Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo 145 l.74- Cigla

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
eugene
17 sep 2014, 23:29
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Zdravo.

Ima kdo kake žmigavce za prodat ali ve kdo kje bi to lahko dobu. Novi so 80E po komadu z lečami kar mi je absurdno preveč. Že nekaj časa prečesavam ebaye a ni kruha. Rabim pa oba plastična dela - podnožji, ki držita žarnico in na katere pride zašravfana leča.

To:


Jaz imam samo leče, ki so ble dane gor z nekim silikonom od zadaj pa zaščitene z pločevinko.-fail
Na vrh
eugene
28 sep 2014, 07:39
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Ko sem dal masko na mesto je imela spodaj ene 3cm lufta namesto 1 cm- posledica slabih poprejšnjih popravil. Ni blo kaj kot raztavit vezno in jo porezat in sklepat kolkortolko na mesto.



Na vrh
eugene
28 sep 2014, 07:40
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Motornega prostora nisem imen namena barvat, ampak je bil tako gnjusen da sem moral.











Na vrh
eugene
28 sep 2014, 07:40
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98


lp

Iztok
Na vrh
mrv
28 sep 2014, 08:14
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
to pa bo "gangster" zadeva

Po želji ti prodam T5 motor iz Vajtdadonje ;)


[ Uredi 28 sep 2014, 08:54 ]
Na vrh
dejanLPG
28 sep 2014, 20:28
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 255
Pozdravljen. Spremljam te tudi na FAVDL forumu ( bivši navdušenec nad VW ) in sem vesel, da si se pridružil tudi volvo forumu. Sam imam 245 in ko ribne 2.4 td bom montiral nekaj na bencin. Z veseljme spremljam tvojo temo.
Na vrh
Spletna stran
eugene
29 sep 2014, 08:11
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
vajtsnejk je napisal(a): ...

to pa bo "gangster" zadeva

Po želji ti prodam T5 motor iz Vajtdadonje ;)



Ni mi neki do T5. 16V B234 mi dosti bolj diši. In na LPG.
Na vrh
Leonardo23
29 sep 2014, 16:22
Član #3275
Prijavljen dne: 17 feb 2013, 17:16
Lokacija: Zagreb
Objav: 135
eugene je napisal(a): ...

vajtsnejk je napisal(a): ...

to pa bo "gangster" zadeva

Po želji ti prodam T5 motor iz Vajtdadonje ;)



Ni mi neki do T5. 16V B234 mi dosti bolj diši. In na LPG.

Možda al T5 je ljepše za čut a boga mi i za vidjet i u jednom i u drugom pogledu dok to B234 neće nikad moći.. ;)
Btw pratim projekt pomno i divim se svim slikama i radujem novim
Držim fige da završiš što prije i bezbolnije..
Na vrh
Volvo. 4 life
29 sep 2014, 19:23
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
T-5 bi bilo najlepše kar se lahko zgodi v tem primeru, vendar je izvedba tudi toliko težja. V kolikor razumem projekt, je obnoviti avto in ga uporabljati za izlete, ipd... Druga najboljša, oz. najlažja možnost je B204FT ali GT. Sicer ga težko najdeš, vendar se vsake toliko pojavi v Italiji. Ne na odpadu, ampak v kaki vozni 760 ali 960 za 1-2.000 EUR ;) Motor ima zelo dober potencial, celo boljši od T-5 v finančnem smislu ..

http://ww3.autoscout24.de/classified/242978837?asrc=st%7Cas&testvariant=liststandard&tierlayer=st

http://ww3.autoscout24.de/classified/254342972?asrc=st%7Cas&testvariant=liststandard&tierlayer=st

[ Uredi 29 sep 2014, 19:28 ]
Na vrh
eugene
01 okt 2014, 00:44
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Mi ni neki do turbota v tem avtu, ker bi se rad z njim vozu naokoli in mi neki blazni performansi niso bistveni. Prvo ga bom splavu z B20, predelal na LPG, iskal neko varjanto 5br menjača z vertikalno postavljenim motorjem ( vem - treba predelat zvon) in iskal B234 atmosferca. 16V glava od volvota (by Porsche) je zame, ki se kratkočasim s portanjem, čista poezija ( za razliko od vw 16v sranja). Če pridem do b234 bom dol pometal vse tiste bedarije z balansirno gredjo.

Kaj teh 16v ni v sloveniji sploh al kaj, da me pošiljate v italijo? B204 naj bi mele tudi nekoliko maše ventile (baje) tako da so moje preference bolj proti 2.3 16v .
Na vrh
Volvoline
01 okt 2014, 13:40
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Vsaka čast za entuziazem in lepe rezultate!
Kako pa to, da si se "zapičil" ravno v B234F in te ne zanima B230F? Brez turbine sta približno enaka žalost, slednjih pa je verjetno precej več. Po mojem ga iz Anglije dobiš za pol cene špedicije.
Na vrh
eugene
02 okt 2014, 09:31
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Volvoline je napisal(a): ...

Vsaka čast za entuziazem in lepe rezultate!
Kako pa to, da si se "zapičil" ravno v B234F in te ne zanima B230F? Brez turbine sta približno enaka žalost, slednjih pa je verjetno precej več. Po mojem ga iz Anglije dobiš za pol cene špedicije.


Ti to resno? 8v glava od volvota ni slaba kar se pretoka tiče ampak 16v je beštija.

Most Volvo's have a restrictive snorkel before the air filter.
Get rid of that but fit a tube of sufficient diameter so that the filter still gets cold air
and some sort of radius on the leading edge of that pipe.
A header and an 2,5" exhaust system or bigger with a race kat should give you almost
200 engine hp.

When porting a 234 for up to 300 N/A hp 36mm intake and stock size exhaust valves are enough. The 36mm intake valves fit in the stock valve seats inserts but for bigger valves the inserts have to be replaced with bigger ones.



poleg tega pa zgledajo fenomenalno v motornem prostoru.:)



Nekako tako samo atmosferc.

[ Uredi 06 okt 2014, 14:18 ]
Na vrh
Volvoline
04 okt 2014, 01:00
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Dobr, dobr To je pa druga pesmica oz. "tune".
Sem te zastopil kot da te performance ne zanima...
Na vrh
eugene
04 okt 2014, 08:53
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Ne morem reč, da me ne zanima turbo z 500 konji, le prioritete s tem avtom so druge. Ampak ventiler z 180 konji na LPG je pa čisto v skladu z plani za ta avto. To bo ipak glavno prevozno sredstvo pri hiši (sedaj je to golf 1 GTI z 150 konji) in bo večinoma v rokah moje drage. Še sedaj ne morem verjet, da sem jo prepričal, da je čisto kul če se vozi v 40 let starem avtu, ampak previ da jo ne briga dokler vžiga, ima dovolj placa in jo pripeje od A do B. Kdo jih razume.
Na vrh
eugene
10 nov 2014, 17:10
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Sem ujagal en getrag 265 menjalnik in zdaj bi rabu en zvon od M45/46 ali M47 menjalnika. Ima kdo?
Na vrh
Volvo. 4 life
16 jul 2020, 13:04
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Živjo.

Imas ZS
Na vrh
eugene
10 feb 2023, 07:47
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Počasi se mi spet prebuja zanimanje za nadaljevanje tega projekta. Trenutna ideja glede pogona je 5 cilindrov 20v atmosferc. Če ima kdo kakega atmosferca, ki se mu valja pod nogami in se bi ga rad rešil naj se prosim javi.
Na vrh
dusan
27 jan 2024, 15:19
Član #14660
Prijavljen dne: 12 jun 2018, 08:55
Objav: 33
Zdravo, kaj se dogaja s tem projektom? Mogoče kdo ve za kakšnega 145 ali 245 ki je naprodaj?l.p
Na vrh
eugene
30 jan 2024, 11:20
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Še vedno je pri meni in čaka na boljše čase. Nimam neke potrebe ga prodat še. Žal ne vem za nobeno 240 ali 140.
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 61, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete