Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Turbina D5 185 KS

Avtor objava
gsd
28 mar 2012, 14:53 Predogled tiskanja
Član #2639
Prijavljen dne: 04 mar 2012, 16:38
Objav: 13
Zdravo,

ali kdo ve kako je z obnovo turbine za motor 2.4 D5 185 KS? Kje jih obnavljajo in kakšen je strošek? Koliko stane nova?

LP
Na vrh
VOLVOV40
28 mar 2012, 21:29
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Kaj pa naj bi bilo narobe z njo , kajti v večini primerov ni problem v sami turbini ampak v elektroniki ki je na turbini ,katera pa na žalost ni dobavljiva posebej.
Na vrh
gsd
29 mar 2012, 18:01
Član #2639
Prijavljen dne: 04 mar 2012, 16:38
Objav: 13
Pozdravljeni,

glede na moj članek v zvezi s turbino za 2.4 D D5:
kakor sva s serviserjem gledala je problem v motorčku, ki regulira turbino. Namreč, letev katero dviga motorček je v obstala v enakem položaju tudi potem, ko avto ugasnem. Naj bi pa takrat šla v drug položaj.

Mogoče veste kaj več o tem? Je možno, da je problem v motorčku ali celo v kakšni elektroniki na turbini, kot ste jo omenili v odgovoru.

Se pa na vožnji pozna tako, da ko se npr. peljem s 2000 obrati, avto za trenutek izgubi moč, jo dobi nazaj, in to se ponavlja. Sliši se tudi kot, da avto "kašlja". Napaka na računalniku je bila nekaj v zvezi z regulacijo, ampak si jo nisem natančno zapisal.

Kakšne izkušnje s tem?

LP
Na vrh
VOLVOV40
29 mar 2012, 21:09
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Z elektroniko sem mislil ta motorček ki regulira turbino.

Kaj pa poreče nastavitev motorčka za regulacijo turbine z testerjem?
Na vrh
gsd
29 mar 2012, 21:48
Član #2639
Prijavljen dne: 04 mar 2012, 16:38
Objav: 13
tester javi dve napaki:

napaka 1540 Turbo control. Pressure too high
napaka 1517 Turbo control. Pressure too high

Naj povem še, da se letev ki jo dviga motorček enkrat vrne v nižji položaj, drugič ne (ko ugasnem avto). Tudi med vožnjo se enkrat pojavlja izguba moči, spet drugič ne. Prej sem se recimo peljal 10 km in mi je izgubljal moč, "kašljal", tam nekje nad 1800 obrati, ko sem pa dal gas. Potem sem avto ugasnil in čez pol ure spet štartal, naredil spet 10 km brez izgubljanja moči in "kašljanja".

Je možna kakšna povezava z LMM-jem?

LP
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 52, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5972
najnovejši član: Twxqrprob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete