Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC70) motor 2.5T

Avtor objava
alkor
17 nov 2006, 20:41 Predogled tiskanja
Član #72
Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38
Objav: 155
Zivijo,

A mi lahko kdo kdaj kaj več pove o tej mašini....Predvsem me zanima kako se obnese, kako je z vzdrževanjem, poraba....

Hvala,

LP,
A

[ Uredi 20 nov 2006, 08:57 ]
Na vrh
volvo5er
18 nov 2006, 12:04
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Evo čisto na slošno: 2521 ccm, Light preassure Turbo, obnese se podobno kot ostali volvovi petaki, torej odlično, moči je tudi več ali manj dovolj (210 km, ane Branko 8-) ).

Poraba je pri umerjeni vožnji nižja od deset litrov, če ga pa tiščiš pa skoraj ni omejitve (oz se bliža 20 litrom).

Vzdrževanje je sorazmerno drago, če hodiš k pooblaščenim serviserjem, če ne, je pa popolnoma sprejemljivo (y)

Nekih posebnih problemov s tem motorjem ni, pri tem avtu naj bi bil najšibkejši člen prav štirikolesni pogon.
Na vrh
alfaromeo
18 nov 2006, 12:30
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
V prvem XC70 je 2.5T motor 2435 ccm light pressure turbo in ima 194 KM.
Na vrh
alkor
18 nov 2006, 13:42
Član #72
Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38
Objav: 155
Kaj pa naj bi bilo težavno pri 4 kolesnem pogonu :-# ,

namreč zanimam se za nakup omenjenega avta....

Hvala,

lp,
a
Na vrh
Hong Kong
20 nov 2006, 17:27
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Da ti povem iz prve roke ker ze 5 mesecev vozim prav ta motor 2.5T AWD in cez par dni bo 30.000 km prvi servis.

Glede odzivnosti vse ostalo od Volva je pocasno ker so vgradili instant traction tudi v Xc70 in 90.Pustmo zdaj R variante itak ih je premalo v Slo in lastniki so happy 8-|
Glede porabe je minimalno pri zelo umirjeni in pocasni voznji po vseh pravilih 8,4 litra in 100 % preverjeno.
Se dizel ne kuri kot ta benciner.Zaradi dvojnih variabilnih ventilov.Ko das gas narahlo se ventil premakne samo za polovico in odpre samo malo a pri vecjih hitrosti oz. obratih se ventil odpre do konca.Takoreci Volvo opisuje to kot dva motorja v enem ohisju.Samo zato ima manjso porabo.Vse ostalo so nakladanja.
Motor je skoraj neslisen edino pri hitrejsih pospesevanjih se ga mal slisi a to je pri vseh nad 2.0 normalno...
Glede turbo ti povem, da je ze na 1500 obratih do 3500 full Nm in za moje poglede hudo prevec za XC70 ali 90 ki imata AWD.

Ce ga gonis in uporabljas turbo za pospeske pod 14.2 ti ne bo pil da ti je ati Gorenjc... |-) hecam se.maximalno je 25 L na hitrosti 218 km na uro.Srednja poraba je od 12-14 l na 100 km.
Skoda da nisi bil na prejsnjih piknikih ker zal od vrnitve iz Svedske avta ne sposojam vec za testno voznjo.Saj razumes.Thanks.
Porabil mi je 6 dcl olja na 28.000 km saj je prvic napisal, da dolijem ker manka.Pazi jaz ga vozim, teram in turbo je rdec.
Redno gledam olje in tekocine in do zdaj no problemos. (y)
Priporocam ti ta motor raje kot katerikoli dizel in ne bo ti zal.
Baje je to eden od 5 cil.najboljsih motorjev Volvo.Tiste 3 litre vec kaj bos placal bos uzival v voznji vec kot z dizlom. (y) (l)
Ker ne znam na kratko pisati moci imas prevec za kakrsnokoli voznjo.Testiral sem ga ala rally voznja v hudih ovinkih manualno.Avtomatik enkrat vozis forever avtomatik. (ap)




[ Uredi 20 nov 2006, 17:35 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 nov 2006, 19:54
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Že v XC90 je 2.5T dovolj kaj šele v XC70...dovol da se ubiješ :tongue:
Stran s šalo v XC70 je 2.5T je DOVOLJ in pospeški morajo biti banalni ker že XC90 gre kot Messerschmitt. Saj veš preveč konj pa nikoli ni....
Na vrh
alkor
20 nov 2006, 22:27
Član #72
Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38
Objav: 155
Hvala obema za odgovor.

Forum redno spremljam že od vsega zacetka. Same dobrote in zanimivosti (6) . Tudi sam se hodil na Summit,....skratka...never again....

Bral sem se tvoj post Brane (Hong Kong) o nabavi Volva na Švedskem. Ko se bom resno odločil za nakup XC70, bi te prosil za pomoč in nekaj več informacij.
Nekako omahujem med dizlom in bencinarjem, toda vedno manj 8o| .....Dejstvo je, da se tudi več XC prodaja z 2.5T, oziroma so cenejši...vsaj kakor sem gledal na autoscout in mobile.....



Zaenkrat imam V40 1.9D 2002. Nekako drugo leto sem mislil iti v nakup..bomo vidli, kako se bo finančni izšlo

Kako je pol z AWD pogonom. Je v redu, dela BP, ali so kakšne težave?

zaenkrat tolk.

LP vsem,

A
Na vrh
S60R-Ocean Race
20 nov 2006, 22:57
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Tako je, priporočam ti nakup na švedskem kjer so avtomobili B.P. 101%. Če boš karkoli potreboval se lahko obrneš name, in it bom z veseljem pomagal, saj stric živi v Goteborgu in v Volvu je delal 30 let in ima kar nekaj vez in ga lahko kadarkoli kontaktiram. XC70 2.5T---> Right choice (y)
To govorim za original Volvo dealerje aka. Volvobill. Tam imaš avtomobile takorekoč salonske, kot nove z minimalnimi kilometri po izrednih cenah.

Na vrh
alkor
21 nov 2006, 14:44
Član #72
Prijavljen dne: 17 nov 2006, 20:38
Objav: 155
S60 kaj naj rečem ;)

HVALA! Računam nate!!!

LP,
a
Na vrh
grimreaper
21 nov 2006, 15:43
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Post viska ;)


[ Uredi 21 nov 2006, 15:46 ]
Na vrh
grimreaper
21 nov 2006, 15:44
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Nije D5 tako los izbor kako Branko tvrdi. Nije ga covjek jos probao ;)
Na vrh
Hong Kong
21 nov 2006, 17:19
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Bogami jesam saj je testni bil D5. Vse je to lepo in prav a ti povem ce ta isti dizel gonis kuri enako kot 2.5T.Treba je teh 2.5 ton premakniti dragi moji...
Beri test ko ga gonijo cez 170 na uro kuri 16l/100km.
Celo zivljenje vozim bencinerje (tisto kar berete spodaj je samo nekaj mesecev (4)ko se je CLK nahajal na servisu)in so mi dajali raznorazna jajca ki kurijo dizl...hahaha.No thanks.Never.Raje hodim na vlak ko nimam avta kot da se peljem v dizlu.Bljak pa se smrdi in zastruplja okolje.Mi ne zastrupljamo saj mi vse zazgemo do konca... (yn) Zadnjic pred mano nov Tureg ali kako so mu ze blesavo ime dali zlomis jezik enako kot Phaeton...je dal gas na semaforju sem ga prehitel in mu povedal "hej Mujo kupsi avto to je ferguson kok dimi"Celi trzin je zadimil.
Tip me je samo pogledal...hahahaha ;)
Priporocam ti XC70 2.5T ali podobn motor ker taksen stroj ni za dizl motor.
Pristase dizla sorry sam nikoli se taksen turbo dizl ne bo teral kot tera benciner.Saj potegne in vse a ....to je ze druga tema.

[ Uredi 21 nov 2006, 17:25 ]
Na vrh
grimreaper
21 nov 2006, 17:33
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...


Priporocam ti XC70 2.5T ali podobn motor ker taksen stroj ni za dizl motor.


Samo cekaj da dodje D6 hehe
BTW, ako si ekoloski osvjesten, onda si ugradi LPG ;)

[ Uredi 21 nov 2006, 17:37 ]
Na vrh
Hong Kong
21 nov 2006, 18:54
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Ma bez veze pa da imam nocne more kao sa navigacijom?hahaha
Kupis Bi-fuel gore za male pare. Vidio si cjene Bi-fuel i tri fuel...
Na vrh
grimreaper
21 nov 2006, 21:27
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Ma bez veze pa da imam nocne more kao sa navigacijom?hahaha
Kupis Bi-fuel gore za male pare. Vidio si cjene Bi-fuel i tri fuel...


A sta je bifuel nego ugradjena dodatna instalacija za plin? Samo kaj ju ugrade u Volvu i promjene rezervoare. Nema razloga za nocne more, Volvo navodno odlicno radi sa LPGom i navodno se nitko nije zalio na probleme... A to ukljucuju i par R-ova ;) Uostalom, cim ja nadjem T5icu za sebe, LPG ide odmah unutra pa ces probat ;)
Na vrh
Hong Kong
22 nov 2006, 07:58
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Nisi skuzil Grim.V prvem postu si napisal da si dam ugraditi plin/naknadno.
A da potem imam nocne more kot z ostalo instalacijo? No thanks.
NIkakrsnega vgrajevanja dodatkov dokler je avto v garanciji.Samo ko grem na izlet maja in to v Cars & Technical support Torslanda.Tukaj never again nothing. (yn) (yn) (yn)
HAlo leta 1984-87 sam na bmw 315 imao ugradjen plin u Trstu i znam da je dobro.Samo karakteristike sistema mojega avta so taksne, da to mora izvesti nekdo ki je ze namontiral vsaj par sto LPG na Volvu XC.Tovarna in pika. (y) Naj stane kolk stane.Rekli so mi, da je Maja Svedska prelepa a Svedinje se lepse... :tongue:

[ Uredi 22 nov 2006, 08:12 ]
Na vrh
grimreaper
22 nov 2006, 08:37
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Nisi skuzil Grim.V prvem postu si napisal da si dam ugraditi plin/naknadno.
A da potem imam nocne more kot z ostalo instalacijo? No thanks.



Ma skuzio sam ja dobro. OK, imas losa iskustva sa naknadnom ugradnjom, ali ipak je to ekstrem koji se tebi dogodio. Frend moj u Karlovcu ima servis gdje ugradjuje plin i nikakvih problema nije imao. Imao je samo jednom, prosle godine, ali se radilo o neispravnim dijelovima koje je tvornica zamijenila. Danas su se pojavili i daleko kvalitetniji LPG sustavi na nasem trzistu, a dovoljno je rec da ih i javne sluzbe ugradjuju. 2.5T je 2.5T, u kojem god on autu bio. A, kao sto rekoh - kod nas ih puno vozi sa naknadno ugradjenim LPGom i svi kazu kako odlicno radi (na fordu se moraju mijenjat ventili, na nekim Opelima potrosnja poraste i do 25%, ali na Volvu sve radi super). Jos jednom ponavljam, razumijem tvoju skepticnost prema naknadnoj ugradnji. Jednom kad se opeces...
Na vrh
Hong Kong
22 nov 2006, 12:58
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Sad kad sam bio na Svedskem sam bas pregledao XC70 bi-fuel i pitao sve detalje.Tako je, da taj auto ima opticki sistem komunikacije i nemozes samo dati plinske cjevi, rezervoar i prekidac benz-plin. Puno vise je tu povezivanja na sami sistem, novi softwer i pravilna instalacija.Zao ako to nije Volvo ovlasteni montazer plina zaboravi.Nema sanse, da ce dati softwer jer ga nemoze dobiti za nase modele.Nemere ba... :-# :tongue: Sam motor i elektronika motora se sa softwerom prilagodi na plin i kontrolu kompjutera.
Za stare Volvo to da.Xc serijo i V zaboravi.Provjereno pre 10 dana. (y)

[ Uredi 22 nov 2006, 12:59 ]
Na vrh
grimreaper
22 nov 2006, 14:43
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hong Kong je napisal(a): ...

Sad kad sam bio na Svedskem sam bas pregledao XC70 bi-fuel i pitao sve detalje.Tako je, da taj auto ima opticki sistem komunikacije i nemozes samo dati plinske cjevi, rezervoar i prekidac benz-plin. Puno vise je tu povezivanja na sami sistem, novi softwer i pravilna instalacija.Zao ako to nije Volvo ovlasteni montazer plina zaboravi.Nema sanse, da ce dati softwer jer ga nemoze dobiti za nase modele.Nemere ba... :-# :tongue: Sam motor i elektronika motora se sa softwerom prilagodi na plin i kontrolu kompjutera.
Za stare Volvo to da.Xc serijo i V zaboravi.Provjereno pre 10 dana. (y)


BiFuel koristi optiku za komunikaciju, ali ona nije nuzna jer se moze i "klasicno" kumunicirat. Dokaz ti je da ce uskoro i nas uvoznik za Volvo pocet uz narudjbu ugradjivat LPG na sve modele. VW i neki to vec imaju. Dakle, ne radi se o originalnoj vec aftermarket ugradnji.

No, ajmo mi natrag na temu ;)
Na vrh
Hong Kong
06 dec 2006, 20:06
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
Grimi ako bude Bajo ugradjivao plin bice Purgergrad kao Cernobil. :tongue: :-[ (s)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 47, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5975
najnovejši član: Dmhskcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete