(66 GL 1.3) Obnova in rezervni deli
volvo66, 10 nov 2009, 19:44

Pozdravljeni!

Pred časom sem začel obnavljati VOLVO 66 GL 1.3, letnik 1975.
Avto je kar v solidnem stanju, vendar pa mankajo nekatere malenkosti, zamenjal bi tudi jermena menjalnika - variomatic.
Zanima me ali se dajo kupiti rezervi deli, novi ali vsaj rabljeni in kje?
Zanimajo me predvsem jermena?
LP

Re: (66 GL 1.3) Obnova in rezervni deli
token, 10 nov 2009, 21:07

pozdravljen!

Lepo slišat, da še obstajajo ljubitelji starejših volvotov...dobr tvoj je v bistvu DAF ampak ni važno

A si za dele že kaj spraševal recimo pri Lekšetu? Vem, da se mu je valjalo še nekaj delov za starejše Volvote, samo glede na to da teh 66 ni bilo velik pr nas težko če ima kej, vseen ga pa vprašaj, če se da kej dobit.

Sej mislim pa da pašejo te stvari tud od 340 Volvota, o tem modelu in tud o tvojem pa veeeeliko lahko izveš od forumašev iz http://www.volvo300mania.com/ , so res prijazni in tehnično odlično poznajo te modele ;)

Če imaš kakšne slikce pa kar na dan z njimi

Re: (66 GL 1.3) Obnova in rezervni deli
bbf, 11 nov 2009, 11:46

naj bi bli enaki za volvo 300, kataloška#= 3266545 . poguglaj.
ampak po enih debatah na 300mania:
http://www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?f=13&t=3537
so na dafu širši, kataloška#= A528886 ?mogoče so bli primerjani že znucani?

tukile imaš podatek, da pašejo od 300 serije:
http://www.dafclub.nl/magazijn/ 171€/set

tukile jih celo lohk kupiš (volvo verzija):
http://www.scandicar.eu/406545_p111921.html
http://volvoklassiekeronderdelen.nl/shopping/product_info.php?cPath=14_3214&products_id=28525&osCsid=ljazupledncadm



fprašaj še na http://www.dafclub.nl


mogoče so standardna dimenzija? videl sem na pogonih enih tiskarskih strojev vario menjalnik za štelanje histrosti. pogledat oznako in preverit!

drugače pa daf nl pa volvo300mania za informacije!!
pa sporoči, kako je šlo ;)
LP!

Re: (66 GL 1.3) Obnova in rezervni deli
bbf, 11 nov 2009, 12:42

še to:
na DAFu naj bi jermeni zdržali 20kkm, ker nima zadaj diferenciala in se razlika kompenzira s spodrsavanjem jermenov (tako se m slišal od Lekšeta). na volvotu pa je že diferencial v secondariju in zdržijo po tovarniških podatkih 40kkm. Jest sm s svojim naredu cca 50kkm s starimi jermeni, ki so že bili napokani ob nabavi. enkrat sm vmes razmaknil primary in secondary, da je bilo po tovarniških nastavitvah. težave sem imel samo z vakum kontrolami, v katerih so ventil gumice preperele in odpadle, a sem naredu čist svoj sistem z industrijskimi ventili in je delalo bp.
folk dela tud po 80kkm z enimi jermeni, tako da ni mus da so za zamenjat.
to je kar robustna zadeva, zadnjič sem naredil 150km po tem ko je avto stal 5 in več let, pa je menjalnik delal bp - z ultrastarimi jermeni in s porjavenimi jermenicami (avto stal na travi brez pokrova menjalnika).