I: Test S60 T5
Tomaz40, 29 nov 2006, 15:26

No danes sem si vzel pa nekaj časa in šel probat rabljen Volvo S60 T5 avtomatik, ki ga prodajajo pri KMAG-u, zato če koga zanima je tukaj nekaj informacij.

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1132273


Avto je uvožen iz Italije, baje da naj bi ga lastnik, ki ga je uvozil, imel še cca 50.000 km, potem pa na KMAG-u zamenjal za drugega rabljenega Volvota.
Zadnji desni del je bil zbit (sem zmeril z merilcem debeline laka), ostalo deluje lepo in dokaj siguren sem, da drugje ni bil poškodovan. Mislim da podvozje ni zvito, ker se peljel lepo. Je pa treba nameni pozornost laku, ki se lušči v vdolbinah na strehi, kjer manjkajo letvice.
Manjkajo mu letvice na strehi, drugače pa izgleda kar soliden. Ima cca 145k KM, motor teče lepo, menjalnik prestavlja zelo nežno in brez kakršnihkoli sunkov, turbine se ne sliši, potegne pa kot se za avto z 250 konji spodobi.
Servisna knjižica je potrjena tako iz Italije kot pri nas (Lekše). Nisem je sicer gledal, ampak tako mi je rekel prodajalec.

Novi kupec bo moral takoj na začetku kupit nove gume, ker so te že slick in bi me bilo strah vozit po dežju, kaj šele snegu.

Glede na cene v tujini moram rečt, da je cena kar ugodna, seveda bi za kakih 300 jurjev takoj spustil.

PS: Kam je šel lastnik limat anteno za telefon!!!!

PPS: Prodajalec je res pravi prodajalec. Najprej se dela presenečenega ker letvic ni, potem je šokiran ker je bil zaleten in med vožnjo pove, da je hotel že sam kupit zase.

Re: I: Test S60 T5
Plesko, 29 nov 2006, 15:34

Lol tole s prodajalcem

Re: I: Test S60 T5
bvogri, 29 nov 2006, 15:57

Tomaz40 je napisal ...

PPS: Prodajalec je res pravi prodajalec. Najprej se dela presenečenega ker letvic ni, potem je šokiran ker je bil zaleten in med vožnjo pove, da je hotel že sam kupit zase.


Pozabu je dodat da se za avto že zanima resen kupec :-d


Re: I: Test S60 T5
Tomaz40, 29 nov 2006, 16:00

bvogri je napisal ...

Tomaz40 je napisal ...

PPS: Prodajalec je res pravi prodajalec. Najprej se dela presenečenega ker letvic ni, potem je šokiran ker je bil zaleten in med vožnjo pove, da je hotel že sam kupit zase.


Pozabu je dodat da se za avto že zanima resen kupec :-d



Am... ne ni, samo jest sem pozabu napisat. Celo več resnih kupcev. ;)

Re: I: Test S60 T5
Tomaz40, 29 nov 2006, 16:53

DJ je napisal ...

Predrag.


Na autoscout so od 3,5 mio naprej, res pa je da ima 110.000 prevoženih.

Re: I: Test S60 T5
Tomaz40, 29 nov 2006, 17:19

Stari... naslednjič ko grem gledat kakšen avto, bom najprej tebe poslal v salon, da boš prodajalcu zbil moralo in zaupanje v vrednost avtomobila, pol bom pa jest priplesal notri in konkretno zbil ceno.

Pol ti bom pa avto dal za kakšen krog, pa še na pivo te bom peljal. ;)

Re: I: Test S60 T5
alfaromeo, 29 nov 2006, 17:21

Tudi meni se zdi predrag. No sej imaš par tehtnih argumetnov da ceno zbiješ za 600 jurrjev. Avto je bil rahlo zbit, gume..... Potem bi bila cena kar blizu realni.

@DJ: Dodajam. Ko kupuješ novo vozilo dobro premisli in ga uporabljaj dokler ni za v "graben". Če kupuješ Volvo še toliko bolj.
Stroški mislim, da so kar podobni, je pa res da pri atmosfercu ni šibkega člena, to je turbina.

Ne ravno mali problem pri T5 Vs 2.4 je registracija, ki je kar občutno višja.

lp, a

p.s: Javi če ko prideš v turbo "klub"

Re: I: Test S60 T5
c70, 29 nov 2006, 22:30

DJ je napisal ...


P.P.S. Realna cena za 2001, benz: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1136678


OT: Ni slab


Re: I: Test S60 T5
Tomaz40, 30 nov 2006, 17:26

DJ je napisal ...


P.P.S. Realna cena za 2001, benz: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1136678


Pri temle nekaj smrdi. Cena je pomojem prenizka. Vprašanje je zakaj. Opreme ima za izvoz (poglej vrsto s stikali, tiptronic, telefon), kilometrov pa nima napisanih. Pomojem ali so kilometri zelo visoki, ali pa je bolj švoh ohranjen. Če bi bilo vse tako kot mora bit, ga ne bi prodajal za 2 mio SIT.


Re: I: Test S60 T5
Tomaz40, 30 nov 2006, 18:49


No sej če je cena realna, še boljše zame, ker ga lažje kupim.

Pa še vedno dvomim, če se spomniš sva se ravno midva pogovarjala o cenah približno pol leta nazaj, ko je bil zeleni na avto.net s ceno 2,4 mio edini, ki je bil cenejši od 3mio. Vse ostalo je bilo nad 3 mio.

Res pa je, da ko jaz gledam avtomobile dajem zelo malo poudarka na letnik. Meni je bolj pomembno koliko ima kilometrov. Če imaš 2 leti star avto z 200k km in 6 let star s prevoženimi 60k km, bi brez pomisleka izbral drugega.


Re: I: Test S60 T5
AljAž, 30 nov 2006, 19:01

Meni se tako in tako zdi da je imel model S60 previsoko ceno. Če primerjaš z rabljenimi S80, opremo, udobje, vzdrževanje, etc.. Tako je bilo še pol leta nazaj, sedaj pa so hvalabogu tudi 60ke cenejše;)

Re: I: Test S60 T5
AljAž, 01 dec 2006, 13:00

DJ je napisal ...

Osebno ne dam kaj dosti ne na letnik ne na kilometre; oboje te lahko fino zavede.

Kljub temu, ce bi moral izbirati med primerkoma, ki si ju navedel, takoj vzamem tistega z 2 leti in 200k km. Zakaj?
1.) Verjetnost da je nekdo kupil S60 in delal 10.000km/leto z njim je smesno majhna, torej gre najbrz za prevrten stevec. Nasploh, starejsi ko je avto, bolj je verjetno da se je nekdo igral s stevcem.
2.) Tip, ki je nastancal 100.000km v enem letu ga je MORAL konstantno furati na relacijah. Taksni kilometri so pol manj obremenjujoci za celoten avtomobil kot mestna voznja. Lep primer je moj S60, ki je bil ob nakupu de-facto kot nov, kljub "lepi" stevilki kilometrov (134.000) za tako mlad avto (3 leta).

(vem da sta primera bila ekstrem, ampak kljub temu sluzita namenu pri tem primeru)

Se enkrat pa naj poudarim, da ne kilometri, ne letnik, ne oprema, ne motor zame niso bistveni pri nakupu. Dalec na prvem mestu je ohranjenost vozila. Avto je lahko star 10 let, pa kljub temu v odlicnem stanju (drugi ekstrem so kaki italijanski avtomobili, ki ze po 2 letih izgledajo kot da so samo se za na odpad).


(y) Se povsem strinjam. Moj jih je imel cca 200Kkm, pa skor 4 leta. Ohranjen pa res dobro, ravno zaradi ekstremnih relacij.


Re: I: Test S60 T5
Tomaz40, 02 dec 2006, 10:36

No ljudje smo različni in drugače razmišljamo. Seveda ko sem govoril o kilometrih, je bilo govora o realnih kilometrih ne tistih na števcu. Zavedat se moraš, da čeprav je težko najt avto z malo kilometri, to ni nemogoče. In pri nakupu avta, si moraš vzet čas in čakat na dober avto tudi pol leta ali celo več. Najslabše je, da svoj avto prodaš, potem moraš pa nujno na hitro kupit drugega, ker brez pač ne moreš.

Drugače pa mislim da 130.000 km ni veliko za tak avto. Konec koncev je to Volvo ne Zastava, pri kateri si imel pri teh kilometrih pogosto že generalno.

Se pa strinjam. Najpomembnejša je ohranjenost, vse ostalo se pol gleda ali pa sploh ne. Nekateri so pri 30.000 zmahani, nekateri pa pri 200.000 še kot novi. Kar je pa velika težava je pa določanje ohranjenosti. Če se spoznaš lahko še tako razbitino vizuelno poštimaš, da izgleda kot nova. Mal barve, mal polirpaste, max brill,... pa se cel avto sveti kot iz salona.