Konec za Saab
JG, 19 dec 2011, 12:23

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=7703
http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke/2011/12/saab_je_vlozil_predlog_za_stecaj.aspx

Nekoč zelo zanimiv "player" v premium razredu, danes končuje svojo zgodbo.

Re: Konec za Saab
revival, 19 dec 2011, 12:45


Žalostno,torej od švedov ostaja samo še Volvo

Re: Konec za Saab
SIPS, 19 dec 2011, 12:51

Ves cas sem upal, da se bo izmazal, pa vidim, da ne bo nic iz tega

Res škoda za Saaba.......


Re: Konec za Saab
garfield, 19 dec 2011, 14:11



Re: Konec za Saab
KISIK, 19 dec 2011, 14:25

Beda... že tako ali tako jih je bilo malo na cesti... pa še ti bodo šli...

Re: Konec za Saab
mrv, 19 dec 2011, 14:28

če ne drugo bojo mogoče cene vozil narasle

Re: Konec za Saab
Mihc V50 T5, 19 dec 2011, 14:56

Žalosten konec

Re: Konec za Saab
kitaramoz, 19 dec 2011, 15:45

vajtsnejk je napisal ...

če ne drugo bojo mogoče cene vozil narasle



če bo tako kot v primeru Roverja bodo padle...sem imel Roverja prej, še dobro da nisem izbral saab-a ker potem bi imel pa že čuden občutek

škoda za tako dobro znamko, kar nekaj njihovih starejših avtov je po sloveniji kot starodobnikov in vedno pogledam za njimi....škoda....

Re: Konec za Saab
mrv, 19 dec 2011, 16:39

kitaramoz je napisal ...

vajtsnejk je napisal ...

če ne drugo bojo mogoče cene vozil narasle



če bo tako kot v primeru Roverja bodo padle...sem imel Roverja prej, še dobro da nisem izbral saab-a ker potem bi imel pa že čuden občutek

škoda za tako dobro znamko, kar nekaj njihovih starejših avtov je po sloveniji kot starodobnikov in vedno pogledam za njimi....škoda....



če bo pa kot rover pa bojo deli več vredni kot celoten avto ;)



Re: Konec za Saab
Neyo_28, 19 dec 2011, 19:29

Res je škoda, prava žalost..volvo in saab stojita za kvaliteto izdelave (ko maš enkrat šveda v lasti vidiš da je to to), zdej so pa enga pokopali apetiti američanov ki lahk sam sanjajo o tem, da bojo kdaj izdelali avto primerliv saabu!!!



Re: Konec za Saab
G@sper, 19 dec 2011, 20:20

Za moje pojme noben saab se seže Volvu do kolena.

Re: Konec za Saab
revival, 19 dec 2011, 20:49

G@sper je napisal ...

Za moje pojme noben saab se seže Volvu do kolena.



Ker so uporabljali GM,kasneje FIAT motorje,ali je kakšen drug razlog

Re: Konec za Saab
G@sper, 19 dec 2011, 20:55

Sama kvalietata vozila. Displayi, motorji od GM, da ne govorimo o "krasnih" ISUZU-jevih 3.0 tid motorjih. Če lahko rečem kaj pozitinega o saabu, lahko pohvalim saaba aero in saaba z fiatovim motorjem.

Re: Konec za Saab
Damijan, 19 dec 2011, 21:14

Res škoda, da je po toliko letih umrla ta znamka. Avta niso naredili že od aprila letos. Tole počasno klanje znamke je bilo čisto mimo.

@G@sper: kateri SAAB pa je imel kateri FIAT-ov motor?

Re: Konec za Saab
4volvo, 19 dec 2011, 21:52

9-3 z 1.9 JTD motorji.

Re: Konec za Saab
tonkoexpress, 19 dec 2011, 23:11

4volvo je napisal ...

9-3 z 1.9 JTD motorji.

...katere mimogrede uporablja tudi Opel... Zelo dobri motorji (netipično za Fiat )
Res škoda za Saab, še ena znamka z zgodovino gre v iz cest v leksikone.

Re: Konec za Saab
Damijan, 20 dec 2011, 07:58

Motorji so Alfini!
Tudi FIAT je samo souporabnik.

Re: Konec za Saab
Ovlov, 20 dec 2011, 08:27

Nekaj o Fiatovih motorjih ...

Re: Konec za Saab
Damijan, 20 dec 2011, 09:31

Je motor iz skupine FLAR, ampak so znamke znotraj te skupine še dodatno razdeljene. Tudi finančno.

Drugače pa, motorji so Alfini.
156JTD leta 1997
Lancia Kappa dobi JTD motor 08/1998
Fiat Bravo/Brava dobi JTD motor leta 1999

Re: Konec za Saab
Ovlov, 20 dec 2011, 10:02

Pa še nekaj o motorjih Alfa Romeo ...

Re: Konec za Saab
MKovic, 20 dec 2011, 11:48

Neyo_28 je napisal ...

zdej so pa enga pokopali apetiti američanov ki lahk sam sanjajo o tem, da bojo kdaj izdelali avto primerliv saabu!!!

Zadnji Saabi niso bili nič drugega kot stara GM-ova Epsilon platfroma. GM popolnoma razumem, da ni želel know-how-a predati kitajcem za drobiž...
Po mojem mnenju je Saab preminil že vsaj 15 let prej. 9000-ka je bil joke, Fiat Tempra z "upscale" notranjostjo.

Re: Konec za Saab
Damijan, 20 dec 2011, 13:30

@Ovlov: hvala za tele dezinformativne linke. Mislim, da zelo dobro poznam motorje FLAR....


MKovic je napisal ...
... 9000-ka je bil joke, Fiat Tempra z "upscale" notranjostjo.


Alfa-Romeo 164-->LANCIA Thema-->FIAT Croma-->SAAB 9000

Re: Konec za Saab
MKovic, 20 dec 2011, 17:01

Damijan je napisal ...


MKovic je napisal ...
... 9000-ka je bil joke, Fiat Tempra z "upscale" notranjostjo.


Alfa-Romeo 164-->LANCIA Thema-->FIAT Croma-->SAAB 9000


Pardon, imaš prav, ne Tempra, Croma je Saabova dvojčica.
Alfa 164 spada v isto kategorijo? Kdo bi si mislil, za lep primerek bi vseeno prodal dušo.

Re: Konec za Saab
rickenbacker, 26 dec 2011, 01:26

fiat croma je samo navidezna dvojčica saaba 9000.
Po varnosti v primeru nesreče je saab 9000 še vedno boljši
kot marsikateri starejši volvo da ne rečem fiat. Da ne omenjam pospeškov aera 9000! Da ne omenim protikorozijske zaščite itd...
Če pa govorimo o stari 95 je to še vedno zelo zelo varen avto.

Ravno včeraj sem malo gledal crash teste za volve tako da mi kar malo pokrovko privzdigne ko berem poste v katerih saab volvu ne seže do kolen.

Užaloščeni saab uporabnik.

Lp

Re: Konec za Saab
Ovlov, 26 dec 2011, 11:39

MKovic je napisal ...

9000-ka je bil joke, Fiat Tempra z "upscale" notranjostjo.


No ja, Saab 9000 je bil približno takle "joke":

Leta 1986 je SAAB šokiral javnost, ko so njihove tri naključno izbrane 9000 Turbo podrle rekord v hitrosti in vzdržljivosti. 20 dni in noči brez postanka je bila povprečna hitrost nekaj čez 212 km/h. Vsak avto je prevozil 100.000 km brez večjih okvar pri omenjeni hitrosti! Rekorda v 20 letih še nikomur ni uspelo podreti.
(http://www.dnevnik.si/novice/svet_vozil/1042496770)

In še nekaj "dezinformacijskih linkov" (o tem, kaj ima saab 9000 skupnega z raznimi cromami, themami itd.):
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Saab_engines
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9000



Re: Konec za Saab
MKovic, 27 dec 2011, 17:56

Ovlov je napisal ...

MKovic je napisal ...

9000-ka je bil joke, Fiat Tempra z "upscale" notranjostjo.


No ja, Saab 9000 je bil približno takle "joke":

Leta 1986 je SAAB šokiral javnost, ko so njihove tri naključno izbrane 9000 Turbo podrle rekord v hitrosti in vzdržljivosti. 20 dni in noči brez postanka je bila povprečna hitrost nekaj čez 212 km/h. Vsak avto je prevozil 100.000 km brez večjih okvar pri omenjeni hitrosti! Rekorda v 20 letih še nikomur ni uspelo podreti.
(http://www.dnevnik.si/novice/svet_vozil/1042496770)

In še nekaj "dezinformacijskih linkov" (o tem, kaj ima saab 9000 skupnega z raznimi cromami, themami itd.):
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Saab_engines
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9000



Rekorda nihče ni poizkušal podreti. To je bil namreč Saabov "interni" spektakel za medije.
Približno ekvivalentno bi bilo trditi, da so vsi avtomobili na tem svetu varnostno pomanjkljivi, ker jih nihče ni postavil sedem enega vrh drugega, kot je to izvedel Volvo (celo 2x, z 144 in 740).
Ali pa morda nihče ni varnostno dorasel Volvu, ker svojih vozil ni zapeljal z mosta in tako predstavil napredek na področju varnostnih elementov.
Ne, ne še bolje, Volvo se odlično obnese, če čezenj zapelje big-foot.
Potrebno je ločiti marketing od dejstev.
Se pa strinjam, da naši mediji zelo radi populistično citirajo dogodke, ki naj bi bili dejstva.