Motorji Volvo
volhart, 01 avg 2008, 07:28

Ta tema naj bo za primerjavo volvo motorjev.

Ce me zanima Volvo z nad 200 hp, mi avto net ponudi sledece opcije:
T5, T6, 2.4, 2.4T, T-5R, 2.0T, 2.9, 2.8i, R, D5. Kot D5 se prodaja le nov C70. Torej, volvotovi motorji veljajo za vzdrzljive...ali so taksni vsi od zgoraj nastetih. Pri nasih kilometrinah imajo najvec kilometrov ravno T5 in T-5R. Kateri motor je najbolj kvaliteten po vasem mnenju? Kaksne so razlike med njimi?

Re: Motorji Volvo
Volvo. 4 life, 03 avg 2008, 00:59

Mene je na morju hotel prepričat " poznavalec " ( beri človek ki bere moto revije, kjer golfa IV-ko dajejo v isti razred kot S40/V50 ) Volvov, da imam Renaultov motor in da so vsi motorji Renaultovi, Audi je tud mel nekej prstov vmes, pa VW tud, predvsem bencinarji, 1.8 T .....

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 03 avg 2008, 09:57

Kaj se sekirate. Mene je ˝poznavalec˝ poskušal prepričati, da volvo ne dela (in ne zna) svojih motorjev. Da so vsi motorji od forda.

Hmja, pa poglejmo še Volvo trucks (baje, da imajo renaultove motorje), volvo penta (baje da so to nevemčigavi motorji, volvo aero (spet nevemčigavi motorji).......


Kaj se sploh sekirate. Dlje časa bodo ljudje mislili kaj takega o volvu, dlje časa se ga bodo čapci izogibali.


Sem pa zadnjič videl črnega S60, LJ tablica, črne šipe, odprte šipe, in čefurjada na ves glas (če bi ga lahko ujel bi mu izrgal radio iz avta)....

Re: Motorji Volvo
pulkuc, 13 avg 2008, 22:49

Lep pozdrav!

Jaz bi pa samo dodal to, da smo lahko veseli, vsakega ki si v
tej nasi drzavi kupi Volva. Kjer vsak drugi misli da je edini avto na svetu golf oz. passat ter da se delov za nase avte ne dobi in da so strasansko dragi.

Lep pozdrav!

Re: Motorji Volvo
Sverige, 14 avg 2008, 08:09

Kolikor pa jaz vem sta se Volvo in Renault nekaj združila, ampak to v lastniškem smislu, kjer je v ospredju samo obvladovanje trga. Volvo skor sigurno še vedno svoje motorje sam sestavlja in čeprav vgrajuje določene dele, ki jih tudi Renault (npr. vodna črpalka...), je Volvo še vedno Volvo. Če kdo več ne verjame v Volvo mu jaz mojo Laguno posodim ...

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 14 avg 2008, 12:18

Ne skoraj sigurno, ampak dela svoje motorje pa pika. Združena pa volvo in renault nista nič, razen tega, da so si pred leti prvi sposojali motorje pri drugemu in obratno...

Če pa gledamo izven avtoobilske industrije, je pa Volvo Trucks lastnik Renault Trucks. To z avtomobili nima niti najmanjše veze (tudi ta del Volva ni pod lastništvom Forda).

Re: Motorji Volvo
Sverige, 14 avg 2008, 12:46

To je pa res. Pri avtomobilih tudi nobenega blizu ne spustijo Pravilno.

Re: Motorji Volvo
Švedmorebitprh, 14 avg 2008, 12:49

Vem , da so včasih delal dizel motorje v sodelovanju z Pižojem in Renaultom.
Drugač je pa najboljši volvov motor valda B6254F. Praktično neuničljiv (vsak cilinder ima svojo cin špulo), na summitu ga imajo v 960 karavanu s 700000 prevoženimi in še vedno dela k urca.

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 14 avg 2008, 12:56

Niso delal nobenih motorjev v sodelovanju z nikomur, razen z yamaho (V8 v S80 in XC90). So kvečjemu predelali renaultove motorje za svoje potrebe (seriji 300 in 400).

Uporabljajo pa 1.6D in 2.0D motorje od PGA (Ford, peugeot, citroen).



Drugače sem pa videl tudi kar nekaj volvov z več kot 700kkm. Tudi petakov.

Re: Motorji Volvo
Švedmorebitprh, 14 avg 2008, 13:26

http://en.wikipedia.org/wiki/PRV_engine

Evo ta motor je bil v seriji 2 in 7 in je narejen v sodelovanju s francozi.

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 14 avg 2008, 14:10

Aja, na PRV sem pa pozabil:). Sicer pa je bil to dober motor, le podhranjen za težke voze.

Ampak tukaj se pa tudi konča. Dejstvo je, da so bili motorji iz serij 300/400 ter nekaj malega iz serije 40 renaultovi, in ne narejeni v sodelovanju z renaultom. Pač predelani za volve potrebe. Ravno tako pa je reanult rabil volvove motorje (2.5l v R safrane).

No, razen PRV in V8 je toliko o sodelovanju med znamkama.

To mi gre pa v nos predvsem zato, ker ljudje na podlagi enega ali dveh motorjev, ki je/sta narejena v sodelovanju z drugo znamko govorijo, da nekdo ne zna delati svojih motorjev in potem v vseh modelih kar naenkrat uporabljajo tuje motorje. Vsaj kar se tiče volva. Tudi druge znamke uporabljajo tuje motorje (mercedes, bmw,....), pa ljudje o tem lepo molčijo.

Re: Motorji Volvo
bvogri, 15 avg 2008, 15:43

Lahko poveš kater BMW oz. mercedes ima tuj motor???

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 15 avg 2008, 17:14

Mclaren --> BMWjev V12, najprej so fehtali hondo, da jim naredi V10, ko pa je honda zavrnila, so se ˝zadovoljili˝ z BMW.

BMW 335i (N54B30) --> Za osnovo je vzet B62X4T (T6).

Re: Motorji Volvo
bvogri, 15 avg 2008, 19:24

N54B30 je osnovan na starejšem tipu bmwjevih motorjev M54, saj blok od novejših N52 motorjev z valvetronicom ni primeren za prisilno polnjen motor. Kje je tukaj volvo nevem

Meclaren ni enako kot Mercedes se strinjava???

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 15 avg 2008, 20:15

Mclaren naj bi bil mercedes. Sicer pa je možno, da ni, v tiste vode se že nekaj časa ne poglabljam.

Pri BMWju si se pa zmotil. Na N54B30 je volvov emblem; če ne še kaj več je vsaj blok motorja naredil volvo.

Pa še enega sem se spomnil: BMW F650 --> motor od aprilie. Kar je v bistvu olajšanje, ker je motor poden od podna.

Re: Motorji Volvo
Damijan, 16 avg 2008, 17:10

bvogri je napisal ...

Lahko poveš kater BMW oz. mercedes ima tuj motor???


Za MB konstriura in izdeluje diesel motorje, samo "hardware", koncern PSA. Edini diesel motor "lastne" izdelave je bil 350TD v seriji S iz začetka prve polovice 90-tih let. Ti motorji so bili totalno konstruktorsko sfaljeni in so jih potem "pod garancijo" menjali z že preverjenimi 300TD motorji.

Re: Motorji Volvo
bvogri, 16 avg 2008, 19:08

Hehe ja res je 350TD pa je polomija na kvadrat. Sicer pa hvala za podatke.

Glede N54 pa prosim daj kakšen preverljiv vir, ker me res zanima. Ko sem gledal slike blokov je N54 skoraj enalk M54 torej???.. tudi na wikipediji piše enako??

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 16 avg 2008, 19:14

Težko dam kakšem preverljiv vir, ker na netu nisem našel popolnoma ničesar glede tega. Ampak tisti, ki so že imeli opravka s temi motorji so rekli, da je volvov emblem na motorju.

Re: Motorji Volvo
Damijan, 16 avg 2008, 21:09

@bvogri: za MB diesla je v eni AM reviji, cca 13-14 let nazaj. Da bi jo našel v mojem svetišču, zadnjič si ga videl , pa gre en teden!

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 17 avg 2008, 09:31

Damijan, tega pa tudi jaz nisem vedel. Ker na straneh ala carfolio, kjer so tehnični podatki avtomobilov piše, da je proizvajalec motorja mercedes.

Re: Motorji Volvo
Damijan, 17 avg 2008, 10:04

Prvo kot prvo, zanašati se na Carfolio za kake tehnične podatke je mimo, ker so totalno netočni podatki za večino vozil.

Da pa piše, da je MB proizvajalec, pa verjetno ni težko. So pač naročniki za motor pri PSA-ju, in le ta jim naredi po naročilu. NAredijo na ulitku njihov emblem in VOILA!

Naprimer, original kolesni ležaj za Volvo je proizvajalca FAG, ki edini proizvaja kotalne ležaje za Volvo. Pa na "originalu" tudi najdeš odtis Volvo. "Neoriginal" je pa pač samo FAG!

Delna globalizacija poteka že zelo dolgo. Samo zdajšnja je pa pokopala določeno identiteto in detajle v avtomobilski industriji.

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 17 avg 2008, 11:02

To mi je jasno, da se na to ne gre zanašati. Preden so stran obnovili so bili podatki bolj točni. Zdaj pa tudi pri volvih piše (naprimer 2.5d, 1.6d,....), da je proizvajalec volvo.

Re: Motorji Volvo
, 21 avg 2008, 17:46

Fantje, mal ste me razočaral! Sm mislu da na tem forumu lahko izveš res realne informacije.

Moj V50 2.0D ma PSA-jev (beri Peugeot Citroen) znan kot 2.0 HDI, 1.6D je ista stvar, 1.6 HDI
Prejšnji V40/S40 je imel motor 1.9D od Renaulta - 1.9 dCi, 1.8i je bil Mitshubishijev 1.8 GDI (prvi bencinar z direktnim vbrizgom goriva)
850/V/S70 2.5 TDI, folksvagnov 2.5 TDI
Ta novi S80 ima pa Yamahin motor (prvič da se ne sliš "šlamastika")
serije 400 so mel tud Renojeve motorje, sam je pre delč da bi nastančn vedu kere.
Njihov nej bi bil 2.0 bencinski (ne vem, če je isti kot je bil, a S40/V50 ima recimo istega kot Mazda6, zato "naj bi bil") in T4, petcilindraši 2.4, 2.4D, T5 in D5 (isti blok motorja, k se jim zgleda ne da motorjev delat
) in T6

Tolk jest vem o teh "Volvotovih" motorjih in tud čist razumem filozofijo (čeprav bi jaz osebno preferiral "nefrancoske" dobavitelje ), zakaj bi izumljal izumljeno za takšne serije, kot jim jih uspe prodat (v primerjavi z znamkami, katerih motorji so). Če se bi komu dal ukvarjat s primerjavami kubikov in giba/vrtine bi verjetno najdu še kkšno povezavo med znamkami (predvsem temi pod Fordom). (za zagrižene so kubiki tle: http://www.elchwiki.org/wiki/Motornummer)

Brez slabe vesti, pa je to dobro vedet zato...

..., ker je recimo EGR-ventil za mojga V50 pri Volvotu 400+ Evrićev, pri Pižojcu pa 215 + 70 za softwer na Volvotovmu servisu?! Za zadeve, ki jih ni za "aktivirat" prek računalnikov so stvari še preprostejše!!


Aja pa da ne pozabm... podvozje pr mojmu je identično Fokusovemu/ C-max-ovemu in skoraj enako, kot pri Mazdi3
Fajn ne? Že ugotavljam če ma Focus ST tud čist enak podvozje


Pa nej vas nič ne bo sram če Šved govori mal Francosk!

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 21 avg 2008, 20:12

To, čigavi motorji so 1.6d, 2.0d, 2.5tdi, večina serije 300, 400 in s/v40 je pač vsem že znano, če bi malce pobrskal bi že videl marsikaj o tem napisanega.

V8 je narejen v sodelovanju z yamaho, torej ni od yamahe ampak je ˝koprodikcija˝.

Podvozje na tvojem je pa volvovo. Ker je volvo pod lastništvom forda pa to platformo uporabljajo še druge znamke, ki so s fordom povezane.


Na podatke o gibu in vrtini pa se ni za zanašat; tudi dva povsem različna motorja imata lahko enak gib in vrtino.

Re: Motorji Volvo
MKovic, 21 avg 2008, 20:45

Tako pač to je v globalnem svetu. Prav zaradi tega je Volvo še med živimi. Morda ni več tisti "pravi", je pa dejstvo, da so časi individualne ekstravagance za vedno mimo.
Kompleksnost zasnove avtomobilov - zakonske regulative pustimo ob strani - je takšna, da brez konsolidacije platform nobena avtomobilska korporacija ne bi preživela.
Prav zato je danes, bolj kot kdarkoli prej, nesmiselno plačevati za premijo, ki se ji reče avtomobilska znamka.

Re: Motorji Volvo
T-5R, 21 avg 2008, 22:07

Sodelovanja je bilo veliko že prej. Npr. motor V6 PRV je nastal v sodelovanju med Peugeot-Renault-Volvo, in to že leta 1974. Ti motorji so bili v Citroenu XM (1989), Peugeot 604 (1975), ter še veliko drugih. Prvi Volvo z takim motorjem, je bil model 264. Prvi turbo PRV motor, pa so vgradili v Renault 25 V6 Turbo, leta 1984. Sicer sem bil takrat zelo zelo mlad, ampak to so bili zlati časi. Današnji razvoj pa gre nažalost v smer kamene dobe.


Ko bi le našel kje Volvota 760 z motorjem V6 B280E.............

Re: Motorji Volvo
Dani, 21 avg 2008, 22:19

serija 400/460/480 so mele motor od renoja k si jih lahko najdu u renault 19 in prvi laguni volvo je edino motor predelu v turbo B18FT k jih renault nima

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 21 avg 2008, 23:20

Ja. Pa kaj zdaj ponavljate tisto, kar je celem svetu že (pre)dobro znano? Mogoče bi povedali kaj takega, česar še ne vemo oz. še ni napisanega....


Peter, od PRVjev lahko še kaj napišeš, tistega še nismo ˝predelali˝...:)

Re: Motorji Volvo
, 22 avg 2008, 13:39

Za podvozje premisli kdaj je prišel vn V50 in kdaj Focus + roko na srce o legi na cesti in podvozju pri Fordu precej vejo (dirke-šport). Šele zdej sm pogruntu, da imajo Fordi v bistvu od Jaguarja štekarje, sam folk k kupi Đega tega ne šteka in ga motijo čip štekarji od Forda.

Re: Motorji Volvo
Damijan, 22 avg 2008, 15:31

Na žalost je tako, da je Volvo dobil podvozje od Forda in ne obratno. In roko na srce vsem, pokažite mi vsaj en model Volva, ki ima "spodobno" podvozje! V 21. stoletju pa na poltogih premah in le kakšen se najde s posamičnimi obesami. Pa še to ni prišlo iz Volvo tovarne.

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 22 avg 2008, 17:08

S40/V50 sta delana na Fordovi C1 platformi, ki je skupno delo Volva, mazde in forda.

P2 platforma (ford jo imenuje D3) je povsem volvovo delo (s80, V70, xc70,...)

EUCD platforma je fordova (novi S80.....), ampak je večino dela naredil volvo:

je napisal ...

The Ford EUCD platform (for "European C/D-class") is Ford's global midsize car automobile platform. It is loosely based on Ford's compact C1 platform, but much engineering was done by Volvo Cars. EUCD and C1 share many suspension, brake, and electrical systems.




Če pobrskate malo po tujih forumih, kjer sodelujejo tudi volvovi tehniki in inženirji, boste prišli do spoznanja, da ni samo del forda v volvu, ampak celo zelo velik del volva v fodru.

Sicer se pa strinjam s tabo, Damijan, da imajo za današnje čase vse preveč zastarelih podvozij. Ampak dejstvo je, da so tudi tista, ki so novejša, boljša podvozja, prišla tako ali drugače izpod rok volvovih inženirjev. Vsaj delno.

Pa še to, če se ne motim, je že 760ka imela posamične obese. Volvo že ve, zakaj se je kasneje držal starejših zasnov.



//edit: Evo, še en del članka:

Ford Motor created two very different vehicles with the Mazda3 and second-generation Volvo S40, which share the same basic Volvo platform, says Jim Sanfilippo, exec VP at Omnicom Group-owned auto consultant AMCI. He calls the results "brilliant.''

------------------------------


No, drugače pa google tudi marsikaj pove.... Če je bil do sedaj volvo ˝znan˝ po slabih podvozjih (kakor za koga, bodimo pa realni, za karkoli bolj športenga so bila do predkratkim slaba), ni treba zdaj kar na pamet govorit, da je vse, kar je dobrega, tuje delo.





Perc je napisal ...

Za podvozje premisli kdaj je prišel vn V50 in kdaj Focus + roko na srce o legi na cesti in podvozju pri Fordu precej vejo (dirke-šport).


Podvozje samo je bilo narejeno prej kot pa oba modela avtov. In ja, se strinjam, da ima ford nekaj izkušenj na tem področju. Ampak zakaj hudirja kar nekaj fordovih avtomobilov uporablja enako --Volvovo-- podvozje, če je le-to tako slabo?

Hint: Volvo mogoče ne dela super športnih podvozij, dela pa odlična podvozja za luksuzne avtomobile (tudi ford uporablja ta podvozja za večje voze, so pa izjeme --> focus z volovim podvozjem in motorjem).



Re: Motorji Volvo
MKovic, 23 avg 2008, 15:38

Volvo do pred kratkim niti ni imel pretiranega interesa graditi svoje avtomobile na visokozmogljivih športnih podvozjih. Učiti se je začel šele s serijo 400 (480) in 850 - 20 let po tem, ko so tekmeci to temo že obvladali do poplnosti. Prav zato je bila 850, ki naj bi spremenila Volvov image na tem področju takšna polomija. Vsekakor lahko za prejšnjo S/V40 trdim, da je pustila še veliko prostora za izboljšave. Kako je danes s tem ne vem, sem pa skoraj prepričan, da je šla izmenjava idej na tem področju bolj v smeri Forda proti Volvu kot obratno.
Je pa v takšni Volvovi strategiji dosti logike, predvsem kar se tiče varnosti. Serije 200, kot primer, ni bilo mogoče dobiti z blokado diferenciala, če je bil vanjo vgrajen turbinski motor. Volvo je menil, da bi bila takšna kombinacija prenevarna za povprečnega voznika. Enako je kasneje veljalo za podvozje serije 700, ki je bila namenoma "downgradana" (posamične obse so prišle na sceno šele s serijo 900), ko se je pokazalo, da nekatere rešitve vzbujajo občutek lažne varnosti pri voznikih.
Osebno menim, da je v tem dosti logike. Vsakdo, ki je imel priložnost voziti starejšega (slabše vzdrževanega) BMW-ja in ga primerjati z (slabše vzdrževanim) starejšim Volvom mi bo pritrdil. Medtem, ko takšen BMW plava po dveh pasovih širokega nemšega autobhana, stari Volvo drži smer kot zagrizen krščanski demokrat. :-)

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 23 avg 2008, 16:39

Se strinjam. Nasprotujem pa glede ˝smeri idej˝... Če se ravnam po več virih po internetu, in če upoštevam vse pri volvu zaposlene tehnike in inženirje, je šlo veliko (ampak res veliko) več idej v smeri od volva proti fordu kot pa obratno. Pa še s tem dajem fordu veliko kredita. Po raznih zanesljivih virih so skoraj vsa fordova podvozja od leta 99 prišla izpod rok volvovih inženirjev, je pa tako, da je v javnosti kot lastnik vpisan ford, saj je volvo pod fordom.

Za vse platforme, ki jih je naredil volvo, ima ford svoje lasno ime. Kar pa ne pomeni, da je ford prispeval k izgradnji ali konstruiranju.

Sicer pa, na tujih volvo forumih je to že vse zdavnaj predelano.

Re: Motorji Volvo
MKovic, 23 avg 2008, 19:56

RollingStone je napisal ...

Se strinjam. Nasprotujem pa glede ˝smeri idej˝... Če se ravnam po več virih po internetu, in če upoštevam vse pri volvu zaposlene tehnike in inženirje, je šlo veliko (ampak res veliko) več idej v smeri od volva proti fordu kot pa obratno. Pa še s tem dajem fordu veliko kredita. Po raznih zanesljivih virih so skoraj vsa fordova podvozja od leta 99 prišla izpod rok volvovih inženirjev, je pa tako, da je v javnosti kot lastnik vpisan ford, saj je volvo pod fordom.

Za vse platforme, ki jih je naredil volvo, ima ford svoje lasno ime. Kar pa ne pomeni, da je ford prispeval k izgradnji ali konstruiranju.

Sicer pa, na tujih volvo forumih je to že vse zdavnaj predelano.


Upoštevati moraš dve dejstvi:
- Volvovi inženirji so polni frustrcij, ker jim mother ship ne pusti prostih rok,
- Večin današnjih Fordovih platform je bila leta 98, ko se jim je "pridružil" Volvo že dodobra razvitih ali pa vsaj v zaklujčni fazi razvoja.

Razvoj platforme traja v najboljšem in super optimističnem primeru 7 let. Da bi imel Volvo lahko pomebnejši vpliv na Fordovo trenutno paleto je bolj kot ne pobožna želja nas Volvo fanov. Še vedno trdim, da je bilo obratno - Volvo je pobral vse dobre lastnost Fordovih FWD platform. Focus (današnji ameriški, stari evropski) je bil navsezadnje izredno suveren avto. Platforma, ki je temelj za novega (evropskega) Focusa in Volva S40/V50 pa je prav njen derivat. Osnova za S60 in S80 ni nič drugega kot nekoliko spremenjena, evropskemu okusu prirejena platforma ukinjenega Fivehoundred-a in trenutnega Taurusa. Obe platformi sta bili razvite pred letom 1998 in Volvov pečat je lahko zgolj simbolne narave.
Ne vem kaj se v Volvu trenutno dogaja, vem pa, da noben od razvojnih projektov, ki jih je Volvo vodil pred združitvijo ni ugledal luči sveta. S100 na primer, ki naj bi bil klasična RWD limuzina je popolnoma izpuhtel, XC90 pa po stari Volvovi filozofiji sploh nebi smel obstajati. Namesto tega je šla pot v smeri generičnih izdelkov iz skupne Fordove vreče delov.

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 24 avg 2008, 10:04

No, po prebranem sklepam, da se vseeno motiš. Bom pa malce bolj podrobno povprašal, ko bo več časa.

Zaposleni pri volvu pa pravijo, da ima Volvo cars svoj oddelek za izdelavo platform, ki jih posojajo pradvsem fordu, poleg tega pa še drugim znamkam za določene modele. Poleg tega je treba vedeti, da imjo dobra podvozja samo fordi, ki se prodajajo (oziroma so se prodajali) v EU. Kar se tiče amerških modelov (ne samo fordov) pa je znano, da so razen izjem še bolj za časom kot Volvo. In ravno omenjeni modeli uporabljajo Volvove platforme.


Za primer dam P2 (ford jo imenuje D3):

Ford's D3 platform is slightly different from Volvo's original P2. For example, D3 features steel suspension arms, rather than aluminum, and other material cost-saving measures. Ford's current D3 vehicles are built at the Chicago Assembly plant in Chicago, Illinois.

Ford je svojo verzijo naredil s tem, da je ˝poslabšal˝ P2. In to verzijo, ki jo volvo komaj še uporablja.

je napisal ...

It was designed by Volvo before the Ford purchase[1] and debuted with the Volvo S80 sedan in early 1999.


To isto platformo pa uporabljajo tudi ameriški vozi modelnega leta '09:

Past vehicles to use this platform include the following:

* 2005–2007 Ford Five Hundred sedan
* 2005–2007 Ford Freestyle Crossover SUV
* 2005–2007 Mercury Montego sedan
* 1999–2006 Volvo S80
* 2001–2007 Volvo V70
* 2002–2007 Volvo XC70

Vehicles currently using this platform include the following:

* 2001-2008 Volvo S60
* 2003– Volvo XC90
* 2008- Ford Taurus sedan
* 2008- Ford Taurus X crossover SUV
* 2008- Mercury Sable sedan

Confirmed future vehicles using this platform include the following:

* 2009 Lincoln MKS sedan - replacement for Lincoln LS


Tisti citat zgoraj da jasno vedeti, da je ta platforma (lahko celo ena od večih platform; bom malce bolj pobrskal) narejena s strani Volva, preden je prišel Ford na mesto lastnika.

Torej, lahko, da je volvo izdeloval to optimističnih 7 ali več let, in jo končal pred letom '98. Fordu kot lastniku so po tem pripadli tudi vsi končani in nedokončani projekti, ki jih nenazadnje lahko uporablja tudi zase.



Še pripomba: ker so mi jasne vozne lastnosti starega S80 (udobje je pač super, drža na cesti pa obupna), si skoraj ne morem predstavljati, da bi kdo dal to isto podvozje na avto modelnega leta '09.

Pa še ena pripomba: za tistim S100 se mi še zdaj cedijo sline.

Re: Motorji Volvo
Terminator, 24 avg 2008, 10:46

Najbolje bi bilo, da bi bil volvo na svojem (že šparam da ga odkupum ) in bi izdeloval izključno samo svoje izdelke, brez nekega nadzora drugih znamk in njihovega "vmešavanja"

PS: lahko kej več povesta o tem S100? mogoče kkšna slikca?

Re: Motorji Volvo
AljAž, 24 avg 2008, 11:14

Sicer odlična debata; ampak nekako rdeča nit naj bi bila:

Cotar Toni je napisal ...

Ta tema naj bo za primerjavo volvo motorjev.

Ce me zanima Volvo z nad 200 hp, mi avto net ponudi sledece opcije:
T5, T6, 2.4, 2.4T, T-5R, 2.0T, 2.9, 2.8i, R, D5. Kot D5 se prodaja le nov C70. Torej, volvotovi motorji veljajo za vzdrzljive...ali so taksni vsi od zgoraj nastetih. Pri nasih kilometrinah imajo najvec kilometrov ravno T5 in T-5R. Kateri motor je najbolj kvaliteten po vasem mnenju? Kaksne so razlike med njimi?



Re: Motorji Volvo
bvogri, 24 avg 2008, 13:12

AljAž je napisal ...

Sicer odlična debata; ampak nekako rdeča nit naj bi bila:

Cotar Toni je napisal ...

Ta tema naj bo za primerjavo volvo motorjev.

Ce me zanima Volvo z nad 200 hp, mi avto net ponudi sledece opcije:
T5, T6, 2.4, 2.4T, T-5R, 2.0T, 2.9, 2.8i, R, D5. Kot D5 se prodaja le nov C70. Torej, volvotovi motorji veljajo za vzdrzljive...ali so taksni vsi od zgoraj nastetih. Pri nasih kilometrinah imajo najvec kilometrov ravno T5 in T-5R. Kateri motor je najbolj kvaliteten po vasem mnenju? Kaksne so razlike med njimi?





No zdaj ste konstruktivno sku*cali podvozja... gremo na motorje

Re: Motorji Volvo
volhart, 31 jan 2009, 00:05

Zanimajo me ponaredki za Volvo. Za karkoli, motorne dele, podvozje itd. Katere firme jih proizvajajo. Deli katerih drugih znamk pasejo na Volvo. Mogoce Renault, Ford.

Re: Motorji Volvo
Volvol, 31 jan 2009, 01:16

V8, ki ga uporablja volvo ima od Volva samo nalepko. Motor izdelujejo v Yamahini tovarni na Japonskem in ga potem komplet sestavljenega z menjalnikom (tudi japonski Aisin) v lično zapakiranem zabojčku pošljejo na Švedsko, kjer na motor nalepijo znakec Volvo. Zanimivo je tudi, da ni šlo za skupen razvoj, ampak je so očitno pri Volvu ugotovili, da je brez veze Yamaha ima namreč dolgoletne izkušnje z motorji V8, od leta 1996 delajo tudi 5.4 litrske motorje za Ford. IN množico izvedb za pogon čolnov in jaht.
Zato ima tudi S80 V8 zvok kot gliser

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 31 jan 2009, 10:08

Kolikor sem bral, je šlo za skupen razvoj. Sestavlja jih pa Yamaha, ja.

Re: Motorji Volvo
tomazKK, 31 jan 2009, 17:11

RollingStone je napisal ...

Pa še enega sem se spomnil: BMW F650 --> motor od aprilie. Kar je v bistvu olajšanje, ker je motor poden od podna.

Mal z zamudo a vseeno. Agregat za Pegasa in f650 je Rotaxov.

Re: Motorji Volvo
RollingStone, 31 jan 2009, 17:14

Jah no, sem se prepozno spomnil, pa se mi ni zdelo vredno popravljat za toliko časa nazaj. BMW in pegaso imata Rotaksov motor, ja.

Re: Motorji Volvo
Lvovo, 12 avg 2009, 02:13

Toni je napisal ...

Zanimajo me ponaredki za Volvo. Za karkoli, motorne dele, podvozje itd. Katere firme jih proizvajajo. Deli katerih drugih znamk pasejo na Volvo. Mogoce Renault, Ford.

Jz sem mel V70 17 col lite feltne na Peugeotu 605-pašejo na CK. Zgleda PRV dediščina (5x 108, 65,1mm center) in jih bom zdej koristno uporabil na xc 70 (ko najdem prave gume).
Sem se nehote na volva pripravljal

Re: Motorji Volvo
Grilzz, 27 avg 2010, 12:37

Morda ve kakšna je razlika med B5244S in B5244T1/2/3.
Čigavo elektriko uporabljata, imata kodiran ključ, se sam blok, nosilci, vse druge pritikline razlikujejo ali so enake?

Je kdo že delal kdaj swap iz S na T (morda link na kakšen forum)?

Je pri volvu morda tudi kakšen "eper", "dialogys", kjer bi se dalo preveriti številke delov in delati cross reference?

Re: Motorji Volvo
zlatko1970, 27 avg 2010, 14:24

sem prečital celotno temo pa nisem našel odgovora: Moj S80, letnik 2001 z motorjem 2,5 D ima torej kateri motor? Renault, Audi, Volvo (penta) ali kaj tretjega ?

In kaj so ti novejši motorji D5? A so to res penta motorji ki so bili v osnovi za ladje, pa so jih predelali ali imam napačno informacijo?

Re: Motorji Volvo
Plesko, 27 avg 2010, 16:10

Tvoj motor je najverjetneje Audijev petvaljnik (TDI), kar se tiče volvo pent motorjev si dobil čisto napačne informacije. D5 so volvovi motorji izpeljanka bencinskih avtomobilskih petvaljnikov.

Re: Motorji Volvo
MKovic, 27 avg 2010, 20:01

Kot zapisano, D5 in 2.4 D sta izpeljanki Volvovega 5 valjnega bencinskega agregata.
TDI v tvojem (in mojem) S80 pa je rahlo ostarel VW/Audijev vrstni petvaljnik, kakršnega lahko najdeš v Audijih 100, prvih A6 ter VW kombijih generacije 3 in 4. Zadnji izdelek iz koncerna VW s takšnim motorjem je pet valjni dieselski Tourag. V10 TDI v istem avto pa je "sestavljen" iz dveh takšnih motorjev.

Re: Motorji Volvo
Ovlov, 27 avg 2010, 21:06

MKovic je napisal ...

Volvo do pred kratkim niti ni imel pretiranega interesa graditi svoje avtomobile na visokozmogljivih športnih podvozjih. Učiti se je začel šele s serijo 400 (480) in 850 - 20 let po tem, ko so tekmeci to temo že obvladali do poplnosti. Prav zato je bila 850, ki naj bi spremenila Volvov image na tem področju takšna polomija.


Opazil sem že, da MKovic kdove zakaj nekako "ne more" serije 850. OK, de gustibus ... Ampak da je bila – polomija?? Huh! Hudo! Menda ne misli na prodajne številke? V 90. letih je bil model 850 (vsaj v ZDA) Volvov best-seller (in tudi v Evropi se je dalo sem in tja kakšnega videti). Ali pa morda misli na to, da je zgrešil svoje "poslanstvo"? Težko bi se strinjal (sam sem ga imel): za moje pojme je bil imenitna združitev uporabnosti, udobja, prostornosti, trpežnosti, dinamične in varne vožnje – in seveda, vsaj za tiste čase, izrednega dizajna – morda zadnjega, ki je lastnika volva navdajal s "ponosom" ... V čem je torej problem? Da ni bil bmw ali alfa?

Re: Motorji Volvo
MKovic, 28 avg 2010, 20:14

Prav nič nimam proti 850-ki - popolnoma soliden avto. Kot sem zapisal, pa avto ni bil nič posebnega na področju lege na cesti in zmogljivosti, ki jih je Volvo tako opeval. Vsekakor mu ni šlo slabo - daleč od tega, vendar je njegovo mesto za premium tekmeci svojega časa, da tudi za Alfo in predvsem BMW- jem.
Prodajne številke? Leta 1993 (zadnje leto proizvodnje), ga je krepko premagal 25 let star 240 (govorim o ameriškem trgu), za tem pa je bil 850 edini Volvov karavan, naprodaj preko luže. Statistika iz leta 1998 kaže, da je večina kupcev Volvov, ki so bili sicer tradiconalno zvesti znamki (še od Amazona naprej) svojega 850 zamenjala za avto druge znamke.
Vsekakor, avto je uporaben in zanesljiv - nikakor ne slab, ni pa bil Volvo, kakršnega so si želeli tradicionalni kupci.
In kako se je zgodba končala? Geely...


Re: Motorji Volvo
Ovlov, 28 avg 2010, 22:10

Ameriški trg je seveda po difoltu tradicionalističen - imaš primerjalne številke tudi za Evropo? Govoriti o tem, da je Volvo OPEVAL lego na cesti in zmogljivosti, se mi zdi pretiravanje: šlo je za določen premik v Volvovi vozniški filozofiji, ki jo je 850 (uspešno) utelešal - in ki so jo v promociji seveda poudarili. (Da ne govorim o njegovem motorju, ki je bil osnova za generacije naslednjih.) Sicer se pa sprašujem: kdo izmed tistih, ki vidijo smisel avtomobilizma v ovinkarjenju in nabiranju vrtljajev, se bo odločil za volva – in kdo izmed tistih, ki cenijo v mojem prejšnjem postu omenjeno kombinacijo odlik, se bo odločil za bmw ali alfo?

Re: Motorji Volvo
mrv, 30 avg 2010, 15:01

volhart je napisal ...

Zanimajo me ponaredki za Volvo. Za karkoli, motorne dele, podvozje itd. Katere firme jih proizvajajo. Deli katerih drugih znamk pasejo na Volvo. Mogoce Renault, Ford.



thermostat od V70 PH1 pa tudi C70 in 850ka (B5234T-X) je enakovredni termostat za renault laguna 2.0 bencin motor do 2001 letnika, pa renault safrane 2.0 in 2.5l.

Original Volvo termostat je Wahler proizvajalec.


Vodne črpalke so tudi iste volvo 2.3-2,5 in Laguna / Safrane kot zgoraj omenjene. Ta vodna črpalkaa paše tudi na sledeče forde, z bencinskim motorjem 2,5L

FOCUS II (DA_) 11.04 -
KUGA 03.08 -
MONDEO IV 03.07 -
MONDEO IV Stufenheck 03.07 -
MONDEO IV Turnier 03.07 -
S-MAX 05.06 -

pa na vse te volvote (bencinarji)

C30 10.06 -
S40 I (VS) 07.95 - 12.03
V40 Kombi (VW) 07.95 - 06.04
S40 II (MS) 01.04 -
V50 (MW) 04.04 -
S60 07.00 -
S70 (P80_) 11.96 - 11.00
C70 I Coupe 03.97 - 09.02
C70 I Cabriolet 03.98 - 10.05
C70 II Cabriolet 03.06 -
V70 I Kombi (P80_) 11.96 - 05.00
V70 II Kombi (P80_) 03.00 -
V70 III Kombi 08.07 -
XC70 CROSS COUNTRY 03.00 -
S80 (TS, XY) 05.98 - 07.06
S80 II 03.06 -
XC 90 10.02 -
850 (LS) 06.91 - 10.97
850 Kombi (LW) 04.92 - 10.97
960 (964) 08.90 - 07.94
960 Kombi (965) 08.90 - 07.94

Torej na področju vodnih črpalk vidim da ni nekih revolucij, v novega forda lahko date staro vodno črpalko od volvota 92 letnik hehehe.



hidravlični potisti ležaj je tudi isti pri safranu 2,0 in 2,5, pa tudi pri določenih mitsubishi 1,9 D-ID motorjih se pojavi isti

če se kogar kakšna špecifična stvar zanima mi naj sporoči pa bom preveril




Re: Motorji Volvo
MKovic, 30 avg 2010, 18:50

He, he, zadevo si malo poenostavil.

Vodna črpalka S80 TDI je specifična samo za ta model, niti VW-jeva iz istega motorja ni izmenljiva.

Termostati Safrana in Lagune z 2.0 in 2.5 motorji so enaki, niso pa izmenljivi z Volvom.
Enaki pa so termostati iz starejšega Safrana z 3.0 motorjem, vendar samo z Volvovimi 2.9 in 3.0 motorji (960, S90, vendar ne S80 2.9).

Vodna črpalka iz Safrana 2.5 je izmenljiva z Volvovimi v 960 in S90 (2.9).

Vodne črpalke pri novejših Volvih so različne med S40/C30 in S60/70/80 in kolikor je meni znano niso enake Fordovim.

Kar se tiče potisnega ležaja imaš zelo verjetno prav, gre za generični izdelek, ki je enak pri mnogih znamkah.



Re: Motorji Volvo
MKovic, 30 avg 2010, 18:54

Ups, še vir podatkov moram navesti: http://hollanderinterchange.net/

Re: Motorji Volvo
mrv, 30 avg 2010, 19:59

Zgoraj navedeni volvoti ki imajo isto vodno črpako ko fordovi so mišleni le bencinski motorji večina od 2,3 naprej, (le S40/V40 je izjema), seveda da ne dizel sam mislim da sem to že omenil.

Kaj se pa termostata tiče, šifra so očitno iste.

Moj vir je Tecdoc, Webcat.....


Kataloške vodnih (enoteiste črpalke)

FORD 1388504
FORD 6G9N 8591 AA
RENAULT 74 38 610 006
RENAULT 74 38 610 035
VOLVO 271647

VOLVO 271985
VOLVO 271986
VOLVO 272457
VOLVO 272474
VOLVO 272476

VOLVO 30650751
VOLVO 30684432
VOLVO 30751700


Tu si lahko vsak ki ima interes malo pogleda. Sicer je v nemščine, je pa free. Večina teh izrazov se v slovenščini itak čudno sliši.

http://atris.matthies.de

Re: Motorji Volvo
MKovic, 30 avg 2010, 21:04

Če se omejiva le na vodno čpalko in S40 II je le-ta izmenljiva z:

FORD FOCUS II Sportswagon 2.0
FORD FOCUS C-MAX 2.0
FORD FOCUS II Sportswagon 1.4
FORD FOCUS II Turnier 2.0
FORD FOCUS C-MAX 1.8
FORD FOCUS II Turnier 1.4
FORD FOCUS II 2.0
FORD FOCUS C-MAX 1.8
FORD FOCUS II Sportswagon 1.6
FORD FOCUS II Turnier 1.6
FORD FOCUS II 1.4
FORD FOCUS II 1.6
FORD FOCUS II Sportswagon 1.6 Ti
FORD FOCUS C-MAX 1.6
FORD FOCUS II Turnier 1.6 Ti
FORD FOCUS C-MAX 1.6 Ti
FORD FOCUS II 1.6 Ti
MAZDA 3 Sportswagon 1.6
MAZDA 3 Sportswagon 2.0
MAZDA 3 1.6
MAZDA 3 1.4
MAZDA 3 2.0
VOLVO S40 II 1.8
VOLVO V50 1.8
VOLVO S40 II 1.6
VOLVO V50 1.6

Kar je polnoma logično saj gre za avtomobile na isti platformi. Kot rečeno, nisem zasledil, da bi bile izmenljive tudi z drugimi Fordovimi in Volvovimi modeli...

Re: Motorji Volvo
mrv, 30 avg 2010, 21:17

Vem da čudaško pišem in me mogoče nisi prav razumel.

Kaj sem jaz zgoraj omenil je da je vodna črpalka volvo V40 1,6 bencinar 96 letnik ista kot pri Ford Focusi ST 2009 letnik kaj definitivno ni ista platforma. Tudi Ford Kuga 2.5 4x4 2009 ima isto pa volvo 850 2.0 pa tudi t5r pa V70R.

Ti pa si mi res primerjal celo platformo jo

vpiši zgornjo neko šifro v atris notri pa stisni fahrzeuge
potem pa lahko sam vidiš kam vse to gre, preveč jih je da bi jih našteval

Re: Motorji Volvo
zlatko1970, 31 avg 2010, 11:26

MKovic je napisal ...

Kot zapisano, D5 in 2.4 D sta izpeljanki Volvovega 5 valjnega bencinskega agregata.
TDI v tvojem (in mojem) S80 pa je rahlo ostarel VW/Audijev vrstni petvaljnik, kakršnega lahko najdeš v Audijih 100, prvih A6 ter VW kombijih generacije 3 in 4. Zadnji izdelek iz koncerna VW s takšnim motorjem je pet valjni dieselski Tourag. V10 TDI v istem avto pa je "sestavljen" iz dveh takšnih motorjev.


pa naj bo zastarel koliko hoče. Meni se ta motor zdi . Pospeški glede na težo avta zelo zadovoljivi (lahko skinem večino 1,6 benzincev), končna hitrost 240, povprečna poraba pri moji vožnji 6 - 7 , brez večjih problemov, pa čeprav ima po moji oceni vsaj 300.000 km ( pa pustimo koliko piše na števcu). Ne vem. Razen tistega zaganjanja kot sem opisal v drugi temi (naj bi bil neki ventil za zrak) je pri motorju vse OK.

Re: Motorji Volvo
JG, 31 avg 2010, 11:54

2.5TDI 140 konjev, končna 240 , to je pa rekord, kaj ste ga to kje čez prepad vrgli?

Re: Motorji Volvo
volhart, 31 avg 2010, 12:03

Se v prostem padu v zemeljski atmosferi bi bilo to kar blizu koncne hitrosti. Ja, eni avtomobili so hitrejsi na cesti kot pa v prostem padu.

Re: Motorji Volvo
zlatko1970, 31 avg 2010, 12:12

jah glej, meni je števec toliko kazal. Koliko pa števec laže, pa ne odgovarjam
tam do 220 je bilo z kar normalnim pospeškom, potem pa se čaka par kilometrov. Ampak nabere. Pa da ne bo kdo mislil, da dirkam. Sprobal sem ga pač.

Če ne verjameš, grema probat. Ni problema.

Re: Motorji Volvo
alfaromeo, 31 avg 2010, 12:22


Mislim, da sem se odločil, da bom bencinskega turbo petvaljnika zamenjal za 2.5 Tdi.

Re: Motorji Volvo
zlatko1970, 31 avg 2010, 12:32

alfaromeo, glede porabe ga sigurno lahko. Še posebej če res voziš alfa-romeo.

Kar pa se končne hitrosti tiče pa sem se spomnil, da sem pri hitrosti 140 pogledal na garmina in mi je garmin rekel, da sem vozil 130. Kateri je sedaj bolj lagal pa nimam pojma.

Re: Motorji Volvo
JG, 31 avg 2010, 12:43

Tako, Volvo je predstavil še dva turbo bencinarja z oznako T3 in T4.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=6060

No sedaj pa še nestrpno čakamo na T8 in D6, ki se je nekaj napovedoval, upam da ne bo ostalo pri čakanju.

Glede off, ni potrebe po testiranju, verjamem.

Re: Motorji Volvo
Augi, 31 avg 2010, 12:46

No, vsi števci v vozilih "lažejo" in to zaradi varnostnih razlogov! Je pa tako da eni bolj drugi manj. Meni tudi grepo števcu 210, realno pa dvomim da doseže 200. So pa GPS precej bolj natančne kot pa samo na 1km/h.

Re: Motorji Volvo
alfaromeo, 31 avg 2010, 13:23

@augi: Kolkor je meni znano alfaromeo nima bencinskih turbo petvaljnikov. .

Res je JG. Bolj kot vse skupaj, pa se čaka "R motor".


Re: Motorji Volvo
noj, 31 avg 2010, 14:30

JG je napisal ...

Tako, Volvo je predstavil še dva turbo bencinarja z oznako T3 in T4.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=6060

No sedaj pa še nestrpno čakamo na T8 in D6, ki se je nekaj napovedoval, upam da ne bo ostalo pri čakanju.

Glede off, ni potrebe po testiranju, verjamem.


A so kje kakšni podatki, kdo je ta dva motorja razvil? Isto me zanima za novega 2.0t, ki ima moč 203KM in 240KM. Vse te motorje je ford predstavil že nekaj mesecev nazaj, pa me zanima a jih je razvil ford, volvo ali sta jih mogoče celo skupaj? Meni se zdi najbolj možna kar zadnja varijanta...

Re: Motorji Volvo
noj, 31 avg 2010, 14:36

zlatko1970 je napisal ...

jah glej, meni je števec toliko kazal. Koliko pa števec laže, pa ne odgovarjam
tam do 220 je bilo z kar normalnim pospeškom, potem pa se čaka par kilometrov. Ampak nabere. Pa da ne bo kdo mislil, da dirkam. Sprobal sem ga pač.

Če ne verjameš, grema probat. Ni problema.


Tebi pa ornk števc laže, sej ponavad se zlaže za ene 10km/h ampak za kar 35km/h??? To mi je malo sumljivo... Razen po hribu navzdol. Drugače pa ima tvoj avto po specifikacijah končno 205km/h in točno 11 sek. do stotice. Se strinjam, da ni slabo za tako kravo z zastarelim dizlom s 'samo' 140 poniji pod havbo!

Re: Motorji Volvo
Krchan, 31 avg 2010, 15:35

noj je napisal ...

JG je napisal ...

Tako, Volvo je predstavil še dva turbo bencinarja z oznako T3 in T4.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=6060

No sedaj pa še nestrpno čakamo na T8 in D6, ki se je nekaj napovedoval, upam da ne bo ostalo pri čakanju.

Glede off, ni potrebe po testiranju, verjamem.


A so kje kakšni podatki, kdo je ta dva motorja razvil? Isto me zanima za novega 2.0t, ki ima moč 203KM in 240KM. Vse te motorje je ford predstavil že nekaj mesecev nazaj, pa me zanima a jih je razvil ford, volvo ali sta jih mogoče celo skupaj? Meni se zdi najbolj možna kar zadnja varijanta...


Nekje sem prebral, da je ta motor izpeljanka iz Fordovega 1.8 N/A... Kdo ga je razvijal pa ne vem, najbrž bo pa res držalo, da oba.


Re: Motorji Volvo
mrv, 31 avg 2010, 15:46

Jaz bi reku da je to fordov motor iz mondeota 1,6 125PS + turbina
To je mišlen tist članek z avtomanije

Re: Motorji Volvo
Krchan, 31 avg 2010, 16:09

Jp, AvtoFokus pravi da je izpeljanka iz 1.8, 125 HP. Ni mi pa jasno tisto o turbo tlaku: 1,8 bara? Je možno ali je tiskarski škrat

Re: Motorji Volvo
alfaromeo, 31 avg 2010, 18:04

1,8 bara je absolutni tlak. Tlak polnjena je 0,8 bara.

Re: Motorji Volvo
Krchan, 31 avg 2010, 19:15

alfaromeo je napisal ...

1,8 bara je absolutni tlak. Tlak polnjena je 0,8 bara.


Bimbo jst


Re: Motorji Volvo
volhart, 31 avg 2010, 23:50

Augi je napisal ...

No, vsi števci v vozilih "lažejo" in to zaradi varnostnih razlogov! Je pa tako da eni bolj drugi manj. Meni tudi grepo števcu 210, realno pa dvomim da doseže 200. So pa GPS precej bolj natančne kot pa samo na 1km/h.


Tukaj stestirajo kar nekaj avtomobilov preden objavijo podatke...tako malo za statistiko.
http://www.zeperfs.com/en/fiche823-volvo-850-tdi.htm

Re: Motorji Volvo
Augi, 01 sep 2010, 00:12

Za mojega dokaj drži kakšna naj bi bila končna hitrost. Drugače pa je za avto 96kW oz 103kW nemogoče da doseže hitrosti preko 210 km/h, saj je moč premosorazmerna s hitrostjo na 4 potenco. Tako sem za svojega izračunal (podatki o površini in koeficientu upora), da porabi samo za premagovanje zračnega upora 73kW, kje so pa tu še gume, prenosi, klima... ter neidealni pogoji na cesti... In ob dejstvu da moč motorja pri najvišjih vrtljajih prične padati. Skratka 103kW in 210km/h so le sanje...

Re: Motorji Volvo
zlatko1970, 01 sep 2010, 05:25

na tistem linku ki ga je dal volhart je 850-ka in ne S80. Pa med drugim piše da je poraba pri ekonomični vožnji 7,8 l, jaz pa ga preko 7 še nisem dobil. Pustite matematiko in tehnične specifikacije. Zatrjujem da je končna hitrost po števcu toliko kot piše na števcu, vsi pa vemo da števec laže. Ampak za 35 pa tudi ne laže. Ta pa je že prehuda. Ne vem, mogoče sem ga kupil že čipanega pa tega niti sam ne vem...

Re: Motorji Volvo
Augi, 01 sep 2010, 08:42

zlatko1970 je napisal ...

na tistem linku ki ga je dal volhart je 850-ka in ne S80. Pa med drugim piše da je poraba pri ekonomični vožnji 7,8 l, jaz pa ga preko 7 še nisem dobil. Pustite matematiko in tehnične specifikacije. Zatrjujem da je končna hitrost po števcu toliko kot piše na števcu, vsi pa vemo da števec laže. Ampak za 35 pa tudi ne laže. Ta pa je že prehuda. Ne vem, mogoče sem ga kupil že čipanega pa tega niti sam ne vem...

In koliko obratov ima avto pri končni hitrosti? Ponavadi se pri čipanju končna hitrost bistveno ne spremeni, temveč so boljši le pospeški. Je pa zelo verjetno, da se napaka s hitrostjo povečuje.


Re: Motorji Volvo
alfaromeo, 01 sep 2010, 09:39

@mkovic: koliko leti tvoja S80 2.5D.


Re: Motorji Volvo
volhart, 01 sep 2010, 10:33

Na tistem linku sem pac naredil napako...lahkopa poiscete tudi za vse vase avtomobile pa tudi kaksno primerjavo lahko naredite. Jaz sem imel V70TDI letnik 1999 pa je sel po stevcu maksimalno 200 km/h.

augi...odlicno.

Re: Motorji Volvo
Augi, 01 sep 2010, 10:39

Pač sam točno vidim pri svojem 96kW je pri končni hitrosti okoli 4100rpm, pri bratovem 120kW pa malo čez 4200rpm in malenkost višja hitrost. Saj gre v osnovi za enak motor in menjalnik, enake dimenzije gum... le manjša moč je pri mojem.

Re: Motorji Volvo
zlatko1970, 01 sep 2010, 16:55




Re: Motorji Volvo
zlatko1970, 01 sep 2010, 16:59

sicer ga zaradi gužve nisem mogel do konca stisniti in sem ga spustil nekje pri 230, ampak garmin je pa pri tem zabeležil zgornjo hitrost.

Očitna je napačna hitrost na avtomobilskem števcu, ampak vseeno pa je konkretno več, kot pa piše v knjižici ali kot mu nekateri pripisujete glede na matematične izračune. Imel pa je še za kakih 5 - 10 km/h fore, ampak ni dopuščala cesta.

Pa da še povem: garmina sem lani stestiral pri hitrosti 60 in 90 z policijskim laserjem. Kazala sta do kilometra enako.

Re: Motorji Volvo
Andrei, 01 sep 2010, 17:20

Po mojih izkušnjah (V70, 2002) mi števec laže za okoli 10 km/h. Ko števec kaže 140, grem po GPS-napravi 130 km/h.

Re: Motorji Volvo
MKovic, 01 sep 2010, 20:15

alfaromeo je napisal ...

@mkovic: koliko leti tvoja S80 2.5D.


Po klancu navzdol in z vetrom v hrebet 250 km/h na poti iz salona v Ženevi (nemški autobhan).

Drugače pa je dobrih 200 km/h zgornja (optimistična) meja. Je pa res, da lahko to hitrost drži do onemoglosti.

Upoštevati je potrebno, da je GPS sicer precej zanesljiv, vendar ogromna odstopanja v odvisnosti od terena in pogojev niso nemogoča. Dokler gre samo za cestno navigacijo še ni bistvenih težav, te se začnejo pri vodenju pametnega orožja - ups namesto hiše talibana smo ubili celo družino.

Re: Motorji Volvo
urber, 08 jun 2011, 11:36

Krchan je napisal ...

Mislim da ta dva motorja nimata veliko skupnega, seveda razen tega da sta oba 5cil turbo.


2.4T motor v XC-ju je @Volvo. 4 life zamenjal z 2.5T letnika 2004, iz S60. Lahko to tudi potrdi.

Tule je spisek, kje vse je ta motor kot osnova uporabljen;


The B525 is a 2.5 L (2521 cc) straight-5. Bore is 83 mm and stroke is 93.2 mm. It also has an assembled cast aluminium intake manifold.

B5254T2

The B5254T2 has dual VVT and is turbocharged and intercooled. Output is 208 hp (155 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (330 N m) of torque at 2400-5200 rpm.

Applications:

2003 Volvo S60 2.5T
2003 S60 2.5T AWD
2003 V70 2.5T
2003 V70 2.5T AWD
2003 XC70 Cross Country
2003 S80 2.5T
2003 XC90

B5254T2-R (B5254T4)

The B5254T2-R has dual VVT and is turbocharged and intercooled.

Output is 300 hp (220 kW) at 5500 rpm with 295 ft·lbf (400 N m) of torque at 1950-5250 rpm with the 6 speed M66AWD (Ford/Getrag) manual transmission.

When paired with the 5 speed AW51AWD Aisin Warner automatic transmission, output is reduced to 300 hp (220 kW) at 6000 rpm with 258ft.lb (350 N m) of torque between 1850 and 6000 rpm when in first or second gear (2004-2005).

The 6 speed TF-SC80 automatic transmission is not limited (2006-2007).

Applications:

2004-2007 Volvo S60R AWD
2004-2007 Volvo V70R AWD

B5254T3

It has VVT and is turbocharged and intercooled. Unlike previous designs, the turbocharger is integral with the exhaust manifold. It uses the Bosch ME 9.0 engine management system. [1]

Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 230 hp (168 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-4800 rpm. [2] With the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear. [3]

Applications:

2004.5-2006 Volvo S40 T5
2004.5-2006 Volvo V50 T5
2005 - 2011 Ford Focus ST
2009 - 2011 Ford Focus RS

B5254T7

The B5254T7 is a slight adaptation of the B5254T3. It has VVT and is turbocharged and intercooled. The turbocharger is still integrated into the exhaust manifold, but is of a different design.

Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 227 hp (169 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-5000 rpm. With the AW55-51 automatic transmission, torque is limited in first and second gear.

Applications:

2006- Volvo C70 T5
2007- Volvo S40 T5
2007- Volvo V50 T5
2008- Volvo C30 T5

LINK



Re: Motorji Volvo
volvo v70r, 08 jun 2011, 17:00

golf 3 gti 16v po stevcu 230 po garminu 218(150 konjev)
volvo v70 2.0t5 po stevcu dobrih 250 po garminu nisem probal(226 konjev)
audi a4 1.6 po stevcu 190(garni?)101 konj
polo 1.0 po stevcu 160
polo 1.3 po stevcu 150
twingo 1.2 po stevcu 176 v dolino
r5 1.4 po stevcu dobrih 150
punto gt 1.4 turbo 215 po stevcu(136 konjev)
yamaha tzr 125 slabih 170

to je to kar sem meu in sprobal kolk kaj gre

Re: Motorji Volvo
Mihc V50 T5, 08 jun 2011, 17:33

Using the M66W (FWD) or M66C (AWD) manual transmission output is 230 hp (168 kW) at 5000 rpm with 236 ft·lbf (320 N m) of torque at 1500-4800 rpm.

2004.5-2006 Volvo S40 T5
2004.5-2006 Volvo V50 T5

Se pravi da jaz in Krchan imava 230KM, ne pa tako kot napisano 220KM samo zaradi ročnega menjalnika. Ali je napaka?

Re: Motorji Volvo
urber, 08 jun 2011, 20:17

Izgleda da je napaka. Ti in Krchan imata 220hp (162kw). Pri avtomatiku je le navor rahlo znižan v prvi in drugi prestavi, naprej pa je isto kot pri šalterju (320nm), moč je pa skozi ista.

Re: Motorji Volvo
semich, 24 mar 2013, 11:54

jaz imam tudi ogledanega enega volvota s60 d5. in s komerkoli se menim ali naj kupim mi vsi odsvetujejo. vsi mi rečejo, da je drago vzdrževanje, da ga zna popraviti le uradni servis. sploh ne vem kaj naj naredim? dobim pa za to ceno dosti več kot pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.

Re: Motorji Volvo
Volvo. 4 life, 24 mar 2013, 12:23

semich je napisal ...

... pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.


hahahahahahaha.. vrjetno so ti tudi povedali da je to Audijev 5cl motor, zato me čudi zakaj so ti ga odsvetovali. Meni so znamko Volvo tudi vedno odsvetovali, pa nikoli nisem imel težav, dočim oni vedno z njihovimi Passati, so se več vozili po avtovlekah kot po cesti. Kar povej jim to, dokončno pa se sam odloči ;)

Re: Motorji Volvo
tomazKK, 26 mar 2013, 18:01

Volve odsvetujejo ljudje, ki ga niso še nikol imel in modrujejo o visokih stroških vzdrževanja. Meni so tud.
Uradni servisi? To je samo avto, ne space shuttle.


Re: Motorji Volvo
Sandi55, 27 mar 2013, 17:18

tomazKK je napisal ...

Uradni servisi? To je samo avto, ne space shuttle.

izjava meseca.press
(gre v moj podpis)

Re: Motorji Volvo
tomazKK, 11 apr 2013, 18:23

Me veseli. ;)

Re: Motorji Volvo
Metatron, 03 maj 2013, 19:03

semich je napisal ...

jaz imam tudi ogledanega enega volvota s60 d5. in s komerkoli se menim ali naj kupim mi vsi odsvetujejo. vsi mi rečejo, da je drago vzdrževanje, da ga zna popraviti le uradni servis. sploh ne vem kaj naj naredim? dobim pa za to ceno dosti več kot pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.



Re: Motorji Volvo
Metatron, 03 maj 2013, 19:04

semich je napisal ...

jaz imam tudi ogledanega enega volvota s60 d5. in s komerkoli se menim ali naj kupim mi vsi odsvetujejo. vsi mi rečejo, da je drago vzdrževanje, da ga zna popraviti le uradni servis. sploh ne vem kaj naj naredim? dobim pa za to ceno dosti več kot pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.


Jaz imam s60 d5 letnik 2002 in ti povem, da se passat, sploh pa ta letnik sploh ne more primerjati. Pospeski, moc in sama voznja sta 10 let pred passatom. Pa se nima ga vsak. Kar se tice vzdrzevanja, ti ne morem reci, ker ne vem za passata. Poraba je 6.3 l/100 km. Kupi si passata 2.5 tdi, pa bos videl koliko kuri. Ga ne zamenjam za passata, ce mi ga dajo zastonj.

No to je vsaj moje misljenje.

Re: Motorji Volvo
Simon, 03 maj 2013, 21:35

semich je napisal ...

jaz imam tudi ogledanega enega volvota s60 d5. in s komerkoli se menim ali naj kupim mi vsi odsvetujejo. vsi mi rečejo, da je drago vzdrževanje, da ga zna popraviti le uradni servis. sploh ne vem kaj naj naredim? dobim pa za to ceno dosti več kot pr passatu, ki mi ga vsi svetujejo naj ga kupim.


V isti situaciji sem biv jaz. Nato sem odjebu vse po spisku in kupu Volvota In lohka rečem, da mi ni tut malo žal.

Re: Motorji Volvo
semich, 06 maj 2013, 17:15

kupil volvota. več kot zadovoljen zaenkrat. v enem mesecu kar ga imam sem naredil več kot 4tisoč km in zadnji štirje tanki imajo povprečje 6l/100km . me pa še vseeno skrbi da bo servis bil drag :o

Re: Motorji Volvo
klm07, 06 maj 2013, 20:23

@semich odvisno kaj misliš delati na servisu

Re: Motorji Volvo
semich, 06 maj 2013, 20:36

običn servis, olje, filtri itd.. zdej ima 128kkm, čez 5kkm planiram servis in naslednji servis bi bil velik servis

Re: Motorji Volvo
sleby, 06 maj 2013, 20:58

zakaj bi bil drag.. priblizno tako kot vsi ostali avti tega letnika. sam sem na svojem c30 2.0d teden nazaj naredil servis. 4x filtri, 6l olja, olje menjalnika in zavorno olje + delo .. 180 eur. seveda ne na uradnem servisu.

Re: Motorji Volvo
klm07, 06 maj 2013, 22:13

In isto velja za D5 pod 200€ servis veliki je pa malo več ampak tako pač je

Re: Motorji Volvo
Volvo. 4 life, 25 avg 2013, 14:40

Zanima me, kateri menjalnik uporablja Volvo pri XC90 z V8 motorjem in kako se obnese ? Je isto AW ?

Re: Motorji Volvo
tomsom, 25 avg 2013, 20:41

Se mi zdi da je GM-ov, tako kot v T6.
Na splošno so slabši od aisina, vsaj kolikor sem po forumih šnofal.

Re: Motorji Volvo
T0ny, 25 avg 2013, 21:49

Strici na wiki pravijo da je motor od yamahe in ima menjalnik od Aisin-a

Volvo B8444S engine



Re: Motorji Volvo
Volvo. 4 life, 25 avg 2013, 22:22

T0ny je napisal ...

Strici na wiki pravijo da je motor od yamahe in ima menjalnik od Aisin-a

Volvo B8444S engine




Volvo began offering a 4.4 L V8 engine in its large P2 platform automobiles in 2005. It was initially offered in the Volvo XC90 SUV. It is available on the Volvo S80 and mated to a six speed Aisin Seiki transmission of Japan also with a Swedish Haldex all wheel drive system AWD. The 4.4 L V8 Volvo engine is built by Yamaha in Japan under Volvo design and specifications.

Maš prav ja ;)

Re: Motorji Volvo
tomsom, 25 avg 2013, 22:43

tomsom je napisal ...

Se mi zdi da je GM-ov, tako kot v T6.
Na splošno so slabši od aisina, vsaj kolikor sem po forumih šnofal.

Dej, Tomsom, drugič bodi rajši tiho!

Re: Motorji Volvo
PURPLE, 26 nov 2016, 07:43

Pozdravljeni.

Včeraj sem šel gledat polnoletnega Šveda in vas sprašujem kaj bi lahko bilo narobe, da je olje okoli "fertajlerja"? Gre se za V70 170KM.

http://shrani.si/f/1J/Ch/8KYH6eZ/20161125160114.jpg

Re: Motorji Volvo
Volvej, 26 nov 2016, 11:12

Olje zgleda vsepovsod okoli ne smo okrog fertajlera. Verjetno zabasan PCV, zaradi katerega se ustvarja pritisk v glavi, ki je povzročil, da so spustili semeringi. Za fertajlerom je semering odmične in tam teče ven.

Zalaufaj avto, naj laufa v prostem teku, vzami eno latex rokavico, odpri pokrov za dolivanje olja in preko napni latex rokavico. Če PCV sistem diha, more rokavico raaaaaahlo srkat v motor. Če je zabasan bo jo napihnilo. Bolj je zabasan, prej bo napihnjena.

Re: Motorji Volvo
AssKicker, 26 nov 2016, 13:59

Ali pa je že tako "zluftan" motor, da mu kompresija uhaja mimo obročkov, in s tem dela pritisk.