledu in sem videl da je vse mastno, samo se mi je zdel vseeno vreden nakupa. Sklepal sem glede na volvota, ki sem ga šel gledat en dan prej in se mi je zdel precej slabši, vsaj kar se tiče vožnje v njem.

to je bil tale
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5809288&show=1

Resda ne vem če je primerjava konsistentna, ker sem enega vozil po ljubljanski obvoznici, enega pa po vuko.ebini.
In ne, še nikoli prej nisem kupoval avta.

@revival: za avto sem plačal slabih 400e. avto+prepis+preizkušnja+bencin

@RollingStone: hvala za koristne informacije. Verjamem da se da kupiti lepše ohranjen avto za podoben denar, vendar sem se odločil za nakup, ker sem si že od nekdaj želel tak avto.

Me veseli, da ima moja tema že toliko postov. Vas bom obveščal kako bo šlo. Na vrsti je pranje avtomobila. Upam da mi boste pomagali z vašimi nasveti.

lep pozdrav, Nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 18 mar 2012, 14:26

Če misliš delat obnovo avtomobila se ne kupi najbolj zmahanega avta na trgu ampak se gre že v osnovi iz lepe osnove. Tale pa je notri kot kurnik, zunaj cel pobuškan, motor pa verjetno samo za na staro železo.
Kakšna stvar seveda je OK ampak mislim, da je praktično eden najbolj razsutih primerkov. 2.0GLE je pač slaba izbira ker že v osnovi ne gre nikamor, nima opreme in ne spije tako malo razen če res jajcaš. Praktično najmanj cenjena izvedba 850...

Če greš rihtat ta motor je res najboljša ideja kar drug motor. Tukaj niti ne veš ali je glava cela? Ja v Italiji so za ''male pare''. Boš pa moral najt nekoga da ti ga pripelje, zamenja. Ko daješ ven motor se splača dat še drugo sklopko in nardit velik servis (min 400€ samo deli za to- brez napenjalca), pa nosilci motorja so verjetno slabi. Potem zrihtat hladilni sistem (sploh če se je vlival tesnilec ali je not olje), zrihtat katalizator (če se je dolgo časa vozil tako)... +ostale malenkosti.

Pri podvozju so skoraj 100% zanič zanje čeljusti. V zadnje amortizerje tudi dvomim glede na to da so pri večini fuč... Če se ga res od 2008 ni noben dotaknil pa še skoraj sigurno prednje roke. Drugo pa kakor maš srečo. In mislim, da ne smeš bit pretiran optimist...

Z tem da boš zapravil še dodatnih 1000€ pri tem avtu ne boš prišel nikamor. Pa že tako je vreden maksimum 200€. P.S. Prepis kakor vem je zastojn??
Pamet v roke pa počakaj na drugega volvota. V doglednem času bo sigurno prišla kakšna lepa 850 karavan za male pare. Tega pa si pust za tistih nekaj uporabnih delov. Ko boš kupoval raje vzemi kakšnega ki se vsaj malo spozna sabo,,,

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Damijan, 18 mar 2012, 17:11

100000000% jama brez dna.
Za "malo več" € bi pri volhartu lahko izbral avto, s katerim bi se že lahko vozil.

Sicer pa, odločitev in € je tvoje. Tako da srečno naprej!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Sandi55, 18 mar 2012, 18:58

Evo, samo 100€ več...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5589439&show=1
Litke, 170 konju, vprašanje sicer, v kakšnem stanju je podvozje, ampak verjetno bi bil boljši nakup.
No, res pa je, da ni črn karavan s strešnimi sanmi ;)
Ps: Pomojem se ti tvojega bolj splača dat v dele kot rihtat...

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 18 mar 2012, 20:52

Pozdravljeni

Stvar je taka, da sem pač odkar pomnim hotel imeti volvota karavana, tako da so vsi sedani izpadli iz izbora. Sem kontaktiral tudi Volharta, pa ni imel nobenega karavana, razen njegovga tazelenga. Sem dežural vsak dan na avtonetu in potem je prišel ta oglas, ki je bil točno tak kakršnega sem hotel. To da je notri "kurnik" me sploh ni zanimal. Tut da mašina pušča se mi ni zdel takšen problem. Že samo ko sem se domov peljal v njem je blo vrednih tistih par 100 euru. Tut če ni registriran in se z njim ne morem vozit, me sploh ne moti,...sam da je pri men na dvorišču , pa da ga grem vsak dan mal pogledat pa zakurblat...pa sem srečen(Sej možno da sm fukj.en )

Zdej ko ga že imam, ga bom pač razstavil in pogledal kaj sploh je vse v avtomobilu. Bom vse poslikal in vam pokazal pa upam da mi bote svetoval kako pa kaj. Pol pa če se bo izkazal da je res mašina za na odpad, bom pa vidu kaj pa kako naprej. Zaenkrat pa hvala za vse koristne informacije.

lep pozdrav, Nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Torkel, 19 mar 2012, 15:21

Uživaj, naj ti dobro služi. Pa dober odsevnik ima v predalčku

Pa tisti oplov predpražnik vrzi ven, bo takoj manj kritik na avto.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
tauren, 19 mar 2012, 18:10

Sreča za volanom 850 pa tut nekaj velja! Pa čeprav je avto nevozen in parkiran na dvorišču. Stanje duha...

1000? Hmmm... prej 5.



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 28 mar 2012, 14:37

Pozdravljeni

Danes sem dobil merilnik kompresije, tako da imam par vprašanj glede samega postopka merjenja.

Našel sem tale tutorial:
http://www.atthetipwebs.com/technologyinstructions/compression_test.htm

Točka 7: Samo izklopim sredinski kabel iz razdelilne kape ali moram še kaj drugega izklopit?

V vadisu piše da naj izklopim še rpm(crank) senzor. Ta senzor sem našel, vendar mi ga ni uspelo narazen dat na konektorju. Teško pridem zraven. Ali je treba samo potegniti
ali je še kakšen zatič, ki ga moraš prej sprostiti? Konektor je štirioglat, plastičen. Kaj se zgodi če merim kompresijo s priklopljenim rpm senzorjem?

Hvala vnaprej

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 28 mar 2012, 23:54

Rpm senzor mi je uspelo izklopiti. Problem je nastal pri odstranitvi svečk. Od fotra nasadni kluč 21 za stoenko ni pasal.

Mi lahko prosim kdo sporoči katera velikost ključa je taprava za vžigalne svečke 8642660 (iz vadisa)

Mislim da so tele:
http://www.volvopartshop.com/spark-plug-kit-8642660-850-92-97-non-turbo-engines-1565-p.asp

hvala vnaprej

lp, Nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
RollingStone, 29 mar 2012, 09:34

če me spomin ne vara 16

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
GašperS, 29 mar 2012, 10:30

Legenda! Pjeb je faca pa recte kar cte. Trmast k bik. Mal dihtug semeringov, lagrckov...

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 03 apr 2012, 09:06

@rolingstone: spomin te ne vara hvala

Včeraj mi je uspelo izvest meritev kompresije. Rezultati so precej vzpodbudni. Vsi cilindri so dosegli kompresijo v intervalu med 12.5 in 13.5 bara.
Meril sem 4krat vsak cilinder. S ponovitvijo meritev so začele vrednosti padati. Verjetno zaradi akumulatorja. Sem ga moral sproti polniti med vsako meritvijo na cilindru. Na koncu je bil čisto prazen. Meritev sem izvajal na neogretem motorju.

Tko da kompresija je, sem pa odkril en kup čudnih stvari. Ena izmed njih je naslednja:

Če imam avto dvignjen v leru, se vrti sprednje desno kolo. Obrati motorja so na 600rpm. Kolo se vrti počasi, tako da ga lahko z roko zaustavim. Ko ga ustavim obrati narastejo na 900rpm. Tudi če ga spet poženem da se začne vrteti, se obrati motorja ne spustijo več. Levo kolo se ne vrti.

Ali je to normalno? A to pomen da sklopka ne spusti do konca?










Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Blaž 460, 03 apr 2012, 10:30

ne, to ni normalno. pa verjetno tudi poceni ni.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 03 apr 2012, 10:51

No to sicer je normalno, da se kolesa lahko z neko majhno silo vrtijo ko je avto dvignjen. Sploh ko je zelo mrzlo ali če je olje v menjalniku staro in gosto. Ni mi jasno kako bi to vplivalo na delovanje motorja...
Meritve komprsije pa me tudi presenečajo v kolikor avto res kadi belo??

