chip tuning
Ovlov, 20 jul 2007, 09:59

Malo sem brskal po forumu, pa nikjer nič našel o CHIP TUNINGU. Ima kdo kaj izkušenj in znanja o tem? Po tem, kar sem prebral, zadeva za motor nima nobenih škodljivih posledic, poraba je celo manjša, pravzaprav so same prednosti --- edina slabost je, da se čipa ne da odstranit (zakaj pa bi sploh ga, če je vse tako kul???) ... pa še to, da je zavarovalnina zaradi več konj višja. Kako je s tem pri nas? Kako pa pri registraciji vedo, kakšen čip imaš v drobovju? Nekje sem menda zasledil, da čipanje ni blagodejno za avtomatiko. Kako je s tem? (Če bi recimo čipal XC70 D5...)

Lp, Ovlov

temo premaknil in preimenoval AljAž


Re: chip tuning
RollingStone, 20 jul 2007, 10:07

Avtomatika (sploh pa geartronica) ni priporočljivo čipat. Poraba je manjša, če boš vozil enako, ampak mislim, da ga čipaš zato, da bo šel hitreje. Torej računaj malenkost višjo porabo. Pa najprej bi bilo dobro vedet, kater avto misliš čipat (če nimaš turbine je čipanje načeloma brez efekta).

Če bi rad plačeval višjo zavarovalnino, kar. Pomojem, da bi bil prvi, ki je čipanje dejansko prijavil oz. homologiral.

Čip se da brez problema odstranit, če se ti to zdi potrebno.

/edit: Šele zdaj sem videl, da govoriš o XC70D5. Če gre za starejši model, torej s 163 konji, ga lahko spraviš na :
210 km in iz 340Nm na 475Nm.

Če gre za euro4 D5 s 185 konji, ga lahko spraviš 226 km in iz 400Nm na 460Nm.

To so podatki iz volvotuning.co.uk (RICA ing.). Načeloma ti sahko tudi slovenski tunerji čipajo avto (RSR, senica, avtoelektrika,...), čeprav bi se sam načeloma odločil za drugega tunerja.

Re: chip tuning
Ovlov, 20 jul 2007, 10:33

Hvala, RS!
Ja, če bi čipal, bi čipal XC70 D5 163 KM (l. 2004)... So pa ti tuningi očitno različno efektni: Belgijci (ChipPoint) bi mi ta motor na XC uščipnili samo na 191 KM, in sicer za 600 € ...
Ja, meni bi zadeva prišla prav ne toliko zato, da bi dirkal, ampak da bi imel takrat, ko bi potreboval, na razpolago nekaj dodatnih konj in njutnov ... pa tudi pri nižjih vrtljajih motor menda precej lepše vleče (čeprav ne vem, koliko se to pozna pri dizlih) ...
Še to: praviš, da bi se sam odločil za drugega tunerja (ne pa za imenovane). Mi lahko mogoče zaupaš, katerega?

Lp!

Re: chip tuning
AljAž, 20 jul 2007, 10:43

Še nekaj specifičnih tem o čipanju s foruma,ki pa vsebujejo tudi splošne informacije. Ne vem kako nisi nič našel?

(S60, 2.4D) Chip tuning DA ali NE ?
(V40, 1.9d) Čipanje
XC 90 čip tuning

Re: chip tuning
RollingStone, 20 jul 2007, 11:10

Jah bi se odločil za RICA (www.volvotuning.co.uk) ali za heico (www.heicosportiv.de). Mišljeno je bilo, da se ne bi odločil za katerega od slovenskih tunerjev. Naši sicer znajo čipati vw-je in podobna jajca, volva pa ne.

Re: chip tuning
Ovlov, 20 jul 2007, 13:42

Ja, tale Rica se zdi kar zaupanja vredna ustanova. Zanimiva pa je tudi DIY varianta, ki jo ponujajo: škatlico s tunanim softverom, ki jo lahko sam priključiš na diagnostični port (in jo potem po možnosti resetiraš nazaj na originalni softver, ki ga takisto vsebuje).

Good news: Ni se ti treba voziti v Anglijo. Bad news: Ni se ti treba voziti v Anglijo...

Če zadeva slučajno še koga zanima, naj pogleda spodaj:


New RICA PPC - Press the button and tune your car!

Simply plug the RICA PPC into the OBD2 diagnostics port and press the
button to tune the car. It really is as simple as that!

# Tune the car yourself via the OBD2 diagnostics port
# Revert the car back to standard by yourself, whenever you wish
# Download free internet updates when available
# Custom tuning for any other modifications you have
# Installation service available at your local RICA dealer

The RICA PPC is a programming tool which allows you to tune the car yourself by reprogramming the ECU via the OBD2 diagnostics port. All you need to do is plug the RICA PPC into the OBD2 port and press a button! Your car will be programmed within a few minutes.

How does the RICA PPC work?

The RICA PPC stores both the RICA ECU Upgrade software and the standard original manufacturer's software, so you can either tune the car or revert it back to the original settings all by yourself, whenever you wish. You can still opt to have the RICA ECU upgrade installed for you by a local RICA dealer. They will perform various diagnostics and checks on your car before and after the RICA upgrade, and you can then take the RICA PPC with you knowing that the car is running and performing correctly.

Re: chip tuning
RollingStone, 20 jul 2007, 13:57

Pomojem je čip kot tak boljša zadeva, kot ta tuning box, ki ga sam priključiš.

Re: chip tuning
circ, 23 jul 2007, 18:09

Sam sem pred kratkim čipiral T4, pa je še premalo časa preteklo, da bi lahko dal končen vtis, zaenkrat lahko povem, da sem ga čipiral pri Druga Roka d.o.o., ker fante že dolgo poznam in jim zaupam, pa tud za nizko ceno sem se namenu. Avto gre kar bolj, o porabi še nemorem, je pa tko, da ti lahko vsak tuner, ki zna odpre avto še dosti bolj kot ti ga ponavadi! Da bi ti tud še dalj delal. Men so rekl, da je še full rezerve!!

Re: chip tuning
RollingStone, 23 jul 2007, 20:54

Lahko, da je rezerva. Ampka moraš vedet, da je vsaka svar dobra za določeno moč. Moraš upoštevat, da je serijski intercooler ddober za mogoče 260hp, serijska turbina za slabih 300hp, serijski bati in ojnice za mogoče 320hp, serijski vbrizg goriva za............. To je le ena stvar, in iz tega zornega kota je vedno rezerva. Če je ni, jo pa lahko narediš z aftermarket deli. Druga stvar je pa samo dimenzioniranje pri konstrukciji motorja in avtomobila nasploh. Ja, tudi tukaj je koeficient varnosti relativno velik, ampak včasih gre čez. Te rezerve pa ne moreš niti kontrolirat niti povečat (razen če imaš ogromno denarja).

Re: chip tuning
circ, 24 jul 2007, 09:37

No sej pol se strinjava.... Iz izkušenj s prejšnjim avtom vem kaj pomeni tuning in mi je jasno, da je chip le en izmed cenejših in lažjih delov sestavljanke. In jasno je tud to, da nekateri avtomobili že tako gredo preveč glede na konstrukcijo... Če bi mel trenutno več denarja namenjenega za avto bi bil moj avto 4x4 300+ ps, al pa zadnji pogon 300+, tako mam pa prvič v življenju 200+ na sprednji pogon proti čemur sem bil vedno proti... Sam mi vseeno ni žal, avto je pa dober

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 24 jul 2007, 10:49

Noben serijsk avto ni narjen tko, da ne bi zdržal.... ne vem kva!!

Circ, zakaj pa bi rad tok konjev, oz. moči??

Re: chip tuning
circ, 24 jul 2007, 13:21

Mislm da je dost avtov, ki jih lahko s tunningom bistveno podkrepiš kar se tiče menjalnikov, potem pa avto zamakne, al pa menjalnik hitr unič, pa zavore niso kos večjim hitrostim... Kvečjem če menjaš pol avta, kar se pa že ne splača... Boljš dat tist dnar namesto za vse mogoče predelave, za original močnejši avto. Moje mnenje... Je pa res, da so eni avti z boljšim in drugi s slabšim tuning potencialom... A4 1.8t je že en boljših in ker sem mel prav tazga vem, kaj vse se da še narest na originalu...

zakaj bi mel tok konjev? Če gledamo predpise in zdravo pamet jih mam že zdej preveč... Za dušo pa še veliko premal. Med bivšimi avtomobili so bili že močnejši, ko bo streha nad glavo dokončana bo pa 100% 300+ za dušo. Vsak, ki ima dober občutek za vožnjo in je kdaj vozil kakšno športno zver z 300+ ve, da bi to rad mel v svoji garaži.

PS.: Volvota pa ne mislim nič več predelovat, čeprav bi mu nov kompletni izpuh in še kaka malenkost lepo popravila že tako dobre zmogljivosti.

Re: chip tuning
Stiffler, 24 jul 2007, 20:24

zakaj bi mel tok konjev? Če gledamo predpise in zdravo pamet jih mam že zdej preveč... Za dušo pa še veliko premal.


circ napisal si moje misli ----> dodal bi le stavek Namesto vlaganja v tuning si raje denar prišparaj pa, čez čas kupi novejši avto.

Re: chip tuning
circ, 24 jul 2007, 23:29

Stiffler je napisal ...

zakaj bi mel tok konjev? Če gledamo predpise in zdravo pamet jih mam že zdej preveč... Za dušo pa še veliko premal.


circ napisal si moje misli ----> dodal bi le stavek Namesto vlaganja v tuning si raje denar prišparaj pa, čez čas kupi novejši avto.


Mislm da je dost avtov, ki jih lahko s tunningom bistveno podkrepiš kar se tiče menjalnikov, potem pa avto zamakne, al pa menjalnik hitr unič, pa zavore niso kos večjim hitrostim... Kvečjem če menjaš pol avta, kar se pa že ne splača... Boljš dat tist dnar namesto za vse mogoče predelave, za original močnejši avto. Moje mnenje... Je pa res, da so eni avti z boljšim in drugi s slabšim tuning potencialom... A4 1.8t je že en boljših in ker sem mel prav tazga vem, kaj vse se da še narest na originalu...

Se strinjam

Re: chip tuning
pavko, 21 feb 2008, 14:59

Najprej pozdrav vsem! Sem nov na forumu..

Ciric. Zanima me če mi lahko kaj več poveš o čipanju pri Drugi roki, čudi me to da bi mi čipal avto za 3x ceneje kot avtoelektronika in RSR? Zanima me še koliko je imel avto prevoženih ko si ga dal čipat? Ker pa vidim da imaš precej izkušen s tuningom, bi ti biv hvaležen za kakšen nasvet, kaj se mi splača menjati pri mojem V40 T4, da bi ga spravil tam na cca 250hp? aja pa kako je kaj z ročnim odpiranjem turbine?? In če kdo ve na kakšen pritisk je nastavljena turbina serijsko?

Re: chip tuning
circ, 22 feb 2008, 14:04

Ja Druga Roka je nov v svetu avtov, sam poznam lastnika že vrsto let in mu zaupam. Ker nisem imel želje po velikih vložkih in full tuningu, mi je blo najbolj ugodno pelat tja pa samo mal čipirat. Pri dražjih predelovalcih dobiš tudi izmerjeno moč na kolesih, mogoče jo imajo zdaj tudi pri drugi roki.
Moj je imel 130.000 tm nekje, zdej sem jih naredil že 20.000 in nobenih problemov, moč se pozna ni pa ogromne razlike. Sam tuning potencial T4 je dober, že čip sam ti bi lahko prinesel tistih 250 konj, samo je potem vzdržljivost turbine pod vprašajem. Pomembno je zamenjati izpuh, pa mogoče šobe, pa intercooler... Omejitve so dosti višje

Je pa res, da prednji pogon ni primeren za tok konjice, vsaj za razna dirkanja od semaforja do semaforja ne.

Veliko sreče pri predelavi!

Jest pa mojga s težkim srcem prodajam...

Re: chip tuning
volhart, 05 jul 2008, 10:20

Sam sem se odločil, da svojega V70 D5 ne bom čipal, ker so argumenti proti trdnejši od argumentov za (vsaj na tem forumu). Imam pa sledeče vprašanje... Voziti hitro ne smemo. Vse nad 150 km/h je že redkost. Ali bi lahko računalnik le preprogamiral tako, da bi bile predstave krajše in več moči že pri nižjih obratih. Kaj bi torej lahko naredil za večje pospeške in odzivnejše prehitevanje, pa da avtomobila s tem ne bi obremenil, tako kot pri čipanju?

Re: chip tuning
Poršejčkov at, 05 jul 2008, 11:18

Jaz imam XC90 D5, avtomatic, čipanega na 193 Hp. Dela kot mina in avtu da tisto malo, kar mu manjka.

Čipan je bil pri SKN v Nemčiji (že prvi lastnik - Avstrijec - naložen celoten nov program, vi varuje avtomatski menjalnik - speljuje še vedno počasi, potem pa malo "zalima" - beri: pritisne na sedež).

Pri SKN v Ljubljani so mi zadevo samo preverili, zaprli in čestitali!

LP, Ivo



Re: chip tuning
volhart, 06 jul 2008, 08:32

Kdo so to SKN? Ali jim gre zaupati?

Re: chip tuning
Poršejčkov at, 06 jul 2008, 09:10

http://www.skn-tuning.si/

kontakt: Janez, Matjaž

mislim da se jim lahko zaupa (jaz jim). So pa podružnica tujega (nemškega) tunerja.

So v rangu Chiptununga, a dražji od RSR.

Re: chip tuning
Ovlov, 06 jul 2008, 09:42

V premislek potencialnim reflektantom za chiptuning:

Spomladi sva se na Dumidi s šefom servisa Janezom Baumanom v pogovoru dotaknila tudi avtomatike in chiptuninga. Na vprašanje, ali in koliko se kaj kvari geartronic (imam XC70 D5, l.'05), je povedal, da pri V70 in XC70 primerov okvar praktično ne poznajo – zato pa jih je kar nekaj pri XC90, ki je za ta motor (D5) pretežak. Pač pa mi je chiptuning v vsakem primeru ODLOČNO odsvetoval, če bi se rad še nekaj časa vozil z obstoječim menjalnikom. Sklep: če torej seštejemo 1 + 1, je čipan XC90 D5 tako rekoč že na čakalni listi za menjavo menjalnika. Lahko da se motim, ampak če je tu komu verjeti, je najbrž to bolj Janez B. kakor možakarji, ki si s čipanjem služijo kruh ...


Re: chip tuning
RollingStone, 06 jul 2008, 12:59

Sicer so variante chiptuninga, ki ˝varujejo˝ avtomatski menjalnik. Koliko pa to res pomaga pa ne vem.

Če je tako, kot je napisal ata, torej, da pri speljevanju ni razlike, mislim, da bi to znalo biti kar vredu.... Sam se pa vseeno ne bi postopil čipati avtomatika.



Re: chip tuning
Poršejčkov at, 06 jul 2008, 21:26

Seveda je vsakogar odločitev individualna!

Zase moram reči, da SPLOH nisem vedel, da imam avto že "čipan". Odločil sem se, da ga bom dal "naviti", ker fante pri SKN-u osebno poznam in so mi zagotovili, da so tak avto že delali (Matejevega očeta Volva XC90 D5 - tak kot moj) in da je optimizacija narejena tako, da varuje menjalnik, kot tovarniški program.

Preden smo ugotovili, da moj že ima 193 Hp (in da je to že naredil avstrijski lastnik pred 2 leti - podatek prišel iz SKN Nemčija ob optimizaciji mojega čipa), nisem imel občutka 193 konjičev (pošteno pri 2,2 toni težkem avtu ga nimam niti sedaj).

Kako len je moral biti šele s 163 Hp??!!

Speljujem povsem normalno, nobenega skakanja, ven-metanja, ... nič, nada, niente! Na štartu me "peljejo scat" vsi manjši podhranjenci. Ko pa dobi moment gibanja, se pa pelje lepo, prestavlja komaj da opaziš!

Še enkrat! To so moje izkušnje s SKN-jem in sem zelo zadovoljen. Odločitev je na posamezniku (da me ne bi kdo okoli lovil češ, ti si me prepričal)!

Za druge tunerje ne bom nič rekel, sigurno pa ne bi vgradil "chip-box-a", o čemer smo se pogovarjali ob mojem servisu s fanti na Dumidi.

LP, ata





Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 11 avg 2008, 13:51

Glede na to, da se večino govori o čipanju dizlov, bi prosil vse, ki ste čipali bencinarje, prosil za vtise, postopke, občutke, način posegov, izkušnje, koliko denarja ste se znebili, potenciali bencinarjev, vse nekako v to smer... Gledal sem tuning " hiše " v Sloveniji, pa vidim da še mašin ne poznajo pri Volvih, kaj šele potem, ko pride do čipanja. Se splača v tujino, kam...? Vidim da pri Rica tuning razturajo, vendar je najbližja poslovalnica na Nizozemskem !

Re: chip tuning
croma_man, 11 avg 2008, 15:15

verjem da se splača tud na nizozemsko zapeljat po dober čip in montažo, pač združiš v večdnevni izlet in je to to.

pri nas so rešitve ampak za tak denar kot bi drugod kupil znanje pri nas se pa za tak dnar učijo na tvojem motorju, če ti je to ušeč ok, meni niti blizu ni.



Re: chip tuning
RollingStone, 11 avg 2008, 17:00

Se strinjam s croma_manom. Sicer pa moje mnenje in izkušnje o vsem tem že poznaš.

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 04 feb 2009, 10:03

Sam sem se odločil za chip, zadeva je že v teku, sedaj pa me je Tuner malo prestrašil s temle stavkom, zato me zanima vaše mnenje:

Some things I need to say for reference:

The chip/ECU will feel very strange in the beginning. After a day or two of mixed driving it will be ok again. The ECU needs to learn everything all over again.

Only use good petrol. Otherwise the car will run bad or even knock.


Strokovno vprašanje: vidim da tunerji ( iz Evrope, excl. Slo ) močno povdarjajo uporabo kvalitetnega bencina! Zanima me zakaj? Kaj to pomeni pri bencinskih ( turbo ) motorjih? Kaj to pomeni če uporabljaš npr. sorazmeroma slabo kvaliteto bencina PRED ali PO čipanju, oz. na kakšen način lahko škoduješ motorju po čipanju? Prosim, zanima me samo za BENCINSKE motorje! Hvala!

Re: chip tuning
alfaromeo, 04 feb 2009, 10:45

@volvo4 life: Za katerega tunerja si se pa odločil. Kdo ti bo to "zmontiral"?

kvalitetno je mišljeno več oktansko. Po kmečko. Če se ukvarjaš s športom potrebuješ kvalitetno hrano in ne Mc donalds junk food.

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 04 feb 2009, 10:49

To mi je jasno, vendar bi še raje uvidel zadevo s strokovnega vidika !

Odločil sem se za www.hi-tuning.com s Švedske. Tam so se pohvalili, da so najboljši tunerji za Volvake, pa tudi cenovno se mi je zdelo kar ugodno, vsaj napram Slo. Okvirna cena je 400€. Poslal sem jim ECU ( računalnik ) in v roku 1 tedna ga dobim nazaj, potem pa nazaj noter in gas Vtisi in izkušnje ( upam da dobre ) sledijo ...

Re: chip tuning
volvo5er, 04 feb 2009, 11:41

Volvo. 4 life je napisal ...

Otherwise the car will run bad or even knock.

Strokovno vprašanje: vidim da tunerji ( iz Evrope, excl. Slo ) močno povdarjajo uporabo kvalitetnega bencina! Zanima me zakaj? Kaj to pomeni pri bencinskih ( turbo ) motorjih? Kaj to pomeni če uporabljaš npr. sorazmeroma slabo kvaliteto bencina PRED ali PO čipanju, oz. na kakšen način lahko škoduješ motorju po čipanju? Prosim, zanima me samo za BENCINSKE motorje! Hvala!


http://en.bsr.se/products/tinfo/2/ Klikni na Fuel and consumption

Uporabo boljšega (visokooktanskega) bencina priporočajo zato, da se tuning pozna (da se vsa dodatna moč lahko izkoristi) in pa da ne bi prišlo do klenkanja motorja.




Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 04 feb 2009, 12:33

Se pravi , glede na to da tankam izključno na OMW, naj ne " šparam " in tankam super100, raje kot pa 95 ?! Kaj misli/š s klenkanjem ??

Re: chip tuning
volvo5er, 04 feb 2009, 12:50

Ja tako nekako je bilo mišljeno, da tankaš 100ko namesto 95ke. Klenkanje:
Iz prejšnjih poglavij vemo, da termični izkoristek krožnega procesa raste s povečanjem kompresijskega razmerja. Spričo tega bi morali stremeti, da dosežemo na koncu kompresijske faze čim višje tlake, če ne bi v praksi obstajale določene ovire. Pri Ottovih motorjih, kjer komprimiramo mešanico goriva in zraka, ne smemo dopuščati samovžiga niti pojava klenkanja. Klenkanje je v glavnem odvisno od goriva ali bolje, od odpornosti goriva proti klenkanju.

Bencinski motor klenka takrat, kadar poleg vžiga zaradi iskre z vžigalne svečke nastane tudi samovžig zmesi goriva in zraka. Samovžig, ki sproži sočasen vžig na več mestih, povzroči prehitro sunkovito zgorevanje, saj se plamen lahko razširi s hitrostjo celo nekaj 100 ms/s in tlak postane previsok (slika 6), sledi močan sunkovit zvok, ki ga imenujemo klenkanje. To povzroči večjo mehansko in toplotno obremenitev ročičnega mehanizma, obenem pa se zmanjša tudi moč.

Klenkanje pri pospeševanju nastane predvsem, kadar pospešujemo ob polnem plinu in nizki hitrosti v visoki prestavi. Največkrat ga povzročata gorivo s prenizkim raziskovalnim oktanskim številom in nepravilno nastavljen vžig.

Klenkanje pri visoki hitrosti največkrat nastane v zgornjem območju vrtilnih frekvenc in predvsem pri polni obremenitvi. Zaradi hrupa v notranjosti vozila, ga največkrat pravočasno ne zaznamo. Tudi tukaj je največkrat vzrok gorivo.


Re: chip tuning
croma_man, 04 feb 2009, 12:54

pero - a nima ta motor knock senzorje? torej senzorji ki zamikajo predvžig in pa nastavljajo mešanico glede na oktane bencina? Vsaj kolikor se spomnem takrat ko so mene zajebaval ko si jih potem menjal, je to njihova naloga.

Kuku-man (ptiček) : pri čipanem pa itak pozabi na 95 ker je že 100ka naša porazna, tankaj enkrat na shellu 102 al pa v italiji imajo mislim da 103. A whole new world pa kakih 30 konjičev zravn.



Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 04 feb 2009, 12:57

Odlična razlaga

.. upam, da s tem ne bom mel problemov!

Re: chip tuning
Mihc V50 T5, 04 feb 2009, 13:06

Ko je že ravno govora o bencinu me zanima ,da naprimer uzamemo OMW 100 oktan pa Agip 98 oktan kater je povešem boljši?
Če večina pravi da ima Agip najboljši bencin v SLO!

Re: chip tuning
Yaris, 04 feb 2009, 13:08

Sam obljubljajo pa kar ornk porast konjičev in navora 55HP in 70 Nm , s tem da jim samo pošlješ računalnik gor. Se prav če se zamenja še komplet izpuh maš ene 65HP dodatnih za 1000 EUR.

Volvo 4.life dej ko boš dobil mal sporoč kakšni so občutki oz. če se da dej avto na valje.Ker mene tud mika tole. Vprašanje kje auspuh dobit mi je že T 5-R rešu (hvala)

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 04 feb 2009, 13:08

Joj, to je pa že miljon tem odprtih. Na žalost so ugibanja samo subjektivna, zaradi pomanjkanja objektivnih dokazov

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 04 feb 2009, 13:13

http://en.bsr.se/products/list/bsr-downpipe/

Komplet downpipe maš tukaj, za 900-1000 € dobiš že z lonci, materialom za mounting, vsem... bi pa prej reku kakih 20+ HP, kot pa samo 10

Samo potem imaš posamezne stopnje čipanja in pa posamezne stopnje predelav, ki se morajo ujemati, da je čip kar se da sorazmeren. To pa je seveda spet odvisno od firme, kakšno znanje ima. Na žalost vsaka stvar za sabo potegne drugo, to pa potegne €€€€€

Bom sporočil

Re: chip tuning
volvo5er, 04 feb 2009, 13:26

croma_man je napisal ...

pero - a nima ta motor knock senzorje? torej senzorji ki zamikajo predvžig in pa nastavljajo mešanico glede na oktane bencina? Vsaj kolikor se spomnem takrat ko so mene zajebaval ko si jih potem menjal, je to njihova naloga.


Seveda jih ima, samo tudi ti knock senzorji očitno pri določenih pogoji ne morejo preprečiti klenkanja pri taki moči ob uporabi slabega bencina, zato pa predelovalci ne garantirajo optimalnega delovanja motorja z manjoktanskim bencinom.

Re: chip tuning
Yaris, 04 feb 2009, 13:33

Komplet auspuh bo prišel 525 EUR, 3''. Jah proizvajalc pa obljublja 14 konjičkov.
Se bi lahko za kakšen group buy zmenil, če je še kdo interesent

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 04 feb 2009, 13:34

volvo5er je napisal ...

... zato pa predelovalci ne garantirajo optimalnega delovanja motorja z manjoktanskim bencinom.


Kaj šele garancije na karkoli... v SLO daš cca 700€ za čip, potem pa imaš 150€/leto doplačila za garancijo. Kar pa sem po forumih bral, pa to ni garancija ne na motor, ne na menjalnik, ne na noben sklop, ki naj bi bil vezan na tunanje motorja. Edina garancija kar jo dobiš je, da ti dajo nazaj noter orig. čip, pa se j****


Re: chip tuning
volvo5er, 04 feb 2009, 13:46

RICA ti da garancijo

Jasno pa je, da ti na tvoj motor, menjalnik, avto ne bo noben tuner dal nobene garancije.

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 04 feb 2009, 13:51

volvo5er je napisal ...

RICA ti da garancijo



Si si pa pozabu pod * prebrat

* only for cars not older than 1½ year and less than 75.000 km

Re: chip tuning
croma_man, 04 feb 2009, 14:16

BSR ima podružnico v Hessnu v nemčiji, iz celja 866 km, spomladi bom imel pot tam mimo in se bom probal dogovorit za elektroniko za tisti dan. Men jo morjo nujno pisat direkt na avto ker je že enmalček predelan

Re: chip tuning
volvo5er, 04 feb 2009, 14:41

Volvo. 4 life je napisal ...

volvo5er je napisal ...

RICA ti da garancijo



Si si pa pozabu pod * prebrat

* only for cars not older than 1½ year and less than 75.000 km


Sej zato je pa dodan za garancijo.


Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 06 feb 2009, 11:44

Chip tuning a Volvo

Vse kar ste si kdajkoli želeli vedeti o čiptuningu..... pa niste vedeli, koga bi vprašali! Mislim, da je tukaj VSE ...

ena izmed FAQ tem:

... A look at the stock ECU:

The maps in the stock chip will only reach to ~6300rpm and 10psi of boost (7psi stock + 30-40% of adaptability) on a stock car. After that the chip will guess (and interpolate) the values.

The maps and routines in the stock chip are there to run the car and also pass emission testing even if it is under very difficult conditions like dirty injectors, clogged fuel filter, carbon builup in the head, bad oil and extreme heat and cold on top of that. To keep the car running problem-free the resulting HP of the B230FT (to name one example) is 165HP. The maps are not even near to being optimal for maximal performance. The maps are basically made to be emissions friendly and fuel saving. They are not for performance at all.

The acceleration enrichment is made for 7-10psi only.

A look at the chipped ECU:


By chipping the ECU the maps are extended as far as the A/D converters can read. This means that the chip will use all the resources in the ECU and its sensors. The chip will have maps for as much as the ECU´s components are capable of (virtually unlimited if you have the right hardware connected to the ECU).

The acceleration enrichment is made for as much as the A/D converters can read and are more refined to give better driveability.

The routines for how the ECU should handle different load situations and transitions are performance oriented.

The AFR targets are altered for performance, driveability and power and is much more efficient than the stock chip.

The load signal sent to the EZK is also altered and refined.

Overall it will not use more or less fuel than the stock chip. But remeber that to make power you need more fuel and boost so if you have a heavy right foot it will of course consume more fuel.

The stock injectors max out at a little over 15psi and the AMM max out a little bit later, so that is the limit of the hardware in a stock car that has been chipped. The limit is not in the ECU itself. If you want even more power you will have to use larger injectors and a larger AMM in conjunction with your other upgrades.

Since the chip has extended the maps to the limit but the size is still 16x16 cells, the increments between the numbers in the cells are larger than stock. But this doesn´t mean that it is any more crude or have noticeable less resolution than the stock chip....


Re: chip tuning
noj, 06 feb 2009, 13:59

Mihc V50 T5 je napisal ...

Ko je že ravno govora o bencinu me zanima ,da naprimer uzamemo OMW 100 oktan pa Agip 98 oktan kater je povešem boljši?
Če večina pravi da ima Agip najboljši bencin v SLO!


Ene 3-4 leta nazaj, so delali novinraji Dela test med 4 slovenskimi črpalkami. Prvo mesto je zasedel Mol, tesno za njim je bil Agip, nato pa kar dosti slabša rezultata OMW-ja na tretjem, in Petrola na četrtem mestu. Test je pokazal, da imamo kvalitetnejše gorivo, kot ostale države bivše juge, in pa slabša kakovost proti bolj razviti evropi.Nažalost testa ne najdem na internetu, časopisa nimam več.

Na internetu pa je test 52 bencinskih servisov na Hrvaškem, kjer se je na prvo mesto uvrstil Tifon (v lasti Mol-a), za njim pa so sta bila OMW in Petrol, najslabše gorivo pa ponuja Ina. Nažalost Agip-a ni v testu.

Res je, da večina, prisega na Agip in Mol, pri šibkejših motorjih sem opazil razliko v prid Agip-u in Mol-u, pri močnejših nisem. Sedaj ali kaj daš na to, ali ne, je tvoja odločitev. Moje mišljenje je, da že mora biti nekaj na tem, če toliko ljudi po forumih hvali Agip in Mol, pritožb čez njiju ni, nato je še zelo veliko pristašev OMW 100-oktanskega bencina, nad Petrol-om nobeden ni navdušen in ga tudi nobeden posebno ne hvali. Plus moji osebni testi.

Kar se tiče dobave bencina, mislim da gre takole:
1.Petrol in Logo-turški derivati
2.OMW-uporablja nemško-avstrijske derivate
3.Agip in MOL naj bi uporabljala italijanske derivate

Mogoče je razlog ravno v dobavi iz različnih koncev evrope...

Pardon za

Re: chip tuning
Mihc V50 T5, 06 feb 2009, 14:29

Hvala Noj.

Zdej pa tko sm gledu za mojga na BSR pa Evolve, pa me zanima kakšna je razlika če je downpipe 3'' pa potem izpuh 2,5''(tako imajo pri BSR) Pri Evolvu je pa oboje enako se mi zdi?
Potem pa glede čipa, če pri BSR uzmameš stage 3, se pravi čip in downpipe z izpuhom dobiš = 220KM na 278KM in 412Nm.
Pri Evolvu ti pa smo za malenkost spremenijo software pridobiš +35KM in +37Nm pa se mi zdi da ti nudijo več garancije. Z downpip-om in izpuhom dobiš +10KM od Evolva.
Samo če primerjam zvok izpuha je od BSR boljši od Evolvovga kaj je razlog v razliki zvoka ?

Hvala Miha

Re: chip tuning
lupen, 06 feb 2009, 15:47

Petrol in OMW,dobavljajo derivate od skupnega dobavitelja in prvič slišim da od turkov,mimogrede,sam sem zaposlen že dvajset let na firmi ki se z tem ukvarja in moram še povedat,da 98oktanski bencin prihaja iz Italije.Lep dan in še lepši vikend

Re: chip tuning
noj, 06 feb 2009, 20:17

lupen je napisal ...

Petrol in OMW,dobavljajo derivate od skupnega dobavitelja in prvič slišim da od turkov,mimogrede,sam sem zaposlen že dvajset let na firmi ki se z tem ukvarja in moram še povedat,da 98oktanski bencin prihaja iz Italije.Lep dan in še lepši vikend


Podatki so iz interneta, zato niso 100% zanesljivi. Kar se tiče dobave Petrola in OMW-ja od skupnega dobavitelja, mi je zanimivo, zakaj ne ponujata enakega dizelskega goriva in pa zakaj tudi Petrol ne ponuja 100-oktanskega goriva. Zanimiva tržna politika...

Re: chip tuning
noj, 06 feb 2009, 20:20

Mihc V50 T5 je napisal ...


Samo če primerjam zvok izpuha je od BSR boljši od Evolvovga kaj je razlog v razliki zvoka ?

Hvala Miha


Mislim, da je lahko drugačen zvok samo posledica različnih izpušnih sistemov. Poglej kako dober zvok ima recim focus st, proti tvojemu. Ista mašina, drugačen izpušni sistem... Pomoje bo to to.

Re: chip tuning
Kelvan, 08 feb 2009, 11:05

se malo offtopic... kako je pa z dizlom?
sam nisem opazil neke vecje razlike, razen da pri Petrolovem mogoce malo bolj kadi

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 08 feb 2009, 13:04

prosim če se debata o gorivih nadaljuje v primernih temah:

Bencin Vs dizel

Kje tankate najpogosteje

Re: chip tuning
Mihc V50 T5, 08 feb 2009, 13:16

Je kak strokovnjak na forumu, ki bi znal svetovat katera firma tunanja je najbolj priporočljiva in da neškoduje preveč motorju?
Ker sem govoril z gospodom prodaje pri lekšetu in je rekel naj ne dajem tunat kar enim slovencem, ker mi bojo čist z j... motor in turbino zraven. Priporočal mi je Evolve samo za več KM se mi zdi BSR kar uredu, samo nevem kako dolgo mi bo potem zdržal motor eno leto potem pa generalka al kaj?

hvala
LP Miha

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 08 feb 2009, 13:33

Lej, če bi si prebral vse FAQ par postov višje, bi malo bolje spoznal kaj chip tuning sploh je. Dobil bi tudi odgovor na prašanje, koliko časa ti bo zdržal motor... čip tuning, pravzaprav pripomore k boljšemu in bolj optimalnemu delovanju motorja. Nikakor naj ne bi zmanjšal dobo motorja ali njegovih komponent oz.sestavnih delov. Je pa res, če je zadeva šalabajzersko narejena, potem je lahko učinek ravno obraten. Jaz sem se za firmo www.hi-tuning.com odločil, ker sem na Turbobricks.com prebral vsaj 20 strani o njihovi sposobnosti, delovanju, izkušnjah, itd... po njihovih besedah, so najboljši na svetu, kar se tiče tunanja Volvakov. Kaj je zdaj res in kaj ni, in kje morda tiči kak zajec v grmu za po mojem mišljenju borih 400€, bomo pa videli. Kot sem rekel, ta teden sporočim vtise, koliko kilometrov pa bo motor še naredil, bomo pa videli

p.s. poleg tega imaš na Turbobricksih vsaj 10 strani dolgih postov zadovoljh in manjzadovoljih uporabnikov njihov čipov!

Re: chip tuning
Mihc V50 T5, 09 feb 2009, 14:28

Najlepša hvala za odgovor.
Pred kratkim se je zgodilo nekaj zelo čudnega, čipan Audi 3.0 TDI Q se mu je pri avtomatskem menjalniku zlomila ena palica ki drži zobnike še pred tem pol leta nazaj mu je pa počil blok na motorju in so morali kupit nov motor.
Zaradi tekih stvari mene skrbi

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 09 feb 2009, 16:01

Ok, Audi, BMW, VW, sploh pa dizel.... nč nenavadnega Volvo, švedska, skandinavska miselnost ... druga zgodba! Počakaj da dobim ECU nazaj, da ti lahko s prve roke povem, kako in kaj! Nasvet dneva, pa naj bi bil: ne tunaj avta na balkanu

Re: chip tuning
Poršejčkov at, 09 feb 2009, 21:16

Moj je "čipan" na 195 HP (iz 163 HP). Imam avtomatski menjalnik in "sune k'svina". Resno.

Čipal ga je že prejšnji lastnik (Avstrijec, l. 2007 na Dunaju pri firmi SKN (Nemški tunerji), Podružnica Wien).

SKN imaš tudi v Ljubljani (Podružnica), kjer so mi zadevo pregledali julija 2008. Zadeva deluje odlično, res pa je, da "pokadi kot Titanik" ko pohodim do dna.



Zakaj sem jim zaupal. Znanec, ki je partner pri družbi je najprej čipal Volvota XC90 D5 od njegovega očeta in ves čas deluje OK.

Program je drugačen za ročne in za avtomatske menjalnike.

LP, Ivo

Kontakt SKN-a: Matej ali "Blue GTI" iz VW Foruma: http://www.skn-tuning.si/

Cena je pa višja kot pri npr RSR-ju.



Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 13 feb 2009, 16:54

Evo, danes dobil avto Zaenkrat so vtisi mešani, pa vendar pozitivni kar se da! Čisto na uč lahko za1x rečem samo, da je očutek za 20% boljši, kaj kako zakaj, pa bom opisal v parih dneh! Avto dela ko šus

Za1x smo na Stage 0, se pravi menjali smo samo čip. Drug teden me čaka pa še menjava filtra ( zaprti tip ) za športnega, menjava olja in pa seveda komaj pričakovani Blowoff

Lep vikend

Re: chip tuning
volvo5er, 13 feb 2009, 17:27

Volvo. 4 life je napisal ...

Za1x smo na Stage 0, se pravi menjali smo samo čip.


A-a, zdaj si na Stage 1

Re: chip tuning
RollingStone, 13 feb 2009, 17:40

Točno. Stage 0 je izpraven szock voz. Stage 1 je pa čip, oziroma po nekaterih standardih še neke drobnarije zraven.

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 13 feb 2009, 18:08

Rolling, rajš povej vtise o vožnji!!

S stage 0, sem mislil bolj v kakšnem stanju je avto, se pravi STOCK kar se da!! Vem pa da je čip stage 1, vendar je treba povdarit, da na avtu ni bila spremenjena oz. opravljena nobena modifikacija razen čipa!

Re: chip tuning
noj, 13 feb 2009, 19:53

Bravo, Jaka! Pomoje najboljše kar si lahko naredil, od vseh idej da prideš do malo močnejšega avta. Upam, da ti bo dobro služil še naprej...

Re: chip tuning
lupen, 14 feb 2009, 08:38

Volvo. 4 life je napisal ...

Rolling, rajš povej vtise o vožnji!!

S stage 0, sem mislil bolj v kakšnem stanju je avto, se pravi STOCK kar se da!! Vem pa da je čip stage 1, vendar je treba povdarit, da na avtu ni bila spremenjena oz. opravljena nobena modifikacija razen čipa!

Ojla Jaka,še se boš kaj vozil mimo Gorice,mi sporoči,da me pelješ en krog.

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 14 feb 2009, 08:53

Če prideš v sredo v Lj na sestanek, brez problema, v vašem koncu pa sem bolj poredko. Če pa se seveda srečamo, pa

Re: chip tuning
alfaromeo, 17 feb 2009, 09:44

No to čudo bi pa tudi jaz rad videl, čeprav je pomojem med R in naščipanim R AWD bolj malo razlike. Ali pač ?

Re: chip tuning
croma_man, 17 feb 2009, 10:07

pomoje si spredaj z R FWD

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 17 feb 2009, 10:27

alfaromeo je napisal ...

No to čudo bi pa tudi jaz rad videl, čeprav je pomojem med R in naščipanim R AWD bolj malo razlike. Ali pač ?


Pomeri malo

Re: chip tuning
RollingStone, 17 feb 2009, 10:30

croma_man je napisal ...

pomoje si spredaj z R FWD


Ali sta na istem, ali pa je FWD spredaj. Ampak ne za veliko.


Re: chip tuning
croma_man, 17 feb 2009, 10:56

lahk pa nardimo primerjalni test, moj avto bo snemalni

Re: chip tuning
alfaromeo, 17 feb 2009, 12:35

volvo.4life je napisal ...
Pomeri malo


Mah jaz sam uhaklam tapravo prestavo in gre ko metek.

Re: chip tuning
Beastmaster, 17 feb 2009, 15:32

OOOOOO, še bomo šibal.



................................ ..........................

Re: chip tuning
alfaromeo, 19 feb 2009, 08:44

No, sej sem "djal".

Re: chip tuning
T-5R, 29 mar 2009, 12:00

croma_man je napisal ...

BSR ima podružnico v Hessnu v nemčiji, iz celja 866 km, spomladi bom imel pot tam mimo in se bom probal dogovorit za elektroniko za tisti dan. Men jo morjo nujno pisat direkt na avto ker je že enmalček predelan


Misliš na Lexmaul tuning? Na BSR-jevi strani piše, da ima samo PPC tuning......
Si jih že kontaktiral?
Namreč jaz se tudi nagibam k BSR-ju, zato me zanima.


Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 31 mar 2009, 10:10

Volvo Supercharger Turbo

Re: chip tuning
RollingStone, 31 mar 2009, 10:25

Volvo. 4 life je napisal ...

Volvo Supercharger Turbo



Hehe, zdej sem se pa nasmejal kot že dolgo ne.:D:D:D:griny:


Re: chip tuning
JG, 20 avg 2009, 12:59

Danes sem se oglasil pri podjetju SKN
http://www.skn-tuning.si/), mogoče kdo kaj ve o samem podjetju. Zanima me glede čipanje mojega S60 D5 120kw.
Zdej kaj pridobim s čipom razumem (sicer na papirju, pa vseeno).
Me pa bolj kot to zanima, kaj vse gre lahko narobe po čipu (če sploh kaj), predvsem sem skeptičen, ker imam geartronic in ne ročni menjalnik in pa glede elektronike na avtu samem, da ne bi bilo potem kaj narobe.
Sicer sem prebral temo, pa vseeno, v kolikor ima kdo še kakšne informacije bom zelo hvaležen, ker se sam nagibam k tem, da bi dal svojega čipat, obenem pa nebi s tem rad imel potem problemov z avtom.

Hvala, Jernej!



Re: chip tuning
Plesko, 20 avg 2009, 14:06

Kot je bilo že večkrat napisano je čipanje v primeru avtomatskih menjalnikov pri volvu zelo delikatno.

Re: chip tuning
JG, 20 avg 2009, 14:19

Plesko je napisal ...

Kot je bilo že večkrat napisano je čipanje v primeru avtomatskih menjalnikov pri volvu zelo delikatno.


Ja sej zato, samo mi pri SKN niso rekli, da bi bilo s tem kaj posebno narobe, mi je bilo rečeno, da je praktično 70% vseh avtomobilov nad 2.5 z avtomatikom in nimajo kakšnih reklamacij, ne vem ali ima Volvo tako slabe avtomatike, samo mislim da ne ali se pač motim

Re: chip tuning
Poršejčkov at, 20 avg 2009, 14:45

Jaz imam avto "čipan" pri SKN-u (XC90, D5, avtomatik) na 195 hp. Dela kot mina!!

Program je prilagojen avtomatiki in nimam nobenih problemov.

Pri SKN-u poišči Mateja (BlueGTI na VW Forumu), ki je najprej "čipal" XC90 od svojega očeta in DELUJE BP!

Povej mu, da jih je priporočil Ivo (Poršejčkov ata sem bil prej tudi na VW Forumu). Mogoče dobiš kaj popusta, prvovrstno informacijo pa 100%-no!

LP

Re: chip tuning
audi21, 12 sep 2010, 15:29

Evo zdej bom cipal pri SKNju S80 D5 2008 na 214 KM in bomo vidli kako se bo obnesel. Mam rocni menjalnik pa da vidim ce res kej poraba pade in ce res zelo boljse gre

Re: chip tuning
volvo t5-r, 19 nov 2010, 15:30

Lep pozdrav!
Sem nov na forumu in me zanima mnenje tistih, ki imajo izkušnje z chipanjem volvačov.
Imam 850 t5-r in bi mu rad malce dvignil " sposobnosti ", zato me zanima kdo je za ta avto najbolj primeren, koliko se da iztržit iz njega brez da trpijo vitalni deli avtomobila in koliko okvirno stane takšno chipiranje?
Osebno se že dolgo časa ubadam s tem, da bi ga dal nekomu chipirat ampak me je po drugi strani strah, saj avto ni več nov in ima že kar nekaj kilometrov za sabo.
Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.

Re: chip tuning
alfaromeo, 19 nov 2010, 16:27

Pozdravljen!

Najmanj bo vse trpelo, če boš pustil tako kot je.

Okoli tuninga si malo preberi

http://www.wothrline.com/main.htm

Re: chip tuning
Nino, 20 feb 2013, 20:56

Pozdravljeni, mene pa zanima kaj se da naredit pri S40, 1.8 1998 letniku, namreč če se da vgraditi kak chip ker ko gremo recimo na smučanje pa smo naloženi se pozna da ima malo premalo km.
Hvala za vaše odgovore.

Re: chip tuning
doctor_v50, 20 feb 2013, 21:12

čez en mesec nau več snega pa ga nauš več rabu!

Re: chip tuning
Nino, 20 feb 2013, 22:50

doctor_v50 je napisal ...

čez en mesec nau več snega pa ga nauš več rabu!


bo pa kmalu spet morje aktualno. Sem šel v Kr. Goro iz Prekmurja in sem šel čez Avstrijo in se celi čas tako fajn počasi dvigaš in na koncu vidiš da si na čez 2000 n.m.v. Res bi blo fajn če bi mi lahko kdo svetoval. Vsaj enih 20 km bi zelo prišlo v poštev.


Re: chip tuning
bvogri, 20 feb 2013, 23:50

Kupi močnejšega. Na tem motorju se ne bo poznalo vseskupaj 0.

Re: chip tuning
gorgh, 21 feb 2013, 10:57

Tudi sam razmišlljam, da bi svoj avto še enkrat peljal na cipanje....
Še enkrat zato, ker je bil že čipan ob nakupu, tudi injektorji so že menjani za zmogljivejše in res ne vem "kje sem" in kako kvaliteten remap je narejen....najprej bom pomenjal še downpipe, cat bom odstranil, potem pa gas na čipanje k kakšnemu rsr...ali komu drugemu ki naj bi bil kvaliteten....samo merjenje moči na avtomatiku me "zmoti" kako izvajajo merjenje moči....ker nimam tiptronic/geartronic ampak klasičen avtomatski menjalnik....vsakič ko ga bo pohodu bo vrglo dol prestavo....se zmeri potem samo območje v visokih obratih al majo kakšen recept še za nižje obrate....

Re: chip tuning
gardinjero, 23 mar 2013, 20:53

Da ne odpiram nove teme.A je že kdo čipal s60 2.4 bencin rad bi pridobil kakih 20-30 konjev več in kaj to pomeni za motor in menjalnik menjalnik je ročni.Koliko se da sploh pridobit moči?

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 23 mar 2013, 21:00

gardinjero je napisal ...

Da ne odpiram nove teme.A je že kdo čipal s60 2.4 bencin rad bi pridobil kakih 20-30 konjev več in kaj to pomeni za motor in menjalnik menjalnik je ročni.Koliko se da sploh pridobit moči?


V kolikor ni turbo, ne boš naredil nič, žal. V kolikor je turbo potem lahko tudi 40,50 hp.

Re: chip tuning
cleaner, 24 mar 2013, 09:43

A ni tko, da če maš 140 konjskega, ga lahko spraviš na 170?

Re: chip tuning
Mihc V50 T5, 24 mar 2013, 14:24

lahko tudi več odvisno od € in kaj želiš?

Re: chip tuning
gardinjero, 24 mar 2013, 15:55

Vam povem kaj več ta teden kaj se da in kaj ne pa kok € to nanese k ga dam pregledat o.k


Re: chip tuning
tomsom, 24 mar 2013, 16:54

Če bi rad atmosferca čipal, pripravi krepkega jurčka.
Vse ostalo je brez efekta če gledaš iz strani financ.
Pa tudi pri čuku € ne računaj na 50 KM.

Re: chip tuning
gardinjero, 25 mar 2013, 13:46

@ tomson pa čipu bi volvo na lambota kje tep te info za čuka in več mislim da se motiš.No lej bom povedu kok pride ko izvem pa kok KM pridobim ja čipu bi pa atmosferca.

Re: chip tuning
Damijan, 25 mar 2013, 13:57

Iz izkušenj ti lahko podam primer!
Za prirast 8KM, iz 155 na 163,5, na atmosfercu druga elektronika, odmične gredi, spremenjen ACI, prilagojen izpušni kolektor in celoten izpušni sistem.
Vloga takrat pa nekaj več kot 1,5mio SIT.

Rerzime: čipanje stmosferca nima smisla. Lahko samo malo optimiziraš elektroniko in s tem malo odzivnost motorja. Drugače je za konkretnejši efekt čipanja atmosferca potreben zajeten kupček denarja. Poglej samo, koliko stane priprava atmosferskega serijskega motorja za dirkalnik. Glej pa staro in dostopno zadevo, kot je Yugo. Vse ti bo jasno.

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 25 mar 2013, 14:21

Damijan ti je pravilno odgovoril. Ne vem kaj sploh kupujete atmosferce... poraba je pri turbaku manjša z 200 hp, kot pri 140 ali 170 hp atmosfercu, drugič je treba prej razmišljat. Me pa res zanima kakšna je razlika med 140 in 170 hp motorju fabrško, kdo ve ? Toni ?

Re: chip tuning
piko, 25 mar 2013, 14:24

Damijan je napisal ...

Iz izkušenj ti lahko podam primer!
Za prirast 8KM, iz 155 na 163,5, na atmosfercu druga elektronika, odmične gredi, spremenjen ACI, prilagojen izpušni kolektor in celoten izpušni sistem.
Vloga takrat pa nekaj več kot 1,5mio SIT.




Ne vem kam je šlo teh 1,5mio SIT, samo jaz sem s 4000€ spravil motor iz 170 na 270KM brez prisilnega polnenja.....


Re: chip tuning
high5, 25 mar 2013, 14:36

Fantje, ne delajte zaključkov prehitro.
Sicer ne vem, kako je pri Volvu, vendar pri BMW-ju sem videl, da so naredili že marsikaj.
Serijsko e46 323ci (170hp) so navili na 216hp in imela je pospešek od 0-200 enako hiter, kot 330ci s serijskimi 232hp.
Prestavno razmerje je bilo "popravljeno" , blokada seveda, odprli so vanose, now software in to je to.
Večina motorjev deluje na 80% zmogljivosti. Tako,da če se pokoristi še razliko...

Se pa 100% strinjam, da je turbo drug svet. Tam se da že z čipom in intercoolerjem narediti marsikaj.
Meni da že intercooler 20hp, pa je samo eden parameter mnogih....

Re: chip tuning
tomsom, 25 mar 2013, 15:09

@Piko, napiši kaj vse si nabavil za teh 4k€, da se malo bolj odpre oči nepoznavalcem in pa ali gre za nove kose ali si kje nabiral rabljeno.
@high5, koliko je šlo vitamina € za podvig na benfi, če ti je znano?
Kolikor sem jaz seznanjen, sicer moje info so stare vsaj 6 let, se za "drobiž" ni nadejati neki extremni prirast konjenice.
Seveda govorim o atmosfercu.

Re: chip tuning
piko, 25 mar 2013, 15:41

tomsom je napisal ...

@Piko, napiši kaj vse si nabavil za teh 4k€, da se malo bolj odpre oči nepoznavalcem in pa ali gre za nove kose ali si kje nabiral rabljeno.



Obdelana glava, odmične gredi z močnejšimi vzmetmi ventilov, posamične lopute, standalone ECU, kovane ojnice, kovani bati (kompresija 12,5:1). Vse to na 2.0 motorju iz focusa ST170.




Re: chip tuning
high5, 25 mar 2013, 16:26

Tomson.. 550€.
Delal je pa Tunerc iz NM.

Re: chip tuning
high5, 25 mar 2013, 16:29

[quote]

Ne vem kam je šlo teh 1,5mio SIT, samo jaz sem s 4000€ spravil motor iz 170 na 270KM brez prisilnega polnenja.....

[quote]

V čem je štos takega početja? Ne razumem, res...
Price/performance,.. se obnese? Zadovoljen?
Upam, da si poskrbel tudi za zavore, dodal kakšno špero.. pa da je zaradi tega taka cena...
lp

Re: chip tuning
4volvo, 25 mar 2013, 20:10

gardinjero je napisal ...

@ tomson pa čipu bi volvo na lambota kje tep te info za čuka in več mislim da se motiš.No lej bom povedu kok pride ko izvem pa kok KM pridobim ja čipu bi pa atmosferca.


@gardinjero, zakaj raje ne čipaš svojega T5? Konjev boš imel že pri stage 1 enako kot R, na suhem pa boš celo hitrejši.

Re: chip tuning
piko, 25 mar 2013, 21:17

[quote]
[quote]

Ne vem kam je šlo teh 1,5mio SIT, samo jaz sem s 4000€ spravil motor iz 170 na 270KM brez prisilnega polnenja.....

[quote]

V čem je štos takega početja? Ne razumem, res...
Price/performance,.. se obnese? Zadovoljen?
Upam, da si poskrbel tudi za zavore, dodal kakšno špero.. pa da je zaradi tega taka cena...
lp
[/quote1364242443]

Če pogledaš v mojo predstavitev vozila boš videl, da je bil motor v namenskem vozilu za drag race.
Obneslo se je zelo! Bil sem zelo zadovoljen!


Re: chip tuning
high5, 26 mar 2013, 20:18

Aja, zanimivo ;)
Kakšen čas pa si postavil na 400m?
Pod 13 sekund?
lp

Re: chip tuning
piko, 26 mar 2013, 20:33

high5 je napisal ...

Aja, zanimivo ;)
Kakšen čas pa si postavil na 400m?
Pod 13 sekund?
lp



13,0 v MS brez oprijema. Kmalu za tem je drag race scena pri nas zamrla tako, da nisem šel v dodatne investicije in motor pospravil v klet, avto pa na odpad.
V prihodnosti mogoče kakšen Lotus seven kit car s tem motorjem...

Re: chip tuning
Volvo. 4 life, 26 mar 2013, 21:29

13 sek je zelo dobro. Sploh za 270 hp in brez oprijema kot praviš.

Re: chip tuning
simbi79, 15 okt 2013, 19:30

jaz tudi nekaj razmišljam o čipanju vendar ne zaradi dodatne moči, ker jo je že tako zadosti za naše ceste vendar bolj zaradi nekoliko zmanjšane porabe in še bolj lahkotne vožnje avtomobila.
Nekje sem bral, da imajo nekateri tudi eco chip tunning kaj naj bi pri tem naredili ?

Ali je že kdo čipal V70 D5 163km ?
Ali se fejst pozna na moči in koliko na porabi, ki je že tako skromna ?
Sicer svojega sumim, da je chipan ampak ne vem kako bi to izvedel, če je res ?

Sicer ima pa brat XC70 185km čipanega mislim, da na 220km pa je res zverina ima stalno vso moč še pri 180km/h te nabije na sedež.

Res pa je škoda pri teh Volvotih, ker nimajo 6 prestave in je takoj v obratih pa mkči ima toliko, da bi še 7 prestava če bi jo imel imel imela zadosti moči haha

Re: chip tuning
andrejprimozic, 15 okt 2013, 20:14

Pokliči Gregorja 041722105 pa ti bo točno povedal, ker se tudi s tem ukvarja

Re: chip tuning
D|N, 15 okt 2013, 22:02

In pol bos mogu prevozt 70 jurjev, da bos chip notr dobil.

Re: chip tuning
volvo_novi_sad, 11 mar 2014, 22:06

pozdravljeni, sem nov v volvo svetu....pred kratkim sem kupil v70 d5 2002 letnik in sem v avtu dobil modul za chip-tuning, menda da dvigne moč motorja na 196 konjov....
Ta modul bi hotel prodat, če koga zanima naj pošlje na privat,
pa še imam en ojačevalec v avtu katerega bi prodal in sicer ima 1500w, vsaj tko piše

lp

Re: chip tuning
gomi910, 28 mar 2014, 07:46

Pozdravljeni.
Nisem nikjer zasledil da bi bilo govora o modelu V50 1.6d. Kako je s čopiranjem tega modela, in pa mogoče kdo ve za ceno?
LP Aljaž

Re: chip tuning
Augi, 28 mar 2014, 08:41

Pozdravljen
110hp -> 134hp, 240Nm -> 295Nm
115hp -> 140hp, 270 Nm -> 320Nm

cena 200€

Re: chip tuning
Godward, 16 mar 2015, 18:36

Zdravo,

možnost imam dobit ta čip od Steinbauerja
Je že kdo to imel vgrajeno?
http://www.steinbauer.cc/si/products/passenger/volvo/s80/24-d5-120kw__3xk/a6h/

Re: chip tuning
gorgh, 27 maj 2015, 11:15

Mi kdo zna povedat, ali v sloveniji sploh obstaja kdo privat, ki bi znal vozila post 1999 z me7 elektronko tunat??

Kdo koga pozna?

Za tuning hiše vem, sprašujem za posameznike, kot je npr piko za predhodne modele, katere je obvladal tunat/mapirat v detajle? Da se usede, priklopi, se vozi zraven in spremlja ter spreminja parametre al karkol že dela



Re: chip tuning
kerr, 17 jul 2015, 09:16

Živjo,

Nabavil 940 2.3 LPT (avtomatik) pa me mika zadevo malo ojačati. Vsaj na prvo se mi zdi da pri 2.3 motorju s turbom in 135 konji, bi moralo biti še kar nekaj lufta - tako v moči, kot tudi tolerance pri menjalniku in motorju. Mislim da je nek standarden tuning za ta motor povečanje moči na ca. 170 konjičev, kar bi mi bilo čisto v redu, vseeno pa ni nekaj pretiranega.

Če ima kdo info/mnenje se vnaprej zahvaljujem.

Re: chip tuning
Simon, 17 jul 2015, 16:32

Pomoje je podobn, k pr moji 460ki, da ma še eprome. Seprav vn odlotat, na programator pa nazaj zalotat. Ni pa to poceni. Lohk pa poiščeš že čipiran ECU pa sam zamenjaš pa je. Lohka pa da ma čist drugač pa jaz ne vem, bodo pa drugi majstri bolj vedli.

Re: chip tuning
ajax, 28 avg 2015, 02:03

Pozdrav. Pozna kdo kaksnega mojstra za čiperanje mojega c70 2.0t 163hp 2000l
Pa da ni ravno 400€in vec. Nek privat čiperaš. Hvala MK

Re: chip tuning
riflex, 28 avg 2015, 16:55

ccl tuning, meni čipiral prejšnji avto in sem bil zelo zadovoljen. Če bom čipiral volvota, mi ga bo definitivno on, mapo dobi od css tuning.

Re: chip tuning
ajax, 30 avg 2015, 02:58

Sm jih kontakteru pa se slis kr uredu. Mi ga bojo zrihtal za 170€.
Hvala za info.

Re: chip tuning
TeePeT5R, 29 sep 2016, 17:58

je že ker sprobal taki vmesnik na svojem volvoti in ve kaj sporočat ?

http://www.ebay.de/itm/Chiptuning-VOLVO-850-S70-2-5-TDI-140-PS-Power-Chip-Box-Tuning-/222170101290?fits=Make%3AVolvo&hash=item33ba5eb62a%3Ag%3AqiMAAOSwBLlU5JXo

Lahk tudi D5 saj isto ponujajo

hvala za mnenje, in to samo od tistih ki so to dejansko sprobali. Prosim ne zgodbic baba čula baba rekla da je to klump, hvala

Re: chip tuning
T0ny, 30 sep 2016, 12:03

Po večini so ti pocenski chip boxi samo upori kateri lažejo glede vrednosti računalniku in jih ta potem primerno prilagodi. Če hočeš kakovostni box kateri ima dejansko računalnik noter in sproti prilagaja parametre je cena tam tam, kot pa en "chip tuning". Problem pa lahko nastane zaradi napačne mešanice in se potem hitro kaj zgoni.

Po večini pocenski zgledajo nekako tako, ko jih odpreš


Dražji (ta na sliki ni ravno ne vem koliko drag ampak ima že procesor) pa tako


Re: chip tuning
gusti_4u, 14 okt 2016, 08:09

Jaz sem kupil tega
http://www.ebay.de/itm/222168678950

po občutku ima boljše reakcije, ko stisneš na gas. Koliko je pa v resnici ti pa ne znam povedat. Mogoče že samo zaradi tega ker vem, da je not ;)

Re: chip tuning
freshslo, 15 nov 2016, 22:21

Vse volvote lahko po novem tunate preko obd2 konektorja in programa vdash. Ni potrebe vec po demontazi ecuja in nasilno odpiranje plastike ecuja.

Re: chip tuning
SaSa, 16 nov 2016, 09:15

Lahko poveš kaj več o tem?


Re: chip tuning
gusti_4u, 07 mar 2017, 09:19

Bi kdo imel chip za D5 120kW?
žena pravi, je ji je že tako premočan avto ....
v uporabi je bil dobre 3 mesece.
Pred zimo sem ga odklopil.

Je pa znamke ProRacing.

Ponudbe na zs.

LP

Re: chip tuning
Matevz1982, 06 jul 2018, 12:51

Pozdravljeni,

sem novi lastnik sploh prvega VOLVOTA in moram povedati, da me je kar navdusil, kar se tice voznje (udobnosti) in obcutek varnosti.

Kupil sem letnik 2015 v60 z D2 motorjem in sicer 1,6 cm3 kateri ima 115 ali 117 KM. Avto je tudi avtomatik. Ker bi rad da bi bil avto malce bolj dinamicen me zanima ce je ze kdo cipiral omenjen motor. Kaksne vse variante so mozne, zamenjava cipa ali dodati box itd.

Hvala za informacije.

Lp, Matevz

Re: chip tuning
Augi, 07 jul 2018, 21:28

načeloma če polestar nima optimizacije za določen motor, potem ga ravno ne greš čipat ;)

Re: chip tuning
Aljaž225, 08 jul 2018, 00:05

@Matevz1982
Čestitke za nakup in naj ti dobro služi.
Drugače kar se tiče samega D2 motorja imaš problem z omejitvijo navora na menjalniku (285Nm), avto pa ga ima 270Nm.
Tudi sam motor D2 (1,6) ni ravno najbolj primeren za čipanje, saj že tudi same komponente niso ravno biser (continenal-simens injektorji in ostale zadeve).

Lp.
Aljaž

Re: chip tuning
Matevz1982, 09 jul 2018, 08:06

Pozdravljen,

hvala za informacije. Torej pocakam se kako leto pa vzamem ta novi model:)

lp,Matevz