Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo C70 2.3 T5 aut 2001

Pojdi na stran  1 2 3 4 5 [6] 7
Avtor objava
AssKicker
27 feb 2015, 23:18
Član #12712
Prijavljen dne: 29 jan 2015, 20:17
Lokacija: Bled
Objav: 577
Vrjetno res homokinetični zglob oziroma polos. Ko sem imel focusa, mi je tudi točno to delal, ob pospeševanju, oziroma vožnji v klanec, tam nekje med 85 ter 115, ter bolj občutno ob rahlem zasuku volana. Začelo se je pa ko sem se prvi zimski dan afne guncal nekje na pokljuki..
Na vrh
gorgh
02 mar 2015, 09:20
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Aksa/polos/zglob je verjetno drugačen od avta z ročnim menjalnikom od avtomatika da!??

A se lahko vozim s tako akso al karkol je že zanič ( danes/jutri peljem na pregled ) al je kakšna nevarnost da mi kaj odpade z avta!??
Na vrh
Volvej
02 mar 2015, 11:04
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Verjetno je drugačna ja. Mislim da ti ne bo nič odpadlo iz avta, če se še dva dni voziš
Na vrh
tomsom
02 mar 2015, 19:17
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Avtomatik in ročni je razlika.

[ Uredi 02 mar 2015, 19:21 ]
Na vrh
tomsom
02 mar 2015, 19:20
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Če boš obnavljal imam 2 kom na lagerju ti lahko posodim za ta čas.
Imam pa drugač od V70 pa nimam pojma če so enake.
Treba preveriti.
Na vrh
gorgh
02 mar 2015, 21:16
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Kako pa je kej s temi obnovami polosi? A se splaca al je boljs novo kupt, ki so pa drage za pop....

Kul thx, bom pogledal ce pase ce bom kje vidu pa bom pol vidu, ce bom obnavljal
Na vrh
cleaner
03 mar 2015, 09:41
Član #189
Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42
Objav: 534
Meni so za Saaba obnovili na FD avtodeli in je zaenkrat bp. Pred tem smo dali druge rabljene gor oz samo eno in je špilalo samo kakih 10-15k km.
Na vrh
gorgh
03 mar 2015, 10:55
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Kolk stane obnova od oka in kolk cajta to rabjo da se obnovi? )) Če se kaj spomniš....

Sem tud na to opcijo padel, ker nove verjetno ne bom kupil, ker bo spet preveč dnarja šlo za to investicijo

Rabljene mi ne dišijo, ravno zarad tega kar si ti napisal )

Pa še nekaj, mal sem gledal po volvo parts online...pa mi iz slike ni kristalno jasno ( pač nisem na tem področju dober ) a ta polos, a to je ena polos al dve ( na vsaki strani menjalnika ena )?

Če se obnavlja eno, se verjetno da obnovit obe hkrati?

[ Uredi 03 mar 2015, 10:57 ]
Na vrh
goldy60
03 mar 2015, 11:06
Član #12654
Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46
Lokacija: ljubljana - Bežigrad
Objav: 164
gorgh je napisal(a): ...

Kolk stane obnova od oka in kolk cajta to rabjo da se obnovi? )) Če se kaj spomniš....

Sem tud na to opcijo padel, ker nove verjetno ne bom kupil, ker bo spet preveč dnarja šlo za to investicijo

Rabljene mi ne dišijo, ravno zarad tega kar si ti napisal )

Pa še nekaj, mal sem gledal po volvo parts online...pa mi iz slike ni kristalno jasno ( pač nisem na tem področju dober ) a ta polos, a to je ena polos al dve ( na vsaki strani menjalnika ena )?

Če se obnavlja eno, se verjetno da obnovit obe hkrati?



http://www.vargalant.si/podvozja-avtodeli
tam se pozanimaj
Na vrh
Volvej
03 mar 2015, 11:49
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Dve sta, iz leve strani menjalnika do levega kolesa in iz desne strani menjalnika do desnega kolesa.
Na vrh
gorgh
03 mar 2015, 13:31
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
se obnavlja obe hkrati ce se da ze eno obnovit, kot npr ko menjas vzmetenje na obeh straneh, al samo tisto ki rabi bit obnovljena - po potrebi??

Thx
Na vrh
gorgh
10 mar 2015, 10:00
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Rabim pomoč znalcev, homokinetični zglob je zanič, ima luft, in tudi notranji....polos se bo dala obnovit, zunanji zglob bom pa nov naročil, pa sedaj hudiča ne vem kateri je pravi za mojega, ker sta dva...

Nikjer, ampak nikjer ne najdem, kateri bi bil pravi za mojega....c70 2,3 t5 2001 avt aw55/50sn

Je sploh važno in pašeta oba al mora bit določen, če je zdej en tip, mora pol tud bit al kako?

Malo me bega, ker jst imam tak cv joint ( nismo podirali, ker čakam prej robo da pride, samo tko na hitro ko smo preverjali kako pride prišraufan ) da pride prišrafvan z vijakom skozi center luknje ( kot na prvi sliki ) na feltni.....povsod pa navajajo da je oni drugi na spodnji sliki ki ima matico.

Slika je kr ena iz Google slik, ne naročam tukaj, samo za orientacijo oz predstavo



Ali tale:


[ Uredi 23 mar 2015, 14:47 ]
Na vrh
Blaise
10 mar 2015, 12:58
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Prvi je pravi. Na sredini platišča vzemi dol plastičen pokrovček in poglej če vidiš glavo vijaka in matico.

za orientacijo:
http://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/wheel-drive/drive-shaft-parts/joint-kit-drive-shaft-outer/1014187/
Na vrh
gorgh
10 mar 2015, 13:10
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ja ja, sej to sem prej že pisal, pri meni je samo glava vijaka M8, nobene matice....nismo pa nič še razdirali....se mi zdi da je tudi ta pravi za katerega si napisal....bom naročil pa bomo vidl, čene bom pa še enga naroču jebatga

[ Uredi 10 mar 2015, 13:10 ]
Na vrh
gorgh
14 mar 2015, 19:23
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Evo, zrihtano.

Menjal prednji desni lezaj, desno pesto, desni homokineticni zglob, polos dal obnovit oz. so menjal komplet notranji menjalniski zglob na polosi - so rekli, da je bla katastrofa ko so odprli ohisje.

Skratka, stestiral avto, in je puska, sproti dal se letne gume in takoj prititisnil 250ko da smo sprobal, use dela.

je bila zgleda res katastrofa, ker se je odpravilo se polno ostalih motecih elementov z obnovo in menjavo vseh teh delov, za katere pa prej sploh pomislil nebi da so vzrok bili...

Menjalnik pri mestni voznji kjer se veliko dodaja in osvzema plin popolnoma drug, nic vec "klonkanja" pri spuscanju in dodajanju gasa v 2 ali 3 prestavi, tud iz n v d ali r, ni vec butanja tko kot prej. Pa sem mislu ze menjalnik dol dajat in ga obnovit cene kar rocnega notr zarad tega....

Svasta, skratka, avto puska

[ Uredi 14 mar 2015, 19:27 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
14 mar 2015, 19:44
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Super! Kot sem ti rekel, če pelješ k pravemu mehaniku, je na koncu zgodba taka! ;)
Na vrh
gorgh
16 mar 2015, 14:10
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ja, res je, sej se je na koncu vse videlo oz čutilo, ko si bil pod avtom....

Avto je uglavnem res puška, zdej sm se en tedn vozu s cliotom, ko sm čaku na kose in se nism hotu vozit z zjebanimi stvarmi, pa k sm dobu nazaj tega, jao, ker nasmeh ko se spet v boljšem avtu voziš )))

Zdej morm pa sam še armaturko zrihtat, so mi pol leta nazaj počl nosilci ker zategnjeno je use pri požarni, in so črički za kozlat, dobr da je ozvočenje dobro, da preglasi tisto pizdarijo, drugač bi ga kar u grabn zapelal ko tok škripa.....spet en projekt use ven zmetat pa pošvasat in ojačat z kovinskimi nosilčki....
Na vrh
gorgh
19 mar 2015, 14:17
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
A je kdo doma kje blizu Varaždina oz, da se vozi kje na tisti relaciji mogoče?

Za kakšno protiuslugo seveda....

Nekaj notranjih kosov ( že odšraufanih ) ma en dec od C70 bež notranjost in komplet vrata...pa bi rabil da se na hitro pogleda, da ni vse skup za v smeti?

Se ne bi glih na izlet vozil 200km do tja pa da ugotovim da je vse skup za u smeče

[ Uredi 19 mar 2015, 14:18 ]
Na vrh
gorgh
23 mar 2015, 12:13
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Spet ena, upam, da samo "težavica".

Danes zjutraj sem se peljal na šiht, in sm porajtu tako občutno zabijanje pri spuščanju gasa pri nižji hitrosti, nekaj kar se prej ni dogajalo, pohodim mal da sprobam če se slabša s hitrostjo, nakar ugotovim, da je pritisk turbine ustavljen pri 0,4 bar - palčka se fiksno ustavi/nič ne trese, pri 0,4 bar - avto gre seveda, primerno slabše.

Motor teče lepo, nobenih znakov nepravilnosti, vakum je tak kot mora bit, lučka nbena prižgana.

Zdej itak, ko pridem dam, pogledam tapru use cevke povezane s turbino itd....sam tko, a je kakšna znana napaka, da se pritisk ustavi pri 0,4 bar - to verjetno nebi bilo tako, če bi bla kakšna počena cevka/cev, pa tudi vakum nebi špilal?

Komu kaj znano, teh 0,4 bar? ))

Preden sem to porajtal je avto delal in šel normalno, ker sem proti jeprci na ravnini še prehiteval en avto iz naselja ven in je potegnilo tako kot mora, to sm porajtal čez cca 10 km, ko sem se jajcal 50 km/h proti vodicam....

[ Uredi 23 mar 2015, 12:14 ]
Na vrh
gorgh
23 mar 2015, 16:35
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
A kurc ga gleda tega sveda, zdej sm su dam iz sihta pa kar usr cudezno dela....pritisk dober in ga lepo drzi kot mora, avto leti, sm ga prbijal celo pot da bo ja kej crknil, pa kr dela....

Pol pa bot pametn
Na vrh
tomsom
25 mar 2015, 19:07
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Jure, vse najboljše in velik varnih kilometrov brez zapletov ! ! ! !
Na vrh
gorgh
05 maj 2015, 08:55
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Spet smo malo "projektirali"....

S frenkom sva dala ven komplet armaturo, vsi štirje nosilci armature (tisti ki pridejo prišraufani skozi požarno steno ) so bili polomljeni oz. zdrobljeni, armatura se je na roko premikala 3-4 cm ko si jo poguncal...gor dol, naprej nazaj, da ne govorim o prisotnosti čričkov in škripanja med vožnjo....

Skratka, komplet armaturo in volan sva dobila ven v uri in pol, seveda brez Frenka, bi sam za to porabil cel dan.

Potem je majstr Frenk v štirih urah prilotal in pošvasal nove kovinske nosilce na armaturo, vmes sm jst v števcu zamenjal vse žarnice in malo pucal pa rihtal te drobne pizdarije ki jih je miljon.....

Potem pa še dobre tri urce za vgradnjo in avto se je že vozil po cesti...kakšna milina je zdej to vozit....nobenga črička, armatura fiksna kot zabetonirana, kar nekaj mi manjka )

Kasneje dodam še nekaj fotografij samih nosilčkov.

Pa javna zahvala Frenku za pomoč, dec je res majstr za take podvige

[ Uredi 05 maj 2015, 08:56 ]
Na vrh
gorgh
06 maj 2015, 09:20
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Še slike, ni glih estetsko narejeno, men je samo važno, da služi svojemu namenu, itak se ne vidi

Slike slečene armature, polomljenih nosilcev ( vsi so bili takšni ), ter novih.















[ Uredi 06 maj 2015, 09:21 ]
Na vrh
thor43
06 maj 2015, 09:47
Član #4682
Prijavljen dne: 20 maj 2013, 00:07
Objav: 79
upam da si dal v osnovno barvo, drugace bo hitro zacelo rjavet vse skupaj:)
drugace pa dobra ideja s temi nosilcki!
Na vrh
gorgh
06 maj 2015, 11:37
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Nisem nič, sem mel v načrtu, da zalijem s tekočo plastiko, pa se mi je zeeeeelo mudilo, da je bil avto sestavljen do cajta, tko da sem potem kar tako pustil Še tko sem jedva ujel cajt....

Predn bo prerjavelo, bo avto že stokrat u preši pomoje
Na vrh
gorgh
26 maj 2015, 12:36
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Danes smo v pričakovanju, saj bom domov privlekel dve leti starejšega bratca, skoraj da dvojčka po izgledu, ista motorizacija in me7 elektronika

Služil bo za dnevno uporabo ( v kolikor ne bo kakšnih problemov z njim, ga niti nisem kaj preveč kontroliral ), primarno pa bo "donator" kosov če na trenutnem kej crkne - pa tudi za swap menjalnika bo prišel v poštev, je namreč ročni menjalnik. Od opreme pa vse razen šibedaha nima ( gretje, memory, lesen volan, črno usnje, dolby,... )

Slike kasneje ko privlečem šajtrgo domov

[ Uredi 26 maj 2015, 12:37 ]
Na vrh
gorgh
09 jun 2015, 12:20
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Eno vprašanje, če mi lahko kdo to razloži.

Pred cca dvemi mesci se mi je prižigat začela lučka za "check engine", torque pro aplikacija vrže napako "p0422" Main Catalyst Efficiency Below Threshold ( Bank 1 ), ki se mi je vsakič ko sem napako zbrisal nazaj prižgala po cca 50 km....

Zanimivo je to, da avto v delovanju ( od prikaza napake naredil že več tisoč km ) ne kaže nobenih znakov nepravilnosti, tudi performanci so identični kot prej ( do meje sposobnosti zaznavanja teh min. razlik ), skratka pri delovanju je vse enako kot pred to napako....

Tudi poraba goriva je ostala nespremenjena, če ne malenkost manjša pri istem načinu vožnje - zadnji štirje tanki naprimer: 8,6 9,4 8,3 8,9 na roko računano - mi pa potovalni računalnik sedaj kaže višjo porabo - 0,2 dcl je bilo vedno odstopanja, sedaj pa že kar 0,5 kaže v plus ( večja poraba na rač, kot dejansko ).

Včeraj po tankanju goriva se mi je lučka čudežno sama od sebe ugasnila in se danes do lj še ni prižgala nazaj

Kje v takem primeru, ko sploh ni moč zaznati nepravilnosti pri delovanju avta kljub lučki, začet iskat "okvaro" oz. kos ki je kriv za lučko, v primeru da se mi lučka prižge nazaj?
Na vrh
Blaise
09 jun 2015, 14:07
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
Živjo
O2 senzor za katalizatorjem sproča to napako. Pomeni pa, da senzor ni zaznal spremembe izpušnih plinov glede na O2 senzor, ki se nahaja pred katalizatojem.
Napaka sporoča 2 stvari: slab ali nedelujoč katalizator ali napačna mešanica zraka in goriva v motorju.
Če je bil tvoj katalizator že kdaj zamenjan s cenejšim, lahko tudi zato sporoča napako, zaradi slabše uporabljenih materialov v katalizatorju in izpuh ni dovolj čist.
Na vrh
Blaise
09 jun 2015, 22:28
Član #3095
Prijavljen dne: 25 nov 2012, 10:30
Lokacija: Morav?e
Objav: 155
aja, še to, bank 1 pomeni tisto stran motorja, ki ima bat št. 1
Na vrh
gorgh
10 jun 2015, 08:07
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
To je pa že znanost )

Hvala za odgovor, bom počakal, da se lučka ( upam sicer da ne ) prižge nazaj....po 200 km se še ni prižgala nazaj po samodejni izklopitvi....

Sicer pa, če prav razumem...je lahko več krivcev iz tvojega razbranega:
- 02 lambda/senzor
- katalizator zanič ( da bi bil že kdaj menjan, ne vem, je pa original kos )
- maf ( glede na napisano, da si omenil slabo mešanico - ali lahko celo tudi injektor kakšen zajebava??? )
Na vrh
gorgh
02 jul 2015, 14:15
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Včeraj narejen oljni servis ( že 2. letos, prejšni je bil sred februarja ) na 10.000 km, še kar pridno melje, stanje km ( na števcu ) 311.000.

Popije točno od max do min na palčki, v servisnem intervalu 10.000 km.

Kupil sem še volvo kapce za ventilčke in pa dve volvo moose (črn moose na rostfraj barvni podlagi - ni barva, je prov "kovinska podlaga". ) nalepki

Tja do septembra enkrat bom imel že popolnoma novo usnje na prednjih sedežih in pokrovu "arm resta", avto bo pa šu tud na full option poliranje z vsemi tistimi nano nanosi/zaščito pizdarijami.....

potem pa pride še nekaj lepih slikc

Pa še ena "zanimivost", prejšni teden me je v medvodah videl prejšni ( kakšne 3 pred mano ) lastnik, ki se je oglasil še tu v tej temi in je prec prišel pogledat avto ))


[ Uredi 02 jul 2015, 14:44 ]
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 5 [6] 7

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 63, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete