I: V70 R phase I.
Volvo. 4 life, 29 jan 2008, 11:19

Kdo pozna?

Je morda to tisti tvoj NOJ?

Re: I: V70 R phase I.
noj, 29 jan 2008, 13:56

To je tisti o katerem sem jaz govoril, ja!

Re: I: V70 R phase I.
Volvo. 4 life, 29 jan 2008, 14:09

Avto je res LEP in notranjost u NULO ohranjena

Srečen bo lahko tisti ki ga bo dobil.... še posebej za ta denar!! Upam stavit, da bo tip danes dobil 20 klicev in bo jutri cena cca 4.500 - 5.500 EUR

Ste že kakšni interesenti, obračate štumfe, kličete babice,......



p.s. cena je pa res smešna

Re: I: V70 R phase I.
grimreaper, 29 jan 2008, 14:33

Zakaj imamo to prokleto homologacijo?!?! Cena je zares smesna.

Re: I: V70 R phase I.
AljAž, 29 jan 2008, 14:41

Ful lep. Škoda ker ni awd.

Re: I: V70 R phase I.
noj, 29 jan 2008, 14:44

grimreaper je napisal ...

Zakaj imamo to prokleto homologacijo?!?! Cena je zares smesna.


A se ne da recimo avto kupit, pol pa samo menjat številke šasije od kakšnega razbitega ki ga kupiš pri vas? In je potem to to?

Re: I: V70 R phase I.
croma_man, 29 jan 2008, 15:52

ena zgodbica ki je žal resnična...ko sem svojga coupeja razsul sem se zanimal za limited edition coupeja od kolega ki ga je žal brez moje vednosti dal v račun v avtohišo, v roku 1 mesca so se vrstile testne vožnje, priganjanje mrzlega, ugašanje vročega,... in posledično je kupec tega avta ki ga tudi poznam moral vložit prek 4000€ v menjavo menjalnika 6 speed, diferencial je puščal olje, motor je čudno laufal, tako da tisti ki misli tak avto kupit naj se prej pozanima o zgodovini avta pri temu posredniku...ne bom rekel da je to splošni primer ampak dejstvo je da tisti ki bo šel na testno ga bo gnal kot hudiča, če pa nima razčiščeno po podstrešju se pa lahko super ohranjen avto kar hitro obrne v sod brez dna.

Je pa tud dejstvo da če bi mel na kupčku 5 jurjev da bi skor sigurno šel gledat avto oz. tud kej več ;)

Re: I: V70 R phase I.
grimreaper, 29 jan 2008, 16:02

noj je napisal ...

A se ne da recimo avto kupit, pol pa samo menjat številke šasije od kakšnega razbitega ki ga kupiš pri vas? In je potem to to?


V70R je pri nas izumrla vrsta. Razbiti ne obstaja. Teoretski bi bilo mogoce kupit kaksnega razbitega "civilnega", ampak je tole zelo tricky...
Ce ne bi bilo homologacije, kupil bi ga!

Re: I: V70 R phase I.
croma_man, 29 jan 2008, 16:19

grim, ako možemo mi mutit, možete i vi dole ;)

€€€ rešijo vsak problem

Re: I: V70 R phase I.
grimreaper, 29 jan 2008, 17:15

croma_man je napisal ...

grim, ako možemo mi mutit, možete i vi dole ;)

€€€ rešijo vsak problem


Pri nas V70 2.5TDI iz 17. roke in z 400k km pride >6000e. Ne vem niti za enega razbitega. Zal vse ostalo je zelo tricky. Pocakam se neke informacije, mogoce da obstaja kaksni "back door". Croma, ovaj petek grem v Avstrijo, in ti prinesem ventilator

Re: I: V70 R phase I.
RollingStone, 29 jan 2008, 18:07

croma_man je napisal ...

ena zgodbica ki je žal resnična...ko sem svojga coupeja razsul sem se zanimal za limited edition coupeja od kolega ki ga je žal brez moje vednosti dal v račun v avtohišo, v roku 1 mesca so se vrstile testne vožnje, priganjanje mrzlega, ugašanje vročega,... in posledično je kupec tega avta ki ga tudi poznam moral vložit prek 4000€ v menjavo menjalnika 6 speed, diferencial je puščal olje, motor je čudno laufal, tako da tisti ki misli tak avto kupit naj se prej pozanima o zgodovini avta pri temu posredniku...ne bom rekel da je to splošni primer ampak dejstvo je da tisti ki bo šel na testno ga bo gnal kot hudiča, če pa nima razčiščeno po podstrešju se pa lahko super ohranjen avto kar hitro obrne v sod brez dna.

Je pa tud dejstvo da če bi mel na kupčku 5 jurjev da bi skor sigurno šel gledat avto oz. tud kej več ;)


Na žalost se ta zgodba ponavlja pri večini posrednikov. Veliko neresnih kupcev, ki pridejo avto le stestirat, to pa pomeni priganjanje do mej zmogljivosti in seveda, saj ni njihov voz, tiščanje mrzlega/ugašanje vročega.

Sicer ne vem za druge voze, je pa dejstvo, da se to dogaja z volvi T5.


Re: I: V70 R phase I.
Volvo. 4 life, 29 jan 2008, 19:16

Morem povedat da sem govoril s tem modelom ki ga prodaja in je rekel da je pri njem avto nemogoče stestirat, se pravi da testna vožnja ni mogoča, da ga pelje SAMO on!!!

Avto peješ šele ko ga plačaš! Je pa rekel da ni problem iti na Volvo servis in ga celega pregledajo če želiš!

Po eni strani se mi zdi kar prav po drugi, pa ne ker ga ne moreš peljat prej tudi če plačaš 90 % cene vozila. Tako mi je rekel!!!!!

Re: I: V70 R phase I.
S60R-Ocean Race, 29 jan 2008, 20:09

Po eni strani ima prav vsaj ne bodo malinovci pa čefurji hodili sprobavat kaj 250 konjev pomeni.

Re: I: V70 R phase I.
Volvo. 4 life, 29 jan 2008, 22:06

S60R-Ocean Race je napisal ...

Po eni strani ima prav vsaj ne bodo malinovci pa čefurji hodili sprobavat kaj 250 konjev pomeni.


Pa jest tud ne



Re: I: V70 R phase I.
croma_man, 30 jan 2008, 08:21

če je to res potem kapo dol prodajalcu, jst tud ko kupujem avto rajši rečem lastniku naj pelje ker ve kakšne so meje pri avtu in mi je čisto dovolj sovoznikov sedež ;)

Re: I: V70 R phase I.
Volvo. 4 life, 30 jan 2008, 14:25

Danes sva s kolegom šla avto pogledat in morem rečt da 1. vtis je enkraten, 2. pa malo slabši. Notri je dokaj slabo ohranjen ( spredaj dokaj, prtljažnik pa polomija ), sedeži so kar ok, vse ostalo je nikakvo. Šibedach, el. stekla, gretje sedežev, klima, to VSE dela, notranjost in pa feltne so pa tudi bolj tako tako! Avto se pelje vredu, noter je čričkov in ropotanja kot bi se znašel sredi 1. svetovne vojne, tako da kdor ga bo kupil , bo moral to 1. porihtat, če ne bo v psihiatrični v roku enga tedna Na armaturki utripajo:

- servis

- ABS lučka

- tracs

Kaj vse skupaj to pomeni ne vem , prodajalca to ne zanima, je pa pripravljen avto peljat na Volvo servis da se to pogleda, cena pa je zadnja,zadnja zadnja 3.500 EUR!

No to je to, če bo komu kaj v pomoč, mislim pa da ga bo danes še kdo šel pogledat pa lahko še kdo kaj več pove

Re: I: V70 R phase I.
alfaromeo, 30 jan 2008, 16:04

Se mi je približno zdelo kakšno bo stanje... Torej da bo voz tako kot je treba, bo potrebno vložiti kar nekaj €.

1. V kolikor gori lučka service je možno, da jo ob servisu niso resetirali, da je od servisa preteklo veliko km(ni bil na servisu), ali je bilo od servisa več kot xy mesecev.
2. Da mordane gori lambda lučka....?
3. ABS & TRACS lučka:
~ Lahko je problem v napeljavi (varovalka, rele). Dolgotrajen "servis" z ne preveč stroški.
~Senozor ABS: lahko je zanič -> strošek dokaj velik
ALI je zgolj zamazan en senzor. Strošek skorja 0, gre pa nekaj časa
~ Modul ABS: zelo drago popravilo v kolikor kupiš novega, rabljenega se ne izplača, bolj se splača dati to nekemu električarju, ker je lahko problem v lotih

Črički v notranjosti: Morda je glasno tudi podvozje, kar pomeni menjava končnikov in silentblokov prve in zadnje preme. Strošek cca 300€ -> z nadomestnimi deli.

Vprašanje kaj je z nosilci motorja :
~ zgornji, v kolikor ni bil menjan, je skoraj 100% goden za menjavo.

Kako je z porabo olja? Kaj je z zavorami so že bile menjane, kdaj? Kaj je z sklopko, če še ni bila menjana bo menjava sledila v naslednjih 30 - 50kkm. To je na hitro to.

Kako je z zgodovino ?

Skratka edini spas je to da je R.



Re: I: V70 R phase I.
grimreaper, 30 jan 2008, 17:23

NHF, ampak preterujete. Pomembno je da ne trosi olje, da ni problema z mehanikom, da ni bil razbit. ABS je verjetno modul, Nenad (iz VKHa) je se popravil 2 ali 3. Ce so senzorji, spet ni problem. Vse ostalo je nepomembno. Seveda se ne more dobit za 3800e ono kaj se dobi za 50000e.

Re: I: V70 R phase I.
Volvo. 4 life, 30 jan 2008, 18:28

grimreaper je napisal ...

NHF, ampak preterujete. Pomembno je da ne trosi olje, da ni problema z mehanikom, da ni bil razbit. ABS je verjetno modul, Nenad (iz VKHa) je se popravil 2 ali 3. Ce so senzorji, spet ni problem. Vse ostalo je nepomembno. Seveda se ne more dobit za 3800e ono kaj se dobi za 50000e.


Se strinjam z vsem!

Še nekaj! Avto je italijanski in ima 7 sedežev! Kar se tiče zgodovine pa je zanimivo, da je servisna potrjena do 180.000 km, kilometri so realni, jermeni pa so bili menjani pri 115.000 km! Avto servisiran redno na interclasu in vsi servisi so poštempljani, tako da če je med vami resen kupec, vam prodajalec z veseljem da VIN številko in pokličete ter vprašate!

Res pa da karkoli je narobe z avtom pod 3.500 eur ne gre. Dobiš pa garancijo na menjalnik in mašino - 1 mesec!

Re: I: V70 R phase I.
grimreaper, 30 jan 2008, 21:09

V 70 FWD je napisal ...


Res pa da karkoli je narobe z avtom pod 3.500 eur ne gre. Dobiš pa garancijo na menjalnik in mašino - 1 mesec!


Jokal bom! Ce se ne bo v VKHu, naj bude v KLVV!

Re: I: V70 R phase I.
AljAž, 30 jan 2008, 21:13

grimreaper je napisal ...

Jokal bom! Ce se ne bo v VKHu, naj bude v KLVV!


Še sreča, da KLVV nima dovoljšen proračun.

Re: I: V70 R phase I.
RollingStone, 30 jan 2008, 21:53

In to reče nekdo, ki ima volvov prepolno garažo

Re: I: V70 R phase I.
Volvo. 4 life, 30 jan 2008, 22:01

grimreaper je napisal ...


Jokal bom! Ce se ne bo v VKHu, naj bude v KLVV!


Grimy, kakšno ( letnik ) omejitev pa imate pri vas?


Re: I: V70 R phase I.
S60R-Ocean Race, 30 jan 2008, 23:17

ABS lučka se pri teh avtomobilih ponavadi prižiga, če so kilometri zbiti sicer pa glede na servisno knjigo jih nima. Serv. knjige ni ravno težko ponaredit, računi od servisov bi bila skoraj 100% garancija da je bil res vzdrževan.

Re: I: V70 R phase I.
alfaromeo, 31 jan 2008, 00:48

@ grim: Želel sem samo povedati, da bo tisiti, ki ga bo kupil, nekaj moral vložiti v avtombil, da bo tak kot si ga kupec zamisli. Sicer je pa jasno, da je star 10 let in bo letom primerno potrebno tudi kaj zamenjati (potrošni material)

@ V70 xWD: Kako so bili vsi servisi na interclassu, če je pa iz italije ?

Koliko bo zadnja cena bomo pa še videli....

Re: I: V70 R phase I.
grimreaper, 31 jan 2008, 09:39

alfaromeo je napisal ...

@ grim: Želel sem samo povedati, da bo tisiti, ki ga bo kupil, nekaj moral vložiti v avtombil, da bo tak kot si ga kupec zamisli. Sicer je pa jasno, da je star 10 let in bo letom primerno potrebno tudi kaj zamenjati (potrošni material)



Vem kaj si htel povedat. Moj komentar se tical crickov in podobnih stvari. Vsak ki kupuje rabljeno vozilo ve da bo moral nekaj $ spravit noter... Ce bi se v takega Rja se 2000e vlozilo, bi se vedno bil zeeeelo dober nakup!

Re: I: V70 R phase I.
grimreaper, 31 jan 2008, 09:40

AljAž je napisal ...

Še sreča, da KLVV nima dovoljšen proračun.



Saj ves kaj sam htel povedat

Re: I: V70 R phase I.
perimund, 31 jan 2008, 09:51

ABS+TRACKS je modul to je hiba vseh teh avtov popravilo 50-100€ dela koker dela... jest sem mogu pol drucga kupit s katerim je. Zbijanje kilometrov ne vpiliva na to nic. in se tudi nikjer razen po ohranjenosti ne vidi.

Ce je veliko crickov pol je blo veliko rihtanega ko je avto prisel k nam. + pol pokanja sem odpravil z menjavo lezajec, koncnikov, vilic,...

Zavore takoj dat postimat ker so pri takem avtu vedno zanic ko se prodaja - tudi ce so bile rihtane/menjane pred 1 letom, a gume ma nove, pa servis bi tud naredu ker ni tak strosek pa si saj brez skrbi.

Cena za ta letnik in opremo primerna. Sicer poznam prodajalca ker sem od njega "njegove firme" kupil 1/2 leta starega BMW-ja.
Jaz sem na tako ceno vlozil se cca 2k€ kot je blo ze napisano.

Sicer pa T5 oz. "R" - vsi rabijo olje ce jih dober priganjas, ce vozis lepo ne pijejo olja - so izjeme - je pa tudi odvisno od olja.

Me pa zanima kaj je tocna razlika med T5:"R" razen 10 konjckov?

BTW: Jaz se vedno prodam svojega t5 1997

Re: I: V70 R phase I.
Volvo. 4 life, 31 jan 2008, 09:58

perimund je napisal ...

BTW: Jaz se vedno prodam svojega t5 1997


Moj tudi, če te še vedno zanima in tokrat brez AWD-ja tako kot si želel!