V40 2013 D2
englishman, 05 okt 2016, 11:13

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup Volva V40 letnik 2013, 1.6d - mehanik mi je nakup odsvetoval, češ da je gre za PSA motor. Ker se mi to ne zdi ravno tehten argument, me zanima, če so bili z dotičnimi motorji dejansko kakšni problem?

Hvala za odgovor in lep pozdrav vsem!

Re: V40 2013 D2
poršejček, 05 okt 2016, 15:19

pljuvam sicer v skledo lastne znamke, ampak V40 in njihove cene???!!


Avto je tudi nama zelo všeč, kot "drugi" avto, ampak ko vidiš cene kakega D3 z malo več opreme, bi raje k hiši pripeljal A3 z mnogo več opreme in zavedanjem da bo čez par let vreden več.




Re: V40 2013 D2
SIPS, 05 okt 2016, 15:54

Jaz sem pa imel A3 Sportback pa mi je pojedel toliko živcev, da sem ga po enem letu prodal....In hvala....nikoli več. Just sayin...

Re: V40 2013 D2
JG, 05 okt 2016, 15:54

poršejček je napisal ...

pljuvam sicer v skledo lastne znamke, ampak V40 in njihove cene???!!


Avto je tudi nama zelo všeč, kot "drugi" avto, ampak ko vidiš cene kakega D3 z malo več opreme, bi raje k hiši pripeljal A3 z mnogo več opreme in zavedanjem da bo čez par let vreden več.





Vse to je res, samo se ti pa ni treba vozit z Audijem, to pa tudi nekaj šteje, vsaj pri meni.


Re: V40 2013 D2
Cojz, 05 okt 2016, 17:12

Prej sem imel pežoja sicer ne 1.6 ampak na forumu ni blo govora o hibah... To je 116konjski hdi ane? Zelo mala poraba

Re: V40 2013 D2
sleby, 05 okt 2016, 17:39

pri d2 imas vsaj izbiro.. jaz iscem d3 ali se raje d4 ni pa izbire cisto nic. kaj sele, ce hoces kak cuker od opreme, ali pa mogoce bencinarja..

dober nakup zelim, zelo vsecen avtek!!

Re: V40 2013 D2
poršejček, 05 okt 2016, 17:44

JG je napisal ...

poršejček je napisal ...

pljuvam sicer v skledo lastne znamke, ampak V40 in njihove cene???!!


Avto je tudi nama zelo všeč, kot "drugi" avto, ampak ko vidiš cene kakega D3 z malo več opreme, bi raje k hiši pripeljal A3 z mnogo več opreme in zavedanjem da bo čez par let vreden več.







Vse to je res, samo se ti pa ni treba vozit z Audijem, to pa tudi nekaj šteje, vsaj pri meni.



in SIPS:

nevem, lastil nekaj nemcev (kljub temu pri hisi trenutno dva sveda), pa ti povem da sem imel s svabi manj problemov kot z obema svedoma. Tudi cene delov so visje...

Tezko recem, podal sem bolj mnenje, ker tudi meni je V40 lep, sploh v CC izvedenki. ampak tukaj gre zal vse v prid A3, tudi pelje se audi lepse in bolje (primerjano z modelom sport 2.0D 140 ki je nekje v tem cenovnem rangu.

Ce pa primerjas V60 in A4 pa brez dvoma v60 (za ceno osnovne a4 imas par let starega D4)

pac debate v nedogled, hvala bogu za vec mnenj

D2 motor...hib ne poznam, le te da avto nikamor ne gre. Meni osebno je to največja hiba.

Re: V40 2013 D2
JG, 05 okt 2016, 19:05

poršejček je napisal ...

JG je napisal ...

poršejček je napisal ...

pljuvam sicer v skledo lastne znamke, ampak V40 in njihove cene???!!


Avto je tudi nama zelo všeč, kot "drugi" avto, ampak ko vidiš cene kakega D3 z malo več opreme, bi raje k hiši pripeljal A3 z mnogo več opreme in zavedanjem da bo čez par let vreden več.







Vse to je res, samo se ti pa ni treba vozit z Audijem, to pa tudi nekaj šteje, vsaj pri meni.



in SIPS:

nevem, lastil nekaj nemcev (kljub temu pri hisi trenutno dva sveda), pa ti povem da sem imel s svabi manj problemov kot z obema svedoma. Tudi cene delov so visje...