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 03 apr 2012, 11:50

Imam vse poslikano. Bom posnel še avspuh kok se kadi, pa vse kar me moti. Bom objavil, pa da rešimo te "zagonetke".

PS:Glede prepisa sem pogledal račune in ga ni nikjer. Imaš prav.
30eur zavarovanje +30eur preizkušnja

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 03 apr 2012, 16:44

Za začetek sem na spodnji link objavil video mojega testiranja kompresije. Sem dobil tudi nastavke za privijačit v mesto za svečke, vendar nisem mogel cevke všravfat ker nisem prišel zraven,sama cevka pa je premehka, da bi z njo šravfal.

Upam da boste uživali ob ogledu, tako kot sem jaz ob izvajanju testa.

http://www.youtube.com/watch?v=1p4S2X3SgaQ&feature=youtu.be

lp,Nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
D|N, 03 apr 2012, 17:18

Joj, kok bi bil jst na tvojem mestu, ko si mlad pa se kr verjames v marsikaj. Sem biu isti, sej ni tok bad...pol gre pa dnarja neomejen, pa skos nekej narobe. Danes nebi nikol tega ponovil. No sej....vcasih se mors na svoji kozi spect, da dojames.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Blaž 460, 03 apr 2012, 17:22

s tem zadnjim se strinjam ....

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 03 apr 2012, 18:10

Pa to bo rat look sleeper, ko ga zrihtam ;)



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Volvej, 03 apr 2012, 18:12

stipemodris je napisal ...

Pa to bo rat look sleeper, ko ga zrihtam ;)


Ti si car , čist resno !

Čeprav za sleeperja bi rabil kakšen T-5 motor, ratlook pa boš komot fural .

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Volvej, 03 apr 2012, 18:23

Evo ideje za rat-look





Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 03 apr 2012, 23:30

prejšnji post sem se hecal, samo vseeno hvala za ideje Volvej

Kot sem že rekel, bom sedaj predstavil vse probleme, ki sem jih opazil. Gremo lepo po vrsti

1. razcvetela in mastna gumijasta tesnila kablov vžigalne tuljave



Po moji logiki na spoju glave in pokrova ne tesni dobro. Na desni tesni

2. svečka čisto mastna od olja. Samo na tretjem (srednjem) cilindru



Stene "luknje" so suhe, zato sklepam da je to olje iz kompresijske komore. To ne razumem najbolje. Upam da mi kdo razloži.

3.bel dim iz auspuha. Včasih tut špricne voda
http://www.youtube.com/watch?v=deLIkoTpRms&feature=youtu.be

4. zagonetka z motorjem in desnim kolesom opremljena s čudnim zvokom motorja ob dodanem plinu.
http://www.youtube.com/watch?v=RSj6grTBzbw&feature=youtu.be

Sedaj imate boljšo predstavo v kakšnem stanju je avto. Vsak komentar je dobrodošel.


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
G@sper, 07 apr 2012, 10:25

Oprosti ampak jaz sem imel predstavo o avtu, še preden si naložil te posnetke :
Drugače pa res vsaka čast!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
GašperS, 07 apr 2012, 19:45

najraj pa o tvojem avtu berem zrihti mrcino!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Sandi55, 07 apr 2012, 20:20

Za "čudne zvoke" preveri, če imaš dovolj servo olja in če se mogoče ne peni, ker je staro, sistem kje pušča ali pa je glasna servo pumpa. Preveri, če ropota ko je klima na on ali off. Snemi mikro jermen in zalaufaj avto- če teh zvokov več ne bo, je kaj od sledečih zadev:
-servo pumpa spregla,
-šel ležaj na alternatorju,
-šel ležaj na kompresorju klime (ali kompresor...),
-šla jermenica.

Upam, da ni nič od naštetega.

Srečno!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 21 apr 2012, 15:10

Pozdravljeni

Nekaj časa sem bil odsoten, zato nisem nič šraufal. Hvala za komentarje.
Sem snel mikro jermen in zalaufal brez in ni bilo več "čudnih" zvokov. Jermen je precej slab.
Na enem mestu je nosilni presek precej zmanjšan.




Na enem mestu je poškodovana hrbtna stran jermena




Jermenice so vizualno brez poškodb, razen pogonske, ki je še nisem pregledal.

Jermenico napenjalca sem pa posnel. Sliši se ležaj.
http://www.youtube.com/watch?v=Om6CMDU-VNo&feature=youtu.be
A je to že za zamenjat? Kako preveriš če je napenjalec še funkcionalen(feder)?

Predno sem začel razdirati motor, sem enkrat ponoči zakurblal motor. Ko sem dodal gas, so prednji žarometi občutno manj svetili. ko sem ga spustil so spet normalno svetili.
A to pomeni da je jermen drsel? Upam, da ja.

hvala za odgovore

LP Nejc


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
RollingStone, 21 apr 2012, 16:30

To je blo za zamenjat že 40.000 km nazaj.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 21 apr 2012, 16:39

a napenjalec tut?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
divja jaga, 21 apr 2012, 17:45

Kar zamenjaj napenjalec in jermen ;)

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 21 apr 2012, 23:07

ok, bom dal na seznam

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 27 apr 2012, 23:46

Pozdravljeni

Danes se mi je zgodil mali čudež. Zjutraj se spravim šraufat in pogledam vijake pri termostatu. Madona, spet ne bom mogel nič narazen dat, ker nimam tako velikih torx nastavkov. Ko bi le imel pravo orodje...

Odstranim cev, ki gre od termostata do kilerja in zagledam med kabli spodaj pri karterju nekaj zarustanega in šestoglatega. Tole je pa čuden kabel si mislim. Malo podrezam in paf, nekaj pade na tla...

Pismo, zgleda podobno tistemu, kar potrebujem za termostat odšravfat

Nisem izgubjal časa z vprašanji, ali je to naključje (smajli s sončnimi očali)


Hvala Volvo! Bereš mi misli.

Še par slik








in eno vprašanje:
Ali je možno odstraniti pokrov ventilov, brez da prej odstraniš zobati jermen?

Lep pozdrav,
Nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 02 maj 2012, 23:14

Pozdravljeni

Danes mislim da sem našel krivca za totalno zamaščeno zadnjo stran motorja.



To je tale nesrečni izpušni kolektor.





Za nameček je še počen


Da je zadeva še bolj popoprana, pa sploh ni enak tistemu, ki je v vadisu in pa na spletnih straneh dobaviteljev. Razlika je v navojih za zaščitni pleh in pa v pletenici, ki je moj nima.



Ostali jo vsi imajo. Vsaj tisti ki sem jih našel, so vsi taki:

http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?cPath=104_621&products_id=3702



A to sploh paše gor. Meni se zdi predolg. Jaz imam pletenico na tisti strani, ki gre h katalizatorju. A ima kdo podoben kolektor za prodat, ki ni počen, ali mi ostane samo švasanje ali pa zamenjava celotnega izpušnega sistema. Prosim pomagajte

Lp, Nejc



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 14 maj 2012, 23:29

Pozdravljeni

Ker zaenkrat še nisem našel nobenega celega kolektorja, sem se odločil da bom poskusil zavarit zadevo. To sem realiziral ta vikend. Po brskanju po netu, sem se odločil za elektro-obločno varjenje v hladnem ob takojšnjem kovanju. To je tudi edin aparat, ki sem ga imel na voljo. Uporabil sem ENiCl elektrode, ki sem jih dobil od kolega od fotra.

priprava površine


Privijačen kolektor v profil, da se ne bo še bolj zvil. Ravnanje prirobnice je nujno.


Varit sem se trudil karseda počasi. 1 cm vsake 15 minut, da se kolektor ni segrel. Ko mi je ratal zakurit elektrdo sem moral že nehat, in vzet kladivo v roke.


Zbrušen var


S končnim izgledom sem precej zadovoljen. Kar ne morem verjet, da sem ga "pošvasu". Me prav zanima, koliko časa bo zdržal preden spet poči. Upam, da ne po tehničnem.

Pa še my buddy kermu se morm zahvalt za sodelovanje. Stara mašina ne crkne!


A ma še kdo kaj za pošvasat?






Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 14 maj 2012, 23:50

Sicer sem še vedno mnenja, da je tole sizifovo delo ampak vseeno se boš vsaj ogromno naučil in avta ni škoda

Počen kolektor pa je lahko posledica neprehodnega katalizatorja ;) In pri tebi je ta skoraj sigurno zabit (glede na stanje motorja)

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 15 maj 2012, 00:18

Čist možno, da je zabit.

a se ga da spucat?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 01 jun 2012, 07:47

Pozdravljeni

Za jubilejni 20 post sem se odločil da nekaj vrnem tem forumu.

Sicer je banalna stvar, vendar ker sem zasledil na tem forumu napačne informacije glede snemanja zobatega jermena preko jermenice, mislim da si stvar zasluži objavo.

zobati jermen gre dol preko glavne jermenice (vsaj na 850k)

Zato ga ni potrebno rezati, ter ga tako lahko uporabimo za katero manj delikatno aplikacijo

Tudi do tega odkritja sem prišel po "čudežu". Ko sem se po nakajdnevnem poskušanju odstranitve jermena odločil za cvikanje le tega.
V levi jermen, v desni "cvikcange", malo zarežem in... ...jermen pade dol. wtf?

hitro še enkrat gor pa dol, da vidim če res dela. In dela

2 stvari sta ključni pri tej misteriozni tehniki
- jermen ne sme biti napet(ne smeš vlečt)
- dol ga moraš dati točno tam ,kjer je nosilec motorja (ob pol 8ih, če si predstavljaš uro )

pa čim manj prerezanih jermenov

Lp, Nejc







Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 01 jun 2012, 09:23

Pohvalno, glede obnove!

Me pa zanima o kakšni misteriozni tehniki je govora? Rezanje jermenov mogoče?

Upam, da si vsaj motor postavil v fazo, preden si ga odrezal! Ne bit tak, kot ostali, ki samo vržejo zobati jermen dol, ter spet gor, kjer se pač motor ustavi!

Preden snameš zobati jermen, odmontiraš hidravlični šponar, in zobati jermen z lahkoto snameš! Vsako napenjanje, in ostali postopki "na silo" vodijo v poškodbe, ki so lahko kar hude!


Pa dobro uštimaj!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
RollingStone, 01 jun 2012, 09:43

Se strinjam. Če odviješ napenjalec gre jermen brez težav dol in gor. Največji problem tukaj predstavlja stiskanje napenjalca, preden ga daš nazaj gor.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 01 jun 2012, 10:19

govora je o odstranitvi že snetega zobatega jermena(napenjalec je že odstranjen) iz motorja, brez, da bi ga prerezal ali odstranil glavno jermenico za pomožni jermen.

Motor sem postavil v fazo. Jermena pa sploh nisem prerezal, ker sem uporabil zgoraj omenjeno misteriozno tehniko.



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 01 jun 2012, 21:24

Ne razumem čisto najbolje, ampak OK, važno, da ti je uspelo! Ampak res ne vidim nobene misterioznosti pri tem opravilu!

Glede izpušnega kolektorja, dvomim, da boš našel kakšnega rabljenega celega! Cena novega je kar huda (okoli 450€)! Sicer obstajajo tri variante teh kolektorjev, za avtomatski menjalnik, ročni, ter odvisno od letnika vozila!

Klikni!



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 02 jun 2012, 23:36

Pridevnik misteriozen sem dodal, ker sem sklepal, da to ni splošno znano.

Glede kolektorja pa sem enega našel in je bil počen na istem mestu. Tako da zgleda, da so celi res bolj redki. Zaenkrat imam plan dat nazaj istega. hvala za link




Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
divja jaga, 03 jun 2012, 20:45

Kaj pa če daš ti ta izpušni kolektor zavarit?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 03 jun 2012, 22:03

sem ga že zavaril

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 04 jun 2012, 22:21

Ne vem, kaj so pri Volvu mislili s temi kolektorji! Da prav vsak poči, ni važno, ali je od N/A motorja, ali T5! Da o počenih ohišjih turbin ne govorim....

Glede na to, da si lepo pripravil površino pred varjenjem, bo mogoče kolektor še nekaj časa zdržal!



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 07 jun 2012, 23:16

@T5-R tudi jaz upam da bo nekaj časa kolektor držal

Zadnje dni sem izkoristil lepo vreme in vse popoldneve razdiral avto. Glede motorja sem razdrl vse kar sem imel v planu. Imam par vprašanj.



trenutno stanje je tako


A je to v redu barva? A naj razdrem, spucam, pa nanovo namažem? Če ja, katero mast nej dam, kje jo kupim? Doma mam navadno litijevo. A bo dobra?


Kaj naj naredim s to lamelo? Z radijem se debelina manjša. Na obodu je 6,6mm. Na dveh mestih zmanjkuje utora. Na notranjem robu je 7.2(Približno). V vadisu pa piše, da se zamenja, če se ne vidijo utori. A to je pol še v redu?


Tako zgleda blok. Po stenah je črno, samo gre dol. Ker ima motor kompresijo, tega nisem mislil nič razdirat. Samo malo bom spucal od spodaj. A bi bilo priporočljivo razdret?

Vsak info je nadvse dobrodošel

hvala vnaprej

lp, Nejc





Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 08 jun 2012, 00:09

Priporočam ti, da zamenjaš vse semeringe, in O-ringe! Pri tem se šparanje ne izplača!

Za homokinetične zglobe se uporablja namenska grafitna mast! BTW, na sliki je mast res čudne barve (ali pa je takšna svetloba.....) Kakorkoli, jaz bi vse skupaj opral, in na novo namazal! Mast boš dobil v vsaki trgovini z avtodeli!

Glede sklopke je odvisno kako boš delal z njo! Ampak če je neenakomerno obrabljena, bi jo bilo kar za zamenjat + potisni ležaj + košara(potisna plošča)

Škoda, ker nisi izmeril propust motorju, bi dobil bolj realno sliko o stanju motorja! Karter, in spodnji del vsekakor očisti, in operi! Ne pozabi na sito oljne črpalke, samo črpalko se tudi izplača pregledat! Obvezna pa je menjava vseh O-ringov na karterju!

Ker imaš tudi menjalnik dol, zamenjaj še semeringe na menjalniku, ker radi puščajo!



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 08 jun 2012, 07:33

Menjava vseh o-ringov in semeringov je v planu. Kje se jih najbolj splača naročit? Poznam samo Ebay in Partsforvolvo.

Bom še črpalko za olje vzel dol. Kako pa izmeriš prepustnost motorja?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 08 jun 2012, 23:34

Propust motorja se izmeri tako, da se odvije svečke, v luknjo se privijači ustrezen nastavek, bat se postavi v ZMT, ter se preko merilnega instrumenta spusti komprimiran zrak v cilinder! Instrument pokaže, koliko zraka uhaja iz cilindra (v %)! Postopek ponoviš na vsakem cilindru! Bistveno je, da je rezultat na vseh cilindrih približno enak! Ker se motor ne vrti, kot pri meritvi kompresije, je rezultat bolj realen!

Drugače pa semeringe kupi v kakšni trgovini pri nas, saj jih lahko zamenjaš v primeru, če niso pravi! Pa še poštnina iz tujine bo dražja, kot sami semeringi!

Pa pazi, da dobiš taprave (smer vrtenja)

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 09 jun 2012, 00:15

Super. Potem še ni prepozno za zmerit propustnost. Ventili so itak vsi zaprti, bati so pa tudi še v cilindru. Rabim samo dovolj močan kompresor, protipovratni ventil, manometer, vakumsko cevko in pa eno "žrtvovalno"svečko, da naredim nastavek.
Procente bom pa že izračunal, koliko zraka bo ven ušlo.

najlepša ti hvala

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
tomazKK, 11 jun 2012, 19:58

Priden pob!


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 25 jun 2012, 23:44

spet se javljam

hvala za pohvale

Meritev prepustnosti se je izkazala za bolj problematično, kot sem mislil.
Vseeno mi je na koncu le uspelo nekaj izmeriti, sem pa izgubil kar nekaj živcev. Sama meritev je bila tudi kar komedija. Predvsem ponovljivost meritve je bil problem. Izkazalo se je, da je tesnenje odvisno od položaja bata. Če je bat v spodnji legi, ne tesni skoraj nič (do 1 bar) , če pa je v zgornji legi, pa cilinder drži 3 bare pritiska. Če pa je bat nekje na sredini, pa je odvisno od sreče. Lahko da ne tesni nič, lahko pa tesni tako dobro, da bat porine v spodnjo lego in doseže skoraj 4bare v spodnji legi. Če bat na roke postavim v spodnjo lego, zopet ne tesni nič.

Teh povezav mi ni uspelo razvozlati. Procentov tudi še nisem računal, gre pa ven, na uč, 3/4 zraka. Če s prstom zaprem cev, pridem takoj do 10 barov

video

svečka predelana v nastavek z mitopur-om


a so ti rezultati dobri ali slabi? kakšen procent izgub je še sprejemljiv? Čedalje bol se nagibam k temu, da bi bate ven vzel. Razlog je tudi ta, da ne znam dobiti ven zadnjega tesnila. Sem poskusil vrtat in sem že zlomil 2 svedra. Kako vi to dol vzamete?





Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bojko, 26 jun 2012, 08:08

stipemodris je napisal ...

spet se javljam

hvala za pohvale

Meritev prepustnosti se je izkazala za bolj problematično, kot sem mislil.
Vseeno mi je na koncu le uspelo nekaj izmeriti, sem pa izgubil kar nekaj živcev. Sama meritev je bila tudi kar komedija. Predvsem ponovljivost meritve je bil problem. Izkazalo se je, da je tesnenje odvisno od položaja bata. Če je bat v spodnji legi, ne tesni skoraj nič (do 1 bar) , če pa je v zgornji legi, pa cilinder drži 3 bare pritiska. Če pa je bat nekje na sredini, pa je odvisno od sreče. Lahko da ne tesni nič, lahko pa tesni tako dobro, da bat porine v spodnjo lego in doseže skoraj 4bare v spodnji legi. Če bat na roke postavim v spodnjo lego, zopet ne tesni nič.

Teh povezav mi ni uspelo razvozlati. Procentov tudi še nisem računal, gre pa ven, na uč, 3/4 zraka. Če s prstom zaprem cev, pridem takoj do 10 barov



Upam, da si pri vsem tem upošteval dejstvo, da se s premikanjem bata spreminja pozicija (odprtost/zaprtost) ventilov.


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 26 jun 2012, 08:18

ventili so v mojem primeru vedno zaprti, ker imam odstranjene odmične gredi.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 08 avg 2012, 08:24

mene pa zanima, kako spraviš havbo v vertikalni položaj.




A vi odžagate tisti štift, ki je prinetan. Pa potem pač daš nazaj navaden šrauf.
A se da tisto odstranit neporušitveno? Vzmet pustim tako kot je?

hvala vnaprej




Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 08 avg 2012, 08:53

Na tistih X vodilih haube imaš jeziček na vsaki strani! Ko odpreš haubo dokler gre, jo malce zapri (par cm)! Nato tista jezička premakneš navzdol,in haubo odpreš navpično! Ko jo zapreš,se mehanizem resetira!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 08 avg 2012, 19:31

stipemodris je napisal ...

spet se javljam

hvala za pohvale

Meritev prepustnosti se je izkazala za bolj problematično, kot sem mislil.
Vseeno mi je na koncu le uspelo nekaj izmeriti, sem pa izgubil kar nekaj živcev. Sama meritev je bila tudi kar komedija. Predvsem ponovljivost meritve je bil problem. Izkazalo se je, da je tesnenje odvisno od položaja bata. Če je bat v spodnji legi, ne tesni skoraj nič (do 1 bar) , če pa je v zgornji legi, pa cilinder drži 3 bare pritiska. Če pa je bat nekje na sredini, pa je odvisno od sreče. Lahko da ne tesni nič, lahko pa tesni tako dobro, da bat porine v spodnjo lego in doseže skoraj 4bare v spodnji legi. Če bat na roke postavim v spodnjo lego, zopet ne tesni nič.

Teh povezav mi ni uspelo razvozlati. Procentov tudi še nisem računal, gre pa ven, na uč, 3/4 zraka. Če s prstom zaprem cev, pridem takoj do 10 barov

video

svečka predelana v nastavek z mitopur-om


a so ti rezultati dobri ali slabi? kakšen procent izgub je še sprejemljiv? Čedalje bol se nagibam k temu, da bi bate ven vzel. Razlog je tudi ta, da ne znam dobiti ven zadnjega tesnila. Sem poskusil vrtat in sem že zlomil 2 svedra. Kako vi to dol vzamete?






Nisem nikoli po takem postopku meril propustnost motorja, zate ne vem, kaj ti rezultati pomenijo! Jaz sem zmeraj to delal preden sem se karkoli lotil podirat, in če se je le dalo, pri toplem motorju! Izgube pa so dopustne nekje do 25%, in ne z več kot 5% razlike med cilindri! Sem pa že videl motor, ki je imel 60% izgube, in je še vedno delal.....

Za semeringe pa uporabiš izvlekač!

KLIK

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
mrv, 08 avg 2012, 19:49

RollingStone je napisal ...

To je blo za zamenjat že 40.000 km nazaj.



Al pa turška kvaliteta ;)



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 16 avg 2012, 23:30

Volvo avantura je dobila novo poglavje. Med čiščenjem karterja sem prišel do spoznanja, da bo čiščenje ter sestavlanje motorja precejšnja muka, če bom ležal pod avtom na travi.
Odločil sem se da motor sestavim v garaži. Ker mi dvigalo tipa "žirafa" ni všeč, predvsem kar se tiče shranjevanja, v že tako premajhni garaži, sem sklenil narediti multifunkcijski montažni of road žerjav.

nastala je tale mrcina (dam v najem- ugodno )


ki je svojo nalogo opravila ko keks





tako da bo, od sedaj naprej vse skupaj bolj ergonomsko


hvala za vse nasvete, še posebej @t5-r glede mehanizma za havbo.
Zadnji semering sem pa dobil dol.

PS: last but not least: še slika moje nove pridobitve v garaži, s katero je bilo vrtanje profilov pravo veselje.



Lep pozdrav


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 16 avg 2012, 23:46

Si pa resno zagrabil.

No upam, da ti uspe ;)

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 17 avg 2012, 10:52

jaz tud

taprav žur še pride

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 20 avg 2012, 07:42

Par vprašanj

Tesnilni kit za pokrov ventilov in karter:
A je nujno da je kit anaeroben? Ali je lahko laterikoli za 5 euru. Če ja, katere barve naj bo? A se splača kupit original?

S čim namažeš semering pri montaži? S kakšno mastjo?

Na kakšen način vi čistite motor? Sam uporabljam Nitro pa čopič, vendar gre zelooooo počasi. A je kakšna hitrejša alternativa?

Za vsakeršen info bom hvaležen

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 23 avg 2012, 18:52

ALi lahko vzameš dol pokrov od pasti za olje(oil trap), da ga lahko sčistiš od znotraj? Sem v dvomih, ker mi deluje kot da je vse skupaj zalepljeno.

Hvala vnaprej

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
tomsom, 23 avg 2012, 19:25

Predlog za čiščenje motorja:
Razmaščevalci: MAG, meglio, dexal, v primeru da ni namenskega acidnega čistila.
Po pranju obvezno silikon sprej po motorju, ker drugače aluminij preveč oksidira in je grdo.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 23 avg 2012, 21:19

hvala, bom nabavil in poskusil

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 24 avg 2012, 09:14

stipemodris je napisal ...

ALi lahko vzameš dol pokrov od pasti za olje(oil trap), da ga lahko sčistiš od znotraj? Sem v dvomih, ker mi deluje kot da je vse skupaj zalepljeno.



zgleda da ne

http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=46227

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 28 avg 2012, 00:13

Spet bi rabil malo pomoči.

Sem pred naročitvijo rezervnih delov. Po ogledovanju spletnih strani in primerjanju cen, sem že skoraj odločen, da bom naročil dele pri skandixu, razen če me boste odvrnili od tega. Ker to delam prvič, rajši še prej vprašam, da preprečim morebitne nevšečnosti.

Kakšne so vaše iskušnje? Njihova spletna stran mi deluje zelo ok, pa še cene imajo najnižje. Vsaj od teh ki sem jih zasledil.

deli ki jih mislim naročiti so: set tesnil(glava, karter, oljna pumpa), filtre, semeringe,oba jermena, en nosilec motorja, palca od stabilizatorja do amortizerja, zavorni set za vse 4 čeljusti, molijeva mast, gasket maker,... 30 kosov za 400euru je naneslo. Ni pa zraven napenjalcev, ker jih že mam in pa tekočin, o katerih še ne razmišljam. Vse skupi pride samo 5kg, torej mam še 25kg do podražitve poštnine (jupi ) A Se splača tudi olje naročit pri njih?

Če je pa slučajno že kdo naroču head set, me zanima, če so zraven tudi o-ringi za injektorje.(na sliki desno od teflonov. 10 jih je)
http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/gaskets/cylinder-head/gasket-set-cylinder-head/1010506/

A se da dobiti kje še ugodneje material za servis?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 28 avg 2012, 22:49

Tesnilno maso za pokrov ventilov, in karter priporočam original! Ne uporabljaj kakršne koli ostale zmazke!

Če hočeš, da semering tesni, ga ne mažeš po zunanji strani, če si tako mislil! Seveda ga pa naoljiš po površini, kjer nalega na gred!

Za čiščenje notranjosti motorja je najbolje uporabit pralni bencin, če je precej umazano, pa industrijska sredstva za razmastitev, nato pa kot že omenjeno namensko acidno čistilo!

Oil trap je zaprtega tipa, in se ga zamenja, če je preveč umazan!

Scandix ima večinoma China robo! Če hočeš drago kupovat Kitajski materijal, kar! S tistimi seti pa je ponavadi tako, da zmeraj kaj manjka, ali pa ni enako tistemu, kar rabiš! Na koncu le ugotoviš, da stvar ni tako poceni!

Osebno, bi se pozanimal še kje drugje za cene glede na kvaliteto!



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
kowa, 29 avg 2012, 12:35

HEHE legenda Boš avto poskusil registrirat?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 29 avg 2012, 23:29

aha. Če skandix drago prodaja kitajsko robo, kje potem poceni prodajajo kitajsko robo? Kje se da naročiti kvalitetno nekitajsko robo?



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 30 avg 2012, 06:45

Tudi sam tako razmisljam. No, po parih predlogih in dobrem razmisleku sem se odlocil, da bom vse motorne dele (komplet tesnil, kompletz lezajev in obrockov itd. vzel original volvotovih. So pa res precej precej drazji. Zato tudi toliko zamika pri napredovanju. Ne bi vedel, ali so res toliko boljsi kot so drazji, ampak bom pa vsaj pomirjen, da je sestavljen tako kot je treba. Sicer sem pa enkrat uporabil dele iz partsforvolvo...torej ScanTech.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bojko, 30 avg 2012, 07:15

volhart je napisal ...

... Sicer sem pa enkrat uporabil dele iz partsforvolvo...torej ScanTech.


In so bili ok, ali je šlo kaj narobe?
No verjetno ste pa že vsi opazili, da ima Skandix tudi kar precej ponudbe originalnih delov, toliko za cenovno primerjavo s cenami pri naših pooblaščencih.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
alfaromeo, 07 sep 2012, 09:10

Od scantecha sem kupil "komande" za električni pomik oken.
Okna so delala, se pa ni odprl pokrov za gorivo.

Zadevo, scantech sweden made in china, sem poslal nazaj, kupil original, ki je stal cca 20% več in zadeva funkcionira brez problemov.

Tako da od scantecha nič več.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 19 sep 2012, 16:30

Ponovni update

Deli so prispel predvčerajšnjim. Na koncu sem jih vseeno naročil pri skandixu, le da sem skenslal sete tesnil in vsako tesnilo naročil posebej po kataloški številki. Kar pa niso imeli sem naročil pri summitu. Čiščenje je tudi pri koncu. Nekatera tesnila so bolj boga, na vseh semeringih pa piše germany in zgledajo ok. Zobat jermen in tesnilni kit so pa original.












Teflončke sem tudi dobil ven. Res so majčkeni


lp, Nejc


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 19 sep 2012, 16:40

Vse pohvale.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Sandi55, 19 sep 2012, 19:29

GašperS je napisal ...

Legenda! Pjeb je faca pa recte kar cte. Trmast k bik. Mal dihtug semeringov, lagrckov...

Citiram star post in se podpišem pod njega Zdej že maš mal dihtung, semerinfov in lagrčkov pa mašino u prafaktorjih. Mislim, da je to dobro, mani je žal, da nisem kot mlad tega nikoli naredil, ker sem pač "blokovc" in nisem imel te možnosti.
Res si faca, še malo pa bo avto za čez tehničnega odpelat

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
klm07, 19 sep 2012, 19:50

Kapo dol sam ne vem na drugi sliki kaj dela revija Vikend zraven, ker je več kot očitno, da bo šel ves prosti čas v bolid in še enkrat kapo dol

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 20 sep 2012, 22:23

hvala za pohvale

Pot do tehničnega pa je še dolga...

Stay tuned ;)



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 10 okt 2012, 18:26

Motor je že skoraj sestavljen. Potek sestavljanja kažejo slike, ki si sledijo v kronološkem zaporedju.

menjava teflonov.





namestitev oljne pumpe


vztrajnika


centriranje sklopke


installing gearbox like a boss. Še zadihal se nisem......NOT


Vse je pripravljeno za namestitev karterja


Pokrov. Pasto sem razmazal kar z ohišjem pinkala. Šlo je zelo lepo. Upam da bo tesnilo tudi lepo.


Cvinganje pokrova


crank lock


cam lock


jermen



Sedaj pa vprašanje za znalce.


Oznake(Nisem jih jaz risal. So bili že od prej) na jermenicah se pokrijejo "u nulo", vendar se vidi po odtisu glave vijaka na jermenici, da je položaj gredi malenkost zamaknjen glede na položaj, kot ga je imela odmična gred preden sem narazen vzel. Ker sem vse 3 gredi u nulo nastavil, tako kot piše v vadisu in zakajlal, menim, da je bilo prej pač malenkost zamaknjeno od optimalne lege. Kaj vi mislite? Ali naj nastavim stvari identično kot so bile prej? A naj te oznake sploh upoštevam?


Sem pa zmontiral tastar jermen, tako da še imam manevrski prostor za nastavitve.
Nov jermen še čaka v škatli.

Ps: Pa zanima ma tudi kje se kontrolira nivo olja v menjalniku. Brez neljubih dogodkov seveda ni šlo. Tale pregled olja v menjalniku je bil čisto nepričakovan.



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 10 okt 2012, 19:35

Glede odmičnih naj bi se dale malenkost nastavljati kot se spominim davnih pogovorov pri Parklju (več moči ali boljši navor spodaj). Mislim da ne bi smelo biti nič narobe če je malenkost drugačna lega.

Drugače pa upam da bo čimprej laufalo in vse tesnilo. Imaš res voljo za tale avto...

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 11 okt 2012, 20:03

Izgleda da je bil vzrok stari jermen. Ob namestitvi novega je zamik odtisa glave vijaka na jermenici izginil. Vijak je lepo pokril odtis, tako da sedaj vse štima. ouyea

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
D|N, 20 okt 2012, 05:13

Se enkrat od zacetka prebral temo....in lahko recem....Respect!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 10 nov 2012, 01:14

Po daljši pavzi se spet javljam.

Oktober je bil slab mesec, kar se tiče volvo avanture, ker nisem imel časa (vsak vikend je nekaj vmes prišlo)

Motor sem dal nazaj v avto. Nisem ga popolnoma sestavil, ker sem "cvikal", kako bo šlo noter.


hotel sem vse opraviti v enem dnevu in potem žerjav pospravit pod streho, da mi nebi ponoči zarjavel. Ker je šlo vse počasneje, kot sem planiral, sem moral hiteti in sem spustil motor noter, brez da bi prišravfal servo pumpo in kompresor klime.
To se je kasneje izkazalo za napako, vendar mi je na koncu (1 teden kasneje) nekako uspelo vse prišravfat.

Ker imam motor sedaj v avtu, nimam več udobnega zavetja garaže.
Odkar se je ura prestavila, je takoj tema, potem je tu še deževje in nizke temperature, tako da gre sedaj še bolj po polžje...(bo treba neki pozidat:) )

Upam da bo do novga leta čim več sončnih dni, takšnih, kot je bil današnji.

