Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Volvo servisi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

servis Lekše [LJ]

Pojdi na stran  [1] 2 3 4 5
Avtor objava
Terminator
16 feb 2007, 14:47 Predogled tiskanja
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
Danes sem bil na servisu in sem zelo zadovoljen z opravljenim delom in prijaznostjo serviserjev in ostalega osebja

Približno 2 tedna nazaj sem se šel malo informirat, glede cene popravila menjave cilindra pa še tekočino so mi dolili in to sem prišel takoj na vrsto pa še zastonj je bilo

Danes so mi pa zamenjali cilinder pa sčistili so mi nekaj pri desnem kolesu (sem že pozabu kaj) ker je bilo zapacano in ni funkcioniralo kot bi moralo. Za vse skupaj sem plačal 125,56€

______________
Edit by: Tomaz40


naslov popravil AljAž

[ Uredi 12 jul 2007, 15:55 ]
Na vrh
al jarreau
16 feb 2007, 15:56
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Tudi če bi vaš tekst bil napisan v slovenskem jeziku, ne razumem kaj ste hoteli povedat.
Na vrh
S60R-Ocean Race
16 feb 2007, 20:00
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Čeprav nisem moderator, bi tudi sam prosil malo slovenščine za lažje sporazumevanje na forumu. S tem tudi prispevamo k dobri luči ter ugledu celotnega foruma. Ker kako bi pa zgledalo, če bi vsak začel pisati v svojem narečju? :wacko: Forum je javna stvar, in tukaj se piše slovenščina, ki mora biti slovnično pravilna, da veljajo neka skupna pravila za vse uporabnike.

Pa brez zamere!
Na vrh
Tomaz40
17 feb 2007, 09:05
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Terminatorjev post sem popravil, v bodoče pa prosim vse, da se čimbolj držijo pravilnega slovenskega izražanja, ker tak način pisanja res marsikomu ni razumljiv in je potrebnega kar nekaj napora da post dešifriraš in ugotoviš, kaj je hotel avtor sploh povedat.

LP
Na vrh
Terminator
17 feb 2007, 09:28
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
najprej se opravičujem in hvala za popravek

bom v prihodnje bol pazu sicer se pa sploh ne spomnem kako je prvotni post izgledov :-D
Na vrh
Terminator
17 feb 2007, 16:34
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
hehe.. itaq da ne zamerm... si me usaj mav nasmeju :hoping:


PREVOD(da modom mav olajšam delo): hehe... seveda ne zamerim.... si me vsaj malo nasmejal :-D

Na vrh
c70
18 feb 2007, 10:40
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
Mo pa da se vrnemo k temi...

Ima še kdo kakšne izkušnje z Lekše-tom? Morda slabe??
Na vrh
AljAž
18 feb 2007, 11:01
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
c70 je napisal(a): ...

Mo pa da se vrnemo k temi...

Ima še kdo kakšne izkušnje z Lekše-tom? Morda slabe??


Že vse premleto in pasirano.
Na vrh
Mike
23 feb 2007, 13:41
Član #222
Prijavljen dne: 23 feb 2007, 10:19
Objav: 3
Včasih se ti morda zazdi, da ne vedo točno eden za drugega. So pa zelo fejst fantje in punce, vsi po vrsti in hodim k njim že deset let. Sem ter tja prinesem kako pijačo serviserjem, pa mal poklepetamo ipd.. Do danes sem prijatelj že kar z vsemi. Zelo korekten odnos vedno. Res je tudi, da večjih težav z avtomobili do danes nisem imel, razen ene reklamacije pred leti, ki pa je bila tudi hitro rešena. Na druge servise nisem niti nikoli šel tako, da jih ne morem primerjati z ostalimi. Sem zadovoljen in bom tam ostal, pa tudi če v prihodnje naletim na kako težavo s servisom. LP
Na vrh
Mike
23 feb 2007, 13:43
Član #222
Prijavljen dne: 23 feb 2007, 10:19
Objav: 3
... hmmm, tisti zadnji smile je bil bolj pomota :-)
Na vrh
dRaKaR
23 feb 2007, 17:57
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
Ravnokar sem prišel od Lekšeta... Ta stari Lekše samo zmedo dela in odganja stranke. Njegov odnos do stranke je napadalno, obrambno nasilen in zelo ignorantski, ko se gre za kako pripombo, reklamacijo ali pa samo za kako nedolžno uprašanje v smislu, 'kako pa to da je tukaj takole...' Sploh ne posluša do konca, že skoči v napad, pove svoje (beri, TE OBDOLŽI da si itak sam kriv) in ignorantsko odide! Je to odnos do stranke?!

Kako se je začelo (naše zadnje srečanje)... Prejšnji teden sem šel k Lekšetu nekaj vprašat in ker je bila na cesti gneča sem z avtom zapeljel v garažo (tam zraven salona, kjer je sparkirana razbita 80tka), da lažje obrnem. Ravno ko sem počasi peljal skozi vhod je nekdo spustil vrata, ki so podrajsala po strehi avta. Rezultat, od polovice strehe pa do konca so bile rajse. Besen sem šel notri, povedal in so se najprej vsi čudili kako je to sploh možno saj imajo vrata senzorje... Pa je Igor le stopil z menoj da si ogleda streho. V tem trenutku se je pojavil tudi stari Lekše nekaj časa momljal in rekel pa saj to ni nič, itak pa sem sam kriv, saj nimam tam kaj počet in hitro odšel, da se nisem imel časa kregat z njim. Igor me je pomirjeno pogledal in rekel da ga dajo polirat, če pa ne bo šlo pa barvat. Z Igorjem sem se takoj zmenil.

Za nadomestno vozilo sem dobil Hyundai Accent '96 ROZA barve!

Nakar danes, pridem po avto in vidim kar nekaj odkrušenega laka (na parih mestih, kot da bi bilo od kamenčkov, samo večja površina) na tistem delu strehe, kjer je bila poškodba. Zato se odpravim povprašati za mnenje strokovnjaka kaj naj bi to bilo. Pride, kdo drug kot tastar Lekše (sem si mislil, ok Bojan, pomiri se, mogoče je pa imel samo slab dan, bodi prijazen). Lepo prijazno sem ga vprašal kaj naj bi to bilo. 'Prijazno' in šalantno je rekel da je to bilo že prej. 'Jaz tega prej nisem nikoli videl', sem mu prijazno odvrnil. No, pa je začel svoj napad češ, to je že od prej in da sem sam kriv, da sem rinil tam kjer nimam kaj početi in da so mi oni itak uslugo naredili, se je vsedel v C30, ga preparkiral, nekaj zamomljal in odšel v salon. V tem trenutku je prišel Igor in vprašal kaj je narobe. Vse sem mu lepo povedal, on je lepo prijazno razložil in vse sva se takoj zmenila!

Naše predzadnje srečanje pa tudi ni minilo brez 'izgredov'... Namreč, avto je bil po servisu nečloveško umazan! Armaturka in sredinska konzola je bila čisto prešlatana in umazana od od umazanih rok mehanika! Na zadnji strani šoferskega sedeža sem imel odtis podplata, modro črto od kulija, neko črno in neko široko zeleno dokaj dolgo črto! Na sovoznikovem sedežu pa je bila 'samo' polovica podplata!!! Seveda sem vse to pokazal gospe na šalterju (ker nikogar drugega nisem dobil) in ni vedela kaj naj reče! Nato je rekla samo da bo opozorila mehanike...

Je to način? Je to odnos? Ja, to je odnos za !

LP,

dRaKaR

Na vrh
Terminator
23 feb 2007, 19:25
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
haha... :rezanje: a si pol ti tist k je dobu accenta... k prejšn tedn k sm biv jz tm je glih stari lekše pršu u sprejemnco in uno uprašu kdo ma accenta, pa je rekla da ne ve, pol je pa reku a ste ga kr tko dala? je pa rekla ja...
Na vrh
S60R-Ocean Race
23 feb 2007, 19:27
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Drakar apeliram na odnos do strank pa se nobenemu na Dumidi v r_it ne silim.

Prideš tja. Dobiš kavico, te zasipajo s katalogi, reklamnim materialom, prijaznost na višku. Vodji servisa poveš, če imaš še kakšno željo oziroma, če je na avtu še kaj specifičnega za prekontrolirati ali popraviti. Nato nadomestno vozilo. Do sedaj sem najmanjši avto za nadomestno vozilo imel S40 T5 ( pa sem bil na servisu X-krat, najmanj 5x tako, da sem imel nadomesten avto ).
Ko se dogovoriš za prevzem vozila s servisa, te še prijazno pospremijo do nadomestnega vozila. Ko dobiš avto iz servisa....spet prijaznost, kavica...
Ne samo da je avto popravljen, poservisiran. Odzunaj ti ga očistijo v njihovi avtopralnici in počistijo predpražnike, notranjosti drugače ne čistijo. Če je slučajno kaj narobe pa lahko prebereš post Nasty Duck-a ko ga je zafrkaval parctronic.

To je zame odnos do stranke!

[ Uredi 23 feb 2007, 19:28 ]
Na vrh
dRaKaR
23 feb 2007, 22:04
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
Terminator je napisal(a): ...

haha... :rezanje: a si pol ti tist k je dobu accenta... k prejšn tedn k sm biv jz tm je glih stari lekše pršu u sprejemnco in uno uprašu kdo ma accenta, pa je rekla da ne ve, pol je pa reku a ste ga kr tko dala? je pa rekla ja...


Ne, to se je zgodilo včeraj... je pa tastar sam dal ta avto, ko sva odhajala ga je moja videla kako se smeji skupaj s serviserjem!
Na vrh
dRaKaR
23 feb 2007, 22:11
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Drakar apeliram na odnos do strank pa se nobenemu na Dumidi v r_it ne silim.

Prideš tja. Dobiš kavico, te zasipajo s katalogi, reklamnim materialom, prijaznost na višku. Vodji servisa poveš, če imaš še kakšno željo oziroma, če je na avtu še kaj specifičnega za prekontrolirati ali popraviti. Nato nadomestno vozilo. Do sedaj sem najmanjši avto za nadomestno vozilo imel S40 T5 ( pa sem bil na servisu X-krat, najmanj 5x tako, da sem imel nadomesten avto ).
Ko se dogovoriš za prevzem vozila s servisa, te še prijazno pospremijo do nadomestnega vozila. Ko dobiš avto iz servisa....spet prijaznost, kavica...
Ne samo da je avto popravljen, poservisiran. Odzunaj ti ga očistijo v njihovi avtopralnici in počistijo predpražnike, notranjosti drugače ne čistijo. Če je slučajno kaj narobe pa lahko prebereš post Nasty Duck-a ko ga je zafrkaval parctronic.

To je zame odnos do stranke!


Se popolnoma strinjam s teboj, to je pravi odnos!

PS: Poglej si topic 'Cena servisa'...
Na vrh
AljAž
23 feb 2007, 22:17
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
V ponedeljek peljem avto do njega za nekaj kozmetičnih popravkov poškodb iz parkplaca. Me prav zanima kako bo. So mi ponujal accenta in sem rekel da pa se raje in boljše vozim z avtom od sestre ali mame, ki ga nobena ne rabi 24-7. Sploh pa roza...
S80=H. accent?
kako naj si predstavlam kupca novega XC90 ko mu ponudijo accenta. haha Pomoje raje vzame bicikel ven iz prtljažnika in gre domov.

[ Uredi 23 feb 2007, 22:20 ]
Na vrh
dRaKaR
23 feb 2007, 22:27
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
Točno to... sej avto je avto ampak vseeno Volvo je le Volvo in kot nadomestni avto res ne paše roza Hyundai ...

Na vrh
Tomaz40
24 feb 2007, 00:16
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Glede servisa Lekše je že nekaj zadev napisanih na starem forumu in se kar splača malo prebrat.

SERVISI

Na vrh
Tomaz40
24 feb 2007, 00:20
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
dRaKaR je napisal(a): ...

Točno to... sej avto je avto ampak vseeno Volvo je le Volvo in kot nadomestni avto res ne paše roza Hyundai ...





Tudi pri Volvotu ne bi bili navdušeni nad tem. Če so morali narest popolnoma ločen salon, servis in sprejemno pisarno za Hyundai in Volvo, močno dvomim, da bi bili zadovoljni, če bi izvedeli, da dobiš na servisu Volvo nadomestni avto znamke Hyundai.

PS: Ko je bil moj na servisu, smo dobili kot nadomestni avto Volvo 300 dizel. Je imel stari notri še ene vrečke za pasje zaklade pobirat, cel kup kovancev in malih bankovcev stresenih po avtu in predalih,...
Na vrh
rdomin
24 feb 2007, 11:00
Član #125
Prijavljen dne: 13 dec 2006, 02:24
Objav: 6
ce me spomin ne vara sem tudi sam imel roza hyundai accent. O zavorah ne bom izgubljal besed - odgovor Lekseta je bil, da je kovaceva kobila vedno bosa. Bolj zanimivo je bilo to, da je bilo potrebno avto vedno nekoliko pretresti v brzini, da so krtacke v alternatorju zagrabile ali nekaj podobnega (do te resitve sem prisel glede po iskusnjah kolega).

Moj gnev do Lekseta pa je ze opisan v postih na starem forumu
Na vrh
bvogri
24 feb 2007, 15:31
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
No, da še jaz malo podrobnjeje opišem zakaj me lekše več ne vidi.
Malo več kot leto nazaj nam je začel avto torkirat. Peljali smo na redni servis, kjer so menjlali vse kable... in nevem kaj še vse, pa ni bilo nič rešenega.
Stvar se je vse bolj slabšala, do naslednjega servisa kjer so spet menjali pol vžigalnega sistema, pa še vedno ni bilo v redu. No račun je bil ogromen in nekako smo se zmenili, da nam prepolovijo ure dela, ter vzemejo ven vse nepotrebno zamenjane stvari.... Strokovnjaki so nato ugotovili, da so šle dize.... zamenjava pa je bila tako draga, da bi raje prodali avto... no takrat smo šli na drug servis.
Na koncu je bila za vse kriva vžigalna kapa.... strošek 30.000 bivših tolarjev in zadeva je bila urejena

Seveda je bilo zaradi ene kape obračunanih preveč ur dela, že pri prvem servisu, zamenjava nepotrebnega materijala (prvič) in enako bi bilo tudi drugič (če se nebi pritožili), aja pa še nadomestnega vozila nismo dobili, kljub temu, da so napako ugotavljali drugič kar 3 dni. No ko smo ugotovili, kaj je bilo v resnici narobe je bilo jasno, da je zaradi nestrokovnosti prišlo do najmanj 100.000 SIT preveč stroškov, ogromno požrtih živcev, ogromne potrate časa....
Če pomislim, da bi nasedli in menjali še dize

No od takrat naprej lahko rečem ...Lekše :Z

Tja grem samo še po kakšen rezervni del

[ Uredi 24 feb 2007, 15:36 ]
Na vrh
Terminator
24 feb 2007, 18:11
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
jz bi pa sam še rd povedu da je drugač Hyundai čist ql avto... mi smo mel Accenta letnik 96 in zdej mamo še vedno Lantro letnik 96 pa oba delata brez problemu.... edini stroški so registracija, bencin, ter filtri in olje je pa res da je oči zlo zlo pedantn in da je lantra ko nova


pa še to nej omenm da je Hyundai med prvimi tremi na seznamu najman kvarljivih avtomobilov :Z
Na vrh
S60R-Ocean Race
25 feb 2007, 02:06
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Terminator je napisal(a): ...

pa še to nej omenm da je Hyundai med prvimi tremi na seznamu najman kvarljivih avtomobilov :Z


Glede varnosi pa....ja...ne bi se rad nikoli zaletel, še manj pa v Hyundai-u...
Pa naj ma 50 airbagov ko je tisti pleh kot papir :wacko:
Na vrh
Ivo
25 feb 2007, 11:55
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
hahahaha ... bogi lekše ... te ga tut biksajo skos bolj ... morm pa rečt, da je v mojem primeru ravno obratno ... bolj zaupam staremu lekšetu kot pa igorju( ki mi je zagotavljal da so jermeni na avtu ki ga bom kupil(ki je bil btw kao redno pri njih servisiran in majo vse račune,) zamenjani ) ko sem avto kupil - jasno noben servis ni bil narejen na račun, in tudi jermeni olitno niso bili menjani ...

Hvala lepa ...

S starim sem se uspel vsaj zmeniti da so mi dal prave žarnice potem ko mi je un dedek v delu z rezervnimi deli dal napačne ...
Na vrh
AljAž
01 mar 2007, 10:22
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Danes grem k njim po avto. Menda so vse "porihtal."
Na vrh
Tomaz40
01 mar 2007, 13:05
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
AljAž je napisal(a): ...

Danes grem k njim po avto. Menda so vse "porihtal."



Poročaj, ko boš kaj več vedel.
Na vrh
AljAž
02 mar 2007, 10:29
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Moram reči da sem tokrat bil zadovoljen z njihovo storitvijo. Avto je bil končan v roku, vse izgleda ok. Zamenjano sem imel zadnjo luč ter nekaj popravkov na zadnjem odbijaču in ob zadnjem blatniku-škoda iz parkirišča. Na koncu se je celo ata Lekše pozanimal če je vse uredu in sva obdelala še eno temo- namreč podvozje, v katerem se kdaj pa kdaj sliši kak pok in sem dal v pregled. Glede na njihovo mnenje in mnenje (že lani) drugega servisa je vse OK, možno je da se to premakne feder v ležišču. Ker vsi ostali deli-amortizerji, roke, končniki ipd. je ok.
So pa še na vseh servisih bili presenečeni kako je avto v celoti dobro ohranjen glede na km, tako kot ata Lekše.
Na vrh
Vertigo
10 mar 2007, 12:12
Član #239
Prijavljen dne: 10 mar 2007, 11:42
Objav: 1
Zelo se strinjam z opisom stanja na servisu Lekše in osebnostnim profilom gospoda, ki ga kličejo Majstr in ga je posredoval dRaKaR. Imam popolnoma enake izkušnje. Gospod Lekše st. ima to dejavnost za hobi in ne posel. Seveda ga je čas povozil. Tako in drugače.

Pojma reklamacija ne poznajo, saj je vsaka pripomba strank zanj (osebje se je seveda tudi navzelo njegovih navad) osebni napad.

Ugotovil sem, da servis ni vreden zaupanja, saj so mi hoteli podtakniti (ne)opravljene storitve, ne obvladajo skladišča rezervnih delo, kakovost opravljenega dela je nizka, da o slabi koordinaciji, ki zahteva večkratni obisk, sploh ne govorim.

Žal sem to spletno stran odkril kak teden prepozno in si lahko šele od zdaj naprej slabe izkušnje z drugimi, tudi slabo ocenjenimi servisi, pripišem samo sebi. Hvala ocenjevalcem.

Na servisu Lekše pa me seveda ne vidijo več. Na splošno pa se z vidika prispevkov na forumu sprašujem, kakšno servisno mrežo sploh ima Volvo v Sloveniji.
Na vrh
rdomin
21 mar 2007, 04:46
Član #125
Prijavljen dne: 13 dec 2006, 02:24
Objav: 6
tole je definitivno moj zadnji post o Lekšetu, namrec zadnja tezava, ko me je moj V40 zopet pustil na cedilu, zaradi nestrokovnega popravila prejšne okvare (beri stare poste), je zbilo sodu dno in pri meni ne bo veljalo geslo: Volvo for life.
Naj na hitro obnovim: kupim V40 in dam Lekšetu naj mi zamenja jermena, nakar po 55k km poči pogonski jermen, škode je za takratnih 300k SIT (to se zgodi po 15 mesecih) in ni več garancije, koulanca je 20%. Med popravilom pri Lekšetu se pojavlja veliko težav... Po prevzemu avta ga nameravam prodati, po drugi strani pa razmišljam, da avto dobro deluje in je narejena skoraj generalka torej ga obdržim. Nakar v soboto 15 km pred Tauern tunelom (Avstrija) ............ odlomi se kajla na odmični gredi in glede na avtohišo, ki bo popravila avto se je to naredilo, ker ta majhen del vreden nekaj evrov, ni bil zamenjan pri prvi težavi. Trenutna rešitev mi je drug rabljen motor, ki naj bi ga danes dobil.
Nauk zgodbe, vse težave so se začele, ker sem zaupal v strokovnost lekšetovih avtomehanikov
Zaključek; dve veliki okvari me bodo stali cca. 2500 EUR, vsa ostala popravila razen olja in filtrov ter zavor in gum pa kakšnih 250 EUR v 5 letih in 180k km
Na vrh
RollingStone
21 mar 2007, 11:50
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
rdomin je napisal(a): ...

... kupim V40 in dam Lekšetu naj mi zamenja jermena, nakar po 55k km poči pogonski jermen, škode je za takratnih 300k SIT (to se zgodi po 15 mesecih) in ni več garancije, ...



Hm, glede na to, da do sedaj še nisem videl, da bi po 55kkm počil jermen, menim, da ti ga sploh niso zamenjali, le zaračunali. Ko ti poči, ti lahko povzroči tudi škodo na odmični gredi, ki se opazi kasneje. Torej je za vse tvoje tegobe po mojem mnenju kriv slab serviser. Seveda je težko karkoli dokazat, ampak jaz bi sigurno zahteval denar nazaj, z odvetnikom, če je potrebno. Zraven pa še nov motor.

Žal mi je, da slišim, da ˝volvo for life˝ pri tebi ne bo obveljalo. Jaz bi avtu, če bi mil všeč, dal še eno možnost, torej v tem primeru nujna zamenjava serviserja.
Na vrh
Tomaz40
21 mar 2007, 12:20
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Da ne bi menjali jermena močno dvomim, ker je to le tako zelo pomembna zadeva, da se s tem ni za igrat in to serviserji tudi vedo. Je sicer možnost, ampak močno, močno dvomim da bi ga samo zaračunali. Poleg tega se vidi če je jermen nov ali ima za seboj že 120.000 km.

Če bi bilo delo slabe kakovosti in bi na servisu kaj zaj***, bi ti uničilo motor takoj, ali pa bi do poškodb prišlo mnogo mnogo prej kot v 55k km.

Sam bi stavil na slab material ali enostavno smolo. Možno, da so ti uturili kakšen kitajski jermen namesto original, pa je spustil dušo po 55k km, ali pa je bil ta jermen malo slabše kakovosti kot ostali in si imel ravno ti smolo, da si dobil ravno tega.

Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2 3 4 5

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 62, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete