(XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 30 apr 2007, 16:12

http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/Followup/articleId=120363

Uživajte. U maju dobim za 7 dni ( da beri sedem dni) Sport model in kdor želi lahko dobi testno vožnjo. Sam pred tem kompleten vpis kot dodatnega voznika zaradi kasko zavarovanja. Lp

Premaknil in preimenoval sem temo. AljAž

Re: (XC90 V8 Sport) test
noj, 05 maj 2007, 15:39

se bomo kej probal zmenit... P... je lep rdeč! točno takšnga k je na testu bi mel, rdečga v8! ja, moje sanje so to...

Objavo popravil AljAž, člen 1.1.

Re: (XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 05 maj 2007, 17:59

Noj saj veš da ga dobim za 7 dni od ponedeljka do naslednjega pon. sam če boš želel boš moral vpisati vse podatke v dodatne voznike ker ne mislim kršiti pravila tako kot jih tukaj moderatorji. LP


Re: (XC90 V8 Sport) test
Photopress, 05 maj 2007, 20:28

V tako makino bi se tudi sam ugnezdil za eno testno vožnjo... Hong Kong kje se lahko prijavim?

Re: (XC90 V8 Sport) test
LeonT, 05 maj 2007, 22:31

VRsta se daljša. Dam takoj za en tank zraven

Re: (XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 16 maj 2007, 06:24

Photopress je napisal ...

V tako makino bi se tudi sam ugnezdil za eno testno vožnjo... Hong Kong kje se lahko prijavim?


Sporočim čim potrdijo datum. Le podatek, da vozniška mora biti starejša od 2 leti za veljavnost testnega voznika. Drugače ne velja zavarovanje za mlajše voznike. Ni vključeno. Pravila.
Glede polnega tanka WOW dober si. To je 82 Euro.


Re: (XC90 V8 Sport) test
volvo5er, 16 maj 2007, 07:34

A ni 3 leta. Mladi voznik za zavarovalnico si namreč 3 leta, za policijo pa 2 leti in do dopolnjenega 21. leta starosti.

Re: (XC90 V8 Sport) test
S60R-Ocean Race, 16 maj 2007, 19:35

V kolikor jaz vem, so tile testni avtomobili zavarovani tudi zato. Kako sem pa jaz na Dumidi za vikend dobil novega S80, C30, S40T5 itd...??

Re: (XC90 V8 Sport) test
Ivo, 16 maj 2007, 23:06

Ne vem.


Re: (XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 18 maj 2007, 06:33

Čudno pa ja ti vse veš. Točno tako piše, da mlajši voznik od 2 leti NO DRIVE. In da ne bo pomote avto ni od nobenega Slovenskega pooblaščenega Volvo shopa. Zadeva pride iz Avstrije.
LP

Re: (XC90 V8 Sport) test
Ivo, 20 maj 2007, 22:07

No ko smo lih pri 2 letih. 2 leti ima veze samo za policijo. Verjetno je govora o 3 letih, tam se namreč neha mladi voznik po zavarovalniško.

Branko, če česa ne vem to pač povem, za razliko od nekaterih...


Objavo popravil AljAž.

Re: (XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 27 nov 2007, 02:46

Test v Qatru V8.






Decki V8 leti proti mojemu 2.5T ali po nekaj dneh voznje vam kar povem, da je boljse tako ker s to raketo in mojim stilom voznje brrrrr...


V8 ko placas tukaj 7 Euro poln tank se gre v SLoveniji pa je to hudo pretiravanje porabe bencina saj sem porabil celi tank v 2 dneh gradske zelo hitre voznje.
Volanski obroc iz lesa je neprakticen ker je crna obroba tako slabo zasita in se cuti v rokah kako te grebe.
Sam odziv motorja je cudovit a treba imeti na umu, da je ob sportni voznji poraba diskov enormna. (dokazano na mojem 2.5T /teza in pospeski ter bremzanje naredi svoje).
Blutooth se je treba kar navaditi na izgovarjanje stevilk v anglescini in ostalih komand a voice guide je kar zadovoljiv.

Kot sem omenil o porabi raje nebi. Avto je raketa Volvo.
Kaksen T5 in turbo polnilci. V8.

Salam Doha Qatar


Re: (XC90 V8 Sport) test
S60R-Ocean Race, 27 nov 2007, 09:24

V8 je res prava makina. Branko, da se ne boš še kje ubil aja točno težko saj si v volvu

Re: (XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 05 dec 2007, 20:54

Evo danes dobil uradno ponudbo za XC90 V8 SPORT
v Dohi v Qatru da ne bo pomote.

V8 Engine, 4,4 L, 315 HP
5 Seats
Red Body Color Love
Black Interior
GSM phone
Laminated windows
Water repelent windows
Wood trimming
6-CD in Dash with Premium Sound
I-Pod Connector
Active Bi-Xenon Headlamps
Speed Dependant Steering Wheel
Compass

3 Year Guaranty unlimited mileage
Volvo on call 3 years

Cena prava sitnica ce povem, da je kompletno opremljen z
vecino dodatne opreme katero pri nas moras doplacati in
pride cena na koncu cez 80.000 EUro.

Cena 226.000 QAR (qatar rial) ali 43.461 Euro

Pri nas je osnovna cena 69.704 Euro 26.243 Eura razlike !!!

Alah Ekbar vsaka im cast fantje... a nindje voze volvo

p.s. aja da ne pozabim povabili so me v petek na grill Volvo vsi Volvo lastniki pridejo neke vrste promocija pred zimo...ce se 24 C klice zima...??? Posljite mi na mail kaksno veliko dobro sliko VOZIMVOLVO da natiskam in dobite skupno sliko iz Qatra od Volvo Qatarskog distributerja DOMASCO Volvo Cars. Ce ste za...VV v Gulf regionu.

Re: (XC90 V8 Sport) test
Švedmorebitprh, 06 dec 2007, 12:47

Joj kolk mi grejo na živce te "športni terenci" ala x5, cayenne, q7. Dati 400 konjev v dve toni težko neaerodinamično škatlo pač ni nobena umetnost, niti nič ne pripomore k napredku v avtomobilizmu. A ni dovolj, da smo od američanov prevzel shoping moll-e, zdej se bomo pa še v času ekološke krize vozili s škatlami, ki pijejo 20+ litrov. Čas je za zanesljive, aerodinamične avtomobile z dobrimi performansami in majhno porabo ala toyota, če pa že xc 90, naj ga pa naredijo na etanol ali vodik kot to dela Saab (brez emisij in boljši performance).
Pa brez zamere.

Re: (XC90 V8 Sport) test
AljAž, 06 dec 2007, 13:08

Švedmorebitprh je napisal ...

Joj kolk mi grejo na živce te "športni terenci" ala x5, cayenne, q7. Dati 400 konjev v dve toni težko neaerodinamično škatlo pač ni nobena umetnost, niti nič ne pripomore k napredku v avtomobilizmu. A ni dovolj, da smo od američanov prevzel shoping moll-e, zdej se bomo pa še v času ekološke krize vozili s škatlami, ki pijejo 20+ litrov. Čas je za zanesljive, aerodinamične avtomobile z dobrimi performansami in majhno porabo ala toyota, če pa že xc 90, naj ga pa naredijo na etanol ali vodik kot to dela Saab (brez emisij in boljši performance).
Pa brez zamere.


Sicer , ampak se strinjam.


Re: (XC90 V8 Sport) test
alfaromeo, 06 dec 2007, 14:26

Hm "dober" avto, ki ga ne bi nikoli imel. Zanima me ali je cena toliko nižja zaradi drugačne davčne politike države?

Sicer pa se strinjam z švedomprihiši. Mene osebno moti pri teh avtomobilih predvsem beseda terenec, ki to sploh niso in nikoli ne bodo. Špotna krača je lepše.

Re: (XC90 V8 Sport) test
mikko, 06 dec 2007, 15:13

Ni terenec, je SUV ;)

Re: (XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 06 dec 2007, 16:30

Vidim, da imas full proti avtomobilu ki je raketa na cesti saj ne glede na 2 tone pospesi kot vecina sportnih avtomobilov saj je na stotki v 7 sekundah.

2 dni sem ga vozil in politika Qatra je taksna da NI davka.
Zato so taksne cene za vse avtomobile. Predstavljaj si da en Clio
tukaj stane 6100 Euro. Sportna izvedba pa 7900 Euro. Popravek.

To kar porabijo 20 litrov in vec pa oprosti se prav nobeden ne sekira
ker sem ze napisal, da je litra bencina ceneje kot litra vode v trgovini.
Poln tank 80 litrov odvisno od bencinske je 5 do 7 Euro.
Kar se tice terenca moras razlikovati 2 zelo pomembne stvari katere ti je
na kratko opisal Mikko.

SPORT UTILITY in Terenec je ogromna razlika in taksno nazadnjasko gledanje
obstaja samo pri nas. Zakaj?

Vsak cetrtek tukaj ker je zadnji delovni dan v tednu se ljudje z obemi spravljajo
v uzivanje na pescenih dunah in edino ko zapustis asfalt vidis, da je terenc
Toyota Fortuner, Toyota Land Cruiser, Hammer in se par njih...vse ostalo
je narejeno izkljucno za lazje oblike zabave in terena kot je recimo pri nas skociti mal v naravo, kar z navadnim avtomobilom seveda ne mores ali imas spet na umu zascito narave in podobne okoljovarstvene tralalalala.

TUdi to je lepo in treba je zascititi nas svet a tukaj jih ne bos ne ti ne Ameri spremenili ker ce nisi bil v Arabskem svetu prosim ne komentiraj na tako negativen nacin. LJudje niso krivi da pac zivijo na svoj zelo unikaten nacin, da pred sotorjem imajo 3 lamborginija, dva Djipa in 2 kamele...ko to vidis v zivo in z njimi zivis 6 mesecev bi jih tudi spostoval...pa ne zaradi avtomobilov ki pijejo tudi 40 litrov...najvecji motor katerega sem imel moznost videti je prav Americki Chevi 6,2 in je tudi veliko Mercedesov 12 cilindrasev novih vsi AMG in podobna navitja...

Dokler imajo bencin tako poceni im se prav hebe in im dam prav. Bodi preprican
da tudi ti placas njima in so zato tako brezbrizni.
Pridejo tujci in glupi AMeri in bi spreminjali svet kakor njima pase...
Pusti svakoga ziveti tako kot si zeli a ekologija preden pride tukaj njih ne bo vec.
Zdaj bi Bush prodajal v puscavi Mac Donalds.ODjebi.

Kdo jim prodaja taksne avtomobile? Bush in Americka banda. Italijani, BMW, MErcedes, Toyota...pa se bi lahko nasteval, da niti enega avta ni pod 2500 kubov dokler so Toyota LC vsi od 4500 gor. Vsak Mercedes je AMG in ima oznako na desni NBK kar pomeni NASER BIN KALIB. Sheil kateri je odkupil ekskluzivno prodajo za Qatar.

Moj avto XC90 ali taj SPORT je raketa na cesti in samo ime SPORT mu daje pridih necesa kar pri nas le pescica pozna v pravem pomenu SPortnega avtomobila.

ELegantni sportni avtomobili brez brige teh je tukaj da jih nikoli ne bos videl v svojem zivljenju od Bugatijev, Specialne serije Lamborginijev itn...vsi se peljejo le po cesti...ker imajo 10 cm do tal...itako naprej lahko bi debatirali nasiroko...a prosim nobeden ti ne zameri sam daj mal lepse pisati o avtih z pridihom ljubezni tudi ce eno serijo SUV ov ne maras.

Lep pozdrav iz najbogatejse drzave na svetu.Salam Alejkum.
Sheikh Bin Tani Branko





Da dojames da ne vejo kaj je denar poglej novo hiso sheika.


To crno na levi je kamion a belo avtomobil. Dela izvaja Avstrijsko podjetje STRABAG... Ne ni pred hiso je vedno parkiran Bugatti ki stane kot veste 1 Mio Euro. Majhen avtek za 2.

Evo se enega cabrio SUV saj se mu streha zlozi avtomaticno kot na C70.


Re: (XC90 V8 Sport) test
alfaromeo, 06 dec 2007, 18:27

Lepo si to povedal.

Sicer pa počakajmo 50 - 70 let in bojo vsi bin abdulah hammid rašidi zopet jedli pesek, kot je to bilo to v pol pretekli zgodovini. Brez amerjev, Evropejcev in japončkov, ... ne morejo živeti, ker le ti jim nosijo denar posredno in neposredno.

Re: (XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 07 dec 2007, 06:54

Hvala. Alfaromeo ce nisi bil v Arabskih drzavah prosim pisi z mal vec spostovanja do njih ker ljudje imajo eno od najstarejsih kultur na svetu in so vedno preziveli brez ostalega sveta...zgodovina teh krajev je zelo pestra in cudovita ko se uzivis in spustis v to z srcem...

Preziveli so v puscavi z datlji in od tega drevescka delali skoraj vse za prezivetje.
Da ne bomo prevec OT prej bojo oni preziveli brez nas kot mi brez njih. Zamisli da ustavijo dostavo bencina in nafte v Evropo? Cela Evropa se ustavi sam poglej pri nas, da folk hoce v shoping center da pride z avtom.

Imam prijatelja Qatarca in so zelo educirani, gostoljubni ter zelo razumevajoci saj poznajo tisto pravo Feng Shui pravilo...vse lepo umirjeno in pocasi.

Evo vceraj so nasem naselju dali izlozbo enega avta pa ceno 210.000 Euro za Spiker. Poznas? Jaz ne.






Re: (XC90 V8 Sport) test
Švedmorebitprh, 07 dec 2007, 10:20

http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Pagani-Zonda-Roadster-F-SA-1280x960.jpg
To Pagani zondo (a kdo pozna?) sem videl z LJ registracijo predvčerajšnim. Zgleda so arapi tudi pri nas(pomoje tud oni ne poznajo, ker se na nemcke pa na ferrarije palijo).
Sorry za offt.


Re: (XC90 V8 Sport) test
mikko, 07 dec 2007, 11:09

Spiker je bil v Prvinski Nagon 3.
Pagani Zonda je pa tud strup, draga zadevca...
Branko, vsaka kultura ima dobre lastnosti in slabe lastnosti.
Arabci so vsi prikazani kot talibani - extremisti.
Ravno tako, kot katoliki v SLO kot pain in the ass.
V ITA na katolike drugače gledajo, ravno tako, kot na muslimane v arabskem svetu.
100 ljudi, 100 čudi.
Tisti, ki vse meče v en koš je nerazgledan in mentalno omejen. Sorry za OT ;)

Re: (XC90 V8 Sport) test
Hong Kong, 08 dec 2007, 04:15

Nema veze ce je OT saj sem stokrat povedal, da se ene teme ne mores drzat ko pijanc ograje...
Arapi NISO vsi talibani in extremisti in ponavljam, ce bi zivel in delal tukaj bi se naucil veliko vec, da so prvi proti extremistom in taksnem primitivnem obsojanju na tisto kar ti AMericki mediji ufuravajo.
OK da ne saramo prevec drzimo se teme. Djipi taksni in drugacni opremljeni od Ceyena do skrajnosti kot AMG saj skoraj ni enega Mercedesa a da ni AMG...
Bistvo je to, da je VOLVO XC90 SPORT narejen za uzivanje in ne za teren. Mesati terenska vozila z SUV je vse v isti lonc...Kdo ni vozil dalj casa SUV djipa prosim naj ne opisuje razlike ker nima pojma.
Vliko clanov in uporabnikov foruma je imelo priliko peljati ali testni XC90 ali mojega na piknikih, se posebej Primoz 2000 km na Svedsko pa njega vprasaj kaj je terenc a kaj Xc90 SPort ali moj...Terenski djip je za mene mali kamion z velikim kardanom... SUV je sportno vozilo za uzivanje na cestah in lazjih terenih zraven cest. 80 % asfalt in 20 % teren.

Lep pozdrav iz Qatra se par dni domov in potem na pot z mojim prelepim plavim Ocean Race... aha SUV ne terencem. Ne me zalit prosim kaksen terenc...

p.s. Plesko in Bric naroceno kupil in je v kufrih...

Re: (XC90 V8 Sport) test
AljAž, 08 dec 2007, 11:38


Spoštovani uporabniki, cel kup vaših objav in zadnjih 10 slik nima nikakršne veze z naslovom teme.
Zato vas lepo prosim, da ne zahajate na OffTopic in ohranjate kulturen nivo pisanja!

Re: (XC90 V8 Sport) test
S60R-Ocean Race, 08 dec 2007, 13:10

Hong Kong je napisal ...

Kdo ni vozil dalj casa SUV djipa prosim naj ne opisuje razlike ker nima pojma.
Vliko clanov in uporabnikov foruma je imelo priliko peljati ali testni XC90 ali mojega na piknikih, se posebej Primoz 2000 km na Svedsko pa njega vprasaj kaj je terenc a kaj Xc90 SPort ali moj...


Sicer ampak se moram popolnoma strinjati z Brankotom. XC90 je uživanski SUV. Niti noče biti džip niti mu ni to prvoten namen. Recimo Toyota Landcruiser 100-tka leti slabih 180km/h in ni za avtocesto medtem ko XC brez problema piči 210 in to relax driving tako kot sva z Brankotom na čase drvela po nemških avtocestah in razni Touaregi niso imeli za burek. Je pa XC primeren za zimsko vožnjo po cestah kjer je res malo verjetnosti da kje ostaneš saj haldex instant traction huuh....