Zimsko vzdrževanje
volhart, 29 nov 2008, 17:54

Kako je z zimskim vzdrzevanjem nasih avtomobilov?! Ce si iz slovenske obale s tem ni nekih problemov. Ce si pa iz Gorenjske, je pa soli na cesti na kilograme. Kako je z mazanjem podvozij z razlicnimi spreji, ki naj bi preprecili neposreden stik z vlago in soljo? Kako je z notranjo zascito pragov in vrat. Ali lahko zascitis vrata od znotraj, glede na to, da se in ce se v vratih nahajajo razni senzorji itd. Vasa mnenja prosim. Sol je konec koncev resna tezava. Nekatere drzave so se je resile, nasa pac ne.

Re: Zimsko vzdrževanje
Mihc V50 T5, 29 nov 2008, 18:57

Tudi mene zanima kaj je naj bolje za naše zimske čase.
meni osebno se zdi pozimi najbolje avto vozit v pralnico da ti operejo podvozje itd. edino to si lahko milim za rešitev z soljo.


Re: Zimsko vzdrževanje
JG, 29 nov 2008, 22:17

No glede soli bi rekel takole, če vozim Volvo in če se vozim po cestah, ki jih "solijo" nimam prav nobenih skrbi, saj švedsko jeklo, kot mi je znano pomeni vrh kvalitete in sol ne predstavlja prav nobenih problemov.
Imel sem Volvo V40, trikrat čez zimska obdobja, pa niti enkrat nisem pomislil, da bi bila sol lahko kakršna koli grožnja plehu ali podvozju in res temeljiti pregled je pokazal, da avto nima glede tega prav nobenih problemov, kjub temu, da ima sedaj že okoli 250.000 kilometrov in bo star osem let. Prav enako razmišljam na sedanjem S60, enostavno ne verjamem, da mu "posoljene" ceste lahko škodijo

Re: Zimsko vzdrževanje
Damijan, 30 nov 2008, 10:04

@JG: škoda, da nimam več mojega cegla! Bi ti lahko konkretno na avtu pokazal "kvaliteto" švedskega jekla. Pa S/V40 se ravno pokaže v svoji kvaliteti. Še v VADIS-u se najde zapis, kje so kritične točke posameznega modela. Ne verjemite slepo. Volvo tudi v manualcih govori o vsakoletni ponovični zaščiti podvozja za zimo.

Sol pa ni tako kritičen problem, če se avto ne garažira. Sol začne svojo "najedalsko" pot šele na toplem. Zato ni slabo podvozje premazati in sproti izpirati sol.

Re: Zimsko vzdrževanje
AljAž, 30 nov 2008, 12:12

Kolikor jaz vem/se mi zdi:
1. Je švedsko jeklo poznano po svoji trdnosti zaradi majhne vsebnosti ogljika, kar verjetno nima veze z "odpornostjo" na rjo,
2. Verjetno pleh na današnjih Volvotih ni švedski, saj je že večino znanih nahajališč in fabrik "pocrklao" dolgo tega.
3. Večina skandinvskih narodov cest ne soli, ampak jih samo splužijo ter se vozijo z ježevkami, tako da problema s soljo nimajo.

Re: Zimsko vzdrževanje
alfaromeo, 01 dec 2008, 11:21

Hja nič posebenga. Vsakič ko nehajo solit do onemoglosti, peljem avto v pranje podvozja (avtomatsko pranje).

Re: Zimsko vzdrževanje
T-5R, 01 dec 2008, 23:07

Imam srečo, da so ceste na mojem koncu zelo malokrat slane. Če se pa že zgodi, da grem po "slani" cesti, pa po koncu vožnje operem podvozje. Problem so tudi deli karoserije, ki so poškodovani od kamenčkov, prav tako zna bit problem poškodovana zaščita na podvozju. Splača se vsake toliko dvignit avto, in pogledat stanje-zaščitit poškodbe. (Vse piše v navodilih od avta!)

Ne vem kakšne izkušnje imate vi, ampak avtomobili iz obale so v veliko primerih kar dobro načeti od soli...