Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo C70 2.3 T5 aut 2001

Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6 7
Avtor objava
Volvo. 4 life
28 sep 2014, 17:47
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
cca 6 sek do 100 in cca slabih 10 sek do 140. Super! ;)
Na vrh
mrv
28 sep 2014, 18:01
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
tomsom je napisal(a): ...

vajtsnejk je napisal(a): ...

gorgh je napisal(a): ...

http://youtu.be/2jAyR3HGzUI

Mal je blo dolgcajt na semaforju cakat....



odličen pospešek in zvok kot se spodobi

Res, vse super, samo menjalnik ti je nekaj počasen.




men se ne zdi
Na vrh
tomsom
28 sep 2014, 18:45
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
vajtsnejk je napisal(a): ...

tomsom je napisal(a): ...

vajtsnejk je napisal(a): ...

gorgh je napisal(a): ...

http://youtu.be/2jAyR3HGzUI

Mal je blo dolgcajt na semaforju cakat....




odličen pospešek in zvok kot se spodobi

Res, vse super, samo menjalnik ti je nekaj počasen.




men se ne zdi


Toliko je govora o tem kako je AW55-50SN počasen, da sem se pridružil satirikonu o tej debati še jaz, čeprav sem eden redkih ki zagovarjam ta menjalnik.
Meni sploh ni počasen, da je, je bilo rečeno v hecu.
Meni je super.

[ Uredi 28 sep 2014, 19:17 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
28 sep 2014, 19:30
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Lahko posnameš, oz. poštopaš čas od 100-200? Kar je pod 12 sek, je res hitro ;)
Na vrh
dejanLPG
28 sep 2014, 20:22
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 255
https://www.youtube.com/watch?v=8uUkpH0cI-E
Na vrh
Spletna stran
dejanLPG
28 sep 2014, 20:24
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 255
Moj gre v 2.prestavi slabih 130 ( 4 prestave )
Na vrh
Spletna stran
gorgh
28 sep 2014, 21:31
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Lahko posnameš, oz. poštopaš čas od 100-200? Kar je pod 12 sek, je res hitro ;)


Je ze dejan pripopal to "meritev", pod 12 ni, je pa nekih 13 cca.

Dons je avto su k kirurgu na menjavo krmilne plosce menjalnika @ tomsom,, pa bom potem se enkrat posnel use u enmu kosu, ce se bo avto sploh se hotu premaknt po menjavi krmilke ker se mi zdi da avto po menjavi glave odtenek bolj gre, to je blo posnet pred tem, sam neke hude razlike verjetno ni, bolj placebo efekt , ne vem
Na vrh
gorgh
13 okt 2014, 17:07
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Malo updeta na vozu, spet smo vijolice metali v pleh....al jebatga, s sabo u zemlo ga tud ne bom odnesu nakoncu....

Kakorkoli, naročena in zamenjana krmilka avtomatskega menjalnika, komplet novo olje in narejena adaptacija....sprva ni bilo nekaj drugače, sedaj po 1.500 km pa se je zgleda use skupaj le navadilo, menjalnik je sedaj odličen! Majka! Menjal mi je seveda, kdo drug kot tomson, samo adaptacijo sem šel delat drugam, ker njega v moj ecu ni spustilo, zakaj ne vem.

Ob tem sem menjal tudi staro grelno pečko, ki se je uscala pred kratkom, naročil še nov kabinski filter, nov zračni K&N panelni filter, spotjo se je naredil še mali servis ( olje motorja in filter ).

Avto pa sem tudi včeraj na ac koper - ljubljana malo bolj stestiral....cagar se premakne konkretno čez zadnjo številko 260 tako, da ...po števcu bi reku kakšnih 270, mogoče kaj več....nisem pa držal gasa v podn minuto, ker cvikam da bi kakšen bat ali kaj drugega v glavo dobil.

Sta me najdla dva južnjaka, en v na pogled hudem bmwju serije 3 ( novejša ) ter neka mecka E, pa sta hitro odnehala se limat na guzo v koloni, ko smo parkrat potegnil iz kolone ko se je mal sprostilo naprej, verjetno sta bolj slabo spala danes.

Skratka, mlinček melje dalje.

Plani za bližnjo prihodnost pa bo 3" downpipe z športnim katalizatorjem in dvema lamdama za me7 elektriko....700€ bsrtuning, sem se že pozanimal in naj bi bil straight plug and play brez lučke za sondo/motor ob menjavi.

če seveda, ne gre rakom žvižgat še kaj drugega kaj kmalu....
Na vrh
Damijan
14 okt 2014, 13:51
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Je avtomatik AisinWarner?
Na vrh
gorgh
14 okt 2014, 15:19
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ja, 55/50SN
Na vrh
tomsom
14 okt 2014, 15:41
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Se spodobi da dodam kaj, glede na to da sem vozil ta projektil, ampak dobesedno projektil.
Z zagotovostjo lahko trdim da je ta avto nekaj izmed najhitrejšega kar sem vozil.
Glede končne ne morem nič reči, ampak kar se pa pospeškov tiče je pa strupen k osa!
Avtoček se res pelje izredno lepo in gredo kar lepo kocine pokonci ko zahodiš na polno.
Glede na prevoženo kilometražo, se mi zdi da sem nekje ujel da ima 400kkm, menjalnik dela ultravijolično precizno. Kar me je zares fasciniralo, pa je hitrost prestavljanja napram moji D5ki, katera ima identičen menjalnik, vendar niti približno ne tako hiter in odziven.
Kapo dol!
Na vrh
Volvo. 4 life
15 okt 2014, 15:04
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Ko ti gre motor cugrunt, maš idejo

https://www.youtube.com/watch?v=VUnhMnTOhKA
Na vrh
gorgh
15 okt 2014, 15:27
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ne klič hudiča, pol pa prec še sebe prej na "cugrunt "preklopm od hudga....
Na vrh
gorgh
22 okt 2014, 20:13
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
..

[ Uredi 23 okt 2014, 07:58 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
23 okt 2014, 12:00
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Sem ti glih hotu odpisat Pri meni, ni bilo nobene razlike. Glede na to, da imaš raketo že sedaj, tudi pri tebi ne bo. Je pa res, da ko odpreš pokrov, zgleda hudo .. torej, jaz bi že zaradi tega šel v to, sploh če si daš še stekleno havbo
Na vrh
mrv
23 okt 2014, 12:08
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
men se je poznala razlika

Na vrh
gorgh
23 okt 2014, 12:11
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ma ja, sej, sm mal prehitr uprašu, bom še razmislu, sm pol polhno informacij okol tega najdu, in res, kar "množično" pišejo ,da je efekt sicer na me7 elektroniki večji kot na pre me7.

Po drugi strani pa spet, nekateri omenjajo, da zna pri ekstremnem mrazu ( verjetno daljše obdobje) bit kaj narobe, da zna zamrznit throttle body itd, da se je že dogajalo....bom še mal premislu.

Počasi, najprej zdej 3" downpipe s športni cat naročim, menjam, potem pa počasi naprej

Aja, če bo kdo bral, govora je bilo o RIP ( reverse intercooler piping ) pa sem zbrisal vprašanje.

za izgled pod haubo pa men bolj dol maha, dokler niso kje kaplice olja mi je vseeno, važn da je tehnika znotraj motorja poštimana in da deluje kot mora.

[ Uredi 23 okt 2014, 12:13 ]
Na vrh
mrv
23 okt 2014, 12:14
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
gorgh je napisal(a): ...

Ma ja, sej, sm mal prehitr uprašu, bom še razmislu, sm pol polhno informacij okol tega najdu, in res, kar "množično" pišejo ,da je efekt sicer na me7 elektroniki večji kot na pre me7.

Po drugi strani pa spet, nekateri omenjajo, da zna pri ekstremnem mrazu ( verjetno daljše obdobje) bit kaj narobe, da zna zamrznit throttle body itd, da se je že dogajalo....bom še mal premislu.

Počasi, najprej zdej 3" downpipe s športni cat naročim, menjam, potem pa počasi naprej

Aja, če bo kdo bral, govora je bilo o RIP ( reverse intercooler piping ) pa sem zbrisal vprašanje.

za izgled pod haubo pa men bolj dol maha, dokler niso kje kaplice olja mi je vseeno, važn da je tehnika znotraj motorja poštimana in da deluje kot mora.


kupiš od stare 850ke stock napeljavo eni so mele reverse pipe

Drugač pa ta podvig ki gre fajn v $$$

http://www.ipdusa.com/products/4673/113685-reverse-intercooler-piping-rip-kit-for-1995-1998-p80-850-c70-s70-v70-turbo-models
Na vrh
gorgh
23 okt 2014, 12:27
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Ja, tudi to sem ujel na enem tujem forumu, da so mel nekatere ze stock napeljavo tako, in so celo naredil vpoklic, ker ni bilo OK, zaradi zmrzavanja. In potem so naredil tko kot je zdej.

Da bi le un vedu, k jih je menjal pri vpoklicu, bi jih prihranil in 20 let kasnej prodajal za dober dnar kot tuning material

mnja, je kar drago, za me7 je na do88 komplet, samo menjaš, nekaj čez 360 Eur

vajtsnejk je napisal(a): ...

gorgh je napisal(a): ...

Ma ja, sej, sm mal prehitr uprašu, bom še razmislu, sm pol polhno informacij okol tega najdu, in res, kar "množično" pišejo ,da je efekt sicer na me7 elektroniki večji kot na pre me7.

Po drugi strani pa spet, nekateri omenjajo, da zna pri ekstremnem mrazu ( verjetno daljše obdobje) bit kaj narobe, da zna zamrznit throttle body itd, da se je že dogajalo....bom še mal premislu.

Počasi, najprej zdej 3" downpipe s športni cat naročim, menjam, potem pa počasi naprej

Aja, če bo kdo bral, govora je bilo o RIP ( reverse intercooler piping ) pa sem zbrisal vprašanje.

za izgled pod haubo pa men bolj dol maha, dokler niso kje kaplice olja mi je vseeno, važn da je tehnika znotraj motorja poštimana in da deluje kot mora.


kupiš od stare 850ke stock napeljavo eni so mele reverse pipe

Drugač pa ta podvig ki gre fajn v $$$

http://www.ipdusa.com/products/4673/113685-reverse-intercooler-piping-rip-kit-for-1995-1998-p80-850-c70-s70-v70-turbo-models


Na vrh
Volvej
23 okt 2014, 21:09
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
No novejši modeli imajo že serijsko tak nareto, tako da mogoče je nekaj na tem.
Na vrh
mrv
23 okt 2014, 21:56
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
je kdor že zasledil da bi naj T5 motorji za američki trg bli 2.5 motorji ?
Na vrh
gorgh
02 dec 2014, 14:44
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Eno vprašanje, ki se veže na homologacijo....

Ker nikjer hudiča ne dobim "jewel" headlights, sem se odločil, da bom verjetno naročil tele "DEPO" iz amazona, za nekaj pod 300 dolarsu....

http://www.amazon.com/Volvo-03-04-Headlight-Assembly-Pair/dp/B00IWXUEXU/ref=pd_sim_sbs_auto_2?ie=UTF8&refRID=0BRYBAF484XN1E04NZC7

A bom imel kakšne pizdarije s tehničnim pregledom, je zadeva simpl za uredit USA - EU svetenje al karkol že more bit, da je po zakonu v EU al so bolj konkretni posegi v luč?

Hvala za pomoč!
Na vrh
damiani
02 dec 2014, 22:00
Član #2483
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47
Objav: 139
Pozdravljen!

Malo poznam te zadeve okoli usa luči. Prva razlika je ta, da kljub temu da piše v oglasu da so po EU standardu, mora le to biti vidno oz napisano na steklu ali pa vsaj nekje na luči na vidnem mestu, da lahko kontrolnik na tehničnem (ali policist tud to smo že doživel) to preveri. Če tega ni, so vse ostalo "bučke"!! In največkrat ni!! Še posebej, če so luči drugačne od običajnih, kar jewel so! Ta EU normativ naj bi potrjeval, da je steklo iz ustreznega materiala in se v primeru trka zdrobi v neostre dele (as far as I know). Ne vem če je enako za plastične luči?! EU normativ je pomemben predvsem za glavne luči, ostalo kot so meglenke smerniki in podobno je bolj sprejemljivo, če seveda spet ni nekaj posebnega! Preveri tudi kakšen tip žarnic gre v te luči, ker američani imajo namesto 55W mislim da 45W moč. Razlika je v drugačnih nastavkih za pritrditev in potem je čira čara, da dobiš podobno zadevo pa še napako ti javlja! Mnogi usa žarometi imajo čisto raven zgornji rob snopa, kar pri nas ni problematično (samo da ni obratno kot pri UK žarometih!). Glede na to da je proizvajalec Depo, ki je dobro poznan tudi na EU trgih, bi lahko verjel da bojo luči OK tud za naše EU "strokovnjake", ampak na tvojem mestu bi vseeno preveril zadeve maximalno, še posebej ker je amazon tako-tako, znesek pa tudi ni majhen, ne glede na to da so US dollars!!
Upam, da sem kaj pomagal?!

Lxcp
Na vrh
gorgh
03 dec 2014, 11:04
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
E thanx, za tole, sem poslal prodajalcu mej oz. sporočilo, da naj preveri te stvari pa mi odgovori.

Ja itak, kolikor koli je dnarja, ga je škoda, če gre za brez veze ))

Sicer sem pa itak labilen kot najstnica, en dan me ima, da bi kr naroču, pol me mine in me sploh ne zanima, pol me spet piči ))) Dajmo času čas
Na vrh
damiani
03 dec 2014, 19:52
Član #2483
Prijavljen dne: 29 nov 2011, 23:47
Objav: 139
He he, pol veš kolk sem jaz labilen pri treh!!!

Lxcp
Na vrh
gorgh
08 dec 2014, 13:27
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
A je kakšen majster tle, ki bi mi vedu povedat kakšen ET platišč je še sprejemljiv za mojo drvarnco? Oziroma bi dal distančnike, sam se valda da iz ET razbrat kolk je treba distančnike dat!? Da so gume seveda čimbl ven in da ne drsa tud če smo štirje v avtu

A obstaja kakšna tabela, al je use varianta probaj različne debeline pa boš vidu?
Na vrh
gorgh
23 dec 2014, 14:48
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Nič novega, samo "priprava" na zimo z zimskimi papuči...




Še to leto, najkasneje v prvem tednu drugega leta, pa bo obrnil 300.000 ( na števcu seveda )
Na vrh
gorgh
27 feb 2015, 12:29
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Dragi (re)volverasi,

Novo leto, novi problemi.

Pred kratkim sem opazil nove probleme, in preden zacnem z menjavo kosov bi prosil za kaksno idejo ce je kdo ze imel tak problrm.

Gre za vibriranje, ki se pojavi ce so sledeci pogoji izpolnjeni:
- zavijanje v levo (dovolj ze min zavijanje na ac npr)
- dodan plin - vec ko je gasa bolj je intenzivno
- visja hitrost nad 90 se zacne opazati, visja ko je bolj je intenzivno

Zadeva popolnoma izgine ce se plin izpusti, sem probal tud pobremzati in ni nic.

Pri zavijanju v desno tega ni niti minimalno. Na ravnem pa tudi bolj poredko...


Lezaje sem izlocil ker bi verjetno skoz kaj ropotalo ne samo pri gasu....

Any idea? Thx



[ Uredi 27 feb 2015, 12:32 ]
Na vrh
Volvej
27 feb 2015, 12:33
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1554
Polos, homokinetični zglob?

[ Uredi 27 feb 2015, 12:34 ]
Na vrh
gorgh
27 feb 2015, 14:31
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
a se to da preverit in vidis za zihr kaj je slo rakom zvizgat, al je treba menjat pa pol sele vids aj blo to to?
Na vrh
Volvo. 4 life
27 feb 2015, 18:48
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
gorgh je napisal(a): ...

a se to da preverit in vidis za zihr kaj je slo rakom zvizgat, al je treba menjat pa pol sele vids aj blo to to?


Če pelješ do pravega mehanika, ti bo TOČNO povedal kaj ne. Če pa pelješ do neprevega mehanika, pa bo obveljalo to, kar si napisal. Simpl ko pasulj
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 4 [5] 6 7

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 60, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete