S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 03 maj 2009, 10:10

No pa da še jaz predstavim svojo pridobite, ki mi je v enem tednu že pojedla nekaj zivcev

Na kratko....postal sem lastnik 3,5 let starega S80 D5 automatik, ki se je prodajal pri nas. Avto je drugače super, pelje se več kot odlično in mehko menjalnik je pa tudi prima in za enkrat ne pogrešam nikakršnega manual načina. Avto ima Summum opremo, dežni senzor, bi-xenon, gretje sedežev, PDC zadaj, usnje, elektriko za voznikov sedež,...itd. Ker pa slike povedo več kot tisoč besed, se bom potrudil, da jih še danes prilimam malce za okus.

Imam pa en problem, ki me je včeraj malce vrgel iz tira. Če pustimo ob strani dejstvo, da se mi je 10 minut za tem, ko sem avto odpeljal od prodajalca prižgala lučka za redni servis, se mi je včeraj prižgalo opozorilo "Engine service required" in rumeni trikotnik. Avto se je peljel popolnoma normalno, brez kakšnega zasilnega načina ali kaj podobnega. Na prvi avtobusni postaji sem ustavil in avto ugasnil. Po ponovnem zagonu je sporočilo izginilo in se ni več pojavilo, avto pa se je še vedno peljal normalno. Ali je to lahko kakšen večji problem, zaradi česar se nebi smel vozit?Jutri grem sicer na Dumido, kjer močno upam da mi bodo uspeli stisniti redni servis v kakšno luknjo, ter da mi povedo kaj bi lahko to bilo narobe. Glede na informacije, ki sem jih uspel dobiti iz interneta je lahko LMM, EGR, črpalka za gorivo,...ampak pri vseh teh težavah ki jih navajajo uporabniki se je avto preklopil v zasilni način, tako da upam da je samo "elektronski škrat".

Mučita pa me še dve stvari, in sicer prva je ta, da imam popolnoma nove gume na avtu in mi spredaj drsajo v kolotek, ko volan obrnem proti skrajni legi (glede na to, da je dimenzija predpisana s strani Volvo me to zelo čudi). Drug problem pa je ta, da mi občasno na avtu v trnetku, ko zavijam levo in speljujem v sprednjem desnem delu nekaj "zaruži". Moti me to, ker to se sliši samo občasno in še to samo pri zavijanju levo in pri speljevanju. Drugače se avto pelje normalno, nič ne poka spredaj ali kaj podobnega.

Za vsakršno informacijo bom zelo hvaležen , slikce pa sledijo...

LP
Rok

Re: S80 D5, 2005, strojnik
Volvo. 4 life, 03 maj 2009, 11:42

Edino kar vem je, da za pajsanje koles je to pač normalno, na Dumidi ti bodo z 4€ dali nove distančnike, vendar jih bo v 1 mesecu spet požrlo in boš na istem. Če te bo res motilo, daj narediti kovinske, vendar se s časoma navadiš. Da pa ti ruži pri speljevanju, pa je lahko polos. Več se pusti presenetit na Dumidi, pa dovolj €€€ s sabo ! Srečno z avtom in še veliko kilometrov ti želim

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 03 maj 2009, 11:58

Ne sej drsanje v kolotek me še najmanj moti, ker za to mora biti kolo že skoraj v čisto skrajni legi, kar pa tako ali tako ni priporočljivo za servo.

Kot drugo za polos...avto je v garanciji, kar pomeni da gre popravilo na stroške garancije, drugače pa jim avto peljem nazaj če bodo kaj komplicirali...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
T-5R, 03 maj 2009, 12:42

Tako na pamet lahko ugotavljamo cel dan, zakaj se je prižgala lučka. Vzrokov je lahko veliko. Če ima avto "taprave" kilometre, je lahko napaka na sistemu vbrizgavanja goriva, pa do raznoraznih senzorjev, ali pa se je elektronika "samo zmotila". Priklop na tester bo povedal, kaj mu tisti trenutek ni bilo všeč.

Glede drsanja gum, pa je Volvo. 4 life napisal kako, in kaj.

Upam, da si avto preden si ga kupil dal na dvigalo, in pogledal podvozje, ter priklopil na tester. (Kontrola povratka goriva na injektorjih, bi bila tudi pametna)

Drugače pa čestitke ob nakupu, in veliko varnih km.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 03 maj 2009, 15:26

Pred kratkim govoril z volvo serviserjem glede "Engine service required" in pravi, da glede na to da sem imel prazen tank in sem ga ravno natankal, da je verjetno napaka v filtru goriva in da je bila napaka na pritisku goriva...

Ravnokar naredil 65 km in nobene napake, avto dela in vse ostalo...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
lupen, 03 maj 2009, 15:28

Nima mu kaj bit,ne se sekirat.Srečno vožnjo in še dosti varnih kilometrov z ladjo:okthumb:

Re: S80 D5, 2005, strojnik
JG, 03 maj 2009, 15:36

O super, pa si ga le nabavil . Kako kaj počutje za volanom oz. še posebej na sedežih?

Glede napake, pa tako kot so ti ostali svetovali, pelji na servis pa zrihtajte, za gumo pa je tako, da verjetno v teh limuzinah S60/S80 verjetno vsem malo podrsa pri skrajnem zavijanju, ker meni (S60) tudi.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
MaverickT, 03 maj 2009, 18:51

Čestitke,

pa vso srečo pri Dumidi jutri. Jaz sem bil pred slabim mesecem tam, sem se hotel naročit, da mi zrihtajo klimo. Datum, ko so me lahko naročili je bil 5.5. :(

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 03 maj 2009, 19:39

Hvala vsem za čestitke...

Drugače pa je avto BOMBA v pravem pomenu besede...pa muzika kako špila...

Avto je res pojem elegance, udobje na višku, sedeži fenomenalni tko da sem zelo zadovoljen kar se tega tiče...upam da bo tudi mehanika delovala


Re: S80 D5, 2005, strojnik
Poršejčkov at, 03 maj 2009, 19:46

strojnik je napisal ...

... da se mi je 10 minut za tem, ko sem avto odpeljal od prodajalca prižgala lučka za redni servis, se mi je včeraj prižgalo opozorilo "Engine service required" in rumeni trikotnik...

... imam popolnoma nove gume na avtu in mi spredaj drsajo v kolotek, ko volan obrnem proti skrajni legi (glede na to, da je dimenzija predpisana s strani Volvo me to zelo čudi)...

... da mi občasno na avtu v trnetku, ko zavijam levo in speljujem v sprednjem desnem delu nekaj "zaruži". Moti me to, ker to se sliši samo občasno in še to samo pri zavijanju levo in pri speljevanju...



Rumeni trikotnik ti je zagorel, ker je avto dosegel število kilometrov, ko je potreben redni servis. Preveri v servisni knjižici, kdej je bil delan predhodni. Če je od tega cca 20.000 km (ali nekaj manj) je to to. Avto ni v zasilnem delovanju. Z gumbom READ na ročici žmigavcev obvestilo izklopiš (vsaj pri XC90 je tako).

Ko ti trikotnik zasveti rdeče, takrat pa so običajno resne težave.

Tudi meni gume drajsajo ob skrajnih položajih volana. Očitno "tovarniški feler". Očitno nič hujšega.

Za tretje vprašanje pa nimam dovolj tehničnega znanja, vendar ti bodo na servisu znali povedati.

Jaz si za redni servis vedno nabavim "svoje" olje, ki je bistveno cenejše, kot na servisu. Me ravno opozarja, da je čas za servis, tako da javim ceno.

LP

Tale seznam ti bo zelo v pomoč (kolega forumaš ga je pred časom prilepil v derugi temi):



ZELO UPORABNO!

Re: S80 D5, 2005, strojnik
alkor, 03 maj 2009, 19:53

kje pa nabavljas olje? Domnevam, da Castrol.

In ali si ziher, da ti na servisu vseeno ne dajo svojega olja iz soda?

Lp,
a

Re: S80 D5, 2005, strojnik
Poršejčkov at, 03 maj 2009, 19:59

alkor je napisal ...

kje pa nabavljas olje? Domnevam, da Castrol.

In ali si ziher, da ti na servisu vseeno ne dajo svojega olja iz soda?

Lp,
a


Nabavljam ga pri enemu "dobavitelju iz Celja".

Ja na Dumudi mi ga niso mogli dati, ker sem stal zraven (za naprej pa ne vem, ker ne bom imel vedno časa). Riziko pač. Plačaš pa ceneje!




Re: S80 D5, 2005, strojnik
Sverige, 04 maj 2009, 08:29

Kolega ima S60, mu je nek rumen trikotnik posvetil, ker mu je šla črpalka goriva. Baje tista v rezervarju, ki črpa gorivo iz enega v drug prekat....ja, rezervar naj bi imel dva prekata.

Glede olja na servisu: Sem hotel kupit sodček olja za moje servise, saj pride cenej. Mi je en diler ponujal neko X olje, sintetično, naj bi bilo zelo kvalitetno. Med pogovorom se je celo zarekel, da en Honda servis kupuje to olje in ga toči v avtomobile. Kolikor jaz vem ima Honda predpisan Castrol, torej lastnik Honde verjetno plača Castrol, notri pa ima olje X... Zaradi tega jaz vedno stojim zraven ko se šraufa moj avto.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
AljAž, 04 maj 2009, 17:37

Opcija je tudi črpalka goriva, to smo mi imeli na S80 D5 ampak šele pri cca 280.000km. Boš videl, če ti bo kaj ponovno javljalo ko boš imel malo goriva v avtu oz. če ti bo crknil.

Srečno z avtom in če ni vse kot mora biti ga direktno pelji nazaj pa naj se oni je***o z njim in servisiranjem. =)

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 04 maj 2009, 18:25

Danes sem bil na Dumidi...so mi stisnili redni servis vmes in malce smo se pogovorili o napakah...žal so ble na računalniku že od prej neke napake tako da ni bilo mogoče nič reči konkretnega...tako da bomo videli kaj se bo pokazalo v naslednjih 10-14 dneh...

Kar pa se tiče servisa...zelo ustrežljivi in prijazni, tako da se bom še vrnil...edino drugič bom seboj prinesel olje, ker je drugje občutno ceneje...

Kar pa se tiče pokanja spredaj desno pa nismo nič ugotovili oziroma bom jutri ko grem še eno zadevo zrihtat prosil, če še enkrat pogledatmo...


Re: S80 D5, 2005, strojnik
AljAž, 04 maj 2009, 19:07

Mogoče poka kak končnik ali ležišče amortizerja-če poka prek neravnin? Malo prebrskaj forum.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 04 maj 2009, 19:30

Po vsej verjetnosti ne, ker se sliši samo pri bolj ostrem pospeševanju iz 0 in še to samo v levo stran...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
alfaromeo, 05 maj 2009, 15:14

Čestitke za nakup, dasiravno je za moje pojme slabši od S80 2.5T.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 22 maj 2009, 21:18

No po skoraj enem mesecu uporabe se mi je danes zgodil pravi light show v avtu.

Se peljem od LJ proti MB in tik pred Vranskim avto malce bolj pohodim in se mi izpiše na BC-ju Engine Service Required in prižge se rumeni trikotnik. Meni naraste pulz in pritisk ter se ustavim na vranskem ter ugasnem avto. Ob ponovnem vžigu ne duha na sluha o kakšni napaki. Morem povedat, da se je avto normalno peljal.

Normalno speljem in ko pridem nazaj na avtocesto zopet napis in trikotnik. Nakar se odločim da pokličem g. Baumana in povprašam za "hitro analizo" ampak se nekako nismo mogli "uskladit" in rece naj se med tednom kaj oglasim in da verjetno ni hujšega. No med samim pogovorom se opozorilo in trikotnik ugasneta sama od sebe.

No potem si malce oddahnem in si recem Ok pač ga muči slabo vreme itd...

Ampak čez par kilometrov zopet opozorilo, avto ustavim in ugasnem, in zopet po ponovnem vžigu ne duha ne sluha o napaki. In tako še enkrat do MB.

Za povrh me je pa še skoraj toča ujela in ležečega policaja sem spregledal tako da sem kar grdo zapeljal čez, ker se mi je hudičevo mudilo pod streho.

A se komu sanja, kaj bi ga lahko mučilo? Za EGR in Boost pressure senzor mi je prvič javilo napake...

G. Bauman je zadnjič govoril od vakuuma pri motorju oziroma pri nosilcih motorja?

Morem pa povedat, da se mi v treh tednih umirjene vožnje to ni zgodilo, danes pa se mi je to vedno zgodilo pa močnejšem pospeševanju?

Hvala za vsak odogovor...

LP
Rok

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 24 maj 2009, 08:32

A nihce ne pozna oziroma ne ve kaj bi lahko bilo? Pozabil sem se omenit da je bila odzivnost gasa med napako manjsa in da sem moral precej bolj na gas pritisnit da je avto sploh kaj reagiral!

Re: S80 D5, 2005, strojnik
noj, 24 maj 2009, 14:51

Katere opozorilne lučke vse so se prižgale? Se je prižgala lučka za motor? Najprej mi na misel pride katalizator, vendar je to zgolj ugibanje... Je avto dolgo stal, preden si ga kupil?

Re: S80 D5, 2005, strojnik
bvogri, 24 maj 2009, 15:16

Zakaj pa katalizator? Mislim ne vidim nobene povezave.

Aja pelji avto na tester, če pa na volvo servisu še ne znajo z S80, pa na avto-elektroniko v črnuče. Ti bodo dali sigurno diagnozo. Ali pa Vilijem Andolšek iz grosuplja. Vendar njega najprej pokliči če ima podprt tvoj avto.

Lahko je 100 stvari, tudi boost senzor oz z njem povezan ventil... Če ti ga samo resetirajo to panavadi ne reši nič.



Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 24 maj 2009, 16:47

Prižgal se mi je samo RUMEN opozorilni trikotnik in na BC-ju se je izpisal napis "Engine service required". Sej za jutri sem zmenjen da peljem avto nazaj k prodajalcu pa da vidimo kaj bomo lahko zrihtali, ker mi danes uradno poteče garancija ampak ker je bil vikend se bom malce izgovarjal... sicer mi je prodajalec (beri "zelo nejevolje") dal zatrdilo, da zaradi tega ne bo potekla garancija...bomo videli...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
noj, 24 maj 2009, 17:31

bvogri je napisal ...

Zakaj pa katalizator? Mislim ne vidim nobene povezave.


Sem napisal, da ugibam!:okthumb: Drugače pa se mi je zgodilo isto pred letom in pol, ko sem kupil rabljen avto, ki je stal 3 mesece. Čez nekaj dni se mi je na avtocesti, ko sem ga malo bol 'pritisnil' prižgala lučka za motor! Seveda avto ni več šel tako, kot bi moral. Na servisu je bila diagnoza katalizator, ki se je izkazala za pravo. In isto se mi je od začetka lučka prižigala šele po nekaj metrih vožnje. Sedaj morda vidiš povezavo?
Definitivno pa se strinjam s tabo, da je treba na tester, da se odkrije točna napaka. Ker tu lahko sam ugibamo in proabavamo, kdo bo zadel diagnozo

Re: S80 D5, 2005, strojnik
volhart, 24 maj 2009, 18:42

Mimogrede, ker smo ravno pri temi lučk. Kaj pa pomeni, če se ti prižge napis DIPPED BEAM?

Re: S80 D5, 2005, strojnik
Volvo. 4 life, 24 maj 2009, 18:55

Toni je napisal ...

Mimogrede, ker smo ravno pri temi lučk. Kaj pa pomeni, če se ti prižge napis DIPPED BEAM?


To pomeni, da je ti crknila prednja kratka luč



Re: S80 D5, 2005, strojnik
volhart, 24 maj 2009, 18:56

Ahhh jaaa.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
alfaromeo, 25 maj 2009, 00:38

No iz prve roke iz v70D5. Največkrat se je izpisalo "Engine service required" ob priganjanju. Rezultat. Počen intercooler. Strošek cca 350€. Je pa avto tudi močno kadil.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 18 jun 2009, 22:06

No ravnokar sem prišel za računalnik...in še kar ne morem verjet, da so na Dumidi tako površni da ne rečem ŠLAMPASTI! V menjalniku sem imel 1 liter preveč olja... kaj lahko to pomeni za menjalnik? S takšno količino olja sem naredil cca. 2500km..

Pa še eno stvar sem slišal ko sem šel na testni krog...ko prestavim iz R v D (in obratno) in ko speljem (ko pohodim gas) naredi na desni strani en klik (kovinski zvok)...predvidevam, da bi lahko bila kakšna polosovina...

Prosim za vaša mnenja...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
forba, 18 jun 2009, 22:45

Tudi jaz sem menjal olje v menjalniku pri Dumidi in ga imam kak liter preveč..se mi je zdelo malce čudno...a kaj naj...naj bi jim zaupali
grem pa kmalu še enkrat tja pa sem imel namen vprašat kako in kaj...bom javil...


Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 19 jun 2009, 06:40

Samo ne more ti 1 liter olja več nalit...sej se ja ve koliko ga gre v menjalnik...zastopim deci ali dva... Koliko pa ga pravzaprav gre v menjalnik - sem včeraj gledal na vadisu pa nisem uspel najti...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
Damijan, 19 jun 2009, 08:12

Mislim, da nekje 9 litrov. Nisem čisto siguren. Je pa potrebno ločeno izpustiti iz difa in menjalniškega dela. Pa še menjava oljnega filtra se tudi priporoča. Olje pa obvezno sintetično.

liter več ga pa z lahkoto vlije. Če ne izpusti kompletnega olja, vlije pa po specifikaciji.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
alfaromeo, 19 jun 2009, 10:10

Kako si pa ugotvil, da imaš 1l olja preveč.

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 19 jun 2009, 11:41

Ja tukej je zopet vprašanje ali se menja tudi v diferencialu ali samo v menjalniškem delu...meni so samo v menjalniškem, obračunano pa je bilo 3,5 litre olja...

1 liter sem ga pa "izčrpal" ven da sem prišel na maksimum po šipki...



Re: S80 D5, 2005, strojnik
alfaromeo, 19 jun 2009, 14:49

Kako se pa meri nivo olja v menjalniku. Pri toplem vžganem avtu v N poziciji ali hladno. Razlika je bistvena.

lp

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 19 jun 2009, 17:48

Kaj pa če imam v poziciji P ko merim nivo olja? Ali je tudi razlika?

Re: S80 D5, 2005, strojnik
alfaromeo, 19 jun 2009, 18:23

Nevem kako je pri volvu.
Preveri v servisni knjižici.
Vem pa, da je pri Jeep u tako, da je potrebno izmeriiti nivo olja v menjalniku takrat, ko je olje toplo, pri vžganem avotmobilu in pred meritvijo se je potrebno sprehoditi preko vseh prestav in pustiti v poziciji N.

Pri hladnem merjenju je olja veliko čez "FULL črtico."

lp, a

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 19 jun 2009, 19:29

Preveril kolicino olja v P in N in je kolicina popolnoma enaka! Je pa pri volvotu tko, da lahko ocitno meris pri mrzlem in toplem motorju ker imaš na šipki napis COLD in HOT tko da se meri pri obeh variantah! Samo čez prestave se nisem glih sprehodil preveč...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
alfaromeo, 20 jun 2009, 11:47

Lahko na sliki pokažeš kje je ta šipka olja menjalnika pri D5 motorjih?

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 20 jun 2009, 12:52

alfaromeo je napisal ...

Lahko na sliki pokažeš kje je ta šipka olja menjalnika pri D5 motorjih?

Žal sem brez kabla za fotkiča, tko da ti prilagam sliko iz vadisa...šipka je pod številko 33...nahaja pa se cca. 25cm desno in cca. 25cm desno od šipke za motorno olje...šipka za olje menjalnika je rumene barve..



Še link do slike...
slika

Re: S80 D5, 2005, strojnik
janko, 20 jun 2009, 14:18

strojnik je napisal ...

1 liter sem ga pa "izčrpal" ven da sem prišel na maksimum po šipki...


Mislim da to ni bilo najbolj pametno narest

Na vsakem avtomatiku kaže preveč olja, če vzameš šipko ven pri mrzlemu menjalniku. Olje se meri po postopku, kot ga je opisal @alfaromeo, s tem da tista COLD oznaka ne pomeni dobesedno mrzlega olja, ampak mora vseeno avto pred tem laufat nekaj časa. Najbolj ziher pa je, da meriš pri vročemu .
Četudi bi bilo teoretično res preveč olja noter, to vseeno ni toliko škodljivo, kot to da ga je premalo

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 20 jun 2009, 14:29

Olje sem meril pri največji vročini po poti iz LJ v MB, tko da ga sigurno ni premalo...uglavnem olje je bilo vroče v času merjenja

Re: S80 D5, 2005, strojnik
janko, 20 jun 2009, 16:18

Pa si kaj povprašal serviserja kako in kaj, glede tega

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 20 jun 2009, 22:36

Čakam tale teden prodajalca, da se izjasni kako in kaj, ker je bilo vozilo še v garanciji ko se je začela lučka prižigat, tko da bomo videli kako in kaj...na Dumidi sem bil, vendar Janeza ni bilo in je bil samo mehanik...ki pa ni ravno znal povedati kako in kaj...Upajmo da ni nič pretresljivega in da bomo zadevo čim prej odpravili ker mi že malce para živce...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 06 avg 2009, 10:51

No danes sem bil na Summit-u glede moje napake, ki se pojavlja med vožnjo. Pa sva z mehanikom govorila okoli olja v menjalniku in naj bi celotna menjava olja v menjalniku zahtevala 12 litrov olja ker naj bi se olje najprej izpustilo iz menjalnika, nato dolilo, nakar sledi ogrevalni krog in izpust iz neke cevi in ta postopek se malce ponovi da gre celotno olje ven. Sicer mi je zagotovil, da je olje lepo in čisto ter da ni za skrbet ker so mi ga zamenjali samo par litrov (cca 5 ali 6 litrov), bolj bi bil problem če bi bilo olje črno in smrdljivo. Drugače pa po besedah serviserja to redno delajo na dumidi da zamenjajo samo par litrov olja...

Kar pa se tiče količine olja v menjalniku, sem dobil navodila za pravilno merjenje iz volvota in sicer avto je treba cca. pol ure peljat po avtocesti (temp. olja mora doseči 80°C) nakar avto postaviš na ravno površino in ga NE ugasneš. Prvo daš v P nakar se sprehodiš skozi prestavi in v vsaki počakaš cca. 3 sekunde. Ko prideš skozi počakaš cca. 2 minuti in preveriš količino olja. Jaz sem ga moral dolit cca. 4 deci nazaj tko da ga imam na maximumu sedaj...

Glede napake pa so lahko vakuumski nosilci ali pa turbina... upam na čim manj...bomo videli v prihodnjih 1000 km...

Re: S80 D5, 2005, strojnik
strojnik, 13 sep 2009, 19:16

No sedaj smo prišli do konca moji težavi...in sicer ni bila zanič turbina (kot je bilo rečeno na Summit-u) ampak vakuumski ventil, ki odpira oziroma določa kot variabilnih lopatic v turbini. Po dejanskem pregledu turbine mi je mojster (katerega sem k sreči osebno poznal) zagotovil, da je turbina v odličnem stanju, da nima lufta in da variabilni del deluje perfektno.

Tako smo težavo rešili za nekaj €, drugače pa bi me ocurili za 1500€ pa še nebi bilo dobro...