še par slikc:

Menjava tega nosilca je bila precejšen zalogaj. Vsaj za mene. Ko je guma do konca notri, greš lahko na zasluženo pivo


kolektor je nared za frezanje prirobnice


žerjav sem tudi prebarval


LP,Nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 29 nov 2012, 20:38

Ponoven update

Stvari pod pokrovom, se normalizirajo


Trenutno čakam da mi ponovno pofrezajo kolektor. Pri prvem poizkusu je preveč treslo, ker ni bil kolektor dovolj togo vpet na nosilec, in sam nosilec tudi ni bil dovolj tog.


Dodal sem diagonale, in vse skupaj zavaril. kolektor pa z gurtno našponal na nosilec. Upam da v drugo ne bo zapletov.

Rabil bi pa pomoč pri izbiri olja za menjalnik.
Med menjavo semeringov in med transportom se mi je izlilo precej olja iz menjalnika. Po prebiranju forumov, sem zasledil da notri uporabniki zlivajo 75w80 ali 75w90.
Zanima me tudi, ali naj olje samo dolijem, ali naj zamenjam celotno olje?
Staro olje mi deluje na pogled(kot kri) in po vonju (precej smrdi, nič po zažganem) ok. Slika je v enem od prejšnjih postov.

Kakšne so vaše izkušnje? Kaj mi priporočate? Gre se za menjalnik M56.





Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Damijan, 30 nov 2012, 09:38

Ali mogoče veš, pa še kdo drug, koliko tehta gol volvakov petak, motor?

Zanima me, ker je od volov kante aluminijast. Od moje kante je petak iz sive litine in gol naj bi imel 140kg.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 30 nov 2012, 10:30

Ga stehtam v soboto.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Damijan, 30 nov 2012, 10:59

No dej, približno. 10 kil +/- nima veze.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 30 nov 2012, 11:46

Tehtal ga nisem, tako da tega podatka nimam. Po občutku bi pa rekel da blok skupaj z glavo ni bistveno težji od menjalnika.

Ko sem motor vzel ven je bil samo blok + glava, in je bilo vse otročje lahko.

Ko sem pa nazaj deval blok z menjalnikom, pa ni žerjav šel nikamor (brez matranja)


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Volvej, 30 nov 2012, 12:33

Daj novo olje not v menjalnik, sploh če ne veš kaj je noter, saj ne gre dosti not kakšna 2l.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 30 nov 2012, 12:48

Ok

A potem tista teorija, ki je aktualna pri avtomatskih menjalnikih, da po menjavi celotnega olja naenkrat menjalnik zariba, za ročne ne velja?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Volvej, 30 nov 2012, 14:31

Ne velja. Jaz sem ravno letos na svojem menjal vso olje v menjalniku - ročni 5, dela BP, logično.

Z avtomatiki pa nimam izkušenj, ker mi niso ravno pri srcu.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Volvej, 30 nov 2012, 14:54

V autodati piše za olje za tvoj menjalnik 1161645 Synthetic, zraven pod note pa še: MY 1996 -> 75W/80, kapaciteta 2,1 litra.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 01 dec 2012, 18:59

hvala za info

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Damijan, 03 dec 2012, 09:32

Damijan je napisal ...
... Od moje kante je petak iz sive litine in gol naj bi imel 140kg.


Da še malo zasmetim tvojo temo...

Sem poizkusil dvigniti motor iz avta in tovarniški podatek o 140kg je pošteno zgrešen. 2 ga komaj toliko privzdigneva, na drog, da se premakne. Pod "gol motor" pa štejem samo karter, blok, glava in sesalni kolektor.

@volhart: si mogoče uspel stehtati?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 03 dec 2012, 10:43

Ne se, ker se nisem imel casa do delavnice priti...sama sola jebemti.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 06 dec 2012, 17:05

Motor je sestavljen. Vse je pripravljeno za verglanje.

Pojavil se je samo en dvom in sicer: da nimam noter ABS modula. Vzel sem ga ven, da ga zalotam, vendar to še ne bo kmalu, ker nimam primernega spajkalnika.

Sedaj pa ne vem ali lahko probam brez ali ne.
Ali se lahko kaj skuri? Je že kdo to prakticiral?

Prosil bi za čimprejšnji odgovor

PS: A je še kakšna stvar, na katero moram biti pozoren?





Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 06 dec 2012, 17:54

Loh probaš... možno pa je da boš potem mogu napako ABS-ja resitirat na testerju oz. z napravico. Lahko pa da boš samo priklopil in se bo resitiralo samo po sebi.

Števec za hitrost ti ne bo deloval in seveda ABS ;)



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 06 dec 2012, 17:57

Lahko vžgeš tudi brez ABS modula!

Priporočam ti, da izklopiš senzor na motornigredi, vzameš ven svečke, ter malo zaverglaš v prazno! To je zato, da se vsi kanali napolnijo z oljem! Šele nato vse skupaj sestaviš, in vžgeš motor! Priporočam tudi meritev pritiska olja!

Pa veselo "verglanje"!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 06 dec 2012, 18:05

ok, grem probat, držte pesti

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 06 dec 2012, 18:59

liveticker status: online

prvi poskus ni uspel.
Motor ni dobil bencina.
Predno sem prvič zaverglal sem, samo deval kontakt,(cca 15x) da bi pumpa pognala benz do motorja. (to sem prebral na enem od forumov)

Ko se je akomulator spraznil, sem odvil modri pokrov na ventilčku na letvi z injektorji, vendar ni priteklo nič.

Sedaj se akomulator polni za drugi poizkus.

ali naj pritiskam pedalo za gas, med verglanjem? Obstaja še kakšen trik, ki ga ne vem?

matr je mrz


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
T-5R, 06 dec 2012, 19:18

Pritiskanje na gas ne bo pomagalo, če ni pritiska bencina! Ko daš kontakt, mora bencinska črpalka delovati za okoli 5 sekund! Med samim vžiganjem motorja, pa mora ravno tako delovati bencinska črpalka!

Preveri z lučko, če je napanje na črpalki, preveri tudi rele bencinske črpalke v škatli z varovalkami! Rele je zelene barve, oznaka 103!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 06 dec 2012, 19:53

Bencinska črpalka deluje. Se jo sliši. Recimo da 5 sekund. Štopal pa nisem.

Če takoj ponovim kontakt, deluje krajši čas. Če pa vmes počakam 5 sekund, pa se jo sliši dalj časa.

Akomulator v drugo noče sodelovati, zato sem ga dal v garažo, da se napolni čez noč.

jutri zjutraj ponovim vajo.

Res pa je da imam bencin na rezervi in avto nagnjen nazaj. Spredaj sem ga dvignil, da sem lahko zmontiral avspuh. Mogoče da je to vzrok, in pumpa laufa na suho. Bom jutri to odpravil.


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 07 dec 2012, 15:00

kangla bencina v kestl, akomulator not, kleme gor, dam kontakt, cager za benz se premakne, aha, tega pa včeri ni blo, pulz poskoči na 250, obrnem ključ, in,... vruuum...vžgal v prvo.

še kar se tresem





Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Volvej, 07 dec 2012, 15:35

Jaz ti lahko rečem samo svaka ti čast! Enjoy with your Volvo!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
klm07, 07 dec 2012, 16:06

Kapo dol

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
jama, 07 dec 2012, 16:31

Bravo legenda ! Že od vsega začetka spremljam tvojo temo.
Vsaka čast.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 07 dec 2012, 18:34

Čestitke.

Pa upam da bo brez problemov na dolgi rok ;)



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 08 dec 2012, 16:00

Hvala za podporo. Brez vas mi nebi uspelo

Sicer pa brez straha, da bi se tema zaklenila. Da bo avto za na cesto, bo objavljenih še kar nekaj postov.

Pa tudi "chek for leaks" me še čaka.

še par slikc




današnje stanje


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
Sandi55, 09 dec 2012, 18:19

Škoda, da je sneg

Bravo Stipe! Car si! Itak smo verjeli vate in ti bili vsi po malem favš, ker sami nismo več tako zagnani (beri: neumni), da bi se šli tak overhaulin' s staro kripo...
Pa se je menjava "parih tesnil" končno le končala in vsi držimo pesti, da se ti bo izplačala (s tem mislim, da ti bo avto delal vsaj par let BP). Srečno s prvimicestnimi testi!

LP Sandi

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 09 dec 2012, 19:41

Bravo in cestitke za zagnanost. Kjer je volja, tam je...in verjamem, da bo avto sedaj tebi se dolgo sluzil.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 11 dec 2012, 21:21

Hja, bomo videli koliko km bo zdržal brez popravil.
Fino bi blo, če tja do 500 kkm. ;)

Sedaj ko je zunaj mraz in sneg, sem se lotil zavor.



Premeril sem ploščice in diske. Mesa je dovolj na diskih kot tudi na ploščicah: spredaj 25,5mm, zadaj 9,3mm

Prvo sem planiral da bi postružil diske, vendar sem sedaj "naumil" da bi samo obnovil čeljusti, ter vse zmontiral nazaj tako kot je bilo. Moje razmišljanje je sledeče: če prej ni nič treslo in škripalo, potem tudi sedaj ne bo, če ničesar ne spremenim. (razen da odribam zaribane bate)





Pri prednjih zavorah, se vidi, da so ploščice obrabljene v konus. Debelina diska pa se z radijem manjša.

Pošmirglan disk


Če diske podrejam, moram tudi ploščice vsaj pošmirglat, da bojo nalegale lepo na disk, kar se mi zdi nepotrebno in neekonomično, ker bo potem vse tanjše, in prej zrelo za menjavo.


A je to napačno razmišlanje?







Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
tomsom, 11 dec 2012, 21:32

Zamenjaj ploščice in poravnaj diske na stružnici, če iščeš rešitev za prvo silo.
Boš pa verjetno menjal tudi protiprašno zaščito na batih.?
V bistvu jo moraš.
Drejanje diskov ti pride 5€ kos, vse kar je več, me kontaktiraj ti jaz uredim za to ceno.
Do NM jih pa tudi dobimo nekako brezplačno.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
divja jaga, 11 dec 2012, 22:04

Jaz ti priporočam, da kupiš kar nove diske in ploščice, boš vsaj vedel na čem si. Ker ta disk na tvoji fotki meni deluje zelo ubogo. Po želji.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 11 dec 2012, 22:48

@Tomson
Protiprašne gumice že imam. Sem jih naročil skupaj s tesnili.
Tudi poceni drejanje mi ni problem zrihtati. Hvala za ponudbo.

@ Jaga
Nakup novih diskov in ploščic ne pride v poštev, ker še ne vem, če bo avto sploh delal.

Zanima me samo, ali naj grem takoj drejat diske, ali je sprejemljivo za prvo silo (da stestiram avto), da pustim tako kot je, pa dam diske podrejat, ko bojo ploščice za zamenat.

V vadisu piše da je min debelina ploščic spredaj 3mm, zadaj 2mm
Ker so moje 2x debelejše se mi zdi škoda da nebi prvo te izkoristil do konca.

A s starostjo ploščice izgubljajo zavorne lastnosti?



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 12 dec 2012, 11:21

Mojemnenje...dokler avto ne bo popolnoma operativen, kar pusti gor te ploscice in te diske...stestiras jih lahko...zaradi njih se na testu ne bos ubil...in ce bo treba, jih bos kasneje menjal...obnovi pa celjusti, kajti to je bolj izreden postopek, diski in ploscice pa so potrosni material in v njih se ne splaca vlagat, dokler avto ne bo popolnoma delujoc.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 13 dec 2012, 20:52

Zadnja dva dneva sta bila najtežja od vseh, odkar sem stopil na ta "križev" pot.
Zasluge gredo zavorni čeljusti, ki ni hotela spustiti batka iz svojih hramov.

Res je bilo neprijetno gledati manometer in ugibati, kje bo lajtngo razneslo.

Tisti "BUUUUM" ki sem ga čakal, se je naposled le zgodil pri 15barih.



čist razočaran nad bremzam

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 13 dec 2012, 21:29

Gledam utor na batku in se sprašujem, zakaj se mi ni prej porodila ideja, da bi poskusil s snemalcem jermenic. Verjetno bi šlo, elegantnejše.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 13 dec 2012, 22:25

A tole je prednja čeljust tok zagrabla?? Pa batek je samo za v smeti... Izgleda je snel manjšeto pa je prhajal v stik z vodo. Nov batek je ene 15€ pomoje pa mislim da se da dobit nerjavečega. Če boš tega rihtal ne vem če bo OK na dolgi rok.

K sm jz svoje vn vzel sta bila spredaj batka k nova. Zadaj pa je samo na eni strani štekal ampak je šlo s kleščami ven. Samo nikjer pa niso bli v takem stanju. Ni kej tvoj avto je bil res samo za na odpad... dobr da maš tako voljo

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 13 dec 2012, 22:52

Ja, to je prednja čeljust...da bi še naše boljše polovice tok grable, a? Tudi diagnozo si pravilno postavil. Le pri predzadnjem stavku si mal v temo brcnil ;)

Tale bat je prva nepričakovana stvar, ki ni ok. Vse ostalo kar sem do sedaj premeril in stestiral, je po vadisu še uporabno.

Kje imajo bate po 15euru?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 14 dec 2012, 02:06

Vprašaj pri Potokar-ju, sicer pa mislim da je tudi po drugih trgovinah. Vprašaj tudi iz česa so, drugače pa vem da jih nekdo dela privat (nerjaveče) pa sem imel cifro dve leti nazaj... zdj pa če jo spet najdem ti napišem ;)

Tok spet ne smejo grabt

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 15 dec 2012, 09:49

Po obnovi "zdrave" čeljusti, sem med preučevanjem že odsluženih gumic, dobil zelo kul idejo.

Kaj če probam usposobit zaribano čeljust, na njo pa namestim tastare gumice od "tazdrave" čeljusti.

Če bo delal, super, bom dal kr na avto, da stestiram koliko časa bo zdržalo.
Če ne, mi ostane še en set novih gumic za nov bat, oz drugo čeljust.

Šmirgl u roke in gaza.

Odbrusil sem desetinko mm. Sedaj je premer bata pri utoru 56,8mm



Pri čeljusti se nisem preveč trudil s čiščenjem utorov.



asemmbly


Prvi testi


Ven pa not gre. Gumice tudi ni snelo. Tesnenje zavorne tekočina pa je ?.

To bi verjetno lahko tudi stestiral z inekcijo.




Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
divja jaga, 15 dec 2012, 10:20

Jaz osebno bi takoj na začetku zamenjal ploščice, ker meni osebno delujejo katastrofalno.
Imam ene doma, samo nisem 100%, če pašejo. Lahko ti jih pošljem in poskusiš.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 15 dec 2012, 11:47

hvala za ponudbo in za skrb. To cenim.
Vendar naj te ne motijo ploščice. Tisto svinarijo na površini bom odbrusil in bodo izgledale čist ok.

v vednost: Nov bat pri Potokarju je 22euru, na zalogi imajo 4 komade.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 04 jan 2013, 14:37

Pozdravljeni

Veliko zdravja in sreče v letu 2013.
In čim manj nevšečnosti z vašimi konjički

Jaz te sreče nisem imel.
Zgodil se je neljubi dogodek, ki bo to temo podaljšal vsaj še za pol leta.

Avto od včeraj ni več nepremičnina, tako da sem se že veselo vozil z njim po dvorišču. Zvečer pa sem prišel do britkega spoznanja, da je motor zaključil svojo kariero.

Po tem ko je motor vžgal, ga nisem več kurblal in sem se lotil podvozja. Opazil sem da mi spušča hladilna tekočina, ker je bila na menjalniku luža. Sklepal sem, da mi spušča pri cevi, ki gre do pečke in se nisem preveč sekiral.

Včeraj pa sem videl, da mi meša olje in vodo, ter da kaplja med blokom in menjalnikom.

Ali mi je počil blok zaradi zmrzali? Prej je bil antifriz notr. Jaz sem spustil ven hladilno na kilerju in zadaj na bloku.

Nisem pa spihal cevi, ker mi ni na pamet prišlo da je še kaj hladilne tekočine v bloku.

upam da bo konec leta boljši

lp, Nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 04 jan 2013, 23:46

Blok je bil verjetno počen ali pa načet že prej. Sej nočem bit pameten ampak že v začetku teme sem izrazil dvom da je glava oz. blok v redu. Sploh ker verjetno ni samo 1x zakuhal in še hladna voda se verjetno zlivala v topel motor že pred tabo če je tako kadil. Da pa preveriš izpravnost pa obojega pa je treba dat stvari v pregled. 99,99999% je vredu če spustiš vodo samo spodaj na hladilniku. Sam sem tako delal na ex S70 lep čas ko se je vozila na vodo in je bilo zunaj pod 0.

Če bi na tvojem mestu naredil kaj je to menjava motorja ampak dvomim po stanju tvojega avta. S tem pa spet reskiraš slab motor itd... Vem da je en uporabnik prodajal 850 2.0 limo po delih pa mogoče kontaktiraš njega. Najbolje da iz tega narediš koline, pa imaš za dobre denarje lepe 850/V70 bencinarje na trgu in je stvar rešena. S tem avtom pa si imel dobro šolo in boš vse poznal.

Ne se sekirat. Nisi prvi ki se je napel s staro garo ;))

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
volhart, 05 jan 2013, 07:02

Tudi moj predlog je tak...tole je bil odlicen schnell kurz iz avtomehanike...pa se poceni. Sedaj pa nekaj drugega delujocega kupi pa bo. Motorje sicer imam jaz, ampak te zadeva ne bo prisla dovolj poceni da bi se ti resno splacala. Takole...motor vzamem iz svojega avta in ti ga na paleti dam za 250 eur. Tebe nato caka se ogromno dela pa zagotovo se nakup kaksnega jermena, olja itd...strostki bodo hitro na noivoju tistega crnega V70 za koliko ze...850 eur.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 05 jan 2013, 09:10

Ja sedaj je odprtih precej možnost kako napreji. Verjetno bo šel res za dele. Vsekakor bom pa še enkrat vse odprl in pogledal iz radovednosti.

Ko sem ga jaz kupil ni mešalo vode in olja. Pa sem se vozil z njim 5 dni preizkušnje po lokalnih hribih.

Najbolj bedno je, da motor lepo dela in nič več ne kadi.



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 16 feb 2013, 20:49

Pozdrvaljeni

Ponoven preobrat v volvo sagi

Od šoka sem si opomogel in sklenil, da dam mojemu volvotu še eno šanso.

Zahvaljujoč forumu, sem uspel dobiti enak motor. V motor sem pihnil s kompresorjem in dobil zelo podobne rezultate kot pri originalnem motorju. Ta motor naj bi imel 280k km za sabo.



Ko sneg skopni ponovim vajo.

lp, Nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 31 dec 2013, 09:41

Pozdravljeni vsi skupaj.

Po dolgem času se spet javljam.

Z volvom sva imela še nekaj dogodivščin od mojega zadnjega posta na tem forumu.
Ker nisem imel več takšnega navdiha nisem veliko slikal.

Zamenjal sem motor. V drugo je res pain . Vmes sem še kaj polomil, ker nisem bil več tako previden kot prvič.

Naredu sem še eno neumnost. Motor sem vzel ven, brez da bi spustil olje iz karterja. Tako sem šele po odstranitvi motorja ugotovil, da blok sploh ni počen, ampak je spustilo tesnilo na glavi. V karterju ni bilo prisotne vode. Bolečina.

kakorkoliže...ko je avto vžgal sem ponovno začutil veselje v sebi, kakršnega sem imel, ko sem bil na začetku te dogodivščine.

Avto je sedaj vozen. Zaenkrat še ne pušča nič.

Še video po zagonu. Snemal sem s telefonom, zato je kvaliteta slabša.
http://www.youtube.com/watch?v=UDkZuJP9E-M

V prihodnjem letu vsem želim veliko zdravja in veselja s svojimi konjički in svojimi bljižnjimi

PS: Zdej se končno lahk štroma lotm ;)


Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 31 dec 2013, 13:22

Zvok ni glih svilen :/

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 31 dec 2013, 14:54

Zvok je bil na začetku, kot da bi bil diezel. Potem se je normaliziral

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 04 jan 2014, 14:54

Prosim, če mi pomagate razčistit par stvari.

Kako deluje števec za hitrost na 850, letnik 96?
Ali se hitrost meri preko abs senzorja in abs modula.?
Ali gre preko konektorja na menjalniku pri diferencialu?

Pri meni je ta konektor prazen. Pogrešam kabel. Ali je ta konektor odveč, ali je to izvor problema, da mi števec hitrosti ne deluje?

Gori mi tudi lučka abs, tracs. Modul sem že enkrat polotal vendar to ni rešilo težave. Lučka še zmer sveti.

Na netu sem zasledil, da je vzrok največkrat v abs modulu.

hvala vnaprej

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
bvogri, 04 jan 2014, 22:39

Če prav vidim imaš noveši ABS tako da gre prek tega modula ja ;) Mogoče je napaka na katerem od senzorjev. Hitrost pobira mislim da na enem izmed prednjih koles.

Si odstranil folijo čez vezje preden si lotal?

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 07 jan 2014, 11:51

hvala za odgovor

Bom probal prvo senzorja zamenat.

Folijo(lak) sem odstranil samo na tistih mestih kjer sem lotal.



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 10 maj 2015, 19:30

Pozdrav vsem skupaj

motor mi je začel nagajat. To se je zgodilo čez noč.
Težko vžiga, šele v tretjem poskusu
V prodtem teku nihajo obrati med 600-900rpm,
ko se ogreje so obrati lepo na 900
zelo slabo pospešuje, nima nobene moči
tudi po zvoku se sliši, da ni vse tako kot je bilo

Če odklopim maf, ne opazim nobene razlike.

To sem opazil danes.
Sem sklenil da prvo vprašam in potem brskam po netu

Zmeril sem samo Upornost maf-a, ki je cca 1,8kiloohmov

Za vsak nasvet vam bom hvaležen.

LP nejc

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
alfaromeo, 11 maj 2015, 09:22

motor prostega teka
lambda
kapa
rotor

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 11 maj 2015, 22:15

Če izklopim maf se delovanje motorja ne spremeni.
Če izklopim konektor iz motorčka prostega teka pa se delovanje motorja poslabša.

ALi lahko iz tega sklepam, da je zanič maf?



Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 14 maj 2015, 18:44

Avto že dela. 1. in 3. svečka nita pravilno delovali.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 27 jul 2015, 20:32

Pozdravljeni

Meni pa pcv sistem ne deluje. Enkrat sem ga že čistil. Oil trap-a nisem zamenjal. Zgleda kot da je spet totalno zabit. Avta nisem uporabljal skoraj nič (ne se bat, bom objavil ko ga bom registriral )

V kakšnem intervalu naj bi se pvc čistil, oz koliko časa traja dokler se spet ne zabije. vaše izkušnje?

Ali nedelovanje sistema povzroči tudi to, da ni 100% zatesnjen.
Eno plastično cevko sem polomil in jo zalimal nazaj s tesa trakom

Če pcv ni ustrezno zatesnjen, ali to vpliva na prosti tek.

Po koliko kilometrih ti začne puščati olje, če se voziš z zabitim pcv sistemom.
Je možno še kaj hujšega, če tega ne odpraviš?

A sploh komu deluje ta sistem na 850-ki ?

Lep pozdrav

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
1-ej, 28 jul 2015, 06:25

Jaz sem lani zamenjal komplet PCV sistem in deluje B.P. naročil sem pa pri IPD imajo kar nekaj KIT-ov v opciji. Imel sem pa problem z prevelikim tlakom v motorju in mi je olje izstopalo preko turbine in intercoolerja, da o pihanju iz "šipke" za olje niti ne govorim. Sedaj dela avto super!

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
alfaromeo, 20 avg 2015, 10:42

Jaz sem dal zamenjati PCV in ostalo na 360 in nekaj kkm. Kakšne bistvene razlike nisem opazil, ker očitno ni bil zabasan.

Re: 850 2.0 gle, 95, stipemodris
stipemodris, 13 maj 2016, 18:25

Pozdravljeni

Moj volvo je res dogodivščina. Sploh ne neha s svojimi zagonetkami.

Včeraj sem ga registriral.

Po namestitvi registrskih tablic, pa se vsedem v avto na dvorišču in bum, izgubim pogon po 5ih metrih. wtf... to pa ni dobr Pogledam spodaj in vidim zlomljena gred zgloba.

Potrebujem desno os. Tadolgo.
Če jo kdo ima se priporočam.
Mogoče jo ima frenk, sam sem zgubil njegovo številko

Mogoče rabim samo zunanji del homokinetičnega zgloba. Nisem še nič razdiral.