Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Kako z avtomatikom... 'Male skrivnosti'

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
MiRo
08 feb 2007, 10:00 Predogled tiskanja
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
Glede na to, da sem med vozniki z avtomatikom navdušeni zelenec (beri: papak) me zanima kaj je dobro vedeti oz. upoštevati pri vožnji z avtomatikom :ukid:

Vem, da ni posebne 'tople vode', vožnja je res nora, vseeno pa se mi 'tu pa tam' postavljaja kakšno vprašanje kot:

> kako v kržišču oz. pred rdečo lučjo? samo zavora ali N,
> pomagati menjalniku pri menjanju s spuščanjem plina ali ne,
> kaj za vraga naj počnem s tipko alias 'kick down'
> kdaj točno 1 in kdaj 2
> vzdrževanje,
> kakšni so simptomi, če kaj ne 'štima',
...

Moja mama bi rekla: 'MiRči moj, gas pa bremza, to je to!', samo mene pa vseeno zanima mal več...


Vesel bom vsakega nasveta :hop:

[ Uredi 08 feb 2007, 10:03 ]
Na vrh
Spletna stran
Blaž
08 feb 2007, 10:19
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
No moje mnenje in izkušnje z avtomatiki:

- pred semaforjem je priporočljiv P bolj kot N (zakaj točno ne vem ampak tako pravjo)
- rahel spust gasa pomaga, da avto prej prestav v višjo prestavo
- 1 in 2 uporabljaš predvsem po klancu navzdol, da mašina bremza in ti ni treba stat na bremzi
- s tipko kickdown pa prehitevaš ;)

[ Uredi 08 feb 2007, 10:22 ]
Na vrh
Tomaz40
08 feb 2007, 10:19
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984


- V križišču lahko držiš zavoro, zategneš ročno ali pa daš v N oz. P. Namreeč avtomatik nima sklopke in s tem, ko držiš zavoro in imaš hkrati v D ne uničuješ ničesar.

- Pri menjavi ni treba spuščat plina. Sam se odloči kako boš vozil, malo pretestiraj in če lepše prestavi če plin popustiš, ga pač popustiš. Vse odvisno od tebe.

- kick down je takrat, kadar se lepo ležerno pelješ in ko hočeš da avto kam gre, pohodiš plin do konca, menjalnik pa prestavi za eno ali dve prestavi nižje. Motor spravi pod obrate.
Nekateri avtomobili imajo tudi tipko na ''šaltheblu'', overdrive, ki pa lahko pomeni dve stvari:
1. MG-ji so imel tako, da je v menjalniku zraven prišel še en zobnik in motor je pri isti hootrosti dobil kakih 1000 rpm.
2. Pri večini modernih avtomobilov to nekako skrajša prestavna razmerja (ne vem točno kako) imn s tem poveča obrate motorja za kakih 1000 rpm. Vse to je za na hitro pridobit nekaj moči pri kakih prehitevanjih.

- Prva in druga: Kadar recimo pelješ v klanec in imaš zadaj priklopljeno težko prikolico (ali greš zaradi kake kolone zeo počasi), ti bo menjalnik če ga boš imel v D, ko boš dosegel neko hitrost sam prestavil v višjo prestavo npr 3. Vendar v 3. ne boš imel dovolj navora in ti bo prestavil nazaj v 2. in potem bo spet nabral hitrost in prestavil v 3. in potem spet izgubil navor ter prestavil nazaj v 2.,... Zgodba se ponavlja. Zato butneš v 2. in on uporablja samo 1. in 2. prestavo. V 3. ne prestavi. Enako velja za 1., ki jo uporabljaš kadar greš še počasneje, menjalnik uporablja samo 1. prestavo, 2.,3. in 4. pa ne.

- Vzdrževanje: Poglej navodila kako pogosto se menja olje in ga redno menjaj. Ponavadi imajo avtomatski menjalniki v karterju tudi magnet, kamor se primejo opilki. Ne pozabi očistit tudi tega magneta. (Opilki izgledajo kot neko sivo blato). Drugega vzdrževanja skorajda ni.

- Da je nakaj narobe veš, kadar ti sunkovito prestavlja, ali pa kakšne prestave noče uporabljat (sploh noče prestavit v recimo 3. prestavo),... Ko ugotoviš da je kaj narobe si ga že naj...


PS: Avtomatik je super zadeva in če to rečem jest, ki sem bil do pred ene 2 letoma zaprisežen kvačkalici pol more bit že res. :yeah:
Na vrh
S60R-Ocean Race
08 feb 2007, 12:18
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Baje da pred semaforjem ni priporočljivo dajat v P, ker ko je zelena, damo takoj v D in takoj gaaas...to pa baje ni dobro, ker če se da iz P v D se počaka sekundo ali dve, da se valjčki nastavijo. Priporočljivo je dati v N kar tudi zmanjšuje porabo.
Na vrh
Blaž
08 feb 2007, 12:22
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Baje da pred semaforjem ni priporočljivo dajat v P, ker ko je zelena, damo takoj v D in takoj gaaas...to pa baje ni dobro, ker če se da iz P v D se počaka sekundo ali dve, da se valjčki nastavijo. Priporočljivo je dati v N kar tudi zmanjšuje porabo.


Sej morš tud iz N v D počakat malenkost, da prešalta - al se motim?

Ne vem pa zakaj bi v P več kuru kot v N, sej je mislim, da razlika sam v tem, da je avto zabremzan in se ne premika, obrati so pa isti!??

No ja, možn, tok podrobno se nism ukvarju s temi menjalniki, razlike pa ne opazim, ko vozim doma avtomatika!
Na vrh
AljAž
08 feb 2007, 12:53
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kokr jaz vem je P-parking, bolj kot ne izključno samo za parkirati avto. Se pravi da se avto "zabremza." Na semaforju pa stojiš nekaj deset sekund, če ni tisti za vlak.--->ne vidim smisla v dajanju v "P" ko avto ne stoji dlje časa in če lahko držiš bremzo.....
Na vrh
Tomaz40
08 feb 2007, 12:59
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Blaž je napisal(a): ...

Ne vem pa zakaj bi v P več kuru kot v N, sej je mislim, da razlika sam v tem, da je avto zabremzan in se ne premika, obrati so pa isti!??


Prav imaš. V katerikoli prestavi imaš na križišču, motor ima približno isto porabo, ker je motor isto obremenjen (prosti tek).

Popravil bi te samo tukaj:
Blaž je napisal(a): ...

- 1 in 2 uporabljaš predvsem po klancu navzdol, da mašina bremza in ti ni treba stat na bremzi



Sicer priznam, da nisem še nikoli uporabljal teh dveh prestav pri avtomatiku, ampak ko se pelješ z avtomatikom in imaš v D prestavi, motor nikoli ne zavira, ker takrat ko spustiš plin, padejo obrati motorja na obrate prostega teka. Torej isto kot bi z ročnim menjalnikom stisnil sklopko. Motor ne zavira.

Aljaž: Ja ko daš v P, v menjalniku skoči ven en zatič in se menjalnik ne more več vrtet. Edino kar je razlog da daš pri semaforju iz D-ja v N ali P je ta, da tistega za tabo ne želiš slepit s svojimi zavornimi lučmi (PS: to mi gre res na živce :icon23: )

[ Uredi 08 feb 2007, 13:01 ]
Na vrh
MiRo
08 feb 2007, 13:02
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
super ste... že vem več :music2: ! Sem se pa spomnil recimo še na P koliko je to varno pri parkiranju, ker pri ročnem menjalniku ročne praktično nisem uporabljal (razen na Triglavu) :emotion12:

kako je pa tukaj? P samo za ravnino ali je lahko tudi mlčk hriba?

[ Uredi 08 feb 2007, 13:04 ]
Na vrh
Spletna stran
Tomaz40
08 feb 2007, 13:08
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
MiRo je napisal(a): ...

super ste... že vem več :music2: ! Sem se pa spomnil recimo še na P koliko je to varno pri parkiranju, ker pri ročnem menjalniku ročne praktično nisem uporabljal (razen na Triglavu) :emotion12:

kako je pa tukaj? P samo za ravnino ali je lahko tudi mlč hriba?



Kot sem napisal že zgoraj je ponavadi tako, da ko daš ti menjalnik v P, skoči v menjalnik en zatič in menjalnik se ne more premaknit. Je popolnoma varno. Pri rahlem klančku ni nobenega problema, pri kakšnem malo večjem naklonu pa zgolj zaradi preventive (in strahu pred zmahanjem menjalnika) sam parkiram tako, da se pripeljem, dam menjalnik v N, zategnem ročno in popustim ''nožno'' zavoro, tako da cel avto sloni na ročni zavori in šele potem menjalnik prestavim v P.

To naredim samo zato, da ne visi tona in pol na enem majhnem zatiču ampak visi na zavorah, zatič pa je le kot preventiva.
Na vrh
alfaromeo
08 feb 2007, 13:13
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
P je lahko tudi za hrib. Je enako kot bi parkiral avto v prestavi. Sicer pa iz P do D je kar dolga pot. P --> R ---> N in šele na to D.

OT: jaz vedno uporabljam zgolj ročno in avto je vedno v leru.
Na vrh
diablo
08 feb 2007, 14:21
Član #67
Prijavljen dne: 17 nov 2006, 10:54
Objav: 6
Tomaz40 je napisal(a): ...


Nekateri avtomobili imajo tudi tipko na ''šaltheblu'', overdrive, ki pa lahko pomeni dve stvari:
1. MG-ji so imel tako, da je v menjalniku zraven prišel še en zobnik in motor je pri isti hootrosti dobil kakih 1000 rpm.
2. Pri večini modernih avtomobilov to nekako skrajša prestavna razmerja (ne vem točno kako) imn s tem poveča obrate motorja za kakih 1000 rpm. Vse to je za na hitro pridobit nekaj moči pri kakih prehitevanjih.


A ni ravno obratno, da overdrive zaklene menjalnik in s tem podaljsa prestavno razmerje s cimer zniza porabo, mehansko obrabo in hrup?
Na vrh
Tomaz40
08 feb 2007, 14:47
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
diablo je napisal(a): ...

Tomaz40 je napisal(a): ...


Nekateri avtomobili imajo tudi tipko na ''šaltheblu'', overdrive, ki pa lahko pomeni dve stvari:
1. MG-ji so imel tako, da je v menjalniku zraven prišel še en zobnik in motor je pri isti hootrosti dobil kakih 1000 rpm.
2. Pri večini modernih avtomobilov to nekako skrajša prestavna razmerja (ne vem točno kako) imn s tem poveča obrate motorja za kakih 1000 rpm. Vse to je za na hitro pridobit nekaj moči pri kakih prehitevanjih.


A ni ravno obratno, da overdrive zaklene menjalnik in s tem podaljsa prestavno razmerje s cimer zniza porabo, mehansko obrabo in hrup?



Ja zdej si opisal ravno kontra, torej če voziš z neprestano prižganim overdrivom in ga potem ti s pritiskom na gumb ugasneš.

Lahko da so zdej začeli kako drugače uporabljat overdrive, ker vem da je imel MG (če se ne motim MGC) v navodilih napisano, da lahko overdrive uporabljaš samo nekaj časa. Torej predno prehitevaš ga prižgeš, obrati se ti povečajo, prehitiš in potem ga ugasneš. Osnovni namen overdriva je bil izničit tisto luknjo v navoru, da ti ni treba prestavljat ravno takrat, ko si na nasprotnem voznem pasu.

Ne vem kako naj razložim. Če se pelješ 30 za tovornjakom imaš v 2. prestavi in avto nima navora, da bi tovornjak hitro prehitel. Če boš dal pa v 1. prestavo, boš pa ko se boš peljal mimo zadnje osi moral že prestavljati. Zato si pred začetkom prehitevanja stisnil overdrive in ti je umetno povečal obrate v 2.prestavi, tako da si imel dovolj moči da si skočil mimo tovornjaka, potem pa overdrive ugasnil in se peljal naprej.
Na vrh
tomazKK
09 feb 2007, 00:56
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
A to je tist gumb na prestavni ročici?
Na vrh
Blaž
09 feb 2007, 08:33
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Overdrive prestava je pri Volvotu kojk js vem pri ročnih menjalnikih!
Ne povečuje obratov, ampak je to prestava in lahko z njo voziš po mili volji!

Je pa to peta prestava pri ročnem menjalniku! Ta peta prestava pa se avtomatsko prestavi iz četrte v peto s pritiskom na gumb vrh menjalne ročice in je možno izvest prestavljanje brez stiskanja sklopke!

Pritem je pa mel avto 5km/h višjo brzino kot pa avto z navadnim 5 stopenjskim menjalnikom (po manualu)!
No to po mojem vedenjuin izkušnjah o volvo overdrive prestavah - pri avtomatikih je pa za prehitevanje in višanje obratov kickdown gumb na prestavni ročici!
Se fejst motim??
Možno.
Na vrh
AljAž
09 feb 2007, 08:42
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ne Blaž, "maš čist res" Tud mi smo mel na s40 peto brzino s funkcijo overdrive, ki je podaljšana peta prestava ali nekaj podobnega. Avto naj bi šel hitreje in manj porabil pri recimo isti brzini kot tisti brez overdriva.
Na vrh
dRaKaR
09 feb 2007, 10:17
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
MiRo, avtomatik je zakon a ne?! :hop:

Ne vem sicer o kaki tipki za kick down ti govoriš. Predvidevam, da so starejši avtomatiki imeli te tipke. Moj GearTronic ima ima samo tipko W za winterdrive. Vozim ga pa takole:

- na hitro do konca povozim gas in tako prešalta v nižjo da dobi na obratih in hitrosti to je KickDown pri meni

- na rahlo popustim gas in prešalta v višjo prestavo

- na semaforju imam v D in stiskam nožno bremzo

- po klancu navzdol dam v ročni način, da bremzam z mašino ( to je lepo opisal Tomaz40:ko se pelješ z avtomatikom in imaš v D prestavi, motor nikoli ne zavira, ker takrat ko spustiš plin, padejo obrati motorja na obrate prostega teka. Torej isto kot bi z ročnim menjalnikom stisnil sklopko. Motor ne zavira.)

- ko je avtomatik proti koncu čutiš da trza oz. šalta na grobo (tudi to je lepo opisal Tomaz40), baje da pomaga redno menjanje olja in sicer na 20.000 km če se prav spomnim, da so mi rekli pri Lekšetu. Na Dumidi pa so rekli, da se najprej na novo naloži program in če še zmeri na grobo šalta potem je šel rakom žvižgat... :birth:

Sicer pa, MiRo, tvoja mama ima kar prav!

LP,

dRaKaR
Na vrh
Tomaz40
09 feb 2007, 10:49
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Zanimivo koliko različnih stvari je pod pojmom overdrive. Pri stari Nissan Almeri avtomatik naj bi skrajšal prestavno razmerje.

Drakar: Olje menjalnika se menja na 120k km ne 20k km. Je pa to popolnoma odvisno od avta do avta. Pri BMW-jih v navodilih baje piše da je olje doživljensko in se ga ne menja. (Večina ljudi, ki jim je avto več kot prevozno sredstvo ga vseeno menjajo na cca 100k km). Pri hondi CRV avtomatik se olje menja na 80k km ob oteženih pogojih, pri normalnih pogojih pa (če se ne motim) se menja vsakih 120k km.

Drugače pa je olje za menjalnik drago kot zlato. Če se ne motim se cene vrtijo okoli 20€/liter, v menjalniku je pa več kot v karterju, tako da lahko mirne duše računaš 6litrov ali več, vendar pri večini avtomatikov ne moreš izpustit celega olja ven in notri nalit drugega, pač pa lahko zamenjaš samo nekaj litrov, ki se potem primešajo staremu olju.
Na vrh
dRaKaR
09 feb 2007, 11:16
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
Tomaz40 je napisal(a): ...


Drakar: Olje menjalnika se menja na 120k km ne 20k km. Je pa to popolnoma odvisno od avta do avta. Pri BMW-jih v navodilih baje piše da je olje doživljensko in se ga ne menja. (Večina ljudi, ki jim je avto več kot prevozno sredstvo ga vseeno menjajo na cca 100k km). Pri hondi CRV avtomatik se olje menja na 80k km ob oteženih pogojih, pri normalnih pogojih pa (če se ne motim) se menja vsakih 120k km.

Drugače pa je olje za menjalnik drago kot zlato. Če se ne motim se cene vrtijo okoli 20€/liter, v menjalniku je pa več kot v karterju, tako da lahko mirne duše računaš 6litrov ali več, vendar pri večini avtomatikov ne moreš izpustit celega olja ven in notri nalit drugega, pač pa lahko zamenjaš samo nekaj litrov, ki se potem primešajo staremu olju.


Jaz sem zamenjal olje takoj ko sem ga kupil (127.000km). Meni se zdi da je serviser pocuzu olje do zadnje kapljice :wacko: , kajti not je šlo 10l olja! Je pa res, da mi je rekel da gre not 12l (sem bil zraven ko je menjaval), pozneje pa sem videl na računu 10l. Plačal pa sem nekaj manj kot 50tisoč, tako da bi bila menjava na 20.000km prava katastrofa za denarnico. :scare:
:loco1:
Na vrh
Tomaz40
09 feb 2007, 11:46
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Za Volvote nimam pojma kako imajo narejeno, ampak do sedaj še nisem slišal da bi bilo pri katerikoli znamki drugače, zato predvidevam da je enako.

Recimo pri BMW-ju (ne vem točno katerem, mislim pa da je bilo govora o E38 - serija 7) moraš olje zamenjat (nekaj litrov), se zapeljat malo z avtom (da se staro in novo olje premešata) in spet zamenjat, se spet zapeljat,... ne vem kolikokrat, zato da imaš v menjalniku cca 70 -75% novega olja. Enako velja za Nissan Sunny in skoraj prepričan sem da enako velja pri Hondi CRV.

Celotno olje pa lahko zamenjaš samo tako, da v bistvu odmontiraš cel menjalnik in odtočiš olje ven, menjalnik nazaj montiraš in naliješ novo olje not.
Na vrh
dRaKaR
09 feb 2007, 13:56
Član #173
Prijavljen dne: 16 jan 2007, 12:10
Objav: 140
Tomaz40 je napisal(a): ...

Za Volvote nimam pojma kako imajo narejeno, ampak do sedaj še nisem slišal da bi bilo pri katerikoli znamki drugače, zato predvidevam da je enako.

Recimo pri BMW-ju (ne vem točno katerem, mislim pa da je bilo govora o E38 - serija 7) moraš olje zamenjat (nekaj litrov), se zapeljat malo z avtom (da se staro in novo olje premešata) in spet zamenjat, se spet zapeljat,... ne vem kolikokrat, zato da imaš v menjalniku cca 70 -75% novega olja. Enako velja za Nissan Sunny in skoraj prepričan sem da enako velja pri Hondi CRV.

Celotno olje pa lahko zamenjaš samo tako, da v bistvu odmontiraš cel menjalnik in odtočiš olje ven, menjalnik nazaj montiraš in naliješ novo olje not.


Ma ja, saj ga je vmes nekaj vžigal, gas pritiskal, pa z neko pumpo ven vlekel...
Na vrh
c70
09 feb 2007, 14:31
Član #3
Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18
Objav: 1247
AljAž je napisal(a): ...

Kokr jaz vem je P-parking, bolj kot ne izključno samo za parkirati avto. Se pravi da se avto "zabremza." Na semaforju pa stojiš nekaj deset sekund, če ni tisti za vlak.--->ne vidim smisla v dajanju v "P" ko avto ne stoji dlje časa in če lahko držiš bremzo.....


Na vrh
S60R-Ocean Race
10 feb 2007, 14:28
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Zdajle ko sem kupoval S60 D5 Geartronic, mi je prodajalec povedal da isto za S60 D5 baje piše da je to olje večno, priporoča pa tega nobeden. Rekel je, da če me to olje že tako muči bo povprašal glede cen in vsega, nakar je klical v Italijo, kjer so mu povedali da je na Volvo servisu v trstu liter olja €10!! :loco1:
Se tudi meni zdi čudno glede na to da tukaj vsi pišete kako je to drago. No nakar pokličem svojega privat serviserja in mi reče olje za avtomatik €7 po litru. Hmm...


OT: so mi na Miku v Kopru povedali da naj menjam olje v avtomatiku na 160.000 skupaj z jermeni, ker je avto bil vožen baje samo relacijo Milano - Geonva in se pri relacijah baje to olje manj obrablja. Sicer ga bom pa na Dumidi menjal na 140.000 kar pomeni še 2.000km kar ne more škoditi??
Na vrh
al jarreau
14 feb 2007, 19:18
Član #54
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08
Objav: 56
Na Dumidi stane 1 l olja za menjalnik € 7,92. Kar pelji tja, so OK.
Na vrh
bvogri
14 feb 2007, 19:49
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
al jarreau je napisal(a): ...

Na Dumidi stane 1 l olja za menjalnik € 7,92. Kar pelji tja, so OK.


Priporočaš dumido S60 OR
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
Na vrh
S60R-Ocean Race
14 feb 2007, 23:21
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
bvogri je napisal(a): ...

al jarreau je napisal(a): ...

Na Dumidi stane 1 l olja za menjalnik € 7,92. Kar pelji tja, so OK.


Priporočaš dumido S60 OR
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL


Pa to je neverjetno

Takoj ko grem po S60 grem na Dumido na Oil Exchange for Aut. Gearbox

DUMIDA ROX!!
Na vrh
alfaromeo
15 feb 2007, 02:02
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Ot: bvogri haha. Sicer čez avtomik nisem še slišal /prebral slabe stvari, bi pa vseeno dal povdarek na baje. Želim ti dober nakup
Na vrh
MiRo
20 feb 2007, 09:21
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
sem bil malo v hribih z mojim novim strojem in ugotovil, da se čudežna tipka na ročici odlično obnese tudi pri vožnji po hribu navzdol. z njim lahko prav 'fletno' zaviram z motorjem

sej ga nč ne serjem, al ga?
Na vrh
Spletna stran
mikko
20 feb 2007, 11:45
Član #10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:18
Objav: 214
V P po hribu dol ? Nisi resen
Drugače je pa 10€ za 1 liter olja še malo.
Za alfo selespeed sem dal za 2 litra skoraj 7000sit ;)
Alfa 147 selespeed je dražja za vzdrževanje, tankanje itd. kot pa volvo s60 2.4 bencinar (170bhp) :(
Na vrh
MiRo
20 feb 2007, 12:37
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
mikko je napisal(a): ...

V P po hribu dol ? Nisi resen



pa ne P 'lojzek' una tipka kao 'OD' oz. tipka za prestavit višje...


[ Uredi 20 feb 2007, 12:37 ]
Na vrh
Spletna stran
alfaromeo
20 feb 2007, 15:04
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
MiRo je napisal(a): ...

mikko je napisal(a): ...

V P po hribu dol ? Nisi resen



pa ne P 'lojzek' una tipka kao 'OD' oz. tipka za prestavit višje...


:Z :Z :Z :Z
Na vrh
MiRo
07 mar 2007, 10:01
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
še eno vprašanje...

Ali se moram pred prestavljanjem med D, 2 in 1 ustaviti?
Na vrh
Spletna stran
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 68, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete