Legenda.
T-5R, 09 mar 2008, 16:36

Saj ne rečem, da novejši Volvoti niso lepi.....














Ah, zlata 80. leta......


Re: Legenda.
JG, 09 mar 2008, 17:25

Meni nikakor niso všeč tile avti.

Re: Legenda.
Mihc V50 T5, 09 mar 2008, 17:29

Brez besed zelo so lepi , tako kot si rekel zlata 80' - ta ni kej usper so

Re: Legenda.
Terminator, 09 mar 2008, 17:36

če koga morda zanima ena 740ka stoji brez registrskih tablic blizu gimnazije poljane pa spredaj ima tisti podaljšek

Re: Legenda.
T-5R, 09 mar 2008, 17:44

Vsak ima svoj okus.
Ko sem bil še majhen mulc, sem sanjal o Fordu Escord RS turbo. Ko sem se prvič peljal v Volvu 740, pa sem se takoj zaljubil. Ljubezen do Volva ostaja še danes. Impresionirala me je predvsem škatlasta oblika.


Re: Legenda.
Terminator, 09 mar 2008, 18:01







več...

Re: Legenda.
T-5R, 09 mar 2008, 18:25

Terminator je napisal ...

če koga morda zanima ena 740ka stoji brez registrskih tablic blizu gimnazije poljane pa spredaj ima tisti podaljšek


Jaz bi si rad našel 760tko z V6 motorjem (B280E)


in Delta link zadnjo premo.

Ti avti so bili izdelani po letu 86. Pri nas jih je nemogoče dobiti, za uvoz pa so "premladi".



Re: Legenda.
Terminator, 09 mar 2008, 18:38

kok ma pol tak stroj konjev?

Re: Legenda.
MKovic, 09 mar 2008, 18:43

V mojih očeh je bila serija 700 ena skladnnejših klasičnih limuzin. No, vsekakor pa v tej temi nisem pretirano objektiven, zadnjih šest mesecev namreč večino prostega časa preživim z enim od njih. :-)






Re: Legenda.
RollingStone, 09 mar 2008, 18:48

Ne veliko. 170.

Mene osebno bolj zanimajo 4cilindrski turbaki. Ampak so tudi izjemno redki v EU.


Drugače pa izjemno lepi avtomobili. In RWD.


T-5R: deltalink preme so imele samo 760 v6? Ali se je dalo dobiti tudi v 740? Ali pa v 760 z drugimi motorji?

Re: Legenda.
T-5R, 09 mar 2008, 19:20

@MKovic WOW Res lep stroj. Kakšen pa je motor?

B280E ima 170 konjev, B280F ima 147 konjev, pred temi pa so bili motorji B28E, ki so imeli 156 konjev. Na voljo so bili le z avtomatskim menjalnikom, mislim da z AW71.

Delta link so imeli le modeli 760 izdelani po letu 86,ali 87 z V6, in turbo motorji. Kolikor mi je znano se na nobeni 740tki ni dobilo delta link zadnje preme.

So bile pa vse 760tke izdelane na Švedskem, v mestu Kalmar. Izdelovali pa so jih od leta 1982, pa do 1990.

Re: Legenda.
MKovic, 10 mar 2008, 17:52

T-5R je napisal ...

Kakšen pa je motor?


Originalno B230E, trenutno je v njem B200K (Heron, s Pieburgom namesto Solex vplinjača), vzporedno z avtom pa pripravljam zanj nekaj čisto nekovnecionalnega: osnova je B200E, z dodano turbino in športno odmično gredjo (VX3), "slečena" Boschove elektronike.


Re: Legenda.
MKovic, 10 mar 2008, 18:06

T-5R je napisal ...

Delta link so imeli le modeli 760 izdelani po letu 86,ali 87 z V6, in turbo motorji. Kolikor mi je znano se na nobeni 740tki ni dobilo delta link zadnje preme.


Mislim, da je bil multililnk predstavljen z modelnim letom 1988 in rezerviran za 760, 780 in kasneje 960. Delta link, pod tem imenom, pa je doživel predstavitev v 850.
Limuzinske verzije 740, kot tudi kasnje 940 so obdržale precej arhaično vzmetenje zadnje preme, pri karavanskih različicah pa je bil vedno opcijsko na voljo nivomat sistem.

Re: Legenda.
T-5R, 10 mar 2008, 19:50

Točno tako MKovic. Sem narobe napisal Delta link. Pravilno je multilink. Niso pa imeli vsi modeli teh prem. V dizelski izvedbi, tega ni bilo na razpolago.

Re: Legenda.
croma_man, 10 mar 2008, 19:59

men so tud te škatle od vedno ble ušeč, čeprav če bi lahko izbiral bi vzel 200 serijo s turbino nemorem iz svoje kože.

moj mehanik ma eno 740 karavan belo na dvorišču če koga zanima, mislim da je diesel, če koga zanima se lahko zadevo pofotka pa bi se tud loču od nje za normalen dnar. Slabo stanje motorja (al celo hin, okol 400k prevoženih, karoserijsko še ne tako slab za kak projekt).