Tezko recem, podal sem bolj mnenje, ker tudi meni je V40 lep, sploh v CC izvedenki. ampak tukaj gre zal vse v prid A3, tudi pelje se audi lepse in bolje (primerjano z modelom sport 2.0D 140 ki je nekje v tem cenovnem rangu.

Ce pa primerjas V60 in A4 pa brez dvoma v60 (za ceno osnovne a4 imas par let starega D4)

pac debate v nedogled, hvala bogu za vec mnenj

D2 motor...hib ne poznam, le te da avto nikamor ne gre. Meni osebno je to največja hiba.


Audi se niti približno ne pelje tako kot V40, da o položaju na sedežih in udobju niti ne govorim. Audi je napimpan Golf, Volvo pa Focus in od Forda podvozje kar se same vožnje tiče je občutno boljše kot pri VW/Audiju, sodelavec ga je imel, prejšnji model 1.9TDI, ne vem no taka gajba da glava boli napram V40-tki, pa ne mi zdaj prosim, kakšna svetlobna leta so med sedajšnjo in prejšnjo generacijo, ker niso.

No, razen če nisi vozil GTI/S3/RS3, tam pa verjamem da je tako kot praviš!

Ampak kot vidim si fan Audija in bi Volva vzel zgolj in samo če je cenejši od Audija, če je približno enaka cena (ali bognedaj višja) vidim, da bi si v vsakem primeru izbral Audija, tudi štirko kot pišeš.

Re: V40 2013 D2
Cojz, 05 okt 2016, 20:46

Tale bi bil dober
http://www.avto.net/povera/ad.asp?id=11385506
Tukaj sem ga tudi jaz vzel in tudi moj brat, priporočam prodajalca

Re: V40 2013 D2
poršejček, 05 okt 2016, 21:07

Uuu mater si se razpistolil

Govoris o podvozju Forda? Clovek bozji, pozabi na railly zgodovino in ne misli da ima to kaj povezave s podvozjem vsakdanjih vozil.

Nevem koliko avtov si prevozil ampak obcutek mi pravi da ne prav veliko. Prosim te lepo kaksno podvozje hudica.

Ocitno je imel oz. si imel ob voznji nemskih vozil nesreco saj si vozil osnovnr oguljene modele. Ce si pogledas moj prvi post notri vidis da sem dal pod glavnega nosilca ceno. Osnoven volvo je na ceni dobro opremljenega Audija (ali pa Golfa, Leona, pa reciva se kaj) ker te prvi tako bode. Pod dobro opremljenega sem ti tudi povedal kaj smatram.

Nevem zakaj si ne priznas da je na svetu se kaj kot Volvo (pa ga imam sam ze dve leti). Edina pametna teza je bil polozaj na sedezu (tukaj ti pritrdim, ker svaba pred volvom je bil original sporten), potem pa se sklicujes na podvozje? Enim pase trdo, enim mehko/plavajoce. Tega se ne da primerjat.

Primerjas lahko avte po prostoru, ceni, opremi, vrednosti rabljenega in navsezadnje ceni servisa oz. nadomestnih delov.

Pa mi sedaj se 1x povej kateri je drazji oz. dobis vec za manj?

Nisem audiofil, kot nisem volvofil, zame so to prevozna sredstva ki mi morajo sluzit oz. me kostat cim manj. In glej ga zlomka, sved trenutno prednjaci po "pozrtem" denarju.



Re: V40 2013 D2
JG, 05 okt 2016, 21:17

Vbistvu si se razpistolil ti. Jaz sem ti samo povedal kako in kaj, to kar ti pišeš ti pa lahko rečem da je zame nesmisel in se jaz ne strinjam s tabo.

Pa uživaj v uberwagnu pa še vreden bo vec ko ga boš prodajal. Ti srečen jaz srečen.


Re: V40 2013 D2
sleby, 05 okt 2016, 21:23

Cojz je napisal ...

Tale bi bil dober
http://www.avto.net/povera/ad.asp?id=11385506
Tukaj sem ga tudi jaz vzel in tudi moj brat, priporočam prodajalca


ja, saj kolikor spremljam ima samo ta prodajalec obcasno kakega, ki bi bil zanimiv (vsaj d3 in avtomatik). skoda le, ker lahko o kaksnih lane assistih, aktivnih tempomatih ipd. samo sanjas.
kaksne so drugace kaj hibe teh avtov?

Re: V40 2013 D2
alfaromeo, 05 okt 2016, 23:55

Jest pa sem audiofil in obužujem Volvo prologic...

Re: V40 2013 D2
ovlov79, 06 okt 2016, 06:45

Prvo, PSA motorji so čisto OK. Preverjeno! Ker pa vsak ve, da je to povezano s francoskimi vozili, nastopi pri človeku dvom. Problem pa niso motorji, ampak elektrika. Ta pa je res hudič, predvsem pri Citroenu. Kar se pa Volva tiče, imam same pohvale. V skoraj 3eh letih me še enkrat ni presenetil s kakšnim nenapovedanim popravilom. Pa je star 12 let, sicer bencinar. In naslednji bo verjetno tudi Volvo. Le večji.

Re: V40 2013 D2
ddejc, 07 okt 2016, 12:21

Pejta se pištolit nekam drugam pa temo raje pustita prvotnemu namenu.

Jaz imam V50 z D2 motorjem - 1.6 84kW, isto kar gledaš englishman ti v V40. Jaz nimam nobene posebne težave z njim. Kar sem mel napak (kupil pri 154kkm star 4 leta iz Belgije) je bil tlačni senzor DPF-ja, ki se je zamenjal pa takoj po nakupu je imel elektro konektor na volanski letvi oksidacijo kar je povzročalo nedelovanje tempomata.

To je to. Ostalo pa redni servisi, tankanje, pranje in uživanje v vožnji. Od kolegice starša sta kupila novo V40 z D2 2.0 motorjem (ti imajo 120KS oz 88kW) pa je bil v prvem letu že 3x na servisu zaradi senzorjev na DPF-ju. Precej je odvisno, če res nimaš sreče pri nakupu pa naj bo to nov ali rabljen avto.

1.6D in D2 1.6 motor sta od PSA-ja samo toliko kolikor je osnova motorja (blok, glava, bati, motorna gred, ojnice, ventili, ...). Torej osnova motorja. Vse pritikline so med motorji različne. Eni imajo Siemens računalnike in injektorje, drugi Bosch, itd... Ogromno folka zaviha nos nad D2, ko pa vprašaš koliko jih poznajo, da je odžvižgal svoje pa ne ve nihče povedat.

Moja edina graja, ki gre na račun 1.6 D2 motorja je ozko območje optimalnega navora in neenakomerno razporejena prestavna razmerja menjalnika. Tukaj recimo dam 2.0 TDI 88kW v A4-ki vse pohvale, ker je v primerjavi pravi bombonček za mestno vožnjo v primerjavi z D2 in njegovim menjalnikom ter navorom. Je pa res, da je med njima 0.4ccm razlike v prid TDI-ja, ki ima, zanimivo tudi manjši navor, ampak bolj široko območje le tega.

IMO se da s čipanjem D2 dobiti ven pravi biser motorja kar se tiče navora in s tem tudi udobja v vožnji.
Kar se tiče porabe pa sem dinamičen voznik in sem se vrtil okoli 6.8L/100km. Če vozim lepo, normalno ali pa umirjeno brez dinamike pa imam porabo 5.4L/100km.
Sem se pa ob zadnjem servisu pritoževal, da je poraba kakšen liter previsoka in je Bauman kalibriral injektorje. Sedaj je poraba nekoliko višja, ampak pričakujem, da bo počasi padla. Je pa motor postal preceeeej bolj živahen in se precej bolj zavrti kot se je prej.

Re: V40 2013 D2
Jean, 09 nov 2016, 13:59

Živjo družba,

Prihajam iz saab-a na volvo, oz, 2. avto bi bil volvo.
Avto bo cca 2-3x na teden po 100km naredil.
Vseeno mi je dizel/becin. Moči ne rabim, bi bil osnovni D2 dovolj.

Torej, lastniki v40, kašne so vaše izkušnje? Je zanesljiv avto? Kakšne res večje in dražje hibe na teh avtomobilih?
Žena želi imeti belega...


V naprej, hvala za vaš čas in mnenja.

Lp!

Re: V40 2013 D2
Neyo_28, 09 nov 2016, 17:58

ca eno leto je pri hiši kot drugo vozilo pri nas V40 2013 D2 momentum, ročni, trenutno 140k prevoženih, kupil pri 120k. Namenjen je zame za službo, ca 110km dnevno in vsa ostala drkarija po mestu in krajše relacije, teh se čez teden kar nabere...

Avto je za moje potrebe perfekten drugi avto, trenutna poraba zadnih 20k je 4,6 ( računano peš ), s tem da je moja pot v službo izključno po AC 110-120 km/h ( umirjeno ), mestna vožnja je pač mestna vožnja. Po mojem mnenju je poraba več kot odlična, motor je v tem vozilu dovolj odziven, za večja vozila V60 in naprej je manj primeren, seveda odvisno od potreb posameznika...

Težav za enkrat ni bilo in jih tudi ne pričakujem, vsaj kaj večjega ne...

lp



Re: V40 2013 D2
Jean, 04 jan 2017, 10:51

Živjo,

včeraj sem probal rabljenega 1.6D. Ne razumem točno, kaj je imel zaeno opremo. Nima analognih števcev, vse na LCD-ju.
Avtomatik in kar nekaj dodatne opreme (mrtvi koti, prepoznavanje znakov,..), sedeži in zunanjost pa na osnovnem nivoju.

Ali je ta LCD števec dodatna oprema, ali kako je to pri V40?
Tega, katerega gledam je 2014 letnik. Še en drugi je 2016 in ima vse analogno..

Ga bi kar vzel, samo me je avtomatski menjalnik pustil malo razočaranega. Kot da ni prepričan, ali bi prestavil ali ne. Mogoče je hladno vreme krivo in neogret menjalnik...

Re: V40 2013 D2
Cojz, 04 jan 2017, 17:12

Hladno vreme in neogret avto zelo vpliva na prestavljanje, v višjih obratih prestavi... konc koncev je pa z ročnim menjalnikom enako, preden se zagreje se zelo trdo prestavlja

Re: V40 2013 D2
klekej, 07 jan 2017, 08:29

Pozdravljeni. Bom uporabil kar tole temo za moje vprašanje. Oče je domov pripeljal V40 D2 2012, seveda uvožen iz Belgije. V meniju sem našel obkljukan DSTC, vendar avto kolesa vrti v prazno. Fizičnega gumba za vklop/izklop kot gledam, nima. V čem je fora, okvarjen senzor? Še glede navigacije..se da nadgraditi karto s "pašnikov" in da bi bilo glasovno vodenje v slovenščini? Hvala in LP.

Re: V40 2013 D2
JG, 07 jan 2017, 12:03

Ali nima DSTC (ne verjamem da je to pri V40 sploh opcija, mogoče pa vendarle) ali pa DSTC ne dela v kolikor se ob vrtenju koles v prazno ne prižiga rumena lučka (proti zdrsavanju).

Re: V40 2013 D2
Cojz, 07 jan 2017, 14:02

Lučka ti more utripat ob zdrsavanju koles...

Na servisu se nadgradi za cca 50 eurov, pa še sproti ti lahko pogledajo kaj je z dstc...

Re: V40 2013 D2
klekej, 07 jan 2017, 15:09

Starejših ljudi ni težko nategnit. Sem sedaj pogledal oglas in ESP nikjer ni zaveden, tudi to, da vozilo ni bilo karambolirano ne, tako da verjetno njihovo jamstvo tega ne bo krilo, saj ne gre za skrito napako. Saj si je oče tudi sam kriv, ker gre kot popoln laik kupit avto na podlagi izgleda, samo vseeno pa od uradnega Volvo prodajalca in serviserja takih mučk ne bi pričakoval.

Re: V40 2013 D2
matevzp, 08 jan 2017, 03:38

klekej je napisal ...

Starejših ljudi ni težko nategnit. Sem sedaj pogledal oglas in ESP nikjer ni zaveden, tudi to, da vozilo ni bilo karambolirano ne, tako da verjetno njihovo jamstvo tega ne bo krilo, saj ne gre za skrito napako. Saj si je oče tudi sam kriv, ker gre kot popoln laik kupit avto na podlagi izgleda, samo vseeno pa od uradnega Volvo prodajalca in serviserja takih mučk ne bi pričakoval.

Mislim, da je že več let nemogoče v evropi prodati nov avto brez ESP (od leta 2010 mogoče?). Če je avto letnik 2012, sklepam, da je nedelovanje posledica problema in ne "fature-ja".

Re: V40 2013 D2
klekej, 08 jan 2017, 09:40

Ima Volvo elektronsko servisno knjižico?

Re: V40 2013 D2
JG, 08 jan 2017, 10:35

No če je tvoj oče kot popoln laik na podlagi izgleda vzel V40, potem lahko rečem da ima dober okus. Tole z DSTC-jem boste pa tudi zrihtali in verjamem da vam bo avto dobro služil.

Re: V40 2013 D2
klekej, 08 jan 2017, 19:23

V40 je že lep avto, samo ne moreš kupiti prvega, ki ga vidiš. Preidimo nazaj k problemu.. ESP je v EU v vseh avtih obvezna oprema od novembra 2011. Avto je letnik 2012, je torej avto tehnično neizpraven, če mu ESP ne dela? To je tako kot DPF v dizlih, ki je tudi obvezen v EU, pa jih folk veselo dol dalje, nadzora na tehničnih pa (zaenkrat) še nobenega. V meniju je kljukica, če jo odkljukaš se na števcu javi opozorilo, tako da varovalka je notri. Kje se fizično nahaja modul za ESP, da pogledam, če je sploh notri?

Re: V40 2013 D2
noj, 08 jan 2017, 19:53

Jaz ne vem, zakaj takšen problem. Pri prodajalcu si že bil, da odpravi napako? Jaz sem prejšnji teden na svojem odpravil napake, ki jih je imel avto ob nakupu. V vrednosti skoraj 2k eur. Prodajalec sploh ni vedel, da ima to opremo, zato tudi niso pregledali, če deluje. Ampak, to ni moj problem, če prodajalec ne ve kaj prodaja. So pač morali popravit. In niso nič komplicirali. Povedali kdaj naj pridem, ter popravili. Čist simpl.

Re: V40 2013 D2
Volvej, 08 jan 2017, 20:12

klekej je napisal ...
To je tako kot DPF v dizlih, ki je tudi obvezen v EU, pa jih folk veselo dol dalje, nadzora na tehničnih pa (zaenkrat) še nobenega.


BTW: Še sreča da jih dol dajejo, citat iz BMWslo

je napisal ...

Pred kratkim sem gledal na enem izmed italijanskih programov zanimiv prispevek.
To je oddaja "LE IENE", ki na satiričen način objavlja resne teme.
Za tiste, ki ne obvladate italijanščine, kratka vsebina videa.
Najprej so vzeli star diesel avto, motor- EURO 2 brez DPF-ja. Na izpuh so montirali čist bel filter in prižgali avto.
Vidimo lahko, da je čisto črn.
Nato enaka znamka avta ,toda tokrat motor- EURO 4. Isti postopek- tokrat v fazi regeneracije. Vidimo lahko, da je filter znatno bolj čist.
No, sedaj pa najzanimivejše-oba primerka so odnesli v laboratorij.
Pod elektronskim mikroskopom je dottore ugotovil, da je v prvem primeru motorja EURO 2 velik madež ogljika z belimi fleki mikro in nano delcev, ki so strnjeni v celoto (več sto).
Doktor razloži, da so tej delci tako veliki, da jih veliko zautavi nos, nekaj pa jih seveda konča v pljučih.
Povzročajo lahko alergije in težave v obliki astme.
Nato pregleda filter, ki je bil montiran na izpuh motorja EURO 4.
Na prvi pogled je lep, skoraj čist.Opaziti je, da ni več prisotnega ogljika, ker je ves zgorel pri regeneraciji.
No, pojavi se problem, ker teh nano in mikro delcev nima več kaj držati skupaj, kot v prvem primeru ogljik.
Ko zapustijo izpuh prosto letijo okoli. Ko jih vdihnemo, končajo zaradi majhnosti lahko v pljučih, v krvi in če jih vdihujemo več časa je velika nevarnost, da zbolimo za pljučnim rakom.
Dottore meni, da DPF filter ne bi smel biti obvezen pri novih avtomobilih ampak celo prepovedan.
Jasno je, pravi,da so stari dizli nevarni za zdravje a avti z DPF filtrom so veliko bolj agresivni in še bolj škodljivi za naše zdravje prav zaradi prostih nano delcev.
Nato je novinar zaustavil ministra za promet in ga vprašal, ali ve, da DPF filtri ne zaustavijo nano delcev, kot je on trdil.Pokazal mu je dokaze in minister se je začel izmotavati, da je možno in da bodo še enkrat preverili.


Re: V40 2013 D2
Jean, 09 jan 2017, 10:43

Fantje, še nekaj vprašanj imam glede V40:

-Na LCD števcu sem opazil znak za omejitev 40. Je to prepoznavanje cestnih znakov za omejitve? Žal je bil testni krog prekratek, da bi opazil razliko.

-Ima avtomatski menjalnik dvojno sklopko, ali je klasičen?

-Se da na 1.6d kaj popraviti konjenico, ali je to to? Razlika je kar huda iz saab-a 9-3 ttid na volva...

Re: V40 2013 D2
Cojz, 09 jan 2017, 17:43

Ja, prepoznava znake...
če je stari 6 brzinc je z eno sklopko, za nove 8 brzince pa nevem

1.6 je tak psa motor, tako da ni pravi Volvo Drugače pa lahko čipaš... 5 celindraša nabavi

Re: V40 2013 D2
Jean, 10 jan 2017, 09:39

Avto bo v osnovi za ženo. Varnost mi veliko pomeni, zato se ravno odločam za volvo. Ne rabi 5-valjnika

Sicer pa, če bi jih bilo kaj več na trgu ga bi prav gotovo vzel.



Re: V40 2013 D2
Jean, 11 jan 2017, 18:31

Sem ga zaaral

Predno ga pa plačam v celoti, bi pa želel preveriti servisne intervale, ker servisna knjiga še ni prišla, oz. se je zgubila.

Se da to z VIN številko preverit?

Avto je star skoraj tri leta in ima 100.000km

Re: V40 2013 D2
Cojz, 11 jan 2017, 18:46

Čestitke !

Re: V40 2013 D2
klekej, 12 jan 2017, 13:19

Danes se mi je v krožnem na mokrem asfaltu za trenutek prižgala lučka za ESP, tako da je verjetno samo kakšen slab stik. Upam.. trgovcu se ne morem bunit, ker v oglasu ESP ni bil zaveden.

@Jean: Če ni skrivnost katero opremo ima in koliko boš dal zanj?

Re: V40 2013 D2
Jean, 13 jan 2017, 09:27

Hvala!

D2, automatik.
Oprema je osnovna (mislim da je to kinetic). Ima pa potem kar nekaj dodatne opreme (lane assist, blis, aktivni tempomat, parkira sam, znake bere,..).

Upam da bo za 10 let

Re: V40 2013 D2
Sverige, 13 jan 2017, 09:50

klekej je napisal ...

Danes se mi je v krožnem na mokrem asfaltu za trenutek prižgala lučka za ESP, tako da je verjetno samo kakšen slab stik.


DSTC se je vklopil ker si prehitro pripeljal in je prav da se je vklopil...

Re: V40 2013 D2
klekej, 13 jan 2017, 14:01

Malo preberi moje prejšnje objave. V glavnem ne dela, ko bi ga rabil, včeraj se je prvič zbudil od nakupa, danes pa spet ne dela.

Re: V40 2013 D2
jack8black, 14 jan 2017, 12:27

Kakšen krat preveč elektronike škodi - sploh ko se pokvari ali pa samo ne dela prav Mene je tako hecal 1x senzor za zunanjo temperaturo. Kazal mi je absurdne temperature na trenutke -42C pa do +32C. Pa sem zamenjal 2 nova komada in čez nekaj časa je spet začel zafrkavat. Krivec, pa je bil čisto drugje in sicer slab stik na enem od konektorjev Pa boste nekateri rekli saj ne rabiš vedet točno koliko je stopinj zunaj - problem je bil, ker avtomatska klima v avtu ni prav delala Želim ti da čim prej rešiš zadevo z ESP, pa javi kaj ga je "brklalo"

Re: V40 2013 D2
manner2000, 18 jan 2017, 20:30

Zdravo

Danes sem kupil Volvo v40 2013 - momentum.

Zanima me sprememba jezika. V meniju sem spremenil jezik v angleškega, tam kjer so pa števci za hitrost pa je še vedno francoski jezik. kako lahko spremenim?

Lp
Jure

Re: V40 2013 D2
Aljaž225, 18 jan 2017, 22:26

To lahko spremeniš samo na pooblaščenem servisu in mislim da je nekje 150€.

Drugače pa se je nekdo na forumu tudi ukvarjal z tem, ampak se ne spomnim kdo.


Lp.
Aljaž

Re: V40 2013 D2
tomi123, 19 jan 2017, 08:13

Aljaž225 je napisal ...

To lahko spremeniš samo na pooblaščenem servisu in mislim da je nekje 150€.

Drugače pa se je nekdo na forumu tudi ukvarjal z tem, ampak se ne spomnim kdo.


Lp.
Aljaž

Ne vem, če bo držalo. Žena ima v40 in je bilo vse v nizozemščini. V meniju sem vse spremenil v angleščino nekaj je celo v slovenščini...
Ali je to odvisno od opreme avta ne vem ampak po moje ne

Re: V40 2013 D2
Augi, 19 jan 2017, 13:53

če je digitalni števec se da spremetit v meniiju, če pa ni pa servis

Re: V40 2013 D2
tomi123, 19 jan 2017, 13:55

Augi je napisal ...

če je digitalni števec se da spremetit v meniiju, če pa ni pa servis

že 2012 ima digitalnega..

Re: V40 2013 D2
Jean, 19 jan 2017, 14:33

No ja, jaz sem na digitalnem števcu spremenil v slo jezik prvi dan

ne znam na pamet korakov... Malo se poigraj v meniju na srednjem displayu radia/klime/telefona. Greš pod MY CAR in klikaš. Tudi barvo notranje osvetlitve lahko spreminjaš.

Toy for big boy

Re: V40 2013 D2
sleby, 19 jan 2017, 17:09

tomi123 je napisal ...

Augi je napisal ...

če je digitalni števec se da spremetit v meniiju, če pa ni pa servis

že 2012 ima digitalnega..


ne vem če res. se mi zdi, da je bolj odvisno od opreme, ker na avto.netu so tudi 2013 in 2014 z analognimi števci.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11719633&display=Volvo%20V40%20D3%20Momentum.5%20valjni%20motor.110...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11720428&display=Volvo%20V40%20Cross%20Country%20D4%20Momentum+LED+...


Re: V40 2013 D2
tomi123, 20 jan 2017, 07:07

sleby je napisal ...

tomi123 je napisal ...

Augi je napisal ...

če je digitalni števec se da spremetit v meniiju, če pa ni pa servis

že 2012 ima digitalnega..


ne vem če res. se mi zdi, da je bolj odvisno od opreme, ker na avto.netu so tudi 2013 in 2014 z analognimi števci.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11719633&display=Volvo%20V40%20D3%20Momentum.5%20valjni%20motor.110...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11720428&display=Volvo%20V40%20Cross%20Country%20D4%20Momentum+LED+...



lahko, da je od opreme odvisno, namreč na moji v40 2012 so digitalni števci in v slo jeziku


Re: V40 2013 D2
ddejc, 25 jan 2017, 20:35

Najprej je potrebno razjasnit, da DSTC pomeni dynamic stability traction control. Torej DS je dejansko ESP, TC pa je za zdrsovanje koles.

Kdor sedaj misli, da TC ne deluje, ker se kolesa zavrtijo v prazno se moti. Kolesa se bodo pri speljevanju kljub TC vrtela v prazno, ampak vseeno ne s tako mero kot, če se TC izklopi. Je pa razlika med vožnjo. Tam pa pride TC precej do izraza, če se želijo kolesa zavrteti v prazno.
Izklopi se ga z izklopom DTSC, ampak bo DS oz ESP ostal še vedno vklopljen. Le tega se ne da sklopit (razen, če vzameš ven varovalko). Mogoče se samo zviša meja tolerance kdaj se DS vmeša v samo vožnjo.

Če bi bilo karkoli narobe z DTSC bi se prižgal rumen klicaj in tudi opozorilo bi se izpisalo na števcih. To bi se zgodilo kmalu na začetku vožnje. Ko je DTSC aktiven utripa rumen trikotnik s simbolom vozila, ki ga zanaša.

DTSC je povezan tudi z ABS oz. senzorji obratov na kolesih so isti za ABS in DTSC. Razlika je samo kdaj se kater varnostni sistem uporablja in da ima DTSC zraven še senzor pospeškov, da zaznava odnašanje vozila na osi preme.

DTSC se izklopi pri vožnji po ledu ali zasneženem cestišču, ker sicer ne prideš nikamor.

Re: V40 2013 D2
ospf, 25 jan 2017, 21:38

Kako pa izklopiš DTSC?

Re: V40 2013 D2
Aljaž225, 25 jan 2017, 23:52

V meniju se postaviš na napis DSTC in držiš tipko reset.

Lp.
Aljaž

Re: V40 2013 D2
Jean, 26 jan 2017, 09:56

...Po enem tednu vožnje z novim (dobri dve leti rabljenim) V40, sem ga vrnil nazaj zaradi napake v menjalniku. Hvala bogu za obvezno 1 mesečno garancijo!

Na testni vožnji sem si rekel, da je itak -10 zunaj, prav tako je avto neogret, zato mogoče malo čudno prestavlja. Nato so se čudni simptomi kazali tudi pri ogretem vozilu; obrati so kar nekako nihali za cca 200rpm. Avto je cukal, kot da bi nekaj preskakovalo.

Po diagnozi, je serviser rekel, da je težava v vangler zglobu. Ko se bo to zamenjalo, se bo videlo, zakaj me je pustil v Tomačevem v N kljub temu, da je bil v D (napis se je pokazal Napaka Menjalnik).
Menda so stroški čez 1k€...

Torej avto je na servisu, danes bom malo poklical ali se bo kaj popravilo, v drugem primeru hočem denar nazaj.

Priznam, ne vem kaj je zaen menjalnik, ali je powershift ali geartronic.
Ima 6 prestav.

Drugače naj bi bili ti menjalniki OK?

Re: V40 2013 D2
klekej, 12 feb 2017, 13:59

Kako deluje DPF na D2 motorju? Opravlja klasične regeneracije? Čudno se mi zdi, ker v 3k km še ni opravil čiščenja (vsaj ne da bi opazil) ob večini kratkih voženj.

Re: V40 2013 D2
VolvEko, 12 feb 2017, 16:41

D2 ima suhi dpf kar pomeni da regeneracijo dela drugace kot 1.6d, ki je imel mokri dpf...s tistim aditivom.

Re: V40 2013 D2
jack8black, 12 feb 2017, 16:46

Jean a je že kaj novic s servisa So ga že poštimali



Re: V40 2013 D2
klekej, 12 feb 2017, 18:46

VolvEko je napisal ...

D2 ima suhi dpf kar pomeni da regeneracijo dela drugace kot 1.6d, ki je imel mokri dpf...s tistim aditivom.


No in kako jo potem dela? Če prav razumem je "suhi" dpf klasična regeneracija, ki jo opravlja večina današnjih dizlov. "Mokra" pa npr. Citroen (PSA) (FAP z aditivom). Torej bi se morala ali prižgati lučka, ali pa vsaj opaziti med delovanjem višjo porabo in obrate. Ker dvomim, da se je sploh lahko sprožila ob tem načinu vožnje.

Re: V40 2013 D2
klekej, 15 okt 2017, 15:41

Danes pride oče z daljše poti in ventilator dela kot nor..ga vprašam, če se mu je kakšna lučka prižgala (takoj sem posumil na dpf), pa se baje ni. Se usedem v avto in grem proti AC, obratni niso bili povišani, poraba normalna, tako da je očitno prekinil regeneracijo, ko je izklopil avto. Ob vhodu na AC stisnem 2. do konca, za mano pa oblak dima. Tako močno delovanje ventilatorja sem v 15k km opazil 2x, enkrat po daljši vožnji in enkrat po krajši. Sumim pa, da ima neko povezavo z DPF. D2 torej nima aditiva in ima klasičen DPF?

Re: V40 2013 D2
Aljaž225, 15 okt 2017, 22:17

Definitivno je delal regeneracijo. Nič takšnega. Je pa suhi DPF.

Lp.
Aljaž

Re: V40 2013 D2
klekej, 16 okt 2017, 15:27

Ampak ko ga je ugasnil, jo je prekinil? Zakaj ventilator še vedno vrti kot zmešan še lep čas tudi ob ugasnjenem avtu? Sem jo potem, ko sem se šel peljat spet sprožil (v vmesnem času ventilator še ni utihnil in sem tudi med vožnjo opazil, da je en čas še vedno delal na polno)?

Re: V40 2013 D2
Aljaž225, 16 okt 2017, 20:46

V primeru izklopa jo je prekinil. Verjetno zaradi temperature motorja, čisto normalno po nekje 5-10min se izklopi če bi ga pustil.
To bi ti tažko rekel, ampak v primeru da dela normalne regeneracije ni težave in tudi ne javlja nobene napake. Nič hudega ni tudi če bi avto parkiral in šel. Večji problem bi se pojavil v primeru, da bi imel cel kup nekončanih regeneracij in posledično bi zamašil dpf.

Lp.
Aljaž

Re: V40 2013 D2
klekej, 06 maj 2018, 10:42

Na V40 2012 bi rad ponastavil vse nastavitve na tovarniške, me pa skrbi, da s tem zgine tudi mapa navigacije in še kaj? Ta postopek: https://www.youtube.com/watch?v=D65rsSvVuqQ

Se da še kako drugače? Avto bi rad pripravil za novega uporabnika.