(V50, 2.0D) EGR ventil
Airborne, 25 nov 2006, 16:15

Pri našem V50 se je na zadjem servisu pojavila napaka EGR ventila, serviser je rekel da je to pogosta napaka na tem motorju in da bodo zamenjali ventil brezplačno, če je avto še v garanciji. Žal avto ni več v garanciji, ampak smo vseeno prosili serviserja če je možna brezplačna menjava kljub temu. Seveda je rekel da to težko ampak da se bo vseeno pozanimal in naj ga čez par dni pokličemo, po nekaj dneh je rekel da še ne ve in naj ga spet pokličemo čez 3dni, seveda po še treh dneh spet ni nič novega vedel in rekel naj ga ponovno pokličemo čez tri dni, no in tudi po desetih dneh ni imel odgovora.

Meni je bilo zadosti in sem šel brat veliko tujih Volvo forumov (slovenski je bil takrat offline) in ugotovil, da je problem EGR prisoten pri večini 2004/05 s40/v50 2.0D in da gre za to, da se naberejo na njem saje in motorček, ki ventil odpira ni dovolj močan, da bi ga lahko odpiral ko se nabere veliko saj, za zapiranje ventila pa skrbi vzmet, ki ravno tako ni dovolj močna da bi lahko zaprla ventil ki ga prekrivajo saje. Prvi poskus Volva za rešitev tega problema je bil izdaja novega SW upgrada, ki je poslal večji tok do motorčka EGR ventila in naj bi se s tem le ta lažje odpiral/zapiral, vendar to ni bilo dovolj dobro saj je nenehno nalaganje saj preveliko. Pred kratkim pa so rešili problem z izdelavo novega izpopolnjenega EGR-a ki ima močnejši motorček ki skrbi tako za zapiranje kot tudi za odpiranje ventila in popolnoma rešuje problem.

Vse te moje moje ugotovitve z obrazložitvijo da sem prisoten na mnogo tujih in slovenskem Volvo forumu, sem poslal direktno na Volvo Headoffice v Zagreb in prejel v enem dnevu tale odgovor:
"Dear Sir,



I use this opportunity to thank you for your letter and trust that you will continue to be satisfied

with your Volvo V50.



You are right about the EGR valves – the new and improved version is available and it solves issues

with sticking valves in open/closed position. Volvo’s care for the environment is a logical extension

of Volvo’s care for our customers and since EGR valve issue is above all environmental issue, your

complaint should be solved regardless of the fact that your vehicle is out of warranty (3rd year).



Please contact your local authorized dealer or Volvo service to sort out this complaint.



Thank you and best regards,



---------------------------------------------------------------------------

xxx yyy

Technical Support and Training

Volvo Car Austria GmbH,

Branch Office Zagreb

Zavrtnica 17, 10000 Zagreb, Croatia

phone + 385 1 6064 574, fax + 385 1 6064 "


Seveda sem ves vesel sporočil zadevo na servis, kjer še vedno niso nič vedeli in so zahteveli da jim pokažemo mail, po nekaj dneh pa so tudi sami potrdili da so govorili z Zagrebom in da bodo zadevo zamenjali brezplačno.
Avto ima sedaj nov EGR in dela super.

Samo ne morem pa preko grenkega občutka da bi nam pooblaščeni Volvo serviser z veseljem zaračunal 80000SIT za menjavo EGR ventila, če se nebi sam potrudil, pozanimal in poslal maila v Zagreb. Zanimivo je pa tudi to da oni kot pooblaščeni serviser za Volva, v desetih dneh niso (?) sposobni zvedeti tega, kar sem jaz zvedel v enem dnevu s pošiljanjem enega maila.


Ta moj post je namenjem vsem lastnikom Volvov s40/v50 2.0D letnikov 2004/05 ki so izven 2 letne garancije, da boste vedeli, da je EGR ventil serijska napaka in ste upravičeni do brezplačne menjave le tega, tudi v Sloveniji.

lp


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 25 nov 2006, 16:34

Fino si se pozanimal! Seveda naši serviserji bi ti zaračunali novi del in menjavo, po možnosti bi usposobili starega in ga vgradili novi stranki (po drugi opciji reklamirali matični firmi),...razliko pa vtaknili v žep. Tako to gre v malem slovenskem turbokapitalizmu...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Airborne, 25 nov 2006, 17:02

Tako je, točno tega sem se tudi jaz bal, ampak milsim da zdaj so vgradili novega saj naj bi bilo 1leto garancije na zamenjanega.
lp




Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
tomazKK, 25 nov 2006, 18:23

Kupil si najlepšega Ford Mondea. :|

Je pa zakon, da to o EGR deliš s ostalimi. Če bi slučajn še kdo mel probleme. (#)

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Airborne, 25 nov 2006, 19:50

O avtu in izvoru motorja ter vsem ostalem smo se pred nakupom podrobno pozanimali, pa smo se vseeno odločili za nakup, ker avto ima ravno to kar starša potrebujeta, je karavan, dizel, 136KM, dober za vleko počitniške prikolice, dvopodročna avtomatska klima, abs, dstc,elektrika, cel kup airbagov, dovolj prostora za dva odrasla človeka in Bernskega planšarja v prtljažniku, in vseeno ni prevelik, pa še Volvo je. Druga izbira bi bil A3 Sportback, vendar mi je Volvo veliko lepši in deluje bolj resno in elegantno, pa še dobili smo rabljenega zelo ugodno in avto je kot nov.

lp



Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Hong Kong, 25 nov 2006, 21:45

Airborne.Se nekaj casa zaradi vlozene tozbe ne bom objavljal nic a trikrat hujsi primer je bil moj z istimi dealerji iz Zagreba in servisi v Sloveniji.Tocno tako dokler se nisam sam zavzel in sel zadevi do konca na Svedsko ta isti servis bi nas dral in mene in vse ostale se naprej s taksnimi poskusi.
In je cisto prav, da javno objavis svojo zgodbo brez da bo brisana.Vsima nam je jasno za koga se gre.Zadnji primer je bil radio "v okvari" in so mu zaracunali 186.000 Sit, klima "nov software" da bo delovala 25.000 Sit...vsi racuni so bili zavrnjeni in ne placani ter je prejel opravicilo...ce bi bil tiho pusiona.Sploh ni bil radio modul, sploh ni bil kriv software klime...V Zagrebu izvajajo slab trening za Slo podrocje in pika.
Samo tako naprej.
Besede gen. dir. VCC :
Nikoli prav nikoli kupec Volvo vozila ne sme dati cez vse tisto kar ste Vi dali da ste prisli na Svedsko.Bodite prepricani da se bom osebno zavzel da uredim kompletno mrezo od Dunaja dalje in o akcijah Vas bom obvestil v kratkem.
nadaljevanje sledi... (au) (y)

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Airborne, 25 nov 2006, 22:56

Hong Kong sem prebral z velikim zanimanjem vse tvoje objave o nestrokovni amaterski vgradnji dodatne opreme v tvojega XC90 Oceanrace, še na starem forumu in sem res zelo razočaran nad Sum... in ti dam v vsem popolnoma prav, še več, tudi zaradi tega sem se odločil, da v našem primeru stvari vzamem v svoje roke.

Upam da ti tožba popolnoma uspe!


lp


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Hong Kong, 26 nov 2006, 09:23

Hvala. Tukaj ni vec kaj a bo uspela tozba ali ne.
Kratko in jasno izvedensko mnenje ne more pobiti nobeden
sodni izvedenec saj je najvisja instanca VOLVO CAR CORP.
naredila pregled pred sanacijo, slikala, zapisnik uradno z
2 cleni, sef servisa, nadzorni, se 2 vajenca sta gledala, pazi
samo gledala, izjava na njihovem pravnem oddelku je trajala
40 min., potem so se lotili popravila 2 dni in so se po 2 dneh odlocili
da ne bojo popravljali taksen amaterizem ker je vse skupaj bilo
nevarno za odpiranje airbegov kaj so vse rezali in vezali z Iskra
relejom od optike dalje.Saj je relej ustvarjal 2 razlicne motnje interference
in nekaj funkcij glavnega racunalnika sta bile skurjene, niso delovale.
Tako da so se odlocili, da vse zamenjajo in postavijo avto v tovarnisko stanje
in tedaj je seveda vse delalo po pravilih VCC.Dali so mi polno skatlo vseh opticnih kablov in ostalih elektricnih s konektroji , ter instalacijo katero so spulili ven.Prej bojo priznali in placali napako boljse bo za njih in za celotno mrezo Volvo na vzhodnem delu Evrope.

Tozba.Ah zdaj naj jih dir.iz Svedske mal uredi.Saj je rekel ce ne bojo
placali v 8 dneh od sprejema dopisa pred tozbo naj tajnici sporocim
in da bo on uredil interno v Volvu.Sam potem bojo letele glave je rekla tajnica
da naj se ne sekiram vec, da uzivam v Volvo vozilu saj je to prvi namen.
Prvo za pretrpljena nespostovanja stranke Volvo vse te mesece
in nategovanja po mailih in v Mb.odskodnina.
Placilo vseh dnevnic in stroskov za dni katere nisem delal in sem okrog letal
od enega servisa do drugega.Placilo kompletnih stroskov poti na Svedsko vkljucno za se eno osebo.Unicenje novega vozila po 15 dneh od nakupa ter unicenje armaturnega dela avta bo -8 % od nabavne cene vozila morajo placati, instalacije in zadnje zaradi dokazanega zmanjsanja varnosti vse te mesece 30.000 Euro odskodnina saj se airbagi nebi odprli v primeru nesrece z taksno instalacijo.
Nic ne pretiravam ne jaz ne sef servisa, samo mi je rekel, da sem se vozil v oklepnem zelezu brez airbegov.

Njegova beseda in tehnicni zapisnik so najvisja instanca v Volvu.
Stric od Primoza ki dela 40 let in se par struckotov iz Finske v Volvu ter eden
Slovenc iz Pesnice ki dela leta in leta ni mogel verjeti da sem uredil z
g. Wikmanom zadevo in da sem od njega osebno sprejet.
Samo to je rekel.So trije direktorji in on je eden od tistih kateri ima
palico na vseh projektih.Ne moremo verjeti da ste do njega prisli.Je osebno glavni za projekt XC90 in ko bi videli njegovo zgrazanje nad Zagrebom, nad tistim dealerjem...sam je reko...on je dal v Mb izjavo, da vam racunajo popravilo.Bom jaz od Dunaja dalje dal celotno mrezo...
par gasterbajterjev kateri so delali na traku tukaj pred leti zdaj mislijo
da je to privatna garaza in nespostovanje licence in pogodbe je huda krsitev.
Naj jaz izpadam ne vem kaksna crna (bah) bmk.Drago sem placal vozilo.
Se enkrat ti povem placali bojo vse do zadnjega denarja vkljucno z mojim nerviranjem in podtikanjem v Mariboru da moram jaz placati sanacijo. :tongue:
(yn)

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Airborne, 26 nov 2006, 11:35

Super ste uredili, pa čisto prav je da plačajo za svoje napake. Upam da se bo kaj spremenilo na boljše in da se take stvari ne bodo več dogajale.
lp


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Damijan, 26 nov 2006, 11:59

Saj tale EGR ventil ni problem smo pri dotičnih Volvotih. Je splošen problem pri vsaki avtomobilski znamki. Najceneje je, če avto ni v garanciji, da ventil blindiraš. Vstaviš ploščico med glavo in ventil. Zadeva pa na izpuh čisto nič ne vpliva.

Druga možnost pa je, da EGR enostavno odmontiraš, ga sčistiš in montiraš nazaj.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Airborne, 26 nov 2006, 20:24

Ja Damijan tudi to je ena od možnosti, samo ko avto na računalnik priključiš kaže napako EGR ventila.
Mislim pa tudi da so naredili en SW upgrade ki ne prikaže EGR napake, če je ta odklopljen, samo je bolje ga res blindirat.
Na začetku ko so se prvič začeli pojavljati problemi z EGR(sem prebral na tujih forumih) je šel avto t.i "limp home mode" kar je pomenilo da je motor deloval v varnem načinu, kar je pomenilo da avto ni imel nič pospeškov in so bili primeri ko so se lastniki pritoževali da so skoraj doživeli nesrečo ko se jim je med prehitevanjem nenadoma vklopil limp mode in je avto zgubil vso moč. No nato so izdelali že omenjen nov software ki kljub okvari EGR-a ni vključil zasilnega režima delovanja motorja in tudi ni javil napake na armaturi ampak samo pri priklopu na računalnik(tako je bilo v našem primeru).
lp


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Hong Kong, 27 nov 2006, 07:55

Airborne je napisal ...

Super ste uredili, pa čisto prav je da plačajo za svoje napake. Upam da se bo kaj spremenilo na boljše in da se take stvari ne bodo več dogajale.
lp



Da resnicno upam za vse "vas" da se bo na bolje spremenilo.Pisem za vas ker jaz tam nikoli vec ne dam moj avto ali prestopim prag.V kratkem (jan-feb)bom kupil se eden avto a zal ne pri njih.Naj se vprasajo a licenca Volvo dovoljuje taksen odnos in usluge za nas stranke. (?)


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Blaž, 27 nov 2006, 08:25

Airborne hvala za te informacije, ki bodo marsikomu koristle, čeprav je bil v času tvojega problema tale forum ofline!

Ja vsak se mora pač o stvari pozanimat, ker zastonj itak noben nč ne da!

Upam, da ti bo zdej volvek služil tko k mora!

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
samos1111, 29 mar 2007, 09:32

Zanima me, če ste ista reč nanaša tudi na V70 D5 2003 ali ne. Hvala!

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S60R-Ocean Race, 29 mar 2007, 16:07

Ne, ker V50 2.0D ima sicer od Volva predelan motor Peugeota, D5 pa je čisti Swedish engineering

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 22 okt 2007, 21:42

Za informacijo; trenutna podaljšana garancija na EGR ventil pri 2.0D motorjih(letnik 2004) je 4leta oz. 120.000km.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
zzafro, 23 jan 2008, 16:12

Pozdravljeni…. Vozim VOLVO V 50 letnik 2004 (junij). V zvezi menjave EGR ventila so mi na servisu DUMIDA pred enim dnevom pojasnili, da je garancija pri menjavi le tega 50 % časti VOLVO 50 % plačaš sam. Mi lahko kdo pojasni če imajo prav.



Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
alfaromeo, 23 jan 2008, 16:25

Če je res podaljšana garancija, potem ne vidim razloga, zakaj bi plačeval.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 23 jan 2008, 17:13

Ja meni so isto rekli. Odvisno od tega, ali je avto star manj ali več kot 3 leta.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S40, 04 feb 2008, 18:29

Sem lastnik volva S40 2.0D letnik 2005. Kupil sem ga pred letom dni. Pred kratkim se je pojavila napaka EGR ventila. Na servisu so mi pojasnili, da garancije ni, ker servis za leto 2006 ni vpisan v servisno knjižico. Avto je uvožen in kupljen pri avtohiši v Sloveniji. Takrat je imel 31000 km. Pred kratkim je bil servisiran na 40000 km. Kje bi dobil dodatne informacije? Problem je podoben, kot pri Airbornu. Ta stvar stane cca. 400€. Hvala za odgovore.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 04 feb 2008, 18:35

Vprašaj še na kakem drugem pooblaščenem servisu. Rabiš samo VIN (številka šasije).

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 08 feb 2008, 00:47

@Ciril: si popravil zadevo?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S40, 12 feb 2008, 14:47

nisem še uspel... verjetno pa bom šel k dumida v maribor...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 12 feb 2008, 15:27

A voziš se pa lahko normalno?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S40, 13 feb 2008, 16:14

med vožnjo ni nobenega problema. samo ponavadi prvič ne vžge.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 09 apr 2008, 17:34

Turbolenza je napisal ...

..
-ERG ventil najbrž lahko "odklopijo" samo pooblaščeni serviserji?


Sem se posvetoval s serviserjem. Stvar je preprosta, 15s dela, ampak kot pravim ni nujno, da bo avto delal normalno. Lahko bo javljal napake. Meni jih ni, ker ima software za "ignoriranje" napake na egr.
Sicer pa ga odklopiš tako, da odklopiš konektor elektrike na morčku (4 na sliki). Stvar se nahaja za motorjem na desni strani (ko gledaš proti avtu). Stran moraš sneti plastični pokrov motorja.




Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S-40, 16 sep 2008, 08:59

Lep pozdrav vsem skupaj.
Imam S-40, 2.0D letnik 2004 in me zanima pr koliko kilometrih prbližn pa gredo po zlu tile EGR ventili?
Hvala

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S-40, 14 jan 2009, 10:12

Lep pozdrav,
očitno imamo podobne težave. Imam S40 letnik 04 2.0D 136Km in avto normalno vžge in ima normalne obrate, tudi med prestavljanjem vse do tretje brzine ima normalno moč med tem ko med vožnjo npr. po avtocesti z četrto, peto in šesto brzino, nima motor nobene moči in se lepo "cijazm" po 110km/h-120km/h in npr. ko prestavim iz pete v šesto mu tok padejo obrati, da ne gre nikamor naprej z šesto. Zanimivo, da se mi je to pojavilo ob nizkih temperaturah. Še bolj zanimivo pa je to, da npr. različni dnevi ob enakimi temperaturami enkrat avto dela enkrat pa tko kot sem opisal. še bolj zanimivo pa da sem za hec dal v rezeroar aditive proti zmrzovanju nafte in je delalo normalno. Aja pa servis je bil delaN PRED ZIMO 11.11.08 filtri.
Se komu kaj sanja kaj pa kako v zvezi z tem primerom?
Hvala.
--------------------------------------------------------------------------------

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
bobo, 22 jan 2009, 09:39

tudi moj avto (v50 2.0) je doletelo, pri cca 160.000 km, težko vžiganje, premalo moči..., priklop na tester je pokazal ERG ventil, predvidena cena popravila/zamenjave 470€ na Interclassu. Kako je šlo poročam v rubriki servisi.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S-40, 24 jan 2009, 18:05

Hvala,
Pr men je pa tko. Vžiga vedno zelo lepo kot mora. Edinkar pospeškov in končne moči nima kot bi jo moral imeti. Recimo, zdele imam že 750KM brez teh problemov. Dela kot navit. A pol je možn, da, če je EGR ventil, da enkrat dela in enkrat ne dela. Sepravse sam od sebe poprav za nekaj časa? Res pa tudi to, da vtem času, vteh 750KM ko mi avto zdej dela normalno se je tud ozračje mal otoplilo.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
bobo, 26 jan 2009, 13:45

sam sem že kakšne pol leta opažal slabšo moč oz. malo nezvezno pospeševanje v 5 in 6 prestavi na avtocesti - rahlo cukanje. pred parimi dnevi pa je zadeva napredovala, vžgal je šele v tretjem poskusu, potem pa bil čisto brez moči. Po nekajkratnem gnanju v obrate pa sem lahko speljal. Zadeva je vsekakor tečna + stroški, vendar glede na to, da se je to zgodilo pri cca. 160000km nekako gledam na to kot normalno. Bi me pa zelo jezilo, če bi se to zgodilo do 100000km

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S-40, 28 jan 2009, 14:08

Zanimivo tole.
Pri meni pa, če je to to, se dogaja pri 175000 KM
Trenutno pa od zadnjega takega "zajebavanja" sem naredil že skoraj 900 KM in brez problema!
Ampak pri meni ni bilo tega, da nebi vžgal. Vžiga čist normalno. Razn kar nima moči v pospeševanju in potem kao pri končni hitrosti nima neke moči. Sem pa opazil rahlo cukanje in to na avtocesti samo v pospeševanju v peti in šesti brzini, ampak to že kar nekaj prevoženih KM nazaj, pa še to ni vedno počel. Enkrat je enkrat ne.
Glede tega EGR ventila. A je to res kar pišejo tuki na forumu, da je od letniks 2004 v garanciji in da naj nebi imel nič stroškov z tem EGR ventilom?


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 28 jan 2009, 21:30

S-40 je napisal ...

...
Glede tega EGR ventila. A je to res kar pišejo tuki na forumu, da je od letniks 2004 v garanciji in da naj nebi imel nič stroškov z tem EGR ventilom?


Le delno. Po 3 letih je mogoče 50% iz garancije, mogoče kdo ve bolj točen podatek?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
kafka, 15 mar 2009, 11:22

Pozdravljeni!
Sem lastnik volva v50 20D l. 2005, 120000 km in imam težave. Ko sem na križišču in želim speljat, kar naenkrati motor nima več moči. Nekako po 1 minuti čakanja lahko speljem. To se mi dogaja vsake toliko. Predvidevam ko sem to rubriko prebral da imam tudi jaz isti problem z ventilom EGR. Ima še kdo kakšno idejo, ali sem tudi jaz upravičen do brezplačne menjave, ker naj bi bila to tovarniška napaka.
Sem iz obale volvo servis imamo v Renaultu v Kopru in ko sem bil enkrat tam sem gledal serviserje kako se na mojem avtu učijo na kašen način se menja meglenko. (takrat sem moral zamenjati počeno meglenko). Dragi so za dele in nestrokovni. In še to kje bi se dalo nabaviti v rezervne dele po normalnih cenah?

Lp Aleš

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
HB, 15 mar 2009, 12:32

sem mislil, da ne dela več Volvo servis v Kopru, ker niso imeli ustreznega kadra. Edini ki se je spoznal na Volvo vozila je bil Klavdio. Tudi jaz zem doživel slabo izkušnjo s tem servisom in ga odsvetujem.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
kafka, 15 mar 2009, 12:49

Kateri klaudio in kje!

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
HB, 15 mar 2009, 17:58

na Renault servisu dela, če je še tam. Ne vem kako se piše, povprašaj malo na servisu.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
stonesour, 26 apr 2009, 07:36

Pozdravljeni!
Sem lastnik volvo 2006 in me zanima ali imajo tudi 2006 letniki te probleme z EGR ventilom ali samo starejši modeli?
Hvala za odgovor.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
tomaz30, 26 apr 2009, 11:41

Pozdravljeni!
Kolega ima V50 2.0D, 100kW,letnik 2005, 120000km in simptomi so zelo podobni nedelovanju EGR ventila, tester je sicer pokazal napako P1935 in napako na izpuhu-plinih. Motor lepo vleče ,le nad 2500 obratih se začne malo upirati, kot bi vmes pritiskal na zavoro. Razmišljal sem o blendiranju EGR ventila in kakšne naj bi bile posledice!? Kot sem bral na forumih je ventil odprt le do segretja motorja potem je zaprt, tako, da bi se motor po blendiranju malo kasneje ogrel.
Hvala! T.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S-40, 27 apr 2009, 19:42

Imam zelo podobne težave kot sem že pisal. Čeprav sedaj že par tisoč prevoženihKM brez težav okol tega. Pri vožnji na avtocesti pri pospeševanju se podobno čuti kot, da bi rahlo pritiskal zavoro, oziroma se čuti rahlo cukanje, zaganjanje in to ne vedno. Vsake tolko pa je zadeva takšna, da od samega vžiga in speljevanja in naprej do vožnje motor nima moči ter pospeškov. PRIMER: vožnja v smeri Novega mesta, preko Medvedjeka avto ni mogel dosežt hitrosti 115 KM/H in gdor pozna tist del ceste, je kar velik ravnine od cestninske proti Medvedjeku pa tud klanc čez Medvedjek ni ne vem kakšen. Zanimivo pa je to, da ni vedno temu tako in tudi recimo ko se pojavitanapaka, čeavto ustavim, ugasnim in ponovno prižgem dela zopet normalno.
Blendiranje EGR ventila? Če te prav razumem,da bi ga odklopil? Menda se, da pod pokrovom ga izklopit. Ko odpreš havbo naj bi bilo stikalo zelo lepo vidno in medna bi ga bilo potrebno odklopitin naj nebi bilo težavz vožnjo.
Zanima me, če gdo ve ali to drži.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
tomaz30, 27 apr 2009, 20:24

Pozdravljen!
V mislih sem imel, da bi vstavil alu. ploščico pred EGR ventil, saj , če je odprt pušča še vedno nekaj vročega zraka iz izpuha. Res je konektor EGR ventila dobro viden vendar s tem, da bi ga odklopil verjetno nebi rešil problema, poleg tega bi računalnik javil napako na EGR ventilu.
Zaenkrat motorju še ne zmankuje moči vendar je v začetnem stanju in bo verjetno vedno slabše.
L.p. T.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
aly, 27 apr 2009, 23:16

A ni tako, da se ventil enostavno zapacka in začne blokirat? Kaj če bi se ga pač očistilo in bi še naprej opravljal svojo nalogo? Če je to res, potem mi ne bi bilo težko tega naredit na vsakih 5 let ...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
S-40, 28 apr 2009, 11:41

V začetnem stanju? In, da bo vedno slabše? ampak to se avtomobilu že vleče kakih dobrih 30 000 KM. Pa tud ne vedno. Sej pravm, da včasih čisto normalno dela. Kot nov.
Glede tega, da bi se očistilo zadevo? A to tist konektro k ga vidiš, ko odpreš havbo?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
aly, 28 apr 2009, 17:56

Hmnja, EGR ventil sicer vidiš na vrhu motorja, ma odšraufat ga je pa nekoliko težje (menda je treba snet motor?!?). Pa še novo tesnilo rabiš vsakič.
Evo dokument: EGR V50 2.0D 2005
1. del - o motorju na splošno
2. del - sestava EGR sistema
3. del - zamenjava EGR ventila

Naj kdo povpraša na servisu, koliko približno računajo za čiščenje tega ventila...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 30 apr 2009, 20:48

Probaj odklopiti konektor iz (4) stepper motor-ja, ki je na zadnjem desnem delu motorja.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 01 maj 2009, 22:59

Točno to, odklopi in si zmagal! Zakaj? Tudi meni se je dogajalo, da motor ni imel moči, ni šlo čez 1000 obratov, pa sem pod "garancijo" za menjavo EGR-ja plačal 175 EUR, nakar so mi povedali naj samo odklopim konektor in sem poleg možne ponovitve problema čez toliko in toliko kilometrov še zmanjšal porabo! Nisem verjel a sem po preizkusu "moški" konektor ovil z izolirnim trakom in pospravil pod plastiko. Rezultat je, da ventil , poraba pa je namesto 7,2 padla na 6,7l/100km in nobene napake ne javlja.

Samo je pa nekaj drugega...
... da včasih avto ne vleče tako kod bi moral, točno tako kot opisuješ , tako, da ko boš dognal v čem je problem, javi, EGR izgleda ni!

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 02 maj 2009, 09:44

Mogoče je vseeno ventil v kaki vmesni poziciji. Predvidevam da ti včasih nelinearno vleče v 5, 6 prestavi?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 04 maj 2009, 08:36

AljAž je napisal ...

Turbolenza je napisal ...

..
-ERG ventil najbrž lahko "odklopijo" samo pooblaščeni serviserji?


Sem se posvetoval s serviserjem. Stvar je preprosta, 15s dela, ampak kot pravim ni nujno, da bo avto delal normalno. Lahko bo javljal napake. Meni jih ni, ker ima software za "ignoriranje" napake na egr.
Sicer pa ga odklopiš tako, da odklopiš konektor elektrike na morčku (4 na sliki). Stvar se nahaja za motorjem na desni strani (ko gledaš proti avtu). Stran moraš sneti plastični pokrov motorja.






A bi lahko malo bolj natančno pokazal, kateri konektor je potrebno odklopit (na pravi sliki, ne na shemi...)?
Hvala


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 04 maj 2009, 17:32

Konektor na motorju št. 4 na sliki. Je eden in edini viden po odstranitvi pokrova motorja.
Evo enega ugodno.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 08 maj 2009, 16:54

ERG + tesnilo+...
=125€ + delo.
Cena je z DDV in upoštevano 50% garancijo.
Servis: DUMIDA

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 11 maj 2009, 21:15

AljAž je napisal ...

Mogoče je vseeno ventil v kaki vmesni poziciji. Predvidevam da ti včasih nelinearno vleče v 5, 6 prestavi?



ni samo 5. in 6., je tudi prej, se pa bolj čuti v višji prestavi.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 11 maj 2009, 22:27

Perc je napisal ...

AljAž je napisal ...

Mogoče je vseeno ventil v kaki vmesni poziciji. Predvidevam da ti včasih nelinearno vleče v 5, 6 prestavi?

ni samo 5. in 6., je tudi prej, se pa bolj čuti v višji prestavi.

Saj, včasih bolj drugič spet manj. Recimo pri meni se čuti pri polnem pospeševanju, če si sopotnik v 5. in 6. v hrib in če veš na kaj biti pozoren. Drugače ne.

Predlagam Nobelovo za tistega, ki odkrije kaj je vzrok temu.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
samos1111, 13 maj 2009, 12:39

aly je napisal ...

A ni tako, da se ventil enostavno zapacka in začne blokirat? Kaj če bi se ga pač očistilo in bi še naprej opravljal svojo nalogo? Če je to res, potem mi ne bi bilo težko tega naredit na vsakih 5 let ...


V principu naj bi bilo tako, ampak bolj na 5 mesecev kot na 5 let. Pa v bistvu je podobnih reči v avtu cel kup, tako da če vsakodnevno popoldansko šravfanje po avto ni tvoj najljubši konjiček to pomeni visoke stroške vzdrževanja. Pri tem motorju naj bi bil specifičen problem da je aktuator ventila prešibek in se ventil sčasoma zatakne že v normalnem obratovanju brez drugih nepravilnosti, ECU pa sprogramiran tako da v primeru zaznane napake vključi "limp mode". Jst sem imel problem z zapacanim EGR ventilom na V70 D5 2003, čeprav ta motor ni specifično dovzeten na EGR problem, ampak pri novi generaciji motorja so vseeno dali boljši ventil. Sem opazil ker je javljal napako, sicer je motor še vedno tekel razmeroma normalno (menda je slabše če se ventil zatakne v odprti poziciji kot v zaprti). EGR problemi se sicer pojavljajo pri turbo motorjih mnogih znamk. Kolikor zastopim je možen izvirni vzrok problema prekomerno nabiranje saj, do katerega lahko pride zaradi različnih zadev... zamenjaš ventil, pa se ti kmalu spet zapaca. Sajast izpuh je slabo znamenje.
Exhaust Gas Recirculation so pretežno uvedli za znižanje emisij, dejansko naj bi v večini voznih razmer dobil z blokiranim ventilom konja ali pol več kot z delujočim - no meni se zdi malo manj smradu bolj pomembna reč. Se pa, glede na izvedbo regulacije, pri nekih motorjih ob blokadi lahko zgodi pregretje motorja ali slabše delovanje v nekih voznih razmerah (tudi brez limp moda).

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
aly, 13 maj 2009, 22:19

limp mode = ?
Edit: Odgovarjam sam sebi: pomožni / zasilni način delovanja motorja.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
MaverickT, 16 maj 2009, 15:27

No sedaj se je še pri meni pojavil ta problem. Zaenkrat sem odklopil ventil, naslednji torek pa sem itak naročen pri Dumidi in bomo stvari porihtali... Nasplošno zadnje čase ne gre več avto tako kot je šel pred parimi meseci...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Volvo. 4 life, 16 maj 2009, 16:47

Vsem predlagam 3" exhaust, katalizator stran, EGR stran, pa še kakšno podobno sranje stran, potem pa boste s konjički in avtom zadovoljni

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
aly, 18 maj 2009, 19:35

Jaz sem pa ekološko osveščen in se z zgoraj napisanim absolutno ne strinjam!

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Volvo. 4 life, 18 maj 2009, 21:39

aly je napisal ...

Jaz sem pa ekološko osveščen


To bi pa rad vidu, za tako izjavo morš met pa že jajca Spoštujem če si res in če ti ratuje, potem vsa čast

p.s. no, že to da voziš dizla, ni neki baš ....

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Anže, 21 maj 2009, 20:48

Kolko kilometrov pa delate v povprečju, če jih premal delaš pa preveč gas nabijaš se lahko zapaca.. ker dizli s tem EGR so narejeni za dolge razdalje kjer se lahko to spuca..

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 27 maj 2009, 21:20

Anže je napisal ...

Kolko kilometrov pa delate v povprečju, če jih premal delaš pa preveč gas nabijaš se lahko zapaca.. ker dizli s tem EGR so narejeni za dolge razdalje kjer se lahko to spuca..

Samo ventil je odklopljen, ni v funkciji! Kako se lahko potem zapaca oz. kaj ma cukanje zveze z EGR-jem, če je izklopljen? Meni ne pospešuje tako kot bi moral:
- s priklopljenim, zamenjanim (novim) EGR ventilom
- z odklopljenim EGR ventilom
tako da ne vem če se napaka nahaja tam. Najbliže mi je tista s preklapljanjem v "safe mode", samo sigurno ne zaradi ventila.
Zakaj? Ker sem naslednji teden po menjavi ventila pri interclassu imel "povrat", pri katerem me je serviser A.P. spraševal, če sem čipiral avto, češ da mu na testerju izpiše (nekaj v smislu), da so bili menjani parametri v računalniku?! Ponovno mi je naložil program in kakšen dan je bilo uredu. Da bi hodu nazaj... se mi ni šlo, ker mi je bilo jasno, da je zadeva prekomplicirana.
Upam, da bomo po sistemu "več glav...- zelje" prišli do dna, bi bilo pa zanimivo o tem problemu preverit na Citroen/Peugeot servisu, če se pri 2.0 HDI tudi to dogaja.


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 27 maj 2009, 21:46

Pri meni je tudi kak dan po menjavi egr-ja delalo normalno. Potem pa nelinearno. Tako da če so kak softwer nalagal, je možno da je s tem povezano. Sicer ni nobenih napak na testerju. Se pa ne obremenjujem, ker je opazno le pod polnim plinom in še to komajda.
Mogoče je ravno to, da se "cukanje" oz. zmanjkovanje moči dogaja le pri polnem plinu, znak da je težava v softweru? Ne vem pa ali imajo tile 2.0D neko funkcijo za občasno povečanje moči (če se prav spomnim jo imajo pri Citroenu, ampak ne vem ali 2.0??)

Kar sem jaz gledal HDI-je tega problema nisem zasledil. Mogoče so vozniki manj pedantni.

Bi pa bilo lepo, da se odkrije ta problem, mogoče pomaga tudi zbiranje idej in opažanj...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 27 maj 2009, 22:29

AljAž je napisal ...

Kar sem jaz gledal HDI-je tega problema nisem zasledil. Mogoče so vozniki manj pedantni.



Če bi bili pa oni pedantni...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 24 jun 2009, 16:43

Ta tema bi se mogla imenovat "Pustite me dihat", ker EGR nima nič s tem, kar upam, da nam je do sedaj že vsem jasno?!
SENZOR PRETOKA ZRAKA, nam dela take probleme!

Zadnjič sem iz firbca šel spraševat "modela", kako deluje senzor za zrak (bajDwej mi je idejo dal prijatelj, ki popravlja plinske gorilnike!? IZSTRELU JE ODGOVOR!!), in pravi:"To maš not en upor, k se greje, zrk k piha mem ga pa hladi. In pol računalnik po tem, kolk je upor hladnejši, "ve" kok zraka je šlo mim.". "A se lohk usvina?","še nism vidu", pa mi ni dalo miru...
Vzamem jest Torx št. 5 (kar se mi zdi za voznika Volva precej nenavadno početje ), odprem pokrov zračnega filtra in s papirnatim robčkom (ker druzga nisem mel sabo! ) obrišem dve srebrni "žički", ki se jih vidi na začetku cevi ki vodi do motorja. Vem da bi bilo bolje če bi vse skupaj "odšraufal" pa očistil kot je treba (...al pa če bi biu robček iz druzga materjala ), samo...

...ZDEJ DELA!!!

PROSIM probajte in javite, saj moj primer ni dovolj za dokaz znanstvenega eksperimenta kakršen je ta!

P.S.: Zakaj tega ne vejo na servisu? Ker jim računalnik ne pokaže napake, to pa za to, ker senzor u bistvu dela...
...sam bol slabo.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 24 jun 2009, 19:19

ok sem naredu opisano in zdej ne vem al me je psihično tolk prepričalo al avto zdej res bol potegne ... potegne pa dost bol konstantno!?
Nisem hotu danes neki pretiravat, ker so cesta fejst mokre in mi je še v tretji dstc žmikal... ni varno

PS: moram poudarit da neki problemov z EGR-jem še do zdej nisem imel

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 25 jun 2009, 16:05

Dejan.P in Perc, prosim pišita bolj čitljivo, ker se človek komaj "prebije" čez vajino kracanje!! Nenazadnje so taka pravila foruma...

Sicer pa: sem odprl in pogledal, ampak sta pri meni ti dve žički in cel prostor za filtrom povsem, povsem čisti. Tako da nisem prepričan, da bo kaj razlike.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 25 jun 2009, 16:48

Če imaš pa pri takšnih postih problem z branjem, potem pa res ne vem...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 25 jun 2009, 19:07

Dejan.P je napisal ...

Če imaš pa pri takšnih postih problem z branjem, potem pa res ne vem...

Pa bi kdo, vsaj približno, upošteval pravila foruma!? Si recimo pomislil, da forum bere kdo, kateremu slovenščina ni materin jezik?? Ali se bomo res morali iti policaje, da bo dosežen primeren nivo pisanja?

1.5 Oblika pisanja
Svoja sporočila pišite v čim bolj pravilni slovenščini oziroma materinem jeziku, brez uporabe slengizmov, izrazito narečnih izrazov in izražanja v slengu , žargonu in argoju. Uporabljati je potrebno tudi ločila (predvsem pike in vejice) ter velike začetnice. Za ločili je vsled preglednosti dobro napraviti presledek. Prispevki na forumu so odraz vaše osebnosti, zato se potrudite, da boste dajali čim boljši vtis. Vaše objave naj bodo razumljive in smiselne. Pisanje z VELIKIMI ČRKAMI ni zaželjeno, saj se načeloma smatra za kričanje.


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 25 jun 2009, 19:42

Glej... te popolnoma razumem, da hočeš obdržat nek določen nivo na forumu, ampak v tem primeru enostavno pretiravaš... bi tvoja težnja po disciplini bila marsikje bol potrebna, kot pa pri pravopisu. IMO

Kakorkoli... tvoj forum, tvoja pravila...

Pa brez zamere!


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 25 jun 2009, 20:36

Drag aljaž, PROSIM, DA ME IZBRIŠEŠ IZ FORUMA!!!
P.S.: nej ti Toporišič auto šraufa

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
SepoX, 25 jun 2009, 21:47

Kaj se razburjate. Malo poglejte po forumih naokoli. Če se mislite spuščati na nivo 15-letnikov in pisati ful, duper, kul, potem res ne vem kam ta svet pelje.

Na odraslih forumih (kar predvidevam, da ta forum je) se piše slovensko in ne sleng. Če si hočete dati duška, pojdite na glasujzame in podobne...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Terminator, 25 jun 2009, 21:52

Mirno kri fantje Mislim, da ni potrebe za "prepire"

Aljaž samo skrbi, da se držimo pravil in eno od pravil je tudi slovnično pisanje, čeprov moram priznati, da tudi meni to pravilo ni kaj preveč po godu in me kaj hitro zanese Pa vendarle sprejmem opozorilo in se trudim kolikor se da

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
, 25 jun 2009, 22:28

SepoX je napisal ...

Kaj se razburjate. Malo poglejte po forumih naokoli. Če se mislite spuščati na nivo 15-letnikov in pisati ful, duper, kul, potem res ne vem kam ta svet pelje.

Na odraslih forumih (kar predvidevam, da ta forum je) se piše slovensko in ne sleng. Če si hočete dati duška, pojdite na glasujzame in podobne...


1. Razburjaš se samo ti
2. Sleng je lahko tudi v slovenskem jeziku
3. Če se smatramo za "odrasle"... zakaj je potem toliko žalitev, kurcanja in tudi groženj na tem forumu?
4. Ne jamraj čez pisanje drugih, če ti samemu ne gre kaj bolje:
Povej kaj naj bi po tvoje dal u search, ali pa pripopej link.
Če si prepričan, da ima avto zamenjanga in da so kilometri realni, imaš fore do 200k km.
Fotke super, avto super, dec in baba super, pa še sinko bo verjetno super
slin slin

več se mi žal ni bilo za prebirat... lahko pa lepo vidiš, da vsak napiše kaj v slengu, narečju itd.

5. Tudi sam se poslavljam, tako da...

Lep pozdrav vsem!... me lahko zbrišete

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 26 jun 2009, 21:33

Seveda bomo ugodili vajini želji!
Heh, otroci.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
primzy69, 12 dec 2009, 09:06

če ni servisne knjige, pomeni da ne dobim nikakršnega popusta za EGR, ne?

LP

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Miha_P, 14 apr 2010, 15:39

Živjo,
eno vprašanje. V50, letnik 2006, 1,6D. Vozim danes normalno kot vedno vrhniški klanec 130 km/h, tik pred počivališčem Lom lučka anti-skid service requred + REDUCED ENGINE PERFORMANCE. Oboje rumena i lučka, torej "nekritično". Lepo ustavim na Lomu, ugasnem odprem manual in piše za anti-skid, da poskusi ponovno prižgat in če ugasne je ok. In ravno tako je bilo. Vendar tadrug msg ni zginil, sem pa lahko normalno pripeljal do enga serviserja, ki ga je priklopil na "neoriginal" tester, kjer je javilo napako EGR ventila. Sicer je resetiral zadevo, in se potem po 50 km zaenkrat ni ponovno pojavila, vendar me zanima naslednje:
1. ali ta zadeva paše pod menjavo, saj je pogosta napaka
2. če ne, koliko zadeva cca. košta, uradni in neuradni servis? Se dele da kje dobit in plačat samo delo pri nas?

hvala.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 15 apr 2010, 18:37

Mislim da za 1.6D ni bilo nobene "akcije" na EGR. Pokliči na pooblaščen servis in povprašaj če je res tako.


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Miha_P, 21 apr 2010, 20:17

Res je, samo 2.0.
A je slučajno kdo že pucal EGR, ne menjal (kakor mi svetujejo na servisu) ali je to samo nateg, da bom čez 2 mesca spet tam na menjavi?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Molkisanti, 21 apr 2010, 20:46

Se pridružujem Mihi P. Zaenkrat sicer še nisem opazil težav glede tega, vendar bi vseeno preventivno "spucal", glede na to, da ima avto 175kkm. Če se seveda da in če bi to zadoščalo.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Hokejist77, 09 jul 2010, 13:29

Lep pozdrav, men se je zgodilo popolnoma enako, avto je nahal vlečit, sem ga ugasnil in ponovno zagnal in nato je 20 km deloval normalno, potem pa enako. Pri serviserju pa prvo čiščenje EGR-a ampak ni bilo neke hude razlike, zato sem ga menjal, če se z manjavo preveč zavlačuje je potrebno menjati še senzor (mislim da podtlaka). Imam pa 2.0 D letnik 2006 in proizvajalec krije 50% cene EGR ventila. Menjal pa sem ga pri 195.000km.

Lp, Andrej

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
iZtok, 06 nov 2010, 09:14

Živjo!
Akcija za EGR ventil je še vedno v špilu? Imamo namreč V50, 2.0D, 2006.
Katerega serviserje priporočate, glede na to, da je zadeva že v pogunu in da mi ne bo treba še enkrat razlagat o zgodni EGR?

LP, Iztok

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 22 mar 2011, 18:50

Živjo,
mislim, da je tudi meni odpovedal EGR.
Imam S40 2.0D, letnik 2006.
EGR sem menjal pred slabima dvema letoma (pri 65.000km)
Med vožnjo avto izgubi moč, kot da ne dela turbo. Tudi zvok je drugačen (predvsem nad 2000 obrati). Ali je to EGR ali kaj drugega? Ko avto ugasnem in prižgem zopet dela OK (včasih 10km, včasih 100km...)
Ali lahko vozim tak avto, ali lahko kaj dodatno poškodujem s tem?
Ali je že kdo menjal EGR dvakrat (drug EGR naj bi bil bistveno boljši od orginal vgrajenega, ali ne?)?
Ali ve kdo, kakšna je cena?
Hvala in lep pozdrav

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
aly, 23 mar 2011, 22:47

Če ti EGR loputa "zašteka", potem ostane v istem položaju ves čas. Po mojem mnenju.

Priklop na računalnik bi verjetno odkril kakšno "občasno napako"..

Zakaj sprašuješ za ceno, saj si ga že menjal? Bi moral vedet? Tudi veš kakšni simptomi so bili pred prvo menjavo?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 24 mar 2011, 08:03

Za ceno sprašujem, ker sem ga prvič menjal, ko je bilo še nekako v garanciji in sem plačal polovico novega EGR, za delo pa nevem koliko so računali, ker so zraven opravili še neke druge servisne storitve.
Simptomi pa so prvič bili bistveno bolj neprijetni.
Po prvi težavi sem uspel voziti le še kakih 100 km in še to vsakih 5 km ustavit.
Po tem avto več ni niti vžgal, ostal sem v Postojni in do Ptuja sem potreboval avtovleko.
Na servisu so rekli, da EGR v takem stanju še niso videli - loputa je ostala ravno v nasprotnem položaju kot pri večini, ki se jim pokvari.
Zadnjih 400km se težava ni ponovila, zato upam, da se je zadeva uredila sama od sebe

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 04 apr 2011, 14:11

Po nekaj 100km brez težav, se je le ta ponovila in zato sem obiskal servis.
Ugotovili so, da je potrebno menjat filter DPF. Opravili so mi sicer regeneracijo filtra trdih delcev, vendar se je težava ponovila po 30km.
Ali je že kdo menjal DPF filter na 2.0D in koliko je plačal?
Na servisu so rekli okro 1000€
Kako je pa z neoriginalnimi DPF filtri? na netu so novi za 300-350€, vendar mi tudi privat mehaniki to odsvetujejo
Ali je že kdo odstranil ta DPF filter kot je primer na tej strani:http://tuning.vizual.si/odstranitev-dpf-filtra.html

Lp,
Darko

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 05 apr 2011, 12:12

A nima noben izkušenj z menjavo DPF ali kaj podobnega?
Darko

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
mrv, 05 apr 2011, 14:06

DPF ponaredek bi te prišel nekje 450€ pri nas

@modri To moreš mal pogledat na kakšnem Ford/Citroen/Peugeot forumi.



Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
gildo, 05 sep 2011, 15:13

Tudi meni se bliža menjava DPF ja. EGR menjal na 160kkm, sedaj imam 220kkm. So kakšne izkušnje s ponaredki DPF?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Damijan, 05 sep 2011, 16:34

Kaj pa, če daš originalnega obnoviti?

kresni po miški...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Uri-Volvo, 12 sep 2011, 14:57

Lep pozdrav
Tudi ja vozim Volva V50, je letnik 2004 in ima 70000 km.
Danes zjutraj pa mi je na križišču kar obstal, sploh nisem mogel speljat ni blo moči ko sem dodal gas sploh ni prijel je kar crknil.
Po petih vžigih pa je vžgal in je delalo vse normalno tako da mislim da je mogoče tale egr ventil kot so pravili že predhodniki.

Prosim če mi lahko kdo ki ima izkušnje svetuje kaj naredit, jaz bi ga očistil če bi bilo kaj bolje.
Ali je zahtevno priti do njega.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
AljAž, 12 sep 2011, 20:38

2004+70 000km

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Kelt, 12 sep 2011, 20:51

Se tudi najdejo, moj foter je imel l.2002 in do lani 56k prevoženih. Mislim pa da jih je pa zelo malo.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
HB, 22 nov 2011, 17:03

Uri-Volvo, so še problemi? Če niso kako si jih rešil?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Uri-Volvo, 04 jun 2012, 20:52

Lep pozdrav

Najprej opravičilo za zelo pozen odgovor.

Ja res je bil EGR ventil sm imel kar nekaj sitnosti.
Avto mi nekega jutra ni več vžgal ko bi moral v službo, nato je nekaj dni stal ker mehanik ni imel časa da bi prišel pogledat.
En dan sem bil malo siten pa sem avto poskušal vžgat, in je na nek način užgal.
Potem pa sem EGR ventil preprosto odklopil in od takrat gre brez problemov že 30 000 km.

Je pa res da je letnik 2004 in nima še diagnostike za EGR, pri novejših se to ne da narediti, ker javlja napako.


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Kristijan, 06 maj 2013, 10:01

je kdo že dal mogoče odstraniti dpf filter???

ker pride veliko ceneje kot nov filter....
pa baje za tehnični ni problema saj naj nebi imeli naprav za trde delce....

?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 06 maj 2013, 10:19

Zdravo,
jaz sem na servisu vprašal, pa mi je mojster odsvetoval, čeprav ni imel nič koristi od tega, saj nisem kupil novega filtra.
Koliko KM pa imaš prevoženih?
Kako veš, da je potrebno menjati DPF filter? Problemi z motorjem?
Jaz imam občasno težavo, da se mi ugasne turbo, ko ugasnem avto in takoj prižgem nazaj, ponovne deluje normalno. Pozimi se mi to dogaja na 14 dni, poleti pa skoraj vsak dan. Je to zamašen DPF?
Poraba goriva je še vedno zelo ugodna (5,8l)

Če ima kdo izkušnje z menjavo dpf, pišite...

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Owen, 08 maj 2013, 08:25

Moj V50 letnik 2005, 180.000km, mi občasno ne vžge v prvo, ali pa vžge in "laufa" kot po treh celindrih in kadi ko hudič. Ga ugasnem, pa ponovno vžgem in deluje, kot da prej ni bilo težav. To se mi v zadnjem času zgodi cca 1x na teden. Med vožnjo še nisem nikol zasledil težav z izgubo moči in drugih težavic, ki jih opisujejo forumaši.
Bi to lahko bil EGR ventil? Kaj še vedno obstaja varianta delnega kritja menjave s strani servisa, tudi za tako staro vozilo?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Kristijan, 12 maj 2013, 21:59

mam 170.000 po števcu...
avto pa včasih "cuka " tam malo pod 2000 obrati.
Na dumidi so mi rekli da je to od dpf ker je zamašen in so mi nalili tekočino ki sproži regeneracijo.... bilo je bolše a se je kmalu ponovilo. ko sem klical in vprašal kako to so rekli da ker ga vozim na kratke razdalje... sem pa pred parim dnem bil na izletu in je bilo mogoče mal boljše... je pa danes tudi men šel v "varni način" ( ko avto ne gre nikamor- kot brez turbine)
malo za tem ko sem prehiteval in to se mi je zgodilo pred cca 1 mesecem tudi po prehitevanju....

v glavnem naj bi bil to dpf...

nov pride ??? velik
odstranitev z programiranjem pa okoli 400€ +



Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
peromb, 12 maj 2013, 23:09

Kristijan je napisal ...

mam 170.000 po števcu...
avto pa včasih "cuka " tam malo pod 2000 obrati.
Na dumidi so mi rekli da je to od dpf ker je zamašen in so mi nalili tekočino ki sproži regeneracijo.... bilo je bolše a se je kmalu ponovilo. ko sem klical in vprašal kako to so rekli da ker ga vozim na kratke razdalje... sem pa pred parim dnem bil na izletu in je bilo mogoče mal boljše... je pa danes tudi men šel v "varni način" ( ko avto ne gre nikamor- kot brez turbine)
malo za tem ko sem prehiteval in to se mi je zgodilo pred cca 1 mesecem tudi po prehitevanju....

v glavnem naj bi bil to dpf...

nov pride ??? velik
odstranitev z programiranjem pa okoli 400€ +







Jaz imam enak problem.Menjal sem fap/DPF filter(330€ neoriginal),naliv aditiv za trde delce,pa nič boljše.
Avto še vedno cuka pod konstantnim gasom na 1700rpm-1900rpm.Jaz sumim,da je to povezano nekaj z elektriko.Tudi šobe sem dal preverit na bosch servis na Ptuj-u.Menjal sem vse tekočine,filtre(naftnega tudi),naliv sem neki cleaner za šobe,egr,....nič ne pomaga.
Te V50 so za en kurac(se opravičujem).Mi je tak žal,da nisem V70 D5 kupil,ko sem imel €.
Pa še tema iz prejšne težave,ki še vedno buri duhove v meni

peromb je napisal ...

Jaz imam enak problem.Napaka se mi je pojavila 4x ta teden.
Avto sem prižgal in se peljal par metrov,pol rdeči trikotnik in napis break failure - stop safely.Včasih se kar brisalci sami vklopijo????
Odprem pokrov motorja,malo gledam(ker nimam pojma za kaj se gre),nakar po 2min. avto spet normalno deluje.Pod konstantnim gasom ga rahlo cuka.
Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo?
Bi lahko bil alternator? (z avtom se še vedno vozim)
Akumulator sem menjal pred 5 mes.


Lp Pero



Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 13 maj 2013, 07:46

Lahko je problem še s tem:
link1

ali
link2

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
strela, 26 maj 2013, 15:31

peromb je napisal ...

Kristijan je napisal ...

mam 170.000 po števcu...
avto pa včasih "cuka " tam malo pod 2000 obrati.
Na dumidi so mi rekli da je to od dpf ker je zamašen in so mi nalili tekočino ki sproži regeneracijo.... bilo je bolše a se je kmalu ponovilo. ko sem klical in vprašal kako to so rekli da ker ga vozim na kratke razdalje... sem pa pred parim dnem bil na izletu in je bilo mogoče mal boljše... je pa danes tudi men šel v "varni način" ( ko avto ne gre nikamor- kot brez turbine)
malo za tem ko sem prehiteval in to se mi je zgodilo pred cca 1 mesecem tudi po prehitevanju....

v glavnem naj bi bil to dpf...

nov pride ??? velik
odstranitev z programiranjem pa okoli 400€ +







Jaz imam enak problem.Menjal sem fap filter(330€ neoriginal),naliv aditiv za trde delce,pa nič boljše.
Avto še vedno cuka pod konstantnim gasom na 1700rpm-1900rpm.Jaz sumim,da je to povezano nekaj z elektriko.Tudi šobe sem dal preverit na bosch servis na Ptuj-u.Menjal sem vse tekočine,filtre(naftnega tudi),naliv sem neki cleaner za šobe,egr,....nič ne pomaga.
Te V50 so za en kurac(se opravičujem).Mi je tak žal,da nisem V70 D5 kupil,ko sem imel €.
Pa še tema iz prejšne težave,ki še vedno buri duhove v meni

peromb je napisal ...

Jaz imam enak problem.Napaka se mi je pojavila 4x ta teden.
Avto sem prižgal in se peljal par metrov,pol rdeči trikotnik in napis break failure - stop safely.Včasih se kar brisalci sami vklopijo????
Odprem pokrov motorja,malo gledam(ker nimam pojma za kaj se gre),nakar po 2min. avto spet normalno deluje.Pod konstantnim gasom ga rahlo cuka.
Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo?
Bi lahko bil alternator? (z avtom se še vedno vozim)
Akumulator sem menjal pred 5 mes.


Lp Pero





DPF filter je najbolje odstraniti, takoj, ko se z njem začnejo težave...
Ta poseg je najcenjši in večkrat preizkušen!

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
peromb, 26 maj 2013, 15:44

break failure - stop safely mi ne javlja več.Problem je bil v glavnem rač. na motorju pod avtom.Namreč slabo je tesnil in je ob slabem vremenu(DEŽ) prihajala voda zraven.Mojstri so spucali,popihali,...in vakumsko zapakirali. Do zdaj ni bilo problema(ni bilo deža)

Avto še vedno cuka pri rahlem pritisku na pedalko za gas.Spet sem mnenja,da mi EGR ventil nagaja.
Počasi se mi bo zmešalo,ker se ne morem rešit problema,zraven prihajajo samo še dodatni.Ne vem kak je lahko avto tak zjeban,če ga je dedek vozil,ki je bil doma v gozdu

Je kdo tukaj na omrežju,ki je dejansko rešil problem z cukanjem?
In če je,kako ga je rešil?


lp Pero


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
strela, 26 maj 2013, 16:33

peromb je napisal ...

break failure - stop safely mi ne javlja več.Problem je bil v glavnem rač. na motorju pod avtom.Namreč slabo je tesnil in je ob slabem vremenu(DEŽ) prihajala voda zraven.Mojstri so spucali,popihali,...in vakumsko zapakirali. Do zdaj ni bilo problema(ni bilo deža)

Avto še vedno cuka pri rahlem pritisku na pedalko za gas.Spet sem mnenja,da mi EGR ventil nagaja.
Počasi se mi bo zmešalo,ker se ne morem rešit problema,zraven prihajajo samo še dodatni.Ne vem kak je lahko avto tak zjeban,če ga je dedek vozil,ki je bil doma v gozdu

Je kdo tukaj na omrežju,ki je dejansko rešil problem z cukanjem?
In če je,kako ga je rešil?


lp Pero



Za kateri motor gre?
Si lahko bolj specifičen glede cukanja

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
peromb, 26 maj 2013, 16:43

Kot piše v temi in pod mojim podpisom(V50,2.0d,2006)

Ko je avto hladen,se pravi prvi 2-3min ne cuka.
Ko se malo segreje začne rahlo cukat pri rahlem pritisku pedalke za plin.Najbolj se cukanje opazi pri počasni vožnji v mestu.Če imam avto v leru in rahlo pritisnem pedal,se sliši tak kot neko reglanje (DRDRDR....CRGCGR....DRDRDRDRD) nekako tako.

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
strela, 26 maj 2013, 21:44

peromb je napisal ...

Kot piše v temi in pod mojim podpisom(V50,2.0d,2006)

Ko je avto hladen,se pravi prvi 2-3min ne cuka.
Ko se malo segreje začne rahlo cukat pri rahlem pritisku pedalke za plin.Najbolj se cukanje opazi pri počasni vožnji v mestu.Če imam avto v leru in rahlo pritisnem pedal,se sliši tak kot neko reglanje (DRDRDR....CRGCGR....DRDRDRDRD) nekako tako.


Takole bi se jaz lotil zadeve
1 Na diagnostiko, ne samo pregled napak ampak analiza parametrov
2 100% mehansko zapreti EGR (samo za test)
3 Test injektorjev in visokotlačne črpalke


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
peromb, 26 maj 2013, 22:28

Šobe so mi že pregledali in bojda delajo kot morajo(Bosch servis na Ptuj-u).

Bom omenil mojstrom.Hvala za nasvet

Je kdo,ki se je rešil cukanja?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
peromb, 27 maj 2013, 12:21

Spet sem ostal z avtom in napis BREAK FAILURE-STOP SAFELY
Napake nismo odpravili.Ko jo bomo,če jo bomo,javim

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
peromb, 29 maj 2013, 17:40

Danes avto ni imel pospeškov.Turbo ni bil aktiven.
Pol pa vsem znana stara procedura(počakaš 1-2min in greš dalje)
Pri meni stvar nima več smisla:
-Avto cuka pod rahlim konstantnim gasom

-Izpisuje mi vse možne variante:(Anti-skid System Service Required),(Break failure - stop safely).

Imam aditiv za trde delce,imam novi filter trdih delcev,imam novo olje,vse filtre,....Pregledali so glavni rač. na motorju

-Pregledali so mi injektorje

Kaj še mi preostane kot Mass flow sensor(MAF),EGR,TURBO,....SEM KAJ ŠE POZABIL?




Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Terminator, 29 maj 2013, 22:35

Pri meni je bil problem v računalniku motorja, ko sem izgubljal turbino.....od takrat dalje s tem nimam težav. Je pa res da sem bil jaz čisto brez turbine....tudi postopek čakanja mi ni več pomagal. Turbo sem imel samo recimo 50-100 metrov ob vžigu motorja, potem pa nič več.... počutil sem se kot da imam samo 40 konjev in ne 140 :(

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
peromb, 30 maj 2013, 01:20

Terminator je napisal ...

Pri meni je bil problem v računalniku motorja, ko sem izgubljal turbino.....od takrat dalje s tem nimam težav. Je pa res da sem bil jaz čisto brez turbine....tudi postopek čakanja mi ni več pomagal. Turbo sem imel samo recimo 50-100 metrov ob vžigu motorja, potem pa nič več.... počutil sem se kot da imam samo 40 konjev in ne 140 :(


Točno to se mi je danes zgodilo.Avto brez moči.Moram do mojstrov

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
SepoX, 01 jun 2013, 10:38

Terminator, kaj si pa moral popravit/zamenjat in koliko te je stalo?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Terminator, 02 jun 2013, 14:53

Zamenjali so mi računalnik motorja, zadeva stane 1.500 €

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
andrejprimozic, 02 jun 2013, 17:26

noben avtoelektričar ni znal popravit?

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Modri, 20 jun 2013, 09:46

Kaj če odklopim elektroniko iz EGR-a in nobena lučka ne posveti?
A je to kaj narobe?
Imam volvo S40,2006 2.0D.
A se lahko vozim z odklopljenim EGR-om?


lp,

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
Terminator, 21 jun 2013, 16:11

andrejprimozic je napisal ...

noben avtoelektričar ni znal popravit?


nisem niti povpraševal okoli.... avto je bil na uradnem servisu.

Modri je napisal ...

Kaj če odklopim elektroniko iz EGR-a in nobena lučka ne posveti?
A je to kaj narobe?
Imam volvo S40,2006 2.0D.
A se lahko vozim z odklopljenim EGR-om?


lp,


EGR se odklopi računalniško... če bi ga fizično bi verjetno javljal kakšne napake, vendar to zgolj ugibam

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
gildo, 17 mar 2014, 15:03

DPF moraš zamenjati ali ga dati na čiščenje, ko se regeneracija pri avtu pojavlja pogosto (načeloma pri "zdravem" avtu na 1000 km, ko se pojavlja cukanje).

Sam sem odstranil EGR in DPF.

Pri odklopu EGR mi računalnik ni nič javljal.

Vsak to dela na lastno odgovornost


Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
zux, 20 apr 2015, 21:28

Pozdravljeni,a ima kdo izkušnje z odstranitvijo DPF filtra na D5 motorju(136kw) Volvo V70 2005
Hvala za info
lp

Re: (V50, 2.0D) EGR ventil
peromb, 22 apr 2015, 08:58

Bauman Janez & Grega Ćosić
DRAGUČOVA 6 ,Pernica pri Mariboru