Problem...
RollingStone, 30 sep 2010, 22:41

Eto, zelena strela laufa, pa ima se nekaj problemov...

Se komu sanja, kako se nastela vzig na razdelilni kapi na B230FT?

Mislim, a gre to samo po posluhu, ali so kaksne bolj zanesljive metode?

Cahni za timing so v ku#$%u, ampak mi je ratalo timing zrihtat. Ampak glej ga hudica, ima ko stojadin moznost stelanja se na razdelilni kapi.... Tukaj pa sem mrzel.....

Uf pogresam 850..... Ce ze moram nekaj sraufat, je 850 30x bolj preprosta....

Re: Problem...
RollingStone, 01 okt 2010, 11:44

Eto, sem izvedel, da vzig kontrolira elektronika, tako, da v tem ticu ne grmi zajec...

Problem pa je sledec:

Tezak vzig, kar nekajkrat je treba poskusit preden vzge. Ko enkrat tece, je ponovn vzig iz prve. Ce nekaj casa stoji, je spet isto.

Laufa dokaj lepo, problem je pri standgasu (ga ne drzi najbolje, vcasih crkne kar sa vedra neba). Ce dam gas na mestu, vcasih lepo zvisa obrate, vcasih pa jih zmanjsa ali celo crkne.

Laufa po vseh stirih batih (most of the time I think), ne mesa olja in vode, vse cevi (IC, turbina in podobna navlaka) so cele.

Svece so nove, prav tako rotor.

Se komu sanja, kaj je problem?



Re: Problem...
alfaromeo, 01 okt 2010, 13:02

motorček prostega tega :
MAF senszor, če ga že ima ?

ps. Če so sveče in rotor novi, zamenjaj še kable

Re: Problem...
tomazKK, 01 okt 2010, 15:33

RollingStone je napisal ...

Eto, sem izvedel, da vzig kontrolira elektronika, tako, da v tem ticu ne grmi zajec...

Problem pa je sledec:
1.
Tezak vzig, kar nekajkrat je treba poskusit preden vzge. Ko enkrat tece, je ponovn vzig iz prve. Ce nekaj casa stoji, je spet isto.

2.
Laufa dokaj lepo, problem je pri standgasu (ga ne drzi najbolje, vcasih crkne kar sa vedra neba). Ce dam gas na mestu, vcasih lepo zvisa obrate, vcasih pa jih zmanjsa ali celo crkne.

Laufa po vseh stirih batih (most of the time I think), ne mesa olja in vode, vse cevi (IC, turbina in podobna navlaka) so cele.

Svece so nove, prav tako rotor.

Se komu sanja, kaj je problem?



1. Bencin pumpa?
2. mnenje Alfaromea.

Re: Problem...
RollingStone, 01 okt 2010, 16:58

Maf senzor ima, ampak je bistveno drugacen kot pri 850, tako, da rezervnega nimam. Pa tudi ko laufa, ni nobene lucke za motor/elektroniko.

Kable sem pomenjal z rabljenimi iz 850, pa zadeva sploh ne laufa. Bom probal nekje dobit kaksne za probo, pa ce bo ok, bom kupil nove.

Motorcek prostega teka ja.... Spet je drugacen kot pri 850, tako, da nimam rezervnega za probo...


Se kaksna ideja?

Re: Problem...
tomazKK, 01 okt 2010, 19:13

Se mi zdi, da je prej luft kot iskra.

Ma slučajn tisto dijagnostično škatlco? Ne vem kak se reče.

Re: Problem...
RollingStone, 01 okt 2010, 20:38

Nima.... Kar se mi zdi cudno, ker naj bi te letniki imeli DTC box...

Tudi meni se zdi bolj, da je problem z luftom.... Ce maf odklopim je namrec popolnoma isto, kot prej....

Se bom se jutri malo poigral s tem... Ce ima se kdo kaksno idejo, naj kar napise....

Jutri bom najprej se enkrat pomeril kompresijo in pregledal kable ter motorcek prostega teka.

Ce se slucajno komu sanja, koliko je nujno (ne glede na elektroniko), v kateri poziciji je razdelilna kapa, naj prosim napise kje in kako.... Sicer sem jo dal gor isto kot prej (sem oznacil), ampak a: avto prej ni delal in b: sedaj je gor druga glava, ker je bila originalna zanic.

Pa se nekaj: ce se komu sanja, kako lahko premerim maf, naj prosim pove.

Re: Problem...
MKovic, 01 okt 2010, 22:39

Če imaš stroboskop preveri kot predvžiga (12 stopinj BTDC po spominu), to sicer pogojuje, da je plastika z oznakami kota na pravem mestu.
MAF in motorček prostega tega sta pri meni, tako, da ni problema. Tudi kakšni kabli bi se našli. Lučka za elektroniko se pri tem motorju prižge izredno redko (kakšna slaba lambda...), napačen timing pa ne bo pokazala.

Re: Problem...
RollingStone, 02 okt 2010, 01:09

Prevzig je nastavljen na 12 (+-1) btdc.... Ne pomaga nic, isto sranje... Se bova zmenila, ko bos mel cas, da preveriva se maf in motorcek prostega teka... Ce sem posten me ta zastarela zadeva prekasa, ne vem nic vec kaj je kaj, sem kratkomalo mrzel tukaj...

Ze to me je dodobra presenetilo, da so drocniki (ploscice za stelanje) popolnoma isti kot pri stoenki...pac z razliko, da ima volvo absorberje, kar je zastavi spanska vas...

Re: Problem...
RollingStone, 02 okt 2010, 16:12

Eto, problem lociran (oziroma vsaj en od problemov).... Bencinska pumpa ne dobi stroma.... Varovalke za bencinsko pumpo sploh ne najdem, rele pa je zelen "B" s stevilko 1362914... Ima kdo kaj takega kje? Drugace bom zvezal direkt, tako kot mam pri 850....

Re: Problem...
RollingStone, 02 okt 2010, 19:23

Eden od problemov delno/zacasno odpravljen.... Rele pumpe sem prevezal na napetost, tako, da bencin sedaj sopa do motorja.... Je pa (najmanj) se en problem....

Torej iskra.... Enkrat je (vsaj delno), drugic jo ni. Napetost na tuljavi podobno, enkrat je, drugic je ni. Izvedel pa sem, da ima tuljava stalen + (v mojem primeru pac ima ali nima), racunalnik pa prekinja maso.

Kaj bi bil problem? Sicer sem preverjal, ce maso res prekinja, ampak rezultata ni (kot sem ze omenil, plus enkrat je, drugic pa ne).

Bom jutri poiskal stevilko racunklnika, ce ga slucajno kdo ima, da zadevo stestiramo. Drugace pa se mi izgleda obeta ciscenje vseh kontaktov/konektorjev, vkljucno z kljucavnico....


Aja, ideje so dobrodosle.



Re: Problem...
MKovic, 02 okt 2010, 20:22

Bencinska črpalka ne deluje, dokler ne dobi signala iz modula za vžig (da iskra obstaja – motor teče). Glede na to, da imaš težave z napajanjem tuljave, je težava z črpalko bolj posledica kot vzrok. Ta varnostni mehanizem lahko obideš, za to obstaja »uradni« postopek in vključuje »bridganje« dveh varovalk pod sredinskim pepelnikom. Točnih številk varovalk ne vem na pamet, lahko pa preverim, vendar glede na to, da si napajanje že povezal direktno, niti ni pomembno.
Mislim, da je tvoja glavna težava napajanje tuljave, to za sabo potegne še vse ostale simptome. Poizkusi jo napajati direktno iz akumulatorja (+12V).
Tako preprosta stara zadeva, te pa ja ne bo spravila ob živce.


Re: Problem...
RollingStone, 03 okt 2010, 01:15

Glede na shemo napetost na tuljavi ni stalna, ampak impulzna (prekinjanje mase), kar se mi vseeno zdi rahlo nesmiselno.

Varovalk nimam pod pepelnikom ampak na levi strani armaturke (morajo bit odprta vrata).

Torej, glede na to, da sem danes premeril vse mozne kontakte/releje/konektorje na avtu, in prestudiral ogromno literaturte preko interneta, je videt, da take simptome dajeta dva krivca. Prvi je radio suppression rele (moj avto ima dva, enega za kontrolo vziga, drugega za ventilator), ki sta popolnoma identicna (jih bom jutri probal obiti in porocam rezultat), drugi najbolj pogost krivec pa je ignition control modul. Slednji naj bi bil lociran na voznikovi strani nekje pri akumulatorju, vendar ga se nisem uspel zaslediti.

Po besedah prijatelja gre za boschev modul, ki je identicen marsikateru citroenu in fordu, tako, da ga bom vrjetno celo uspel dobit.

Glede na turbobrickse je res, bencinska pumpa ne deluje ce ni vziga (napetost na pumpi je 0, razen ko avto vergla, skoci na 12V), kar je posledica necesa, najvrjetneje pomankanja napetosti na vzigalni tuljavi.

Bom jutri nadaljeval z iskanjem napake, glede na napisano je mozno tudi, da je unicen/umazan crank senzor ali slaba kljucavnica.

