Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Predelava na plin (LPG)

Pojdi na stran  1 2 3 ... 9 10 [11]
Avtor objava
cleaner
18 apr 2014, 09:01
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Po mojih izkušnjah se gre v nabavo LPG svečk, če ti z navadnimi ne dela optimalno (sodelavcu se na 520i občutno pozna razlika). Moj Saab dela bp s standard svečkami.
Na vrh
alfaromeo
18 apr 2014, 09:34
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Tudi mene so prepričevali da so problem svečke.
Ob vprašanju, kaj je fora LPG svečk ni bilo nikoli zadovoljivega odgovra.
Zanimalo me je tudi, kako se motor obnaša ob vožnji na bencin z LPG svečkami. Tudi tukaj ni bilo zadovoljivega odgovora.

Skratka, na koncu ni bil problem v svečkah. In avtomobil z navadnimi svečkami dela super. In poznam še najmanj 3 vozila, ki uporabljajo plin in navadne svečke in ni problemov.
Na vrh
monaco
18 apr 2014, 09:40
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Sem imel isti problem. Krive svečke. Menjamo svečke, kao niso ok, je treba plineksove, probamo tiste, spet isto. Ok, krive vžigalne tuljave. Menjamo vžigalne tuljave, spet isto... Napaka je bila čisto drugje. Zdaj imam enak motor, enak sistem, toda drugega monterja, nimam pojma kakšne svečke so sploh not, deluje v nulo.
Na vrh
sajba
20 feb 2015, 14:08
Član #10175
Prijavljen dne: 26 feb 2014, 21:40
Objav: 10
Včeraj sem bil v bosni, v bihaču na montaži plina!
Imam v70 2.4t awd, fantje so mi v 8 urah zmontirali plin in naredili veliki servis-material sem prinesel sam.
Vgradili so mi pa atiker sistem, ki ima 6 letno garancijo!
Ponudil mi je na izbiro atiker ali poljskega, ki ima samo 2 leti garancije, pa še rekel mi je da ima atiker boljši uparjalnik, zato sem se odločil za atiker!
Uparjalnik je do moči 200kw, rezervoar je 60 literski,mazanje je kapljično,in čisto vse je od atikerja.....
Cena pa je bila 660 evrov z polnim tankom plina, tako da samo še homologiram in je to to(+cca 50eu)
Avto dela na plin isto kot na bencin,preklopa ni čutiti ali opaziti!
Zdaj pa malo poštudirajte kam se vam bolj splača it zmontirat plin!
Imaš lep izlet v bosno pa še 700 evrov prišparaš!!!
Zmontirano je pa na okol 95%, 5% bi lahko bilo še bolje, samo za tako ceno nimam pripomb,to so samo mali detajlčki.
Večpa se naslednjič

Na vrh
cleaner
20 feb 2015, 19:17
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Potem te pa čaka še tole
Na vrh
Clan
20 feb 2015, 20:18
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
Prvo in ze miljontic povedano, plin je za turbaka smrt, razen ce niso ze v startu materiali ventilov in sedezev ventilov namenjeni plinskemu gorivu. Tisti ki meni Drugace naj me popravi. Sej na kratki rok se gre, ko pa se naberejo km pa zacne motor izgubljat kompresijo, pit olje in se pregrevat pol je servis tu in ta servis v trenutku pozre vse nasparane vevrcke na racun plina. Govorim iz lastnih in meni bliznjih izkusnjah. Ta 2.4T motor pa je ze itak znan po svoji nezanesljivosti, po stevilu okvar ga pomojem lahko uvrstimo takoj za geartronik, ki je v kombinaciji z D5 120kw motorjem kralj odstavnih pasov...
Glede kazni pa ni cisto tako kot pise, kajti ce bo fant prijavil carini, da je uvozil instalacijo, placal carino in ddv se bo kazni izognil.
Na vrh
monaco
20 feb 2015, 22:14
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Clan je napisal(a): ...

Prvo in ze miljontic povedano, plin je za turbaka smrt, razen ce niso ze v startu materiali ventilov in sedezev ventilov namenjeni plinskemu gorivu. Tisti ki meni Drugace naj me popravi. Sej na kratki rok se gre, ko pa se naberejo km pa zacne motor izgubljat kompresijo, pit olje in se pregrevat pol je servis tu in ta servis v trenutku pozre vse nasparane vevrcke na racun plina. Govorim iz lastnih in meni bliznjih izkusnjah. Ta 2.4T motor pa je ze itak znan po svoji nezanesljivosti, po stevilu okvar ga pomojem lahko uvrstimo takoj za geartronik, ki je v kombinaciji z D5 120kw motorjem kralj odstavnih pasov...
Glede kazni pa ni cisto tako kot pise, kajti ce bo fant prijavil carini, da je uvozil instalacijo, placal carino in ddv se bo kazni izognil.

Ni čisto tako, saj ta isti motor obstaja že tovarniško v bi-fuel izvedbi in v servisnih katalogih nisem nikjer našel da bi bili drugačni ventili in sedeži ventilov.

Ni problem v plinu, problem v monterjih, ki stvari ne zmontirajo in nastavijo tako kot bi bilo potrebno, če pa eksplozije niso pravilne ali v pravem trenutku pa vsi vemo kaj sledi. Sem imel tudi sam kup težav (ventili in sedeži so še vedno kot morajo biti), vendar kljub vsemu in vsem dodatnim stroškom sem krepko v plusu. Če k temu dodam še dejstvo, da je bencinar + predelava na plin krepko cenejša od dizla, bencinarji imajo v povprečju krepko manj prevoženih kilometrov, strošek na kilometer je bistveno nižji od dizla... je računica še toliko boljša.
Na vrh
monaco
20 feb 2015, 22:17
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Aja, še mogoče opozorilo vsem, ki tankate na Petrolu. Letošnji zimski plin je imel ogromno katranskih nečistoč, ki gredo mimo filtra, toda mašijo injektorje. Če je kdo zaznal cukanje pri preklopu na plin pri hladnem motorju, naj se čimprej naroči na čiščenje injektorjev. Vrste so kar dolge. Strošek je 70€ ali po dogovoru s serviserjem. Meni so uredili brezplačno, tako da lahko za spremembo Plineks tudi pohvalim
Na vrh
Clan
20 feb 2015, 22:47
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
Določene znamke ki imajo ze v osnovi tudi plinsko instalacijo imajo ventile in njihove sedeze iz drugacnih materialov. Ne upam si pa trditi da je to pravilo. Vemo da mazanja pri plinu v zgorevalnem prostoru praktično ni tako da ventili nasedajo na "suho".
Nisem pristas dizla, sem pa pristas turbo bencinarjev in sem se ravno z xc70 2.4t dovolj opekel, da vem o cem govorim. Mogoce sem pa le imel nesreco...mogoce.
Kakorkoli cena plina je mamljiva, ampak ko potegnemo crto po nekaj letih si na istem kokr, da nebi se plinske centrale okoli vozu. Govorim za turbake!
Najbolj pa mi je smesno, ko ljudje delajo primerjavo pri porabi in niso niti tolko samokriticni, da bi upostevali se razliko v porabi na 100, upad moci, obvezen strosek bencina, olja za mazanje ventilov in obveznih servisov, in pa komentarji, kot so; sm sel za vikend na morje pa autoban pa 110 do 130 na uro!?...kaj cmo vsakemu svoje
Na vrh
monaco
20 feb 2015, 23:04
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Realen prihranek ja dobrih 30% ko upoštevaš še bencin, olje, servise...

2.4T je kritičen v vsakem primeru. Ne vem če je odstotek tistih s plinom v okvari kaj bistveno večji od generalnega povprečja...
Na vrh
Clan
20 feb 2015, 23:19
Član #1154
Prijavljen dne: 26 maj 2009, 23:40
Objav: 146
Realen? Glede na trenutne cene bencina in plina ni niti 20...
No da ne bomo dolgovezli na kratki rok se plinarna splaca na dolgi Nikakor, vendar ker je pri kratkemu roku treba upostevat se strosek napeljave in instalacije se za dolgorocnih wannabe 25% prihranka nikakor ne splaca obremenjevat. Se enkrat poudarjam govorim izkljucno za turbo motorje!
Na vrh
sajba
21 feb 2015, 09:18
Član #10175
Prijavljen dne: 26 feb 2014, 21:40
Objav: 10
Carina me ne bo lovila, ker bom plačal ddv, to je 25% od cene naprave, ki pa je bila 680 bosanskih mark, to je 340 evrov, kar je 70 evrov!!!
Kar se pa porabe in računice tiče je pa tako, trenutno je enkrat cenejsi plin od bencina,pa ce mi zdrzi avto samo 80k kilomentrov na plin bom imel pokrite vse stroške ki sem jih mel do sedaj! To pa je 2k za avto, cca 800evrov za plinsko instalacijo in 200 evrov za velkki servis.
Pri mrzlem avtu, ko je minus rabi 2 kilometra da preklopi na plin,to je cca 2 dcl bencina, pri toplem pa 10 sekund, kar pa dejansko ni nič.Bomo videli koliko tisoč kilometrov bo zdržal benciski tank!!!
Mislim pa da ob normalni uporabi, ne bi smel imeti problemov z ventili in ostalimi stvarmi!
Bomo videli kaj bo po prvih 10k kilometrov?
Na vrh
4volvo
21 feb 2015, 15:54
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
2.4 t je bil kdaj na plin serijsko?

Ali ni bil to zgolj 2.4 bi-fuel (140 PS), pa še to zgolj v V70?
Na vrh
monaco
21 feb 2015, 17:44
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Clan je napisal(a): ...

Realen? Glede na trenutne cene bencina in plina ni niti 20...
No da ne bomo dolgovezli na kratki rok se plinarna splaca na dolgi Nikakor, vendar ker je pri kratkemu roku treba upostevat se strosek napeljave in instalacije se za dolgorocnih wannabe 25% prihranka nikakor ne splaca obremenjevat. Se enkrat poudarjam govorim izkljucno za turbo motorje!

Imam krepko čez 100k na plin s turbo motorjem (in slabih 20k prej na bencin da vem kaka je realna poraba). Realen prihranek je dobrih 30%. Če pa gledaš samo gorivo pa okrog 40%.

Pa tudi če bi bil 20%... pri 20k km letno to kar precej nanese v parih letih ;)
Na vrh
sajba
21 feb 2015, 22:52
Član #10175
Prijavljen dne: 26 feb 2014, 21:40
Objav: 10
Zanima me koliko km si naredil z plinom in če si imel kake probleme zaradi plina?
Si morda ze menjal ventile ali pa glavo, ker full strašijo s tem!
Zanima me še katere svečke uporabljaš?
Na vrh
monaco
21 feb 2015, 23:08
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Imel sem probleme s konstantnim misfire, na koncu pa z lezaji...
Glava je bila ns tistem motorju dol in z ventili in lezisci po 60k na plin ni bilo nic narobe. Ampak srm ravno zaradi tega strasenja hotel preverit.
Skupaj krepko cez 100k na plin s 2.4t.

Svečke ngk lpg.
Na vrh
goldy60
22 feb 2015, 01:19
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Kako si rešil napako misfire?


[ Uredi 22 feb 2015, 01:20 ]
Na vrh
monaco
22 feb 2015, 11:41
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
goldy60 je napisal(a): ...

Kako si rešil napako misfire?


Zamenjal monterja. Hribar iz Lj mi je potem nastavil tako kot kot mora biti.
Na vrh
goldy60
22 feb 2015, 12:00
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
Ok hvala za info...
Na vrh
S60D5Gear
21 mar 2015, 17:47
Član #1437
Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59
Lokacija: Slovenija
Objav: 193
Imam 1992 Volvo 940 GLE (2.0 bencinar) s približno 205.000 prevožnimi.

Avto dela kot urca.

Bi bili smiselno vgraditi plin?
Ne želim uničiti ali poslabšati delovanja odličnega avta
Na vrh
monaco
21 mar 2015, 20:28
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Odvisno od tega koliko delaš kilometrov in kdo ti bo montiral...
Na vrh
Sashtk
22 mar 2015, 01:59
Član #1962
Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44
Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini
Objav: 442
ali je že kdo kdaj kje zasledil kako se obnese plin na s60r? sem razmišlju da bi dal predelat kej mi je avta res škoda prodat... rabim pa neki bolj varčnega
Na vrh
alfaromeo
22 mar 2015, 10:21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Mislim, da ni nič drugače. Kvaliteten sistem mora biti kvalitetno vgrajen in pravilno nastavljen.

Če se vozijo okoli SRTji, ki imajo 500+konjev in RSi, ni hudič, da se ne bi našlo kaj za tvojega volva.

Je pa dejstvo, da tak sistem ne stane jurja in nekaj.
Na vrh
Sashtk
22 mar 2015, 23:56
Član #1962
Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44
Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini
Objav: 442
ja to itak... je pa 2 jurja tolk sem dau tud za prejšnega s60
Na vrh
monaco
27 jul 2015, 21:51
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Kateri "flashlube" uporabljate in kje ga kupujete?
Gledal sem tole: http://www.autoteilemann.de/liqui-moly-ventilschutz-fur-gasfahrzeuge-1-liter.html
Na vrh
Blaise
28 jul 2015, 01:58
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Jaz ga vzamem pr Hribarju, kjer sem ga predelal, mislim, da je Erc, liter je tam nekje 18€.
Na vrh
Polestar
02 sep 2015, 11:09
Član #13238
Prijavljen dne: 02 sep 2015, 10:47
Objav: 54
Živjo!

Mene pa zanima če kdo v Sloveniji vgrajuje sistem tartarini? Govoril sem že s večimi proizvajalci in morem reči, da so me nekateri resno razočarali, saj sem si stvari ogledal tudi na tujih forumih.

Pri hiši imamo 4 volve in 2 disel in dva bencin. S dizel izvedbo imamo same probleme, ostala T5 pa delat kot urca.

Eden je že predelan na LPG pri nekum iz rudnika v Ljubljani, ki pa mislim da več ne dela. Sedaj bi pa rad še drugega volva xc70 T5 predelal in bi potreboval kakšen nasvet h komu it? Omenja se nekdo iz Postojne?

Za kakršen koli nasvet se zahvaljujem

Še malo tehnične zgodovine vozila:

Motor in pogonski sklop ima 300000km BP, problemi so le s elektroniko (menjal števce in nihče mi ne zna popravit zadnjih pozicijske luči)

[ Uredi 02 sep 2015, 11:10 ]
Na vrh
Blaise
02 sep 2015, 14:51
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
živjo
jaz sem svojega xc70 predelal pri Hribarju v Ljubljani in sem zadovoljen, sistem je Zavoli. Drugače pa pokliči tistega, ki prodaja na avto.net xc70 predelan na plin, on ima vgrajen Tartarini in ti lahko pove, kje ga je vgradil.
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 ... 9 10 [11]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete