Longitudinally Mounted RWD
Švedmorebitprh, 22 maj 2009, 14:50

Baje ima zadnja generacija 960 longitudinalno nameščen RWD (karkoli že to pomeni). Ali kdo ve kaj to pomeni in v čem je razlika med RWD-jem 740 in 940, ki nimata take namestitve?


Re: Longitudinally Mounted RWD
Volvo. 4 life, 22 maj 2009, 16:30

A ti bereš moje poste na tujih forumih

the last year of longitudinal engine/RWD was the '98 V90s which are based on the 960 series. Also, I believe these use the same rear end as the 97-00 AWD cars, but probably have different gearing.

Re: Longitudinally Mounted RWD
RollingStone, 22 maj 2009, 16:44

Švedmorebitprh je napisal ...

...740 in 940, ki nimata take namestitve?



Vrjetno si malce narobe nekje prebral.

Obrazložitev:

Vsi (do zadnjega) RWD avti imajo longitudinally mounted pogon/pogonski sklop.

To pomeni v prevodu vzdolžen motor in menjalnik za motorjem, kar je pogoj za rwd.

FWDji imajo prečno (transverse) mašino in menjalnik ob motorju (na levi, voznikovi strani), kar v osnovi pomeni FWD.

Ravno tako je z AWDji. Če je na osnovi prednjega pogona, ima prečno mašino, če je na osnovi zadnjega pogona pa vzdolžno.





Re: Longitudinally Mounted RWD
Damijan, 22 maj 2009, 21:58

Vzdolžno nameščen motor ima lahko tudi FWD.

Primer: R18 1,7 GTS

Re: Longitudinally Mounted RWD
RollingStone, 23 maj 2009, 08:52

Saj nisem napisal, da so bili vsi FWDji prečni. Tako iz glave se spomnim kar nekaj renaultov, ki so imeli tako postavitev, pa še vseeno FWD. Je pa hec, da so imeli motorje PRED prvimi kolesi (r18) oziroma ZA prvimi kolesi (r16, katrca,...).

Re: Longitudinally Mounted RWD
Švedmorebitprh, 25 maj 2009, 12:26

To mi je rekel en model "znalac", ki je hvalil moj avto kao kolk je pogon boljši kot pri 940. Verjetno je mislil na ta nek multilink, ki pa tudi ne vem kakšna je njegova funkcija razen tega da ga tip s hondo (ki se norčuje z lastnikov volvota) ne bi imel niti na ice-cream van-u hehehe..... " The rear suspension was a completely redesigned multi-link independent design. Instead of conventional coil springs, Volvo used a single transverse fibreglass leaf spring. The 1995 960 station wagon marked the first time ever that Volvo equipped one of its rear-wheel drive station wagons with an independent rear suspension. Included in the suspension redesign, Boge's self-levelling rear suspension system, the Nivomat, became an option, rather than standard equipment."

Re: Longitudinally Mounted RWD
RollingStone, 25 maj 2009, 13:02

Eto ti. Sicer ne vem, kater letnik je tvoj, ampak predvidevam, da ima neodvisno vzmetenje.

Drugače se pa z ˝sveznalci˝ ne bi preveč obremenjeval.

Je pa zanimivo, da vsak, ki je dvakrat videl določen avto od blizu, ve vse o avtih nasploh.

Re: Longitudinally Mounted RWD
MKovic, 26 maj 2009, 20:51

Zadnji letniki 960/S90 so imeli melankostno spremenjeno podvozje, vendar le zaradi tega, da je Volvo lahko na njih uporabil platišča, ki so bila sicer namenjena FWD serijam. Kakšne bistvene razlike med nivomati v 7/940 in 960 pa ni. Bolj kot ne, je nivomat hiba kot prednost. Multilink je pri seriji 9 samo pobožna želja. . Edina sprememba v šestvaljniku iz 960/S90 in tistem v S80 pa je njegova pozicija - prečna proti vzdolžni.