Re: Problem...
RollingStone, 03 okt 2010, 11:29

No, se ta udarec.... Avto sploh nima crank sensorja ampak ima hallov senzor na razdelilni kapi. Grem preverjat signale na treh pinih, bili naj bi +12, masa in digitalni signal ("0" ali "1") Ce bi bil avto pol leta novejsi bi imel obicajen crank senzor, s katerim je pol manj problemov.

Jebenti kako je lahko tako stara sajtrga bolj zakomplicirana kot 850 ali s/v/c70????

Re: Problem...
RollingStone, 03 okt 2010, 13:07

Zdaj pa sem popolnoma zgubljen.

Torej, oba radio suppression releja sta dobra. Hallov senzor je dober, oziroma ima pravo napestost.

Tuljava pa me bega.
Pomerim napetost med obema poloma, pokaze 0V. pomerim napetost med enim polom in maso, kaze 12V. Pomerim napetost med drugim polom in maso, spet 12V.

Spet pomerim napetost med enim in drugim polom, spet 0V. Pomerim napetost med enim polom in maso, 0V. Pomerim napetost med drugim polom in maso, 12V. Pomovim vajo. Med poloma 0V, med enim polom in maso 5V, med drugim polom in maso 7V. Spet ponovim. Enkrat 0, enkrat 12V, drugic spet 0V, tretjic 5V, pa 7V......


What am I missing here? Bom probal nekje staknit ignition control module, ce se vedno ne bo delal, bom vse skupaj peljal na odpad.

Re: Problem...
volhart, 03 okt 2010, 14:56

Ne se razburjat...saj bo uspelo.

Re: Problem...
bbf, 03 okt 2010, 16:25

če je navadna cinšpula, ima priključka 15 in 1. 15 mora imeti skos + 12v (ko daš kontakt seveda), 1 gre pa na elektroniko od hal senzorja in tam odčitavaš kukr je voltov (do 12 V, prekinjajoče med tekom). če je šetak, ima lahko upor med +12 in priključkom 15.

Re: Problem...
alfaromeo, 03 okt 2010, 20:56

RollingStone je napisal ...

What am I missing here? Bom probal nekje staknit ignition control module, ce se vedno ne bo delal, bom vse skupaj peljal na odpad.

Prje povej meni

Re: Problem...
RollingStone, 03 okt 2010, 22:14

Saj to je to. Dam kontakt in nepremaknem nic, niti kljuca, niti se ne dotaknem avta nasploh. Napetost pa enkrat 12 na obeh polih, drugic na enem 12 na drugem 0. Tretjic na enem 5, na drugem 7V. Cetrtic na obeh 0. Petic na enem ovako na onem onako. Sestic spet drugace. Vmes pa se samo z instrumentom dotikam cinspule, nic drugega.

ICM? Kaj drugega?

Radio suppression releja sta oba dobra. Ravno tako je napetost iz racunalnika taka, kot mora biti po shenmah. Na vseh moznih kontaktih vseh moznih relejev in varovalk. Ravno tako ima hall senzor pravo napetost, celo pri rocnem premikanju motorja (pac manj kot 0.7 ali vec kot 1.8V, torej "0" ali "1")...

Ce ni ICM, kaj je se lahko? No, tekom tedna bom poskusal dobit drug ICM. Ce zadeva ne bo laufala, gre na odpad (ali pa jo kdo lahko odvlece na svoje stroske).

Re: Problem...
Volvej, 04 okt 2010, 08:24

Berem to temo od začetka, pa pomagat žal ne vem. Me pa zanima za kakšen avto gre to, da ne bo kakšen Volvo brick karavan letel na odpad.

Re: Problem...
RollingStone, 04 okt 2010, 09:33

Ni karavan, limo 760 Turbo.

Torej, ignition modul pase na naslednje avte (ce ima kdo kaj takega zbitega doma:

citroen xm V6 in V6 24V
Opel omega A V6
Lancia thema V6
Ford orion 1.6
Porsche 928
Porsche 911 (do leta 94)
.
.
.
in seveda na razne volve 200/700/900 B230FT, ET, B28.

Predvidevam, da nihce nima nic podobnega nikjer... Bi rad probal ce je to to preden kupim novega.

Re: Problem...
alfaromeo, 04 okt 2010, 10:30

RollingStone je napisal ...
Ce zadeva ne bo laufala, gre na odpad (ali pa jo kdo lahko odvlece na svoje stroske).

roger that.

Re: Problem...
RollingStone, 05 okt 2010, 12:54

ICM je zamenjan (hvala Peter). Avto se vedno ne vziga.

Sedaj pa takole:

iskra je, bencin je, kompresija je, impulzi na injektorjih so. Ravno tako je motor v fazi.

Po moji logiki je lahko sedaj le predvzig zamaknjen. A je sploh mozno, da je predvzig toliko zamaknjen, da avto sploh ne vzge? Ali sem kaj pozabil oz. je lahko se kaj drugega?

Hvala.

Re: Problem...
alfaromeo, 05 okt 2010, 13:36

Meni avto ni vžgal, ker je bil MAF zanič. Ko sem le tega odklopil je avto vžgal.

Ima ta avto kakšno OBD diagnostiko, če da, probaj dobiti kakšnega z računalnikom da na hitro pregleda kaj je narobe, če ne, potem pa na pir v gostilno in tuhtanje.

Re: Problem...
RollingStone, 05 okt 2010, 14:29

Hehe, zadevo sem resil tako, da sem pocakal eno uro, filter nasprical s startsprejem, in je vzgal iz prve. Laufa ful lepo, kadi nic, gre pa ko p*&^%$a .Tudi v drugo je normalno vzgal, temperatura vode je vredu. Izgleda, da je bil samo zalit po vsem tistem verglanju z zanic ICMjem:).

Ima pa dve majhni napakici: Ventilator se ne izklopi ko avto ugasnem, in par kapljic olja pade na tla pri cevi za vrnitev olja iz turbine. Bomo se danes sanirali obedve.

Ni glih T5 ampak hudo dobr potegne:)


//edit: ima tri majhne napakice. Plovec ne dela, tako, da se mi niti priblizno ne sanja, kolk bencina je v tanku. Bom tudi to poskusil resit.



Re: Problem...
RollingStone, 05 okt 2010, 16:40

Olje ne kaplja vec, plovec pa sem tudi popravil (v narekovajih, ko sem vzgal po armaturki je zacel delovat).

Celo sibedah sem zrihtal... Zanic je bil tisti del, ki zadevo ustavlja ko se zapre oz. do konca odpre, pa sem kar na direkt prevezal.

Samo se ta ventilator me hebe.... Pa seveda dejstvo, da avto ni registriran....

Zdaj pa samo se kleparja/licarja potrebujem, da mi zrihta voznikova vrata


//aja, pa se nekaj sem pogruntal.... Ce avto nekaj casa stoji, malce dlje casa vziga. Ce ga ugasnem in prizgem, pa vzge takoj.... Kaj bi bilo to?

Re: Problem...
MKovic, 05 okt 2010, 18:00

RollingStone je napisal ...

//aja, pa se nekaj sem pogruntal.... Ce avto nekaj casa stoji, malce dlje casa vziga. Ce ga ugasnem in prizgem, pa vzge takoj.... Kaj bi bilo to?


Check valve, ki zadrži pritisk olja, ko bencinska črpalka ne deluje.

Re: Problem...
RollingStone, 05 okt 2010, 18:08

Aha. Kje pa se ta zadeva nahaja?

Re: Problem...
alfaromeo, 05 okt 2010, 18:47

RollingStone je napisal ...

Celo sibedah sem zrihtal... Zanic je bil tisti del, ki zadevo ustavlja ko se zapre oz. do konca odpre, pa sem kar na direkt prevezal.

Upam da je direkt vezano samo začasno.
mojster ne kar direkt stavri vezat. Je škoda avtombila. Daj zrihtaj tako kot mora biti.

drugača pa

Re: Problem...
RollingStone, 05 okt 2010, 19:33

Saj bom, sem ze zmenjen za komplet nov motorcek. Jutri pa vrjetno preizkusnje gor pa gas:)

Re: Problem...
volhart, 05 okt 2010, 19:46

Bravo...zdaj bos pa ko kaki al capone okoli vozu.

Re: Problem...
alfaromeo, 05 okt 2010, 20:56

RollingStone je napisal ...

Jutri pa vrjetno preizkusnje gor pa gas:)

samo ne v graben

Re: Problem...
MKovic, 05 okt 2010, 21:05

RollingStone je napisal ...

Aha. Kje pa se ta zadeva nahaja?

Pardon, ne pritisk olja ampak bencina, nahaja se zraven bencinske črpalke pod avtom.

Re: Problem...
Volvoline, 05 okt 2010, 22:27

Čestitam za popravilo! A ne bi bil cajt da daš kakšno sliko gor?

Re: Problem...
RollingStone, 05 okt 2010, 23:07

Hm, telefon mi je crknil, fotoaparata pa nimam.... Ko bo moznost, bom poslikal vse svoje voze in jih nalimal gor....

Re: Problem...
zagy, 15 jan 2011, 08:46

Pozdravljeni , ali ima kdo podatek o mestu nahajanja številke šasije na V 244?
Ata Zagy pripravlja svoj cigu na certificiranje za oldija.
Hvala za morebitne odgovore!

_________________
težka je tale cestarska

Re: Problem...
bbf, 15 jan 2011, 10:27

številka more bit na desnem koloteku nekje pri tablcah