|
|
Volvo V70R AWD 97 Pojdi na stran
1
2
[3]
4
5
|
|
dejanLPG | 02 jun 2014, 22:53 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| | Na vrh | |
Damijan | 03 jun 2014, 10:13 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| A s tem platiščem si/ste/so ciljali robnike al kaj? | Na vrh | |
mrv | 03 jun 2014, 10:38 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Damijan je napisal(a): ...
A s tem platiščem si/ste/so ciljali robnike al kaj?
saj vidiš po kartoni da je lak dokaj frišni ;) | Na vrh | |
Damijan | 03 jun 2014, 12:30 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ampak obrušen rob pa ima že malo daljšo dobo, verjetno.
Ali slika navidezno "laže"? | Na vrh | |
dejanLPG | 03 jun 2014, 12:46 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| To je najslabša feltna, ki gre na popravilo. Tukaj sem testiral izgled v antracit barvi. | Na vrh | |
Damijan | 03 jun 2014, 15:06 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| dejanLPG je napisal(a): ... To je najslabša feltna, ki gre na popravilo. ...
Evo, to sem hotel slišati, popravilo!
dejanLPG je napisal(a): ... ... Tukaj sem testiral izgled v antracit barvi.
Peesda je grdo! Res, takole od blizu. Verjetno svetloba vpliva na prikaz. Moral bi slikat z manjše razdalje in na soncu! | Na vrh | |
dejanLPG | 23 jun 2014, 11:58 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Išče se prejšni lastnik volvota, ki je popravljal glavo motorja. Zadeva je precej nujna. Rabim kontakt!!! | Na vrh | |
Tex | 24 jun 2014, 00:35 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| a ni bil uporabnik forupa pipko, al kako že | Na vrh | |
izi20v | 24 jun 2014, 16:12 | |
| Član #627 Prijavljen dne: 09 feb 2008, 13:13 Lokacija: maribor Objav: 169
| Koliko mi je znano je bil lastnik Primož iz Maribora on pa je koliko mi je rekel kupil od enega gospoda iz Ljubljane ki naj bi imel 2 ali 3 avto tega volvota. | Na vrh | |
Augi | 24 jun 2014, 17:10 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Ja samo primož ni delal nič pri motorju, kolikor je meni znano | Na vrh | |
mrv | 24 jun 2014, 22:41 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Augi je napisal(a): ...
Ja samo primož ni delal nič pri motorju, kolikor je meni znano
Kolk je meni znano on ni nič delal ker je motor zelo lepo laufal. Če tudi da bi mu kdo takrat delal pa bi to bil zagotovo Janez. Ampak meni ni znan poseg, bom pa ga zdaj vprašal.
V čem je zdaj nastal sploh problem ? 20V ni prenesel LPG brez mazanja ali kaj te muči ? | Na vrh | |
dejanLPG | 25 jun 2014, 23:44 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Evo stvari urejene. Spustil mi je semering na odmični gredi pri razdelilni kapi. Glede na to, da je nekdo omenil, da je bilo nekaj delano na glavi me je zanimalo, kaj točno je bilo, da bi vedel kaj še zamenjati. Medtem časom sem vse skupaj razstavil in pregledal. Naročil sem dva semeringa in vse cevke okoli PCVja in novo žico za gas. Po videnem predvidevam, da motor še ni bil odprt. V nekem trenutku je padla ideja, da se sname še glava in se jo obnovi, saj mi včasih ob zagonu nekoliko plavo pokadi, vendar zelo poredko ( možno tudi zaradi turbine ). To idejo sem za nekaj časa opustil , saj nimam rezervnega vozila. Opravljeno delo je seldeče: zamenjan semering, očiščen PVC, zamenjane vse gumijaste cevke in kolena, zamenjane vse vakum cevke, zamenjano motorno olje ( Mobile 5w50 , zamenjane svečke in oljni in zračni filter. Kar se tiče plina deluje odlično in me rešuje bankrota LOL. Na nobeno vozilo še nisem montiral mazanja ventilov. Imam v lasti Renault traffica 2.0 16V motor od novega predelan na plin brez mazanja. Avto ima 250.000km in dela brez problemov. Vsem se zahvaljujem za trud in informacije. | Na vrh | |
divja jaga | 26 jun 2014, 08:35 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Tisto, da ti plavo pokadi ob vžigu so lahko tudi tefloni - opazil boš tudi tako, če boš dal v nižjo prestavo (OK, imaš avtomatika, imaš pa verjetno do 3. prestave dat opcijo?) in se pelji po daljšem klancu navzdol z višjimi obrati, če ti potem, ko prideš na ravno in pohodiš gas pokadi, so tefloni ;). | Na vrh | |
dejanLPG | 08 jul 2014, 18:29 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Ali mogoče kdo ve tovarniško številko gumic sprednjega stabilizatorja za v70r '97 ali pa če kdo ve kje bi lahko to dobil? (link) | Na vrh | |
dejanLPG | 08 jul 2014, 22:03 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Hvala. Malo je pomagalo, preverjam, če mi bo poslal kose iz Nemčije. Hvala TEX. Še kakšen ? | Na vrh | |
mVm | 09 jul 2014, 08:07 | |
| Član #1569 Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19 Objav: 134
| Jaz sem te gumice stabilizatorja nabavil tu: http://www.draken.com.pl/volvo/tyl/1746-tuleja-stabilizatora-s60-v70-ii-s80-19mm.html
Rabil sem za V70 2004, 18€ s poštnino (Poljska), dobil v treh dneh. Nisem šel še gledat če so cele (trenutno imajo 12k km za sabo), slišat ni kakih čudnih zvokov
Sem videl tudi tele poly verzija samo to bojda zelo rado škripa ko so nižje temperature. To mi ne diši. | Na vrh | |
bbf | 09 jul 2014, 11:09 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| bodite pozorni na Ph1/ Ph2 in premer rollštange.. ter seveda prednje/zadnje, tele od mVm so za zadnjo štango. | Na vrh | |
dejanLPG | 17 jul 2014, 23:02 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Obnova nosilca kardana
| Na vrh | |
dejanLPG | 17 jul 2014, 23:03 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Obnova ležaja na kardanu. Zamenjan ležaj in na novo vulkaniziran.
| Na vrh | |
dejanLPG | 17 jul 2014, 23:05 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Projekt za jesen. 4 batne čeljusti brembo in 330mm diski
| Na vrh | |
dejanLPG | 17 jul 2014, 23:07 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Zatemnjene šipe, platišča poravnana, popravljena popeskana in na novo prebarvana
[ Uredi 17 jul 2014, 23:08 ] | Na vrh | |
Tex | 17 jul 2014, 23:56 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| Dejan, imaš kakšne klešče viška ? 2 komada ? | Na vrh | |
Volvej | 18 jul 2014, 08:33 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Tole imaš čeljusti od R-a P2? | Na vrh | |
dejanLPG | 18 jul 2014, 15:27 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| To so čeljusti od Alfe 159 2.4jtd. Naredil bom izračun koliko bi prišel paket čeljusti, ploščic, diskov, zavornih cevi in nosilca. Vsi zainteresirani mi pišite na ZS. | Na vrh | |
Damijan | 22 jul 2014, 13:06 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Sem ravno hotel reči, da so od Alfe, ker je še znak gor!
Kako pa to, da si izbral klešče z radialnim načinom vpetja? Volvo mislim da ima aksialni način vpetja? Išči raje od 147/156 GTA, AR166 ali Lancie Kappe za 310+ diske, kateri imajo aksialni način vpetja. Manj komplikacij za adapterje. | Na vrh | |
dejanLPG | 12 avg 2014, 17:35 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Najhuje je pa če te prehiti VW golf GTi 7! Treba bo montirat večjo turbino! | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 12 avg 2014, 18:24 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| dejanLPG je napisal(a): ...
Najhuje je pa če te prehiti VW golf GTi 7! Treba bo montirat večjo turbino!
Mene je tudi R32 dol butnu ... sicer za mišji krempelj, ampak vseen boli
[ Uredi 12 avg 2014, 18:24 ] | Na vrh | |
mrv | 12 avg 2014, 18:31 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Volvo je pre težek
Jaz sn edino izkušnjo mel z Focusom RS ali ST500 na AC iz Celja. Mimo je šel, ampak sn ga držo konstantno do 240 sma šla nekje. Nisem pa ga moral dohitet To še preden sem začel z dodatnimi modifikacijami ali pa ECU tuningom, mogoče bojo drugo leto kaki testi novi
[ Uredi 12 avg 2014, 18:34 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 46, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|