Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V50) Zamenjava alternatorja

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
sleby
12 avg 2013, 21:07
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
mam obcutek, da bom tudi jaz moral menjat. nekaj tuli okoli jermenov med 1000 in 2000 obrati. kok casa to zdrzi, preden dokoncno crkne? problem je v tem, da grem v sredo na 2000 km dolgo pot:S
kolesni lezaj sem pa ravno danes menjal.. jajca.
Na vrh
Ficko
18 sep 2013, 13:53
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Hah pri meni je pa vse naenkrat ven udarilo. Danes sem dobil obnovljeno turbino in dela brez problema. Ampak nekaj mi tuli pri alternatorju. Zdaj jutri pelem k mehaniku, da pogleda ali je jermenica ali alternator tuli. Zdaj če je jermenica to ni problem, če se pa alternator sliši kaj pa potem narediti? Se da to zadevo kaj popravit ali moraš kupiti novega?
Na vrh
sleby
18 sep 2013, 15:15
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
da se popravit. pri mojem je bil fuč usmernik, popravilo 150 eur pri avtoelektrika kogovšek.
Na vrh
Ficko
18 sep 2013, 17:20
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
No če bo alternator v okvari a mi kdo predlaga kakega avtoelektričarja na Gorenjskem?
Na vrh
peromb
18 sep 2013, 20:13
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
Je mogoče taki zvok: https://www.dropbox.com/s/jxq0mzb72fh5071/Memo.m4a
Zadnjič sem imel takšen zvok,zraven vseh napisov na bord comp.
Na vrh
Ficko
18 sep 2013, 21:36
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Uh kje pa. Tole je skoraj da sekular. Meni samo ko dam malo na gas zapiska, podobno kot turbina. V petek zvem kaj je jermenica ali alternator, če je pa alternator ga pa dam popravit. Kaj hujšega verjetno ni.
Na vrh
sleby
18 sep 2013, 23:38
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
kolikor sem jaz raziskoval so diode hiba teh modelov in tudi pri meni je bilo to fuc. sem pa imel podobne simptome - med 1500 in 2000 obrati je zvizgalo.
Na vrh
Ficko
19 sep 2013, 08:29
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Aja moj je že letnik 07 pred faceliftom. Ne spoznam se kaj prida na te stvari, sploh na elektroniko, koliko pa stanejo te diode?
Na vrh
sleby
19 sep 2013, 10:16
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
kot sem napisal zgoraj - mene je stalo 150 eur z delom.
Na vrh
t12345
20 sep 2013, 09:29
Član #2820
Prijavljen dne: 04 jul 2012, 09:34
Objav: 40
Ficko je napisal(a): ...

No če bo alternator v okvari a mi kdo predlaga kakega avtoelektričarja na Gorenjskem?



Priporočam ti:
http://www.avtoelektrika-radej.si/

LP
Na vrh
Ficko
20 sep 2013, 12:17
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Aja sem si izbral nekoga drugega bližje mojim krajom. Danes mi ga popravi in sicer fuč so bili ležaji v alternatorju. Strošek 70 € pa nekaj bo treba dati še mehaniku za delo, da mi ga zmontira nazaj.

Zdaj sem moral dati obnoviti turbino pa tole je fuč, sicer kilometrov bo kmalu 250.000 in nič čudnega, da se mi dogaja tole. Upam, da ne bo začelo crkavati vse kot po tekočem traku drugače bo treba kupiti nov avto. Imam ga pa več kot 6let, sorazmerno povprečne kvalitete so te s40-tke
Na vrh
klm07
20 sep 2013, 14:47
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
Pa upam, da ti bo tudi diode zamenjal istočasno
Na vrh
Ficko
20 sep 2013, 22:26
Član #6622
Prijavljen dne: 24 avg 2013, 10:20
Lokacija: Slovenija
Objav: 54
Jih je ja. 120 € mi je računal, pa mehanik 50 € da mi ga je odmontiral in dal nazaj. Sicer pa kar si lastim avto nisem dosedaj imel večjih problemov, zdaj pa kar dva naenkrat, če se bo tole nadaljevalo si bo treba omislit nov avto.

No tole danes je bila pa kaplja čez rob. Se peljem do Berchtesgadna pa vse do Salzburga mi začne kar naenkrat svetiti rdeč trikotnik z napisom POWER SYSTEM, SERVICE URGENT pa lučka za akomulator mi sveti obenem. No sem si mislil to pa ni nič dobrega, takoj sem vedel, da je nekaj narobe z alternatorjem. Nekako sem se še prigural do Villacha, no takrat mi pa odpove celoten elektronski sistem, abs, airbagi, esp, power steering skratka vse mi odpove, volan postane trd, nekako si rečem ajde čez Korensko sedlo bo še šlo in res pridem, na dnu pa mi odpove popolnoma vse, še radio se ugasne ter armaturka. Pokličem avtovleko, mi ga priklopi na kable ter takrat dela vse brez problema. Zdaj je avto pri mehaniku. Me pa prav zanima kaj mi je oni mojster zašuštral na alternatorju, da ne polni več. Ker prej je vsaj polnil. Plačaš 170 € in nakoncu dobiš še zadevo v slabšem stanju nazaj. Svašta.

[ Uredi 22 sep 2013, 22:37 ]
Na vrh
Hanacek55
16 sep 2014, 20:54
Član #10567
Prijavljen dne: 03 apr 2014, 16:25
Objav: 11
...

[ Uredi 26 nov 2014, 18:33 ]
Na vrh
Volwerine
07 dec 2014, 21:15
Član #1405
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 14:58
Objav: 120
Še moje težave.
Se peljem sinoči z ene zabave posveti rdeč trikotnik in akumulator. Ker je bilo do doma še cca 25 km sem nadaljeval in lepo prispel domov.

Akumulator je relativno nov (4 leta - 60-70.000 km), in verjetno je crknil alternator. Nekaj časa se je že slišalo čudno cviljenje iz motorja in verjetno je sedaj vse skupaj fuč.

Ok, verjetno bom peljal ... porinil avto do Zalaznika na Viču ... ima kdo kakšne izkušnje z njim?

Hvala.
Na vrh
Terminator
08 dec 2014, 16:18
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Meni je alternator crknil pred kakšnim letom in sem ga dal obnoviti (kam točno ne vem, ker ga je nesel mehanik) in mi je po 12.000km zopet crknil, nakar sem kontakteral volvo mehanika, ki mi je zatrdil, da se teh alternatorjev naj nebi popravljalo ampak menjalo. Sam sem se odločil za popravilo pri tem volvo mojstru, ker za novega res ne mislim toliko denarja dajati in me prav zanima koliko bo sedaj zdržal. Cena popravila pa je tokrat x2 napram prvemu servisu ampak še vseeno dosti ceneje kot menjava le tega

je pa moj V50 letnik 04, 290.000km

PS: obvezno naj ti napolnijo akumulator
Na vrh
damiani
08 dec 2014, 22:20
Član #2483
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47
Objav: 139
Še o mojem alternatorju in popravilu! Zgodba sicer za kako drugo rubriko, ampak, ker je že tu, verjetno ne bom dost zasmetil!
Torej V70XC 2002 bencinar, alternator fuč! Nč grem sam svoj mojster, razdrem pol avta da ga dobim ven! Nek elektro mojster nisem, da bi vedel kako izmerit regulator, ki je najbolj pogosta okvara, da o diodni plošči sploh nimam pojma! Navitje gre k vragu pa zelo zelo redko! Ok, potrebujem mojstra, ki zadevo streže kot se spodobi! Lokalni mojster par km stran:"Mojster, se še splača kaj popravljat, al kar po novga?? Ah samo regulator fuč, pa bo delalo! Ok kolk evrčkov vam bom pustil? 40 pa bo! Ja mojster v UK dobim pa novega za 100 evrčkov! Nima smisla! Dam za "kofe" za vaših 10 min dela pa bo nov pel v volvaku! Tud ni problema "kofe" bo pa 10 evrov!" Opaa kaj smo že na Sejšelih z ceno kofetov??!!! V redu, grem na ebay najdem komplet za obnovo alternatorja, ki vsebuje: nov regulator, nova dva ležaja znamke NSK, nov del rotorja po katerem drsijo ščetke, plastično ohišje ležaja in nisem mogel verjet, 10 cm žice cina za potrebe spajkanja!!!
In to iz Irske za 34,50 evra direkt domov v Slo! Razdrem in evo težave! En ležaj ne paše! Moja napaka, ker nisem prej razdrl in preveril! Po googlu je Bosch več ali manj Bosch in pika! No Volvo mora mal po svoje "zatežit"!!
Čist tako iz vljudnosti odpišem možaku, da je en ležaj pač napačen (sva bila na vezi že prej zaradi pravega tipa regulatorja), povem kataloško ležaja in njegov odgovor takoj: " Ouu a verry few alternators have that bearing, but I have them on stock if you are interested?!" Ok povprašam kolk bo pa še to koštalo??! Pa pravi ležaj je gratis samo za poštnino plačaj če je ok?! Kar mal težko za verjet, ampak je!
Zadevo obnovim po navodilih iz you tuba, zmontiram na avto in deluje!
Bistvo zgodbe je, da je obnova alternatorja dokaj enostavna, da je pa o primerjavi tržnih logik in ljudeh ki le to "furajo", škoda besed! Hvala Ircu, ki je omogočil poceni dele za obnovo, naši "strici električarji" naj se pa nekam.....!!
Alternatorček ti pa le delaj veke, vekomaj, amen!!

Še link če bo komu v pomoč pri obnovi:

http://www.ebay.co.uk/itm/161215381578?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

LxcP
Na vrh
sleby
08 dec 2014, 22:59
Član #2921
Prijavljen dne: 02 sep 2012, 22:33
Objav: 190
jaz sem ga dal popravit leto in pol nazaj (jebiga, se je zgodilo 1 dan pred odhodom na dopust in nisem mel ravno veliko izbire) in se vedno dela (knock knock). je pa baje tako, da jih res raje menjajo in vgradijo mocnejsega, da potem dela z rezervo in normalno zdrzi.
Na vrh
Volwerine
11 dec 2014, 10:18
Član #1405
Prijavljen dne: 07 dec 2009, 14:58
Objav: 120
Evo včeraj šel po avto .. ni bilo poceni (175 EUR), ampak danes zjutraj je vžgal b.p. Bil je celo noč na minusu in termometer je danes zjutraj pokazal -2. Tako, da zaenkrat vse ok.

Delo je obsegalo obnovo (diode, ležaje)...
Na vrh
KTr1sk
04 mar 2016, 19:34
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 72
No danes je pa tudi meni crknil alternator, avto je volvo v50 1.6D letnik 2005 230000km in sem imel srečo da se sem se ravno pripeljal še domov ko mi je napisalo elektronski sistem, abs lučka, esp, power steering skratka vse je napisalo, rdeč trikotnik, in akumulator lučka in seveda tudi prej je meni malo "piskalo" in ko sem odprl pokrov motorja je smrdelo ravno pri alternatorju, tako da je verjetno enako alternator, samo ne vem kako je dandanes ali se splača popravt ali kupiti drugega..

bi bil tale ustrezen http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-DENSO-DAN930-LICHTMASCHINE-150A-ALTERNATOR-GENERATOR-1-6-2-0-TDCi-DI-D-/251857244046?fits=Make%3AVolvo%7CModel%3AV50&hash=item3aa3dc8f8e:g:MJoAAOSweuxWTan-
hvala!
Na vrh
KTr1sk
04 mar 2016, 20:01
Član #12510
Prijavljen dne: 07 dec 2014, 21:15
Objav: 72
tako naročil sem ga tukaj
http://www.ebay.de/itm/DENSO-LICHTMASCHINE-GENERATOR-VOLVO-C30-1-6-D-2-0-D-06-10-C70-2-CABRIO-08-11/400874063792?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649

138€ skupaj s poštnino 133€ Denos 1.50A (kot original samo močnejši 1.50A namesto 1.20A)..deluje brez težav

[ Uredi 24 jan 2018, 18:18 ]
Na vrh
peromb
01 okt 2018, 18:16
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
zdravo,imam vprašanje:
Mislim da se mi je pokvaril alternator,...
pa me zanima koliko pridejo novi.
gre za volvo v50/2006/2.0D


[ Uredi 01 okt 2018, 18:21 ]
Na vrh
SepoX
02 okt 2018, 08:59
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
Jaz sem ga dal obnovit. Kar pri lokalnemu avtoelektričarju. Če me spomin ne vara, sem dal pod 100€.
Na vrh
peromb
02 nov 2018, 22:19
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 287
rešeno:)
novi alternator,....dr.Bauman

[ Uredi 02 nov 2018, 22:20 ]
Na vrh
Vol vo
17 maj 2020, 23:25
Član #633
Prijavljen dne: 12 feb 2008, 22:43
Objav: 3
Da obudim in malo nadaljujem s to temo. Tudi na našem volvu V50 1.6 D (l. 2010) se je pokvaril alternator.
Najbolj je bilo to zaznati kot smrad po zažgani plastiki pod motornim pokrovom. Najprej nismo znali locirati vira, a je bilo dokaj hitro jasno, saj avto kar naenkrat ni hotel več vžgati. Akumulator se je izpraznil praktično v nekaj urah.

Torej je "skurilo" diode na plošči. Sedaj je zadeva tako kritična, da je sistem za polnjenje akumulatorja nekako v kratkem stiku. Poln akumulator se izprazne po zagonu motorja in nekajminutnem prostem teku. Pri tem se zelo segrejeta tako alternator kot tudi akumulator.

Zažgana tipska nalepka je baje znak za okvaro statorja alternatorja (pregrevanje):


Tako nam ne preostane drugega kot zamenjava alternatorja z novim. Sicer se dobi večina sestavnih delov: diodna plošča, regulator napetosti, oba ležaja. Edino statorja nisem zasledil.

Kataloška št. za našega je: Volvo 36000599, Denso DAN930 (104210-2710). Gre za 150-amperski alternator. Cene novih so konkretno padle - nekateri se dobijo že za cca. 120 €, zato obnova ni najbolj smiselna.

Upam, da imajo novi močnejše diode, npr. vsaj podobne, kot jih je vgradil aly. Pripravil je tudi odlična navodila za zamenjavo oz. popravilo alternatorja - ta načeloma veljajo za motor 2.0 D.

Pri motorju 1.6 D (D4164T) je situacija malce drugačna:


Desno od alternatorja je merilna palica za olje in DPF. Tudi nad alternatorjem je precej "nametano", zato je dostop precej okrnjen.
Da ne bi odkrival tople vode in izgubljal časa, bi prosil dobro dušo, ki ima VADIS ali VIDO, da pobrska za navodili za zamenjavo. Se oddolžim z zlatorumenim napitkom.

Upam, da bo tole prišlo prav še komu. To je tudi namen foruma.
Na vrh
alfasan
18 maj 2020, 08:43
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Ker mi start/stop pri V60 D4 2.0 133 kw ne deluje smo priklopili aku na voltmeter. Aku ima 13,5 V, toda polnilni tok je bil pa preko 15 V, v piku celo 16 V. Šele, ko sem prižgal nekaj porabnikov je padel pod 14,5.
Menda gre v tem primer za slab regulator. Menda bo alternator res prva stvar ki bo potrebna popravila pri 223.000 km. EGR izvzamem, ker so bili vpoklici. Bom pa preveril še drug voltmeter, ker ne vem, če gre zaupati hoferjevemu.

Danes 25.5. ponovimo vajo z novim multimetrom.
Pri štantgasu brez porabnikov alternator polni z ccs. 14,35 - 14,4 V. Ko prižgem klimo, gretje šip, luči pri štantgasu fila cca. 13,6-13,7V. Torej alternator je ok.
Baterija takoj ko ugasnem avto ima 13,6 V. Po 10 minutah pade na 12,6 V in po eni uri samo še na 12,4 V.
Torej se poslavlja originalna baterija stara 5,5 let po 224.000 km.

Gledal sem Varta, rocket, exid, bosch. vse agm.
Nagibam se k Varti, čeprav ima rocket 3 leta garancije in naj bi bila prvovgradnja za korejce avte, torej mojemu kitajcu ne bi smela škodovati.



[ Uredi 25 maj 2020, 17:00 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 43, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete