I: S60 & S80
samurainen, 27 mar 2008, 11:49

lep pozdrav.
volvo mi je že od nekdaj bil všeč,in zdaj je prišel čas za nakup novega avtomobila.odločam se med kakšnim japoncem,katerih sem velik ljubitelj,ali kakšnim volvom.zanimajo me predvsem teli avtomobili,če ima kdo kakšno informacijo in kako je kaj s temi avti,kakšne posebnosti,problemi,...
hvala za odgovore

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1961044

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1933376

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1906784

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1914584

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1910395#

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1540831



Re: I: S60 & S80
S60R-Ocean Race, 27 mar 2008, 13:40

Najprej povej ali iščeš bencinarja ali diesela ali avtomatika ali šalterja. Po linkih si podal 6 popolnoma različnih vozil. Vse je odvisno od tega, kaj potrebuješ, koliko km delaš na leto, ali rabiš na zadnji klopi veliko prostora itd...? Glede na to, da sploh pomisliš na to in primerjaš, da se odločaš med japoncem in volvom, ti priporočam, da najraje vzameš kar japonca, saj se v obratnem primeru se ne bi več odločal ali primerjal hruške z jabolkami.
Pa brez zamere

Re: I: S60 & S80
samurainen, 27 mar 2008, 13:52

raje imam bencinarja,ampak lahko je tudi dizel.ali je avtomatik ali ročni menjalnik tudi ni važno.vozilo se bo uporabljalo bolje malo,kot tretje vozilo.večinoma ko se bom odpravljal na dopust ali na daljša potovanja.za po mestu imam že vozilo.in seveda,več prostora,bolje bo.

Re: I: S60 & S80
S60R-Ocean Race, 27 mar 2008, 15:38

Dopust in daljše vožnje prednjači S80 pred S60 kar nekaj točk tako da za takšno rabo brez premisleka S80. Naj ti sam povem, imel sem S60 ki je že tako ali tako ultra udiben avto vendar S80-tka je še razred všje tudi na zadnji klopi je 2x vel prostora za noge v S80. Tudi poraba goriva pri bencincih na relacijo je izredno dobra. Pri meni na T6 272konjev se spusti pod 10L.

Re: I: S60 & S80
AljAž, 27 mar 2008, 18:31

Če bi se odločal med temi, ki jih imaš na linku in ob predpostavki, da so enako ohranjeni, ne bi 2x razmišljal in vzel črnega S80. Ostali se lahko skrijejo pred njim. Sicer so kilometri sumljivi, za tak avto. Preveri VIN. Če ima fourC amortizerje, je servis le teh zelo drag proti navadnim, zato bodi pozoren. Če vse dela OK pa je avto glej in se čudi.
Seveda pa odvisno za kaj rabiš avto in kaj od njega pričakuješ/zahtevaš...

Re: I: S60 & S80
Plesko, 27 mar 2008, 19:45

Ali niso fourC podvozja imele samo serije R, in pa sedaj novi S/V/XC 80/70, kajti fourC je aktivno podvozje z možnostjo različnih nastavitev same trdote in s tem stabilnostjo avtomobila, tako da mislim da stara S80 tega še ni imela, je pa mogoče zaradi Executive značke bilo vgrajeno kakšno bolj dovršeno vzmetenje.

Re: I: S60 & S80
AljAž, 27 mar 2008, 19:46

S80 exec. so imele 4-C, 200%. Ne vse, nekatere pa. Ne vem pa od katerega leta dalje.

Re: I: S60 & S80
S60R-Ocean Race, 27 mar 2008, 19:51

4C je bilo možno dobiti tudi v starem XC70.

Re: I: S60 & S80
samurainen, 27 mar 2008, 22:00

no pa saj se tudi sam bolj nagibam k S80.ali mogoče kdo pozna to dotično?
kilometraža je tudi meni malo čudna,posebej za tak avto...lahko pa da je realna.
pa še offtopic,kaj pa je 4C vzmetenje?
hvala za odgovore

Re: I: S60 & S80
AljAž, 27 mar 2008, 22:04

Več tukaj: klik

Pri S80 sta samo dva "moda"; Comfort in Sport.

Re: I: S60 & S80
Plesko, 27 mar 2008, 22:21

klik

Re: I: S60 & S80
Volvo. 4 life, 27 mar 2008, 22:22

AljAž je napisal ...

Pri S80 sta samo dva "moda"; Comfort in Sport.


A pa se potem temu reče 4C ? ... mislim da ne, vsaj še slišal nisem da bi se tako reklo.. morda se reče kako drugače ?

Re: I: S60 & S80
Plesko, 27 mar 2008, 22:28

Zakaj pa da se temu nebi tako reklo(Continuously Controlled Chassis Concept)? saj to nima veze s številom ˝modov˝

Re: I: S60 & S80
samurainen, 29 mar 2008, 12:30

uh,koliko pa potem stane približno popravilo tega vzmetenja?ali se to rado pokvari?
in ta črni S80 ima po moje dokaj realne kilometre,vsaj če so pravi,ker je letnik 2003 in to je že 5 let star avto...

Re: I: S60 & S80
Damijan, 29 mar 2008, 12:56

Za VOLVO konkretno ne vem, vem pa tza drug avto z aktivnim podvozjem. 500+€/kolo!
Pa nadomestka ni, samo original. Torej, za VOLVO predvidevam, da je material + delo nekje 1000€/kolo.

Re: I: S60 & S80
AljAž, 31 mar 2008, 19:30

Po podatkih s pooblaščenega servisa je menjava (delo+deli) za en amortizer 4-C cenovno nekako ekvivalentna menjavi vseh štirih, vkolikor gre za običajno vzmetenje. Sicer Primož, aka "S60R-Ocean Race" v tej temi trdi drugače.

Re: I: S60 & S80
S60R-Ocean Race, 01 apr 2008, 00:56

Slišal sem, da je sicer 4C vzmetenje dražje, ko kaj odpove oziroma dotraja, naj pa ne bi bilo 400% dražje kot ima informacijo AljAž. Saj je samo amortizer tisti, ki je dražji, roke, "špurštange", stabilizatorji naj bi bili enaki oziroma večina delov je enaka kamenodobnem vzmetenju, ki ga imamo sedaj mi, ki nimamo 4C vzmetenja. Enako je, če ima avtomobil nivomat. Je tudi vse dražje.

Re: I: S60 & S80
monstrum, 07 apr 2008, 22:09

Zdravo,

cena enega amortizerja za s 60 four c je 608,40eur z ddv(spredaj ali zadaj) - brez popusta,
normativ za zamenjavo spredaj 1.7 ure ,zadaj 1.6 za fwd in 2.0 ure za awd vključno z kalibracijo.Pol pa še optika.

lp