(460) pregrevanje motorja
Dani, 13 avg 2007, 00:10

torej moj problem je slednji: ko se recimo vozim vozim po mestu se temperatura dvigne do rdečega in kakšen krat se dvigne do rdečega čeprav vozim 100km/h zjutraj kadar je zelo hladen zrak....kadar ga prime je pa temperatura ravno pravsnja...kakšna izkušnja? hvala za odgovore

popravil AljAž

Re: (460) pregrevanje motorja
RollingStone, 13 avg 2007, 05:59

Hladilne tekočine je zadosti? Ti mogoče spušča?

Re: (460) pregrevanje motorja
bvogri, 13 avg 2007, 10:50

Če imaš klimo jo prižgi ter preveri če dela ventilator motorja, ali pa avto pusti stati in malo nažigaj gas ter preveri ali se ventilator vklopi.

Termostat se verjetno ni zataknil zaprt, ker se večinoma zatakne odprt ampak an tvojem mestu bi preveril tudi to.

Drugače pa se z pregrevanjem motorja ni za igrati, saj te lahko stane hudih poškodb motorja.

Po mojem mnenju avto čim prej zapelji k mehaniku in naj pogleda zakaj se to dogaja.


Re: (460) pregrevanje motorja
Dani, 13 avg 2007, 14:46

kaksen krat se ventilator (kjub temu da je kazalec na rdečem) ne užge,kakšen krat pa ja...sumim pa tudi to...avto sem dobil od starsev in vedno so dolivali samo čisto vodo kar se mi ne zdi lih zdravo....menjal bom pa termo stikalo,termostat in tekočino pa bom vidu če sem s tem kaj rešu

Re: (460) pregrevanje motorja
Beastmaster, 13 avg 2007, 16:12

Samo termostat menjaj najprej, po vsej 90% je to to!

Re: (460) pregrevanje motorja
RollingStone, 13 avg 2007, 16:20

Se strinjam z Beastmaster-jem.

Pa čista voda avtu ne škoduje nič, je popolnoma dovolj dobra. Razen seveda pozimi, ko lahko zmrzne.

Re: (460) pregrevanje motorja
T-5R, 13 avg 2007, 21:29

RollingStone je napisal ...

Pa čista voda avtu ne škoduje nič, je popolnoma dovolj dobra. Razen seveda pozimi, ko lahko zmrzne.


S tem, se ne morem strinjati. Navadna voda ima veliko vodnega kamna, in pri temperaturi začne izločati vodni kamen. To pa ni dobro za hladilnik, ker zamaši prehode. Poleg tega, antifriz v sistemu ščiti blok motorja pred korozijo, ima pa tudi višje vrelišče.

Jaz bi izpraznil vodo, opral sistem, zamenjal termostat, po potrebi tudi termostikalo, in nalil antifriz, in destilirano vodo. Ob enem, bi tudi zamenjal čep na ekspanzijski posodi.


Re: (460) pregrevanje motorja
AljAž, 13 avg 2007, 21:31

Hja, koliko je to "veliko" vodnega kamna? Kolikor jaz vem oz. sem bral, ga je zanemarljivo malo.

Re: (460) pregrevanje motorja
Volvo. 4 life, 13 avg 2007, 21:35

Se strinjam s T5-R... zanemarljivo na kratek rok, na dolg pa ne....

Re: (460) pregrevanje motorja
Stiffler, 13 avg 2007, 21:40

Hja fantje a še niste slišali za Calgon

Se strinjam z T-5R-ovim besedilom vodni kamen zmanša pretok.

Ko sem bil še mlajši smo se igrali z yugoti ... probavali vse možne reči med drugim tudi to....

Re: (460) pregrevanje motorja
AljAž, 13 avg 2007, 21:51

No kot zelo trda voda se smatra voda, ki ima več kot 120mg kalcija na liter. Če menjaš to vodo v hladilniku po tekočem traku in se torej s tem izmenja veliko litrov vode, se pozna, sicer pa...120mg/L

Re: (460) pregrevanje motorja
Dani, 13 avg 2007, 21:59

aha bom upošteval nasvete ki mi jih je dau t5r ker sem vidu da stroškovno ni dosti od konkurence potem bom pa vidu kako in kaj s temperaturo

Re: (460) pregrevanje motorja
T-5R, 13 avg 2007, 22:19

Zaradi mene, lahko vlivate tudi navadno vodo v hladilni sistem. Jaz vem, da ne bom. Prav tako navadne vode ne vlivam niti v akumulator, in ne v posodo za čistit šipe.
Sicer, pa sem dobil 4l koncentrata ne servisu v Udine (Italija) zastonj kot njihova stranka. Pa tudi, če bi ga moral kupit, bi ga kupil le na servisu.

Re: (460) pregrevanje motorja
Šnavci, 16 avg 2007, 22:50

Če v ne vem kolkih avtih ne vem koliko let špila dolivanje navadne vode, ne vem, zakaj ne bi še nam. In pa, če so starši skozi dolivali navadno vodo, pa da bi ti zdaj začel z destilirano, nima glih haska. Preveč komplicirat tut ne gre okol tega. Ampakproblem s temperaturo je pa resen, čimprej na popravilo, ker lahko gre dihtunga glave ali nemara celo glava.

Re: (460) pregrevanje motorja
MKovic, 17 avg 2007, 20:59

V svoj avto, razen v sili, ne bi nalival navadne vode. Strošek, ki ga predstavlja nekaj litrov antifriza v celotni življenski dobi avtomobila je zanemarljiv v primerjavi s poškodbami, ki jih lahko povzroči navadna voda v hladilnem sistemu. Hladilnik, vodna črpalka, blok motorja, vse to so komponente, ki jih lahko poškoduje vodni kamen.
Kar se tiče problema s temperaturo:
Glede na to, da se napaka pojavlja in izginja bi sumil, da je problem v kontaktih temeraturnega senzorja. Poizkusi jih očistiti, če ne bo bolje pred nakupom novega preveri še rele pod pokrovom v motornem prostoru. Glede na nizek stroše pa ne bo škodilo če zamenjaš tudi vodni termostat.