Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

VOLVO V60

Avtor objava
VOLVO V60 II
17 mar 2021, 16:42 Predogled tiskanja
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Pozdravljeni,
Sem nov član kluba in prvič tudi lastnik Volva. Zaenkrat ne morem biti bolj zadovoljen. Avto je res super. Sem gledal bolj nemce , Volva sploh nisem poznal, ampak potem me je celoten paket Volva najbolj prepričal. Kvalitetni usnjeni sedeži, memory paket, les - driftwood, dizajn res popedenan. Poleg tega pa japonski menjalnik, poštimana dizel mašina, pogon spredaj, dovolj prostora, sploh ne najdem kritike. Mogoče bi bil meredes e bolj zvočno zatesnjen, ampak dobit spodoben rabljen primerek mb je misija nemogoče, c razred je pa majhen in utesnjen s štrlečim ekranom... Kapo dol za Volvo. Mislim, da ima Volvo trenutno res lepe in dobre avte.
Kakorkoli avto je pri hiši in malo sem že bral kam vozite servisirat, nisem pa zasledil kakšne imajo kaj cene uradni volvo servisi. V KMAG so mi rekli, da pride servis 350 Eur to pa je tudi vse kar vem. A kdo ve koliko se po navadi računa za delo, olje na liter in koliko so filtri za olje in kabino. Koliko olja sploh pride v D3 mašino?
Na vrh
alfasan
18 mar 2021, 09:41
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Dokler imaš garancijo oz jamstvo se moraš pozanimati, kakašni so pogoji. Pri jamstvu so vedno neki pogoji kje lahko servisiraš.
Druače pa zavisi kaj želiš in pričakuješ od servisa.
Menjavo motornega olja, in vseh 4 filtrov lahko daš kamorkoli.
Sam kupim ponavadi preko spleta filtre renomiranih proizvajalcev, olje pa po specifikacijo 0w20 s certifikatom za volvo. rabiš 6 litrov olja. vse skupaj pride cca. 100€
zračni filter in klima filter lahko zamenjaš sam. 0,5 ure dela. olje, oljni in naftni filter pa pelješ kamorkoli. Imaš cel kup hitrih servisov. V Lj npr. je največji servis avtostop. Za olje menjati so dobri. daš jim pa samo 5 litrov olja. potem pa se zapelješ po menjavi ca 15 minut. ugasneš in po 15 minutah preveriš nivo in po potrebi doliješ 2-3 deci, se ponovno zapelješ in izmeriš nivo. Večina mehanikov je namreč runklnov in če jim boš dal 6 litrov olja bodo vse notri zlili. kar je preveč.
No strošek menjave olja oljnega in naftnega filztra je pri avtostop 25€. Na AMZS od 35-60€. hitri servisi servicemax nekje 25-50€, na pooblaščencu pa je delo + material cca. 300-350€
Pri fušarju brez davkas pa tudi 20-50€.
Torej redni servis te pride 150€ z računom! Davek moraš plačati, saj voziš šveda.
Menjava olja v menjal niku če imaš avtomatika je od 180-400€.
sam sem peljal mojega marolt v horjulu. Ne vem od kje si, sigurno boš našel koga ugodnega. Plačal sem natanko 260€ olje+delo (olje sem prinesel originalno), če bi pa dal svoje olje bi bilo pa nekje 280€. Če bi prej vedel ne bi sam kupoval olja.
Menjava zavor. Prednji diski in ploščice 100-150€, zadnji diski in ploščice 80-120 kupiš pa sam. Če ne znaš menjati sam (ni neka znanost) za delo boš dal za komplet od 100-250€ z davkom! Odvisno kje. pote mmoraš menjati še olje v zavorah. v LJ avtostop zamenja za 25€. Se mi ne da da bi sam menjal, ni računice. Na pooblaščencu bo 3x dražje. Ko ti bo crknil EGR ventil (kar ti bo ziher) boš peljal Tunercu vb Novbo mesto in ti bo zrihtal za 10% cene menjave z novim.
Glavni servis na 150.000-180.000 to je zobati jermen, vodna pumpa, mikro jermen, napenjalci. Obvezno kupiš originalno! razlika v ceni je samo 100 €. Zobatega jemrena sam ne bi peljal ala avtostop in hitri servisi, tam dobiš kakšnega vajenca pa ti kaj zajebe. Pelješ h kakšnemu bolj sofisticiranemu. Poguuglaj en Tomaž, pa Bauman, pa na Igu je en ki je že cel kup volvotov pošraufal. cena cca. 800€. Na pooblaščencu cca. 1200€
brisalc metlice kupiš preko spleta najboljše komplet 30-50€ in menjaš sam.
drugo ti pa ne bo crknilo vsaj do 300.000-350.000 km.
Na vrh
VOLVO V60 II
18 mar 2021, 10:28
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Uff, hvala. Vidim, da mate naštudirano. Trenutno je še v tovarniški garanciji. Tovarniška garancija velja kjerkoli, vendar mislim, da bo treba na servis k pooblaščenemu, ko bo čas za to. Jaz to delam od 12 do 15 jurjev. Pa sem še vsak avto prodal naprej s skoraj 400k popolnoma izpraven. Avtomatik je, d3, inscription. Dober ko pes
Na vrh
alfasan
18 mar 2021, 11:04
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
"dober ko pes" odvisno katere pasme.
Če je avto v tovarniški garanciji potem je vseeno kje ga servisiraš. Serviser mora imeti registrirano dejavnost. Dokazati moraš le, da so bili uporabljeni ustrezni nadomestni deli (račun).
Kadar je pa govora o jamstvu potem pogoje servisiranja postavlja jamstvodajalec.
Pazi: zakonska garancija je 2 leti, torej velikokrat nekateri sicer pišejo o 5+ letnih garancijah, pa dejansko to ni prava garancija temveč jamstvo. nekateri pri jamstvu tudi zahtevajo delno participacijo itd.
primer je kia, ki ima kao 7 letno garancijo. Če kdo misli, da bo 6 letih in 364 dneh dobil nov "avto" se pošteno moti. Brezplačno ti zamenjajo npr. kakšne tipke, ali pa ce crke radio. Ostalo bodo pa rekli ,da je iztrošeno.
Na vrh
VOLVO V60 II
18 mar 2021, 11:15
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Koga se pa priporoča za diagnostiko? Kak Volvomojster za elektriko mogoče?

Ko sem registriral avto, sem ga peljal na KMAG na tester za vsak slučaj. Ker je avto nekaj časa stal je javilo nizko napetost akumulatorja na testerju. To je verjetno za pričakovat, poleg tega je pa še ena koda IHU-U1A2500 MOST RING COMPLETE SIGNAL MISSING.
https://www.dtcdecode.com/Volvo/ICM-U1A1587

Kolikor gledam je en od možnih vzrokov da ni power supply tako, da je najverjetneje res vse povezano z nizko napetostjo akumulatorja. Na servisu so vsaj tako rekli. Bom pa za vsak slučaj še 1x peljal na tester. Če se slučajno ponovi, da se morebitne napake porihtajo še v garanciji.
Na vrh
VOLVO V60 II
18 mar 2021, 11:36
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
A Egr ventil se čisti, menja ali kar blindira? To bi bilo smiselno čistit na ene 40k.

[ Uredi 18 mar 2021, 11:37 ]
Na vrh
alfasan
18 mar 2021, 14:57
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
EGR ventil pustiš pri miru, dokler dela.
Ko ti javi napako pa greš k xxx in ti ga izklopi.
Razna čiščenja in ultrasoniče naprave so bulšit.
kolk časa bo zdržal je vprašanje kakšne vožnje imaš.
Če je akumulator enkrat fuč potem je fuč.
Ni kaj za razmišljati. Kupiš varto amg vrla 70Ah ali 80Ah poglej kater je tapravi.
Zamenjšaš ga pa sam ali pa se zapelji h katermu prijstlu spijta pivo in zamenjajta.
Potem pa čim manj išči napake na avtu in se raje vozi.
Na vrh
VOLVO V60 II
18 mar 2021, 15:38
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Hvala za info o egr. Čisti se ga s čistilcem za frgazerje, samo koliko je skrit je vprašanje... če se izklopi ni neke škode. Itak samo nepotrebne saje v mašino vnaša.

Kar se tiče napak se pa ne strinjam. V garancijskem roku je treba čimveč napak ugotovit in popravit v okviru garancije. Ne moreš leto star avto pa sam kupovat in menjat... Akumulator verjetno ni zanič, samo preveč prazen je bil, ampak Volvo selekt garancija in tovarniška garancija morata nekaj veljati. Jaz ga v dveh tednih sigurno nisem uničil in ga tudi plačevat ne mislim. Tik pred iztekom garancije mora vsakdo pripeljat avto na uradnis servis na pregled in tester. Zato, da se zadeve poštimajo. Vprašanje je edino kateri uradni servis je najbolj pedanten pri pregledih.
Na vrh
VOLVO V60 II
30 mar 2021, 21:47
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Še en obisk Kmag, 30 eur za tester in pranje + volvo on call nastavitve. Tokrat nič napak. Zgleda, da je bilo od stanja premalo napetosti nekaj časa.
Avto se pelje res super. Avtomatske luči so nekaj novega zame. Sam daje dolge luči in jih izklaplja, vidljivost super. Sedeži super, položaj za vožnjo top. Žre ga malo. Top avto. Edina stvar, ki moti je v prtljažniku, ta polica je precej nizka in jo je treba premikat gor in dol, da kaj vidiš v prtljažnik. Glasovne komande še nisem sprobaval. Zaenkrat bravo Volvo. Še z nobenim avtom nisem bil tako zadovoljen.
Na vrh
VOLVO V60 II
30 mar 2021, 22:23
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Volvo V60 (2020)
5-Doors D4204T16 TG-81SC

tale dizel filter je pa draga zadeva, na kolk km se menja?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/filters/fuel-filter-diesel/1066161/

[ Uredi 30 mar 2021, 22:44 ]
Na vrh
alfasan
31 mar 2021, 09:34
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Menjaš ga na 60.000 km. Če se ti zdi predrag lahko tudi podaljšaš interval.
ali pa kupiš ponaredek.
Veliko jih tega filtra sploh ne menja.
Na vrh
VOLVO V60 II
31 mar 2021, 09:44
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
Hvala. Na prejšnjem sem imel mislim, da 120k km interval. Nikoli se ni zabil ta filter, ampak dobro, to je bilo za bencin. Za nafto ne vem kako gre. Na 60k niti ni tako pogosto.
Na vrh
VOLVO V60 II
06 apr 2021, 14:05
Član #22141
Prijavljen dne: 17 mar 2021, 16:18
Objav: 75
https://www.volan.si/premiere/domace/6569777-volvo-v60/
volvo V60 D3 edition, 6-st. roč. (110 kW) – 36.990 EUR
volvo V60 D3 momentum, 6-st. roč. (110 kW) – 41.902 EUR
volvo V60 D3 A momentum, 8-st. sam. (110 kW) – 44.440 EUR
volvo V60 D3 inscription, 6-st. roč. (110 kW) – 45.978 EUR
volvo V60 D3 A inscription, 8-st. sam. (110 kW) – 48.536 EUR
volvo V60 D4 A business, 8-st. sam. (140 kW) – 43.990 EUR
volvo V60 D4 momentum, 6-st. roč. (140 kW) – 45.281 EUR
volvo V60 D4 A momentum, 8-st. sam. (140 kW) – 47.836 EUR
volvo V60 D4 inscription, 6-st. roč. (140 kW) – 49.357 EUR
volvo V60 D4 A inscription, 8-st. sam. (140 kW) – 51.932 EUR
volvo V60 T6 AWD A momentum, 8-st. sam. (228 kW) – 56.468 EUR
volvo V60 T6 AWD A inscription, 8-st. sam. (228 kW) – 60.742 EUR

Malo cenovne primerjave. Najcenejši D4 inscription letnik 2019 in mlajši je 34 jurjev. Se pravi pade cena od oglaševanih 52 jurjev za 18 jurjev prvo leto. Letniki konec 2018 ali začetek 2019 pa okrog 30k najnižje. Se pravi drugo leto je trenutno 4k nižje. Seveda pa za 52k verjetno še nobenega niso prodali, verjetno je 40k bolj blizu prodajni ceni novih. Me prav zanima, če zavarovalnica izplača 52 jurjev, če ga stolčeš.

[ Uredi 06 apr 2021, 14:09 ]
Na vrh
Simon Gregorič
20 mar 2023, 15:06
Član #27380
Prijavljen dne: 20 mar 2023, 15:02
Objav: 1
Pozdravljeni,

sem nov na tem forumu. Malo razmišljam o nakupu Volvo V60. Najbolj me vleče k bencinarjem, ker delam letno med 12 - 15k km. Dizla me je malo strah :-/
Ima kdo izkušnje z V60 T6 izvedbo?

lp,
Simon
Na vrh
alfasan
29 mar 2023, 08:49
Član #14691
Prijavljen dne: 22 jun 2018, 10:39
Objav: 246
Ponudba bencinarjev je zelo skromna in v sled temu je to že večji riziko.
Razen če te zanima T6 zaradi večje moči in si pripravljen več plačati, potem je to smiselno.
Na vrh
P3cho
29 mar 2023, 21:00
Član #2274
Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21
Objav: 50
Jst imam zadnja 4 leta V60II T6 + polestar optimizacija. Moj je bil na cesti slabih 30.000 km/leto prvi dve leti, sedaj pa 7-8.000 km. Zaenkrat samo redni servisi (2xKMAG, 1X Interclass in 1x Bauman). Cena na pooblaščencu okoli 400 EUR, če ne menjajo kaj kar je izven servisa (npr. zavorne ploščice) drugje približno pol tega.

Poraba okoli 8,5 L/100 km mešane voznje, relacije dobrih 7 L/100 km, nemški Autobahn 15+ L/100 km. Avto na 19" platiščih in nastavljivem podvozju ravno še dovolj udoben, se pa s starim V70 ne more primerjat. AWD in avtomatik; AWD soliden (v polestar načinu je razporeditev 40:60 spredaj :zadaj), avtomatik 8 stopenjski Aisin, ki se z ZF-om ne more primerjat, ga imam pa raje kot vsak DSG. Olje naj bi se menjajo na 60.000, čeprav je bilo moje pri cca. 70.000 čisto ok.

Glede ostalega imam Inscription + nekaj dodatne opreme in športne sedeže. Všeč mi je infotainment in upravljanje nasploh čeprav pogrešam več gumbov (recimo za klimo). Prostora za moje potrebe dovolj, predvsem v primerjavi z prejšnjim V60 in približno enako kot v prejšnjem V70, čeprav je slednji bolj uporaben. Zvočni sistem Harmann Kardon je precej boljši kot osnovni, se pa z B&W ne more primerjat.

To je na kratko to... več lahko na ZS

Lp
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 59, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete