Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Adebisi, 10 jan 2018, 14:26

Se to zdi kateremu enako?

Pa tudi sama znamka Volvo se je spremenila. Naslednji avto sigurno ne bo Volvo.

Postali so dragi in hohštaplerski z neko futuristično obliko. Sama identiteta znamke se je pa tudi zamenjala.

Plebejski Volvo ala V40 ali slabo opremljen S60 je pa glede na ceno tudi nekonkurenčen in nič posebnega.

Če bodo delali vsaj 15 do 20% cenejše kot sveta nemška trojica in bodo dali po defaultu varnostne sisteme, če bodo hibridi cenovno dostopni in kvalitetni in če bo oblika kot se zagre, potlej bo Volvo spet Volvo ne pa tole.

Imam raje japonca ala Lexus, Toyota, Honda za podoben denar.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
D|N, 10 jan 2018, 17:34

Saj si lahko kaksno legendo umislis Al mora biti tipicno slovensko nov?

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
AssKicker, 10 jan 2018, 18:41

Kupiš si starejšega, pa ga zrihtaš
Jaz sem nekaj časa prodajal svojega, pa sem par dni nazaj razmišljal: Zakaj bi prodajal svoj avto napol zastonj, pa potem plačal 3 moje V70 za enega novejšega, kateri se še komaj drži svojih korenin? Potegnil sm črto, in svojega umaknil iz avtoneta.
Sicer pa zakaj bi moral biti 15-20% cenejši kot nemška trojica? Ker niti slučajno ni 15% slabši avto
Forum pa žal nima veliko obiska... Nis(m)o sami mulci, ki imamo/imajo veliko prostega časa. Ampak jaz grem rade volje gor vsak dan pogledat, če je kej novega

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Aljaž225, 10 jan 2018, 19:36

Tudi sam se strinjam, da se kaj dosti ne dogaja tu in se totalno strinjam z @AssKicker-jem. Portal rabi malo več dogajanja, da ga ne pozabimo. Se pa dosti več dogaja v skupini na facebooku


Drugače pa lahko iz prve roke povem volvo je postal prav všečen, tudi kar se tiče same zasnove avta je daleč od tistega kar praviš ti @Adebisi. Očitno še nisi imel časa da bi se malce zapeljal z kakšno XC90, S90,V90, XC60 itd.
Se strinjam, da se ja volvo sam po sebi spremenil ampak v pozitivno smer. Prej je bil avto ki se nekako ni našel in za večino mlajših generacj totalno nezanimiv, trenutno pa se te zadeve korenito spremijajo.
Verjemi, sem v spodnjih 20letih pa vidim da volvo kar precej pridobiva na zanimaju mlajših generacij in tudi oblikovno so naredili ogromen korak. Morda res opazka 2,0 4cil motor ni ravno volvaški ampak tudi nemci so v nižanju prostornin motorjev, da ne govorimo o i8 z 3cil.

Kar se tiče same cene volva, pa po pravici je čisto v svojem rangu, le da pri nemcu uvozniki dodajo popust za spremembo od našega nesposobnega kmaga.

Morda še nekaj zadev ki so res moteče, in upam da jih morda naš "super novi" uvoznik KMAG zasledi če berejo ta forum, ker nimajo nobenega odnosa do strank, na kratko poden od podna, nimajo niti osnovnih zadev pošlihtanih tako kot kakšni nemci, kar gre seveda v škodo volva. Da ne govorim kakšni nateguni so na kmagu, od tega da zavračajo vpoklice češ da je "vse vredu" in avto nima napake kar se hitro pokaže da ni res, potem od tega da so požeruški do konca in ne dajejo niti 1% popusta na materjale v primeru prideš kaj kupit kot so npr. brisalci.
Gredo tudi tako daleč da v originalne embalaže podtikajo neoriginalne materjale in jih prodajajo kot original - Sramota, da večje ni. Vse kar je napisano tu zgoraj sem občutil na lastni koži čeprav sem še vedno pristaš volva ampak daleč od kmaga.

Lahko tudi povem izkušnjo ko smo kupovali novo S60 v lanskem letu in prodajalci na kmagu niso niti pokazali interesa, da prodajo avto kaj šele kakšen popust in žal smo tudi mi potem kupili drugo znamko namesto tistega avta ker se pač kmag ne zna obnašati do strank. So pa uspeli po dveh mesecih obrnit telefon in poklicati če nas avto še morda zanima, ampak smo imeli že naročeno drugo zadevo.

Lp.
Aljaž


Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
gapi94, 10 jan 2018, 22:12

Kmag je res u p****. Smo marca kupvali novo s60 d3 avt. momentum r-design. Smo šli na kmag, niso bli sposobni ene pametne ponudbe nardit, tako da smo na koncu kupili avto v avtocenter lepoša v murski soboti, kjer je biu odnos fenomenalen. Dejansko se potrudijo za stranko, in nardijo največ kar se da narediti iz njihove strani.... Majo pa volve samo po naročilu, in če še bomo enkrat kupovali, gremo 100% spet tja gor...

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Adebisi, 11 jan 2018, 00:29

Sedaj imam že dolga leta bencinarja 2.0, avto dela kot mora, sem šel v povpraševanje za kakega T3 in doživel hladen tuš, da me tak avto pride dražje kot nek dizel.

Pa a so normalni? Sem se peljal z S60, ter novim XC90 (pa dobro ta je itak izven mojega cenovnega dosega, niti če bi imel, ne bi nikoli dal toliko za avtomobil).

Sicer avto že dolga leta servisiram pri kolegu (mu pa dam vse originalne dele iz Skandixa) in sem enkrat dobil klic iz KMAG-a, da mi zastonj pregledajo avto pa sem rekel zakaj pa ne, itak se sem ter tja mudim po Ljubljani in v tistem času ko so mi pregledovali avto, sem stopil čez cesto na Toyoto in videl za moje pojme mnogo več od avta (cena, 5 letna garancija, varčnost in še boljša kvaliteta) kot pa Volvoti čez cesto, ki so postali futuristični ter precenjeni kot nemci.

Zdajšni avto bom šenkal boljši polovici in se napotil verjetno čez mejo po kakega Lexusa IS300h, vzamem lepo 1 leto rabljeno pa čao mir za 10 let. Nikakva poraba, CVT avtomatik brez treslajev, kul izgleda ter zelo udoben ter tudi po potrebi rahlo športen.

Volvo mi ne ponuja niti dostopnega hibrida, niti cenovno primerljivega, skratka nič od nič. In ja raje imam starega Volvota kot pa te nove beštije. Ker je vseeno, če imam BMW, Mečka, Audi :/



Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
gapi94, 11 jan 2018, 01:43

No če ti materiali v notranjosti pa tist poseben filing v volvu, ki ga še do zdj nisem doživel v nobenmu Švabu (razen S-klase) kaj šele Japoncu ne pomeni velik, pol te razumem

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Augi, 11 jan 2018, 07:37

jaz se cudim da ze nisi menjal za japonca?

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Ovlov, 11 jan 2018, 10:09

Se moram kar strinjati z Adebisijem (razen glede japoncev, od katerih mi je všeč edinole Lexus in pogojno Mazda).
Vsakič, ko vidim v kakšnem (ponavadi ameriškem) filmu 850-ko (pa ne s kretenskim zadnjim faceliftom),
me stisne pri srcu ...
Sicer pa: po mojem XC 70 (2005) zaradi mene tudi potop!

PS: Kar se pa nemcev tiče - samo preko mojega trupla!

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
spz_855, 11 jan 2018, 11:14

Pri nas se še ne moremo odreči 850. Oz. boljša polovica je ne da od sebe, čeprav je samo strošek popravil v preteklem letu nekajkrat presegel tržno vrednost avta. Ampak ona v 850 preprosto vidi nekaj več. To je avto zame, ima navado reči. In sploh ne razume, zakaj so prenehali delati tako odličen avto.
Ne vem, kaj bo, ko se bo morala enkrat dokončno posloviti. V solzah, sem prepričan.
Roko na srce, nisem še sedel v nobenem drugem Volvu razen našem, tako da ne morem soditi o duši novodobnih primerkov. Je pa tako, da je vsak avto po svoje nekaj posebnega. Smo imeli pri hiši poleg šveda še vse od korejca, italijana, francoza, nemca do čeha, pa je bil vsak po svoje zanimiv. Drugačen. Kakšni so bili drugačni tudi v nekoliko bolj negativnem smislu in tu žal ciljam ravno na velecenjeno arijsko raso.
Zatorej pravim svoji dragi, naj uživa, dokler ji je še dano...
In tudi vam želim srečno in varno vožnjo v ljubih vam švedih. :-)

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Aljaž225, 11 jan 2018, 12:05

@Ovlov lahko ti povem iz prve roke da japonca pri hiši ne bo več, sploh pa ne Mazde. Prvič, zadnjič in nikoli več.
V 165kkm kolikor je bila pri hiši od novega (torej 4km) nas je avto 3x pustil na cesti, zamenjanega pol avta v garanciji druga polovica pa izven. Pa ne gre za nek vstopni razred mazde ampak mazdo 6, da o sestavi avta in materjalih ne govorim. Sedeži so bili katastrofalni (neudobni in slabi materjali), plastika zanič, sestava katastrofalna, zvočna izolacija (kaj je že to) dejansko nična, o japonski varčnosti pa nikjer duha ne sluha saj avta (dizla) nisi spravil pod 7.4l na vožnji po avtocesti pri 140km/h. Povprečje je bilo bližje 8l ali pa 8,5l, zame tašen avto z 120hp ni ravno varčen ampak ok.

Aja pa še strošek vzdrževanja oz servisiranja na pooblaščenem servisu za mazdo iz prve roke?
Upam da sedite med 380 in 450€ na reden servis, govorim za pooblaščen servis dokler je avto v garanciji.


Lp.
Aljaž

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Aljaž225, 11 jan 2018, 12:06

@spz_855
Ko se bo tvoja boljša polovica nameravala odreči temu avtu pa me kontaktiraj, če ti ne bo odveč

LP.
Aljaž

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
poršejček, 11 jan 2018, 12:39

pozdravljeni,

mogoče pa je to tema ki bo obudila "staro slavo" =)

Šalo na stran,

moj pogled na vse dogajanje je tak. Če naredim skupek vseh vaših objav v to temo, bi napisal sledeče:

prisoten že dolgo na forumu in tudi na FB. Doma dva malo ostarela modela Volvo, oba je v svojem 11 in 12 letu. Oba vrhunska, delujeta, na trenutke malo draga, a oba daleč bolj premium kot nemški kolegi podobnih let.

Pred kratkim smo velikega katerega ima oče želeli menjati, celo dobili kupca zanj, a so očetu prej prodali avto katerega je želel. Pa se kolesje pač ni zavrtelo.

Ne ni bil volvo, pa n da ni želje po novejšem, le cene "prodam-kupim" pač človek ni več pripravljen požreti.

Volvoti niso dragi, VSA vozila so ratala draga. Potem se vprašaš, prodati avto star 10 let, za 8.000 EUR, kateri ti omogoča vse, ima VSO opremo, ima servise, ga poznaš, zato da bos kupil drug avto, druge znamke, dodaj 2-3x vrednosti aktualnega vozila in poleg delal še kompromis da česa kar imaš, v "novem" ne boš imel.

Druga stvar, avto ki ga imaš, je zgubil svojo vrednost, odplačan, popravljan, srednje ohranjen, delujoč. Na leto če odštejemo reg. in zavarovanje pač košta 500 EUR, pa vozi.

Drug avto, stane kasko, stane lesing, stane,...

Ampak to je spet druga zgodba.

kar se tiče domačih ponudnikov: sam imam srečo da lahko bezam in cenkam, se zanimam in slinim tudi v Belgiji. Tukajšnji odnos, ponudba, popolnoma drug svet. Če bo kdo kdaj kaj želel, info ali pomoč, rade volje pomagam.


Srečno

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
spz_855, 11 jan 2018, 12:39

@Aljaž225: ni problema, če ti je po godu karavan tdi. :-)

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
spz_855, 11 jan 2018, 13:40

spz_855 je napisal ...

Pri nas se še ne moremo odreči 850. Oz. boljša polovica je ne da od sebe, čeprav je samo strošek popravil v preteklem letu nekajkrat presegel tržno vrednost avta. Ampak ona v 850 preprosto vidi nekaj več. To je avto zame, ima navado reči. In sploh ne razume, zakaj so prenehali delati tako odličen avto.
Ne vem, kaj bo, ko se bo morala enkrat dokončno posloviti. V solzah, sem prepričan.
Roko na srce, nisem še sedel v nobenem drugem Volvu razen našem, tako da ne morem soditi o duši novodobnih primerkov. Je pa tako, da je vsak avto po svoje nekaj posebnega. Smo imeli pri hiši poleg šveda še vse od jugoslovana, korejca, italijana, francoza, nemca do čeha, pa je bil vsak po svoje zanimiv. Drugačen. Kakšni so bili drugačni tudi v nekoliko bolj negativnem smislu in tu žal ciljam ravno na velecenjeno arijsko raso.
Zatorej pravim svoji dragi, naj uživa, dokler ji je še dano...
In tudi vam želim srečno in varno vožnjo v ljubih vam švedih. :-)



Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Ovlov, 11 jan 2018, 17:33

Aljaž225 je napisal ...

@spz_855
Ko se bo tvoja boljša polovica nameravala odreči temu avtu pa me kontaktiraj, če ti ne bo odveč
LP.
Aljaž


@spz 855: Ko se boš nameraval odreči svoji boljši polovici, pa me kontaktiraj, če ti ne bo odveč


Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Aljaž225, 12 jan 2018, 00:06

Vidim, da sem naredil cel šov xD

Glede na to da je TDI me na žalost ne zanima kaj preveč :/ Če bi bil kakšen T5 bi mi bil precej bolj zanimiv


Kako kaj naši volvaki? =)

Lp,
Aljaž

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
spz_855, 12 jan 2018, 07:04

@Ovlov: hja, ta bo bolj težka. To je namreč doživljensko. :-)

@Aljaž225: TDI res ni atraktiven, sploh ne v karavanski različici in še sploh ne v temno modri barvi. Je pa hvaležno vsakodnevno delovno živinče za prevažanje otrok, njihovih torb, nahrbtnikov, glasbenih instrumentov, športne opreme, včasih celo kakšen pes zaide v prtljažnik.

@Aljaž225: vse pohvale, res si malo poživil forum. Kar tako naprej.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
tomi123, 12 jan 2018, 09:29

AssKicker je napisal ...

Kupiš si starejšega, pa ga zrihtaš
Jaz sem nekaj časa prodajal svojega, pa sem par dni nazaj razmišljal: Zakaj bi prodajal svoj avto napol zastonj, pa potem plačal 3 moje V70 za enega novejšega, kateri se še komaj drži svojih korenin? Potegnil sm črto, in svojega umaknil iz avtoneta.
Sicer pa zakaj bi moral biti 15-20% cenejši kot nemška trojica? Ker niti slučajno ni 15% slabši avto
Forum pa žal nima veliko obiska... Nis(m)o sami mulci, ki imamo/imajo veliko prostega časa. Ampak jaz grem rade volje gor vsak dan pogledat, če je kej novega


Številke kažejo izjemen napredek Volvota na vseh trgih predvsem azijskih le zanemarljiv padec na ameriškem trgu.Dvignila jih je predvsem prodaja novih XC90 in seveda XC60.
Je pa žal takoj jasno, ko greš iz nemca na volva, da podpore (servisne mreže), rezervni deli-nadomestki, lokalni serviserji in podobno tudi do kolen ne sežejo nemcem žal.
Trenutno sem imel 3 tedne na preizkušnji XC90, ker iščem zamenjavo za v60 in sem rekel dam še eno možnost za Volvo;););););), oblika mi je huda, vožnja glede na to da je SUV super samo 4 cilinderski motor s 225km je pa pogreb za takšen avto, ki mu predvsem manjka navora...absolutno bi avto potreboval klasiko D5 s 270km oz. vsaj tukaj nekje...
Kar se pa tiče kvalitete oz. kdo je boljši med nemškimi in volvo avti je seveda stvar debate vsak ima svoje izkušnje in prepričanja, definitivno pa lahko za Audi rečem, da je bolj dovršen se pravi pika na i.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
KTr1sk, 13 jan 2018, 16:46

facebook je to to?
volvo klub slovenija

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
JG, 13 jan 2018, 17:34

Tomi123 Volva XC90 pa res ne misliš kupit D5. Kupi hibrida, porabi manj kot 3.0 diesel in je hitrejši, plus da je enih 5000-10000 EUR cenejši. No tudi bolj prestižno je če voziš +400 konjski bencin/elektrika kot pa predpotopnega 3.0 diesel s 300 konji.
Drgač je pa Volvo precej na dobri poti, me veseli da so popolnoma ukinili razvoj dieslov in jih s prihodom novih generacij XC90/60 ne bo več v ponudbi ampak bodo le še hibridi in električni, zato tisti ki gledate samo za diesli se boste pač morali voziti z nemcem.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
winni, 13 jan 2018, 20:17

JG je napisal ...

Tomi123 Volva XC90 pa res ne misliš kupit D5. Kupi hibrida, porabi manj kot 3.0 diesel in je hitrejši, plus da je enih 5000-10000 EUR cenejši. No tudi bolj prestižno je če voziš +400 konjski bencin/elektrika kot pa predpotopnega 3.0 diesel s 300 konji.
Drgač je pa Volvo precej na dobri poti, me veseli da so popolnoma ukinili razvoj dieslov in jih s prihodom novih generacij XC90/60 ne bo več v ponudbi ampak bodo le še hibridi in električni, zato tisti ki gledate samo za diesli se boste pač morali voziti z nemcem.



3.0

Od kje ti to??

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
JG, 13 jan 2018, 21:40

Ko je rekel da bi imel 270 konjskega diesla. To je out.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
alfaromeo, 16 jan 2018, 09:22

Pozdrabvljen adebisi.

No pa je forum spet malo zaživel.

3.0 diesel in diesl na sploh je že od nekdaj out, to sploh ni bilo nikoli IN.
Peljite se z enakim modelom lahko je tudi 10 ali 20 let star z diesl motorjem in bencin pa primerjaj.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
tomi123, 16 jan 2018, 09:59

alfaromeo je napisal ...

Pozdrabvljen adebisi.

No pa je forum spet malo zaživel.

3.0 diesel in diesl na sploh je že od nekdaj out, to sploh ni bilo nikoli IN.
Peljite se z enakim modelom lahko je tudi 10 ali 20 let star z diesl motorjem in bencin pa primerjaj.


No ta je pa čisto bosa, npr. audiq7, bmw x5,6, mercedes gle in podobni tukaj prevladujejo 3.0 in višji motorji tako, da je Volvo na tem področju osamljen primer razen, če ga daješ skupaj s mazdo, oplom, toyoto;)

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
JG, 16 jan 2018, 10:13

No to seveda ni res. X5 proda cca 150k vozil na leto, zgolj v Evropi se prodaja diesel (kateremu so pa dnevi šteti) in še to niso vsi 3.0 ampak so tudi 2.0. Bmw X5 proda tam 15-20% avtov s pogonom 3.0D, čez pet let jih bo pa še bistveno manj. Podobno se bo pa zgodilo tudi z ostalima dvema. Glede Toyote/Lexusa pa tako, sta ena najbolje prodajana SUV in dieslov je le za vzorec, Lexus recimo ga sploh ne ponuja, pa je ravno tako 100k eur, pa jih prodajajo več kot še enkrat toliko kot X5. Pač diesel je out in je popolnoma brez veze vlagati v tak motor. V prihodnosti se bomo vozili na bencin, bencin/elektrika in samo elektrika, kakšen diesel neki.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
tomi123, 16 jan 2018, 12:53

JG je napisal ...

No to seveda ni res. X5 proda cca 150k vozil na leto, zgolj v Evropi se prodaja diesel (kateremu so pa dnevi šteti) in še to niso vsi 3.0 ampak so tudi 2.0. Bmw X5 proda tam 15-20% avtov s pogonom 3.0D, čez pet let jih bo pa še bistveno manj. Podobno se bo pa zgodilo tudi z ostalima dvema. Glede Toyote/Lexusa pa tako, sta ena najbolje prodajana SUV in dieslov je le za vzorec, Lexus recimo ga sploh ne ponuja, pa je ravno tako 100k eur, pa jih prodajajo več kot še enkrat toliko kot X5. Pač diesel je out in je popolnoma brez veze vlagati v tak motor. V prihodnosti se bomo vozili na bencin, bencin/elektrika in samo elektrika, kakšen diesel neki.


seveda lahko razglabljamo kaj se prodaja po Kitajskem ali v ZDA kar pa u bistvu mene kot Slovenca ne zanima, ker vsak trg je specifičen. Če pa pogledaš enega izmed večjih spletnih oglaševalcev avtomobilov mobile.de vidiš, da se npr. prodaja 1269 do 2 leti starih X5 od tega jih je 1079 z večjo prostornino se pravi 85%. Se strinjam, da je disel v zatonu in da razvoj ni smiseln ampak danes oz. leto ali dve nazaj pa bi znamka morala ponuditi to alternativo...v tem primeru bi Volvo sigurno še odščipnil kakšen kos pogače Nemcem;)


Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Volvej, 16 jan 2018, 14:26

Bencinar je itak zakon, ampak ne 2.0 4-cilindre, morali bi pustiti vsaj 5-cilindrov, pa bi prav tako lahko zmanjšali prostornino na 2.0. Čeprav kakšen V8 Supercharger tudi ne bi škodil v novih S/V/XC90. Ampak če bi jaz bil lastnik firme, bi naredil isto, proizvajal in prodajal to kar na trgu ljudje želijo in to jim zelo dobro uspeva. Zase pa še vedno lahko kupiš Dodge Challenger Hellcat z 6.2 Supercharged V8 motorjem za isto ceno kot novega XC90

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
JG, 16 jan 2018, 17:25

Meni pa nič ne moti da je 2.0turbo pa še zraven elektrika. Se pa strinjam da bi morali biti v nabritih verzijah (Polestar) pet ali šestvaljni bencinarji.
Tomi123 to pa drži v Nemčiji se bodo pa še dolgo prodajali večino 3.0d, že ko bodo vsi ostali šli na druge pogone bodo švabi še kar drgnil tiste svoje dizle. Verjetno bi Volvo res lahko kakšen procent prodal več v centralni Evropi če bi ponujal tudi pet/šest valjne dizle samo je vprašanje če bi se jim to sploh splačalo iz vidika ekonomije, Konec koncev bi bil razvoj eko velikih dieslov ki jih zahteva EU kar drag.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
JG, 16 jan 2018, 17:29

No je pa tako D5 z Polestar optimizacijo premore 240 konjev in 500 navora. To je polna kapa za S/V90, za XC90 je nekoliko premalo se strinjam, samo imaš opcijo T8, ki je cenovno enak z 300 konjskim dieslom pa še močnejši avto kupiš ob enaki porabi.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
JG, 16 jan 2018, 17:29

Dvojni post.


Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Adebisi, 17 jan 2018, 00:56

Hvala bogu, da se miselnost počasi spreminja in da narod uvideva, da je dizel umazan crap. Enkrat imel dizelaša in nikoli več. Bencin + elektrika bo najbolj realno dokler baterije res ne bodo dovršene. Tak sistem kot ga imajo v F1 s čim boljšo učinkovitostjo motorja + elektromotor je zmagovalna kombinacija. Downsizing pa itak nam več ne uide. Tako je. Rohnenja motorjev ne bo več nekaj. Dejstvo je, da Volvo nekega konkurenčnega bencinarja za normalen denar momentalno ne ponuja. Mogoče ga bo v prihodnosti. Mi je pa zelo debilno, da bi plačeval enako kot za nemce. Ker to ni moj stil, niti se ne strinjam s tem. Osebno zame in momentalno od avta največ ponuja Toyota glede cene in kvalitete. Sploh na področju hibridov razturajo. Lexus je zame no brainer. Sploh k ga dobiš z manj koj 1000km prevoženimi čez mejo za manj kot 30k leto starega (pa ajde 1500 za uvoz max). Pa še dosti ceneje se jih da dobit. Volvo pa kaj? Dizla pa S60? Gimme a break...

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
AssKicker, 17 jan 2018, 09:33

Izpuh volvotovega D5 blaži ter zdravi akutna ter kronična obolenja dihal, ipd.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Ovlov, 17 jan 2018, 09:52

Ravnokar sem iz zanesljivih tujih virov dobil informacijo, da so vsi največji svetovni proizvajalci avtomobilov, potem ko so si prebrali vaše poste, sprejeli sklep, da s 1. februarjem letošnjega leta nepreklicno ukinejo izdelavo dizelskih motorjev.
Torej še en dokaz, da je naš forum še kako živ in vpliven!

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
JG, 17 jan 2018, 10:01

Adebisi je napisal ...

Hvala bogu, da se miselnost počasi spreminja in da narod uvideva, da je dizel umazan crap. Enkrat imel dizelaša in nikoli več. Bencin + elektrika bo najbolj realno dokler baterije res ne bodo dovršene. Tak sistem kot ga imajo v F1 s čim boljšo učinkovitostjo motorja + elektromotor je zmagovalna kombinacija. Downsizing pa itak nam več ne uide. Tako je. Rohnenja motorjev ne bo več nekaj. Dejstvo je, da Volvo nekega konkurenčnega bencinarja za normalen denar momentalno ne ponuja. Mogoče ga bo v prihodnosti. Mi je pa zelo debilno, da bi plačeval enako kot za nemce. Ker to ni moj stil, niti se ne strinjam s tem. Osebno zame in momentalno od avta največ ponuja Toyota glede cene in kvalitete. Sploh na področju hibridov razturajo. Lexus je zame no brainer. Sploh k ga dobiš z manj koj 1000km prevoženimi čez mejo za manj kot 30k leto starega (pa ajde 1500 za uvoz max). Pa še dosti ceneje se jih da dobit. Volvo pa kaj? Dizla pa S60? Gimme a break...


Uf da bi bilo to res, GS300h je na tujem portalu najcenejši 26k eur (star štiri leta), pri nas pa star eno leto z 30k prevoženimi kilometri skoraj 50k eur:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11028135

Glede IS mi pa ni ravno v rangu GS niti S60, ko sem sedel v njem mi je deloval zelo bogi.


Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
alfaromeo, 17 jan 2018, 13:57

X5, Q7,q5,xc90, in podpobni strudelpanzerji z dizel motojrem so za kmetavzarje...z DG ali EA7 majčko in lacoste pederušo s cesare paccotti čevlji, ki mislijo da bo šparal na porabi ...
Vozi pa 2,5 tonski dizel od doma do trgovine pa nazaj okoli vseh lokalnih bifejev... in kupje stare gume na spletnih prodajalnah...

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
tomi123, 17 jan 2018, 14:36

no pa smo uživel forum samo tapravo debato je treba odpret;););)

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
AssKicker, 17 jan 2018, 16:00

Ma sej načeolma forum niti ni tok mrtev, sam pač tela naša jajca kr delajo

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Adebisi, 17 jan 2018, 22:39

JG je napisal ...

Adebisi je napisal ...

Hvala bogu, da se miselnost počasi spreminja in da narod uvideva, da je dizel umazan crap. Enkrat imel dizelaša in nikoli več. Bencin + elektrika bo najbolj realno dokler baterije res ne bodo dovršene. Tak sistem kot ga imajo v F1 s čim boljšo učinkovitostjo motorja + elektromotor je zmagovalna kombinacija. Downsizing pa itak nam več ne uide. Tako je. Rohnenja motorjev ne bo več nekaj. Dejstvo je, da Volvo nekega konkurenčnega bencinarja za normalen denar momentalno ne ponuja. Mogoče ga bo v prihodnosti. Mi je pa zelo debilno, da bi plačeval enako kot za nemce. Ker to ni moj stil, niti se ne strinjam s tem. Osebno zame in momentalno od avta največ ponuja Toyota glede cene in kvalitete. Sploh na področju hibridov razturajo. Lexus je zame no brainer. Sploh k ga dobiš z manj koj 1000km prevoženimi čez mejo za manj kot 30k leto starega (pa ajde 1500 za uvoz max). Pa še dosti ceneje se jih da dobit. Volvo pa kaj? Dizla pa S60? Gimme a break...


Uf da bi bilo to res, GS300h je na tujem portalu najcenejši 26k eur (star štiri leta), pri nas pa star eno leto z 30k prevoženimi kilometri skoraj 50k eur:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11028135

Glede IS mi pa ni ravno v rangu GS niti S60, ko sem sedel v njem mi je deloval zelo bogi.




Hm jaz sem vozil IS300h, Bmw 3, S60 zdajšne generacije in Audija A4 in IS poseka vse, od voznih lastnosti, pripomočkov, dizajna in porabe. Samo navadit se moraš CVT zvoka pa končna hitrost je boga (pod 200kmh). Ampak kdo pa rabi nevem kako končno hitrost?

Tako, da definitivno bo to moj naslednji avto v kratkem. Verjetno še letos. Skočil bom pa v Italijo tam do Mantove. Na autoscoutu imajo v salonu pri uradnem prodajalcu 1 let starega s prevoženimi manj kot 1000km za manj kot 30 jurjev. Nekaj dodam za uvoz pa imam mir za naslednjih 10 let. Pa 5 let garancije na neomejene kilometre. Katera od teh naštetih znamk mi to ponuja? Nobena. Pa še kot je nekdo omenil teh avtov ne vozijo razni kmetavzi z lacoste pederušami.

Volvo mi je bil cel čas najbolj kul, samo z nemškimi cenami ter nevem kakim hokus pokus dizajnom navzven (razen xc90 mi ni oblikovno kot celota všeč noben Volvo več), preveč hohštaplerski so postali.

K pa primerjaš S60 vs IS300 pa sploh zame ni to več primerjave. Bencinski agregati so predragi, premalo ekonomični, avtomatika v S60 nisem sprobal tako, da ne morem govoriti kakšen je, hibrida pa sploh nimajo še (oz lahko da je, sploh nevem, a je cenovno nedostopen) Pa tudi dizajn je dosti zadaj, tako notri kot zunaj.

Volvo bi moral biti fix cenejši kot nemška preserancija pa ohraniti korenine. To kar delajo sedaj je eno navadno preseravanje za ljubljančane. Saj nove Volve tudi tak profil ljudi vozi.

Svojega sem 10 let nazaj kupil novega, danes mi ne pade več na pamet.


Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
JG, 18 jan 2018, 07:36

IS je notri plastik pantastik v primerjavi z S60, sedeži so slabi, v primerjavi z S60 so pa milo rečeno zanič, je pa res škoda da S60 nima hibrida, ampak je še vedno za IS avijon. GS je pa druga pesem, tisto je pa vsaj dva razreda nad IS-om in enega nad S60.
Oblikovno ti novi dizajn Volvota ni všeč? Če to drži si pa eden redkih ki jim nova linija Volvo ne ustreza. Glede cene in primerjave z nemci pa ne bi ker to je tvoje mišljenje da bi mogli biti Volvoti cenejši, ker argumenta zakaj bi bili jaz ne vidim.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
monaco, 18 jan 2018, 09:21

Mah, jaz grem pa po 18 letih in cca 700.000 prevoženih km na dizla... Edini razlog je da XC70 III z bencinskim motorjem praktično ne moreš dobit...

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
sleby, 18 jan 2018, 17:46

a s60 ne obstaja d6 ali t6?

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Adebisi, 18 jan 2018, 23:34

JG je napisal ...

IS je notri plastik pantastik v primerjavi z S60, sedeži so slabi, v primerjavi z S60 so pa milo rečeno zanič, je pa res škoda da S60 nima hibrida, ampak je še vedno za IS avijon. GS je pa druga pesem, tisto je pa vsaj dva razreda nad IS-om in enega nad S60.
Oblikovno ti novi dizajn Volvota ni všeč? Če to drži si pa eden redkih ki jim nova linija Volvo ne ustreza. Glede cene in primerjave z nemci pa ne bi ker to je tvoje mišljenje da bi mogli biti Volvoti cenejši, ker argumenta zakaj bi bili jaz ne vidim.


Potlej pa nevem, če misliva midva za enak avtomobil?!

Meni se zdi IS300h en razred nad S60 po vsemu. Udobju, dizajnu, notranjosti ni da ni.

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
gapi94, 18 jan 2018, 23:46

IS je nov avto.... S60 je pa dejansko iz leta 2009....

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Ovlov, 18 jan 2018, 23:53

monaco je napisal ...

Mah, jaz grem pa po 18 letih in cca 700.000 prevoženih km na dizla... Edini razlog je da XC70 III z bencinskim motorjem praktično ne moreš dobit...


Ma ljudje božji, ne komplicirajte. Čez 10 let se bomo tako in tako vsi vozili v osebnih tramvajčkih (oz. nas bojo oni vozili) – medtem je pa bolj ali manj vseeno, kaj ropoče pod havbo. Z okoljskega stališča dizel naredi več škode pri tleh, bencinar pa v višjih zračnih plasteh, tako da tu ni kaj dosti za pametovat. In bencinar ima ponavadi sicer res lepši zvok, dizel pa zato lepši navor... Moja zmagovita kombinacija: XC 70 D5 za sproščene in udobne relacijske vožnje, za mestne in primestne pa (ženin) honda jazz, čudovito gibčen, poskočen avtoček z draguljem od motorja in menjalnika, notri dvakrat večji kot zunaj. (Res pa je, da se mi še vedno malo toži po moji 850 2.5 20V ... :(

Re: Ta forum je skoraj popolnoma mrtev
Godward, 19 jan 2018, 21:24

Bencinar preseže dizla samo z 3.0 + ccm , akr pa v naši preljubi državi ne gre skozi, tako po porabi kot po cestnini......

Torej ostajamo na dizlih