(XC90 Diesel) 238 konjev
G@sper, 30 dec 2009, 10:45

Oče in jaz se zanimava za ta avto, najprej nama je bil všeč model z d5 motorjem, toda kaj kmalu nama je šel ven iz glave saj sva ugotovila, da je preprosto to prešvoh motor, za takšnega terenca. Sedaj imam vovlo v70 2,5 in gre brez problema 220km/h, zelo rad se peljem pri tej hitrosti, tega pa pri d5 motorju ne bi mogel doživeti v xc90, no razen v 205 konjskem, ta pa je sigurno zelo drag. Torej sedaj pa sem nekje zasledil, da ima volvo v avtu tudi 238 konjske dieslove motorje, je to res?

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
AljAž, 30 dec 2009, 10:49

Ja, čisto novi D5 so močnejši. Točno koliko konjev imajo pa ne vem.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
alfaromeo, 30 dec 2009, 11:03

V8 bo rešila vse zagate. Leti ko avijon, zvok je dokaj okej, rabljeni so napram dizlnom hecno poceni.
Če ga predelaš na plin, se voziš ceneje kot z dizlom.



Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
urber, 30 dec 2009, 11:35

Se strinjam z @alfaromeo

Diesel ti v XC90 pri dinamični vožnji pod 10L nebo pil, V8 pa recimo kakšnih 15L, če predelaš na plin prideš verjetno še ceneje skos, užitek v vožnji je pa zagotovo večji zaradi večje moči.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
G@sper, 30 dec 2009, 12:12

Ja v8 nama je tudi všeč, samo kaj, ko ima veliko porabo, če bi ga imel, bi ga imel le na pin samo v slednjem primeru pa izgubim kar nekaj prostora in brezveze, da imam potem takšen avto, saj mi veliko prostora zavzame plinska bomba.

Torej sedaj me pa zanima nekje sem zasledil oglas za 238 konjskega dizla xc90, a to uradno obstaja pri tem modelu, ali gre zgolj za čipiran motor?



Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Volvo. 4 life, 30 dec 2009, 12:59

Če maš za XC90 ( nakup, vzdrževanje ,... ) boš imel tudi za bencin/nafto/cviček,... zračunaj razliko v ceni med D5/V8, ki je vrjetno kakih par k€, koliko let ga misliš imet in koliko km delaš letno, potem pa premisli kaj se ti splača. Na pamet govort, da se bolj splača dizla, je že čist preveč ukoreninjena logika ;) Če ne pa čipaj D5, pa bo ziher šel tistih 220 km/h! Moj glas še vedno V8 ali T6 ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3330102&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3369518&show=1

še vedno pa ti ostane opcija na V8 dat turbino, kar pomeni, da ti bo ziher pil še kak liter manj

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
alfaromeo, 30 dec 2009, 13:21

Starega 238 konjesega boš težko dobil, razen če ni čipan, stari D5 (163km) ali novi D5 (185km).

Pri plinu prostora ne izgubiš nič, ker se postavi toroidni rezervoar tja, kjer je rezervna pnevmatika.
Sicer pa koliko je to velika poraba: 16 litrov bencina in se avto premika, ali 13 litrov dizla pa se voziš okoli z zetorjem povrhu pa še na kurilno olje. BTW v italiji je za tako pobalinsko dejanje predviden odvzem vozila.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
RollingStone, 30 dec 2009, 13:44

Kaj mlatite prazno slamo. Serijsko imajo 238 konjev 3.2 I6 bencinski motorji. Dizli imajo najmočnejši 205 konjev. D5 + čip bi pa bilo nekje toliko konjev.

D5 pri tem avtu ne pokutri nevemkoliko manj kot pa T6.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
-joey-, 30 dec 2009, 13:53

Volvo. 4 life je napisal ...

Če maš za XC90 ( nakup, vzdrževanje ,... ) boš imel tudi za bencin/nafto/cviček,... zračunaj razliko v ceni med D5/V8, ki je vrjetno kakih par k€, koliko let ga misliš imet in koliko km delaš letno, potem pa premisli kaj se ti splača. Na pamet govort, da se bolj splača dizla, je že čist preveč ukoreninjena logika ;) Če ne pa čipaj D5, pa bo ziher šel tistih 220 km/h! Moj glas še vedno V8 ali T6 ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3330102&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3369518&show=1

še vedno pa ti ostane opcija na V8 dat turbino, kar pomeni, da ti bo ziher pil še kak liter manj


Se nebi mogel bolj strinjat s tabo.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
JG, 30 dec 2009, 22:15

Samo res D5 nikoli ni obstajal z 238 hp.
Sam bi pri XC90 izbral 3.2 V6 ali 4.4 V8, ker diesel s 185 hp, je pa vseeno malo premalo, 3.2 gre dobro, samo ga je potrebno ves čas priganjati, kar pa povzroča visoko porabo, vendar sprejemljivo, glede, da je ta motor precej bolj odziven v XC90 kot recimo D5, V8 pa verjetno popije "po želji"

Še to, kot zanimivost, poraba na testih pri avtomagazinu:
D5 (185hp), 12.7l
3.2 V6 (238 hp), 14.9l
T6 (272 hp), 21.4l

XC90 po mojem okusu, cene so visoke, ker so novejši letniki:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1v1qgszvwan&asrc=fa
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1w3tgmvwyhn



Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Poršejčkov at, 30 dec 2009, 23:20

Jaz imam "navito" D5 mašino pri SKN na 195 hp (iz 163 hp). Novejši letniki so samo tovarniško naviti na 185 hp, tako da po moje bistveno ne boš pridobil .

Ostajata ti dve možnosti:
1. kupiš velikokubaturnega mnogokonjskega bencinca, kuriš po mestu med 15 in 18 l/100 km. Tukaj bi najprej pogledal, koliko te stane cestnina in zavarovanje (če je novejši, bo verjetno kasko),

2. kupiš "traktorkaterikoliže", ga "naviješ" in se voziš (po mestu) s povprečjem 10-12 l/100 km.

Preden se odločiš, poprosi nekoga, da te pelje naokoli z bencinarjem z mnogo konji. Pa ne po avtocesti, po kakšni malo zaviti.

Dobiš občutek, ki je malo čuden, ker sediš bistveno višje kot v npr. V70 (se malo nagiba ).

Povprašaj pri SKN v Ljubljani (nickname BlueGTI s VW Foruma), koliko bi pridobil s čipanjem 185 hp-jskega.

To bi bila moja odločitev.

LP, Ivo

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
divja jaga, 31 dec 2009, 00:19

No, da se še jaz nekaj oglasim.
Poskusi uprašati kako je s čipanjem 185 konjskega dizla, pomoje ni noben problem ga spravit na tja okoli 220 konjev, tudi več bi šlo, samo potem je že vprašanje menjalnik, zavore, itd...
Fantje, telefon v roke in klicat malo po "servisih" kjer čipajo avtomobile.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
G@sper, 31 dec 2009, 02:35

še najbolj se mi dopade sedaj moram reči xc90 v8. In sicer na plin in pa seveda imeti plinsko bombo le tam kjer je rezervna guma, namesto nje pa kompresor, da je vse po zakonu...

Koliko kilometrov pa lahko narediš (približno) z enim tankom v v8 na bencin?
in koliko z rezervovarjem za plin, s tem mislim le tega ki je tam kjer je rezervna pnevmatika. ker nebi bil oče potem rad redni gost na bencinskih.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Krchan, 31 dec 2009, 05:05

V8 ima tank 80 litrov, kar pri porabi 14l nanese približno 550km, v prostor za rezervo pa gre LPG tank skapaciteto cca 70l, kar pri porabi plina cca 16l znese cca 420 km. To so neka okvirna povprečja, seveda pa je poraba odvisna od desne noge.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Toso, 02 jan 2010, 10:32

Če se rad pelješ hitro in dinamično, potem je Xc 90 napačen izbor in boš v vsakem primeru razočaran. Lega je slaba, tako kot pri vsakem terencu, pospeški in končna pa tudi pri V8 ne impresionirajo.

Končna pri v8 je 210 kmh, poraba pri tej brzini pa 30 litrov...

Za hitro vožnjo je volvo naredil druge avtomobile, kupi si T5 ali pa R...

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Mojgabratastric, 02 jan 2010, 11:42

Primerna bi bla mogoče tud izvedba z 238 osli, namest konji ... pa še vzdrževanje bi blo cenejše ...

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Toso, 02 jan 2010, 11:53

Ja, pri 3.2 motorju bi vsake 3 leta prišparal za 2 svečki, ostalo je isto. Poraba in registracija pa tudi, samo da 3.2 slabše gre.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Postojna, 02 jan 2010, 12:09

Za dirke je XC90 res napačna izbira. D5 (185) po števcu nima problema z 220 km/h, poraba je od 8 - 13 litrov, jaz imam povprečje malo nad 10 l. Z dobrimi gumami je lega na cesti dobra, udobje... kaj bi govoril, saj je volvo. S čipanjem ga spraviš na 230 KM, vendar ne delajte tega, če je geartronic, saj se menjalniku zmeša. Z ročnim pa ni nobenega problema.
Za dirke pa priporočam S60 T5

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
G@sper, 02 jan 2010, 12:17

Postojna je napisal ...

Za dirke je XC90 res napačna izbira. D5 (185) po števcu nima problema z 220 km/h, poraba je od 8 - 13 litrov, jaz imam povprečje malo nad 10 l. Z dobrimi gumami je lega na cesti dobra, udobje... kaj bi govoril, saj je volvo. S čipanjem ga spraviš na 230 KM, vendar ne delajte tega, če je geartronic, saj se menjalniku zmeša. Z ročnim pa ni nobenega problema.
Za dirke pa priporočam S60 T5


No saj če pa d5 nima problema z hitrostjo nad 200 km/h potem je pa v redu. Sedaj moram, reči, da sem malo pogledal na netu in vidim, da je dosti zmogljiv in mi je spet bolj všeč diesel, saj dela oče na leto po 100 000 km... Sedaj se spet zelo zanimamo za d5 185 konjev, samo zanima nas še nekaj?
So tile 185 konjski drugačni motorji od tiskih ki imajo 163 ali je isti motor in je le tovarniško navit na 185?


Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
VOLVOV40, 02 jan 2010, 13:33

Drugačen je. Že od glave navzdol: šobe,visokotlačna črpalka,glava,turbina in še bi se dalo naštevat.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
JG, 02 jan 2010, 17:50

Toso je napisal ...

Če se rad pelješ hitro in dinamično, potem je Xc 90 napačen izbor in boš v vsakem primeru razočaran. Lega je slaba, tako kot pri vsakem terencu, pospeški in končna pa tudi pri V8 ne impresionirajo.

Končna pri v8 je 210 kmh, poraba pri tej brzini pa 30 litrov...

Za hitro vožnjo je volvo naredil druge avtomobile, kupi si T5 ali pa R...


Končna 210 km/h je elektronsko omejena pri XC90 4.4, 3.2, T6 in 2.5T


Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Postojna, 05 jan 2010, 14:13

Pri meni po števcu preko 220 km/h, tudi na cesti je pri tej hitrosti zelo dober občutek. Je pa res, da se nad 150 km/h poraba precej dvigne. Jaz vozim pretežno po predpisih ali malo čez, pa mi rabi okrog 10L, kolega ima težjo nogo pa pravi, da je okrog 13L. Vsekakor je poraba manjša kot pri konkurenci, udobje pa bistveno boljše, saj mora imeti konkurenca najmanj zračno vzmetenje, da so primerljivi.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
G@sper, 05 jan 2010, 16:43

Kolega mi je rekel, če lahko vprašam: koliko gre volvo xc90 d5 z 163 konji. Maximalna hitrost?


Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
sivagriva, 05 jan 2010, 17:54

Max hitrost 185 km/h, pospešek 12,3s (geartronic), z ročnim menjalnikom so ti podatki nekoliko boljši.

lp

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
urber, 05 jan 2010, 19:06

Tule si poglej malo kakšni so pospeški da ti da malo občutka.
Bi si pa jaz verjetno pri tej letni kilometrini (100000) omislil diesla, obenem bi me pa preveč mikal V8+plin.
Je pa dejstvo, da če se želi oče ''ornk'' peljati, vzamita V8.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
AljAž, 05 jan 2010, 19:23

Če že iščeta terenca ki bo letel si privoščita kaj takega. Drugače si raje vzemita kakega hitrega awd karavana. Ok razen če bi rada šminkirala z xc90.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
JG, 05 jan 2010, 20:00

urber je napisal ...

Tule si poglej malo kakšni so pospeški da ti da malo občutka.
Bi si pa jaz verjetno pri tej letni kilometrini (100000) omislil diesla, obenem bi me pa preveč mikal V8+plin.
Je pa dejstvo, da če se želi oče ''ornk'' peljati, vzamita V8.



Sem malo gledal, pa vidim, da je za XC90 res potrebno imeti 3.2 ali 4..4, ker D5 je malo počasen, je pa zanimiva primerjava med D5 in 3.0D, pa moram priznat, da sem mislil, da je razlika precej večja.
http://www.youtube.com/watch?v=5uZWkW0efg0
http://www.youtube.com/watch?v=wzgKztzAbuc&feature=related

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
urber, 05 jan 2010, 20:33

JG je napisal ...

Sem malo gledal, pa vidim, da je za XC90 res potrebno imeti 3.2 ali 4..4, ker D5 je malo počasen, je pa zanimiva primerjava med D5 in 3.0D, pa moram priznat, da sem mislil, da je razlika precej večja.
http://www.youtube.com/watch?v=5uZWkW0efg0
http://www.youtube.com/watch?v=wzgKztzAbuc&feature=related


Zanimivo, tudi sam bi si mislil da je razlika precej večja. Glede na to da je 50 konjičev razlike. Pa verjetno nekaj navora.

Jah ni kaj, je D5 zelo zmogljiv agregat.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
rdečs40, 06 jan 2010, 08:38

Aljaž - kolikor je meni znano ima G5x AMG prav tako omejitev 210 km/h

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
alfaromeo, 08 jan 2010, 09:12

žeže samo ima nekih 6 sek do 100km/h.
konec

@Gasper: Kaj sta ugotovila? Bo kakšen pravi?


Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
G@sper, 08 jan 2010, 20:51

alfaromeo je napisal ...

žeže samo ima nekih 6 sek do 100km/h.
konec

@Gasper: Kaj sta ugotovila? Bo kakšen pravi?



Kakšen mesec bova še spremljala oglase, pol pa... Sicer pa ati uvaža avte iz Italije, itd... tko, da v Sloveniji, ga sigurn ne bomo kupli. Men se dopade V8 + plin, atiju pa d5 + kurilc

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Poršejčkov at, 08 jan 2010, 23:26

G@sper je napisal ...

... Sicer pa ati uvaža avte iz Italije, itd...

... Men se dopade V8 + plin, atiju pa d5 + kurilc ...



... sta pa modela, tvoj ati, pa ti!

A biznis vama laufa pri uvozu avtomobilov? XC90 je zelo "nerecesijski" avto (glede na ceno vzdrževanja), verjetno tržno ni neka najbolj iskana roba?!

Sicer pa G@sper, po moje ma ati prav. Sam če bo kurilca tankal, pa mora met dizla res fejst "našpičenga", da bo taplavim mrknu. Sej veš, če voziš na kurilca, ti lahklo avto zasežejo, pol je pa

Imam pa kolega, ki na "fritezno olje" vozi.



Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
G@sper, 09 jan 2010, 08:19

je napisal ...
Imam pa kolega, ki na "fritezno olje" vozi.




Ja moj stric tud neki meša (neki dobi na amzsju...) Glede vzdrževanja, pa ni problem (ati bo menjal na 10 000 - 15 000 km prevoženih in to taboljše olje)

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Damijan, 10 jan 2010, 22:12

Pri CR-u ti kurilc v trenutku naredi pa k€ škode. Obdobja Golfa II so mimo.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
noj, 11 jan 2010, 09:23

Od kje vam sploh ideje v xc90 tankat kurilno olje? Bi zastopu od enga reveža z golfom ena al pa dve, k se živi od socialne podpore, ampak v xc-ja, bi me blo pa mal sram! Itak, bi mel pa slej ko prej več škode (tut finančne) kot pa koristi od tega.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
urber, 11 jan 2010, 10:35

Kolikor sicer vidim v praksi, kurilc ne uniči takoj CR diesle, dolgoročno je pa zagotovo škodljivo. (Kolega ima 320d 2003 in je že okoli 20000 naredil z kurilcem brez problema in je CR, nevem pa od kdaj imajo TDI CR) Jaz pa itak nafto tankam.

Se mi pa na nek način smilijo tiste katere poznam, ko si kupijo avto za 10-20k€, pa ''šparajo'' s tem da kurilca tankajo.
Je pa rekel kolega, kater je mehanik (sicer sam tud obvezno tanka kurilca), da ne moreš verjeti, koliko ljudi v nove avte tanka kurilno olje, pa to v dobre, drage avte. (ala BMW)

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
alfaromeo, 11 jan 2010, 10:40

KAR NEKI.

@noj: Veliko X5 in podobnih strudelpanzerjev, vejretno se kje tudi Xc90 najde, so pokupili ljudje, ki so "socialni problem" in so kupljenih od socialne podpore.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
G@sper, 11 jan 2010, 15:54

Da vas malo razjasnim, kurilec ne škoduje avto!!! Kurilec je le neobdavčena nafta, kjer je dodana barva zaradi tega, da se ve da je kurilc. Kolega je delal testiranja na izgorevanju nafte in kurilnega olja. Ugotovil, je da ima nafta boljše izgorevanje, vendar je tale razlika malenkostna!

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
noj, 11 jan 2010, 20:56

Uf, tole si ga pa mal mimo brcnu! Dejstvo je, da imata dizel in kurilno olje podobno sestavo, ter da je kurillno olje obdavčeno, in da ima kurilno olje znatno manjši davek na mineralna olja kot dizelsko gorivo. To si lahko prebereš na uradni strani RS v zakonu o trošarinah. Kar se tiče pa barve, je pa res da so zaradi preprečevanja zlorabe kurilca leta 1976 začeli dodajati barvo in označevalec. Ni pa res da je ostalo enako. Za vozilo je najpomembnejša razlika v vsebnosti žvepla. V kurilnem olju ga je lahko do 2000 miligramov na kilogram, v dizelskem pa največ 50 miligramov na kilogram. Vsebnost nečistoč je lahko v kurilnem olju tako celo do 40x večja. To so znane stvari, ki so prav tako določene in se jih da tudi enostavno najti na internetu. Če to ne vpliva na tvoj avtomobil, potem super. O najpogostejši okvari vbrizgalnih šob in koliko stane popravilo, naj pove strokovnjak o teh stvareh tu na forumu, T5-R.
Pa še ni konec. Potem imaš težavo še pri tem, da na bencinskem servisu ne moreš kar natočiti 'kurilca' v avtomobil, saj ti večinoma to hitro preprečijo, lahko tudi kličejo policijo. Torej se moreš znajti, in tankati v kantice ali sode, doma pa to prečrpavati. Dodatno delo. Nato se pojavi, da te ustavi policaj, ki ugotovi da si tankal kurilno olje, in te kaznuje če si posameznik z globo od 400-1.200eur, če pa si podjetni te kaznuje z globo 1.600-50.000eur.

Te podatke sem objavil zgolj zato, da se ne bo zavajalo ostalih uporabnikov. Dejstva so napisana, vse je določeno z zakoni in akti, sedaj pa naj se vsak posameznik odloči, ali bo točil kurilno olje ali ne.

Lp Jan

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Krchan, 11 jan 2010, 22:39

noj je napisal ...

Nato se pojavi, da te ustavi policaj, ki ugotovi da si tankal kurilno olje, in te kaznuje če si posameznik z globo od 400-1.200eur, če pa si podjetni te kaznuje z globo 1.600-50.000eur.



Carinik! Res pa da včasih sodelujejo s policijo.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
urber, 12 jan 2010, 08:41

@noj
Podpis. Zelo dobro si napisal in se strinjam v vsem. V kurilnem olju je (odvisno tudi kje tankaš kurilca) ogromno nečistoč, veliko žvepla (sedaj je povečini nafta brez žvepla). Starejši dizli so to brez problema prebavljali, novejši pa nažalost ne več tako dobro, in lahko kmal pride do metanja € stran.
Sicer je pa to stvar vsakega posameznika. Jaz vem da bom, kadar se bom vozil z dieslom, tankal nafto.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
Damijan, 12 jan 2010, 09:02

Pa pozabili ste na najbolj problematični parafin, ki dela probleme črpalkam in šobam, ker pušča usedline.

Re: (XC90 Diesel) 238 konjev
mark-XC90, 16 jan 2010, 00:42

se ne strinjam s toso, imamo d5 (185 konjev) in gre cisto dovolj hitro za nase ceste in tudi lega je dobra, zaradi navora dobro vleče in smo zelo zadovoljni. Ima kar nekaj konjev manj kot npr. Q7 3.0 TDI, ampak se pri vožnji ne občuti razlike ne vem kak.