I: 850 TDI, V70 TDI
roker, 04 jun 2007, 11:50

Odločam se za nakup, letnik 1996 do 1999. Na netu sem našel naslednje
evo dva... 850

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1471335

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1474971


pa dva v-70

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1457171

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1425401

Sprašujem, kako je s temi diesel motorji, ali kdo pozna katerega od teh štirih vozil?
Huala!!

Temo premaknil in preimenoval AljAž.

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
cleaner, 04 jun 2007, 12:38

Tale:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1457171
se prodaja sigurno ze 2 leti, tako da verjetno nekaj ni vredu z njim. Pravzaprav je ze 2 leti nazaj imel prazne in preperele gume, tako da stoji ze precej dlje.

Na splosno se pri teh karavanih tezko dobi enega z delujocim rolojem prtljaznika. Nov rolo je pa draga stvar. Samo toliko da bos pozoren pri nakupu.

O tdi motorju si lahko preberes drugje na forumu, nasplosno pa ni svoh masina.

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
jani, 04 jun 2007, 15:42

res se je loterija za dober rolo, vendar se kar da popravit, tak da to ni prevelik problem. Noter se zlama en štift, tak da feder več ne drži. potem pa se vzame v roke malo pleha in po kaki uri zajebancije rolo spet dela.


Re: I: 850 TDI, V70 TDI
Terminator, 04 jun 2007, 16:24

@cleaner a tist volvo se prodaja pri stadionu mogoče? Ker tam imajo 2, ki stojita že nekaj let tam....

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
bvogri, 04 jun 2007, 16:27

Rolo je res najmanjši problem

Zadnje serije 850 / zgodnje serije V70 imajo predvsem probleme z ABS modulom. To pa je res drago, ker ne paše notri vsak iz odpada.

Dugače mi zgelda prvi 850 na pogled ne delejuje vrhunsko ohranjen. 175.000 km???? Za dizla??? Imamo doma enega 850, ki pretežno stoji pa bo imel kmalu 150.000.
Poleg tega so bili lakirani odbijači oz. odbojni temen del. Opremljen pa je zelo dobro.

Drugi mi izgleda zelo solidno. Dobra oprema + T5 16'' feltne. Malo bi preveril tudi tukaj realnosti magičnih 200.000, ki jih ima skoraj vsak 10 let star avto.

O obeh V70 na pogled nemorem reči nič... za prvo je verjetno res nekaj narobe če se že tako dolgo ne proda, medtem ko me pri drugi zmoti avtomatika, ki ti lahko prinese ogromne stroške

Drgače pa je 2.5 TDI 5-valjni VAGov motor.

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
cleaner, 05 jun 2007, 09:39

Terminator je napisal ...

@cleaner a tist volvo se prodaja pri stadionu mogoče? Ker tam imajo 2, ki stojita že nekaj let tam....


Res je, pri stadionu. In tudi drugo drzi...

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
cleaner, 05 jun 2007, 09:48

bvogri je napisal ...

O obeh V70 na pogled nemorem reči nič... za prvo je verjetno res nekaj narobe če se že tako dolgo ne proda, medtem ko me pri drugi zmoti avtomatika, ki ti lahko prinese ogromne stroške


Pri nas se do avtomatikov res obnasamo kot da so nek baubau, v bistvu pa gre za preizkuseno tehnologijo, ki ob pravilnem vzdrzevanju zdrzi komot celo zivljenjsko dobo avtomobila. No pa saj smo vec o tem pisali v drugih temah.

Rolo sem omenil kar tako, jasno da je se kaj drugega za pogledat. Meni je to padlo v oci, ko sem gledal rabljene v70 - vecinoma so bile celo brez roloja, ne s pokvarjenim. Kaj ti potem pomaga ogromen prtljaznik, ce ti vsi not zijajo...

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
roker, 19 jun 2007, 00:44

Hojla

Še vedno se ubadam z nakupom 850 karavan ali pa V70, oboje TDI, do letnika 2000. Ali ima kdo kakšno mnenje o teh dveh?

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1466097

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1307691


Re: I: 850 TDI, V70 TDI
AljAž, 19 jun 2007, 21:44

Če vprašaš mene, best buy:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1501873#

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
roker, 20 jun 2007, 00:31

Hvala za odziv, Aljaž. Si ga bom šel pogledat, ampak res deluje dobro. N akoliko se menja zobati?

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
cleaner, 20 jun 2007, 09:17

1. Jermeni se menjajo na 240.000. Pa ne pozabi na jermenico (cca 200eur) in vodno pumpo.
2. Radijo je alpine in ne bose, zvok je super, cd player bere samo originalne cd-je.
3. Letniki 99 in 00 so imeli neke tezave s fly-by-wire povezavo pedala za gas. Zadeva naj bi se izrabila po cca 150.000km in s sabo prinesla znatne stroske.

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
AljAž, 20 jun 2007, 09:51

Interval za menjavo jermena je sicer 120.000km, da ne bo pomote, tako da je bil očitno menjan precej prej-ali morda kasneje? Meni avto tako na daleč deluje ok, moraš pa vsekakor malo bolj se poglobit vanj...

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
cleaner, 20 jun 2007, 10:05

Aja, pod opombami pise da je bil menjan na 193.000. To je res malo nenavadno.
Ampak ce je bil menjan samo jermen, potem niso nic naredili...
Jaz bi ga pred nakupom zapeljal do enega zaupanja vrednega mehanika

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
alfaromeo, 20 jun 2007, 10:22

Vprašanje je, kdaj se menja pri VAG motorjih jermen. Pri volvoih bencinskih motorjih je interval menjave jermena na 120kkm. Morda ima ta VAG motor interval na 100kkm?

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
cleaner, 20 jun 2007, 14:00

Na mojem tdi smo menjali pri 240.000. Se pravi, da je enak interval kot pri bencinarjih.

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
roker, 20 jun 2007, 15:38

Avto je v Gorici, lastnik se vozi vsak dan na relaciji GO-LJ. Za menjati je sprednji desni ležaj, ki se ga na ovinkih že malo sliši. Vse to po telefonu. Upam, da ga danes vidim v LJ. Kateri pa je zaupanja vreden mehanik v LJ?
Hvala

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
Yaris, 20 jun 2007, 20:41

Jaz načeloma pri vsakem avtu ki sem ga dosedaj kupil najprej zamenjal jermene, natezalce(bolj pomembno kot pumpa), pumpe vode, in pa seveda olje in vse filtre(predvsem mikrofilter, ker tam se nabere vsa svinjarija od prejšnjega lastnika.
Sam osebno sem pristaš bencinarjev, bi ga zaradi ekonomičnosti raje predelal na plin.
No pa veliko sreče pri nakupu. Pa pri dizlu bi jaz raje mel skrb glede šob.

Re: I: 850 TDI, V70 TDI
roker, 21 jun 2007, 02:04

Ali se najde kak heroj, ki bi si vzel čas in si z mano ogledal http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1501873# v LJ?