Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Mali oglasi
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

K: motor B5244S

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
4volvo
10 maj 2012, 09:21 Predogled tiskanja
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Kot v naslovu, letnik motorja naj bo od 2000 do 2003. Torej 2.4 20v atmosferski bencinar 125 KW (170KM).

Stari motor je zaribal, vzrok se še išče (nivo olja je OK – olje menjano pred 5.000 km, hladilna tekočina OK, dročniki se nikoli niso slišali pri hladnem motorju).
"Zgodilo se je pri 130km/h na AC, pokadil se je velik oblak belega dima, nekaj je močno zaropotalo potem pa je motor ugasnil." Vozila je punca (prejšnji stavek je njen citat), tako da možno da je spregledala kakšno opozorilo oziroma lučko...

Ponudbe na ZS ali 040 655780.

[ Uredi 10 maj 2012, 09:51 ]
Na vrh
datanitilu
10 maj 2012, 20:31
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
ja šit no... avto je bil slovenski v kilometre in vzdrževanje sem bil sam ko sem ga kupil 100% in v tem duhu sem ga tudi sam vzdrževal... kar ne morem verjeti...
Na vrh
4volvo
10 maj 2012, 22:17
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Tudi sam ne morem verjeti, v kratkem sem nameraval narediti tudi veliki servis, material sem že nabavil...

Na dumidi pride NOV motor cca. 4k € vključno z vgradnjo, rabljenega mi še ni uspelo zaslediti.
Na vrh
Damijan
11 maj 2012, 14:47
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
MIslim, da sta motorja B5254S in B5244S enaka, oba 2435ccm in 125kW. B5254S se je leta 1999 komercialno preimenoval v B5244S.

Tako imaš širši spekter, glede motorja, že od modela 850 naprej. Le samo periferijo premontiraš s tvojega.

http://www.bolha.com/volvo/volvo-v-70-letnik-1999-230000-km-bencin-oglas1273026374
http://www.bolha.com/avtodeli-ostalo/volvo-850-po-delih-oglas1273026275
http://www.bolha.com/avtodeli-ostalo/volvo-v70-po-delih-oglas1273026266
http://www.bolha.com/volvo/volvo-850-2-5-20v-letnik-1996-190000-km-bencin-oglas1279262036
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=4311111

Povprašaj...!

[ Uredi 11 maj 2012, 14:48 ]
Na vrh
bvogri
11 maj 2012, 16:35
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Ja starejši nimajo variablinih odmičnih in posameznih tuljav (in vse kar to potegneza sabo) če ne drugega.
Sem videl en obraten projekt ko je motor iz V70II šel v 850 pa je bilo kar nekaj prilagoditev...



[ Uredi 11 maj 2012, 16:36 ]
Na vrh
kitaramoz
11 maj 2012, 17:32
Član #2385
Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47
Objav: 187
si že izvedel kaj se je zgodilo? Kateri avto pa imaš in koliko prevoženih KM?
Drugače naj bi te mašine precej zdržale...sem pa imel podoben primer pri prejšnjem avtu (rover) mašina od honde, mi je spustil nek semering in je hladilna tekočina kapljala na jermen in ga zmehčala ko je potrgalo 5 zobov je pa preskočil in sem imel drože :(
Na vrh
T-5R
11 maj 2012, 22:00
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Sicer ni "S" motor, imam pa B5244S2 motor, če te zanima.....
Na vrh
Volvo. 4 life
11 maj 2012, 22:25
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
T-5R je napisal(a): ...

Sicer ni "S" motor, imam pa B5244S2 motor, če te zanima.....


Kater motor pa je to?
Na vrh
T-5R
11 maj 2012, 23:05
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

T-5R je napisal(a): ...

Sicer ni "S" motor, imam pa B5244S2 motor, če te zanima.....


Kater motor pa je to?


To je 103Kw različica motorja!
Na vrh
4volvo
12 maj 2012, 11:33
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
kitaramoz je napisal(a): ...

si že izvedel kaj se je zgodilo? Kateri avto pa imaš in koliko prevoženih KM?
Drugače naj bi te mašine precej zdržale...sem pa imel podoben primer pri prejšnjem avtu (rover) mašina od honde, mi je spustil nek semering in je hladilna tekočina kapljala na jermen in ga zmehčala ko je potrgalo 5 zobov je pa preskočil in sem imel drože :(


V70 letnik 2002, prevoženih 260k

Zelo verjetno je motor zaribal zaradi "oil sludge", torej zapacanega motorja.

Možni razlogi:
- neredna menjava olja (glede na zgodovino avta malo verjetno, čeprav en listek menjave olja vmes manjka (na 210k km), vendar je po zagotovilu lastnika servis bil narejen)
- slaba kvaliteta olja (?)
- veliko mestne vožnje (posledično zabasan PCV)

Več bom izvedel v ponedeljek...

@T5R: imaš PM.

[ Uredi 12 maj 2012, 11:34 ]
Na vrh
T-5R
12 maj 2012, 14:27
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Sem videl dva takšna primera! V obeh motor B5244S, oba redno servisirana, prvi lastnik! V obeh primerih ista zgodba, motor od znotraj močno umazan, karter poln usedlin-mulja!
Na srečo sta lastnika pravočasno opazila, da se nekaj dogaja, in do tistega najhujšega ni prišlo!

Sedaj pa upam, da ne bom sprožil kreganja, ker to ni moj namen!

V obeh zgoraj navedenih primerih, se je od začetka uporabljalo predpisano olje Castrol! Ne trdim, da je to olje slabo, ker za to trditev nimam nobenih uradnih dokazov!
Moje osebno mnenje pa je, da ima Castrol olje premalo aditiva za preprečevanje penjenja, in posledično oksidacije olja, ter premalo detergenta!
Ravno oksidacija olja povzroča nastanek lepljivih slojev, ter mulja, in organskih kislin!

Moje priporočilo je, da se avtu z 200kkm sname karter motorja, (eventuelno še pokrov ventilov) počisti sito črpalke olja + dno karterja, pa ne pozabit na PCV sistem! Seveda pa je potrebno tudi redno servisiranje, in menjava filtra, ter uporaba kvalitetnih motornih olj!
Na vrh
datanitilu
12 maj 2012, 14:44
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
konkretno v mojem primeru je bil na 207000 narejen velik servis pri katerem je bil snet tudi karter in je bil tudi očiščen... rezultat na žalost berem v tem topicu...
Na vrh
kitaramoz
12 maj 2012, 15:31
Član #2385
Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47
Objav: 187
kako pa opaziš takšno zapacanost motorja? kakšni so znaki da pravočasno ugotoviš, dobro je vedeti, ker prvič slišim za ta problem...
Na vrh
Plesko
12 maj 2012, 17:09
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Tole glede tega bi tudi mene zanimalo, namreč avto s tem motorjem oz. 170KM verzija kleplje proti 120kkm in 10 letom, servisi sicer redni na cca 12kkm, vendar vedno s castrolom. Me pa zanima ali je sedaj sploh priporočljivo vlivati kako drugo olje npr. mobil, shell itd ki imajo boljše čistilne sposobnosti?
Na vrh
volhart
12 maj 2012, 18:55
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Sploh ni treba cakat na kaksne znake. Pac vsake toliko km zadevo spucas pa je...pa taksno delo pri lokalcih sploh ni drago.
Na vrh
4volvo
13 maj 2012, 08:30
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
kitaramoz je napisal(a): ...

kako pa opaziš takšno zapacanost motorja? kakšni so znaki da pravočasno ugotoviš, dobro je vedeti, ker prvič slišim za ta problem...


Indikator zapacanosti je zažgano olje pri pokrovčku za nalivanje ter veliko usedlin v oljnem filtru (vidno pri menjavi)
Na vrh
T-5R
13 maj 2012, 18:46
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Točno tako! Okoli odprtine za dolivanje olja se vidi zažgane obloge, usedline v filtru, mulj v karterju!

V konkretnem primeru, ki sem ga opisal, je lastnik vozila opazil nekoliko daljši čas vžiganja predvsem hladnega motorja! Ampak to opazi le malokdo, pa še nujno ni, da je vzrok zapackanost motorja! Pojavljale pa so se tudi težave z variatorjem!

Ko je bil snet pokrov ventilov, pa je bilo videti, da so ventili zaribali v vodilih, posledično so se saje nabirale na sedežih ventilov, oljni kanali so bili skoraj zamašeni, skratka zelo grdo za pogledat! Kot sem omenil, je na "srečo" zaribal zgornji del, in po popravilu sedaj avto že nekaj let dela BP!

Sem pozabil omeniti, da je pametno pri takem posegu izmerit še pritisk olja....

Delo za očistit karter res ni pretirano drago, ampak (iz mojih izkušenj) večina jih špekulira pri O-ringih za karter! Mislim, da kit O-ringov na servisu stane okoli 33€!

PS: Ali se ve, kakšno olje je bilo uporabljeno v konkretnem primeru? Lahko tudi na PM, da ne bomo delali reklame!
Na vrh
4volvo
14 maj 2012, 09:05
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Ni skrivnost, elf evolution 5w 40 na zadnjem servisu, pred tem pa, če se ne motim, castrol (vsaj dokler je bil avto servisiran pa pooblaščenem servisu - do 200k km).

Zažgano olje sem sicer opazil že pri nakupu avta, vendar temu nisem pripisoval prevelikega pomena, ker sem ob menjavi jermenov (v planu konec tega meseca, material sem že nabavil) mehaniku nameraval naročiti tudi čiščenje karterja. Na tujih forumih sem namreč zasledil, da je s tako kilometrino pri teh motorjih poseg večinoma že nujno potreben.

Ravno zato, ker je motor vžigal in deloval odlično, si nikakor nisem mislil da je možno to, kar se je zgodilo, zato sem s posegom čiščenja karterja odlašal. Očitno predolgo.
Na vrh
Damijan
14 maj 2012, 12:56
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Jaz že zelo dolgo opažam, kaj za sabo pušča Castrol. Zato tudi trdim, da je zanič olje. Vendar ste tu zaverovani, da je vrhunsko olje. Ko pa gre motor u pizdo in nastanejo stroški, pa jok.

In ker ni čistilnih sredstev, se vse zabaše z usedlinami. Menjava olja na servisu, kateri pa ima detergente, pa spere mulj in zabaše oljne kanale.
@4volvo: mogoče je bil pa to vzrok za nenadni ribato tvojega agregata!

Tule pa par slik motorja, notranjosti motorja in slika karterja, ki že cca 200k km dela na boljša olja zdetergenti. V tem primeru samo Mobil.







slike pomanjšal alfaromeo


[ Uredi 15 maj 2012, 09:28 ]
Na vrh
bojko
14 maj 2012, 13:49
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@Damijan:ketero Mobil olje uporabljaš?
Na vrh
Damijan
14 maj 2012, 15:09
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Za moj avto več kot zadosti potrebam olje MOBIL SUPER 3000 X1 5W-40.

Slike so s kolegove AR 166 V6, uporablja pa olje MOBIL 1 RALLY FORMULA 5W-50.

Drugače pa priporočam, tudi iz osebnih izkušenj, olja Motul.

In obe vrsti olja, ki jih omenjam, sta neprimerno kvalitetnejši od Castrola pa cenejši tudi.
Na vrh
PP
14 maj 2012, 15:39
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@Damian,
ampak tele slike niso od Dizla?
Na vrh
Damijan
14 maj 2012, 16:00
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ne, to je bencinar. Cela tema je bistvo v zaribanem bencinarju.

[ Uredi 14 maj 2012, 16:00 ]
Na vrh
kitaramoz
14 maj 2012, 18:47
Član #2385
Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47
Objav: 187
Danes sem ravno kupil olje za servis, baje da Castrol SLX je ok in ima dovolj sredstva za čiščenje odsvetuje se EDGE serija ki pa baje tega sredstva nima (toliko) ? Kaj je res ne moreš vedet, je pa res da ko gre mašina čez 200 ali proti 300 tisoč moraš pogledat tud zapacanost motorja in to pri vsakem olju...
Na vrh
apache
25 maj 2012, 21:23
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
Pozdravljeni. Ravno danes sem tudi jaz narocil mobil 1 3000 5w40 ker sem bil v dvomih da vzamem castrol edge. Avto sem kupil lani. Ves cas je bil servisiran pri pooblascenem servisu in so vlivali castrol. Veeeeeliko usedlin je bilo videti na cepu in situ pri cepu. Takoj sem menjal olje v mobil1 esp formula 5w40 in sem opazil ko sem s na daljse fure da se olje peni. Veliko mehurckov sem videl na palcki za kontrolo olja in sem v momentu ratal nervozen. Itak je eno leto ze od menjave in jutri vzamemo karter in ga bomo spucal. Sporocil bom jutri in bom par slikic prlozil. Aja olja v enem letu oz 18 tisoc prevozenih ni porabil niti enega mililitra. Vprasanje je ali me mora kaj skrbet glede (ne)porabe? Hvala
Na vrh
kitaramoz
25 maj 2012, 22:07
Član #2385
Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47
Objav: 187
javi kakšno bo stanje v notranjosti, jaz sem dal castrol SLX ki naj bi imel sredstvo za čiščenje EDGE mi je odsvetoval tako mehanik kot prodajalec v trgovini....
Na vrh
Plesko
26 maj 2012, 10:54
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Koliko je dela s samo odstranitvijo karterja in čiščenjem? Koliko in kakšen tesnilni material je potrebno menjati ob odstranitvi karterja, tako čisto okvirno?
Na vrh
apache
26 maj 2012, 17:12
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
Evo ravno sem fertik z menjavo. Zal nibenih slikic nisem uspel narediti ker sva hitela vse hitro koncati. Karter je bil cist kot solza. Le odprtina za vlivanje olja je bila zasvinjana ker se pr temperaturi zgoraj hitro susi ostanek olja. Karter pri mojem modelu nima tesnila le diht maso das in zasravfas. Prej je avto skos bil na castrolu edge 5w40 ( turbo diesel) pa nevem zakaj bi se en odlocil za taksno olje. Filter olja je bil dost umazan in crn. Moja napaka je bila da sem dal preredko olje not ceprav mu pise 5w30 sem pri izpustu videl da je bil cist istrosen in redek kot voda 5w30 mobil 1 esp formula. Olje se je penilo in delalo mehurcke. Ko sem lani zamenjal olje sem istanek od 3 dcl spravil v prtljaznik in ko sem gs danes pogledal je bil temnejsi za tri odtenka. V glavnem veliko cudnih stvari in nobenega mulja hvala bogu. Ce bi lahko zdej komu svetoval za olje se nebi upal trditi da je castrol boljsi ali slabsi. Mislim da je bolj problem v viskoznosti in stevilu kilometrov. Ce bi se se enkrat odlocil za menjavo bi definitivno izbral motul xclean. Pri prejsnjem avtu se le prav dobro pokazal in upam da bo na tem tudi. Upam da si bos postimal masinco ker vem kako je ko avto zariba. Hvala ti da si s svijim primerom pokazal in apeliral na uporabo boljsih olj ter o morebitnih okvarah zaradi olja. Lp
Na vrh
apache
26 maj 2012, 17:18
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
apache je napisal(a): ...

Evo ravno sem fertik z menjavo. Zal nibenih slikic nisem uspel narediti ker sva hitela vse hitro koncati. Karter je bil cist kot solza. Le odprtina za vlivanje olja je bila zasvinjana ker se pr temperaturi zgoraj hitro susi ostanek olja. Karter pri mojem modelu nima tesnila le diht maso das in zasravfas. Prej je avto skos bil na castrolu edge 5w40 ( turbo diesel) pa nevem zakaj bi se en odlocil za taksno olje. Filter olja je bil dost umazan in crn. Moja napaka je bila da sem dal preredko olje not ceprav mu pise 5w30 sem pri izpustu videl da je bil cist istrosen in redek kot voda 5w30 mobil 1 esp formula. Olje se je penilo in delalo mehurcke. Ko sem lani zamenjal olje sem ostanek od 3 dcl spravil v prtljaznik in ko sem ga danes pogledal je bil temnejsi za tri odtenka. V glavnem veliko cudnih stvari in nobenega mulja hvala bogu. Ce bi lahko zdej komu svetoval za olje se nebi upal trditi da je castrol boljsi ali slabsi. Mislim da je bolj problem v viskoznosti in stevilu kilometrov. Ce bi se se enkrat odlocil za menjavo bi definitivno izbral motul xclean. Pri prejsnjem avtu se le prav dobro pokazal in upam da bo na tem tudi. Upam da si bos postimal masinco ker vem kako je ko avto zariba. Hvala ti da si s svijim primerom pokazal in apeliral na uporabo boljsih olj ter o morebitnih okvarah zaradi olja. Lp

Na vrh
apache
26 maj 2012, 17:20
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
Evo ravno sem fertik z menjavo. Zal nibenih slikic nisem uspel narediti ker sva hitela vse hitro koncati. Karter je bil cist kot solza. Le odprtina za vlivanje olja je bila zasvinjana ker se pr temperaturi zgoraj hitro susi ostanek olja. Karter pri mojem modelu nima tesnila le diht maso das in zasravfas. Prej je avto skos bil na castrolu edge 5w40 ( turbo diesel) pa nevem zakaj bi se en odlocil za taksno olje. Filter olja je bil dost umazan in crn. Moja napaka je bila da sem dal preredko olje not ceprav mu pise 5w30 sem pri izpustu videl da je bil cist istrosen in redek kot voda 5w30 mobil 1 esp formula. Olje se je penilo in delalo mehurcke. Ko sem lani zamenjal olje sem istanek od 3 dcl spravil v prtljaznik in ko sem gs danes pogledal je bil temnejsi za tri odtenka. V glavnem veliko cudnih stvari in nobenega mulja hvala bogu. Ce bi lahko zdej komu svetoval za olje se nebi upal trditi da je castrol boljsi ali slabsi. Mislim da je bolj problem v viskoznosti in stevilu kilometrov. Ce bi se se enkrat odlocil za menjavo bi definitivno izbral motul xclean. Pri prejsnjem avtu se le prav dobro pokazal in upam da bo na tem tudi. Upam da si bos postimal masinco ker vem kako je ko avto zariba. Hvala ti da si s svijim primerom pokazal in apeliral na uporabo boljsih olj ter o morebitnih okvarah zaradi olja. Lp
Na vrh
007
26 maj 2012, 19:00
Član #2616
Prijavljen dne: 16 feb 2012, 20:53
Objav: 15
apache je napisal(a): ...

Evo ravno sem fertik z menjavo. Zal nibenih slikic nisem uspel narediti ker sva hitela vse hitro koncati. Karter je bil cist kot solza. Le odprtina za vlivanje olja je bila zasvinjana ker se pr temperaturi zgoraj hitro susi ostanek olja. Karter pri mojem modelu nima tesnila le diht maso das in zasravfas. Prej je avto skos bil na castrolu edge 5w40 ( turbo diesel) pa nevem zakaj bi se en odlocil za taksno olje. Filter olja je bil dost umazan in crn. Moja napaka je bila da sem dal preredko olje not ceprav mu pise 5w30 sem pri izpustu videl da je bil cist istrosen in redek kot voda 5w30 mobil 1 esp formula. Olje se je penilo in delalo mehurcke. Ko sem lani zamenjal olje sem istanek od 3 dcl spravil v prtljaznik in ko sem gs danes pogledal je bil temnejsi za tri odtenka. V glavnem veliko cudnih stvari in nobenega mulja hvala bogu. Ce bi lahko zdej komu svetoval za olje se nebi upal trditi da je castrol boljsi ali slabsi. Mislim da je bolj problem v viskoznosti in stevilu kilometrov. Ce bi se se enkrat odlocil za menjavo bi definitivno izbral motul xclean. Pri prejsnjem avtu se le prav dobro pokazal in upam da bo na tem tudi. Upam da si bos postimal masinco ker vem kako je ko avto zariba. Hvala ti da si s svijim primerom pokazal in apeliral na uporabo boljsih olj ter o morebitnih okvarah zaradi olja. Lp



Dizelska olja naj bi v sebi imela več detergentov, kot navadna olja. Pa čeprav sta oba olja klasificirana isto npr. A3/B3/B4.(beri ACEA-Europe A-bencin, B-dizel). Tako da uporaba dizelskih olj v bencinskih agragatih ni tako sporna. Viskoznost si pri Mobilu definitivno izbral napačno, pri Castolu je bila bolj pravilna. Uporaba Xw30 olj pri teh motorjih je preprosto napačna, poleg tega gre tu večinoma za motorje z več prevoženimi kilometri, ki pa potrebujejo malenkost bolj gosta olja pri višjih temperaturah.
To, da je bilo Mobil olje bolj črno, kot prejšna menjava z Castrolom ne pove nič. Razen tega, da ima Mobil olje več detergentov/dispanzerjev, ki pa je samo bolje. Saj se stranski produkti izgorevanja vežejo z oljem in ne odlagajo na stene. Za kakšne resne primerjave se delajo UOA testi (Used Oil Analysis testi), kjer pa se vidi obrabne delce, koliko je olju padla viskoznost, aktivne aditive...
PS: Dobro olje hitro potemni!

Uporaba Motula X-clean v tem agregatu je tudi brezvezna in bolj kot ne stran vržen denar. To je mid SAPS formula(manj sulphated asha, phosphorus and sulphur). To lahko med drugim tolmačiš tudi kot manj AW aditiva(antiwear aditiva-ZDDP-ja, aditiv na osnovi cinka fosforja...). Poleg tega je to olje klasificirano pod oznako C3. Ta olja se ne sme mešati z olji, ki ne nosijo oznake C.! Tudi tvoj omenjeni Mobil je pod oznako C3!
Bolj je primeren Motul X-cess, ki pa je še cenejši kot X-clean.



Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 59, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete