Modeliranje Volva Amazon 122
MaverickT, 30 jan 2010, 18:24

Lotil sem se enega zanimivega projekta, ki bo mogoče zanimal tudi koga na forumu - glede na to, da smo vsi Volvo fani, bo mogoče za vas zanimivo gledat, kako nastaja 3D model ene izmed Volvovih klasik - Amazon 122.

Zadeva ni tako enostavna kot izgleda na prvi pogled in že vidim, da bo preteklo še karnekaj časa, da bo končano. A vendar, za pričetek dve slikici:

Načrti, ki čakajo da na njih kaj nastane:



Takole, pokrov motorja je že dobil svojo obliko:


Re: Modeliranje Volva Amazon 122
AljAž, 30 jan 2010, 18:59

Uf, zelo zanimivo. Zakaj si se odločil ravno za Cinemo, kaj pa npr. Rhino, 3DSMax?

Re: Modeliranje Volva Amazon 122
divja jaga, 30 jan 2010, 19:05



Re: Modeliranje Volva Amazon 122
MaverickT, 30 jan 2010, 19:49

Cinema zato, ker sm do sedaj ze 3x poskusal modelirat v 3dmaxu pa sem vedno obupal. Tokrat sm se pa odlocil, da se stvari lotim tako kot bi se moral na faksu - kjer so se kolegi ucili v Cinemi. Bomo vidli kako se bo obneslo.

Re: Modeliranje Volva Amazon 122
volhart, 30 jan 2010, 20:47

Odlicno Maverick. Ali nam lahko vidva z Aljažem povesta kaj več osnovnih informacij o omenjenih programih.

Re: Modeliranje Volva Amazon 122
AljAž, 30 jan 2010, 21:11

volhart je napisal ...

Odlicno Maverick. Ali nam lahko vidva z Aljažem povesta kaj več osnovnih informacij o omenjenih programih.

Ja 3D modeliranje (risanje) in nato renderiranje - izdelava slik in animacij. Za bolj pravilne (ortogonalne) forme je vsaj v fazi modeliranja dovolj dober tudi npr. Acad.
Kakšne so pa razlike med zgornjimi programi pa ne bi vedel, ker ne poznam dobro vseh (zato tudi zgornje vprašanje).

Re: Modeliranje Volva Amazon 122
MaverickT, 31 jan 2010, 00:41

Aha, razlike med programi vas zanimajo... Torej na kratko:

- 3d studio max je namenjen vizalizaciji produktov (npr modeliranju avtov) in ustvarjanju grafike za rač. igre
- Maya je namenjena filmski animaciji
- Cinema 4D je hibrid obojega in omogoča integracijo z Adobovim Photoshopom, Ilustratorjem ter After effectsi. Poleg tega je enostavnejša za učenje kot 3D smax.
- Rhino je primeren, kadar gre bolj za tehnološko/proizvodni proces torej - osnutki, načrtovanje, analiza ter priprava za proizvodnjo. Baje ima tudi precej slab renderer.


Re: Modeliranje Volva Amazon 122
MaverickT, 04 feb 2010, 20:54

No takole, stvar zelo počasiiii nastaja. Grobi model karoserije:




Že od nekdaj mi kleparija ni šla ravno najbolje...




Re: Modeliranje Volva Amazon 122
940, 04 feb 2010, 23:30

MaverickT je napisal ...

Aha, razlike med programi vas zanimajo... Torej na kratko:

- 3d studio max je namenjen vizalizaciji produktov (npr modeliranju avtov) in ustvarjanju grafike za rač. igre
- Maya je namenjena filmski animaciji
- Cinema 4D je hibrid obojega in omogoča integracijo z Adobovim Photoshopom, Ilustratorjem ter After effectsi. Poleg tega je enostavnejša za učenje kot 3D smax.
- Rhino je primeren, kadar gre bolj za tehnološko/proizvodni proces torej - osnutki, načrtovanje, analiza ter priprava za proizvodnjo. Baje ima tudi precej slab renderer.



Poznaš Modo 301? Baje super zadeva...

Re: Modeliranje Volva Amazon 122
MaverickT, 05 feb 2010, 00:38

Nop, žal ne poznam tega orodja. Sem še bolj začetnik


Juhu, tale model je precej zakompliciran za modeliranje. Ampak jaz se ne dam.

Prednji konec počasi dobiva pravo obliko:



Re: Modeliranje Volva Amazon 122
alfaromeo, 09 feb 2010, 14:08

p****RIJA. Moraš vzet kakšen brick, serijo 2,7,9 bi ga zmodeliral v parih dneh.

Re: Modeliranje Volva Amazon 122
MaverickT, 09 feb 2010, 16:15

Mi ne bi predstavljalo zadostnega zadoščenja. Sej ženske tud ne vzameš tiste ktero ti je najlažje dobit