|
|
Navor problem
|
|
freshslo | 08 feb 2015, 12:38 | |
| Član #514Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56 | Imam problem z navorom pri V70 D5 163KM. Vse gumijaste cevi sem pregledal in so cele. Cevke na nosilcih motorja sem blindiral.
Simptomi so: - Avto nima pravega navora, - Ob konstantni voznji na recimo 2500rpm avto zacne dusiti in ob tem ful kadi, - Ce blindiram EGR ventil sicer ne kadi vec in ga ne mori, vendar navora se vedno ni pravega
Menjal sem ze Turbo boost valve, ki je na boxu od filtra EGR ventil Maf senzor
Imam doma Vida tester z sklenjeno narocnino na Volvu in ne pokaze nobene napake, software sem upgradeal v vseh modulih.
[ Uredi 08 feb 2015, 12:40 ] | Na vrh | |
Unknown | 08 feb 2015, 14:02 | |
| Član #6929 Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36 Objav: 76
| Tisti ventil k je na boxu filtra je za mosilce motorja ne za turbo...Lahko ti turbo šteka ali pa ni vakuma na turbino.Z testerjem se zapelji in poglej koliko ti turbina fila pa boš prec vidu ali je preblem na turbini ali ne. | Na vrh | |
freshslo | 08 feb 2015, 19:44 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Kater ventil pa je za turbo? Ta ki je na bloku agregata nad starterjem? | Na vrh | |
Sverige | 08 feb 2015, 20:04 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Na sprednji strani ampak se ga ne vidi, ker je skrit za tisto "debelo" gumijasto cevjo, koleno, ki gre na EGR ventil. | Na vrh | |
freshslo | 11 feb 2015, 10:47 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| A mogoce ves part number tega ventila, ki je zadaj za cevjo, ki gre na EGR ali kako se temu delu rece? | Na vrh | |
Unknown | 11 feb 2015, 20:48 | |
| Član #6929 Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36 Objav: 76
| Reče se mu elektromagnetni ventil za turbino oz za vakum turbine.Dobiš ga pa pomoje skor v vsaki trgovini z avtodeli... | Na vrh | |
Augi | 11 feb 2015, 23:10 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| 30637251 | Na vrh | |
tomsom | 12 feb 2015, 08:12 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Probaj si kje sposoditi ta kos da vidiš če je res to to. Reševanje tega problema je lahko zelo kompleksno. Morda ti je šel cu grunt regulator tlaka na railu. Pa boš vse pomenjal pa bo qrac k avto morda nebo tako kot treba. Lahko da imaš luknjo v intercoolerju. | Na vrh | |
freshslo | 12 feb 2015, 10:34 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Hvala Augi!
Sem danes narocil nov del, da sprobam, ce bo kaj boljse! | Na vrh | |
freshslo | 12 feb 2015, 10:35 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| tomsom je napisal(a): ...
Probaj si kje sposoditi ta kos da vidiš če je res to to. Reševanje tega problema je lahko zelo kompleksno. Morda ti je šel cu grunt regulator tlaka na railu. Pa boš vse pomenjal pa bo qrac k avto morda nebo tako kot treba. Lahko da imaš luknjo v intercoolerju.
Intercooler sem preveril in nikjer ne pusca. A mogoce ves part number regulatorja na railu? | Na vrh | |
Augi | 12 feb 2015, 10:41 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| za regulator na railu ti vsak tester pokaže vrednosti, za ta vacuum ventil pa ne (meni je random vrglo napako in avto do 2500rpm ni šel nikamor) za rabljenega pa tudi nikol ne veš v kakšnem stanju je | Na vrh | |
tomsom | 12 feb 2015, 11:57 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Če je, se mi zdi, ECM 6305 ali 6805, nisem ziher, je lahko vakum ventil, vnt na turbini, egr, regulator visokega tlaka na railu, puščanje vakuma, intercooler,.... skratka pun kurac stvari in stroškov da vse pomenjaš. Zadeve se je treba lotiti sistemsko, najlažje če imaš permanentno donatorski avto. Augi, tudi za regulator tlaka ni ziher da ti ga prebere po vrednostih, ker, da se otročje izrazim, vsake toliko skup pade, ali pa v testni fazi dela, čez 2 uri pa že dela štale. Aha, ni napake na testerju... A jebi ga pol, nimam pojma...
[ Uredi 12 feb 2015, 12:00 ] | Na vrh | |
freshslo | 12 feb 2015, 13:23 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Avto je res len do 2500rpm, zato sem narocil nov regulator. Zadnjic sem zajebal in sem nabavil tistega na filterboxu. Avto mi je le enkrat do sedaj zabelezil napako ECM-6805 Boost pressure control Faulty Flow. Ko sem jo resetiral jo nic vec ne javi. | Na vrh | |
Unknown | 12 feb 2015, 18:49 | |
| Član #6929 Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36 Objav: 76
| Lahko pa daš tisti pleh k je na turbini dol in pogledaš če ti mogoče turbo šteka(nekdo naj ti avto zalavfa ti pa glej kako se premika tista štangca na turbini) | Na vrh | |
freshslo | 20 feb 2015, 19:02 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Danes zamenjal elektromagnetni ventil za turbino, ki je koncno prisel iz nemcije. Vendar so simptomi ostali enaki :(
A mi lahko prosim kdo napise part number za regulator tlaka na railu
[ Uredi 20 feb 2015, 19:05 ] | Na vrh | |
volvofen | 20 feb 2015, 21:15 | |
| Član #12600 Prijavljen dne: 30 dec 2014, 13:01 Objav: 11
| kako to mislis, da imas sklenjeno narocnino, a ce kupis volvo dice lohk pol tud sw loadas? | Na vrh | |
Unknown | 20 feb 2015, 21:17 | |
| Član #6929 Prijavljen dne: 05 sep 2013, 21:36 Objav: 76
| Zakaj ne pogledaš če ti turbina šteka? | Na vrh | |
volvo mojster | 20 feb 2015, 21:52 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| Mislim da senzor na railu nima veze s to napako, ce kadi prej nekje uhaja zrak, si sigurno dobro preveril intercooler, in ostale cevi? lahko tu tudi vakumira gumjasto cev ki pride iz filtra na turbino, poglej ce je slucajno ze prevec mehka | Na vrh | |
freshslo | 22 feb 2015, 14:17 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| volvofen je napisal(a): ...
kako to mislis, da imas sklenjeno narocnino, a ce kupis volvo dice lohk pol tud sw loadas?
Preprosto, kupis volvo vida dice tester, lahko kitajskega. Potem pa na volvocars.biz sklenes narocnino (placas) in ti na dom posljejo original dvd z volvo vida programom, ki ga zazenes z uporabniskim imenom, ko si placal narocnino. In to je naceloma vsa umetnost. Narocnina je sicer draga, vendar te potem softwre za update enega modula pride le od 20 do 60 eur. | Na vrh | |
Sandi55 | 01 mar 2015, 23:34 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Ne vem zakaj bi hotel kdo imet "posodobljene vse module", to je avto, ne Android device in funkcionalnost modulov se dejansko ne spreminja z posodobitvijo, mogoče se malo optimizira njihovo delovanje, a menim, da zanemarljivo. V tvojem primeru je bil to očitno nepotreben strošek. Raje najdi donorja in poskušaj najti vzrok z eliminacijo preden nabaviš pol avta delov, kateri ne odpravijo napake. Pa spucaj ventilček, ki ga omenja Sverige, pogosto se stvari le zapacajo.... Pa srečno pri odpravi napake! | Na vrh | |
freshslo | 10 mar 2015, 23:53 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| @Severige: To gre verjetno za ta ventil?
[ Uredi 10 mar 2015, 23:55 ] | Na vrh | |
Sverige | 11 mar 2015, 09:05 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Ja to je to. Pa preveri še tisto rebrasto cev na turbini v katero je ta "ventil" montiran. Bral na drugih forumih da je velikokrat problem ravno tista cev ker z leti postane mehka in jo turbina potegne skupaj, kar se čuti potem kot nihanje pri pospeševanju, izguba moči... ali pa je počena ...
| Na vrh | |
freshslo | 11 mar 2015, 10:24 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| To gumijasto cev v katero je zatlacen ta ventil sem menjal pred cca. 2 letoma, ker mi je pocila na enem mestu malce pocila. Bom ta vikend vse skupaj dol vzel in pregledal... Mater pa ti dizli, z bencinarjem pa ima gor vbesen kompresor nimam pol tok sitnosti
[ Uredi 11 mar 2015, 10:24 ] | Na vrh | |
freshslo | 12 mar 2015, 20:35 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Danes sem snel cev iz turbine in zraven ventil, ki je v cevi. Cev je bila cista kot solza, ventil enako, brez gareza. Cev nikjer pocena, niti ni nikjer mehka, ampak taka kot bi jo kupil vceraj, ceprav je stara ze cca. 2 leti. Torej to ni krivo za kajenje in izgubo moci.
Se kaksna ideja?
[ Uredi 12 mar 2015, 20:35 ] | Na vrh | |
freshslo | 13 mar 2015, 20:47 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Danes sem pregledal se vse ostale cevi in so vse cele. Potem sem razdrl LMM in je bil notri Piersburg (spodaj prilagam slike LMM). Doma sem nasel tudi original Boschev LMM, ki je bil notri, ko sem avto kupil in je popolnoma drugacen, vrednosti odcitava preko nitke. Za probo sem ga vgradil v avto in zaenkrat kljub ne blindiranem EGRu nic ne kadi in ga ne dusi. Vendar imam v spominu, da sem Piersburg LMM kupil ravno zaradi simptomov kajenja?!
Ali ga kdo ima v svojem avtu in kako se mu obnese?
[ Uredi 13 mar 2015, 20:50 ] | Na vrh | |
freshslo | 25 mar 2015, 22:37 | |
| Član #514 Prijavljen dne: 25 nov 2007, 00:59 Objav: 56
| Napaka koncno odpravljena. Zamenjan intercooler, na notranjem robu je bila luknjica. | Na vrh | |
Volvašek | 16 jul 2017, 18:41 | |
| Član #13477 Prijavljen dne: 16 feb 2016, 17:46 Objav: 3
| Pozdravljen freshslo! Sam sem pred tednom dni kupil volva v70 d5 awd 163 in že mi kravžlja živce. Tvoja odprava napake mi je polepšala tole nedeljsko popoldne... Imam iste težave, avto kadi kot nor in ravno na 2500 obratih pri obremenitvi. Sem pa pri pregledu vseh cevk in ventilov opazil rahlo rosenje olja na spodnjem robu na notranji strani intercoolerja. Sicer se ne sliši uhajanje zraka, a se po vsem tem splača preverit.
Lp. Jaka
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 48, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5975 najnovejši član: Dmhskcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|