Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Projekt 460 1.7 turbo

Avtor objava
Simon
29 dec 2014, 19:17 Predogled tiskanja
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Pozdravljeni,

rabil bi čim več informacij oz. mnenj. Nameravam se lotiti projekta, da bi iz 460 1.7 turbaka stisnil kar se da konaže. Sepravi, od večje turbine do čipiranja, drug intercooler.... in avto naj bi mel 200+ končku. Najbolj me zanima, ali paše iz 850/s70 T5 podvozje ali je že vse preveliko in je potrebno preveč predelav. Oz. kašno podvozje bi najbolj pasalo, da bi blo varno za 200+ končku.

Pa prosim, brez nekih to se ne splača delat, kup raj 850...

Hvala za vsakršno informacijo.

Lep pozdrav
Simon
Na vrh
Volvej
29 dec 2014, 19:42
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Kaj točno misliš s tem podvozjem, ni mi čisto jasno? Na 460 bi dal sprednji pa zadnji most od 850 al kak? Sigurno ne paše, pa nevem niti kakšen bi bil smisel tega, če si tako mislil.
Na vrh
Simon
29 dec 2014, 20:14
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Rabim nekaj močnejšega, večje diske, močnej roke itd. šrauf na šrauf vem, da ne bo šlo, bol me zanima kok mata kej približno skupnega ti avti, al je totalno vse drugače in ni varjante, da bi šlo to skoz. Zadi je tut treba komplet menjat, ker bi rad, da so diski.

Pač, nebi rad imel avto s 200+ konu, podvozje pa ostalo od 120 konu. Hočem, da se ustavi tko, k je treba.

Velik mam sedaj tega v glavi in težko napišem, upam, da se razumemo.
Na vrh
Volvej
29 dec 2014, 21:33
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Ja na diske pa sigurno lahko predelaš, samo boš moral malo sam prirediti zadeve, ampak se komot da, če spravijo na VW T1 Porsche zavore boš tudi ti sem .

Roke pa si tudi lahko sam skonstruiraš in prilagodiš svojim potrebam.

Ena bolj domača varianta:




Pa ena bolj profi:



slike uredil alfaromeo

[ Uredi 29 dec 2014, 23:32 ]
Na vrh
Simon
29 dec 2014, 23:25
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Mhm, bomo vidli kuko bo, ko se bo začel podirat pa mert. In, ko bom vidu kašna je situacija, bom tut bol vedu od katerga avta pol uzet potrebne stvari. More bit pa tko, da bo avto šov čez tehničnega.
Na vrh
Beastmaster
30 dec 2014, 11:36
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
Za na 200 konj, ne rabiš nič predelovat...
Na vrh
bbf
30 dec 2014, 13:13
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Poglej na forum od volvo 480 klub europe, tam je imel rpruen B17FT našiban na nekje 300 konj. Vendar je to že preko zmogljivosti menjalnika. Pa še razletel se mu je vseskup oziroma je poletel čez ene skale z njim al kako že.. cca 170hp-190hp se preprosto dobi iz čipanega ECUja (ga imam) (išči richmod, ali roboumod zadnje čase kakor vidim). Originalno je porše naštimal tuning motorja na 190HP, volvo se je raje odločil za 120HP mapiranje (zakaj tako pitaj boga). Za več pa rabiš super-richmod ali raje megasquirt, povečat zmogljivost MAF senzorja, injektorje z večjim pretokom, garret 2.5 turbino (izpušni del od dvojke, sesalni od trojke, ali lih obratno) pa puleranje intejka, večji exhaust. Nekateri so še zgornjo površino batov oblekli v keramiko. lohk se igraš še z odmično, če znaš al pa imaš koga, ki obvlada te stvari. to je max za "More bit pa tko, da bo avto šov čez tehničnega." .

Če boš pomenjal vse obrabljive dele - bušinge, končnike, amortizerje , stare zarjavene prednje roke, bremze - z novimi originalnimi kosi, bo 200HP držal brez problema. Preveri še most, če ni kje počen oziroma pričakuj, da bo enkrat počil. Ko poči bo avto čudno jemal desne ali leve ovinke, odvisno, kje poči..
diski, obstajajo upgrade varjante, čeljusti in diski delani za 400 serijo.
zadnjo premo imaš na dromlne? jako čudno.. poglej, če paše disk varjanta preme in ATE čeljusti. Pozanimaj se, če je porazdelitev zavornega pritiska različna pri disk/disk in disk/droml, oziroma kako je s tem, kakšni delilci, mogoče drug master cilinder, žice ipd..
Za spredaj se dobijo ventilirani diski, če jih že nimaš

če nimaš pripavljenih dveh ali treh jurjev, se ne lotevaj - ker nikoli ne bo šlo skozi tehničnega in imelo 200+ konj.

[ Uredi 30 dec 2014, 13:43 ]
Na vrh
Simon
30 dec 2014, 15:27
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Bbf hvala, nekak mal čez 200 konu bi blo čist dovolj. To glede izpuha pa turbine pa naprejl sem že vedel ja, sam glede podvozja kar si mi napisal je super, točno to sem rabu, hvala. Tok dnarja nimam, vendar se mi ne mudi met avto sestavljen v pov leta ampak tut če bom to spravlu skup par let mi je vseen. Važn, da bo na koncu tipi topi pa da bo piskal Najprej pa se bom lotu podvozja, pol šele motorja.
Na vrh
bbf
31 dec 2014, 10:31
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
na mašini menjaj oil trap na iberlaufu (je skor zagotovo slab) in tisti recirculating valve (kot dump valve, samo da zrak ne gre ven ampak nazaj pred turbino) z boschevim od audia TT (06A 145 710N) - ima jekleno vsebino in zdrži hujše pritiske in je plug and play kompatibilen - originalni spusti dušo, če je že ni spustil. ne kupuj takege, ki pihne v zrak, MORA biti recirc type, ker s pihanjem v zrak izgublja že pomerjeno količino zraka in potem mašina poka pa mešanca je prebogata in podobna sranja.
Na vrh
Simon
04 jan 2015, 13:11
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
bbf je napisal(a): ...

na mašini menjaj oil trap na iberlaufu (je skor zagotovo slab) in tisti recirculating valve (kot dump valve, samo da zrak ne gre ven ampak nazaj pred turbino) z boschevim od audia TT (06A 145 710N) - ima jekleno vsebino in zdrži hujše pritiske in je plug and play kompatibilen - originalni spusti dušo, če je že ni spustil. ne kupuj takege, ki pihne v zrak, MORA biti recirc type, ker s pihanjem v zrak izgublja že pomerjeno količino zraka in potem mašina poka pa mešanca je prebogata in podobna sranja.


Tut to se bo nardilo ja
Na vrh
Simon
07 jan 2015, 22:45
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Ok, avto kuplen in zadi so že original diski, kar je super in mi je olajšalo veliko dela in živcev Je pa stal 2 leti, kar me ne moti, itak bi naredu glavni servis ter diski imajo že veliko roba. Je pa po dveh letih takoj užgal edin obratomer ne deluje oz. v štant gasu dela, ko pa daš gas pa dol pade, ampak to je zgodba za drugič. Je pa l. 94 in ni neki velik rjast, zadi po obrobah pa v motornem prostoru nek spodi. bomo vidli kašn je pa spodi, kga bomo dvignli. Je pa drugač kr dobro ohranjen
Važn, da trubo boost števček dela
Na vrh
Simon
17 jan 2015, 21:36
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
evo, še fotka avta, k smo ga dam prpalal. Bom probu sprot mal objavlat, pa kašno sliko še prpopat, če bo kdo zainterisiran mal pspremlat.

Na vrh
alfaromeo
21 jan 2015, 11:50
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Jaz bom z veseljem spreljal projekt, če boš še bolj pravilno zapisal objave, bo pa super. :Okthumb:
Na vrh
Simon
21 jan 2015, 21:59
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
alfaromeo je napisal(a): ...

Jaz bom z veseljem spreljal projekt, če boš še bolj pravilno zapisal objave, bo pa super. :Okthumb:


Hehe, se bom potrudu bol počasi pisat oz. bom probu prej prebral kaj sem napisal Zmeraj na hitro napišem in sam objavim, nikol pa ne preverim kaj napišem ... In nato se pol zgodi, da se pojavi kašna črka, ki ne paše zraven ali pa kašna manjka:D

[ Uredi 21 jan 2015, 22:00 ]
Na vrh
Simon
18 feb 2015, 18:27
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222


A mogoče kdo ve, kaj bi bil ta ta lev kabel? ima dve žici not. Ta desno je zajla za ročno, to vem. To je blo že staknen in zgori navit.
Na vrh
izi20v
18 feb 2015, 19:21
Član #627
Prijavljen dne: 09 feb 2008, 13:13
Lokacija: maribor
Objav: 169
Mogoče bi lahko bilo za centralno zaklepanje za pokrovček za točit gorivo,za motorček ki zaklepa pokrov poglej če ima motorček.
Na vrh
Simon
18 feb 2015, 20:27
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
izi20v je napisal(a): ...

Mogoče bi lahko bilo za centralno zaklepanje za pokrovček za točit gorivo,za motorček ki zaklepa pokrov poglej če ima motorček.



Nič od tega, zato mi je pa čudno kaj bi to lohka blo. Lohk da je pa sam od kašne luči, sam nimam not akumolatorja v avtu in ne morem trenutno sprobat če vse luči gorijo oz. kaj ne dela.
Na vrh
frenk
19 feb 2015, 00:42
Član #2985
Prijavljen dne: 09 okt 2012, 23:23
Objav: 69
če boš rabil kaj delov se priporočam
Na vrh
Simon
19 feb 2015, 07:52
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
frenk je napisal(a): ...

če boš rabil kaj delov se priporočam


Iz kje pa si? Ker bom rabu par stvari.
Na vrh
alfaromeo
19 feb 2015, 08:42
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Kabel za ABS senzor ?
Na vrh
Simon
19 feb 2015, 20:08
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Za ABS je ja. Zakaj je pa to staknjen pa pitaj boga. :/
Na vrh
Simon
06 maj 2015, 21:09
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Da malo refreshamo, kaj se kej dogaja.
Zelene 460ke se ne bo rihtalo, se bo čist podrla in avto bo sam za dele. Od nje se bo rihtu motor, ker ma realnih 138.000 km prevoženih. Sevede, se bo komplet motor podru in zamenjal kar bo potrebno.

Kupu sem še eno 460ko od frenka, ki pa tut ni bla čist varna za na cesto. Zadi so se dali novi diski in ploščice od TRV, spucale čeljusti ter batki, nastavla zajla za ročno in sedaj bremza tko kot more. Spredi je za 1x v redu. Na Summitu sem naročil original selena oz. puše, da se zamenjajo, ker so stare fuč. Zamenjal se bo še Olje za bremze, verjetno bo posledično šu k rakom žvižgat kašen batek, ampak jbg, tko pač je. Naredu se bo redn servis in nato registracija do zime.

Bom pa probu kej poslikat, da ne bo sam text. Sam nekak zmeri pozabim

Tuki je ena na hitr



[ Uredi 07 maj 2015, 17:05 ]
Na vrh
Simon
06 maj 2015, 21:31
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Če se kdo spozna, iz srebrne bi rad odstranu alarmni sistem, ki je zelo moteč, saj morš vsakič preden avto užgeš na dalincu prtisnit UN LOCK, da ti ga pusti vžgat. Vsak nasvet dobrodošel. Posledično, če zgubim dalinca, ne morem več užgat avta :/
Na vrh
Simon
08 maj 2015, 20:32
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Neki malga smo dons pobiral stran...





Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 34, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete