Nič več karavanov????
RollingStone, 26 mar 2010, 11:31

Volvo ni več volvo


klik (srcno upam, da je to bullshit)

Re: Nič več karavanov????
noj, 26 mar 2010, 11:52

Jah, v70 se ne prodaja dobr. Nič čudnega, če pa tale nov sploh ni lep. Razen z vso opremo še nekak zgleda. Poglejmo recimo novega bmw serije 5 karavan. Čeprov tukaj večina ne prebavlja bmw, roko na srce priznajte da je bmw daleč pred novo v70 vsaj kar se izgleda tiče. Že tako imajo nemci renome in se zaradi tega bolje prodajajo, volvo skozi zaostaja z dizli za konkurenco za par let kar se tiče moči (roko na srce, zelo pomembna stvar), če pa še pri dizajnu spodleti, pa praktično ni kupcev. Ni to golf, kjer ga bo zaradi imena kupovalo še vedno pol evrope, čeprav bo grd. Oddaljili so se tudi od svoje dolgoletne filozofije, in zgubljajo še dolgoletne privržence. Ostane samo še nekaj obsedencev z volvom, ki ga potem kupi... Poglejmo koliko novih v70 je pri nas... Zelo zelo malo, komaj kakšno srečaš. Pri prejšnji generaciji si videl 5x manj s80 kot v70, danes je ravno obratno....

Re: Nič več karavanov????
rdečs40, 26 mar 2010, 11:53

Kot jaz to razumem, gre za krčenje ponudbe na US in kanadskem trgu, ne pa za vsesplošno ukinitev proizvodnje. Že podatek, da naj bi bila S40 oz V50 dobavljiba samo v T5 verziji bi bil za evropski tržišče smrt za Volva, tako da, še enkrat, mislim da je govora izključno o omenjenih tržiščih, ki pa sta roko na srce malce specifična :-)

Re: Nič več karavanov????
noj, 26 mar 2010, 11:59

rdečs40 je napisal ...

Kot jaz to razumem, gre za krčenje ponudbe na US in kanadskem trgu, ne pa za vsesplošno ukinitev proizvodnje. Že podatek, da naj bi bila S40 oz V50 dobavljiba samo v T5 verziji bi bil za evropski tržišče smrt za Volva, tako da, še enkrat, mislim da je govora izključno o omenjenih tržiščih, ki pa sta roko na srce malce specifična :-)


Tudi jaz tako razumem. Je pa zelo hudo, da se ukinja karavan v usa, kjer je volvo poznan predvsem po karavanih. Kot da bi vw ukinil iz ponudbe golfa, ker se nebi naslednja generacija več dobro prodajala... Zaradi slabe prodaje nove v70 se zna to kasneje zgoditi tudi v eu...

Re: Nič več karavanov????
Krchan, 26 mar 2010, 12:03

Ne verjamem! Mogoče je še najbolj smiselno tisto o S80 T6 in V8. Drugo so buče (upam).

Re: Nič več karavanov????
Volvej, 26 mar 2010, 12:31

Pa piše tudi da bo V70 zamenjala XC70 z prednjim pogonom, zanimivo .

Re: Nič več karavanov????
JG, 26 mar 2010, 12:40

noj je napisal ...

Jah, v70 se ne prodaja dobr. Nič čudnega, če pa tale nov sploh ni lep. Razen z vso opremo še nekak zgleda. Poglejmo recimo novega bmw serije 5 karavan. Čeprov tukaj večina ne prebavlja bmw, roko na srce priznajte da je bmw daleč pred novo v70 vsaj kar se izgleda tiče. Že tako imajo nemci renome in se zaradi tega bolje prodajajo, volvo skozi zaostaja z dizli za konkurenco za par let kar se tiče moči (roko na srce, zelo pomembna stvar), če pa še pri dizajnu spodleti, pa praktično ni kupcev. Ni to golf, kjer ga bo zaradi imena kupovalo še vedno pol evrope, čeprav bo grd. Oddaljili so se tudi od svoje dolgoletne filozofije, in zgubljajo še dolgoletne privržence. Ostane samo še nekaj obsedencev z volvom, ki ga potem kupi... Poglejmo koliko novih v70 je pri nas... Zelo zelo malo, komaj kakšno srečaš. Pri prejšnji generaciji si videl 5x manj s80 kot v70, danes je ravno obratno....



Roko na srce, govoriš o okusih, meni je novi V70 fantazija in lepši od novega 5 karavana, tako zunaj, še posebej pa notri, da o XC70 ne izgubljam besed

Se pa tudi meni zdi čudno, da bi ukinjali karavane, saj naj bi pri Volvu ravno testirali novega V60, je pa V70 kar normalno prodajan karavan v evropi, tepe ga, no saj vemo kaj, recimo v Nemčiji jih prodajo skoraj trikrat več kot S80.

Re: Nič več karavanov????
noj, 26 mar 2010, 12:58

JG je napisal ...

noj je napisal ...

Jah, v70 se ne prodaja dobr. Nič čudnega, če pa tale nov sploh ni lep. Razen z vso opremo še nekak zgleda. Poglejmo recimo novega bmw serije 5 karavan. Čeprov tukaj večina ne prebavlja bmw, roko na srce priznajte da je bmw daleč pred novo v70 vsaj kar se izgleda tiče. Že tako imajo nemci renome in se zaradi tega bolje prodajajo, volvo skozi zaostaja z dizli za konkurenco za par let kar se tiče moči (roko na srce, zelo pomembna stvar), če pa še pri dizajnu spodleti, pa praktično ni kupcev. Ni to golf, kjer ga bo zaradi imena kupovalo še vedno pol evrope, čeprav bo grd. Oddaljili so se tudi od svoje dolgoletne filozofije, in zgubljajo še dolgoletne privržence. Ostane samo še nekaj obsedencev z volvom, ki ga potem kupi... Poglejmo koliko novih v70 je pri nas... Zelo zelo malo, komaj kakšno srečaš. Pri prejšnji generaciji si videl 5x manj s80 kot v70, danes je ravno obratno....



Roko na srce, govoriš o okusih, meni je novi V70 fantazija in lepši od novega 5 karavana, tako zunaj, še posebej pa notri, da o XC70 ne izgubljam besed


Narobe sem napisal. Za večino sem izpustil v stavku. Seveda se najde tudi kdo, ki mu je všeč, ampak če gledaš pa v splošnem, vas je pa takih zelo malo. Meni osebno je bil prejšnji v70 zelo lep avto, lepši od konkurence, za novega tega ne morem trditi. To potrjujejo tudi številke prodaje in hladen odziv večine lastnikov prejšnje v70... Ravno obratno je z novo s80, ki v prejšnji izvedbi ni navduševala pol toliko kot sedaj.
Kakorkoli obrnemo, je dejstvo da novi v70 ni uspešen avtomobil. Zato se tudi razmišlja o ukinitvi prodaje, drugače do tega nebi prišlo, mar ne?

Re: Nič več karavanov????
JG, 26 mar 2010, 13:09

Ja samo ta večina verjetno ne gleda v prvi vrsti, kako zgleda avto, ampak značko katero nosi. Menim, da je vzrok v slabi prodaji v EU V70/S80 predvsem v slabi motorni izbiri (pač že želiš oreng V70, se cena vrti okrog 70k eur, za ta denar pa dobiš 3.0D, ki je Evropi v tem segmentu vozil zelo popularen), nisem pa še slišal nobenega, ki bi mi rekel, da mu novi V70/S80 ni všeč.

Re: Nič več karavanov????
rdečs40, 26 mar 2010, 14:00

Pa sej ne bodu opustili karavanov, samo standardno V70, ki je tudi meni btw krasna, bo pač nadomestila XC-jka s sprednjim pogonom, kar je verjetno plod prodajnih rezultatov. Verjetno se ni to kar nekdočez noč spomnil, ampk je do odločitve prišlo na podlagi določenih tržnih raziskav in prodajnih rezultatov posameznega modela. Sicer pa že na začetku teksta piše, da se kaže vzorec, da "klasični" Volvo lastniki prehajajo iz karavanov na XC serije.
Kar se pa konkurenčnosti tiče, naj pa vsak dela tisto kar najbolje ve in zna. Tako npr. BMW slovi po vozni dinamiki in "športnosti", medtem ko Volvo blesti na področju udobja, varnosti in inovacij. Ne vem zakaj bi se Volvo za vsako ceno rinil v športnost in BMW v udobje, če pa "imidž" znamke ne sloni na tem. Prav je, da kdaj pa kdaj ustvariš kakšno nišno zadevo in malo prevetriš prostor, sicer pa je moje mnenje, da se je bolje držati začrtane smeri in to izpiliti do potankosti. Kupec Aston Martina ne bo kupil M6 ali CL AMG, četudi avti spadajo v enak razred, ampk bo vzel Astona, zato ker je v nečem drugačen, samosvoj (ne nujno boljši) in k temu bi po mojem mnenju morala stremeti podjetja v prihodnosti, ne pa da se vsi nekaj zgledujejo drug po drugem. In primeri kažejo, da to kar drži, RR Phantom se prodaja (kljub ceni) dobro, medtem ko Maybach ni ravno "uspešnica", pa Mini proti Beatlu(razen začetne evforije), pa Fiat 500 in še bi se našli primeri. Ni vse v tem, da imaš vsega največ :-)
Malo zabluzil, tako da sorry za off topic

Re: Nič več karavanov????
noj, 26 mar 2010, 14:46

JG je napisal ...

Ja samo ta večina verjetno ne gleda v prvi vrsti, kako zgleda avto, ampak značko katero nosi. Menim, da je vzrok v slabi prodaji v EU V70/S80 predvsem v slabi motorni izbiri (pač že želiš oreng V70, se cena vrti okrog 70k eur, za ta denar pa dobiš 3.0D, ki je Evropi v tem segmentu vozil zelo popularen), nisem pa še slišal nobenega, ki bi mi rekel, da mu novi V70/S80 ni všeč.


Glede na to, da kolikor toliko spremljam avtomobilizem, se ne strinjam s tem, da ljudje gledajo v prvi vrsti značko. Dober primer je kia ceed, ki je ratal uspešen avtomobil samo zaradi dopadljivega videza kljub temu, da kia ni neka znamka, ki bi slovela po kakovosti, niti se ni noben njen model nikoli pol tako dobro prodajal.
Glede v70/s80 bi povedal, da se s80 sploh ne prodaja slabo (in tudi nikjer nisem napisal, da ljudem ni všeč, kvečjemu obratno), se prodaja veliko bolje kot prejšnji model. Tudi xc70 se prodaja bolje kot prejšnji model, vendar prodaja spet ne gre odlično. v70 pa se prodaja zelo slabo, in veliko slabše kot prejšnji model.
Ko je prišel ven novi v70 je večina strank, ko je prišla v volvo salon bila razočarana. Prodajalci ti lahko povejo, da večina strank meni, da je xc70 lepša od v70. Večina lastnikov prejšnje generacije v70 je reklo, da če bi že ostali na volvu bi imeli raje xc70 kot v70, ker jim v70 ni všeč medtem ko se jim xc70 dopade.



Re: Nič več karavanov????
Švedmorebitprh, 26 mar 2010, 15:11

JG je napisal ...

Ja samo ta večina verjetno ne gleda v prvi vrsti, kako zgleda avto, ampak značko katero nosi. Menim, da je vzrok v slabi prodaji v EU V70/S80 predvsem v slabi motorni izbiri (pač že želiš oreng V70, se cena vrti okrog 70k eur, za ta denar pa dobiš 3.0D, ki je Evropi v tem segmentu vozil zelo popularen), nisem pa še slišal nobenega, ki bi mi rekel, da mu novi V70/S80 ni všeč.


Meni recimo do sedaj še noben s80 (tudi nov ne) ni bil všeč. Bodimo realni, težko bi ga primerjal z novo sedmico. V70 pa so mi všeč vsi modeli od začetka produkcije tudi nova.


Re: Nič več karavanov????
supr, 26 mar 2010, 16:05

Ma s kakšno sedmico no? Že desetkrat premleta tema je, da S80 spada v enak razred kot Audi A6 / BMW serija 5.
Všečnost je pa subjektivna.

Re: Nič več karavanov????
JG, 26 mar 2010, 17:17

noj je napisal ...

JG je napisal ...

Ja samo ta večina verjetno ne gleda v prvi vrsti, kako zgleda avto, ampak značko katero nosi. Menim, da je vzrok v slabi prodaji v EU V70/S80 predvsem v slabi motorni izbiri (pač že želiš oreng V70, se cena vrti okrog 70k eur, za ta denar pa dobiš 3.0D, ki je Evropi v tem segmentu vozil zelo popularen), nisem pa še slišal nobenega, ki bi mi rekel, da mu novi V70/S80 ni všeč.


Glede na to, da kolikor toliko spremljam avtomobilizem, se ne strinjam s tem, da ljudje gledajo v prvi vrsti značko. Dober primer je kia ceed, ki je ratal uspešen avtomobil samo zaradi dopadljivega videza kljub temu, da kia ni neka znamka, ki bi slovela po kakovosti, niti se ni noben njen model nikoli pol tako dobro prodajal.
Glede v70/s80 bi povedal, da se s80 sploh ne prodaja slabo (in tudi nikjer nisem napisal, da ljudem ni všeč, kvečjemu obratno), se prodaja veliko bolje kot prejšnji model. Tudi xc70 se prodaja bolje kot prejšnji model, vendar prodaja spet ne gre odlično. v70 pa se prodaja zelo slabo, in veliko slabše kot prejšnji model.
Ko je prišel ven novi v70 je večina strank, ko je prišla v volvo salon bila razočarana. Prodajalci ti lahko povejo, da večina strank meni, da je xc70 lepša od v70. Večina lastnikov prejšnje generacije v70 je reklo, da če bi že ostali na volvu bi imeli raje xc70 kot v70, ker jim v70 ni všeč medtem ko se jim xc70 dopade.





Dej številke na plano, da vidim, ker jaz ne najdem nobenih podatkov kako se kaj prodaja, razne primerjave premium segment-a s Kia-mi ipd so pa neumesne

Re: Nič več karavanov????
JG, 26 mar 2010, 17:20

Švedmorebitprh je napisal ...

JG je napisal ...

Ja samo ta večina verjetno ne gleda v prvi vrsti, kako zgleda avto, ampak značko katero nosi. Menim, da je vzrok v slabi prodaji v EU V70/S80 predvsem v slabi motorni izbiri (pač že želiš oreng V70, se cena vrti okrog 70k eur, za ta denar pa dobiš 3.0D, ki je Evropi v tem segmentu vozil zelo popularen), nisem pa še slišal nobenega, ki bi mi rekel, da mu novi V70/S80 ni všeč.


Meni recimo do sedaj še noben s80 (tudi nov ne) ni bil všeč. Bodimo realni, težko bi ga primerjal z novo sedmico. V70 pa so mi všeč vsi modeli od začetka produkcije tudi nova.




S80 nikoli ni bil in ne bo razred limuzin pet metrov plus, če je že bil kateri Volvo v tem razredu je bil to v devedesetih S90 oz. nekaj podobnega, sicer verjetno bolj po merah kot kar koli drugega.

Re: Nič več karavanov????
RollingStone, 26 mar 2010, 17:44

S90 je bil lahko čez 5 metrov dolg. In se je z nemci lahko brez težav primerjal, in to ne samo po merah.

Noj, ne klobasaj. Vsake oči imajo svojega malarja. Meni je nova V70 všeč. Veliko bolj, kot Kia Ceed. Pa če je celi Sloveniji všeč ravno obratno.
Tako, da je brez veze govorit o dizajnu. Pač marsikomu ni všeč, nekaterim pa je. Ne moreš pa reči, da dizajn avta ni lep, če pač tebi ni všeč. Ravno take je neumesna primerjava z novimi BMWji in Audiji, ker smo spet na začetku.

Re: Nič več karavanov????
Terminator, 26 mar 2010, 19:22

JG je napisal ...

noj je napisal ...

Jah, v70 se ne prodaja dobr. Nič čudnega, če pa tale nov sploh ni lep. Razen z vso opremo še nekak zgleda. Poglejmo recimo novega bmw serije 5 karavan. Čeprov tukaj večina ne prebavlja bmw, roko na srce priznajte da je bmw daleč pred novo v70 vsaj kar se izgleda tiče. Že tako imajo nemci renome in se zaradi tega bolje prodajajo, volvo skozi zaostaja z dizli za konkurenco za par let kar se tiče moči (roko na srce, zelo pomembna stvar), če pa še pri dizajnu spodleti, pa praktično ni kupcev. Ni to golf, kjer ga bo zaradi imena kupovalo še vedno pol evrope, čeprav bo grd. Oddaljili so se tudi od svoje dolgoletne filozofije, in zgubljajo še dolgoletne privržence. Ostane samo še nekaj obsedencev z volvom, ki ga potem kupi... Poglejmo koliko novih v70 je pri nas... Zelo zelo malo, komaj kakšno srečaš. Pri prejšnji generaciji si videl 5x manj s80 kot v70, danes je ravno obratno....



Roko na srce, govoriš o okusih, meni je novi V70 fantazija in lepši od novega 5 karavana, tako zunaj, še posebej pa notri, da o XC70 ne izgubljam besed

Se pa tudi meni zdi čudno, da bi ukinjali karavane, saj naj bi pri Volvu ravno testirali novega V60, je pa V70 kar normalno prodajan karavan v evropi, tepe ga, no saj vemo kaj, recimo v Nemčiji jih prodajo skoraj trikrat več kot S80.



Se strinjam z @JGjem nova V70 je zelo lepa, še posebej XC70 in to da se ne prodajajo dobro, nebi rekel, kajti na cesti sem vsaj po 10h na dan in jih kar veliko videvam (res da XCjev več).

Glede Kie ceed bom pa rekel tako, da se jih je prodalo zato tako veliko, ker ljudje preprosto nimajo denarja in gledajo čim cenejše avtomobile, če pa bi imeli denar in bi lahko izbirali še med čem drugim, pa grem stavit da bi se jih prodalo bistveno manj

Re: Nič več karavanov????
JG, 26 mar 2010, 19:37

Jaz razpolagam s tem številkami (http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=43192):
http://es.autoblog.com/2010/01/18/los-modelos-mas-vendidos-en-espana-durante-2009/
http://es.autoblog.com/2010/01/20/los-modelos-mas-vendidos-en-francia-durante-el-2009/
http://es.autoblog.com/2010/03/21/los-modelos-mas-vendidos-en-alemania-durante-febrero/
Ne vem, no, jaz mislim, da V70 pomojem sploh ni slabo prodajen avto, saj je kar v vrhu (seveda izvzamem nemško trojko, ki se pa dobro ve, zakaj temu tako: 3.0D ) in skoraj vedno pred S80 (tudi občutno, vsaj v Nemčiji letos) po prodajnih številkah.



Re: Nič več karavanov????
Krajnik, 26 mar 2010, 19:43

Meni je v70 zelo všeč že od začetka. Ampak če bi imel le možnost bi raje vzel xc70 mi je pa itak bomba.

Če bi imel le nekaj 1000 € bi vzel 850 karavana... sam se morm zaenkrat zadovoljit s samo S40 1 gen. Če bi pa imel več bi vzel v70R ali pa xc70 čisto novi... drugih v70 verjetno nebi vzel... če bi že mel nekaj vmes bi vzel zadnji letnik S80 zadnje generacije ali pa S60...

Mi je pa zelo zanimiva zadeva... recimo 850ka... Gledam sedana pa si rečem ooo to morm met, gledam karavana pa ne raj bi to mel pa spet gledam sedana bi pa spet mel sedana tko da bog če obstajaš mi pošlji oba!

Re: Nič več karavanov????
JG, 26 mar 2010, 20:54

Evo še en podatek za ZDA lansko leto (ja.- mare.), zopet V70 bolje od S80
http://es.autoblog.com/2009/04/19/los-modelos-mas-vendidos-en-el-primer-trimestre-en-estados-unido/

Zanimivo A6/XF so lani v prvih treh mesecih v ZDA prodali dobrih 1600-1700.

Res ne vem od kod podatek, da je S80 prodajan bolje od V70, NOJ podatke!

Re: Nič več karavanov????
MKovic, 26 mar 2010, 21:24

Gre samo za "badge engeneering", zaradi nepreglednosti trenutnega poimenovanja bo Volvo konsolidiral svoje oznake. To ne pomeni, da bodo karavanske verzije ukinjene, dobile bodo le novo preimenovanje, karšnega smo bili vajeni v začetku 90-ih - limuzinska verzija bo označena z S, karavan pa z V. Karavanska verzija torej ne bo več V70, pač pa V60, V50 bo postal V40 (analogno S40) in tako dalje.

Re: Nič več karavanov????
primzy69, 27 mar 2010, 08:48

JG je napisal ...

Jaz razpolagam s tem številkami (http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=43192):
http://es.autoblog.com/2010/01/18/los-modelos-mas-vendidos-en-espana-durante-2009/
http://es.autoblog.com/2010/01/20/los-modelos-mas-vendidos-en-francia-durante-el-2009/
http://es.autoblog.com/2010/03/21/los-modelos-mas-vendidos-en-alemania-durante-febrero/
Ne vem, no, jaz mislim, da V70 pomojem sploh ni slabo prodajen avto, saj je kar v vrhu (seveda izvzamem nemško trojko, ki se pa dobro ve, zakaj temu tako: 3.0D ) in skoraj vedno pred S80 (tudi občutno, vsaj v Nemčiji letos) po prodajnih številkah.




samo če pogledaš 3. mesto ima 2400, 4. pa 700...


Re: Nič več karavanov????
tigson, 27 mar 2010, 13:33

Vidim da je enim res težko tud meni malo... , ampak V70 globalno gledano dejansko ni dosegel tega kar se je od njega pričakovalo.
Men se zdi tak kot da pri oblikovanju zadka (tu je bil Volvo pri karavanih vedno nekaj posebnega) niso imeli več potrplenja, enostavno zadek nekak ne gre skupaj z ostalim avtom, al pa je zmanjkalo časa ker je "uprava" rekla da mora avto v prodajo pa če so oblikovalci končali al pa ne. Poćakajmo na V60 upam da se bo pri njem obrnilo !

Re: Nič več karavanov????
tomazKK, 27 mar 2010, 17:37

Paradižnik paradajz. Čist druga zelenjava...


Re: Nič več karavanov????
noj, 28 mar 2010, 19:05

Prvo bi rad rekel, da se naučite brat poste, predvsem to leti na @JG, da boste potem lahko odgovorili na poste kot se spodobi, ne da se piše nesmisle. Kar se tiče mojih podatkov, so iz moje bivše službe, kjer smo prodajali nove volvote, in vem koliko je šlo čez moje roke v70 ph.2 in ph.3. Številk točnih nimam, ker si jih nisem beležil na listek, saj se mi to ni zdelo pomembno. Kar se tiče tistih statističnih podatkov, ki so prilepljeni v to temo, ne izražajo ničesar, razen trenutne prodaje, primerjave z v70 ph.2, kar je izhodišče, da lahko rečeš, da se novi avtomobil dobro prodaja, ni. Za realno predstavo bom spodaj prilepil link, kjer imate prodajo od v70 ph.1 do danes. To je realen pokazatelj prodaje.

http://autogids.autotrader.nl/verkoopcijfers.php?merk=Volvo&modelserie=V70

Bo v redu?

Drugače pa ti zdrava pamet pove, da se nikoli ne razmišlja o ukinitvi proizvodnje modela, ki se prodaja dobro.

@off topic: Me pa žalosti, da je to eden izmed forumov, kjer lahko pišeš o znamki volvo samo dobro, če napišeš kaj takšnega kar mu ni v prid, pa se takoj najde cel kup ljudi, ki ti brezglavo kljubujejo. Poleg tega je cel kup zafrustriranih ljudi, ki pljuvajo po drugih znamkah kar tja v en dan, brez kakršnih koli tehtnih argumentov. Poleg tega, pa marsikdo sploh ne prebere celega posta zbrano, in potem sledijo neumni odgovori. Zato se umikam iz te debate, ker se mi zdi, da je vpletenih preveč čustev in premalo konstruktivnosti.



Re: Nič več karavanov????
JG, 28 mar 2010, 22:34

noj je napisal ...

Prvo bi rad rekel, da se naučite brat poste, predvsem to leti na @JG, da boste potem lahko odgovorili na poste kot se spodobi, ne da se piše nesmisle. Kar se tiče mojih podatkov, so iz moje bivše službe, kjer smo prodajali nove volvote, in vem koliko je šlo čez moje roke v70 ph.2 in ph.3. Številk točnih nimam, ker si jih nisem beležil na listek, saj se mi to ni zdelo pomembno. Kar se tiče tistih statističnih podatkov, ki so prilepljeni v to temo, ne izražajo ničesar, razen trenutne prodaje, primerjave z v70 ph.2, kar je izhodišče, da lahko rečeš, da se novi avtomobil dobro prodaja, ni. Za realno predstavo bom spodaj prilepil link, kjer imate prodajo od v70 ph.1 do danes. To je realen pokazatelj prodaje.

http://autogids.autotrader.nl/verkoopcijfers.php?merk=Volvo&modelserie=V70

Bo v redu?

Drugače pa ti zdrava pamet pove, da se nikoli ne razmišlja o ukinitvi proizvodnje modela, ki se prodaja dobro.

@off topic: Me pa žalosti, da je to eden izmed forumov, kjer lahko pišeš o znamki volvo samo dobro, če napišeš kaj takšnega kar mu ni v prid, pa se takoj najde cel kup ljudi, ki ti brezglavo kljubujejo. Poleg tega je cel kup zafrustriranih ljudi, ki pljuvajo po drugih znamkah kar tja v en dan, brez kakršnih koli tehtnih argumentov. Poleg tega, pa marsikdo sploh ne prebere celega posta zbrano, in potem sledijo neumni odgovori. Zato se umikam iz te debate, ker se mi zdi, da je vpletenih preveč čustev in premalo konstruktivnosti.





Očitno sva se narobe razumela, sorry ni bilo mišljeno tako, vsaj z moje strani ne, samo nekako se mi je zdelo, da je V70 bolje prodajan kot model S80 (oba phIII) in očitno je temu tako, to kar si pa sam "nalimal" je pa kruta resnica in sicer, V70 ne opravlje naloge (vsaj v smislu prodaje) tako kot bi moral, to se pa 100% strinjam.

Glede ostalega pa tako, me poznaš in točno veš da sem prvi ki reče slabo besedo čez Volvo če je to treba in v trenutni situaciji lahko povem vsaj toliko slabega, kot dobrega na račun znamke Volvo, zato če si zrel se ti ni treba umikati nikamor, niti iz te teme



Re: Nič več karavanov????
Torkel, 28 mar 2010, 23:29

Morda je razlog za slabšo prodajo karavanov trend nakupov enoprostorcev. Kar poznam družin z vsaj 2 otroci, vsi so sedaj na enoprostorcih. Mi s tremi mulci smo v tem krogu kar izjema z običajnim karavanom. Naveličal sem se že trapastih vprašanj, kdaj bomo kupili enoprostorca.

Kar se mene tiče, ni šans za enoprostorca...

Re: Nič več karavanov????
PP, 29 mar 2010, 07:49

Pri nas so stirje otroci, sem mrzlicno iskal enoprostorca, na koncu kupil V70 z 7 sedezi :-)
Preizkusil skoraj ve enoprostorce, Espace se vozi se najboljse, ima pa zanic motorje! Mogoce bo pa Volvo naredil enoprostorca?

lp

PP

Re: Nič več karavanov????
Krchan, 29 mar 2010, 09:35

Novica je že v sloveniji!

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=5633

Sicer pa je glavno, da bo pri nas vse ostalo normalno. Za amerikanerje me boli ku... Vsaj kar se avtomobilizma tiče imajo čuden okus.

Re: Nič več karavanov????
Torkel, 29 mar 2010, 11:37

PP je napisal ...

Pri nas so stirje otroci, sem mrzlicno iskal enoprostorca, na koncu kupil V70 z 7 sedezi :-)
Preizkusil skoraj ve enoprostorce, Espace se vozi se najboljse, ima pa zanic motorje! Mogoce bo pa Volvo naredil enoprostorca?

lp

PP


Enkratno!

Re: Nič več karavanov????
noj, 31 mar 2010, 11:23

@JG: Očitno se res nekako nisva ujela. Umakniti sem se hotel, ker nisem želel, da pride do kregarije, ki nebi vodila nikamor. Pač ljudje smo si različni, imamo različna mnenja in potrebe. Pa nima veze.

Kar se tiče pa v70 ph.3 pa upam, da bodo v kratkem naredili kakšen 'facelift' zadnjega dela, ki ljudi naj bolj moti na tem avtomobilu, in da se bo prodaja izboljšala, saj se mi zdi, da je v70 paradni konj volva, in da si tu ne smejo privoščiti napak in slabe prodaje.

Re: Nič več karavanov????
alfaromeo, 31 mar 2010, 11:37

Kakorkoli človek obrača nekdo drugi obrne.

Volvo bi lahko končno naredil nek dostojno velik karavan.
Predvsem seriji 245 in 745 sta bil za svoje čase ogromni vozili.
Kje je danes V70. Nekje v povprečju.

Amerika je "čudna" in me ne čudi, da bodo npr. prodajali zgolj spredaj gnano XC70, S40&V50 zgolj z bencinskim motorjem. itd..


Re: Nič več karavanov????
MKovic, 31 mar 2010, 20:06

PP je napisal ...

Pri nas so stirje otroci, sem mrzlicno iskal enoprostorca, na koncu kupil V70 z 7 sedezi :-)
Preizkusil skoraj ve enoprostorce, Espace se vozi se najboljse, ima pa zanic motorje! Mogoce bo pa Volvo naredil enoprostorca?

lp

PP


Volvo ne bo izdelal enoprostorca, vsaj ne, če ne bo bistveno odstopil od svojih načel. Že 15+ let namreč trdijo, da se varnega enoprostorca ne da izdelati. V sredini osemdesetih, ko so se začeli čez lužo množično pojavljati minivani je zato Volvo začel kampanjio: "Logic of minivan, versus logic of mini-tank" (seveda je bilo govora o modelu 240 ), ter "It's safer to sit behind front end, not in it", za serijo 700.

Re: Nič več karavanov????
MKovic, 31 mar 2010, 20:16

alfaromeo je napisal ...

Kakorkoli človek obrača nekdo drugi obrne.

Volvo bi lahko končno naredil nek dostojno velik karavan.
Predvsem seriji 245 in 745 sta bil za svoje čase ogromni vozili.
Kje je danes V70. Nekje v povprečju.

Amerika je "čudna" in me ne čudi, da bodo npr. prodajali zgolj spredaj gnano XC70, S40&V50 zgolj z bencinskim motorjem. itd..



Prodaja se tisto, kar trg zahteva. Tako, kot pri nas praktično ni mogoče dobiti avtomobila z avtomatskim menjalnikom (brez absurdnih dobavnih rokov) se tam zmrdujejo nad ročnimi. Diesli tako ali tako sodijo le v tovornjake (po šestih mesecih z mojim S80 TDI bi se skoraj strinjal ), Jetta pa je "compact" car.
Tudi seriji 200/700 za ameriške razmere nista bila velika avtomobila, bolj kot velikost jih je prodajala praktičnost in varnost, ter obvezna konzervativnost za zelo sprejemljivo ceno. S prehodom v prime sektor je Volvo nehal biti praktičen družinski avto, s tem pa nehote popstal yuppi-mobil, kunkurenca pa je v tem razredu brutalna.
Volvo 240 je bil po ceni konkurenčen ameriškim izdelkom, ko pa so "pravi" Volvo lastniki želeli zamenjati svoje 10 let stare avtomobile za nove, jih je pričakal šok: Cene Volvov so poskočile in čez noč postale podobne primerljivim BMW-jem in Mercedesom. Takrat se je začela, po mojem mnenju, za Volva pot navzdol.

Re: Nič več karavanov????
tomazKK, 01 apr 2010, 17:50

Katrca za američane.

Re: Nič več karavanov????
Torkel, 01 apr 2010, 18:05

Dejansko res škoda, če bo to obveljalo. Volvovi karavani so zakon in to je to. Danes sem imel priložnost pobolje spoznati novo škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. Oprema sicer super, menjalnik DSG, oblazinjenje usnje in alkantara, sedeži s spominom ipd. Ni da ni. A zelo sem bil vesel, ko sem se vrnil v svojega volva. Zdelo se mi je, da je nova škoda marsikaj skopirala od volvovih karavanov. Ogromno pa ji še manjka.



Re: Nič več karavanov????
AljAž, 01 apr 2010, 21:11

MKovic je napisal ...

Volvo ne bo izdelal enoprostorca, vsaj ne, če ne bo bistveno odstopil od svojih načel. Že 15+ let namreč trdijo, da se varnega enoprostorca ne da izdelati. V sredini osemdesetih, ko so se začeli čez lužo množično pojavljati minivani je zato Volvo začel kampanjio: "Logic of minivan, versus logic of mini-tank" (seveda je bilo govora o modelu 240 ), ter "It's safer to sit behind front end, not in it", za serijo 700.

Hmm... Dandanes ne bi bilo potrebno odstopati od načel, saj so enoprostorci zaradi tehničnih rešitev lahko celo zelo varni avtomobili pri čelnih trkih. Zaradi višjega sedišča pa so nadpovprečno varni tudi pri stranskih trkih, ki naj bi predstavljali velik % nesreč s tragičnim koncem...

Re: Nič več karavanov????
MKovic, 01 apr 2010, 21:26

AljAž je napisal ...

MKovic je napisal ...

Volvo ne bo izdelal enoprostorca, vsaj ne, če ne bo bistveno odstopil od svojih načel. Že 15+ let namreč trdijo, da se varnega enoprostorca ne da izdelati. V sredini osemdesetih, ko so se začeli čez lužo množično pojavljati minivani je zato Volvo začel kampanjio: "Logic of minivan, versus logic of mini-tank" (seveda je bilo govora o modelu 240 ), ter "It's safer to sit behind front end, not in it", za serijo 700.

Hmm... Dandanes ne bi bilo potrebno odstopati od načel, saj so enoprostorci zaradi tehničnih rešitev lahko celo zelo varni avtomobili pri čelnih trkih. Zaradi višjega sedišča pa so nadpovprečno varni tudi pri stranskih trkih, ki naj bi predstavljali velik % nesreč s tragičnim koncem...


Zelo verjetno drži, to načelo je namreč staro že dobrih 10 in več let. Sicer pa so enako trdili za SUV, vse dokler niso imeli prvega svojega modela.

Re: Nič več karavanov????
MKovic, 01 apr 2010, 21:38



Torkel je napisal ...

....škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. ...



Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM.
Dvigam roko za Dacio Duster...






Re: Nič več karavanov????
AljAž, 01 apr 2010, 22:37

MKovic je napisal ...



Torkel je napisal ...

....škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. ...


Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM.
Dvigam roko za Dacio Duster...


Meni se marsikaj zdi precenjeno. Kavbojke narejene v daljni Aziji, 100€? Jih neseš zarobit k šivilji in te pride 1€ oziroma manj?
Koliko je pa 1 ura dela na pooblaščenem Volvo servisu? (itak vsi vemo)



Re: Nič več karavanov????
tomazKK, 02 apr 2010, 15:07

MKovic je napisal ...



Torkel je napisal ...

....škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. ...



Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM.
Dvigam roko za Dacio Duster...

Dvigam roko za Dacio Logan MCV.


Re: Nič več karavanov????
JG, 02 apr 2010, 16:20

Očitno bodo še karavani, tudi v ZDA in Kanadi!
http://photos.leftlanenews.com/photos/imageresizeronfly/phpThumb.php?src=/photos/content/march2010/v60-10.jpg&w=900
http://www.leftlanenews.com/volvo-v60-2011.html

Glede , vsem se zdi ves precenjeno, razen tistega v čemer sami poslujejojo oz. delajo.

Re: Nič več karavanov????
MKovic, 02 apr 2010, 19:32

tomazKK je napisal ...

MKovic je napisal ...


Dvigam roko za Dacio Duster...

Dvigam roko za Dacio Logan MCV.



Volvo is not a car it's a philosophy....

Re: Nič več karavanov????
tigson, 02 apr 2010, 21:42

MKovic je napisal ...

tomazKK je napisal ...

MKovic je napisal ...


Dvigam roko za Dacio Duster...

Dvigam roko za Dacio Logan MCV.






Volvo is not a car it's a philosophy....

Can completely agree...and only add..."Volvo is a way of life"...

Re: Nič več karavanov????
Ovlov, 03 apr 2010, 09:05

Ja, problem je le v tem, da so pri Volvu očitno zamenjali učni predmet: "filozofija" s predmetom "logika masovnega trženja". To se ne vidi le po novem modelu S60 in prototipu V60 (in prilagajanju množičnemu ne-okusu), temveč po modelski politiki nasploh (namesto da bi šli v izdelavo npr. česa takega, kot je mercedes A - samo da bi bil nižji in širši - se z novo 60-ico silijo v tekmo z BMW-jevo trojko in krčijo ponudbo pri karavanih. Popolna dezorientacija znamke Volvo, ki se ji bo tudi prej ali slej maščevala. Govoriti, da se pač prilagajajo zahtevam trga, je mimo: koliko modelov že je bilo popolnoma zgrešenih (npr. Audi 2, novi V70...) in jih še bo, in koliko znamk je že propadlo ali zgubilo identiteto. Da o dizajnu ne govorimo: suvereni Volvov dizajn je izdihnil z V70 (ph.II), njegova aristokratskost s serijo 900, zadnji oblikovalski dosežek pa je bila nedvomno serija 850. (Medtem ko je bil popoloma ponesrečeni (prvi) S80 - zavaljena baročna limona, sicer pa prepozna izpeljava nedvomno lepega in za tiste čase revolucionarnega ekološkega prototipa ECC iz daljnih 80 let - že ob štartu videti zastarel.) Pri manjših modelih pa se je vse lepo in izvirno končalo s serijo 400. In kaj sploh še ostaja Volvu v tem času? Varnost? Naka, to imajo že (skoraj) vsi. Zanesljivost? Udobje? Tu je sicer res še nekaj presežka (ergonomija, sedeži) - pa še to peša: sedeži v seriji 40/50 so posmeh Volvovi tradiciji ergonomije in udobja (pa tudi "comfort" varianta, kakršno imam v svoji XC70, je daleč slabša od sedežev (verzija "sport"), ki sem jih imel v 850-ki ... Skratka, kar malo težko mi je pri srcu, ko gledam razvoj dogodkov... upam, da se bo še pravi čas le obrnil na boljše ...

MKovic je napisal ...

Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM.
Dvigam roko za Dacio Duster...


Če še niste opazili: kar je pred 10-15 leti stalo 10.000 DEM, zdaj stane 10.000 evrov. In to velja za VSE, ne samo za avtomobile. Temu se - strokovno - reče "inflacija" ...


Re: Nič več karavanov????
Krchan, 03 apr 2010, 21:15

Zgleda da bo treba naredit še en forum in sicer vozimoldtimervolvo.si. Ker vsi vozniki starejših volvov imajo mnenje, da so novi slabi in si jih najbrž ne bodo lastili.

Čeprav se v marsičem strinjam s prejšnjim postom Ovlova, se pa ne strinjam o tistem s serijo 400, ki je meni osebno obupna, in pa z udobjem v seriji S40/V50. Mogoče sedeži res izgledajo smešno proti foteljem iz starejših Volvov, ampak recimo po 2000km v dveh dneh in štirimi odraslimi v avtu (salon Ženeva) so bili vsi, vključno z mano navdušeni nad njimi. In ko je prijatlejeva žena doma vprašala "če nas kaj bolijo riti" nam je šele "kapnilo", da smo v bistvu "kot novi".

Časi so pa pač taki, da se te stvari dogajajo. Pa mi povejte znamko, ki ni izgubila svoje identitete. Jag je Indijski, ročno izdelanih Astonov ni več, pri Alfi je zanimiva samo oblika, duše ni več, BMW je čisto konfekcijski z obupno notranjostjo, kaj pravite na novi Saab-ov dizajn v primerjavi z starimi in njegove Fiat-GM motorje, Audi-konfekcija, vidiš enega-vidiš vse. Še Ferrarijev ne delajo več takih, kot je bil recimo F40. Na srečo, ali žalost, takšna je sedanjost. Treba se bo sprijaznit z njo ali pa živeti v preteklosti z serijo 900 recimo.

Sicer pa je meni novi V60 všeč.

Re: Nič več karavanov????
MKovic, 03 apr 2010, 23:15

Krchan je napisal ...


Čeprav se v marsičem strinjam s prejšnjim postom Ovlova, se pa ne strinjam o tistem s serijo 400, ki je meni osebno obupna, in pa z udobjem v seriji S40/V50. Mogoče sedeži res izgledajo smešno proti foteljem iz starejših Volvov, ampak recimo po 2000km v dveh dneh in štirimi odraslimi v avtu (salon Ženeva) so bili vsi, vključno z mano navdušeni nad njimi. In ko je prijatlejeva žena doma vprašala "če nas kaj bolijo riti" nam je šele "kapnilo", da smo v bistvu "kot novi".


He, he to niti ni poseben dosežek, to pot sem namreč odpeljal že s "ceneje od poceni" Chevrolet Aveom, pa ni bila posebej dramatična.
Je pa res, da smo morda "oldimerji", ki pomnimo Volve še iz časov, ko so imeli zadnji pogon, (preveč?) skeptični do novejših izdelkov. Neglede na vse pa je Volvo, od vseh zgoraj naštetih znamk, najbolj dramatično spremenil svoj image. BMW je še vedno "Ultimate driving machine", Land Rover in Jaguar se še vedno kvarita, Mercedese vozijo prepotentni japiji, Volvo pa definitivno ni več racionalna družinska izbira.


Re: Nič več karavanov????
urber, 04 apr 2010, 08:44

@Krchan
Se podpišem.

@MKovic
Kdaj pa je bil Volvo racionalna družinska izbira, za npr. Slovence? Morda za Skandinavce, Nemce, Nizozemce...kolikor vem, je vedno bil cenejši od ''svete trojice.'' Prav tako je še sedaj cenejši. Vendar spada v premium razred, in mislim da je tudi pred leti bil ''premium.'' Če se motim, se pa opravičujem.
Racionalna družinska izbira pa, vsaj za Slovenijo, ni nikoli bil. Oče in kup drugih oseb so mi vedno pravili, da je povprečna oseba pred leti Volva lahko le gledala, sanjala.

Glede starih/novih Volvov. Meni so oboji fantastični, prav tako novi kot stari so mi nekaj posebnega. Edina zadeva ki me moti pri novih modelih je to, da so ''skenslali'' RWD. Zakaj, le zakaj je bilo to potrebno? Kdo je imel prste vmes???

Re: Nič več karavanov????
MKovic, 04 apr 2010, 14:26

urber je napisal ...

@Krchan
Se podpišem.

@MKovic
Kdaj pa je bil Volvo racionalna družinska izbira, za npr. Slovence? Morda za Skandinavce, Nemce, Nizozemce...kolikor vem, je vedno bil cenejši od ''svete trojice.'' Prav tako je še sedaj cenejši. Vendar spada v premium razred, in mislim da je tudi pred leti bil ''premium.'' Če se motim, se pa opravičujem.
Racionalna družinska izbira pa, vsaj za Slovenijo, ni nikoli bil. Oče in kup drugih oseb so mi vedno pravili, da je povprečna oseba pred leti Volva lahko le gledala, sanjala.

Glede starih/novih Volvov. Meni so oboji fantastični, prav tako novi kot stari so mi nekaj posebnega. Edina zadeva ki me moti pri novih modelih je to, da so ''skenslali'' RWD. Zakaj, le zakaj je bilo to potrebno? Kdo je imel prste vmes???


Heh, mislim, da je slovenski trg zadnji na lestvici proiritet Volvega marketinškega oddelka. Ne pozabi, vsi slovenski "turbo kapitalisti" so še pred 20 leti vozili Yuge in Lade, sedaj se zmdrujejo nad Korejci, še vedno pa živijo v Jazbinškovih getih.
Da res je, Volvo v socialističnih časih v vzhodnem bloku ni bil racionalna izbira - čokolada Milka in Kinder jajčka pa tudi ne.
Poanta je, da je volvo 144 v 60-ih stal toliko kot VW Hrošč, v 70-ih toliko kot Opel Kadett, danes pa je cenovno v rangu BMW-jev in Marcedesev.
Roko na srce - večina slovenskih kupcev, ki se danes odloči za Volva (predvsem zaradi statusnega simbola), pred 20 leti sploh ni vedela, da le-ta obstaja.

Re: Nič več karavanov????
tomazKK, 04 apr 2010, 15:04

Fora je v tem, da Volvo ni več samozavestna znamka, ki bi ga žgala po svoji špuri in kupcem utemeljila svoje ideje.
:(

Re: Nič več karavanov????
Švedmorebitprh, 06 apr 2010, 11:09

MKovic je napisal ...



Torkel je napisal ...

....škodo Superb Combi. Za dobrih 33000 € jo je kupil sodelovec. ...



Se samo meni zdi, da so dandanes avtomobili precenjeni? 33000 EUR je 66000 nemških mark, pred 15. leti se je za takšen denar že dalo kupiti "avto" z velikim A. 15000 DEM manj je stal naprimer BMW Z3, Mercedes E razreda pa Jeep Grand Cheeroki (OK, naj ostane v seznamu), popolnoma opremljen Volvo V90 je veljal malenkost čez 40.000 DEM.
Dvigam roko za Dacio Duster...







Pardon ampak tole je pa dezinformacija glede cen. Nov V ali S90 z vso opremo je stal blizu 100000 DM. V tistem času je bilo to več kot BMW 7 serija( 5ko si dobil za 60-70) . Navaden 850 je takrat stal 40-60000 mark, najdražji volvo pa je bil 850 T-5R, ki je bil celo dražji od S90 in je stal okoli 110000 DM. Za 40000 mark leta 95 nisi dobil niti najbolj oskubljene 850.ke , kaj šele 960 ali S90.


Re: Nič več karavanov????
MKovic, 06 apr 2010, 17:41

Ne bo držalo.
Vsi so letniki 1994:
BMW 325i - 30.850
MB C280 - 34.900
Saab 900SE - 26.990
Volvo 850 T5 - 29.985
Volvo 940 SE - 32.950
Volvo 960 - 35.995

Pa še malo nazaj v čas:
Volvo 262C Bertone - 15.223
Volvo 144 E - 7.860
Audi 100 diesel - 11.400
Pegueot 505SD - 11.350
Volvo 246 diesel - 12.225
Volvo 242 GLT turbo - 14.610

Vir: Prodajna statistika Volvo Cars (1977 - 1994)

Re: Nič več karavanov????
Švedmorebitprh, 07 apr 2010, 00:15

MKovic je napisal ...

Ne bo držalo.
Vsi so letniki 1994:
BMW 325i - 30.850
MB C280 - 34.900
Saab 900SE - 26.990
Volvo 850 T5 - 29.985
Volvo 940 SE - 32.950
Volvo 960 - 35.995

Jaz sem imel v mislih koliko si pri nas odštel zanj in ne kakšna je bila cena v nemčiji in ameriki. Mi smo leta 29-93 prodali 740 karavan star leto dni za 50000DEM plus skoraj novega golfa v račun, kar nanese nekje 75000 DM. Za dve let staro 960 smo odšteli 35000 DM, kar je bilo takrat smešno pod ceno, ker je bil od prijatelja (isti dan bi zanj dobil 45000). Takrat smo iskali 850 karavan. V SLO sta bila samo dva rabljena oba čez 40000DM. Hvalabogu smo našli 960 pri prijatelju v Moskvi. 960 FL sicer sploh ni bil v prodaji v Sloveniji zelo dobro se pa spomnim, da je bil 850 T-5R 11 milijonov SIT ali 110000DM zato predvidevam, da je bila 960ka vsaj 80000, če bi jo kupil v ZG ali BG, kjer so jo prodajali.

Pa še malo nazaj v čas:
Volvo 262C Bertone - 15.223
Volvo 144 E - 7.860
Audi 100 diesel - 11.400
Pegueot 505SD - 11.350
Volvo 246 diesel - 12.225
Volvo 242 GLT turbo - 14.610

Vir: Prodajna statistika Volvo Cars (1977 - 1994)



Re: Nič več karavanov????
alfaromeo, 07 apr 2010, 09:41

Kaj so pa to sedaj skupaj sestavili?
Kakšna je zdanje steklo? Kot pri kia ceed caravan ali pa laguna grand tour.

volvo mora imeti zadnje bočno steklo dolgo in visoko.

Tale photo shop študija V60 je pa za

Re: Nič več karavanov????
Volvo. 4 life, 07 apr 2010, 14:26

Krchan je napisal ...

... ali pa živeti v preteklosti s serijo 900 recimo.


Se ne bi mogel bolj strinjat Drugače mi je pa debata zelo všeč, eni za stare eni za novejše ... tudi sam sem začel z V70 II. gen, potem pa je šlo samo še " navzdol ", bogve zakaj

Rolling, Toni, ....

Re: Nič več karavanov????
JG, 07 apr 2010, 14:37

Na, očitno američani res ne marajo karavanov.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=5660

Je pa še bolj kot to očitno, da Volvo rabi obuditi koncept V100 (oz. VCC)
http://images.google.si/imgres?imgurl=http://haffej.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/08/volvov1002.jpg&imgrefurl=http://haffej.com/volvo-v100/&usg=__0wCNEdxo5wvK7ZCkSPfBLqxUZxM=&h=337&w=450&sz=30&hl=sl&start=11&itbs=1&tbnid=rQ_c4sj5euTC8M:&tbnh=95&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3DVolvo%2BV100%26hl%3Dsl%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1

Očitno je trg zrel za takšne avtomobile!

Pa še to, tema je o karavanih ne pa o tem kako so Volvi do leta nevem 1995 super duper, po tem letu pa samo še bleda senca tega, ker vsi vemo kako stvari stojijo, stvar je samo v tem kaj si želimo priznati.

Re: Nič več karavanov????
Torkel, 07 apr 2010, 15:46

Težko reči, ali američani ljubijo ali ne karavane. Predvsem na vzhodnem delu ZDA obstaja kar obsežna skupina ljudi, ki je vneta zagovornica raznih švedskih karavanov, subarujev in podobnih rahlo "nišnih" vozil ter karavanskih bavarcev, mercedesov in audijev. Dejstvo pa je, da je čez lužo ti. van "mom's" car in to na veliko prodaja enoprostorce, začenši z voyagerjem.

Zdi se mi, da ta manija enoprostorcev že nekaj let razsaja tudi pri nas. Vse kar šteje je velik avto s sedmimi sedeži, pa če šestega in sedmega kdaj rabiš ali pa ne. Bolj "za vsak primer" če bom kdaj rabil.

Doma imam včasih kar težko delo zagovarjati karavana, ko se vedno več znancev in sodelavcev odloča za sedemsedežne enoprostorce.

Re: Nič več karavanov????
Krajnik, 07 apr 2010, 17:52

res je pa čudno,

naprimer tam od 850ke in S80 praktično ni bilo višje razrednil limuzin pri volvotu le karavani V70, sedaj ima pa volvo na voljo paleto vsega in svašta od nekaravanarjev O.o S40 se je nekaj borila ampak to ni nič napram S90 Royal =P

Re: Nič več karavanov????
Terminator, 07 apr 2010, 19:24

Bop še sam rekel nekaj na temo karavan vs enoprostorec Namreč ni mi jasno zakaj vsi menjajo karavane in si potem kupujejo razne senike, xsare picaso(sedaj C4), Tourane in podobne enoprostorce, če je so praktično isti kot karavani? V obeh primerkih lahko sedi 5 oseb, prtljažnega prostora pa je tudi približno enako Namreč sem mnenja, če že enoprostorca potem naj bo to v pravem pomenu eno prostorec in iscer Espace, Voyager in podobni večji enoprostroci, ki imajo po večini že 7 sedežev oz. večji prtlažni prostor

Re: Nič več karavanov????
MKovic, 07 apr 2010, 20:24

Švedmorebitprh je napisal ...

MKovic je napisal ...

Ne bo držalo.
Vsi so letniki 1994:
BMW 325i - 30.850
MB C280 - 34.900
Saab 900SE - 26.990
Volvo 850 T5 - 29.985
Volvo 940 SE - 32.950
Volvo 960 - 35.995

Jaz sem imel v mislih koliko si pri nas odštel zanj in ne kakšna je bila cena v nemčiji in ameriki. Mi smo leta 29-93 prodali 740 karavan star leto dni za 50000DEM plus skoraj novega golfa v račun, kar nanese nekje 75000 DM. Za dve let staro 960 smo odšteli 35000 DM, kar je bilo takrat smešno pod ceno, ker je bil od prijatelja (isti dan bi zanj dobil 45000). Takrat smo iskali 850 karavan. V SLO sta bila samo dva rabljena oba čez 40000DM. Hvalabogu smo našli 960 pri prijatelju v Moskvi. 960 FL sicer sploh ni bil v prodaji v Sloveniji zelo dobro se pa spomnim, da je bil 850 T-5R 11 milijonov SIT ali 110000DM zato predvidevam, da je bila 960ka vsaj 80000, če bi jo kupil v ZG ali BG, kjer so jo prodajali.

Pa še malo nazaj v čas:
Volvo 262C Bertone - 15.223
Volvo 144 E - 7.860
Audi 100 diesel - 11.400
Pegueot 505SD - 11.350
Volvo 246 diesel - 12.225
Volvo 242 GLT turbo - 14.610

Vir: Prodajna statistika Volvo Cars (1977 - 1994)




Leta 92-93 praviš? Težko verjamem, leto kasneje sem v Sloveniji kupil 5 let staro 240 GL limuzino za 6500 DM. Ko je Herz leta 1995 prodajal svojo floto Volvov 740, vsi so bili letnik 1991 in novejši, se je na njih zelo dolgo nabiral prah. Na koncu so jih "izvozili" nazaj v Nemčijo, ker v Sloveniji preprosto ni bilo zanimanja.
Verjamem pa, da so bile takšne cenovne anomalije v bivši Jugoslaviji, 100% dajatev na uvožene avtomobile je bila polnoma normalna praksa.

Re: Nič več karavanov????
rdečs40, 08 apr 2010, 17:20

Enoprostorci proti karavanom pridobivajo na tržnem deležu ne toliko zaradi prostora, kot zaradi višjega sedenja, ki veliko ljudem vliva dodaten občutek varnosti in jim omogoča boljši pregled nad okolico. Govorim za manjše enoprostorce, ne za npr. Grand Espace in podobne, ki roko na srce imajo več prostora kot klasični(večji) karavani. Sam sem sicer pristaš karavanov Če je Volvo pa še toliko bolje :-)

Re: Nič več karavanov????
sebaveh, 08 apr 2010, 17:50

rdečs40 je napisal ...

Enoprostorci proti karavanom pridobivajo na tržnem deležu ne toliko zaradi prostora, kot zaradi višjega sedenja, ki veliko ljudem vliva dodaten občutek varnosti in jim omogoča boljši pregled nad okolico.


Pa tudi zato, ker ima danes marsikateri človek probleme s hrbtenico ali nogami - sklepi. Že nekajkrat sem okoli sebe slišal marsikoga, kako jamra da ga vse boli. Kar verjamem, in zato tudi kupujejo avte, v katere se lahko višje vsedejo.


Re: Nič več karavanov????
alfaromeo, 08 apr 2010, 20:05

sebaveh je napisal ...

rdečs40 je napisal ...

Enoprostorci proti karavanom pridobivajo na tržnem deležu ne toliko zaradi prostora, kot zaradi višjega sedenja, ki veliko ljudem vliva dodaten občutek varnosti in jim omogoča boljši pregled nad okolico.


Pa tudi zato, ker ima danes marsikateri človek probleme s hrbtenico ali nogami - sklepi. Že nekajkrat sem okoli sebe slišal marsikoga, kako jamra da ga vse boli. Kar verjamem, in zato tudi kupujejo avte, v katere se lahko višje vsedejo.



Hkrati pa predava, da bo kupil nizko profilne gume 20 ali 21col širnie 350.

Re: Nič več karavanov????
mare_si, 26 maj 2010, 09:34

Terminator je napisal ...

Glede Kie ceed bom pa rekel tako, da se jih je prodalo zato tako veliko, ker ljudje preprosto nimajo denarja in gledajo čim cenejše avtomobile, če pa bi imeli denar in bi lahko izbirali še med čem drugim, pa grem stavit da bi se jih prodalo bistveno manj



Samo toliko glede Kie, da je tvoje mnenje povsem napačno. Nedavno sem kupoval avto takega razreda (za drugi avto) in zaradi dobrih izkušenj z znamko in dopadljivega vozila je bila to prva izbira. Ceeda nismo kupili, je bil pa takrat Golf s primerljivo opremo samo dobrih 1.000 EUR dražji!!! Zastopnik s po moje butasto reklamno politiko gradi image cenene znamke, čeprav to že dolgo ni več. Potem se mora pa po moje tipičen kupec, ki za svojega Ceeda odšteje kakih 15.000 EUR počutiti prav butasto, ker vsi mislijo, da je ta avto izbral samo zato, ker za kakšnega normalnega nima denarja.

Ker je ravno tema o karavanih. Vozim 12 let starega karavana (KIA Clarus) in ker znamka karavanov ne izdeluje več, bo zelo verjetno moj naslednji Volvo. Samo ko čitam po oglasih in berem na forumu, kaj vse so že menjali na mnogo novejših Volvih, me je tega avta prav strah. Jaz razen tega, da sem že ene 2x zamenjal avspuh, akumulator, gume in zavorne obloge, nisem imel v 12 letih praktično nobenih stroškov.


Re: Nič več karavanov????
Terminator, 26 maj 2010, 15:10

mare_si je napisal ...

Terminator je napisal ...

Glede Kie ceed bom pa rekel tako, da se jih je prodalo zato tako veliko, ker ljudje preprosto nimajo denarja in gledajo čim cenejše avtomobile, če pa bi imeli denar in bi lahko izbirali še med čem drugim, pa grem stavit da bi se jih prodalo bistveno manj



Samo toliko glede Kie, da je tvoje mnenje povsem napačno. Nedavno sem kupoval avto takega razreda (za drugi avto) in zaradi dobrih izkušenj z znamko in dopadljivega vozila je bila to prva izbira. Ceeda nismo kupili, je bil pa takrat Golf s primerljivo opremo samo dobrih 1.000 EUR dražji!!! Zastopnik s po moje butasto reklamno politiko gradi image cenene znamke, čeprav to že dolgo ni več. Potem se mora pa po moje tipičen kupec, ki za svojega Ceeda odšteje kakih 15.000 EUR počutiti prav butasto, ker vsi mislijo, da je ta avto izbral samo zato, ker za kakšnega normalnega nima denarja.

Ker je ravno tema o karavanih. Vozim 12 let starega karavana (KIA Clarus) in ker znamka karavanov ne izdeluje več, bo zelo verjetno moj naslednji Volvo. Samo ko čitam po oglasih in berem na forumu, kaj vse so že menjali na mnogo novejših Volvih, me je tega avta prav strah. Jaz razen tega, da sem že ene 2x zamenjal avspuh, akumulator, gume in zavorne obloge, nisem imel v 12 letih praktično nobenih stroškov.



Kar si napisal je verjetno res, saj si kupoval in si se seznanil s tem, sam pa sem predvsem mislil na to da ljudje, ki kupijo ceeda ga kupijo za 10.000€. ker več ne morejo dati, če pa že imajo več denarja na razpolago vzamejo oz. bi vzeli raje kaj drugega

Me pa zanima še kateri golf stane 16.000€? Namreč ko je prijatelj kupoval sva šla na testno z golf 5 dizel, pa je bila cena 25.000

Re: Nič več karavanov????
rdečs40, 26 maj 2010, 21:42

3 vratni golf VI rabbit z osnovno opremo, ki ni več tako pregovorno skopa je cena okoli 13k EUR, kar je tudi mene presenetilo.Dejansko se je po zelo dolgem času dalo dobiti golfa za sprejemljivo ceno.

Re: Nič več karavanov????
Damijan, 26 maj 2010, 22:12

Če pa šestka nima skope opreme, potem pa nič. Vsak najosnovnejši avto, katerekoli znamke ima več opreme. Sem bruhnil v smeh, ko sem videl seznam, kaj vsebuje "velikonočni" zajec šestka!

Pa tako na veliko in količinsko omejeno so oglaševali tele zajce, pa še jih oglašujejo, ker ne gredo v promet.

Re: Nič več karavanov????
mare_si, 27 maj 2010, 12:47

Na strani zastopnika se lahko prepričaš o trenutni ponudbi. 4-vratni golf s 105 KS (bencin) se cene začnejo pri 15.200, vključena je npr, avt. klimatska naprava, računalnik, ESP itd., diezel je dobrega jurja dražji.

Pro ceed je 3-vratnik, precej oskubljen. Ceed , če hočeš avtomatsko klimo in ESP moraš kupiti model Champion WCE, ki je trenutno nekakšna posebna ponudba s ceno 14.150. Motor je sicer močnejši (92 kw) in tudi opreme je malo več, nima pa naprimer tempomata, katerega sem jaz hotel imeti in bi me stal 400Eur, pa na avto bi čakal 2 meseca. Dizli so Ceed skoraj 2.000 Eur dražji, tako da se cena za dizel že izenači z golfom. Če vidiš, da je večina Ceed-ov v obliki sw pa je jasno, da to sploh niso poceni avtomobili. Moj svak je dal s specialnimi popusti za lanski letnik 15.000 EUR. Ampak je zelo zadovoljen.