Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
rnisan, 13 apr 2017, 16:34

Pozdravljeni,

vceraj popoldan se mi je pri pospesevanju na ac vklopila rumena lucka s crko i in izpisalo se je tole iz naslova. Avto ne trese, ni glasen, vse normalno dela, razen to da nima moci - nima "kicka" od turbine. Poleg tega mi gori rumena lucka (ikona za motor).

Vem, da ne bomo resili tezave prek foruma. Jutri grem v Levec na priklop na racunalnik in upam, da bo krito iz naslova Volvo Selekt. Sicer pa Bauman.

Najbolj zanimivo pa je tole: danes zjutraj se je to - cisto isti simptomi - zgodilo tudi na ocetovem avtu.

Moj avto:
S60 dec 2011, D3, heico tuning
Uvozen iz De

Ocetov:
S60 2012, D3
Uvozen iz Fra

A je mogoce se kdo s podobno tezavo? Meni je to nakljucje zelo cudno...

Lp

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
AssKicker, 13 apr 2017, 17:42

Mogoče tankata na isti črpalki?

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
rnisan, 13 apr 2017, 18:25

Ne. Jaz sicer ravno vceraj, malo pred tem dogodkom, tankal na molu v Celju (Teharje), kjer ga v 95% primerih tankam.
Oce nazadnje tankal na molu v Slovenskih Konjicah pred cca. 14 dnevi, naceloma pa tanka na OMV.

Tak da ne verjamem, da bi bilo gorivo krivo.

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
-joey-, 13 apr 2017, 20:23

Zna bit variabilec na turbini, je mogoče zablokiral zaradi saj.

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
ovlov79, 14 apr 2017, 15:23

Že celo življenje poslušam nebuloze o gorivu, kje se tanka ipd., pa še enkrat nisem zasledil, da bi bilo kje boljše in kje slabše gorivo. Govorim pa za dizel in bencin. A imam res samo jaz srečo, ali eni v smrkce verjamejo?
Pa še to, eni govorijo, da se kurilca naj ne bi tankalo v dizel, poznam pa nekaj znancev, ki jih boli za to in delajo z kurilcem več 10.000km na leto, pa vozijo, vozijo in vozijo. Pa to niso neki sdi-ji, pač pa zverine v zgornji meji registracije, tako da...

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
rnisan, 14 apr 2017, 16:42

Zjutraj sem bil v Levcu. Priklopili na tester in pobrisali napaki za dpf senzor in maf senzor. Sem se vsedel v avto in po 100m ob rahlem pospeševanju spet isto. Šel nazaj in smo našli raztrganino na cevi od interkulerja do turbine - posledično zgubi motor tlak.

Upam, da bo kril Volvo Selekt. Del je že naročen, naslednji teden uredim. Upam, da se s tem moja zgodba zaključi.
Oče pa gre naslednji teden na tester in poročam, kaj bo tam.

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
ovlov79, 15 apr 2017, 08:54

Samo da ste odkrili napako. Pogostokrat berem, da poči cev in izgublja pritisk. Očitno bo treba te cevi kar preventivno menjati, preden počijo.

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
rnisan, 05 maj 2017, 10:29

Da (delno) zaključim zgodbo:

Pri obeh, meni in očetu, je bila ista napaka - torej počena tlačna cev (debela gumijasta cev). Po menjavi se avtomobila že en teden vozita normalno.

Obe menjavi opravljeni v Levcu.

Malo pa me je v slabo voljo spravilo klicarjenje okrog zaradi Volvo Selekt garancije. Namreč iz DE sem dobil info, da naj se oglasim na uradnem Volvu v SLO in bodo oni preverili zadevo ter, v kolikor spada pod Volvo Selekt, dobim ustrezen popust. No, pri KMAGu pa so mi rekli, da z Volvo Selekt nimajo izkušenj in po parih tel. pogovorih z njimi pa so mi rekli, da je to potrebno plačati po polni ceni in poslati račun v DE ter potem zahtevati povračilo. Skratka, čisto različne info.
Šlo je tako daleč, da sem potem avto na lastne stroške popravil v Levcu in poslal mail o mojem razočaranju na Volvo v SWE, kjer sem opisal zadevo in izrazil razočaranje nad različnimi informacijami. No, včeraj sem dobil klic iz KMAGa, da bodo še enkrat vse preverili in se mi oglasili s točnim odgovorom glede Volvo Selekt. Če je ta cev krita z garancijo, bodo poskusili tudi urediti vračilo denarja, glede na to, da sem avto že popravil sam.

Skratka, pri KMAGu so ves čas bili ustrežljivi, prijazni in so se trudili. Tega jim ne morem očitati. Sem pa razočaran, da imajo Volvo servisi po Evropi različna navodila oziroma tako različne informacije.

Še to: vmes sem klical tudi Interclass, ampak so mi takoj rekli, da glede Volvo Selekt naj se obrnem na uvoznika (KMAG). Kot napisano, razočaran nad takšno stopnjo nepoznavanja Volvo Selekt garancije v SLO.

LP

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
-joey-, 05 maj 2017, 13:28

Glavni uvoznik za Volvo v Slo je itak KMAG interclass,Lekše itd nimajo več nič s tem.

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
rnisan, 05 maj 2017, 15:10

Sem ugotovil, da Levec ni več pooblaščen za Volvo.

In kot napisano, sem povprašal tudi pri uvozniku in pooblaščenemu za Volvo (Interclass). Interclass mi je rekel, da se v zadevi z Volvo Selekt naj raje obrnem na KMAG. Pri KMAGu pa niso vedeli, kaj narediti z Volvo Selekt. Ni mi jasno, kako je to mogoče. Ne vem, kje je prekinjene variga glede Volvo Selekt, ali na relaciji SLO - SWE ali na relaciji DE - SWE - SLO ali mogoče na relaciji KMAG - stranka (jaz). Kakorkoli, to se mi zdi nesmiselno in škoda.

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
simionesi, 05 maj 2017, 15:29

Sigurno je problem na KMAGU, ker nimajo izkušenj s poprodajnimi storitvami kot je recimo Volvo Selekt. Manjka kilometrina in izkušnje, ki se jih šele učijo na takih primerih.

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
sleby, 05 maj 2017, 16:54

torej ce kupim volva v nemciji, ki ima volvo select, naj bi ta veljal tudi pri nas?

Re: Motorsystem Wart. Erforderl. - rumena lucka
rnisan, 05 maj 2017, 20:37

Volvo Selekt je evropska (ali celo svetovna?) garancija. V Volvo Selekt je npr. všteta tudi asistenca, če ti na cesti poči guma. Ali npr. vleka do najbližjega servisa v primeru okvare kjerkoli v Evropi (ali na svetu?).
Tako je bilo meni zagotovljeno v Nemčiji.

Tako da ja, naj bi veljalo tudi pri nas. Ampak o razpletu bom še poročal.

Vsekakor pa upam, da se Volvo kot znamka vzame v roke in naredi velik korak v 21. stoletje z globalno elektronsko servisno bazo podatkov (da lahko v Slo preveriš, če drži servisna knjiga vozila iz druge države po VIN številki), izšola vse svoje predstavnike o Volvo Selekt ipd. Fino bi bilo, da se poenotijo znotraj EU pri takih zadevah, ne pa da različni servisi dajejo različne informacije. Meni kot stranki je to pomembno, saj pričakujem od premium znamke tudi premium poprodajne storitve.

Mini razočaranje s strani Volva sem tudi doživel, ko mi je odpadel napis Volvo (modri znak) na maski vozila. Za to stvar obstaja vpoklic, vendar moje vozilo ni všteto v vpoklic, ker je opravljen Heico tuning... Še uslužbenec na Interclassu je debelo pogledal, kje je tukaj logika. Saj znakec ni bil drag, a vendar ne vidim vpliva Heico tuninga na to, ali bo znakec odpadel ali ne... Po moji logiki bi moral Volvo to z veseljem zamenjati, saj je ta znakec njihova "reklama". Ne vem no, par stvari mi ni ravno logičnih.