(S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
volvoman, 04 jan 2007, 20:19

Vozim volvo s-60,..2.4 d,..130 km,..in me zanima ali je to isti motor kot pri modelu s-60 163 km,... in kaj narediti,da pri svojem avtu povečam moč na 163 km ??? Je možna originalna nadgradnja softvera,..koliko to stane,..in ali je poseg varen na delovanje motorja,..???

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
noj, 04 jan 2007, 20:55

kokr jaz vem je isti motor in čipanje pomoje ni problem... se bom jutri v službi pozanimav pri mehanikih in prodajalcih, pa ti sporočim...

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
AljAž, 04 jan 2007, 23:59

Kateri letnik pa je avto? Pa je common rail?

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Blaž, 05 jan 2007, 08:32

Js sm razmišlu čipat mojo dizlco, pa sem si za enkrat premislu!
Treba je vedet, da se ga da fejst napumpat, ampak js bi se držal priporočenih % povečanja!

Premislu sm si pa zato, ker poznam kr nekaj čipanih avtov in velikokateremu je šla al turbina, al pa sklopka!
Ker pač turbino navije, sklopka pa mora prenest več navora!

Je pa spet velik odvisn kako se vozi!

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
RollingStone, 05 jan 2007, 09:11

oba starejša dizla, torej 130 in 163km lahko brez problema spraviš na 198km in 400 nm. Čip tuning je najvarnejši poseg, če hočeš več km in nm. Motorja sta povsem enaka, razen sowtwera seveda.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
alfaromeo, 05 jan 2007, 11:03

Motorja naj bi bila enaka in sta čisto volvova. Čipati ni problem. Poglej RSR, chiptuning, ....

V kolikor je avto v garnciji, ti le ta ob čipanju zapade.

Verjetno se bo sklopka prej obrabila. Drugih tehničnih problemov z motorjem ne bi smelo biti.

lp

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Hong Kong, 06 jan 2007, 07:07

Na motorju pri cipanju prihaja do: (seveda ob voznji ne penzionerski-potem cipanje nima smisla)
1. Dvakrat hitreje obrabe vseh lezajev v motorju
2. Prenos na ventilih prek jermenov ali verig (ni narejen za taksne obremenitve)
3. Vsi deli v menjalniku do prenosa imajo za 30% vec obremenitev kot normalno in tega ne zdrzijo ploscice v menjalniku.Olje se greje prek normale zato vsi frizirani avti imajo dodatne hladilnike spredaj.
4. PORABA je visja za min. 2-3 Litra ali tudi vec (zato naj vam ne nakladajo, da porabi manj ker je to laz) Vec moci vec kuri cista fizika
5. Ko se cipa avto se menjajo tudi vsi vitalni deli avta ce zelis, da avto zdrzi dolga leta, ce ne po parih letih so stroski popravila preveliki.
6. Zato je na svetu zelo malo tistih kateri prodajajo chipe in zraven se obvezno menjavo mehanskih delov: lezaji motorja, lezaji oljnic, batov itn...
7. A vsaj moje mnenje je da so vsi ki chipajo dizle mal :ugly: (li)
8. Cenovno se ne splaca za teh par KM navijati motor.

Spomnim se prijatelja Reli voznika ko je friziral (in chipal) motor Lancie Delta Integrale. Ceprav je ta avto raketa kreten je sel menjati dele in sjebal super dirkalni avto. Ni zdrzal menjalnik pol leta kako je gonil ubogo Delto.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
RollingStone, 06 jan 2007, 09:07

HK, point čipanja ni predvsem to, da je večja moč. Bolj pomemben je (vsaj za nekatere) večji navor. Kar se pa tiče porabe (sicer na čipan bencinarju po mojih izkušnjah) poraba dejansko je manjša. Pogoj za to je, da voziš enako hitro kot prej. Če boš po čipanju vozil hitreje, je logično, da bo tudi poraba večja. Pri enaki vožnji pa se lahko zmanjša za cca 10-15%, ker se motor manj matra, da doseže tisto ženjeno hitrost.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
grimreaper, 06 jan 2007, 09:28

Mislim da ipak je razlika izmedju 2.4d i D5, i to u turbo punjacu.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
RollingStone, 06 jan 2007, 16:30

DJ, se strinjam s tem, kar si napisal grimiju. Ampak (ne glede na to, da sta 2.4 bencinarja po čipanju iste moči) pri 2.4 bencincih je razlika v ventilih (10v, 20v). Torej je računalnik drugačen in glava motorja.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
volvo5er, 06 jan 2007, 17:02

RollingStone je napisal ...

DJ, se strinjam s tem, kar si napisal grimiju. Ampak (ne glede na to, da sta 2.4 bencinarja po čipanju iste moči) pri 2.4 bencincih je razlika v ventilih (10v, 20v). Torej je računalnik drugačen in glava motorja.


Ja pri 850 je razlika v ventilih, novejši 2435 kubični motorji pa so vsi 4 ventilski.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
grimreaper, 06 jan 2007, 17:52

DJ je napisal ...


@ grim: da postoji razlika, onda bi poslije chipanja ta dva motora imala razlicitu snagu.


Provjerit cu to jos kod prijatelja, znam da smo i o tome jednom prilikom pricali.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Hector, 06 jan 2007, 19:29

No ja od frenda fotr dela v Volvotu in odsvetuje kakršnokoli friziranje.
Že tako so pošiljali na Balkan avte x kvalitete, se pravi da hitro kaj hudič vzame
če preobremeniš mašino.

To je isto kot friziranje procesorja in pol rabiš še mnogo dodatnega hlajenja....

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
alfaromeo, 06 jan 2007, 19:35

RS si se zmotil. to je veljalo za 850. S60 in novejši imajo pa "enak" motor. 140km in 170km. Enako velja za 2.4d in D5. Vrtine, gibi in glava so enake. Če so pa ti motorji sestavljeni iz identičnih(enako kvalitetnih) kosov pa nevem.

lp

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
grimreaper, 06 jan 2007, 19:39

Hector je napisal ...

No ja od frenda fotr dela v Volvotu in odsvetuje kakršnokoli friziranje.
Že tako so pošiljali na Balkan avte x kvalitete, se pravi da hitro kaj hudič vzame
če preobremeniš mašino.



Volvo ne dijeli aute po trzistima (kad govorimo o kvaliteti).

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
RollingStone, 06 jan 2007, 19:57

Možno ja. Potem je pri novejših samo software drugačen, vse ostalo pa je enako. Torej bi z zamenjavo softwera lahko bp prišel na 170+km, in to brez kakršnegakoli rizika.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Hong Kong, 07 jan 2007, 08:39

Vsaka menjava ali podomace ze sto let uporabljana beseda
friziranje je kratkega roka.
Tisto ce bos enako vozil avto katerega si friziral je pa cista nesmisel
ne glede na navor.
In nobeden me ne bo preprical, da friziran avto kuri manje bencina
kot tovarnisko narejen.
Res je mozno ispolirati posamezne kanale in dodati par zamenjav tako kot smo to bili vajeni na fergazerjih 80 let a da imam sfriziran avto in da ga peljem
enako kot prej pocasi je totalni nesmisel ali spet Gorenjska ideologija.
Frizira se da avto potegne in ima boljse pospeske a o navoru je smesno govoriti ker eno brez drugega ne gre.
Kaj ce klinc vozniku navor ce potem pelje enako.Eno brez drugega je bedarija.
Kdo navije avto da ima vec navora? A bo vlekel konjsko prikolico ali stajski gnoj?
Od starega ficka Abarth naprej sem videl firiziranja in vozil prej in potem isti avto.Traktor in raketa.Reli klub v Opatiji in Reli Ucka 1991 nekaj let (enkrat tudi dirkal v stilu osebnih vozil-Suzuki Vitara in prisel 8 med 84.)
Vsak navit avto bo imel posledice zato ne zavajajte javnost s podatki, da se ne bo nic zgodilo.Ne bo se zgodilo ce bos peljal kot penzioner od doma do sihta in nazaj.Je to smisel friziranja-cipanja? :^) :^) :shout:
In cipanje je drag sport vsaj za nekoga ki ima normalno placo je to luksuz.
Moje mnenje pac.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
RollingStone, 07 jan 2007, 10:21

Samo rekel sem, da čipan avto kuri manj OB ENAKI VOŽNJI. Res pa je, da je smisel čipanja, da gre avto hitreje, torej ga ne čipaš za to, da boš vozil enako hitro. Seveda je ob hitrejši vožnji tudi poraba višja.

Aja, tudi, če se konjska moč in navor spremenita, se pri obeh lahko spremenijo bistveni parametri. Torej maksimalna moč ne bo na voljo pri naprimer 5000rpm, ampak šele pri naprimer 5800rpm. Tako tudi ves navor ne bo na voljo pri 2000rpm, ampak pri naprimer 3000rpm.

Še vedno pa je tako, da je turbo bencinar tubo ravno zaradi tega, da da ni treba čipati ampak da že serijsko dovolj hitro gre. Pri dizlih je pa pametno še kaj iztisnit ven, ker so pač bolj leni.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Hector, 07 jan 2007, 11:37

grimreaper je napisal ...



Volvo ne dijeli aute po trzistima (kad govorimo o kvaliteti).



djeli djeli budi siguran.


Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Hong Kong, 07 jan 2007, 12:30

Ker sem bil na Svedskem v VCC lahko potrdim, da VCC NE deli avte po
trziscih iz enega edinega razloga ker je vsak avto narocen pri Volvu
narejen izkljucno po narocilu kupca in ne po zalogah da bi lahko kupil
avto kar iz zaloge. NIsi na trznici, da reces dajmi to lubenico.Hallo?
Preberite mal vec o Volvo tovarni preden pisete take neresnice.
Vsak avto je narejen na istem traku z ostalimi in je samo vprasanje
kontrole kaksen bo prisel do kupca.

Nobeden se ni prisel in kupil Volvo: Dajte mi ta model z osnovno opremo in pika.Tudi ta je narejen prav tako na istem traku.IN ni narejen na trraku za Balkan ali Italijo.Razlika v tem je, da so posebni modeli delani za Italijo ali Ameriko a to nema veze s tem.
Volvo ima tako avtomatiziran proces in nabavo delov, da skoraj nic nimajo na zalogi, saj tudi za mene niso imeli enega modula ko je avto bil gor na popravilu.Vse po narocilu.Res je da ze naslednji dan vse dobis ker je logistika nekaj najboljsega pri Volvu. (vsaj gor na Svedskem)


Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Hector, 07 jan 2007, 13:12

Aha bo že držal, samo ni mi jasno, zakaj je bilo na " skladišču " med
Španijo in Gibraltarjem vsaj 2000-3000 V-50-k .Če bi bili vsi ti avti po
naročilu, bodi siguren, da kupci nebi čakali mesec, dva na jega......
Je pa logično, da nimajo dveh trakov za 2 tržišča, imajo pa notranje dele
prve klase in slabše prve klase, in to porint med serijo in jo ločit je pa tamal problem.
Ja o skladišču sem bil pa tudi jaz fasciniran, ni teorije, da bi mi spedenal
vreče in tudi dele testnih avtomobilov se ne da dobit ( vse pač pregledajo in uničijo ).
Logično pa je, da bodo vitalne zadeve od države do države različne,
saj so samo vremenski pogoji npr. Finska/Portugalska krepko različni.


Huh mal smo iz teme skočil. :^)

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Hong Kong, 07 jan 2007, 13:47

To je vse narejeno izkljucno po narocilu.Od tam je slo naprej za Afriko ali Juzno Ameriko.TI modeli so mogoc narejeni z vso kompletno opremo ali izkljucno po variantah kot so summum, executive itn...
Videl sem sistem in ti povem, da je vse po narocilu.
Recimo na isti liniji se dela S80 in moj XC90 z istimi delavci v isti smeni.
Res je, da je bilo na mojem nekaj napak ali ko sem ih dokumentiral in predal gen.dir.na sestanku so jih kaj hitro uredili in bodi preprican, da je ta ki je montiral nadrajsal.
Za vsak najmanjsi del se ve kdo in kdaj ga je montiral.
Volvo ima tak sistem racunalniski, da dol pades.
Ne vem zakaj to nebi cakali kupci 2-3 meseca.Tudi sam sem vsa vozila nova cakal tudi 3-4 mesece.V cem je tu problem?



Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Blaž, 07 jan 2007, 18:32

O oprabi čipanega avta se govori marsikaj!
Da kuri pri enaki vožnji manj - je najpogostejši odgovor!

Seveda po bord kompjutru! Po pogovoru s strokovnjakom, ki pa mi je dejal, da je to zaradi spremenjenega softvera, ki ga potovalni računalnik ne dojema več realno!
Tako, da je dejanska poraba večja, čeprav računalnik kaže drugače!
Več konjev in navora - več juiceja pač pupca!
Razen, če je kdo peš računal porabo in lahko trdi drugače??

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
alfaromeo, 07 jan 2007, 18:53

Hector je napisal ...

Huh mal smo iz teme skočil. :^)

(y) ;)
Kr ornk. :@ Tema je čipati ali ne čipati (6), če se ne motim ?!?!

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
noj, 07 jan 2007, 21:29

k sm reku, da se bom pozanimu... mašina je res ista kot v starem d5, kot so povedali že ostali, tovarniško se ne da čipat oz. spremenit elektronike, ostan ti samo čipanje pri različnih tunerjih... in po pogovoru z mehaniki naj ne bi blo škodljivo za avto, če je to v nekih mejah normale.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
volvoman, 14 jan 2007, 20:24

Hvala za nasvete,... Me pa zanima še naslednje,..Kakšna je razlika med chiptuningom-ko ti spremenijo program delovanja motorja,..in med chiptuning box-om,ki ga enostavno priklopiš na motor???? Je ta zadeva z box-om preverjena,ali je bolje spremeniti program? In kakšen je sploh princip delovanje tuning boxa? Cenovno je box precej ugodnejši,tako,da prosim,če mi lahko kaj svetujete,....LP.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
volvo5er, 14 jan 2007, 21:37

Kolikor je meni znano dajejo tile boxi lažne podatke računalniku in s tem povečajo moč motorja.

Jaz ti te boxe odsvetujem, če se že misliš spuščat v to potem naredi en konkreten chiptuning.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Damijan, 15 jan 2007, 06:48

Tuning-BOX "nadomesti" glavno centralo. Je cenejši od chiptuninga, nekaj jih poznam, ki so zelo zadovoljni, vendar sem sam skeptičen. Med oglasi lahko zaslediš prodajo teh box-ov, rabljeni le par tisoč km. Zakaj le prodajajo???

Drugače pa kot pravi DJ, raje več za kvaliteten tuning, kjer dobiš še garancijo. Ne padi na poceni in superduper zadevo.

Poznam primer, ko je človek chiptunal Alfa-Romeo 166 V6 Turbo. Po dobrih 1000 km motor znotraj čisto stopljen. (st) (st) (st)

Kvaliteten tuning pa nič dodatno ne obremenjuje motorja. Vsi motorji so konstruirani z določenim koeficientom varnosti. Lahko ga naguliš do 25% več, pa ti še ostane nekaj varnostne rezerve. ;)

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Tomaz40, 15 jan 2007, 08:35

Box podatke dobi, jih dobi spremeni in spremenjene podatke pošlje naprej. Laično povedano: V box pridejo podatki o tem pod kakšnim pritiskom naj porine gorivo skozi šobo npr. X, box pa to spremeni in da večji pritisk recimo Y. In to je celotna funkcija boxa.

Že to, da je box univerzalna zadeva za vse modele in vse znamke ti pove da ni dobra ideja. Motorji pri enem proizvajalcu in enem modelu avtomobila se med seboj razlikujejo, box bo pa kr unikaten za vse agregate. Malo sutra. Pravi čim tunerji potrebujejo lahko tudi nekaj ur, da nastavijo vse parametre.

Sam nikoli in nikdar ne bi dal boxa v avto. Lahko imaš ravno srečo in mu paše, veliko veja verjetnost pa je, da tvojemu avtu tako spreminjanje podatkov ne paše.

Damijan je napisal ...

Kvaliteten tuning pa nič dodatno ne obremenjuje motorja.


Ali lahko tole malce bolj razložiš, ker logično sklepanje te pripelje do tega, da takoj ko iz motorja, ki je imel prej npr 100 konjev, sedaj iztisneš 105 konjev, je pod večjo obremenitvijo tako motor kot menjalnik, sklopka in velika večina pogonskega sklopa.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Damijan, 15 jan 2007, 10:21

Nič dodatno ne obremenjuje motorja izven varnostnega faktorja.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Tomaz40, 15 jan 2007, 10:55

Damijan je napisal ...

Nič dodatno ne obremenjuje motorja izven varnostnega faktorja.


Aha. No to je pa nekaj popolnoma drugega.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Ferix, 15 jan 2007, 20:21

Tomaz40 je napisal ...

Damijan je napisal ...

Nič dodatno ne obremenjuje motorja izven varnostnega faktorja.


Aha. No to je pa nekaj popolnoma drugega.

No takole bi pokomentiral.

Chip tuning je v bistvu spreminjanje parametrov v programu za krmiljenje motorja pod obremenitvijo. Spreminjata se vbrizg in tlak turbine, tako da se krivulja navora pomakne navzgor. Ker je moč motorja produkt navora in vrtljajev, se posledično poveča moč.

In ta matematika v praksi pomeni, da lahko pri dizlu še bolj lenarite kot doslej, ker je enak navor na voljo že pri nižjih vrtljajih. Pred Volvom sem imel Cliota 1,5 dCi, ki je imel moč povečano iz 80 na 100 KM, navor pa iz 185 na 210 Nm Pri 2000 obr./min. Na avtocesti od 80 km/h naprej sploh nisem uporabljal menjalnika.

In iz tega tudi izhaja nižja poraba. Vozite bolj z navorom (nižji vrtljaji) kot z močjo (visoko vrtljaji) z enako hitrostjo in pospeški in zato je poraba nižja.

Kdor pa želi, pa lahko dizla tudi vrti, samo naj se potem ne pritožuje, ko bo crknil. Avto s "čipano" elektroniko je za tiste s trezno nogo.

Se pa povsem strinjam, da če avto vedno goniš do zgornje meje, bo crknil prej. In to ne glede na to, al ima več ali pa manj konjev. No, tisti z večimi bo crknil malo prej.

Lp, Ferix

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
D|N, 24 jan 2007, 18:55

Pol je useen ker motor cipas, za use velja isto? 2.5 TDI-ja bi kr cipal mal

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
c70, 25 jan 2007, 15:12

Ferix je napisal ...

Avto s "čipano" elektroniko je za tiste s trezno nogo.



Kar pomeni...?? (?)


Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Tadej, 20 feb 2007, 16:48

Zdravo,
glede chipanja je bilo res dosti napisanega. Verjamem da če je pogonski stroj močnejši da so ostali deli pogona bolj obremenjeni v trenutkih ko se ta povišana moč uporablja. Kako se bo to pokazalo pri tvojem vozilu je odvisno od marsičesa. Pri sebi vidim da prav tisto razliko ki mi jo ta "optimizacija" pridela redko uporabim.
Da pride do manjše porabe vozila pri vozilu s povečanjo močjo, je lažje verjeti, če se upošteva da se izboljša izkoristek pri motorju. Mogoče bi bila sorodna razlaga starejših motorjev katerim se je še ročno nastavljalo vžig in ventile. Takrat smo "razštelan" motor pripeljali k mehaniku, ki je zadevo nastavil kot mora bit. Avto je imel porabo manjšo tudi za liter ali več, ter postal bolj poskočen itd.
V mojem primeru še kakšnih konkretnih rezultatov glede porabe ne morem dati, ker je od posega komaj slab teden. Vsekakor pa sem zadovoljen s prirastkom moči.
Ravnanje z motorjem se pri meni ni nič spremenilo. Nikoli nisem mogel gnati hladneg motorja, vročega pa zadnjih par minut normalno pelješ in se izogneš večini težav glede tega. Kljub vsemu lepemu in pametnemu ravnanju pa mi nihče ne more garantirati da mi ne bo v naslednje tednu polomilo menjalnika, pretirano obrabilo ali pa celo skurrilo sklopko, uničilo diferencial, ali pa obrnilo in zdrobilo ojnični ležaj..... Mislim da pri vsem pametnem ravnanju moraš imeti tudi malo sreče in stvari delajo kot morajo.

Dost pametovanja z moje strani, če bi imel 2,4D s 130KM bi ga dal chipat, ker je 430Nm navora preveč mamljivih :rezanje:

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
AljAž, 20 feb 2007, 17:02

Tadej na koliko si ti "sčipal" svojega s80 tdi??

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Tadej, 21 feb 2007, 09:04

290--> 330 Nm in posledično 140 ---> 170 KM

Lp,
Tadej

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
AljAž, 21 feb 2007, 09:43

Se pravi je motor primerljiv z mojim D5 164ks. Ker gre za enak avto, bi bilo zanimivo primerjati zmogljivosti in potrošnjo.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Tadej, 21 feb 2007, 10:10

Hmmm, mislim da se moj ne more primerjati s tvojim, ker je precej starejši, in klju temu da bi naj sedaj imel par konjev več, ima tvoj večji navor. Poleg tega je pa krivulja navora tvojega motorja zagotovo ugodnejša in se začne prej dvigovat. Moj je sicer pridobil malo na odzivnosti, ampak kljub temu postane motor živahen šele pri 1.700 RPM, kar pomeni da me moderni diesli več ali manj vsi povozijo.

Z lahkoto pa to preveriva v praksi....

Lp,
Tadej

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
AljAž, 21 feb 2007, 11:19

Tadej je napisal ...

Hmmm, mislim da se moj ne more primerjati s tvojim, ker je precej starejši, in klju temu da bi naj sedaj imel par konjev več, ima tvoj večji navor. Poleg tega je pa krivulja navora tvojega motorja zagotovo ugodnejša in se začne prej dvigovat. Moj je sicer pridobil malo na odzivnosti, ampak kljub temu postane motor živahen šele pri 1.700 RPM, kar pomeni da me moderni diesli več ali manj vsi povozijo.

Z lahkoto pa to preveriva v praksi....

sicer smo orenk OT, pa kej čmo :Z

He he nas dizelaše bolj zanima majhna poraba.

Z mojim D5 je pa tudi tako da začne pri cca 1700 obratih vleč kot nor prej je pa precej švoh. Nisem še nikoli gledal kak je navor skozi obrate za ta motor, a rekel bi da je po teh 1700 pa dokler gre-mislim da okoli 4500 navor precej konstanten.
Vsekakor bi glede zmogljivosti precej povedala dejanska krivulja navora in moči ter posledično zmogljivosti teh dveh avtov.
Ko boš pa naredil kak km več pa poročaj še o porabi!

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Tadej, 21 feb 2007, 11:53

Hehe, nikoli končana zgodba o porabi.... Glede na to da sem prej vozil bencinarje (M5 in S6) se mi zdej samo smeje ko grem na črpalko. Kolk sem opazil BC kaže cca pol litra manj kot je dejanska poraba. Pri meni je do sedaj bila od 6,4 do 7,8 izračunano po vsakem dolivanju, kar pomeni po cca 1000 prevoženih km. Mojih povprečnih 1000 km je razdeljenih na cca 300km relacije ostalo pa Ljubljana.
Glede na to da me avtomobilizem veseli si stroškov ki mi jih delajo prevozna sredstva ne opravičujem in so takšna kot so.... četudi je včasih to pomenilo 17L/100km + 1L Castrol Rs olja na 1000 km


Za OT se opravičujem... zadeva se lahko preseli v drugo temo ali pa preskočiva na ZS.

Lp,
Tadej

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
c70, 21 feb 2007, 11:55

Primerna tema o porabi >>> PORABA

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
S60R-Ocean Race, 21 feb 2007, 13:01

Mene pa zanima na kolko se da čipat D5 163 hp?

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Tomaz40, 21 feb 2007, 13:32

S60R-Ocean Race je napisal ...

Mene pa zanima na kolko se da čipat D5 163 hp?



Praktično vsi turbodizli se čipajo za 25%. Toliko naj bi bila meja, ki se je držijo skoraj vsi, ki se ukvarjajo s chip tuningom. Če pa želiš več, ti lahko povečajo moč tudi za 50% pa tudi več, ampak to ti že tuner pove, da ni dobro za motor.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
S60R-Ocean Race, 21 feb 2007, 14:00

UUUUHUHU!!! S60 D5 z 326 Hp haahaha STRUUUP

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
volvo5er, 21 feb 2007, 14:02

S60R-Ocean Race je napisal ...

UUUUHUHU!!! S60 D5 z 326 Hp haahaha STRUUUP


To bi bilo že čipanje za 100%, pri čemer pa dvomim da bi motor zdržal dalj časa ;)

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Tadej, 21 feb 2007, 14:23

Smotrno chipat se da do meje ki jo postavi kakšna druga komponenta ki sodeluje pri pogonu. Lahko je to pristisk ki ga je turbina zmožna proizvest, lahko je to pretočost brizgalnih šob, lahko je to pretočnost naftne črpalke, lahko je to maximalni navor, ki ga prenese menjalnik ali pa ker drug pogonski sklop...... Zato v določenem primeru nima smisla siliti turbine v proizvedbo velikega tlaka, če morda črpalka ni zmožna pretočiti zadostne količine goriva do šob.....

Eden od ponudnikov chipanja je RSRMotorsport v Črnučah, gospod ima precej izkušenj in ti zna postreči s preverjenimi informacijami: http://www.rsrmotorsport.com/optimiranje/volvo.php

Lp,
Tadej

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
AljAž, 21 feb 2007, 16:49

Glede na to da so novi D5 cca 180KM, bi tudi stari D5 164KM moral normalno prenesti čipanje na približno toliko. Da kaj "crkne" je še 100 drugih dejavnikov.

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
chiptuning.si, 28 feb 2007, 15:46

zdravo.,

mal berem tole temo in vam lahko povem, da po naših izkušnjah se D5 (in 2.4D) motorji zelo dobro obnesejo, že v osnovi, pa tudi s čip tuningom (če je narejen dobro in v mejah normale). Pri nas smo jih delal že precej in ni bilo problemov pa so nekateri imel že precej kilometrov za sabo. Če bo koga več zanimalo bi se dalo dogovoriti tudi za kak test. LP

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Inge, 28 feb 2007, 17:34

chiptuning.si je napisal ...

zdravo.,

mal berem tole temo in vam lahko povem, da po naših izkušnjah se D5 (in 2.4D) motorji zelo dobro obnesejo, že v osnovi, pa tudi s čip tuningom (če je narejen dobro in v mejah normale). Pri nas smo jih delal že precej in ni bilo problemov pa so nekateri imel že precej kilometrov za sabo. Če bo koga več zanimalo bi se dalo dogovoriti tudi za kak test. LP


Malo off topic :Z

Ali te poste piše simpatična gospodična v vaši sprejemni pisarni?


Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Damijan, 01 mar 2007, 06:52

Dej slikico gospodične...

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
Blaž, 01 mar 2007, 12:21

Fantje, malo vzdržnosti prosim!

Je preveč za tukaj!

Čipajmo naprej!

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
TNTSaiNT, 03 maj 2007, 12:29

in zdej po celi tej raspravi cist nc ne razumem

a je ista masina in vse isto v 2.4d z 130 in 160km
in je razlika sam u softu?

al naj se tunira za teh 30km al ne?

ajd kasnije

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
S60R-Ocean Race, 03 maj 2007, 13:25

Da, motorja sta enaka, le da imata drug software ( baje še turbino ). Drug podatek ni preverjen. Načeloma je pa samo software.



Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
TNTSaiNT, 03 maj 2007, 13:35

ja nc pol bom na servisu uprasu ce je tud turbina ista

ce je ga bom sunu na 160

ostalo(diski ploscice) je tko al tko isto

hvala

ajd kasnije

Re: (S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
S60R-Ocean Race, 03 maj 2007, 13:41

Ja, ostalo je isto. Poročaj kako boš uredil zadevo!