Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 (2. gen) / V70 (3. gen) / XC70 (3. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Veliki servis + "cukanje" + pregrevanje zadnjih zavor

Avtor objava
Gasper
01 jul 2015, 21:25 Predogled tiskanja
Član #10839
Prijavljen dne: 26 apr 2014, 02:41
Objav: 43
Pozdrav vsem!

Zanima me kdaj ima V70 (2.0d, 100kw. l.2009) predpisan veliki servis (dobivam namreč različne informacije - od pooblaščenih servisov!? da ne bo nesporazuma).

Poleg tega mi avto včasih ob nizkem plinu npr. 60 km/h III, prestava deluje kot bi malenkost cukal. Zadeva ni konstantna ampak samo občasna in izgine, če samo malo dodam plin. Tester ne javi nobene napake in tudi vse ostalo je OK.

Vprašal bi še, če se je kdo že srečal s pregrevanjem zadnjih zavor. Diski in ploščice so novi, batki se lepo premikajo in popolnoma nič ne blokirajo, ploščice pa tudi lepo "plavajo". Na servisu so mi rekli, da je to normalno!? Sicer je "držanje" tako minimalno, da se to popolnoma nič ne opazi ne na moči in ne na porabi samo diski so vroči ravno toliko, da se ga lahko še dotakneš. Ali ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko to bilo?
Na vrh
Blaise
01 jul 2015, 23:40
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Živjo
Glede intervala naj ti pomaga nekdo, ki ima doma servisno knjigo, drugace tukaj piše, da na 240.000 km http://www.volvohowto.com/servicing-your-volvo-v50-s40-c30-c70-1-6d-2-0d-scheduled-plan-2004-to-2013/
Za cukanje poglej ETM, ce je čist, lahko je se veliko drugih možnosti, EGR, itd.
So samo zavore vroče? Ali je tudi platišče? Lahko je problem v kolesnem ležaju.
Na vrh
Gasper
02 jul 2015, 07:36
Član #10839
Prijavljen dne: 26 apr 2014, 02:41
Objav: 43
Vroči so samo diski in to enako na obeh straneh tako, da je ležaj izključen. Saj pravim - vse smo že pregledal tudi kolo se normalno vrti, ko je avto na dvigalu, skratka vse je videti OK samo greje se. Mi je že zmanjkalo idej.
Na vrh
Tadej
02 jul 2015, 08:46
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
Zdravo,
razlog cukanja bi lahko bil tudi zatikanje aktuatorja za uravnavanje variabilnih lopatic na turbini ali pa zatikanje samih lopatic. Slednje se lahko zgodi ne samo v tretji prestavi, saj se premik lopatic zgodi (sicer v odvisnosti od večih dejavnikov) nekje med 1500 - 2000 obrati..
Skratka, pri meni se na D5 motorju tudi to dogaja, ampak serviser pravi da dokler ni preveč moteče ni nujno popravljat.

https://www.google.si/search?q=variable+turbine+nozzle&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=L9uUVZnRCcH9UOnqgLAD&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=2560&bih=945#tbm=isch&q=variable+turbine+nozzle+actuator&imgrc=XGlJoNnS1GUZfM%3A

Lp,
Tadej
Na vrh
Damijan
10 jul 2015, 13:33
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Za pregrevanje zavor je kriva napaka pri menjavi zavor! Če se pregrevajo pomeni, da po končanem zaviranju zavora ne popusti, se ne odmakne od diska.

- se zatikajo ploščice v vodilu
- se zatika zavorni cilinder na vodilu (če je enobatni sistem)
- zanič zavorne cevi
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete