Član #959 Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924
če bi kdo imel kaj časa da bi me pomagal pri čiščenju EGR ventila (oz. če bo sam to delal na svoj avto da bom tudi jaz zraven in isto časno to opravim) se priporočam ;)
Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
Mene tudi zanima kak ste to sčistili. Torej kolikor razumem ste sčistili samo tisto kovinsko cev, EGR pa samo posesali skozi luknjo? Moram pri tem menjati kakšno tesnilo?
Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
Če čistiš samo koleno, tesnila ne rabiš menjati. V kolikor se odločiš za kompleten poseg, pa ti svetujem da menjaš tesnili. 2 kosa sta za zamenjat in še objemka ki pride zadaj na kolenu nad kolektorjem.
Član #264 Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71
Sem tudi že imel ta ventil precej zabasan ko sem svojega kupil, zdaj pa je od takrat že nekaj vode preteklo. Zanimalo bi me možni vzroki za nabiranje saj v EGR ventilu in kolk zna to bit povezano z vidnim kajenjem pri nenadnem pospeševanju (ne vem al je še v mejah normale al ne več). Zamašene šobe injektorjev? Zdelana turbina? Al se to nabira tudi brez nekih bolezenskih stanj?
Član #1874 Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14 Objav: 220
Al se to nabira tudi brez nekih bolezenskih stanj?
Kot si napisal,vzrok kajenja je tudi EGR,masti se pa običajno zaradi kratkih relacij,mestna vožnja,nizki obrati,to so tipične težave vseh novodobnih diesel motorjev,tako da brez skrbi,ni bolan,samo rahlo prehlajen,spucaj EGR,pa gas dalje :-)
Član #264 Prijavljen dne: 29 mar 2007, 09:03 Objav: 71
No, v bistvu sem hotel rečt, da me skrbi nekoliko povečano kajenje, ko stopim na plin ne da bi prej prestavil (avtomatik...). In da to povezujem z zamašitvijo EGR ventila v prihodnosti in sumim da se zna zato ponovit. Zato me zanima, ali bi glede izvora saj pri pospeševanju tukajšnji eksperti prej posumili na turbino ali na šobe ali na kej tretjega. EGR sam naj saj ne bi delal, razen mogoče če bi bil preveč odprt in bi bilo zato premalo kisika, kar pa je v primeru zabasanega malo verjetno, pa to bi se videlo na lambdi na tehničnem. Sem enega mehanika ob rednem servisu tik pred tehničnim že spraševal, pa ni vedel kje bi se lotil zadeve brez večjih posegov. Je rekel da je pogledal na OBD in preizkusil injektorje če puščajo (brez demontaže) in baje ni bilo nič očitnega. D5, 2003-2004.
Član #1569 Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19 Objav: 134
Jaz sem imel imel težave pri kajenju zaradi luknje v odvodni turbo cevi in čez leto dni še dovodni. Obe sta po cca. 90€. Ko kadi navadno vleče zrak mimo senzorja in maš potem nepravilno izgorevanje.
Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
Evo jaz sem se včeraj lotil čiščenja EGR-a pa imam zgleda novejši motor in je vse drugače narejeno. Vi ste ostranili par objemk in 3 vijake pa imeli vse doli. Jaz sem prvo moral odstranit air intake do filtra, računalnik, MAF, odklopit malo morje kablov ker grejo ravno preko kolena.
Potem sem snel tisto gumijasto cev ki pride iz vrha motorja proti kolenu na EGR, ter cev na drugi strani in loputo.
Sedaj pa je problem ker je pri vaših motorjih ta kolenska cev na EGR pritrjena z 3 10mm vijaki jaz pa imam nek nadgrajen sistem in sicer je spredaj še nek el. motorček in skozi cev gre v EGR še neka igla. Zgleda mi tudi kot da je koleno odzadaj privijačeno na EGR tako da nevem kako bi ga snel.
Bi lahko kdo prosim v VIDI pogledal navodila za odstranitev tega kolena ko gre na EGR za V70 P2 2.4D MY 2007 in nalepil kakšno shemo?
Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
Evo pa smo ga odstranli prasca
Razstavljanje tega novejšega EGR-a res odsvetujem, razen če imate en teden časa in se res ne spomnite ene druge stvari kaj bi si lahko začeli takrat. Jaz sem zadevo dol jemal dva popoldneva. Prvi dan odstranit air intake do filtra, računalnik, MAF, odklopit kup enih kablov, eno visokotlačno cev od dizla, neke cevke za zrak, koleno do tega sklopa na sliki in koleno ki gre naprej, ter loputo. Drugi dan pa zajebavanje da odšraufaš tale mixer na sliki dol z EGR-a. Na motor od spredaj pritrjen z 2x 13mm vijaki, ok odviješ. Zadaj pa iz nasprotne strani iz EGR-a 4x 6mm imbus vijaki. Evo tu pa popizdiš. Enega še odviješ normalno. Za druga dva odviješ EGR iz motorja ter odklopiš cev za vodo - tisto spredaj. Zdaj ostaneta še dve cevi zadaj, do katerih ne prideš pa da se ubiješ. Ok z frekvenco pol ure na vijak odviješ dva vijaka, ostane pa ti še vedno eden do katerega niti z roko ne moreš prav s kakim orodjem ni šanse. Seveda so majstri dali imbus ker če bi dali navadno matico da bi lahko s ključem obračal bi bilo preenostavno, zadaj pa ne dobiš račne od gedore pa da se ubiješ. Sestavljaš podaljške na miljon načinov, kratki, dolgi, kardanski, gibljivi vse kombinacije, poskušaš dostopat iz treh strani nikak. Zadaj z EGR-a probaš nekak odstranit še eno cev, ga nekak potegneš malo bolj ven in po več kot eni uri mantranja z improvicacijo tak da imbus nastavek gedore obračaš z ključem 6 odstraniš še zadnji vijak.
Tistemu ko je to zdizajniro privoščim da bi vsaki dan mogo to razstavljat pa sestavljat.
Dva popoldneva da sem razstavo in spucal, danes pa upam da uspem sesatavit nazaj ker v sredo grem na morje.
Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
Volvej je napisal(a): ...
Evo pa smo ga odstranli prasca
Razstavljanje tega novejšega EGR-a res odsvetujem, razen če imate en teden časa in se res ne spomnite ene druge stvari kaj bi si lahko začeli takrat. Jaz sem zadevo dol jemal dva popoldneva. Prvi dan odstranit air intake do filtra, računalnik, MAF, odklopit kup enih kablov, eno visokotlačno cev od dizla, neke cevke za zrak, koleno do tega sklopa na sliki in koleno ki gre naprej, ter loputo. Drugi dan pa zajebavanje da odšraufaš tale mixer na sliki dol z EGR-a. Na motor od spredaj pritrjen z 2x 13mm vijaki, ok odviješ. Zadaj pa iz nasprotne strani iz EGR-a 4x 6mm imbus vijaki. Evo tu pa popizdiš. Enega še odviješ normalno. Za druga dva odviješ EGR iz motorja ter odklopiš cev za vodo - tisto spredaj. Zdaj ostaneta še dve cevi zadaj, do katerih ne prideš pa da se ubiješ. Ok z frekvenco pol ure na vijak odviješ dva vijaka, ostane pa ti še vedno eden do katerega niti z roko ne moreš prav s kakim orodjem ni šanse. Seveda so majstri dali imbus ker če bi dali navadno matico da bi lahko s ključem obračal bi bilo preenostavno, zadaj pa ne dobiš račne od gedore pa da se ubiješ. Sestavljaš podaljške na miljon načinov, kratki, dolgi, kardanski, gibljivi vse kombinacije, poskušaš dostopat iz treh strani nikak. Zadaj z EGR-a probaš nekak odstranit še eno cev, ga nekak potegneš malo bolj ven in po več kot eni uri mantranja z improvicacijo tak da imbus nastavek gedore obračaš z ključem 6 odstraniš še zadnji vijak.
Tistemu ko je to zdizajniro privoščim da bi vsaki dan mogo to razstavljat pa sestavljat.
Dva popoldneva da sem razstavo in spucal, danes pa upam da uspem sesatavit nazaj ker v sredo grem na morje.
Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
Kopirano iz Alfa-klub foruma.
Mogoče bi pa tale metoda, ki jo uporabljajo Hondaši za portanje kolektorjev bila uspešna... (kopirano z audi foruma, kjer to žal ne deluje, je pa lepo opisan postopek)
Citiram: Quote: Hey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.
I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.
Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.
Kakšen prostovoljc da probamo. Kar ne morem se nehat smejat.
Član #2121 Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29 Lokacija: 03 Objav: 54
Baje, da vsi modeli s60 nimajo EGR ventila. Mi lahko kdo pove, če S60 l.2003, modelno leto 2004 (2,4D, 130KM) ima EGR ventil? Zanima me, ker ima moj avto vse simptome zabasanega ventila... Ima kdo informacijo koliko okvirno računajo mehaniki za čiščenje ventila?
Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
Spredaj na sredini masine poglej če imaš železno koleno. 130km D5 tudi obstaja? Drugače pa je tudi moj modelno leto 04'.
Enkrat sem samo koleno spucal pa je bil cel kup črnega nutelinega sranja notri. Enkrat bi rad spucal celoten EGR sistem. Samo ga očitno ni ravno enostavno dol snet.
Član #2121 Prijavljen dne: 11 feb 2011, 09:29 Lokacija: 03 Objav: 54
Motor 2,4D sicer nima oznake D5, sta pa identična... Samo original je računalniško omejen na 130KM.
Sedaj v zimskih dneh se mi je začelo dogajati, da avto cuka pri nizkih obratih... ko se zagreje pa teče normalno... glede na to da bo avto imel počasi 300kkm in še ventil nikoli ni bil čiščen predvidevam, da mora biti konkretno zabit... Pa tudi vedno pogosteje opažam, da se za avtom konkretno zakadi, če konkretno pohodim gas...
Član #4357 Prijavljen dne: 06 maj 2013, 18:45 Lokacija: Ljubljana Objav: 199
Ja ne boš verjel koliko dreka se tam nabere. Jaz sem bil sokiran pa sem samo koleno čistil. Pa po eni strani se mi zdi da skoraj vsak diesel zakadi ko ga pohodis.
Moj tudi zakadi ko ga pohodom na avtocesti včasih sedaj le se redkokdaj mi ga vrže tudi v zasilni program in med vožnjo me tudi spet ven vrže iz zasilnega programa potem pa ga lahko tiscim do onemoglosti in dela ko urica. Ko ga pa pohodom na vsake toliko časa (enkrat na mesec) mi pokadi samo prvič potem pa ne več. Mogoče zato ker je večinoma vozen po mestu in ne skuri sproti vseh saj. Prevetrim ga obocajno na dolgih relacijah in kadar je motor zelo dobro segret takrat tudi egr najbolje kuri saje.
Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
Pomembno je da se sname kompletni EGR. Solenoid ki odpira in zapira prehod plinov ima majhno tesnilo na katerem se nabere katran in zaradi temperature je običajno deformiran, zato je potrebna zamenjava slednjega. Čiščenje samega kolena ni konkretno smiselna, kot recimo daje učinek čiščenje prav EGR komore. Če je ročni menjalnik je nekaj lažje, ker pri avtomatu se naj... ker je izredno malo prostora da ga dobiš ven.
Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
Kot prvo, pri ročnem menjalniku kot je ta, ni potrebe toliko odpirati, kot drugo, po tem videoposnetku, kao, si lahko samo glasbo naviješ, sicer vse ostalo neuporabno, glede na to da je spisano v cz.
Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
A je mogoče kdo od vas blindiral egr ventil z blendo na D5 motoju? Je še kaj drugega zdraven za naredit, da stvar potem dela brez problema, če bi se odločil za tak poseg? Zanima me tudi kdo vam je potem softwersko poštimal zadevo?
Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
Meni so ga programsko odstranil pri http://www.avtomehanika-jankovec.si/ Cena je bila 150eur z računom. Poraba se je zmanjšala za dober liter. Verjetno kje naredijo še ceneje, samo ta vem da dela malo več na Volvotih.
Član #12296 Prijavljen dne: 19 okt 2014, 23:03 Lokacija: Obala Objav: 429
Hvala. Se pravi namontiraš blendo, verjetno sveti trikotnik lučka in greš tam in ti jo zrihta, al sem še kaj pozabil ? Gre avto normalno al ti ga mogoče vrže v limp mode ?
Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
Ne vem, glede posameznega modela bi bilo bolje da se pomeniš z njim. Jaz sem ostal na cesti ker je avto zgubil moč, zaštekal EGR in potem je on porihtal. Kaj je delal pa ne vem. Pomoje bolje da naredi vse on, če je sploh potrebna blenda. Pri meni gre avto občutno lepše, tudi menja lepše ker je avtomatik. Zgleda da ga je to morilo.
Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
Sverige je napisal(a): ...
Meni so ga programsko odstranil pri http://www.avtomehanika-jankovec.si/ Cena je bila 150eur z računom. Poraba se je zmanjšala za dober liter. Verjetno kje naredijo še ceneje, samo ta vem da dela malo več na Volvotih.
Napaka! Velika napaka! Ker ni bilo uredu narejeno. Po kar nakaj stran vrženih evrih in skakanju okoli mehanikov se je izkazalo, da je potrebno ponovno naložiti programske datoteke motornega računalnika na pooblaščencu potem pa nabaviti nov EGR ventil. Skratka, okol riti v žep, in spet z varianto, ko malo denarja pač da malo muske. Nikoli več!