|
|
Preventivno čiščenje EGR ventila naD5 Pojdi na stran
[1]
2
3
|
|
apache | 01 jun 2012, 17:13 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Jaz sem ga redno ob vsaki menjavi olja enkrat letno cistil in je vse spilalo. Po urce na leto mi ni nic pomenilo. Vem da se da blenda gor sam nevem kako pol racunalnik pepricat da ne signalizira napake. To bi se jaz rad zvedel. | Na vrh | |
tomsom | 01 jun 2012, 17:34 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Jutri čiščenje... | Na vrh | |
VIKING B. | 01 jun 2012, 17:46 | |
| Član #468 Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50 Lokacija: Nm Objav: 165
| ok Tomy. Kaj Prinesem Čevape al pivo? | Na vrh | |
tomsom | 01 jun 2012, 17:49 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Sekiro za drva klat, bomo skočil eno rundo iskat. Za ostalo bom že jaz poskrbel. | Na vrh | |
VIKING B. | 01 jun 2012, 18:00 | |
| Član #468 Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50 Lokacija: Nm Objav: 165
| Klemen tud pride?
| Na vrh | |
tomsom | 01 jun 2012, 18:05 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Pojma nimam. | Na vrh | |
T-5R | 01 jun 2012, 21:59 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Seveda se ga splača sčistit! Največ problemov s temi ventili imajo avtomobili, ki so voženi na krajše relacije, penzionistično voženi, tem mali mlinčki! Saje so mastne, motor skoraj nikoli ne doseže svoje delovne temperature, in težave so tu!
Res je, da ga nekateri preprosto blindirajo! Ampak to ni to! Če se ga že blindira mehansko, ga je potrebno blindirat tudi softversko!
Sicer pa D5 motorji nimajo nekih velikih problemov z EGR! | Na vrh | |
scorpio | 01 jun 2012, 23:38 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| A se lahko pojavi kakšna napaka pri demontaži (da jo zazna motorna elektronika), in kje natančno se nahaja ta ventil pri d5 motorjih? Hvala. | Na vrh | |
Ovlov | 02 jun 2012, 09:01 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| scorpio je napisal(a): ...
... in kje natančno se nahaja ta ventil pri d5 motorjih? Hvala.
Tukajle. | Na vrh | |
tomsom | 03 jun 2012, 18:33 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| V soboto smo imeli malo akcije na naših regljačih in smo jim temeljito očistili dimnike. Moj je bil kar dobro zabit.
Po pol urce temeljitega čiščenja, je bila slika malo drugačna.
Hvala Wiking boyu da je načel temo, ter KLM007 za splaniran sobotni delavnik , ter hvala obema za sodelovanje. Moj avto se občutno drugače obnaša, čakam še podatek o porabi.
[ Uredi 03 jun 2012, 18:37 ] | Na vrh | |
Sandi55 | 03 jun 2012, 19:41 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Enakega podviga se nameravam lotiti na svojem tdi-ju.; Za te stare petvaljnike ravno tako priporočajo čiščenje EGR ventila enkrat na leto ali vsaj na 50kkm. Z Izijem (@izi20v) sva ga snela iz bivšega, je bil še kar lep, me prav zanima, kakšno bo stanje pri sumljivcu...
Kako je s tesnili, ste uporabili kar stara? | Na vrh | |
tomsom | 03 jun 2012, 19:50 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Tesnilo je na tem kosu samo eno-kovinsko. Če pa greš razkopat komplet, se mi zdi da so pa 3je kosi. Pri nas je bilo malo premalo časa za komplet podvig. Bo pa v kratkem. Takoj za čiščenjem posode za gorivo in čiščenje karterja. | Na vrh | |
VIKING B. | 03 jun 2012, 20:16 | |
| Član #468 Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50 Lokacija: Nm Objav: 165
| No pri meni je bilo manj svinjsko. Rezultat je pa vseeno pozitiven Motor lažje vžiga. Avto lepše pospešuje. Skratka vauuuu !!! | Na vrh | |
scorpio | 03 jun 2012, 21:34 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| Ovlov najlepša hvala za povezavo. A je zadevo na drugi sliki teško odmontirat (v začetnem postu)? Vidim da bo naslednja sobota zelo pestra:D
| Na vrh | |
tomsom | 03 jun 2012, 21:55 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Če greš cel kos dol jemat, je najlažje če snameš "strut" stran, ker moraš zadaj pri turbini odviti 2 vijaka, ki sta dost zakotno postavljena. Poleg tega imaš še cevi vodnega hlajenja. Kjer je volj, tam je tudi moč ! ! ! | Na vrh | |
klm07 | 03 jun 2012, 22:03 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| jp si naredimo pestro samo tomsom je pa od nas treh najjači ;) | Na vrh | |
tomsom | 04 jun 2012, 05:26 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Bom še zafarbal... | Na vrh | |
PP | 04 jun 2012, 21:27 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Jaz sem ga ocistil nekaj mesecev nazaj, samo potem nisem opazil kaksne bistvene razlike. Je blo pa notri tudi za cm mastnih saj. EGR naj bi itak delal samo nekaj minut po vzigu, ce se ne motim!? | Na vrh | |
Sandi55 | 04 jun 2012, 23:05 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| EGR ne deluje prvih nekaj minut, dokler se avto ne segreje, potem pa deluje - s tem mislim, da ne vrača ispuha, da se motor prej segreje. Zmotno mišljenje je (na prvi pogled je pač skregano z logiko), da zaradi recirkulacije plinov prej segrejemo mašino. Dejansko je zgorevenje oz. eksplozija z izpušnimi plini vrnjenimi nazaj v sesalni kolektor hladnejša, ker je manj zraka (ali nekaj takega). Mape v ECUju so prilagojene tako, da poskrbijo, da pri nizkih obratih in hladnem motorju ne odpirajo EGR ventila. | Na vrh | |
sebaveh | 05 jun 2012, 08:56 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Pogoj pa je seveda ta, da mora temperaturno tipalo delovati brezhibno.
Jaz sem na motorju D419t3 sčistil EGR kakšnih 50 kkm nazaj pri 127 kkm, in je bil kanal kar zadelan z 1/3 sajami. Sedaj se ga bom spet lotil, prej pa še moram nabaviti novi tesnili za EGR ventil in dušilno loputo. | Na vrh | |
Damo | 05 jun 2012, 13:54 | |
| Član #901 Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39 Objav: 175
| Koliko pa računate za ta poseg? Moj je sigurno tudi zrel za čiščenje egr ventila.
@Tomson je pri snemanju/čiščenju karterja pametno zamenjati tudi kakšna tesnila? | Na vrh | |
scorpio | 05 jun 2012, 20:30 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| A je smiselno dol jemat celi tisti "kos"? Predvidevam da drugače nisem nič naredil, ali kako? | Na vrh | |
tomsom | 18 jun 2012, 08:10 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Damo je napisal(a): ... Koliko pa računate za ta poseg? Moj je sigurno tudi zrel za čiščenje egr ventila. @Tomson je pri snemanju/čiščenju karterja pametno zamenjati tudi kakšna tesnila?
Ja odvisno kakšen človek si, taka je cena. Ampak ni bojazni, do sedaj nisem še nikomur nič računal. Roka roko umije, al kako že. Glede tesnila na karterju pa nisem ziher, ali je tesnilo uprešano v rob karterja, ali se menja avtomatsko ko snameš karter dol. To bi znal povedati kakšen tak mojster, ki je to že počel. Jaz vse kar delam na svojem avtomobilu in na avtomobilu drugih, delam za hobby, ker v tem preprosto uživam in dejansko možgane odpočijem. Navodila kaj in kako poiščem v vadisu, malo na netu in potem je akcija.
Kar se tiče čiščenja celega EGR ventila, mislim da je smiselno. Jaz nisem celega kosa snemal dol. Iz kosa ki je ostal na avtu, torej EGR, sem posesal kolikor se je pač dalo in sestavil. To je izziv za še enkrat. | Na vrh | |
scorpio | 20 jun 2012, 23:41 | |
| Član #1635 Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10 Objav: 174
| To me je zanimalo, ker sem sam samo cev spucal in pa odprtino v agr ventil. Pa se mi zdi da se že pozna razlika. Avto je nekako "bolj živ". Čiščenje celotnega pa pride navrsto pred zimo. | Na vrh | |
Damo | 23 jun 2012, 20:27 | |
| Član #901 Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39 Objav: 175
| Evo in danes je bil tudi moj V70 deležen čiščenja EGR ventila. Čeprav se je postopek zavlekel čez cel dan, mojster Tomsom ni obupal dokler se ni vse svetilo kot iz trgovine . Še 1× hvala za servis in kosilo | Na vrh | |
tomsom | 24 jun 2012, 11:45 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Ni problema, sploh! Sedaj veš kje sem, ko boš kaj rabil in če bo v mojih močeh ti bom pomagal.
| Na vrh | |
nkidess86 | 24 jun 2012, 12:38 | |
| Član #959 Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19 Lokacija: Vojnik-SLO Objav: 924
| dober dan vsem
bi bilo dobrodošli da bi opisali postopek tako da bomo tudi mi lahko to opravili brez probleme
mislim da bi tud jaz tega naredil samo še ne poznam toliko o tem :(
LP, Nikola | Na vrh | |
tomsom | 09 jul 2012, 23:45 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Od čiščenja EGR ventila sem naredil nekje 3000 km in to zelo raznolike vožnje, z precej ohlajanja na mestu, pot na morje in nazaj z strešnim kovčom in seveda služba in nazaj. Trenutna poraba po vseh kilometrih 7,2L mi pravi da je padla. S tem da sem ga po avtocesti ZG-SP z kufrom na glavi palil 180 km/h. Avto nabito poln prtljage in enega kosmatinca od 50kg, poleg 3 oseb in pol. Zaenkrat odlično. | Na vrh | |
sebaveh | 10 jul 2012, 14:49 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| sebaveh je napisal(a): ...
Pogoj pa je seveda ta, da mora temperaturno tipalo delovati brezhibno.
Jaz sem na motorju D419t3 sčistil EGR kakšnih 50 kkm nazaj pri 127 kkm, in je bil kanal kar zadelan z 1/3 sajami. Sedaj se ga bom spet lotil, prej pa še moram nabaviti novi tesnili za EGR ventil in dušilno loputo.
Evo, ravno prejšnji seden sem ga spet snel in pogledal stanje. Ni bilo kritično, saj je bilo največ za 5 mm in še to samo okoli kanalčkov. Ostalo pa bolj površinska umazanija, tudi odstranil sem ga z lahkoto. Menjal sem tudi obe tesnili za EGR ventil in sesalno loputo - sedaj upam da ne bo več mastno tam okoli.
Sem pa opazil drugo stvar, namreč ko sem tiščal žico v sesalni kolektor - se je precej mastnih saj obesilo gor. Tako da zgleda da je še precej umazanije v samem sesalnem kolektorju, od kolena naprej pa do tam ko je privit na glavo motorja. Dostopnost je seveda nedostopna, zato bom enkrat moral sneti cel kolektor in ga sčistiti. Se je že kdo podal v takšen podvig? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 58, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5973 najnovejši član: Ubvpwcrob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|