K: Turbino TD04HL-15(+)T
croma_man, 29 okt 2007, 08:37

Mitsubishi Td04HL-15T
Mitsubishi Td04HL-16T

te dve pridejo zaenkrat v upoštev, rabim pa v dobrem stanju ker moja je šla med friteze in pije olje bolj kot pomfri. Za predelave kolektorja in downpipea pa trenutno na zimo ni časa ker rabim avto vsak dan, tako da samo te dve verzije trenutno ustrezajo.

051/349-831 Milan

rabim pa dokaj nujno, drugač se bom spufal na olju

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
alfaromeo, 29 okt 2007, 14:48

malo

Kako veš da ti ravno turbina žre olje ?
v naprej hvala za odg.

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
croma_man, 29 okt 2007, 15:15

- antifriz je čist kot solza
- turbina žvižga ko boosta
- zadaj je avto dobesedno pošprican od olja
- motor ne trokira, laufa kot švicarska urica in tudi gre še vedno kot prej

malo ONTOPIC !!!

a ve kdo za kakega T5 al pa turbino od njega?

trenutno je verzija iz japonske za turbino novo original od mitsubishija za 410€ sam še zmer je to kr veliko denarja ker morem prištet poštnino,davek in carino.


Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
T-5R, 29 okt 2007, 21:21

Kaj pa obnova turbine? Rabljena pa je lahko se slabša od tvoje.....

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
AljAž, 29 okt 2007, 21:23

T-5R je napisal ...

Kaj pa obnova turbine? Rabljena pa je lahko se slabša od tvoje.....

Morda res. Če se odločiš: Obnova turbin

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
perimund, 02 nov 2007, 17:04

na avtonetu in bolhi je en model k prodaja od C70 motor pa turbino T5... sem bil pr njemu vcerej k sem sel po ekspanzijsko posodo -> je uredu decko nek svercer sicer sam v zivo se je dalo vse zment...

l.p.
Peter B.

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
grimreaper, 04 nov 2007, 20:11

I dalje ne znaci da je turbina kriva. Gdje je tocno ulje? Na izlazu iz turbine ili gdje?

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
T-5R, 23 nov 2007, 10:04

croma_man je napisal ...

..... jst čakam na TD04HL-19T iz amerike, še par dni pa je doma ;)


Koliko pa je cena te turbine, če ni skrivnost?
Hvala.

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
Zelen_V70TDI, 23 nov 2007, 10:38

Ponavadi ob taki količini požrtega olja dokončno izdahne še katalizator...

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
croma_man, 23 nov 2007, 11:14

tako je, iz katalizatorja se dobesedno cedi olja in iz šeln za izpuh

še par dni pol pa 3" from downpipe do konca pa raketa gor.

cena turbine je pa direktno iz japonske iz mitsubishija okrog 400 funtov, pri nas raje ne sprašuj ker si blizu 2k€, iz amerike sem pa dobil obnovljeno z novo vetrnico in kompletnim jedrom za 525 USD s poštnino.



Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
Volvo. 4 life, 23 nov 2007, 20:35

TD04-HL 15G

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
T-5R, 23 nov 2007, 20:53

Sprašujem zato, ker je moja zrela za obnovo oz. zamenjavo

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
croma_man, 23 nov 2007, 21:11

rabljeno turbino kupovat je isto kot ruska ruleta, al bo počl al bo šla pa kugla naprej, ampak enkrat bo pa sigurno šlo po zlu tako da odsvetujem rabljene. Če pritisneš na prave gumbe prideš zelo poceni do nove turbine ;)

Pri 19T je treba pazit da se potem optimizira elektronika in nastavi vse za to turbino. Zagrabi malo kasneje kar je vsaj v zimskem času koristno kot opažam ;)

Ti imaš 16T serijsko gor al maš enako kot jst 15T samo da imaš zamaknjeno koleno? Potrebne so tudi predelave izpušnega kolektorja oz. flanšne in pa downpipea.

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
RollingStone, 24 nov 2007, 08:56

croma_man je napisal ...

rabljeno turbino kupovat je isto kot ruska ruleta, al bo počl al bo šla pa kugla naprej, ampak enkrat bo pa sigurno šlo po zlu tako da odsvetujem rabljene. Če pritisneš na prave gumbe prideš zelo poceni do nove turbine ;)

Pri 19T je treba pazit da se potem optimizira elektronika in nastavi vse za to turbino. Zagrabi malo kasneje kar je vsaj v zimskem času koristno kot opažam ;)

Ti imaš 16T serijsko gor al maš enako kot jst 15T samo da imaš zamaknjeno koleno? Potrebne so tudi predelave izpušnega kolektorja oz. flanšne in pa downpipea.


Se strinjam.... Ampak vseeno.... Turbo luknja se ti z 19-ko kljub optimizaciji zna veliko povečat. Ja, pozimi mogoče pride prav, poleti boš pa trpel.....


Moje mnenje. Jaz bi raje iskal 15-ko, v skrajni sili 16.


Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
croma_man, 26 nov 2007, 08:07

tud luknja se da rešit, v skrajnem primeru s piggy back čipom ki bo nastavljen za vožnjo do 150 km/h z minimalno porabo in da je A/F ratio še nekje zdrav.

Bomo vidli kaj bo do spomladi nastalo

Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
RollingStone, 26 nov 2007, 12:37

Seveda se da. Ampak je pa relativno drago vse skupaj, avto je že stock dovolj močan, tako, da se je potrebno vprašat, če se splača. Pa glede na to, da je FWD.....



Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
croma_man, 26 nov 2007, 13:27

splača se ne, če si postaviš vprašanje če se splača dajat lita platišča na avto, spojlerje, akustiko, drugo radio...nobena stvar se ne splača ampak jo nardiš zase, za svoj hobi in svoje veselje. Jst sm pač take sorte da šraufam dokler se da, pol pa prodam pa kupim nekaj drugega.

Štartat na polno že zdej nisem mogu ker sem bil v megli takoj Vsaj meni več pomeni 60-160 ker se rad vozim "razgibano" ;)


Re: K: Turbino TD04HL-15(+)T
T-5R, 26 nov 2007, 21:34

croma_man je napisal ...

Ti imaš 16T serijsko gor al maš enako kot jst 15T

Imam 15T serijsko.