Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

problemi z S80 D5 (164KM)

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
ma5t3r
17 mar 2014, 13:55 Predogled tiskanja
Član #978
Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35
Objav: 49
Pozdravljeni

Imam problem z mojim volvotom sicer sem do zdaj zelo zadovoljen (to mi je že 2). Problem se mi je pojavil pred 1 tednom ko pohodim do 4000 obratov prvič potegne vredi potem zmanjšam gas pa še enkrat mislim potegnit isto pa mi ne gre več kod 2500 (gas je do podna). Ko pa ga ponovno prižgem pa se "postopek" ponovi, bi gdo vedel kaj bi blo narobe? (prilagam slike kaj se mi napiše na armaturki (sicer je jezik v italijanščini....ali gdo ve kje v MB ali v bliži dalo spremenit iz italijanskega v angleščino??)

in

Za odgovor se vnaprej lepo zahvaljujem. Lp
Na vrh
bbf
17 mar 2014, 14:55
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Scadenca tagliando pomeni redni servis.

Motore nessesita asistenza pa napako na motorji, potrebuje pregled..

[ Uredi 17 mar 2014, 14:56 ]
Na vrh
Simon
17 mar 2014, 15:29
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
To, da ti vn vrže in ne gre čez 2500 je lohk un ventil za pritisk turbine -al kaj je že, saj pr men je to napisal, k sm ga na tester prklopu. cca 130€
Na vrh
ma5t3r
17 mar 2014, 15:29
Član #978
Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35
Objav: 49
je bil napravljen vlki servis...to ko pa piše za napako motorja pa se tekrat napiše kod sem prej napisal....hala za odg.
Na vrh
scorpio
17 mar 2014, 18:06
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 174
Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora.
Na vrh
oto
17 mar 2014, 18:54
Član #1165
Prijavljen dne: 07 jun 2009, 13:44
Lokacija: zg.polskava-gabernik
Objav: 137
Če pa imaš nafto pri koncu, se zna zgodit da ti prečrpna pumpa ne dela.
Na vrh
JG
17 mar 2014, 20:18
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
Scadenza tagliando=redni servis, verjetno so ti pozabili resetirat.
Motore necessita assist so pa očitno zamenjali, ker meni se je pojavi napis kakšno leto nazaj z enako vsebino kot pri tebi in sicer: sistema motore rich. assistenza. Kot se je kasneje izkazalo je šlo za EGR, sem pa malo brskal po italijanskih forumih in ta napis (Motore necessita assist oz. pri novejših sistema motore rich. assistenza) lahko pomeni vsaj kar sem lahko razbral/razumel ene pet različnih diagnoz, tako da je najbolj če pelješ na tester. V MB imaš servis Dumida.
Na vrh
Simon
17 mar 2014, 20:53
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
scorpio je napisal(a): ...

Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora.


Si mel srečo, jaz sem ga iz Kranja pa do Jesenic in nazaj, skos tiščal po avtocesti. Obratomer je bil skos okol 4000-4500 pa ni nič pomagalo
Na vrh
-joey-
17 mar 2014, 21:11
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Vakuum ventil ki odpira vnt na turbini. Zdej al maš težave z vakuumom ( nosilci motorja,ventil na bloku motorja ali un na zračnem filtru) ali pa imaš vnt poln saj in se ti ne premika.
Na vrh
Augi
17 mar 2014, 21:16
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
maf senzor je umazan. vakum ventil nima veze s tem!
Na vrh
Simon
17 mar 2014, 23:04
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Men je tester pokazu boost pressure control valve
Na vrh
scorpio
18 mar 2014, 15:26
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 174
Simon je napisal(a): ...

scorpio je napisal(a): ...

Skoraj 100% zamaščen ventil za turbino. Upam da ti ga uspe spucat med vožnjo. Meni ga je na začetku dvakrat vrglo v zasilno delovanje. Pa sem ga malce poteral v drugi, tretji in četrti pa nazaj v drugo pa gas do kraja. Uzadi se je močno pokadilo, avto je pa spet vlekel tako kot mora.


Si mel srečo, jaz sem ga iz Kranja pa do Jesenic in nazaj, skos tiščal po avtocesti. Obratomer je bil skos okol 4000-4500 pa ni nič pomagalo

Res sem jo imel. Od takrat pa ga vsake toliko časa malce pritisnem da ga malce spiham in nikoli problemov.
Na vrh
-joey-
18 mar 2014, 15:50
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Augi je napisal(a): ...

maf senzor je umazan. vakum ventil nima veze s tem!


Še en vseved.

Drugač pa sam tolk če še ne veš vakuum odpira vnt na turbini.

[ Uredi 18 mar 2014, 15:56 ]
Na vrh
-joey-
18 mar 2014, 15:55
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Ecm6805 je koda ane?
Turbo boost pressure al neki takega.

[ Uredi 18 mar 2014, 16:12 ]
Na vrh
-joey-
18 mar 2014, 16:02
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
http://youtu.be/CszWj8aW0-o
Na vrh
Augi
19 mar 2014, 07:01
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
torej zamenjaj tale del http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqJ,!kwFBVKMfvwGBQkRiZH8bQ~~60_35.JPG
in ne bo več težav... vsevednež
Na vrh
bojko
19 mar 2014, 07:33
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Pred menjavo česarkoli bi pa bilo dobro preveriti tesnost celotne vakum napeljave.
Na vrh
-joey-
19 mar 2014, 09:25
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Augi je napisal(a): ...

torej zamenjaj tale del http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqJ,!kwFBVKMfvwGBQkRiZH8bQ~~60_35.JPG
in ne bo več težav... vsevednež


Jest nebi kar na pamet menjal. Ta pa sploh redko kdaj crkne. Jest bi pregonu najprej tisti vzvod Od variabilca.
Na vrh
ma5t3r
19 mar 2014, 11:32
Član #978
Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35
Objav: 49
Hvala vsem za odgovore...sem spucal turbino in egr ventil ampak imam se vedno isti problem..prisil bi ce mi gdo rece kak se temu pove da vem povedam v trgovini http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqJ,!kwFBVKMfvwGBQkRiZH8bQ~~60_35.JPG
Na vrh
-joey-
19 mar 2014, 12:30
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Ja potem ti ostane še vakuum. Da pogledaš najprej nosilca potem pa ventile. En je na ohišju zračnega filtra drugi pa na bloku nad štarterjem.
Kaj pa gumi cev ki gre na turbino?
Na vrh
andrejprimozic
19 mar 2014, 12:52
Član #4839
Prijavljen dne: 26 maj 2013, 21:40
Objav: 99
reče se mu pierburg ventil za vakum, in po vsej verjetnosti ni vzrok težav. Poskusi najprej zamenjati MAF senzor (po možnosti smo zamenjaš pokrove ohišja filtra od drugega avta). Ta pierburg pa samo odklopi cevke in zalaufaj avto, pa boš čutil če dela vakum.
Na vrh
Simon
19 mar 2014, 20:32
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
-joey- je napisal(a): ...

Ecm6805 je koda ane?
Turbo boost pressure al neki takega.


ja, res je.
Na vrh
tomsom
19 mar 2014, 20:54
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
ECM6805 je v praksi težava z vnt-ji.
Da se ga solo dobit, če ti ga ne rata, kot pravi @joey, pregont, ker je zabit.
Ne odlašaj s tem predolgo, ker se ti bodo problemi povečali v smislu vitaminov €.
Na vrh
Simon
19 mar 2014, 21:23
Član #3257
Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52
Objav: 222
Bom magar odpru novo temo, k bom to rihtu, da ne bom nemu smetil

[ Uredi 19 mar 2014, 21:35 ]
Na vrh
ma5t3r
20 mar 2014, 18:33
Član #978
Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35
Objav: 49
@Simon..ti samo piši
@-joey-..cev je dobra + nove dihtunge so gor
@bojko..kako pa to lahko preverim??
@andrejprimozic..haval..bom zamenjal še Maf senzor
@tomsom..avto je parkiran na dvorišču tako da upam da nebo "pojedel" preveč vitaminov €€

Na vrh
-joey-
20 mar 2014, 20:08
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Lahko je tudi ta gumjasta cev ki gre na turbo preveč mehka in jo skupi potegne. To se doskrat zgodi ker je skos mastna.
Na vrh
ma5t3r
21 mar 2014, 18:38
Član #978
Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35
Objav: 49
-joey- je napisal(a): ...

Lahko je tudi ta gumjasta cev ki gre na turbo preveč mehka in jo skupi potegne. To se doskrat zgodi ker je skos mastna.

poslušal sem tvoj nasvet in dal novo cev in dela brez problema..hvala vsem
Na vrh
ma5t3r
22 mar 2014, 16:37
Član #978
Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35
Objav: 49
imam še en problem glede avto alarma in sicer mi dela (začne tulit...seveda ko je avto zaklenjen) samo ko stisnem rumeni gumb na daljincu drugač pa utripa lučka za alarm lahko ga butaš po mili volji cel dan se alarm ne sproži..ali mogoče gdo ve kaj bi bilo narobe? in kje se nahaja "škatla" za alarm (sirena za alarm je odspredi takoj za voznikovo sprednji lučjo)
evo še sliko trobe in številka keri tip alarma je.


Lp.
Na vrh
-joey-
22 mar 2014, 20:21
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
To ni original alarm
Na vrh
ma5t3r
22 mar 2014, 23:36
Član #978
Prijavljen dne: 31 dec 2008, 13:35
Objav: 49
mogoče kakšna ideja kje bi se nahajala škatla od alarma?? (pod armaturko ga ni pa niti pod haubo)..ja alarm je il naknadno not vgrajen
Na vrh
-joey-
23 mar 2014, 10:33
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Original alarm je za prvim desnim blatnikom ga moraš vzet stran da prideš do njega lahko pa probaš vzet kolotečno plastiko stran.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 48, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete