(XC 90 D5) Problemi
Josko, 07 apr 2007, 20:39

Živjo,

vozim Volvo XC 90 D5 Executive, vsa oprema, l. 08/2006, 37.000 km. Na začetku mi je bil ta avto OK, dokler se niso začele težave. Na servisu (30.000 km po 6 mesecih) so ugotovili, da malo teče olje iz motorja, nič kritičnega pravijo. Pripeljal avto cez par dni po servisu, urejali so to 5 dni, baje razdrli motor, dobil malega Forda za nadomestno vozilo. Danes, slaba 2 meseca po drugem servisu, motor čudno dela, piska. Vceraj mi je avto sredi avtoceste crknil (oddaljenost 70 km iz LJ), cakal 3 ure, da so mi pripeljali nadomestno vozilo (spet malega Forda). Zamudil sestanek na Hrvaskem. Danes dvignil avto, noben ne ve, kaj je bilo. Neka cev naj bi padla dol iz motorja. Priti moram v torek, ko bo serviser prisoten. Poleg tega so mi avto se grdo poskodovali na desnih vratih (grdo obdrgnjen ob kljuki), pa mi tega ni noben povedal. Sreca, da sem opazil, preden sem sel. Tudi to moram urediti v torek so rekli. AMPAK CE TEGA NE BI OPAZIL, BI JAZ BIL KRIV! Grdo, da poskusajo na tak nacin prevaliti krivdo. Da o PDCju ne govorim; se zdaj namrec ne dela oz. piska takrat ko ne bi smel.

Razmisljam, kaj naj naredim, ker se mi sploh ne da prevec ukvarjati s tem avtom. Nimam namrec casa. Ne zelim imeti pa avta 1 - 2 meseca letno na servisih.

Vasa mnenja, vase tezave.

Lp,
Josko

Re: (XC 90 D5) Problemi
S60R-Ocean Race, 07 apr 2007, 21:45

Kje imaš pa avto na servisu? Summit?

Re: (XC 90 D5) Problemi
Blaž 460, 07 apr 2007, 22:01

hehe očitno summit, saj so ravno oni strokovnjaki, še posebej kar se tiče XC90. mogoče če bi ti ga na dumidi pogledali ....

Re: (XC 90 D5) Problemi
Plesko, 07 apr 2007, 23:07

Hmmmm ..... poden glede na to da avto niti eno leto ni star in je pod garancijo bi zahteval novega,, saj ni normalo na pušča karter oziroma da zaradi tega razstavljajo cel motor, čeprav bi bilo pomoje bolj smotrno v takem primeru menjat vsaj motor.

Re: (XC 90 D5) Problemi
Josko, 08 apr 2007, 01:11

ja, kupljen pri Summitu in tudi tam servisiran.

Ni testni, naročen. Čakal skoraj 4 mesece.

Re: (XC 90 D5) Problemi
RollingStone, 08 apr 2007, 07:17

Točno to, poglej si poste uporabnika Hong Kong, mogoče je kje na forumu celo njegova telefonska številka, pa ga pokliči za info iz prve roke.

Še malo, pa bom začel misliti, da se volvi kvarijo samo, če so kupljeni in/ali servisirani pri summitu.

Re: (XC 90 D5) Problemi
mikko, 08 apr 2007, 08:23

Pri sestrinem XC90 D5 je tudi včeraj olje nekaj začel kapljati, potem plovec v tanku ne dela, ko kaže, da je za 140km nafte, je tank že prazen.
Ni vse zlato kar se sveti

Re: (XC 90 D5) Problemi
AljAž, 08 apr 2007, 11:51

Ne glede na to, da ti kljub vsemu avto lahko solidno popravijo, in bo v prihodnosti delal povsem normalno, mislim da se je težko znebiti slabega občutka in nezaupanja vanjga. Zatorej(ne vem kake so pravne in realne možnosti) bi jaz zahteval nov avto ali pa kupnino. Se pravi tudi menjal znamko! Pač si imel smolo, žalostno in škoda, mislim pa, da bi se serviserji in prodajalci morali kar se da potruditi in obdržati stranke-seveda srečne in zadovoljne, kar me navdaja z optimizmom!! Glede praktičnih nasvetov so ostali že lepo napisali in dali linke... Veliko sreče&poročaj!


Re: (XC 90 D5) Problemi
Plesko, 08 apr 2007, 17:16

Še neki Josko si mogoče iz Črnuč???

Re: (XC 90 D5) Problemi
Josko, 08 apr 2007, 22:34

hvala vsem za mnenja in pomoč. poročam, kaj bo. Če ima kdo številko od hongkonga, bi bil hvaležen. Če slučajno sam ne bo opazila mojih postov.

P.S.: plesko, nisem iz črnuč. sem pa vsaj trikrat tedensko tam. Ponavadi tudi v Havani.

Re: (XC 90 D5) Problemi
S60R-Ocean Race, 08 apr 2007, 23:34

Josko, vzemi si tri urce časa, zapelji se v MB na Dumida Volvo, za takšne probleme, ki jih imaš z avtom bi ti že zdavnaj morali zamenjati motor, če že ne cel avto.

Re: (XC 90 D5) Problemi
alfaromeo, 09 apr 2007, 15:02

Mislim, da ima HongKong GSM številko napisano v info o uporabnikih.
Če je vse res kar si napisal, pojdi na summit pa jim razloži, da si isti ko HK, da boš šel na Švedsko zrihat avto. Mislim, da nimajo toliko "jajc", da bodo še eno stranko "spustili" na švedsko........

Re: (XC 90 D5) Problemi
S60R-Ocean Race, 09 apr 2007, 15:04

alfaromeo je napisal ...

Mislim, da ima HongKong GSM številko napisano v info o uporabnikih.
Če je vse res kar si napisal, pojdi na summit pa jim razloži, da si isti ko HK, da boš šel na Švedsko zrihat avto. Mislim, da nimajo toliko "jajc", da bodo še eno stranko "spustili" na švedsko........


Poodpiiisss


Re: (XC 90 D5) Problemi
Hong Kong, 09 apr 2007, 20:43

Hong Kong = BRANKO ALEKSANDAR, tel. št.: 051 313 799
voznik XC90 2.5T OCEAN RACE LIMITED EDITON sjeban od stručkotov
na Summit Avto Servisu Ljubljana.

Glede Summit Avto Ljubljana ti povem, da mislijo še naprej glumiti ignoranco do nas kupcev in strank servisa zato me lahko pokličeš in ti priporočam, da se obrneš na mojega odvetnika MIRO SENICA kateri ti bo povedal mal več kaj pripravljamo proti SUMMIT AVTO LJUBLJANA. Vsaka taka NEZADOVOLJNA STRANKA še posebej na takšenm avtu jih bo drago stala...žal ne smem preveč o tem. Še sanja im se ne na Summit avto kaj ih čaka.

Ne sodelujem nekaj časa na forumu ker sem se tako zmenil z odvetnikom a ko sem slišal za tvoj servis seveda ti bom svetoval na koga se obrni ker glavni iz Zagreba g. Goran Bajić je samo farsa v celotnem sistemu Summit-Volvo Austria-Volvo Zagreb in ti ne bo prav nič pomagal. Zato pejd lepo v Summit in zahtevaj NOV AVTOMOBIL. Sploh nočeš da ga več popravljajo.
Parkiraj ga tam in zahtevaj NOVEGA. Dobil ga boš.

Le toliko da ti povem, da MAJA meseca 2007 grem na Japonsko na centralo SUMMITOMO CORPORATION. Kot sem šel na Švedsko zdaj grem do gen. dir. da povem kaj Summitomo direktor tukaj dela.

Stranka je KRALJ in to si bojo zapomnili.
LOVE VOLVO DUCK SUMMIT.
Z polno odgovornostjo BRANKO ALEKSANDAR.

Re: (XC 90 D5) Problemi
sadarj79, 09 apr 2007, 21:17

Da še jst povem svojo oz. fotrovo štorijo z Lekše servisom. Vovlo s60 se kr ni hotu in ni hotu vžgat in na servisu so ugotovil, da je šel štarter-res je šel, toda bedaki so šli delat še redni servir, se pravi, da so menjali olje, filtre in ne vem kaj še vse. Jao, fotr pride po avto in mu dajo račun z kr precejšno cifro. Itak fotr se ni strinjal in na konc so mu le dal nekaj popusta.
Zelo neresni so :/

Re: (XC 90 D5) Problemi
sebaveh, 09 apr 2007, 21:26

Kdo verjame da bo po tem: http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=529 kaj bolje?

Re: (XC 90 D5) Problemi
AljAž, 09 apr 2007, 21:34

Ne.

Re: (XC 90 D5) Problemi
alfaromeo, 09 apr 2007, 22:24

No evo, se ti je HK kar sam oglasil. Pozdrav HK. Upam, da zrihtata zadeve, tako kot je treba.
Me pa res čudi, ko vsi tako jamrate za nadomestna vozila. Me zanima zakaj jih potem vzamete/vozite? Rečite jim da se pa v v takem "sekretu" ne boste vozili in je stvar rešena. Ali naj imajo na servisih vsak model avtomobila na zalogi za nadomestno vozilo....

Re: (XC 90 D5) Problemi
Hong Kong, 10 apr 2007, 07:40

Hvala. Da lahko javno povem da je to moja zasluga in še bojo menjali dokler bojo nezadovoljne stranke Volvo servisa.
Pa kaj so mislili na Summitu, da bo Volvo iz Švedske dovoljeval takšno obnašanje do strank?
Da meni šef servisa v faco laže kako so naročili NOV kabel, da zaradi tega delajo par dni na tem in da čakajo nov kabel.
Na Švedskem mi povejo, da sploh kabel niso zamenjali in da je od prvega osnovnega naročila ter totalno neadekvatan mojemu modelu avta in letnici??
Ma koga ti lažeš mtj...
Če preberete moj prvi post glede Summita "do konca grem". dokler ne bom zadovoljna stranka.
Tudi šefa servisa čaka menjava v tem letu a na njegovo mesto pride sposobna oseba z 16 letnim delom na Volvo vozilih v tujini.
Toliko za informacijo. šefu servisa hasta la vista z amaterizmom in lažmi do nas strank. Kmalu bo prodaja Yugo vozil spet začela pri nas...in bojo rabili šefa servisa. Tam se lahko vgrajuje ISKRA relej za hišno uporabo na vozilo.

Re: (XC 90 D5) Problemi
c70, 10 apr 2007, 14:45

Prosim, če se o debatiranju o Summit servisu prestavite v ustrezno temo, ki je TUKAJ.

hvala, lp


Re: (XC 90 D5) Problemi
Hong Kong, 10 apr 2007, 17:19

Nic ni off topic saj je tema povezana z problemom katerega je na XC90 D5 naredil Summit. Meni ali njemu enako je. Naj kar berejo na Summitu.
Vec nas je samo potrjujejo nase nezadovoljstvo. Prevec drage avtomobile imamo, da bomo tiho in ne bomo. 100 % se nikakor ne moreš držati začetne teme tudi če hočeš. Če je Josko napisal, da mu niso popravili avta na Summitu pomeni, da je vsaka kritika glede omenjenega servisa na pravem mestu.
Kaj bomo pa drugi pisali o njegovem avtu? Ne o dogodku na Summit servisu pišemo.
Lp

Re: (XC 90 D5) Problemi
c70, 10 apr 2007, 17:57

Naslov teme je xc90 D5, problemi. Tema je o Joskovem XC90 D5 in težavami, ki jih ima Josko s svojim avtom in ne o servisu Summit. Seveda je tukaj edino pravilno da se opozori na pomankanje profesionalnosti slovenskih serviserjev vozil Volvo in s tem tudi samega servisa Summit, vendar je ta zgodba na forumu že napisana in zaradi preglednosti ni nikakršne potrebe po tem, da se že večkrat povedana zgodba spet piše od začetka. Če želimo obdržati forum čim bolj pregleden je potrebno v nekaterih situacijah nalimati v post tudi samo linke. Med te situacije spada tudi trenutna.

Torej dajmo vsi uporabniki poskrbet za čim boljšo preglednost foruma in v tej temi govorimo o XC 90 D5 in problemi z avtom, o kakovosti servisnih storitev servisa Summit pa govorimo v temi, ki je odprta za to.

Re: (XC 90 D5) Problemi
LeonT, 10 apr 2007, 22:28

Lahko da so tudi na servisu storili napako, da je prišlo do puščanja olja in ni nujno, da je karter kar sam spustil. Ali si pred servisom opazil, da ti zmanjkuje olja in ali je bil pod avtom kak madež.

Olje lahko prične puščati, če "strokoven" mehanik preveč zategne vijak za izpust olja na karterju ter uniči navoj. Potem je potrebno menjati karter. Po tvoji zgodbi sodeč je prav možno, da so to ušpičili...

HK ne razburaj se preveč ,res so ti zasrali precej stvari na avtu, vendar ne boš nič naredil, če si boš še naslednih 10 let življenja s tem grenil. Žal ne verjamem, da boš kaj dosegel, tudi z znanim odvetnikom ne. MOgoče samo velike stroške na svoj račun, na vsak način pa ti želim vse dobro, obvesti nas o izidu boja za pravico.

Re: (XC 90 D5) Problemi
alfaromeo, 11 apr 2007, 10:37

Verjetno se je res zgodilo to kar je napisal LeonT. Da bi olje začelo, kar na lepem puščati in to pri leto starem avtomobilu je milo rečeno smešno....
Ali ni tako, da avto v garanciji lahko servisiraš kjer hočeš..... Josko nimas ti avtomobil v garanciji?? Če ga imaš, obišči drug servis, morda tudi v tujini....

Re: (XC 90 D5) Problemi
S60R-Ocean Race, 11 apr 2007, 16:35

LeonT je napisal ...

Lahko da so tudi na servisu storili napako, da je prišlo do puščanja olja in ni nujno, da je karter kar sam spustil. Ali si pred servisom opazil, da ti zmanjkuje olja in ali je bil pod avtom kak madež.

Olje lahko prične puščati, če "strokoven" mehanik preveč zategne vijak za izpust olja na karterju ter uniči navoj. Potem je potrebno menjati karter. Po tvoji zgodbi sodeč je prav možno, da so to ušpičili...

HK ne razburaj se preveč ,res so ti zasrali precej stvari na avtu, vendar ne boš nič naredil, če si boš še naslednih 10 let življenja s tem grenil. Žal ne verjamem, da boš kaj dosegel, tudi z znanim odvetnikom ne. MOgoče samo velike stroške na svoj račun, na vsak način pa ti želim vse dobro, obvesti nas o izidu boja za pravico.


Premalo poznaš zgodbo HongKonga, da bi kar sodil, da ne bo nič dosegel. O pa še kako bo! Če kdo, potem bo Branko.

Re: (XC 90 D5) Problemi
Hong Kong, 11 apr 2007, 18:13

V redu prav imate da se ne razburjam. Saj se ne samo Vam povem, da vprašate zakaj je v zadnjem mesecu prišlo do kompletne reorganizacije v Summit Avtu in še bo v naslednjih mesecih? Saj poznate par ljudi ki tam delajo in vsi oni berejo ažurno forum.

In zakaj me je danes 11.0April 2007 poklical po telefonu NOVI generalni direktor Summit Avta, da me povabi na caffe? Če bivši ni bil sposoben rešiti
zadevo je mora novi. Japonci in Volvo so tukaj strogi. Kaj bo z Joskotovim primerom pa naj razmisli sam. Svetoval sem mu, da obišče Dumido kot Vi in svetoval sem mu da parkira avto in zahteva novega. In dobil bi ga 100 %.

Dizel ali benciner na servisu preden zapusti servis ima tako imenovano "check" listo ki se nahaja tudi na Vadisu... Kdor je ni
potrdil ali detaljno pregledal-odgovarja.

Re: (XC 90 D5) Problemi
beso, 11 apr 2007, 22:05

Branko prav je da se boriš in o tem poročaš na forumu jaz te popolnoma podpiram.Pri takem vložku v avto bi morali pooblaščeni serviserji storiti še marsikaj več kot le korekten servis oziroma popravilo.

Leont minili so časi "lako čemo" tako, da bo moral še marsikdo odgovarjati za svoja početja.Zaato je prav, da Branko poroča o neprijetnostih s strani serviserjev.

Branko

Re: (XC 90 D5) Problemi
S60R-Ocean Race, 11 apr 2007, 23:14

beso je napisal ...

Pri takem vložku v avto bi morali pooblaščeni serviserji storiti še marsikaj več kot le korekten servis oziroma popravilo.


Se strinjam. Pojdi enkrat na Dumido in ne bo ti žal. Dobesedno še kaj več kot le servis.

Re: (XC 90 D5) Problemi
Hong Kong, 13 apr 2007, 13:48

Da pejd na Dumido in boš videl kaj pomeni profesionalni nivo z nasmehom in odkritostjo šefa servisa. Upam ker je tema o popravilu Joskotovog avta, da bo poslušal in obiskal Dumido.
p.s. Beso hvala na podpori...še mal pa bo zadeva zaključena

Re: (XC 90 D5) Problemi
LeonT, 13 apr 2007, 21:55

Brankotu želim vse dobro, vendar imam sam veliko izkušenj z našim pravosodjem, tudi sam sem odvetnik in sem videl že vse mogoče in nemogoče zgodbe, ki so se v glavnem zapletale na sodišču, bolj malo pa se jih je razpletlo, zato sem upravičeno skeptičen. Bi bil pa vesel, če bi kdo res uspel preko sodišča kaj doseči.

Re: (XC 90 D5) Problemi
Hong Kong, 14 apr 2007, 03:19

Da tudi Josko bo rabil par mesecev da uredi prek odvetnikov in sodišč, prav zato sem vsem sodelujočim v enakem primeru kot je Joskov napisal in dopovadal, da zakon zdaj jemljem v svoje roke pa da vidimo kako se bo kaj premaknilo. In ko sem odšel na Švedsko se je vidim veliko in še bo veliko stvari premaknilo za vse nas voznike Volvo vozil. Mar ni bilo boljše, da je bivši direktor Joskotu enostavno uredil avto in Josko enako kot jaz nebi tukaj pisal o slabem servisu itn...?
Ker tako kot je do zdaj šlo enostavno ne gre. Večini se ne ljubi in nima časa ali direktno da napišem muda da se ukvarja s takšno avtomobilsko mafijo ki ti samo proda avto in se ji po domace receno žvižga za servise. Nisem nikakršen Don Kihot temveč sem im in še bom dokazal, da to ni samo avto...kot punčka na reklami pove svojemu atiju ko razbije XC90 na parkingu...
Ne to je del našega življenja, ljubezni do vožnje, adrenalina, otroških sanj, frustracij (tudi te so vse povsod), varnosti, poslovnega pogleda in prestiža (čeprav večina tega nikoli ne bo priznala), da se pokažemo pred sosedi, taščo ali ostalimi, da smo mogoč prav enostavno veseli, da VOZIMO VOLVO.

Lepo vas Vse pozdravljam grem na pot...ura je 03.00

Re: (XC 90 D5) Problemi
tesFaLar, 14 apr 2007, 08:39

Hja, jaz sem se Summita nekaj časa izogibal ko hudič križa. So bili večinoma vsakič, ko sem prišel tja tečni, pa so mi hoteli dati občutek, da me mora biti malo sram, ker jih motim...
No in sem hodil dolgo časa izključno na Dumido v Pesnico, ni bilo problemov (s servisom mislim, z avtom jih bilo žal kar nekaj, tako da so posledično zaradi sitnob na Summitu g. Bauman&co zaslužili nekaj €, ki bi jih drugače morebiti kdo drug. In prav je tako.
No pred ene tremi tedni mi v soboto zjutraj na armaturki posveti ena hecna lučka, zgledala je kot ena žarnica, oranžne barve. Pri sebi nisem imel navodil (pa še moja so v italijanščini, zame praktično neuporna), in ker sem bil ravno na Šmartinski, pa mi je padlo v oko, da je Summit odprt "BLA, BLA... VSAKO SOBOTO OD 8:00 DO NEVEMKDAJ", se zapeljem na parkirišče in modelu na volvo oddelku (oz. pri šalterju za prodajo rezervnih delov) razložim, da nimam pojma, kaj bi avto rad od mene. Nek mlajši moški (prijazen, ni kaj, svaka čast) mi hoče najprej celo poiskati slovenska navodila za moj avto, ker pa jih žal ni bilo, me pošlje do servisa, diagonalno na drug konec bajte.
No in tam stojim pred šalterjem ene 15 minut, medtem ko se on receptor z neko stranko sprehaja noter pa ven, pa do enega Focusa na prikolici, pa spet noter, pa ven.... Ma, da mu j** vse po spisku, reči vsaj: "Dober dan, samo to še zrihtam, pa bo." Neeee, pretežko je pozdraviti.
No pa sem šel, spotoma onemu, taprijaznemu, razložil, da je njegov kolega preveč zaposlen s sprehajanjem, da bi vsaj pozdravil in da grem drugam.
Tako je to. Čeprav so sprva pozitivno presenetili, je ogrodje še vedno isto. Žal.
Kontrolka v armaturki je bila pa samo opozorilo, da je crknila žarnica v zavorni luči.

Re: (XC 90 D5) Problemi
KARO3575, 23 apr 2007, 19:40

Delajo vsako soboto od 8.00 do 18.00. Zdaj si pa lahko prestavljate njihovo vzdušje, ker sigurno niso po svoji volji tam vsako soboto (bonus stimulacija?!NE). Je pa res, da bi se morali do strank obnašati 100% profesioalno, pa žal ne.

Re: (XC 90 D5) Problemi
nastyduck, 23 apr 2007, 21:58

Joško pozdravljen! To kar se ti dogaja vsekakor ni prijetna stvar, vendar mislim, da le ni tako hudo. Vem tudi da si besen in te popolnoma razumem. Tudi sam sem bil, ko sem zaradi nedelovanja PDC ruknil avto (ja, prekleto se razvadiš ) Omenil si dve težavi, od katerih je ena zelo verjetno posledica šlamparije serviserja, druga pa živce parajoč PDC. Prvo si verjetno že odpravil za drugo pa... Iz te sem pa doktoriral... lahko si zasledil tudi debato o tem, ki sem jo sprožil na tem forumu, vendar epiloga nisem napisal.. (sem dobil občutek, da forum malce stagnira) pa ga bom sedaj! Ni offtopic, da me moderator ne naskoči kot HKja (sedaj malo Moderator čitaj, če je kaj komercialista v tebi!!! dejstvo je da je HK-jev doprinos forumu s svojimi težavami, nasveti in pripravljenostjo pomagati, nezanemarljiv in ga vsi radi beremo. Prav tako se je po dolgem, dolgem molku spet javil, naredil stvar zanimivo in pritegnil pozornost, vsaj mojo.. Ni nobene potrebe po zagovarjanju njega, ker tega ne rabi, ampak gre preprosto za pripombo na tvoje opravljanje redarstva in prekinjanja debate, ki je končno stekla... in take debate in forumaše ta forum krvavo potrebuje. Pa brez zamere, pač moje mnenje. Ne rabiš replayat).. In sicer zakaj "le ni tako hudo"? Ker gre pri puščanju olja za mehansko napako in je verjetno zelo lahko odpravljiva, za PDC vem pa jaz odgovor:" Pojdi na Summit k gospodu Jenku in mu reci, da ti zrihtajo PDC tako kot onemu s črnim XC, pa ti garantiram da bo ok!". Namreč meni so po odisejadi v Pesnici (montaža nepravih v biltenu ne omenjenih senzorjev; poškodovanje karoserije - pa potem popravljanje poškodovanega itd..),končno prav na Summitu stvar porihtali in deluje brezhibno. Prvič so poskusili s preprogramiranjem računalnika (ker sem pač imel nove Pesniške senzorje), pa ni zaleglo, saj je ob prvem konkretnejšem stiku z vodo zopet piskalo... V biltenu imajo objavljeno, da se je na določenih modelih pojavila napaka s senzorji in da jih je potrebno zamenjati!! Gre za to, da nimajo O-ringa in posledično slabo tesnijo za kar je predvidena zamenjava z novimi, pravimi!!! Vključno s kabli, novo elektroniko in sredinskim nelakiranim delom odbijača kjer so senzorji že tovarniško vgrajeni. Skratka popolna zamenjava!! Menim, da imaš isto težavo, ki pa je sedaj ko vemo za kaj gre zlahka odpravljiva.

Ponovno moram pohvaliti Summit, očitno se stvari obračajo na bolje (osebno imam le pozitivne izkušnje) tudi zaradi HKjevega in njemu podobnih pritiskov, kar je prav in prav je tudi da pohvalimo, ko je storitev opravljena dobro.

Re: (XC 90 D5) Problemi
Josko, 23 avg 2007, 22:09

No, ponovno se oglasam. Malo daljsi sestavek bo, pa ne zamerit. Zelim vse detajlno obrazlozit.

Ko mi je moj avto crknil, so rekli, da so tezavo odpravili. Prevzamem avto, vendar po nekaj dnevih zaznam, da v motorju nekaj piska. Klicem Jenka, da se dogovoriva za servis. Se se oglasim pri njemu in se dogovoriva, da pustim avto naslednji dan na servisu. Na poti domov, malo pred Grosupljem, mi avto se enkrat crkne oz. zgubi moc kot v prejsnjem prvem primeru. Jenko mi pripelje nadomesten avto. Cez nekaj dni me poklicejo, da naj bi napako odpravili. V motoju se je pri nekih 3000 obratih se vedno slisi piskajoc zvok. Jenko je rekel, da se je vozil z avtomobilom, vendar ni nic slisal. Rekel sem, naj mi javi, kdaj bo imel cas, da bo sel z mano na eno pot, da bo slisal. Zal tega nisva uspela realizirat. Niso se mi javili. Ne boste verjeli, mi je pa 13.07.2007 avto ponovno crknil in sicer malo pred "odmoristem" Jezevo v Zagrebu. Bil sem na poslovni poti v Beograd, v avtu sem imel dva poslovna partnerja (eden od teh je bancnik na eni izmed najvisjih managerskih funkcijah). Ura je bila nekaj cez 5 popoldne. Jenko je bil na dopustu, zato klicem na SUMMIT. Javi se mi Susnik. Popolnoma mirno mu razlozim, da mi je avto crknil oz. popolnoma zgubil moc (racunalnik je javljal sledece: Transmission Service Required, Engine System Service Urgent, Anti Skid Service Required). Prizgale so se vse mozne lucke, vkljucno z rdecim trikotnikom. Vse to mu razlozim, nakar mi on rece, naj ugasnem avto, in naj ga nekaj minut zatem prizgem. Medtem bo on preveril za avtovleko in za nadomestno vozilo. Avto je jasno bil se vedno okvarjen, brez moci, ko sem ga ponovno vzgal. Klicem Susnika, ki mi pravi, da mi avta ne more urediti, avtovleka pa ne ve, kdaj bi lahko sla iz Ljubljane. Jasno je, da sem znorel. Vprasal ga, kaj naj storim, in mi ni nicesar svetoval. Tako da sem moral sam urediti tako avtovleko, kot potem tudi Rent A Car, da sem lahko nadaljeval pot. Se vec, ko sem par minut cez sesto klical ponovno susnika na njegov gsm, mi ni vec dvignil telefona. Avtovleka, placana iz mojega AXA zavarovanja, je avto odpeljala k Baoticu v Zagreb. Mi nadaljujemo pot z BMWjem 520.

V ponedeljek klicem Jenka, ki je prisel iz dopusta, mu razlozim situacijo in mu povem, da bom na njegovega direktorja naslovil dopis. Isti dan posljem dopis generalnemu direktorju Tajimi Majahiri, tajnica forvardira dopis dalje tudi Erjavcu in Poborju. V dopisu zahtevam vracilo celotne kupnine ter povrnitev stroskov (Rent A Car, taxi iz ZG v LJ). Takoj naslednji dan imam sestanek s Poborjem in Jenkom, kjer se pogovorimo o mojem dopisu. Razlozim, da ne zelim vec imeti tega avtomobila, ker ni varen in je z avtom nekaj hudo narobe. Pobor je rekel, da bo naredil vse, kar je v njegovi moci, in da je preprican, da se bomo 100% dogovorili, tako da bom zadovoljen. Vendar je potrebno pocakati na Bajica (VOLVO ZG), ki je pristojen za njih. Prav tako je Pobor rekel, da je VOLVO resen proizvajalec, ki raje da nov avtomobil, kot pa da bi se zapletal v spore s svojimi strankami/kupci. Pobor mi potem odobri nadomestno vozilo in sicer tokrat Jaguarja S Type. Dober teden cakamo na Bajica. Bajic se enako vljudno kot Pobor na prvem sestanku opravici. Pravijo, da me razumejo, in da bi nekako lahko obljubili, da mi dajo enak nov avto proti doplacilu 8.000 EUR zaradi uporabnine. V desetih mesecih uporabe sem namrec napravil slabih 50.000 km, Volvo pa zaracunava uporabnino 20 centov na km, meni bi pa uredili, da bi doplacal 8.000 EUR. Ko sem rekel, da nisem navdusen nad tem, da karkoli doplacujem, so rekli, da bi del gotovo lahko uredili preko servisov, gum, kakrsnekoli opreme itd. Razsli smo se na nacin, da bodo oni pripravili ponudbo in mi jo posljejo. Potrebujejo namrec odobritev iz Svedske. Po enem tednu se javi Pobor in mi rece, da se ni odgovora, da prosi za potrpezljivost in za razumevanje. Se en teden kasenje mi poslje mail, da prosi za razumevanje, ampak da ureja zadeve, kot smo se pogovarjali na sestanku. Do danes se mi niso javili telefonsko, vendar dobim njihov dopis. V dopisu pravijo, da so preucili zahtevek, in da mu ne morejo ugoditi. Vse napake so bile odpravljene pravocasno, s pravili in pogoji garancije in s pravili stroke. Do povrnitve stroskov nisem upravicen, ker nisem izkoristil VOLVO ASSISTANCE, ceprav me Susnik ni napotil na ta ASSISTANCE, ko sem ga klical. In na koncu je seveda navedeno, da je vozilo pripravljeno za prevzem.

Dosti imam opravka z razlicnimi ljudmi, vendar takega pretvarjanja in lazi se nisem bil nikoli delezen. Vsaj s strani ljudi ne, ki so na vodilnih pozicijah. Niti poklicali me niso prej, da bi mi to povedali, ampak so poslali dopis. Zaradi tega sem opravil z njimi. Jutri jim bom vrnil Jaguarja, potem pa verjetno prijavil trzni inspekciji, ker mi niso v roku 8 dni odogovorili na moj zahtevek, kot doloca Zakon o varstvu potrosnikov. Avto jim bom verjetno pustil tam in bom vlozil tozbo za vracilo kupnine, vracilo stroskov in vracilo skode zaradi izgubljenega dobicka. Prav tako bom verjetno o tem obvestil predsednika koncernov VOLVO GROUP (g. Leiff Johansson) in SUMITOMO CORPORATION (g. Susumu Kato). Verjetno bom o tem obvestil tudi medije, pa tudi poskusil bom zadevo sprovocirati do te mere, da bi bila kaksna oddaja na to temo. Gradbeni lobi je drzava do neke mere uredila s sprejetjem Zakona o varstvu kupcev stanovanj in enostanovanjskih stavb, medtem ko se avtomobilska industrija in njihovi car dealerji bohotijo in dejansko prodajajo zanic robo brez kakrsnihkoli sankcij. Bomo videli, odnehal pa ne bom, ker je bil ta njihov odnos pa res prevec. Podcenjujoc, zaljiv, aroganten. In jaz sem mislil, da se bodo zadeve uredile, vsaj tako lazno upanje so mi dali gospodje iz SUMMITa.

Lep vecer vsem skupaj,
Josko

Re: (XC 90 D5) Problemi
AljAž, 23 avg 2007, 22:23

Ma pismo kaj so s temi xc90 sami problemi? In definitivno jih vozi najmanj članov foruma in imajo najmanj kilometrov (so najnovejši).

Tebi Josko pa srečno!

Re: (XC 90 D5) Problemi
Josko, 24 avg 2007, 11:10

Napakica. Dobil sem ze podatek, da je CEO g. Fredrik Arp, in da VOLVO CARS ni vec v VOLVO GROUP.

Re: (XC 90 D5) Problemi
S60R-Ocean Race, 27 avg 2007, 23:26

Upam da ni Off topic samo spet se sprašujem, zakaj je vedno v vse takšne probleme vpleten Summit? Zgodba je šokantna, tudi meni bi se zmešalo da se mi kaj takšnega dogodi.

Re: (XC 90 D5) Problemi
alfaromeo, 28 avg 2007, 01:30

Najbrž zato, ker jih tudi največ proda.

Re: (XC 90 D5) Problemi
Hong Kong, 28 avg 2007, 22:15

Dragi Josko, ni mi dalo mira a da ne napisem vsaj dolg komentar na tvoj dogodek.

Kot ves sem z Slovensko Samitomo mafijo sel do konca in jim pokazal koga oni podjebavajo in zajebavajo. 3 in 4. Jula sem bil osebno v Tokiu in ti povem, da so tam managerji na nivoju in so me sprejeli ter takoj brez pripomb odobrili povracilo vseh navedenih stroskov ker so dobili dopis iz Volva preden sem prisel. Tukaj pri nas se delajo neumni in ti pvoejo, ja ves nisi uporabil to in ono in pravno gledano nimas pravice do nicesar. To je goljufia pravniska do nas strank. Oni so dolzni ce ne znajo povabiti strokovnjaka in popraviti avto od 60.000 Euro.
Preden sem prisel v Tokio me je klical manager iz Sumitomo corporation in 40 minut po telefonu sva govorila, opravicil se je, klical me je po njhovem casu koje pri njemu ura 22.00 in je drzal besedo katero mi je dal zjutraj ob 08 uri, da me bo se isti dan poklical. Poklical me je isti dan zvecer in se opravicil. Ko se bo stoka pri nas naucila odnosa, etike, bontona in poslovne kulture mogoc bo kaj boljse...

Glede sistema ki vlada v SLoveniji in managerja Japonca on je samo igracka s katero se organizira se vecja prodaja ostalih vozil v katerih Volvo igra zelo majhno majhno ribico.

Kar se je tebi zgodilo se je tudi meni in nisem obupal ter sem sel do konca in se bom sel cim se vrnem iz tujine. Sem namrec v Qatru v mestu Doha in ti povem po vsem sem si odahnil in ko vidim tukaj kaksenga Xc90 a teh res na prste lahko nastejes od srca dobim nasmesek...in se mi zgnusi lazen odnos novega direktorja in laznivega kljukca Poborja...

Poslal ti bom na koga se obrni in pozabi na tega pajaca iz Zagreba, na Poborja ki traktor ne zna sraufati a ne XC90, ostali kot novi direktor so tam ker jih je nekdo postavil tam a ne da bi nama strankama bili na uslugo.

Jaz ti priporocam, da se obrnes direktno na gospoda ki je meni pomagal in odobril popravilo v tovarni na HANSA WIKMANA v Goteborgu, napisi mu mail kaj se ti je zgodilo in bodi preprican dobil bos odgovor. To da pises nasi inspekciji ma pozabi, to je vse povezana mafija, saj so meni tudi odgovorili na perfiden nacin.

Meni je za Tokio pomagala enota v Tovarni Volvo ki se ukvarja z pritozbami na posamezne drzave in ko so videli kaj so mi Poborjevi strokovnjaki in Bajicevi naredili na novem avtu 12 dni starem.Nedopustno. Prebral sem tudi njihov odgovor in ti povem, da so sami laznjivci. Dolzni ste stranko zadovoljiti a ne da vajenci sraufajo avte a oni se vozijo okrog z testnimi vozili na sejme ipd...

Tudi jaz te prosim, da me poklices 051 313799 da ti dam vse podatke in pejd do konca.
POP CORN TV je skorumpirana TV niso hoteli objaviti ker so urgirali iz Summita, vso to bando treba na turski nacin nabit Mene so mislili zezati glih ko sem imel krizo a zdaj me sploh ne zanima koliko bo stalo na dan ko se vrnem zacnem kampanjo prej nisem imel dovolj denarja.

Zdaj vsak mesec imam cez 7000 Euro prihodkov in naj si kar mislijo koga bojo zajebavali. Vse se vraca vse se placa.

Na Japonskem ce sef naredi taksno napako do stranke sam da odpoved in odide v sramoti par mesecev ne dela nikjer ker je izkoristil svojo pozicijo in krsil pravila do stranke katera mu daje kruh. Da g. Pobor in ostali na SUmitu vama mi dajemo kruh za vase familije, vase zene in otroke in ce tega ne spostujete kako boste spostovali tujo lastnino.

Kmalu im Volvo skupaj z Summitomom pripravlja inekcijo pa si bojo zapomnili moje ime BRANKO in VOLVO XC90 2.5T OCEAN RACE LIMITED EDITION.

Opravicujem se ce sem koga uzalil naj me tozi a lahko mi ga popusi. Resnica boli in se huje bo na SUmmit Avtu Ljubljana dokler ne zamenjajo kompletno ekipo vkljucno z najvecjim fuserjem in amaterjem sefom servisa gospodom Poborjem ki misli da vodi kmecki servis na vasi za traktore.

Da imas kaj morale in odnosa bi se pobral in odsel ker ze parkrat ste naleteli na stranke katere se ne pustijo delat neumne za svoj denar. Stranke katere imajo se vec vez in vpliva tako da si sami kopljete jamo in delate negativno reklamo.

Lepo se imejte. Moj moto drzi se naprej.
LOVE VOLVO DUCK SUMMIT

Alah Ekbar

p.s. za vse pridne Volvo voznike mal si oglejte projekt na 400 Hektarjev...
www.thepearlqatar.com