Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Volvo servisi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Menjava teflonov brez snemanja glave S70 2.4i 170 KM

Avtor objava
Wildone981
08 nov 2013, 21:06 Predogled tiskanja
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
Pozdrav!

Imam Volvota S70, ki je stal več kot eno leto preden sem ga začel vozit. Poraba olja v zadnjih 600 km je cca 3 dl / 100 km (Se pravi 3l / 1000 km ?!?). Sem mislil da se bodo tefloni spet unesli, ampak očitno se ne bodo.
Pozna kdo koga, ki zna teflone menjat, brez da sname glavo. Mi grejo namreč na živce mojstri, ki bi ti naredili celo generalko namesto menjali teflone, ki stanejo 30 EUR. Vsak mi razlaga, da sname glavo, menja vodila ventilov, brusi sedišča ventilov itd, itd... in na koncu prbije tako ceno, da mi samo pade čeljust...
Lepo bi bilo, če bi tale serviser bil nekje med CE in MS.
Oziroma če pogledamo z druge strani. Ima kdo kakšno orodje, da lahko to naredi človek sam? S fotrom sva namreč mehanika in nama to nebi bil nek problem. Ampak kot sem na hitro ugotovil je volvo malo "poseben" kar se tiče mehanike (npr: pokrov ventilov drži dol odmične gredi). Ne bi namreč rad razstavil odmičnih in potem ker ne bi mel pravega orodja izpadel lolek in avto na vleki peljal k serviserju. Baje da se uporabi posebne klešče, ki stisnejo vzmet na ventilu, da lahko potem snameš teflon.

Hvala za pomoč!

LP Dalibor
Na vrh
RollingStone
08 nov 2013, 21:54
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Same tefone je enostavno zamenjat, brez da snemaš glavo.
Sicer imam občutek, da niso krivi tefloni (toliko popitega olja je preveč, pa če bi bil brez teflonov.


Odstraniš jermen in pokrov ventilov,ter odmične gredi. Nato s posebnimi kleščami (ki jih ima vsak mehanik) snameš teflone, in na njihovo meto namestiš nove. Tukaj bi pa rabil neko orodje, podobno cevi, da teflone zabiješ nazaj v sedišče.


Če misliš, da boš zamenjal teflone, brez da bi odstranil vsaj odmične gredi, potem nisi mehanik. To je namreč fizično nemogoče.
Na vrh
Wildone981
09 nov 2013, 23:14
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
@RollingStone...

...zdaj upam da si samo tole slabo prebral. Jaz sem lepo vprašal za nasvet potem pa dobim tak neumen odgovor.

Če bi motor bil brez teflonov potem mi verjemi, da bi spil liter olja na 100 km.
Kako že delujejo hidravlični odročniki?!
Pod odročniki se ustvari oljni pritisk. Tako da se kompletno steblo ventila skupaj z vzmetjo "kopa" v olju. Zato tudi odročniki zaropotajo ob startu avtomobila, če stoji dalj časa. Ko se pa kanali napolnijo z oljem potem pa morajo utihniti (to piše tudi v navodilih za uporabo v knjižici od S70).
Torej, če so tefloni slabi potem olje iz tega prostora kar teče v zgorevalni prostor po steblih ventilov.

Naslednje: "klešče za snemanje teflonov, ki jih ima vsak mehanik..."
Očitno jih nima vsak mehanik, ker sem bil najmanj pri treh (med njimi tudi Dumida Maribor) in vsak mi je prbil "ne gre drgač, glava mora it dol".
Sprašujem točno po servisu, ki zna/hoče zamenjati teflone brez da sname glavo?
Ker res ne vidim smisla v tem, da mi nekdo zaradi tesnil za 40 EUR zaračuna dela 200 EUR + ostalih makenkosti za 150 EUR?! Sej pa ne pobiram denarja po tleh!

IN pa zadnje: "če hočeš zamenjat teflone, brez da odstraniš vsaj odmične potem nisi mehanik..."
Kje prosim sem pa jaz to napisal?!
Napisano je bilo, da ne bi rad razstavil odmičnih, potem pa brez pravega orodja ugotovil, da ne morem menjat teflonov, ter tak razstavljen avto peljal z vleko k mehaniku.

Ni mi jasno zakaj na tem forumu zmeraj nekdo napada človeka, ki prosi za pomoč. Če nimaš konkretnih informacij pač nič ne piši - administrator gor ali dol.

LP D.
Na vrh
RollingStone
10 nov 2013, 08:22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Glej, jaz sem napisal, da se to da naredit, ker sem to že delal. Zdaj je pa od tebe odvisno, a boš delal al pač ne.


Klešče za teflone imam jaz, pa niti mehanih nisem. Torej je varno predvidevat, da jih mehaniki imajo. Če jih pač nimajo, jih lahko narediš, ali pa kupiš. Stanejo pa vse od 20€ pa do 200€.

Rabil boš še kompresor stisnjenega zraka, in preluknjano svečko. Teflone same pa lahko snameš in natakneš nazaj z dolgim nastavkom gedore 11mm, če nima nihče pravih klešč.


Orodje za stiskat vzmeti pa izgleda takole:




[ Uredi 10 nov 2013, 08:33 ]
Na vrh
Wildone981
10 nov 2013, 14:52
Član #3365
Prijavljen dne: 08 mar 2013, 12:33
Objav: 69
Torej, očitno sem izpadel budala in si tudi zapravil šanso da bi si lahko mogoče izposodil tele klešče (npr. pri tebi).
Se morm opravičit, ampak sem rahlo že naspidiran od teh okoliških mehanikov, ko mi vsak hoče spipat 300 EUR+.

Seveda nameravam tole sam narediti, ker potem vsaj vem da je NAREJENO in mi ni nek nadobuden serviser vlil tesnilca med olje in mi vzel 200 EUR. Naslednje leto bi pa zgodba ista kot je zdaj...

LP D.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 48, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete