Novi VOLVO D3 motor v XC-60
andrejl, 17 jul 2010, 13:41

Konec junija sem vzel novi XC60 z D3 motorjem, t.i. DRIVe varianto. Ročni menjalnik, pogon spredaj itd... Po tehničnih karakteristikah naj bi porabil samo 6,5 l/100 km, dejansko pa je precej bolj žejen, saj pije kar okoli 9,0 litrov. To je do zdalje, prvih 3000 km. Mislim,da ima tudi kar veliko luknjo v navoru pri nizkih obratih in se ne premakne, dokler obrati niso preko 1500 rpm. Mrzel je precej glasen in kar nekaj cuka, če mu odvzameš gas in ponovno pritisneš v 2. ali 3. prestavi... Skratka, tile novi motorji niso ravno perla. Prej sem vozil V50 sport z 2,0 litrskim diesel motorjem in je delal odlično, vlekel z drugo, pil pa pod 6,0 litrov...
Me zanima če ima kdo kake druge izkušnje s temi novimi motorji oziroma če se to s kilometri kaj "uteče" v bolj normalne performanse, ki jih reklamirajo v tehničnih podatkih?



Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
urber, 17 jul 2010, 14:28

Skoraj zagotovo se bo motor še malenkost utekel, vendar ne pričakuj čudežev. Kolikor vidim iz lastnih izkušenj (vendar ne pri avtomobilu) se je poraba zmanjšala potem ko se je motor dobro utekel.

Dejstvo je, da je motor malenkost podhranjen za takšen voz - saj veš da ima avto cca. 1800kg. V50 pa cca. 1400kg, motor pa ima isto delovno prostornino, sicer slabih 30 konjev več in nekaj več navora kot 2.0D v V50. Tu igra še vlogo zračni upor, ki je pri XC60 precej večji.

Poraba, katero izda proizvajalec, je merjena v najboljših pogojih, tako da so v realnosti včasih kar velika odstopanja pri vseh znamkah. Nisi povedal kako voziš - ali voziš res penzionistično, ali voziš dinamično, ali imaš težko nogo?

Mrzlega motorja NE pritisnit sploh, če želiš da ga boš še nekaj časa vozil. Najbolj pri tem trpi turbina če mrzlega zavrtiš v visoke obrate. Če ti cuka, nekaj ne štima, pojdi na servis, imaš avto itak v garanciji.

Nasplošno ti pa odsvetujem bilo kakšno tiščanja novega motorja, jaz bi ga do prvega servisnega intervala zelo lepo vozil, iztisnil bi moč iz njega le kadar bi jo res potreboval, drugače ne. Bolje se motor uteče.

Pa srečno vožnjo z zelo lepim Volvakom!

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
Augi, 17 jul 2010, 20:43

Pozdravljen,
najbolje da povprašaš uporabnika @Detra, ki ima enak motor v svojem. Oče ima v svojem stari D5 (185 hp) pa je poraba okoli 8L/100 km, s tem da se precej vozi tudi prikolica za živino. Drži pa to, da je nekaj prvih tankov bila večja poraba, vendar brez cukanja ipd...

Lp
Augi

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
Detra, 18 jul 2010, 16:00

Zdravo,

midva sva, kot je omenil Augi, enakega (D3 Drive, Summum) prav tako vzela konec junija. Ti bom kar po vrsti odgovarjal na vprašanja:





Podobnih težav torej nisem zapazil, še najbolj me čudi visoka poraba. Kje si ga pa vzel? Si že vprašal kaj na servisu?

Če že ne, probaj za začetek menjavati malo nad 2.000 obrati. Jaz ga potem pustim pri okoli 1.700 do 1.800 obratih, kjer je poraba nizka, hkrati pa imaš dovolj rezerve za hitrejše pospeševanje.

Midva sva z najinim zelo zadovoljnja in ga ne bi menjala za nič. Vendar kot sem omenil, avto je namenjen udobni in sproščeni vožnji, kjer tudi najbolj blesti. Če boš imel čas pa ga kar predstavi v rubriki Moj Volvo.

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
andrejl, 19 jul 2010, 20:48

Zdajle sem ravno vse spakiral za na dopust, dal gor trugo in bil danes s tako opremljenim v Ljubljani (sem iz Trebnjega), pa sem vozil bolj zmerno. Pred tem sem pri 3000 km resetiral računalnik in do zdajle napravil kakih 600 km. Trenutno je poraba pri 8,2 - toreg gre na dol.. .
Se strinjam, da je veliko odvisno od noge. Moji kilometri so 85% na avtocesti in tam se vozim med 130 in 150. Malo me čudi, da v 6. prestavi pri 130 km/h več pije, kot pa v 5. Avto sem sicer vzel v Trzinu, pri Avto Aktivu, ampak zaenkrat mislim, da bom s pregledom na servisu počakal tja do 15.000 ali pa še dlje, če se bodo stvari odvijale naprej po vseh vaših predvidevanjih.
Na dopust bomo šli bolj ležerno, preko Vinice do Zadra. Potem pa nazaj verjetno čez BiH preko Mostarja in Sarajeva. Tako jih bo kmalu novih 3000 okoli, tokrat s polno natovorjenim in še s trugo.
Bom poročal kako se bo zadeva odvijala naprej. Se pa strinjam, da je razlika precejšnja ali se voziš po regionalkah med 80 in 100 s pretežno 4. prestavo, ali pa če si na AC, ko gre hitreje in tudi zračni upor naredi svoje...

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
Detra, 19 jul 2010, 22:10

150 na avtocesti se že mora poznati na porabi. Predlagam, da probaš z tempomatom na 115 do 120. Poraba bo nekaj litrov manjša, časovno pa ne boš nič na slabšem. Sigurno pa v šesti prestavi porabi manj, kot v peti. Verjetno si bil v 5. prestavi na kakšnem rahlem spustu, kjer se poraba takoj zmanjša za kakšen liter ali dva.

Imam pa občutek, da je za visoko porabo bolj kriva noga, kot motor

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
andrejl, 16 sep 2010, 18:14

No pa sem spet tukaj. Medtem je seveda dopust že davno mimo, avtek ima že svojih 9.800, dama pa se mije sesul desktop, pozabil sem pasword in podobno, tako da so mi administratorji pri poskusu logiranja v tale forum zablokirali IP in sem se uspel vrnit med žive šele s svojega laptopa... Upam, da tale blokada ni za večno - ne vem kdo je skrbnik tele strani
pa nazaj k temi. Torej pred dopustom mislim, da je poraba bila nekje pri 8,2 l/100 km, potem pa smo s Thulejem in polno naloženi krenili proti Zadru. Po avtocesti got in dol tistih 250 v vsako smer, vmes pa dol po obalnih sestah bolj na easy še kakih 500. Vse skupaj z isto nogo, vendar doma začuda poraba ob vrnitvi kaže 7,9 . Torej se avto očitno uteče, kot ste uganili. Danes, še dodatnih 4000 km po vrnitvi z dopusta kaže 7,7 l/100 km.
Ugotavljam, da je to verjetno nekje optimum. Če sem naredil daljšo vožnjo po avtocesti s maksimalcem do 150 km/h, se je povprečje povzpelo za kako desetinko ali dve. potem pa ko naredim kakih 100 - 150 po regionalnih cestah, po predpisih seveda in večinoma 4. ali 5 prestava, poraba hitro pride nazaj do 7,7, enkrat celo manj, na 7,6.

Ob 10.000 km bom spet resetiral kompjuter in me zanima kakšna bo statistika do konca leta. Računam, da bom prilezel na enih 20.000 km.

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
supr, 16 sep 2010, 19:12

Avto se uteče, ampak s pretežno mestno vožnjo ne bo poraba niti približno blizu oglaševane.
Oglaševano dosežeš kvečjemu z umirjeno vožnjo na dolge (ne daljše) relacije.

@andrejl: Ce si prej vozil 2.0D, si vozil PSA (Peugeot) motor.

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
andrejl, 16 sep 2010, 21:10

V50 Sport je bil letnik 2007, mislim da je bil v njem PSA motor. Dobro se je obnesel, razen ene kolikor vem skorajda serijske napake - da je pri 100.000 km crknih EGR ventil. Poraba je bila okoli 6,7 in kompjuter je kazal korektno., kot tudi tale v XC 60. To vem, ker si pišem službene in privat kilometre in vse računa za gorivo. Poraba iz moje tablice in tista it avta sta skoraj enaki.

Se pa strinjam, da je doseči podatke iz tehničnih karakteristik v praksi nemogoče. Zame je že velik napredek, da sem iz začetnih 9 litrov pri prvih 2.000 km, sedaj prišel na teh 7,7, Če bo šlo naprej na tem nivoju, bo kar OK. Moram pa zrihtat tisto "kašljanje" in cukanje mrzlega motorja, ki se pojavlja v nizkih obratih. To mi ni všeč. Zato nerad grem na kake kratke relacije pod 5 km, ko se avto niti ne ugreje, pa ga spet ugasneš. To za dizle menda ni dobro.

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
asd, 16 sep 2010, 21:31

Augi je napisal ...

Pozdravljen, Augi
najbolje da povprašaš uporabnika @Detra, ki ima enak motor v svojem. Oče ima v svojem stari D5 (185 hp) pa je poraba okoli 8L/100 km, s tem da se precej vozi tudi prikolica za živino. Drži pa to, da je nekaj prvih tankov bila večja poraba, vendar brez cukanja ipd...


Lp.zanima me,ce ima tvoj oce v avtu avtomatski menjalnik,ali ročni,ker ravno kopujem xc90,pa me zanima kak je ko voziš tako prikolico.


Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
JG, 16 sep 2010, 21:58

asd je napisal ...

..., s tem da se precej vozi tudi prikolica za živino,...


nebi raje zamenjali/kupili kakega nemca.

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
boych, 17 sep 2010, 06:50

Nemca!? Če bo prkolco vleku ja drgač pa smo tule bolj za Švede ;).

Pa da ne bom čist skrenil od teme. Jst mam sicer D5,AWD/l. 2008, pa lahk rečem, da je pač poraba nekje okrog 1 liter večja od uradne in se suče malo pod 9l, tako da če ti kuri D3 okrog 7,5 je kr realno.

lp
boych

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
Augi, 20 sep 2010, 09:10

Pozdravljeni,
oče ima ročni menjalnik. Zakaj nemca? Men se zdi prav udobno za peljat tud s švedom, pa čeprav ma dobro tono zadaj za vlečt. Oče je pač želel imeti ročni menjalnik. Če bi sam kupoval, bi sigurno vzel avtomatika, ker si pač nastaviš ACC on ti avtomatik lepo prilagaja hitrost, medtem ko pri ročnem moraš med vsakim menjanjem prestave tempomat ponovno vključiti.

Lp
Augi

Re: Novi VOLVO D3 motor v XC-60
asd, 21 sep 2010, 22:43

Hvala,bom vzel verjetno tiptronika,sem bil na testu z obema,pa se mi zdi boljši ta,pa še prikolico sem lahko sprobal z obema.

Nemci so zelo slabi za prikolice.imamo(zdaj živim pri ženi-tam vozijo samo wv) transporterja syncro 140KM,pa svakinja Tiguana 150KM,pa je transporterju ze pri 115tkm motor crkno,potem volanski mehanizem,jermenico odtrgalo,kardan in se ohoho..ca:8700eu vse skupaj v enem letu in pol za popravila.Tiguan pa je nestabilen,in slab oprijem ob polni obremenitvi prikolice,pa še poraba je 12-14l.Tako da jaz in moji doma vozimo samo volvo,in zato ga kopujem,in vem da je sposoben peljat prikolico za živino.