Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Preventivno čiščenje EGR ventila naD5

Pojdi na stran  [1] 2 3
Avtor objava
VIKING B.
01 jun 2012, 15:17 Predogled tiskanja
Član #468
Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50
Lokacija: Nm
Objav: 165
Volvaši

Zanima me ali je že kdo od vas menjal oziroma preventivno očistil EGR ventil. Vegas ga je že. Sprašujem še ostale. Opazil sem namreč, da ima ogeomno manjših avtomobilov težave s tem. Potem se sicer znajdejo in EGR enostavno odklopijo in dajo neke vrste blendo.







Naj se debata prične

[ Uredi 02 jun 2012, 17:12 ]
Na vrh
apache
01 jun 2012, 17:13
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
Jaz sem ga redno ob vsaki menjavi olja enkrat letno cistil in je vse spilalo. Po urce na leto mi ni nic pomenilo. Vem da se da blenda gor sam nevem kako pol racunalnik pepricat da ne signalizira napake. To bi se jaz rad zvedel.
Na vrh
tomsom
01 jun 2012, 17:34
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Jutri čiščenje...
Na vrh
VIKING B.
01 jun 2012, 17:46
Član #468
Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50
Lokacija: Nm
Objav: 165
ok Tomy. Kaj Prinesem Čevape al pivo?
Na vrh
tomsom
01 jun 2012, 17:49
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Sekiro za drva klat, bomo skočil eno rundo iskat.
Za ostalo bom že jaz poskrbel.
Na vrh
VIKING B.
01 jun 2012, 18:00
Član #468
Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50
Lokacija: Nm
Objav: 165
Klemen tud pride?
Na vrh
tomsom
01 jun 2012, 18:05
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Pojma nimam.
Na vrh
T-5R
01 jun 2012, 21:59
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Seveda se ga splača sčistit! Največ problemov s temi ventili imajo avtomobili, ki so voženi na krajše relacije, penzionistično voženi, tem mali mlinčki! Saje so mastne, motor skoraj nikoli ne doseže svoje delovne temperature, in težave so tu!

Res je, da ga nekateri preprosto blindirajo! Ampak to ni to! Če se ga že blindira mehansko, ga je potrebno blindirat tudi softversko!

Sicer pa D5 motorji nimajo nekih velikih problemov z EGR!
Na vrh
scorpio
01 jun 2012, 23:38
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 173
A se lahko pojavi kakšna napaka pri demontaži (da jo zazna motorna elektronika), in kje natančno se nahaja ta ventil pri d5 motorjih? Hvala.
Na vrh
Ovlov
02 jun 2012, 09:01
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 690
scorpio je napisal(a): ...

... in kje natančno se nahaja ta ventil pri d5 motorjih? Hvala.


Tukajle.
Na vrh
tomsom
03 jun 2012, 18:33
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
V soboto smo imeli malo akcije na naših regljačih in smo jim temeljito očistili dimnike.
Moj je bil kar dobro zabit.



Po pol urce temeljitega čiščenja, je bila slika malo drugačna.


Hvala Wiking boyu da je načel temo, ter KLM007 za splaniran sobotni delavnik , ter hvala obema za sodelovanje.
Moj avto se občutno drugače obnaša, čakam še podatek o porabi.

[ Uredi 03 jun 2012, 18:37 ]
Na vrh
Sandi55
03 jun 2012, 19:41
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
Enakega podviga se nameravam lotiti na svojem tdi-ju.; Za te stare petvaljnike ravno tako priporočajo čiščenje EGR ventila enkrat na leto ali vsaj na 50kkm. Z Izijem (@izi20v) sva ga snela iz bivšega, je bil še kar lep, me prav zanima, kakšno bo stanje pri sumljivcu...

Kako je s tesnili, ste uporabili kar stara?
Na vrh
tomsom
03 jun 2012, 19:50
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Tesnilo je na tem kosu samo eno-kovinsko. Če pa greš razkopat komplet, se mi zdi da so pa 3je kosi.
Pri nas je bilo malo premalo časa za komplet podvig.
Bo pa v kratkem.
Takoj za čiščenjem posode za gorivo in čiščenje karterja.
Na vrh
VIKING B.
03 jun 2012, 20:16
Član #468
Prijavljen dne: 26 okt 2007, 18:50
Lokacija: Nm
Objav: 165
No pri meni je bilo manj svinjsko. Rezultat je pa vseeno pozitiven Motor lažje vžiga. Avto lepše pospešuje. Skratka vauuuu !!!
Na vrh
scorpio
03 jun 2012, 21:34
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 173
Ovlov najlepša hvala za povezavo. A je zadevo na drugi sliki teško odmontirat (v začetnem postu)? Vidim da bo naslednja sobota zelo pestra:D
Na vrh
tomsom
03 jun 2012, 21:55
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Če greš cel kos dol jemat, je najlažje če snameš "strut" stran, ker moraš zadaj pri turbini odviti 2 vijaka, ki sta dost zakotno postavljena.
Poleg tega imaš še cevi vodnega hlajenja.
Kjer je volj, tam je tudi moč ! ! !
Na vrh
klm07
03 jun 2012, 22:03
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 406
jp si naredimo pestro samo tomsom je pa od nas treh najjači ;)
Na vrh
tomsom
04 jun 2012, 05:26
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Bom še zafarbal...
Na vrh
PP
04 jun 2012, 21:27
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Jaz sem ga ocistil nekaj mesecev nazaj, samo potem nisem opazil kaksne bistvene razlike. Je blo pa notri tudi za cm mastnih saj. EGR naj bi itak delal samo nekaj minut po vzigu, ce se ne motim!?
Na vrh
Sandi55
04 jun 2012, 23:05
Član #1042
Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56
Objav: 429
EGR ne deluje prvih nekaj minut, dokler se avto ne segreje, potem pa deluje - s tem mislim, da ne vrača ispuha, da se motor prej segreje. Zmotno mišljenje je (na prvi pogled je pač skregano z logiko), da zaradi recirkulacije plinov prej segrejemo mašino. Dejansko je zgorevenje oz. eksplozija z izpušnimi plini vrnjenimi nazaj v sesalni kolektor hladnejša, ker je manj zraka (ali nekaj takega). Mape v ECUju so prilagojene tako, da poskrbijo, da pri nizkih obratih in hladnem motorju ne odpirajo EGR ventila.
Na vrh
sebaveh
05 jun 2012, 08:56
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1246
Pogoj pa je seveda ta, da mora temperaturno tipalo delovati brezhibno.

Jaz sem na motorju D419t3 sčistil EGR kakšnih 50 kkm nazaj pri 127 kkm, in je bil kanal kar zadelan z 1/3 sajami. Sedaj se ga bom spet lotil, prej pa še moram nabaviti novi tesnili za EGR ventil in dušilno loputo.
Na vrh
Spletna stran
Damo
05 jun 2012, 13:54
Član #901
Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39
Objav: 175
Koliko pa računate za ta poseg? Moj je sigurno tudi zrel za čiščenje egr ventila.

@Tomson je pri snemanju/čiščenju karterja pametno zamenjati tudi kakšna tesnila?
Na vrh
scorpio
05 jun 2012, 20:30
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 173
A je smiselno dol jemat celi tisti "kos"? Predvidevam da drugače nisem nič naredil, ali kako?
Na vrh
tomsom
18 jun 2012, 08:10
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Damo je napisal(a): ...

Koliko pa računate za ta poseg? Moj je sigurno tudi zrel za čiščenje egr ventila.

@Tomson je pri snemanju/čiščenju karterja pametno zamenjati tudi kakšna tesnila?



Ja odvisno kakšen človek si, taka je cena.
Ampak ni bojazni, do sedaj nisem še nikomur nič računal.
Roka roko umije, al kako že.
Glede tesnila na karterju pa nisem ziher, ali je tesnilo uprešano v rob karterja, ali se
menja avtomatsko ko snameš karter dol.
To bi znal povedati kakšen tak mojster, ki je to že počel.
Jaz vse kar delam na svojem avtomobilu in na avtomobilu drugih, delam za hobby, ker v tem preprosto uživam in dejansko možgane odpočijem.
Navodila kaj in kako poiščem v vadisu, malo na netu in potem je akcija.

Kar se tiče čiščenja celega EGR ventila, mislim da je smiselno.
Jaz nisem celega kosa snemal dol. Iz kosa ki je ostal na avtu, torej EGR, sem posesal kolikor se je pač dalo in sestavil.
To je izziv za še enkrat.
Na vrh
scorpio
20 jun 2012, 23:41
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 173
To me je zanimalo, ker sem sam samo cev spucal in pa odprtino v agr ventil. Pa se mi zdi da se že pozna razlika. Avto je nekako "bolj živ". Čiščenje celotnega pa pride navrsto pred zimo.
Na vrh
Damo
23 jun 2012, 20:27
Član #901
Prijavljen dne: 12 okt 2008, 08:39
Objav: 175
Evo in danes je bil tudi moj V70 deležen čiščenja EGR ventila. Čeprav se je postopek zavlekel čez cel dan, mojster Tomsom ni obupal dokler se ni vse svetilo kot iz trgovine . Še 1× hvala za servis in kosilo
Na vrh
tomsom
24 jun 2012, 11:45
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Ni problema, sploh!
Sedaj veš kje sem, ko boš kaj rabil in če bo v mojih močeh ti bom pomagal.
Na vrh
nkidess86
24 jun 2012, 12:38
Član #959
Prijavljen dne: 04 dec 2008, 21:19
Lokacija: Vojnik-SLO
Objav: 924
dober dan vsem

bi bilo dobrodošli da bi opisali postopek tako da bomo tudi mi lahko to opravili brez probleme

mislim da bi tud jaz tega naredil samo še ne poznam toliko o tem :(

LP, Nikola
Na vrh
mVm
27 jun 2012, 10:00
Član #1569
Prijavljen dne: 15 mar 2010, 09:19
Objav: 134
nkidess86 je napisal(a): ...

bi bilo dobrodošli da bi opisali postopek tako da bomo tudi mi lahko to opravili brez probleme

mislim da bi tud jaz tega naredil samo še ne poznam toliko o tem :(

LP, Nikola


http://forums.t5d5.org/topic/372-egrplenum-mixer-cleaning/page__hl__egr

[ Uredi 27 jun 2012, 10:01 ]
Na vrh
tomsom
09 jul 2012, 23:45
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1062
Od čiščenja EGR ventila sem naredil nekje 3000 km in to zelo raznolike vožnje, z precej ohlajanja na mestu, pot na morje in nazaj z strešnim kovčom in seveda služba in nazaj.
Trenutna poraba po vseh kilometrih 7,2L mi pravi da je padla.
S tem da sem ga po avtocesti ZG-SP z kufrom na glavi palil 180 km/h.
Avto nabito poln prtljage in enega kosmatinca od 50kg, poleg 3 oseb in pol.
Zaenkrat odlično.
Na vrh
sebaveh
10 jul 2012, 14:49
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1246
sebaveh je napisal(a): ...

Pogoj pa je seveda ta, da mora temperaturno tipalo delovati brezhibno.

Jaz sem na motorju D419t3 sčistil EGR kakšnih 50 kkm nazaj pri 127 kkm, in je bil kanal kar zadelan z 1/3 sajami. Sedaj se ga bom spet lotil, prej pa še moram nabaviti novi tesnili za EGR ventil in dušilno loputo.


Evo, ravno prejšnji seden sem ga spet snel in pogledal stanje. Ni bilo kritično, saj je bilo največ za 5 mm in še to samo okoli kanalčkov. Ostalo pa bolj površinska umazanija, tudi odstranil sem ga z lahkoto. Menjal sem tudi obe tesnili za EGR ventil in sesalno loputo - sedaj upam da ne bo več mastno tam okoli.

Sem pa opazil drugo stvar, namreč ko sem tiščal žico v sesalni kolektor - se je precej mastnih saj obesilo gor. Tako da zgleda da je še precej umazanije v samem sesalnem kolektorju, od kolena naprej pa do tam ko je privit na glavo motorja. Dostopnost je seveda nedostopna, zato bom enkrat moral sneti cel kolektor in ga sčistiti. Se je že kdo podal v takšen podvig?
Na vrh
Spletna stran
Pojdi na stran  [1] 2 3

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 42, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5150
najnovejši član: EdwardWaW
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 498
Prejšnje ankete