Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V50, 2011, ddejc

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
ddejc
25 feb 2016, 21:57
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Hvala! Letne ima tako 17-ke. Čipanje me je pa spustilo. Bo ostal kar na stock kot je.
Na vrh
jack8black
26 feb 2016, 10:10
Član #12296
Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03
Lokacija: Obala
Objav: 429
ddejc je napisal(a): ...

Čipanje me je pa spustilo.

Po čipanju se avto čisto drugače obnaša - postane drug avto Nekateri tunerji ti lahko naložijo program in ti dajo, da sprobaš razliko in če ti ni všeč ti ga vrnejo v prvotno stanje. Ampak, ko 1x probaš potem si misliš kaj sem sploh tako dolgo odlašal Seveda moraš bit tip človeka za to, da greš v tuning. Tukaj na forumu kolikor berem jih je kar nekaj takih, pa s tem ne mislim na soft tuning
Kar se tiče menjalnika, ponavadi prej spusti sklopka. Vsak motorni element mora imeti pred izdelavo upoštevan tudi varnostni koeficient proti preobremenitvam, tako ga ima tudi menjalnik. To rezervo potem tunerji s pridom izkoriščajo
Nočem te nagovarjat k bogoskrunstvu Imaš res lep avto in če zadovoljuje tvojim potrebam ne vidim razloga, da bi ga čipal
Na vrh
ddejc
26 feb 2016, 10:58
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
@jack8black vrjamem, da se po čipanju obnaša drugače, ampak bo ostal stock. Kakaršen koli tuning pri katerem bi moral zamenjat samo en vijak pa sploh odpade. Sem mel že ideje, ampak mi je škoda €.
Avto imam zato, da on meni služi in kot tak je deležen vse primerne nege, vzdrževanja in uporabe.

Ker mi zadostuje za povsem normalno vožno ga bom kar ohranil na originalnik 84kW.
Na vrh
ddejc
21 sep 2016, 21:44
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Leto je naokoli in avto je bil deležen rednega servisa. Bauman je zamenjal olje, filter olja, filter kabine, spodnji nosilec menjalnika, vse 4 diske in ploščice, napolnil klimo in naredil kalibracijo injektorjev, ker sem se pritoževal, da se mi zdi 5.4L/100km previsoka povprečna poraba za relacijske in avtocestne vožnje po omejitvah.

Za enkrat je povprečna poraba višja kot je bila pred kalibriranjem, ampak imam občutek, da počasi pada navzdol. Bom videl kaj se pokaže po ene treh tankih.

Sicer pa avto dela BP in sem zelo zadovoljen z njim. Za vikend mu bom privoščil še temeljito nego zunaj in znotraj, na stranskih steklih obnovil vodoodbojni premaz in ga nanesel tudi na prednje steklo, da bo voda lepo drsela iz vetrobrana med vožnjo.
Na vrh
ddejc
09 mar 2017, 12:49
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Če ne bi imel težav z visoko porabo in vrhunskega Volvo udobja in užitka v vožnji, pa čeprav gre samo za V50 bi bil avto pravi dolgčas.

Po vseh kalvarijah okoli porabe sem se naposled odpeljal do Tomaža v Lukovico, ki si je takoj vzel čas, avto priklopil na tester in brskal po vseh mogočih številkah. Vmes, ko je pregledoval številke sva predebatirala moja opažanja pri obnašanju motorja in po 15 minutah pravi, da DPF ni zabasan, da pa vrača senzor DPF-ja čudne številke. Mu povem, da sem ga že menjal in nadaljuje z iskanjem. Se ustavi pri številkah MAF-a in reče "hja tole pa ne bo v redu". Zleti v delavnico, ker se je avta lotil kar pred delavnico, ker je imel zasedeni obe dvigali in že odpira ohišje zračnega filtra. Sname filter ven, pogleda MAF in voila. Masten in zapacan.

Spuca MAF, spiha filter, sestavi nazaj skupaj, pregleda številke, vmes še preveri, če je zabita cev za dovod zraka do ohišja filtra in me pošlje na testno vožnjo.
Takoj opazim, da avto potegne bistveno bolje, številke trenutne porabe pa so bile očitno nižje.
Ko sem pršu nazaj je ponovno preveril številke in omenil, da mogoče bi lahko nagajal še senzor tlaka DPF-ja. Na koncu skleneva, da odvozim kakšen tank ali dva in preverim kakšna bo poraba. Če ne bo drastične izboljšave bova poskusila z menjavo senzorja tlaka DPF-ja z enim drugim.

Najbolj presenetljivo! Dec me po nekaj dneh pokliče in vpraša kako je avto in kako je s porabo, itd... Kapo dol!
Tako ima Tomaž novo stranko, jaz pa novega serviserja za Volva Nad Baumanom pa sem obupal. Sem bil zadovoljen do zadnjega servisa in nisem imel pripomb čez delo in kvaliteto, po zadnjem servisu pa se držim za glavo.

Kakšen je rezultat...
Poraba je nižja, precej nižja. Prej sem imel pri mestni vožnji skoraj 8L/100km pa sem vozil normalno. Sedaj imam 6.6L/100km pri dinamični. Če vozim normalno se drži okoli 6L/100km. Na relaciji pa pade poraba pod 5l/100km.
Poraba sicer še vedno ni tako nizka kot jo dosegajo nekateri z D2 motorjem, ampak vseeno. Očitna razlika.

Motor sedaj pri 1800rpm dizelsko sune kar se prej ni dogajalo, v prostem teku teče precej bolj mirno in z manj vibracijam kot je prej in pri -6°C je hladen zagon povsem brezhiben. Prej je pa ob mrzlem zagonu cca 2-3 sekunde malce podrgetal kot, da bi imel missfire. Kljub temu, da je D2 lahko rečem, da sedaj potegne in leti. Seveda bi se mi zatožilo, če bi poskusil kakega V50 z D3 ali D4, ampak predstava, ki sem jo sedaj deležen nariše razigran nasmešek na usta

Pa sem spet tam, kjer mi je ostalo samo še Volvo udobje in užitek v vožnji Pa nekaj malenkosti, ki bodo sledile...

Sledi še obnova alu platišč, ker je dve platišči prvi lastnik malenkost povil in opletata. Zadeva je sicer rešljiva z balansiranjem, ampak mi je moteče, ker vem, da platišča niso ravna. Zadevo bom zaupal Koritniku v Depali vasi, ki mi je enkrat že ravnal in popravljal ALU platišča.
Vmes pade pa še optika podvozja in zamenjat moram VOLVO značko na prednji maski, ker je odstopila kot se zgodi pri večini. Potem pa je avto češnja na smetani.

Pa bil bi že čas, da zamenjam tekstilne predpražnike, ker ima voznikov luknjo od pete. Original so dragi, neoriginali pa so tako slabi, da mu jih ne privoščim in še vedno iščem kompromis. Ideja je bila, da od forumaša kupim od C30, ampak imajo napis C30 kar mi ne bi odgovarjalo pa še rob je drugačne barve in bi imel na koncu različne predpražnike kar mi tudi ne bi odgovarjalo.

Če ima kdo kak nasvet za kvalitetne tekstilne predpražnike kar na dan z besedo.



[ Uredi 09 mar 2017, 12:53 ]
Na vrh
Godward
09 mar 2017, 14:25
Član #11171
Prijavljen dne: 02 jun 2014, 21:54
Objav: 598
Kaj pa je bil problem z Baumanom če lahko vprašam.
Na vrh
ddejc
14 mar 2017, 14:43
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Lahko

Ko sem se dogovarjal za servis sem hotel prinesti sabo diske in ploščice ATE. Je rekel, da je potem problem z garancijo, če se kaj povijejo, itd... Na koncu je rekel, da bova uredila, da bo za oba OK. In sva, na račun kvalitete. Stari diski in ploščice so neprimerno boljše prijeli kot prime to kar je sedaj gor. Spredaj mislim, da so Textar diski in ferodo obloge, zadaj pa mislim, da Lucas. Skratka poden od podna kar se mene tiče.
Druga, še bolj moteča zadeva, da vodila ali naležne površine oblog niso videle kapljice bakrene masti.
Tretja in največja pa je, da so vodila čistili s fleksom. Pa ni sporna uporaba fleksa ampak uporaba rezilne plošče namesto žičnate ščetke. Sedaj, ko recimo avto stoji nekaj dni in se obloge malenkost primejo na diske najprej poči, ko zaviram pri vzvratni vožnji in nato pri prvem zaviranju pri vožnji naprej. Obloge skačejo na vodilu kar prej niso. Za nameček pa še nagravžno cvili pri počasni vožnji in neagresivnem zaviranju.

No je pa treba priznat, da mi ni računal polnjenja klime. Nova, nepofleksana vodila bom pa kar sam kril. Storitve nisem reklamiral, ker bi zagotovo imel več izgube z urejanjem reklamacije kot če zamenjam na svoj strošek pa tudi ni zaupanja, da še kaj delajo na njegovem servisu na avtu.


[ Uredi 14 mar 2017, 15:02 ]
Na vrh
T0ny
14 mar 2017, 18:37
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Če ni skrivnost, koliko si dal za komplet zavor brez dela ? Ker za primer ATE diski zadaj Bosch spredaj in od ATE komplet oblog te pride 171,97€. Ker točno vem da lupijo narod s temi kosi...
Na vrh
Aljaž225
14 mar 2017, 20:23
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Jaz sem dal za svojo S40 z D2 motorjem za sprednje diske in ploščice ATE 135,65€, to je cena samega materiala brez dela.
Kupljene in menjane v decembru 2016 pri cca. 215kkm, prej tovarniški diski in ATE ploščice.

Cena zadnjih ploščic ATE je 34,9€

Cena sprednjih ploščic ATE je 41,97€
Diski spredaj ATE 93,68€

Tovarniško pa so na sprednji in zadnji osi ATE diski in tudi celoten sistem je od ATE (napis na čeljustih).


Lp.
Aljaž

[ Uredi 14 mar 2017, 20:27 ]
Na vrh
cleaner
14 mar 2017, 20:53
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
ATE roba je fiul ugodno na pkwteile.de, autodoc.si ipd. Že večkrat nabavil tam za različne avte, nikoli težav. Občasno je celo brez poštnine
Na vrh
Aljaž225
14 mar 2017, 21:29
Član #10694
Prijavljen dne: 12 apr 2014, 16:53
Objav: 404
Jaz sem jih kupil pri trgovcu z avtodeli v slo.

Lp.
Aljaž
Na vrh
ddejc
17 mar 2017, 07:36
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
@T0ny bom preveril doma na računu pa napišem koliko je bil material.
Na vrh
ddejc
06 apr 2017, 08:01
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Sem se zgleda preveč pritoževal, da se nič ne zgodi Počil včeraj med vožnjo v službo. Sem mu privoščil prevoz na avtovleki do mehanika, da zamenja prednja fedra.



[ Uredi 06 apr 2017, 08:02 ]
Na vrh
JstSmAlen
11 apr 2017, 21:31
Član #12742
Prijavljen dne: 10 feb 2015, 20:47
Objav: 6
Kateri je ta Tomaž iz Lukovice? Kakšen kontakt prosim.
Na vrh
Mac
12 apr 2017, 15:05
Član #13873
Prijavljen dne: 28 nov 2016, 14:54
Objav: 5
041/785-485 Tomaž Zupan
Na vrh
ddejc
25 apr 2017, 15:43
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Pozabil poročat. Je bilo nekaj žura, da so se našli pravi fedri, ker Drive modeli imajo krajše in debelejše fedre kot navadni modeli. Ustrezne sem našel od Sachsa in Spidana. Cena cca 54€/kom, original pa okoli 150€/kom.

Vzel sem Spidan, ker so debelejši in krajši od Sachsa, Tomaž pa je opravil menjavo. Se že veselo peljemo dalje dokler se še bomo, ker gre v prodajo zaradi nakupa stanovanja.

[ Uredi 25 apr 2017, 15:44 ]
Na vrh
noj
26 apr 2017, 12:23
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
Je opazna kakšna razlika v vožnji napram originalnim? Drugače pa čestitke za spremembo (nakup stanovanja), čeprav bo moral volvo zato od hiše.
Na vrh
ddejc
01 maj 2017, 20:58
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Ja razlika je opazna. Avto spredaj deluje bolj čvrsto, ko gre skozi neravnine. Ko ga pogledaš od strani pa je spredaj za malenkost nižji kot zadaj, prej je pa bolj nazaj visel kot naprej.

Hvala! Volvo bo žrtev se pa tolažim, da ga čez nekaj let nasledi novejši pa malo večji, ko se bo menjal avto, ki ostane.

Je pa že naprodaj. Oglas:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12084359&display=Volvo%20V50%20D2%20Summum

[ Uredi 01 maj 2017, 21:00 ]
Na vrh
ddejc
27 jul 2017, 08:12
Član #12828
Prijavljen dne: 20 mar 2015, 11:48
Objav: 205
Šved ima že novega lastnika, kateri bo zanj skrbel tako kot se spodobi. Sem vesel, da je šel v dobre roke in sem prepričan, da bo nudil tako veselje in užitek kot ga je meni.
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 37, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete