Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Večja turbina - kaj vse potegne za sabo

Avtor objava
gorgh
02 apr 2013, 18:42 Predogled tiskanja
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Imam vprašanje, kaj na motorju T5 potegne za seboj menjava turbine z večjo - koliko imam original, vbistvu sploh ne vem.

Naprimer, da bi kupil turbino Garret T25 (rabljeno vendar dobro, za ene 300-350Eur) kaj potegne vse zamenjava turbine za seboj?

To paše plug and play, al so bolj "težki" postopki za to namontirat?

Nebi je montiral, pa neki navijal do amena, bi pustil tako ko je, samo turbino bi menjal - recimo, da meni crkne, ker rahlo že žvižga in se nabira olje pod njo, ko je avto dvignjen se vidi kapljico olja pod turbino.

Hvala za razsvetlitev, sem čisti laik na turbo področju Bi rabil menjat kakšne izpušne kolektorje ali je samo plug and play? Bi to T25 sploh spravil lahko na svojega?

Na vrh
Volvo. 4 life
02 apr 2013, 18:49
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Na našem forumu boš dobil zelo malo informacij, če sploh. Edini uporabnik, kot je meni znano je T-5R ki se je tega lotil, ne vem pa če je še na forumu. Magari se en dan zapelji do njega, pa ti bo na njegovem T-5ru pokazal kako in kaj, prej ga pokliči. Drugače pa pobrskaj po tujih forumih, sej je kar nekaj fantov spravilo to delat. Kolikor pa vem, zadeva je vse prej kot enostavna, oz. plug&play ;)
Na vrh
gorgh
02 apr 2013, 18:52
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
ah pol si že vse povedal, če ni plug and play ne mislim nič kopat po avtu preveč pr mehankarjih, se bo pa originalno velikost kupilo pa bo

sm čist tko, iz firbca vprašal

Thanx
Na vrh
Volvej
02 apr 2013, 18:57
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1553
Recimo nekaj podobnega za predstavo:

http://forums.swedespeed.com/showthread.php?186244-20G-turbo-upgrade
Na vrh
piko
02 apr 2013, 19:21
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
T25 je premejhna za naš motor. T3/4 hybrid je prava zadeva.
Sicer pa na avtomatskem menjalniku nebi več višal moči.
Najbolj preprosta varianta je 18t ali 19t kompresor na originalni td04hl.
Na vrh
gorgh
02 apr 2013, 19:46
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
piko je napisal(a): ...

T25 je premejhna za naš motor. T3/4 hybrid je prava zadeva.
Sicer pa na avtomatskem menjalniku nebi več višal moči.
Najbolj preprosta varianta je 18t ali 19t kompresor na originalni td04hl.


Haha, a veš, da pojma nimam o čem govoriš

To o čemer ti govoriš 18t ali 19t paše plug and play?

A ni T25 več od 18t? Al so to ločene oznake?

Moči vsekakor nebi nič večal, že zdaj leti zelo dobro....sem bolj zato razmišljal, ker se mi zdi "samoumevno" da rahlo večja turbina pri istih konjih manj trpi al to nima veze tle?<

In če bi recimo enkrat crknila trenutna, bi rajši šel to varianto...

[ Uredi 02 apr 2013, 19:47 ]
Na vrh
piko
02 apr 2013, 20:14
Član #1460
Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02
Lokacija: Ljubljana
Objav: 256
gorgh je napisal(a): ...

piko je napisal(a): ...

T25 je premejhna za naš motor. T3/4 hybrid je prava zadeva.
Sicer pa na avtomatskem menjalniku nebi več višal moči.
Najbolj preprosta varianta je 18t ali 19t kompresor na originalni td04hl.


Haha, a veš, da pojma nimam o čem govoriš

To o čemer ti govoriš 18t ali 19t paše plug and play?

A ni T25 več od 18t? Al so to ločene oznake?

Moči vsekakor nebi nič večal, že zdaj leti zelo dobro....sem bolj zato razmišljal, ker se mi zdi "samoumevno" da rahlo večja turbina pri istih konjih manj trpi al to nima veze tle?<

In če bi recimo enkrat crknila trenutna, bi rajši šel to varianto...


Problem večje turbine je večja turbo luknja. Za to kar ti hočeš bo Td04hl-18t ali 19t prava. To je ubistvu originalna turbina z večjimi vetrnicami, plug-n-play.
Na vrh
gorgh
03 apr 2013, 07:49
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ok thanx, no, pol bo to to - plug and play ja Da vem kar počasi iskat kaj, če se pokaže kaj ugodnega....ker vidm da je tole prec 1000 Dollarsu :/

Se pravi, al je 18t ali 19t nima veze, paše ko ata na mamo swap z originalno v vsakem primeru?
Na vrh
RollingStone
03 apr 2013, 09:01
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Paše že, ampak bo brez remapa/odmičnih/TB-ja turbo luknja velika.

Tudi po izkušnjah je za vozit najboljša še vedno Garrett serije GT. Ker so zadeve vležajene, se kljub velikosti turbina zavrti hitreje kot pa naše MHI TD04. Ni pa plug and play.
Na vrh
alfaromeo
04 apr 2013, 09:25
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pomojem bo nova / obnovljena 16T najboljša izbira.
18T ima v kombinaciji s serijskim izpušnim sistemom vsaj za moj okus prevelik turbolag.

LP
Na vrh
gorgh
04 apr 2013, 11:51
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
No, tudi to bomo spremenili - počasi, kot pravjo, počas se žaba dere, imam v planih tud komplet izpuh zamenat z downpipom naprej, sam kurc, k me katalizator heca ker ma lambdo notr, drgač bi že dol letu..... počas v skladu z denarnimi zmožnostmi....

Danes je šel na menjavo olja v avt menjalniku k Lekšetu (tam so zatrjevali na mejlih, da ni variante, da bi blo karkoli slabše/narobe po menjavi olja ) in čakam na klic, ko bo fertik...upam, sam da se odpeljem na kolesih tko kot sem prišel in ne s kakšno vleko ))

Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 65, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete